thekingdream

THE DREAM

The Engine Behind It All
http://contra-paris.com
39 826
25 855
30 1403
25 707
28 1008
59 1112
63 1551
113 1326
67 986
37 977
46 1027
43 2208
42 1358
28 552
38 810
16 695
49 2316
27 966
147 860
57 1183
126 3818
19 680
47 1217
46 1294
23 1355
44 1792
15 455
47 977
48 747
47 1156
31 938
58 1457
32 888
thekingdream - THE DREAM
MoneyDance feat @thekingdream Rick Ross @richforever &THE DREAM...3:05 Tom. Just 2 Remind Nigg@s! #CONTRA-PARIS &MMG #theartlabel#RADIOKILLARECORDS SINCE
theartlabel - radiokillarecords - contra -
johariletone : @thekingdream can we please get an album! Contra-Paris (Album) was due to be released today under ur label but i havent seen you post anything about it man.+
mightytherealone : Can't wait for the new music fam
berealcoz : nice
cat_walkin : Its abt that time
instavivv : @chiefziek get ready!!
freshhiphoprnb : Listen to Rick Ross' brand new single titled "Money Dance" featuring The-Dream on our page!
chris11sg : πŸ™ŒπŸΏπŸ™ŒπŸΏπŸ™ŒπŸΏ
primm_n_proper : @_fancee_z 😁
kutnation - funnyhoodvidz - lamontalexander_ - saydd187 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Happy Birthday To My Better Half! Layyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! @mrsnashxo
berealcoz : πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‚ happy bday miss Nash! You are so fucking lucky πŸ€
hambomoyo : Happy bday @mrsnashxo
shaneanderson39948 : Happy birthday love queen
_cashly_ : Aww team Virgo πŸ‘ŒπŸΎ
akelabattleangel : Hbd to your dear wifey @mrsnashxo , @thekingdream ! God Bless Uβœ¨πŸ™βœ¨
rachelillumine : Happy Birthday Beauty! Love u and ur family and sending u all the best on ur special day! 😘
mrsnashxo : I love you baby you are the sweetest😘 I love my cookie cake😁😁😁
cat_walkin : Ur next
darian1853davenport - funnyhoodvidz - sanaihurst - whoisalv -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Star Gazing!!!!!! #THEDREAMLIVES
thedreamlives -
wandyland : Terius Nash - 1977 (@thekingdream) Dopest RnB shit I've ever heard!
real_doll2015 : Can't wait 4 what's 2 come! Big homie!
tufdog : @_tdotroyalty_
koalaclops : Dream look like a new character you can buy on mortal kombat x
habitualbeauty : @snootiegirl omgggg I just saw this 😍😍😍 I'm in love lols he's so dreamy
sikirat : The πŸ‡ΊπŸ‡ΈDreeeeam🎢
continental.b : @koalaclops : LMAO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
cat_walkin : U keep changing ur bio so I gotta change mine....I'm plagiarizing like a boss
convolutenat_ - thabochabane - margaret.figueroa - young615buck.2 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
#THEDREAM #THESHOOTIN
theshootin - thedream -
___erikakane__ : #throwitback
steviemontana : πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½πŸ™ŒπŸ½ @asvpprettyrocco music is fucking amazing right now man
miss_genevieve2u : I really love your music @thekingdream your the best love you 😘 keep R&B coming
jazziejazz1989 : @miss_contreras2u aint he tho!!!!
lamborghiniteny : Terius bro i can make great musuic just need to be mentored.
johariletone : New Single?!?!?!?!
elohd33 : Its for Rick Ross new single featuring our boy
elohd33 : Money Dance
i_am_djplayboi3x - mauricew3 - lovejake711 - lamontalexander_ -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Down in South Georgia! Where Yall At! Hope All My People Havin a Great Saturday!
ill_luminati_ : @itsdiggybitch
greatestflamingo : Teach me lol #dope
berealcoz : Soooo, I got a rug burn πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜’
berealcoz : Oh. & that pinky ring πŸ”Ž
_vndrevv : Drop the album
cat_walkin : @hotangel174 IMA b honest he does have great hands we r #random #af πŸ˜‰
hotangel174 : @cat_walkin it's a turn on for me. Sometimes I be staring at @thekingdream hands πŸ˜πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ‘πŸ‘β€οΈ
ashley_89_ace : That's my home that's where I got my πŸ‘ from
teeel91 - callmemissdani - michellepadilla22 - saydd187 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Obsolete Obsession's @thekingdream
letsgetghost : @cat_walkin anyone ever tell you you resemble Lauren London aka "NuNu" from the movie ATL
cat_walkin : @letsgetghost nope I love crown his music is evolving! Nope never heard Lauren London but that's a helluva compliment!!
letsgetghost : @cat_walkin well you deserve that compliment, girl your fine. I've had the meanest crush on Lauren London for the longest haha don't tell nobody
letsgetghost : @cat_walkin you must be The Dreams number 1 fan. Would you agree. I was scrolling through your pics and I seen a Dream tat with the Crown to tha side
cat_walkin : @letsgetghost well thank u....yup he's my favorite ima ride or die fan! I love him on so many levels
letsgetghost : @cat_walkin your more than welcome. I ve never met someone who likes the dreams music as much as I. All my homies ain't on that " I luv my lady r&b type shit" lol. Ima DM you is that koo miss cat_walkin
a1contractor : @msglamourgirl10
latoya_j : 😊❀️
convolutenat_ - irateenabeasleybabylongino - margaret.figueroa - kaissagwa -
instagram
thekingdream - THE DREAM
I had a Nightmare , I was on this Planet , not the one I'm usually on , but another one where anyone , I mean everyone could do Music , even if it was t your calling..... Oh that was Earth πŸ’€ yes I just happen to be listening to a lot of shot niggas are on, and i said damn , I guess this is what Miller really meant when they said "Less Feeling, Taste Great"πŸ‘½
doesyasmoke14 : Real shit thats why i fuck with your music! @thekingdream
berealcoz : 😍😍
uniquesongbird : What do I haveto do to get to work with you @thekingdream
skeetypablo__ : Your one of one as an artist composer and writer you are your own competition you have nothing to prove just bless us with your music King
cat_walkin : πŸ‘‹ Dream
sosohypeclothing : Mad respect for you G, I'm gna show you how you inspire my creative side
yearudd : Heavily anticipating this nxt project...numbers don't lie !
primm_n_proper : @_fancee_z
pierre.monkau - margaret.figueroa - george027 - esnoop3 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Just tired of bring 30% so I fit in to a playlist , I'm bored and I'm tired. 😴 I got to go man. Seriously tall not outraged , nobody's sayin a thing, lyrics ain't saying shit and I tried to simplify it , but my simple equation is still NASA I can't dumb it down. It's one thing to be clever but I mean are we listening to the shit that's being said. I mean come on. So let us all πŸ™πŸΎ that it's almost over. The generation where the 17th place person still gets a trophy. This has gone to far. πŸ™ˆ
thouprogrammer : Luxury r&b ......fye
thouprogrammer : This nigga ear for music is crazy @theeescape
thouprogrammer : @theeescape
joebuchanart : Keep it coming
silvia_vs_candy : Give me that Purple Rain vibe and I'm more than okay with it.... I FEEL IT COMING @thekingdream
mostknownunknown : @bullievard
letsgetghost : @silvia_vs_candy I believe ur referring to the samples he uses. Basically the instruments used on Princes album" if and or used on the Dreams tracks. @cat_walking (think you might have some comp.) Not very many people notice that.That's coo that you caught that vibe. @thekingdream if been waiting on the same. Let's take it back you and tricky
letsgetghost : @thekingdream I've been waiting on the same. Let's take it back you and @trickystewart
convolutenat_ - margaret.figueroa - kaissagwa - esnoop3 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
Reload , wanting greatness and pushing Greatness comes with a Fear also, the fear of understanding and being accepted , not whether I accept it, but can you accept that the rabbit hole truly may be deeper than we thought, standing still in a time that I once had a lot to do with,when One has already started to reimagine the wheel , delete it and just fuckin Fly all the time. U can only roll when there is ground , you can fly everywhere though.
skeetypablo__ : Us we #thelovecult understand your vision fuck fitting in or dumbing down your king dream for a reason , you have classic songs with radio AirPlay continue to bless your true fans with the music .. Can't wait until the next project .. Hopefully it's still nikki part 3 floating around
joebuchanart : Trillion
_l240 : CROWN
ashley_89_ace : I love you... Now bring the album
focusxreal : @by2mp
frmthadoc : Check DM Big Hommie !
hnic_kev_126 : It sound like you outer space fr, it's different, ppl can't understand what's different
hnic_kev_126 : It's hot though
i_am_djplayboi3x - michellepadilla22 - margaret.figueroa - _.lisv._123 -
instagram
thekingdream - THE DREAM
#1s #culture #contraparis #rocafella #radiokillaresuresurrection
culture - 1s - contraparis - radiokillaresuresurrection - rocafella -
sikirat : πŸ‘€
iamaxelgarcia : @thekingdream Trilogy on the way....??
dxxtxr : πŸ™Œ @sneakerstill #sneakerstill
tay0une : Terius...what happened to Jewel? We're still waiting
kelvminor : GOAT πŸ”₯
sikirat : "..It's so easy to expose those who u love the most...but it's so hard to disregard, and keep your mouth closed...🎢" friends. Family. Applies to any and many... Those lyrics sum up my feelings these past few days / weeks / months lol. Stay quiet while family n loved ones yap to the world. Tiring...
cat_walkin : Love the bio!!!
sosohypeclothing : Bad
i_am_djplayboi3x - redd_mega - pierre.monkau - _.lisv._123 -
instagram
Iconosquare feedback