40 2082
18 966
20 1322
22 1217
22 1351
140 570
26 826
8 412
8 574
39 1198
18 1030
26 989
96 1678
27 1082
28 2534
51 2251
28 1423
17 859
17 924
43 1275
65 1623
50 1243
37 1693
56 1901
24 1259
65 2042
50 1573
149 2454
63 1882
92 2336
61 1965
19 612
99 2004
thekingdream - The Dream
Black Tie Affair, Grown!
smallen : @danieljcrossfitready nicki
danieljcrossfitready : @smallen really?
totestaylor : @jballin31
evettealtamirano : Faces of contentment and happiness. ๐Ÿ’•
jasminbean : @cjtaylor_ U think so?!? ๐Ÿ˜•
berealcuh : <3
xomalcolm : Dream can we get some music plzzzz I'm tired of what's out
eli_dinhaa7 : Ai q liiindo!!!๐Ÿ˜
katnblack - chaquese_ - lisbonenterprise - le4hshirley -
instagram
thekingdream - The Dream
HolloweenX Decor X @mrsnashxo
goddesscouturelashes : Some kid stole my pumpkin from my yard in College Park little Neanderthals
mikedarockman : Been A Minute
mikedarockman : I'm Ready to come on in
_nicolemenezes : โค๏ธ
nikkinumba4 : Cute
lisbonenterprise : @thekingdream you have posted everything except for the BBQ grilled, I know you cookout this past summer???? Where that picture at
rodexodus : Your new album was slept on man. One of the dopest albums of last year definitely. Keep making great music, not only for others but for yourself! U give young artist like myself a hope that people still wanna hear that real R&B SOUND! thanks! ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
realmulakidd : @thekingdream Just saw you at Arclight Cinemas in Sherman Oaks . Didn't want to be a groupie . You still making music for @justinbieber
irocdanu_singlelyfe - therightprice - iamtrav - aliisaa_14 -
instagram
thekingdream - The Dream
Such a sight!
theblackkniight : @get2knowneek : I saw the pic, and instantly heard the song... Lol! It deg is a timeless classic. Thanks for the great music Mr Nash. It's rare to have a true Song writer/ Artist in today's generation of music who makes (Albums) not just singles. Albums that you can let ride without skipping tracks. That is Art๐ŸŽผ
kikijones25 : .
cford51 : She is a class act 100%!!! Real
jaynelane32 : I totally thought this was you @charlysangel
charlysangel : Omg!haha. I can see that ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‰ @jaynelane32
justnancyp : Aww I remember Lay from my Def Jam days :)
evettealtamirano : โค๏ธ@thekingdream
mrsteriusnash89 : @theblackkniight my #1 fave! #fancy @thekingdream knows this!!!
america92 - thegreatestlovesong - _beeee_ - princesskoko1 -
instagram
thekingdream - The Dream
This way, come on Woman! Photo credit @mrsnashxo
ipoet_87 : @thekingdream what up my dude!? Get at me! Great song writer on the rise!
missglotyler : Who takes this pictures ๐Ÿ˜ณ
misscoleman36 : Dam
blackanloveli : ๐Ÿ˜#bae
spiffy.a : @thekingdream I hope to meet you one day before the lord takes my soul! Your truly inspiring to me, forreal !
charliecontacto : @brandon.maragh loll
lisbonenterprise : @thekingdream Carry everything on
baylienn : You that Nigga bro. My Idol fareal
brunoanjuleto - misz365 - iamtrav - jujubeanssss -
instagram
thekingdream - The Dream
San Fran a beautiful picture from my scrapbook:July 2014
lucass_89 : @thekingdream my brother lives next to the tall brown building (Bank of America building). If your ever in the area let's grab some drinks, meet some beautiful women and get bottle service on the 39th floor of the Marriott hotel
mrsnashxo : โค๏ธOur cityโค๏ธ
mrsteriusnash89 : I love the black and white color scheme of this skyline if San Francisco @thekingdream
sikirat : Ol scrap book face ass n*gga..! Lol
thekingdream : @sikirat ole god am picture this ass nigga
sikirat : Lmao. I hate u<3 ;(
lisbonenterprise : @thekingdream great composition!!!!!
lisbonenterprise : Photography is my life!!!!!
ladytorch90 - aliisaa_14 - glammrockk - princesskoko1 -
instagram
thekingdream - The Dream
Now I usually just let certain shit slide!!!!!! The over hyped Matt Ryan, the gm who seems to care more about his sideline wanna be Author blank stance. There is not a person this earth who is more atlanta falcon than I, and we may have had some bad teams before but by far this is the worst spirited team I've ever seen in my Life, the absolute worst. No heart to even make up for the lack of talent. Scared hit and et hit, please leave my city! Mike Smithis a good man I'm sure but he is to nice of a guy to coach a team in a city with no rings! The year we won 13 games the schedule was light in the ass! So let's just say this is who we really are. Figure out how to draft Gurley and find a Coach,a QB and a LB leader on defense that inspires a team. 4 running backs for what, now u have no linemen, if we have Steven all that money to Run his ass should run every down, that's a sign that the team is weak , sure u want to share the rock but where's the pride, where's the leave me in the game attitude. And I hope I pissed yall off so we both can be pissed off together, the last three games looked like a D level College. All you silly ass owners in Atlanta owe it to this City! Yall wonder why people don't come to games , ain't nobody got time for this shit..... Yall even fuck my fantacy up. Damn @atlantafalcons @espn #horriblefootball #dionsanders21 ps and don't make us wait to the end of the year to make a change we all know where this is going so don't try to fuck up the first pick by winning two more games, there's still a chance we can be the best team with the worst record! Let's go! The generation of giving trophies to teams that loose and giving false hopes to those who come in second place! Good Win Chicago!
horriblefootball - dionsanders21 -
funkyfreshnfly : @thekingdream I agree! It's a deeper desire.
atlantabirdgang : That's BC the qb market just changed about 3 years ago when Brees signed his deal, so of course not @funkyfreshnfly
hotangel174 : Smh
sikirat : Aymeeen
nikkinumba4 : If there was ever a time to know something about sports....how about those Browns? ๐Ÿ˜ฎ
dashofyas : ๐Ÿ™Œ
i_am_biggchris216 : #GoBrowns! The surprise team of the league baby!
50justscored : Same here dream them fuckin falcons tripping tbh we should've improved the secondary and the d line but if this defense don't get some pride I might have to leave high school and play for them boys
egyptianlyn - sw33tginger - _jodee__ - linoo_brown -
instagram
thekingdream - The Dream
Heading in to that Nightshift!
ltdestiny : @thekingdream give us a single bruh! Something for your fans homie I know you're pumping out 1 track every 15 minutes over there with Tricky. Always working, always on fire. This next c.d. gon' be a double disc at this rate.
thekingdream : @fryltd89 I just wanna make sure for the first time these multiple albums I've made in the last 10 months are seen in the places and judged side by side with everyone else, I don't want my shit bought cause I said get it I want it bought because simply we are more passionate about music and it's state and also because it deserves to be heard the right way, not put on a conveyor belt . I Am Not the Same! No ego I'm just not like everyone else.
priscillassecrets : @thekingdream READ THIS: I โคU
lionseyez : Real talk @thekingdream ... but listening to all your catalogue gets us thirsty for more!
wolf_of_cfstreetz : Your tracks are official long time waiting bro
mrsnashxo : I love you baby โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
famous_canary : Please check out E Hood. Link in my bio or #EHood
lisbonenterprise : @thekingdream On TI's New Album!
dreamdynast - linoo_brown - urshoestory - soowo -
instagram
thekingdream - The Dream
#McQueen NAF
mcqueen -
lionseyez : Sick!
brennanrussell : ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
harveycummings : @duppandswat
thablondeboss : I luhhhed you since love/hate , 2007 baaaaaaby โค๏ธโค๏ธ
duppandswat : Mi adore!!! Yes!! @harveycummings
demark0054 : We Need more music.! #TheKing Your Public awaits ๐Ÿ™‡ #RadioKilla
bellabcash : #nasty
iamcameronwoods : @thekingdream Hey How's it going bro, on 9/16/14 you came to the Yankee Club House Store on W49th st. I was the asst manager and assiste you with your three customize jersey's. ( Nash 7, Nash 3 for your lady , and Nash 77 that you said you would frame). We had a few laughs and you blessed me with a tip. I got my new phone btw. Long story short, I didn't scan you for one of the jersey's. I thought I did but my manager pointed out that I didn't. I told him what happened an he didn't believe that you tip me out of the generosity o your heart. So he ha Lost Prevention investigate. I ended up getting FIRED, I paid for the jersey $125, & now their trying to sue me for $350? This is some straight bullshit. My manager assumed that me and you did. Side deal. Idk what to do because I don't have a job at the moment, kid on the way, and I had to leave NY and move back to Cleve because I didn't have money to pay rent. Idk if you have it in your heart to respond to me, I pray you do because you could possibly help me fight this case. I'm just a Actor/Model working hard to make it. This is not RIGHT, could you please respond and let's see if you could help the situation. It could at least clear my name up.
lisbonenterprise - dopecolorz - imsmoothonthat86 - dashofyas -
instagram
thekingdream - The Dream
"New York Interior" by Edward Hopper #art #loveart
loveart - art -
d3aira : Listening to Love/Hate right now
ctglamgirl247 : I sang sweat it out SO loud this morning in my bathroom! Love u ๐Ÿ’–๐Ÿ˜๐Ÿ™Œ
deiveezy : Dream, u got a fan from Chile !!
streetgod_nino : I admire you and I hop to become part of your team oneday..... I would be the biggest bleeding in life if I could intern or get an email address or just b an errand boy I will work my way up the ladder of success
panna919 : DOPE
xxyoungaxx : @boopie559
mrsglitterchick : Need this in my dressing room
dashofyas : Looks like the other ballerina painting
supreme.goddesss - iamz0 - iamtrav - nikkinumba4 -
instagram
thekingdream - The Dream
Back to Work....... 2025 here we come..... On the Eve of Extraordinary!!!!!!
jesz1000 : The illest rnb singer ever there's not a track that I do t think is fire ...
twi_marshay : Peanut Butter & Jelly ๐Ÿž
ak_1523 : @thecharoknight cant tell me nothin
kingdouglas35 : @nuuubia
joey_babz : @thekingdream ah. True. E63 doesn't offer the quilted leather. Enjoy it! Truly an awesome vehicle ๐Ÿ˜Š
eli_dinhaa7 : Perfeito
famous_canary : Please check out E Hood. Link in my bio or #EHood
miss_m.espinal : So talented
egyptianlyn - thestormkid - shontaybroadway - linoo_brown -
instagram
Iconosquare feedback