yurkstyle

Katey Suzanne

Fashion is both ridiculous and important. ≫ ≫ SF πŸ’Œ: KateySuzanne@gmail.com
http://www.yurkstyle.com
1 71
16 114
4 121
5 96
10 105
16 122
6 81
2 90
7 69
30 188
2 55
7 126
1 67
4 89
9 80
4 86
4 94
5 103
9 91
4 102
7 97
8 146
0 58
9 137
2 83
17 163
8 65
31 111
5 110
3 91
11 81
8 118
11 172
yurkstyle - Katey Suzanne
β™©β™«β™©β™« Now that'd be a perfect Saturday night ❀️ Hope everyone's feeling good and having a great weekend! || Pic from Pinterest.com/yurkstyle πŸ“
saturdaynight -
yurkstyle : #SaturdayNight
kyliecali - sabrinalouisen - paypay9814 - jenstrandburg -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
That time I tried wide leg pants... and surprisingly liked it. 'Twas a happy day for this short legged girl! ☺️ Post from Yurkstyle.com or get product deets emailed to you by signing up here! (Outfit under $50) πŸ‘‰ @liketoknow.it www.liketk.it/EAhq #liketkit
liketkit -
yurkstyle : @itskimmartin my fave photo spot hehe πŸ’œ miss you woman
yurkstyle : @thee_tony why thank you!! x
yurkstyle : @jeffrvilla aw thank you!! xx πŸ’™
yurkstyle : @moniquemikayla thanks mama!
yurkstyle : @initialedt Grazie!! ❀️
yurkstyle : @danaikadzere the color is really what sold me! 😏
yurkstyle : @ironhorsevyds why thank you!! I gotta try that bubbly sometime πŸ˜‡
itskimmartin : I miss you too pretty! 😘😘😘😘
ironhorsevyds - heather_meier - vegasben - armstrongjoanna -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
@ejhanks dons yet another B&W gem of a fit on Yurkstyle.com! Up now! #TheOnesIConsult || So many get-ups on YS this week! Hope y'all are enjoyin 😘❀️
theonesiconsult -
thekittytt : F I R E
yurkstyle : @thekittytt agreed!! ⚑️⚑️⚑️
finding_kiely : Dem jeans though πŸ™Œ
yurkstyle : @finding_kiely ahh right? @ejhanks has the besttttt clothes!
savka_xo - cleansup_well - mrs.m97 - ernestcastillo -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
Gettin' my R&B on last night for @officialsomo! Holy sexiness boy can grind... I mean sing πŸ˜‰πŸ‘…
sallyjoudeh : Gonna be in sf with @moniquemikayla dec 12th! Can't wait to see you & @whitneywarfield!! πŸ˜πŸ˜˜πŸŽ‰
michellepalos : I mean...damn. What a night, haha 😜
j_woolworth : πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹
yurkstyle : @sallyjoudeh I can't wait mama! So looking forward to it πŸ’œβ€οΈπŸ’™
yurkstyle : @j_woolworth hello helllooooo!
chystalla - shannondae5 - midnightxo - mjroy -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
Daytime strollin' earlier πŸŒžπŸƒπŸ‚ || #AlwaysOnAWalk
alwaysonawalk -
beccaloooo : Cute shoes!
allygirl_ : πŸ’œLOVEπŸ’œ
ejhanks : Lol #alwaysonawalk so true 🚢
motherdenim : #motherlovesyou
yurkstyle : @iamjeanahn you too pretty lady!
yurkstyle : @beccaloooo thanks doll!! ❀️
yurkstyle : @allygirl_ 😘😘😘
yurkstyle : @ejhanks every single day!!
samuelcouch - motherdenim - watkinswake - janelle__brown -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
Army jacket over dress getup β–ͺ️β–ͺ️ || Shopping mine and other blogger's looks through insta is damn easy y'all! First sign up at LikeToKnow.it and then get product links directly emailed to you on any photo you like that has that weird ass link thing at the end of the captions. Convenient huh? @liketoknow.it www.liketk.it/DZ4E #liketkit
liketkit -
yurkstyle : @presleybeee thanks lady! xx
yurkstyle : @jes_please Awww girl thank you
yurkstyle : @toryle right?! So good!!
hopenewbegin : So adorbs❀️
jacklynk : Love it!
paypay9814 : I sent you an email!!πŸ’œπŸ’Œ write back soon
yurkstyle : @paypay9814 writing you back tonight girly! xxoo
yurkstyle : @jacklynk love YOU!
marissagiiirl - misty__michelle - angeeelica12 - w__n3 -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
This stylish babe is BACK on Yurkstyle today! 25% discount code on her outfit too (last day for that) Get ta gettin! πŸ‘‰ link in bio! XXO
yurkstyle : πŸ’ƒ: @michellepalos
sarah_hitzemann : Ahhhh such a freakin KOCKOUT @michellepalos ❀️❀️❀️
yurkstyle : perfect typo @sarah_hitzemann
sarah_hitzemann : Hahahaha!!! πŸ˜‚ she's such a knockout, it lead to my kockout
kcombs : @michellepalos where did u get your shoes?! 😍😍😍
michellepalos : @kcombs LF!
katrinalabotz - kcombs - janellebrown - savshet -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
Polaroid city, USA πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯
lally2 : Gosh I miss you πŸ’›
009rude : There never was a prettier manifestation of non digital instant photography.
fashionsd - chari_cross - sabrinalouisen - meganjadedstoner -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
Yup, currently! || Met @sarah_hitzemann on MySpace 10 years ago -not a joke lol- still friends for obvious reasons. 😏 (PS it's Pinterest.com/sarahhitzemann)
joanne_georges : Lmao that is so funny! Now I know I'm not the only one πŸ˜‚
yurkstyle : @joanne_georges hahaha glad ya feel me girl πŸ‘Šβ€οΈ
sarah_hitzemann : πŸ™Œ MySpace makes real life love connections! #weekendrage
alexrojas : #samezies
yurkstyle : @alexrojas keepin' it Gangsta I like it πŸ‘Šβ€οΈ
jennadelk : πŸ‘† #weekendrage πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
danielmreimer : πŸ‘Œ
kennedy_6880 - ckbae_ - a_sansotta - duki_baby -
instagram
yurkstyle - Katey Suzanne
So the blog is gettin' worked on for the next day or two but y'all can shop my upcoming looks first by signing up with LikeToKnow.it! 70's vibin' here and the look is less than $50! Holllla πŸ‘‰ @liketoknow.it www.liketk.it/Dv3e #liketkit
style - fashion - sfblogger - f21xme - yellowpants - 70sfashion - sfstyle - forever21 - flares - f21 - sffashion - liketkit - ootd - 70sstyle - bellbottoms -
yurkstyle : @leslieadams thanks girl!!
yurkstyle : @ash10goodenough love ya girly I so hope you are well!!
yurkstyle : @kristalstern πŸ™πŸ™ thank you!!
yurkstyle : #F21xME #F21 #forever21 #yellowpants #bellbottoms #flares #70sstyle #70sfashion #SFblogger #SFfashion #SFstyle #fashion #style #ootd
janetteamelie : You're beautiful too☺️😘
_sarahjeanne : Gorg
flaretreks : Cute bells @yurkstyle
livelovemoda : Love this look!😍
antoniovenegas_ - chari_cross - livelovemoda - weveo -
instagram
Iconosquare feedback