Statigram has now become Iconosquare! Learn more
kiing_wzrd
For Anyone Living In Schertz. Especially F.M. 1103 Area. #schertz #texas #cibolo #sanantonio #policeofficer #spd #cops #police #sapd #lawenforcement
police - sapd - lawenforcement - cibolo - schertz - sanantonio - cops - policeofficer - spd - texas -
kaikush_jane - snoozlematernity - fawkyuh800 - kikijames_ -
instagram
mar_eeeeee
It's like that sometimes πŸ˜’ #sapd #police #corrupt #meme #familyguy #petergriffin #lol #sanantonio
meme - sanantonio - police - sapd - lol - familyguy - petergriffin - corrupt -
madskillsmills - nickkagro - ayeee_gabster - cptrcktarm -
instagram
fabola2ten
#SAPD 🐽
sapd -
_vricky : Bitch niggass
crazyrussian15 - davidcastoreno - alyshaalola - calliiie_ -
instagram
wndmay
Convinced this nice officer to trade me medals!! #safb#fiestamedals#sapd#coolcrest
sapd - fiestamedals - safb - coolcrest -
mandy_vara - jbgarza1 - aren626 - lomo85 -
instagram
levi_talamas
Chief came in to congratulate us on our results from the Dallas Competition! #SAPD #Chief #CompetitionTeam
sapd - chief - competitionteam -
tanner_lawlis : Hell yeah
kazakh_kid - j0nnythegreat - sarahweinmann - elena_valentina_ -
instagram
dalcortag37
Officer J.moreno and his new 4 runner #cavendertoyota #sapd
cavendertoyota - sapd -
tx05playa - dumped_d - ninoatf - davidestrada_23 -
instagram
annaxmolly
Very proud of this 'detective to be' #sapd
sapd -
lil_mis_cris : So another party to celebrate? Lol @annaxmolly
annaxmolly : There will be a celebration next month so just know you're invited 😜 @lil_mis_cris
lkoch86 : Proud sister! ❀️ my brother 😊
amhayes21 - scillann - lemon_lime69 - mariap_03 -
instagram
romainzebina
Pas le mΓͺme bail que les autres #boots#caterpillar#cat#colorado#caramel#black#sneakersaddict#snkrs#sapd
colorado - sapd - boots - cat - caterpillar - caramel - sneakersaddict - black - snkrs -
quentin_b_22 - coloradophotographs - justinebrouster - kmie87 -
instagram
richfitness23
Dont text and drive! #itsthelaw #sapd #sanantonio #police #theyreabovethelaw #yeahright #busted
sanantonio - busted - police - sapd - itsthelaw - theyreabovethelaw - yeahright -
mikesmarro : @richfitness23 #douchebag
ericpuente : #aesthetics #fitfam
matt_vs_wild : @richfitness23 Look at the photo, how do you text with leather gloves on?
king_david11 - alaverbclothing - s_flores3 - michelledanielle92 -
instagram
florian_perigault
#dream #instapic #instagood #instalove #instamoment #music #dance #song #sapd #selfie #disco @jojadas
song - dance - selfie - instapic - instalove - instagood - sapd - music - instamoment - disco - dream -
caaro_________ - iwanthistory - marinecristovao - daisyoxq -
instagram
the_queen__of_cats
#saisd#sapd#hisd#nisd#ssisd#jisd#scared
hisd - saisd - jisd - ssisd - sanantonio - sapd - scared - nisd -
the_queen__of_cats : #sanantonio
its_angelica_duhhh - mark_is_dark - kas_niggggga - lovellybree___ -
instagram
kevincarrasso
shoegame - shoepic - shoes - airmaxone - sneakersmax - sneakershot - shoelove - airmaxaddict - shape - airmax1 - sneakerness - sneakerhead - sneakerfreaker - sneakerhunter - airmax87photography - airmaxkicks - shoeporn - sneakeraddict - sapd - airmaxday - airmaxeveryday - airmax - airmax87 - snkrfrkr - sneakers - airmasics - snkrhds - airmaxalways -
youhavetoknowme : πŸ’―πŸ™ŒπŸ‘πŸ‘Œ
kevincarrasso : #sneakerfreaker #sneakerhunter #sneakeraddict #sneakersmax #sneakershot #sneakerness #sneakerness #snkrfrkr #sneakerhead #sneakers #shoeporn #shoelove #shoegame #shoepic #shoes #shape #sapd
kevincarrasso : #airmaxkicks #airmax87photography #airmaxeveryday #airmaxalways #airmaxaddict #airmaxkicks #airmaxone #airmaxday #airmasics #airmax87 #airmax1 #airmax
kevincarrasso : @airmaxkicks @airmaxalways @airmax87_photography @sneakers_addict_com
kevincarrasso : Shoutout to @gaillardmarion for the shot
kevincarrasso : Thanks πŸ™ @brooro @youhavetoknowme
sintype : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
kevincarrasso : #snkrhds @snkrhds
kevincarrasso - jakeocampo - cubberten - airmasics -
instagram
rus_ale115
OMG !!! 😦 a threat in saisd πŸ˜” it just got real. #threat #sad #FBI #SAPD πŸ”«πŸ”ͺπŸ’£πŸš“πŸš”πŸ”₯πŸ™
sapd - fbi - threat - sad -
erikolguin : @rus_ale115
rus_ale115 : @erikolguin ima run
erikolguin : Haha wtf, be real nigga πŸ˜‚ @rus_ale115
rus_ale115 : @erikolguin nah but like its scary tho πŸ˜₯
erikolguin : Yeah sorta, I ain't like frightened or anything. Ima just see how this plays out I guess @rus_ale115
im_some1_unique : I know idk any of y'all but I go to Wagner hs and that's here on the north east side the threat is to everyone in every school in Texas its just horrible but praying nun of it happen πŸ‘β€πŸ’πŸ‘Ό
imyruh : Im neisd and we got that too. They said it was a terriost
imyruh : Thats weird what a corinseadense
hashtag_gili - 3llita_ - amri_rose99 - lorena_antonio -
instagram
cirovillarreal
Aguila SAPD #telemundo #nbc #comcast #sananantonio #safd #sapd
sananantonio - telemundo - comcast - sapd - safd - nbc -
veroagarcia02 - davidleeh - daphnesther - newsdude14 -
instagram
cirovillarreal
Aguila SAPD #telemundo #nbc #comcast #austintexas #sapd #sanantoniotexas #videojournalist #vw
sanantoniotexas - austintexas - sapd - telemundo - comcast - vw - nbc - videojournalist -
daphnesther - davidleeh - marks_f2d - newsdude14 -
instagram
jaximenez
Oh the irony....#beer #SAPD lol
sapd - beer -
nyc_tomorrow : Lmao
kpadilla390 : Oooo I need one of those!
jaximenez : @kpadilla390 its my grandmas, my uncle got it for her a loooooooong time ago when he started wuth SAPD
kpadilla390 : I might need to find one for my dad! Lol the bf should know where to get one
ermahgerd_k8 - n3r4k - makeup_hustler - therayluna -
instagram
saraflores1492
Mia's Easter is over! #sapd #daddydaughter
sapd - daddydaughter -
becca_ferris : @saraflores1492 - I TOLD YOU HE GIVES EVERYONE A TICKET!!!!!! LMAO TOO CUTE!!!
saraflores1492 : @becca_ferris lol!!! He does!!
rad_dads_ : Love this so much. Does daddy have a Instagram??
saraflores1492 : @rad_dads_ no he doesn't! Only Facebook
pleasedonttouchme - yessisr - jessnway - becca_ferris -
instagram
futurefireman_safd
SAFD E-44 E-45 and M-45 and PD responding to a MVC on 1604 and potranco road. #response #fd #pd #safd #sananontiofire #brotherhood #siren @fd_brotherhood @bigredtruck44
tlr - sananontiofire - thinblueline - sapd - safd - siren - tlb - fd - pd - brotherhood - thinredline - response -
futurefireman_safd : #thinredline #thinblueline #sapd #tlr #tlb
firecodejose - miguel_bob - jackus14 - futurepgfdffgpitman -
instagram
kost_to_kost
Today with my Boo @ #citizenkicks event, LiΓ¨ge, Belgium! πŸ·πŸ”ΆπŸ”·βš«οΈπŸ‘ŠπŸ’₯ #jordan #jordan7 #jordan7bordeaux #jordanviibordeaux #7sbordeaux #jordanbrand #nikedunk #nikedunkhigh #niketalk #uptown2k #snkrs_be #womft #pssoyf #sapd #mysole #sneakersheadbelgium #liege #lecadran #belgium #myboo #dailypic #instapic
citizenkicks - jordanbrand - dailypic - jordan7 - niketalk - instapic - womft - 7sbordeaux - jordanviibordeaux - jordan - uptown2k - belgium - lecadran - myboo - liege - sneakersheadbelgium - sapd - nikedunk - pssoyf - nikedunkhigh - mysole - jordan7bordeaux - snkrs_be -
kost_to_kost : @ctznkcks πŸ‘
awest_11 - scottrenus - maphsneakers - wolfofbk -
instagram
fd_brotherhood
E-44, E-45, M-45, and SAPD responding to an MVC on Potranco Rd. Thanks @futurefireman_safd #sa #fd #pd #safd #sapd #firedepartment #policedepartment #ff #firefighter #engine #medic #trl #tbl #thinredline #thinblueline #family #brothers #brotherhood
engine - brothers - family - safd - policedepartment - fd - tbl - ff - brotherhood - thinredline - trl - sapd - medic - firefighter - firedepartment - pd - sa - thinblueline -
safd_brotherhood : your welcome I'm gonna post that vid on this page right now πŸ‘
jmetrey : @shifty277
officialdeeguy - co4losangeles - petertecas - itzzzac -
instagram
rmsshelton
The Lord giveth and #sapd taketh away. Happy Fucking Easter #pigs
sapd - pigs -
kbhart : What'd you do? Lol
rmsshelton : @kbhart raced Nightrider lol. Just headed home too fast
harleybabexo : Ohhh not good, I had to learn how to slow down after I talked my way out of a speeding ticket
arciga1020 - smaashxx - silly__bitch - kbhart -
instagram
marion4chief
#thankYou #SanAntonio #Law #SAPolice #SAPD #marion4chief
sanantonio - thankyou - sapolice - sapd - marion4chief - law -
apearlygirly -
instagram
trevasauresrex
Elevating the selfie game #SAPD #dowtownfire
sapd - dowtownfire -
jesstrill17 : qt.
missadria7 - emilyomeis - darynsavas - nononothisisbeautifulthisisart -
instagram
dougletsya
Princesiita hermosa *-* te adoro #SAPD #Bebe #PrincesiitaMia #Gondita :$
sapd - bebe - princesiitamia - gondita -
adaybarralara - mariialara_ -
instagram
levi_talamas
1st place Burglary in Progress. 2nd place Arrest Search and Seizure (Drug Bust). 3rd place Felony Vehicle Stop. #SAPD #POLICE #sapdcompetitionteam #DallasCompetition
sapd - police - sapdcompetitionteam - dallascompetition -
midnight_texan : Congrats!!
k9officerdavis : Congratulations man! @levi_talamas
alex520az : Congrats man way to go brother.
police_expl : Y'all going to the one in July?
chris_johnson77 : Nice!!! Congrats
brendensaccardo : Congratulations! Y'all did great. I was on the Arlington Team.
levi_talamas : @brendensaccardo Thank you! Y'all were awesome out there
sapd_brotherhood - tyler_payne11 - harryndawes - huskinschris -
instagram
adammoya96
Me and my side man at all times! I may be small compared to him, but we don't take shit! #SAPD #EXPLORERS
sapd - explorers -
colin_309 : Bro how was it? @adammoya96
usmc_hyde526 : @adammoya96 better get that shooting stance man haha
adammoya96 : @colin_309 that scenario was rigged!
adammoya96 : @usmc_hyde526 I had it until my shirt ripped on the side. I was pissed !
valyssapickles - adam_cadengo - miguelperez210 - fraz_faiz -
instagram
adammoya96
These are my brothers soon to be in blue! Great job! We kicked Ass! #SAPD #EXPLORERS
sapd - explorers -
dearashleeyy : Have Matthew send me this picture and any others
juustiinenaomi - eunice1745 - torienezz - thefirstresponder -
instagram
lovelycouple1227
Omg seriously ! #SAPD
sapd -
matt_vs_wild : @lovelycouple1227 Punctuation is also important. I agree the Officer should not have his phone out while operating a motor vehicle. However, it can't be established through a photograph that he is texting. I find it hard to believe he can text with the leather gloves.
izsa_v4951 - breezysweatshirt - princessnina06 - _debbig -
instagram
florian_perigault
#instagood #instamoment #instalove #instapic #love #weemove #dream #music #alcool #sapd #selfie
love - weemove - sapd - alcool - instapic - instalove - instagood - music - instamoment - dream - selfie -
anass_mo : @florian_perigault Fait attention avec ma chΓ©rie Masta
rouxmr27 - sajoman_ - youblm - natashaa_lfv -
instagram
levi_talamas
Up in Dallas TX for a Police competition. Will be competing all day tomorrow! #SAPD #Police #CompetitionTeam #sapdcompetitionteam #LetsDoThis
police - competitionteam - letsdothis - sapd - sapdcompetitionteam -
grabber_af : Good luck bro, bring home the gold and represent SAPD!
levi_talamas : @grabber_af thanks bro! We will! πŸš“πŸš” #SAPD
zmartin_ : Good luck man!
k9officerdavis : Good luck! @levi_talamas
dearashleeyy : Good luck guys!
gaaabbbyy89 : Good luck!
levi_talamas : @zmartin_ @k9officerdavis @dearashleeyy @gaaabbbyy89 Thank Y'all! We are about to find out the winners! πŸš“πŸš”
dearashleeyy : I wanna see some trophies posted ☺️
crazyrussian15 - blar1995 - hellopittiii - gildlt -
instagram
natasha_saree
Cop car chillin in this beautiful city #sanantonio #SAPD #ridindirty #copforaday
sanantonio - sapd - ridindirty - dopecop - copforaday -
monte883 : @monte883 !!!!
natasha_saree : Ah yes. Thank you to the wonderful @monte883 for taking me out today. #dopecop
key4two - laurenmichellej - mightymightybr - serburbian -
instagram
sapd_brotherhood
SAPD Charger by the Alamo #sa #pd #sapd #policedepartment #police #charger #tbl #thinblueline #family #brothers #brotherhood
police - brothers - family - sapd - charger - policedepartment - tbl - pd - brotherhood - sa - thinblueline -
zackzz3 - thesecityskies - msnboy - polispotter -
instagram
vinz0oh_tx
Lmao #sapd
sapd -
tx_smallfry : Lmao!!!!!
gorrila_juice_head_210 - aroque_jr - meagenrose - a_new_lifetoday -
instagram
Iconosquare feedback