xokelliscott

kelli scott ♛

🐱💗🐱💗🐱💗🐱💗 catqueen♡ | twentyone | cali 🎀💎🎀💎🎀💎🎀💎
https://mobile.twitter.com/supatkelli
20 1445
27 1833
43 3520
20 2509
21 3532
9 2386
22 2047
7 2001
32 3971
120 2431
14 2326
18 2600
37 4005
51 3852
31 1337
59 3956
102 2586
12 1233
21 3683
29 1557
48 4138
21 3695
234 2833
42 2229
55 1624
68 2393
41 3194
10 1391
10 3013
80 3757
18 1511
55 3806
52 4010
xokelliscott - kelli scott ♛
i used to have bunk beds so that's pretty cool
fl_bigtree : Beautiful
dawnyblueyes : They're at my house now 😎👍 lol @xokelliscott
shara_wise : I need a little advice. I'm thinking of cutting my hair your length or a little longer but everyone I know with short hair says I'll regret it and just keep it long.. What do you think?
shara_wise : That's what I was thinking haha thanks @adriannalb
joshuwarathmann : Do you. You're the one who has to rock it, live your life!
adriannalb : bro. stop stalking me 😂😂😂✋😷 @jaylen.starks_
xokelliscott : @shara_wise your hair looks healthy so I'm sure it would grow fast if you cut it, try it out :)
shara_wise : Thank you I think I will! @xokelliscott 😄
i.scotty__ - jeff_perez - isabellemariexoxo - tianaxmarie -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
🌚 no point 🌝
angelbabyxo : Babe 💕 wish I could smoke with you one day !
shoutouts.my : Looking very beautiful and I wanna hit! Want to be featured?
caitlinannaskins : @xokelliscott marry me🌞
abbeysqueglia : 😍😍😍😍😍
joshuwarathmann : Seriously r u real, because you're to perfect
_kara_renee : Too* ^^ @joshuwarathmann
caspermana : @emilio_zertuche @oscar_goloz
dylanx317 : i like your finger tats 😂😂😂 there dope 💯🔥
jakeboarder - lana.blunt - lol._.kaylee - isaacdobson.fl -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
this is me enjoying an alcoholic beverage in a hammock on the beach in san diego 🌙🌊🌻
moeranda89 : Looks so comfy and amazing
hazyxdaisy : YOU'RE IN SAN DIEGO AHH 😍
alexisreneexo : This has got to be the cutest picture ever omg 😍
christinareally : My hometown 😍
grazioo_ : @d.nigh or shes sipping on lean?
d.nigh : @grazioo_ read the comments above 💀 I already asked her if it was dirty sprite
grazioo_ : @d.nigh word good looks
mandylynn1225 : I have recently visited California and I am completely jealous right now
asiaaalovesyou - isaacdobson.fl - fxck_chloe98 - lana.blunt -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
sunken city adventures ✨🌴🌊✨
renee_eboni : Outfit tho 😍
tarrynharlee : Love this!!!!! 😘
xokelliscott : @tarrynharlee thanks 😊😊💕
ravenelliott_ : sooooo in love with you😩😩😩😩
d.nigh : Dope asf 😍☺️
leahgriebel : Kelli! I love you with short hair. And you have swag. 😍 lol
xokelliscott : @leahgriebel thank you ☺️☺️😁
clocktwerk : Wife
angelina.pit - fayexoxo_ - kaitlynschwede - isaacdobson.fl -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
🌊🌴👼🏼👼🏽👼🏾👼🏿🌴🌊
hannahmoore_ : 😍😍
aiyanabostwick : babe
calobkelly : I love the sunken city its nice to go drink and smoke there cute pic by the way
alisha.leighx : literally in love w/ you 😍😍😍
juliesomer : This place looks awesome, I wanna go!
xokelliscott : @juliesomer omg it's amazing we have to come!
juliesomer : Let's go Sunday! Or somewhere else that's cool.
blaze4dayz20 : 🙉
sadegh136611 - lex.xx.b - dirasweet___ - isaacdobson.fl -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
sunken city 🌊✨✨
awesomeeomarco : Dope
j_e_914 : Where is this? Very cool
tototschi_style : Soo beautiful Kelli😍😃
miiicchellee : @w0bert
the_mo_getta : Thats dope af
kyle_mac4 : Sunken city is super sick
christianrodriguezz_ : kruisee
jbfritts : @chucktizz
ashley_brownx - lrg_carter - tianaxmarie - fxck_chloe98 -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
nude sunbathing prohibited 🙈 & watch out for rattle snakes 😱🐍🌵
_bakeddancer_ : @xokelliscott check out my new bong!!!(: its the last pic I posted. It will mean so much if you like and comment it!!!!!💙
rmgalicia75 : Why 😑
mirraaanndda : @_sarahh_bear_ I would do it
__savagecoco : @_basicbadbitch_ keep the basic in your name it fits you
_bakeddancer_ : Uh excuse me?
_bakeddancer_ : @__savagecoco
rasta_ry : @xokelliscott i love the cove😍 i go there every other weekend.. Rite by my job 👌 hope u had fun 💚💛❤️
gregbin17 : @ryebread104 yea you can be nude... Oh and make sure u dont play with the rattlesnakes 😂
aye_kae98 - isabellemariexoxo - tianaxmarie - lrg_carter -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
how can you not love it 💕🌺🌊
canahtam : Aaaah i love it there!!! Soo excited for my visit on june 27th
lmaolayne : @canahtam 😍
petervalentee : I live in pv
spaveee : my fav place 😍🍁
d.nigh : 😍😍 I wanna go there Bruh! And check your dm 😛
__shaesmokes : @__keyz.thugger_ @_jaiinneey home? 😻😻😻
_jaiinneey : 😫😫😫😫 @__shaesmokes
sadegh136611 - breonaaaa.__ - jeff_perez - isaacdobson.fl -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
🇺🇸⛵️✨ Memorial Day weekend yacht parties, 😍😄
aceboogie018 : @brennaynayy_ ^^^
brennaynayy_ : bull crap @aceboogie018
aceboogie018 : She is gorgeous but where her booty at? @brennaynayy_
xokelliscott : @aceboogie018 bless your heart. idk if you noticed but all bodies are different, get hip I guess
jessiebaby_k : @aceboogie018 you can't be lookin like a 3.2 and asking girls shit like that 😂😭 go away
tarrynharlee : Omg this looked so fun I wish I was therrr.
brett_e4 : where did you get this dress !? 😻😻😻 @xokelliscott
xokelliscott : @brett_e4 buffalo exchange !
ig.beautifulcontests.ig - lex.xx.b - dreamskateboardingg - isaacdobson.fl -
instagram
xokelliscott - kelli scott ♛
*shrugs shoulders* kylie you're annoying lol (stop with the "why do you follow her then"- I can make an observation about the bitches videos mmmmkay, thank you)
brandi_jessup : Damn all she did was give her opinion. If you don't like it stay the fuck off of @xokelliscott ig. You think the shit you say gonna affect her? You thought wrong bitch. Everyone is entitled to their own opinion. Everyone defending Kylie about it and going off on Kellie. Like bitch don't come on talking trash cause someone shared their feelings, you really think Kylie gonna care? Mind your own fucking business they don't effect you so stay the fuck out of it. These people don't even know you anyways so what's the point in getting all defensive? It's not like random people anywhere else don't think the same thing. What you gonna try to do change the opinion and say something to rest of the damn world that thinks the same thing? Don't get on here and complain about what Kellie said cause she's surely not the only one. Bitch be waisting time. Everyone just grow up and mind your own business if it doesn't concern you. This is kellies ig and she can say whatever the fuck she want on it. @xokelliscott you are perfection 💞
xokelliscott : @brandi_jessup damn omg ily lol
brandi_jessup : Lol well it needed to be said
graceolsen__ : @http._.corissa 😂
http._.corissa : 😂😂😂kylie still a baddie though😈 @graceolsen__
the_names_naomi : Hahahahaha. She does! 🙌🏻 @kaylagrace17_
beatrizpayvuna : @juliannapalacios ouch 😂
juliannapalacios : Bruh I love kylie💖 @beatrizpayvuna
ashleyballard_19 - sadegh136611 - kiki56731 - heriyantoheru -
instagram
Iconosquare feedback