theduncombe

theduncombe

The THEATRIX are still thick but it's gonna get HECTIC @leskateboards
16 293
1 146
18 160
4 682
5 234
12 608
8 296
11 341
2 194
1 303
10 105
6 179
4 203
10 356
1 134
6 199
13 508
26 382
28 273
3 180
7 146
6 259
2 373
7 383
11 432
21 565
6 196
4 314
4 209
12 183
10 237
13 312
33 534
theduncombe - theduncombe
If your on the Gold Coast this weekend show your support and check out "ALL THIS MAYHEM" a doco on Tas pappas,one of the craziest most influential australian skateboarders ever!!!! Playing this Saturday and Sunday at burch Carroll and coyle in coolangatta.you won't be disappointed!!!!
tentionwhore : @monzgc fuck yeah!
timblack : Save me a copy!!
ziggggggggggggy : @kelean08
theduncombe : Do it mate @monzgc get the word out its fucking incredible!!!!
bosunblair : One epic doco that one!
bartjones : Legend
d1rtyword : @jaasss
wandawasnthere : @stev0182
slayhan - nollienow - josiahfoto - wandawasnthere -
instagram
theduncombe - theduncombe
Go check out part 3 of my interview at http://www.youtube.com/tiltchanneltv cheers @glenn2153tiltchannel @leskateboards @happyhourshades @theevetrucks @modusbearings @volcom_oz @boneswheels @beach_burrito_co
thecammylove : such a sick seris. one of the best interviews
danskeed - angusprior - joseswitchy - kane_renshaw -
instagram
theduncombe - theduncombe
CARN TIGERS!!!!
nate_tv : Ahaha up the tiggers
theboulala : 💩
syd_row : Good win
theduncombe : 7 @shizzleandos
shizzleandos : Fingers crossed we get in finals
mitchellsuleau : Yeah dos
joolsss : 2 hard games to end year though...
benhoneysett : Kook
pixisking - sweendoggy - sammywinter - shitface3000000 -
instagram
theduncombe - theduncombe
Never be forgotten,true bloody ledgend! #RIPJAYADAMS
ripjayadams -
saint_bradrick : Bullshit that's fucked!
scradz : @andrewhomo apparently a massive heart attack
40s.and.blunts : Legends never die
andrewhomo : Yeah I know. So heavy @scradz
jackdiazpethan - mansonwarhol69 - _the_notorious_bif_ - mistershamy -
instagram
theduncombe - theduncombe
T.G.I Friday @jeremycorea @maxcouling
doomsayersclub : 🐍❤️🐍
andrewbrophy : Protecting that valuable brain
bigmattyr : You're not razor @jeremycorea
jeremycorea : @bigmattyr razor bro
bigmattyr : Well...you're not. @jeremycorea
skate3hard - jopinkyboy - chris_middlebrook - tubby516 -
instagram
theduncombe - theduncombe
Head over to @leskateboards .com to get the new DVD on sale now
grundysskatestore : Yewwwww..
ben_buffrey : I tried to buy it but it says united States only on the site @theduncombe
apprenticeofahobo : Your part and Tancownys fucking ruled.
deanparsons : Oooooooofffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
greeenfish : Want want want !!!!!!!! Stll have not see it
imran927 : @theduncombe on iTunes?
glenn2153tiltchannel : Yes please!!!
grundysskatestore : Newcastle prem?
modest_villain - blarkey - danilopapudo - _marcosaurusrex_ -
instagram
theduncombe - theduncombe
Successful weekend I rekon @310g
steve_shoota_kelly : Hahaha @310g where's me shoes?
jacobscott__ : Just watched the interview @theduncombe
nikeeem : That's cooked! @310g
milky___joe : Micks outta there!!
310g : You threw at some cunts car hahaha @steve_shoota_kelly good seeing everybody love yas
steve_shoota_kelly : Oooopsies @310g good seein ya bruz. Keep shredding.
jacksonpilz : Little fat lamb!
theduncombe : Not a fan @jacksonpilz @310g
diccfartinez - hoonskateboards - g_trak - fabio_bottelli -
instagram
theduncombe - theduncombe
Yeah this happened @niddys @tomvbman cheers for not coming tonight
tomvbman : Omg
geelong : Mandwich
lachiebouillir : Hahha
otoole12 : @shittycock
miksnail666 : @nathanielpennington
skateboardcollectors : @theduncombe Hey mate any chance you can DM us a pic of your deck collection in the background? yeww!!👌
crooktc : This is awesome
steve_shoota_kelly : #straitedgetatts ✖️
nate_tv - striketheepiphany - hoonskateboards - joelmcilroy -
instagram
theduncombe - theduncombe
With his cock out ready to rock out @anthonymapstone 15 mins early the food man
theduncombe : GOOD MAN
modusbearings : Born ready @theduncombe
skate3hard - cedric562 - _damion_b - 2markg -
instagram
theduncombe - theduncombe
@leskateboards video #theatrix premier tonight @rubix bar in Brunswick doors open at 7pm
theatrix -
jakebrown_1 : Snagger
hayesb45 - modest_villain - kevinwolfgang - fraserroberts -
instagram
Iconosquare feedback