jamiekaplin
#Repost @joelbruyere #tbt #whoapprovedthis #howdidthishappen #alsowhodidmyhair #tfk
howdidthishappen - whoapprovedthis - thatwasntmyhashtagitwasjoels - tfk - alsowhodidmyhair - tbt - repost -
ldbrotherton : #noonedidyourhair #thatwastheproblem
jamiekaplin : #thatwasntmyhashtagitwasjoels
pam.anne.r - mybutterfly887 - gracierocha - mangokid54 -
instagram
joelbruyere
#tbt #whoapprovedthis #howdidthishappen #alsowhodidmyhair #tfk
howdidthishappen - whoapprovedthis - alsowhodidmyhair - tbt - tfk -
cindblank : Looks like Clint Eastwood did your hair.
killawaffle : @tfk_steve lol Steve is that one friend in the background that is like "oh I wanna be in the picture!"
aaronwatkins : #StudMuffin haha
jamiekaplin : @joelbruyere @teerawk @tfk_steve freakin Hodgin and his 8am photo shoots.
lainiefacerocks : You look so young without your beard!
spencer_white0ut : So good
davidditrich : @joelbruyere miss you man! When we hanging?..
joelbruyere : @davidditrich as soon as I get my hair cut ^^^
bands.balls - bittersweet___memories - natesavethepunk - mrm_art_6 -
instagram
logical77
Horrible motivational poster. The people on the bottom are fucked. #whoapprovedthis #1%
1 - whoapprovedthis -
bodythunder - taunttranslate - dustymkjulock -
instagram
manologonzalezvergara
I'm glad to see that Bill Cosby found a job as Bud Light's head of Marketing. #NextUpDateGrapeJuice #WhoApprovedThis?
whoapprovedthis - nextupdategrapejuice -
riss_rascal : @vikklez Haha there's a line...
candicerobs : And people wonder why we still have rape culture... #niceonebudlight
illeeuh : Lols
illeeuh : @padrians11
annie_pinto : @stofer_29 Para mí!
stofer_29 : Definitivamente para nosotras! @annie_pinto cheers 🍻
sadies818 : πŸ˜‚
mermz12 : @jackcaldrn
jaireth_jacqueline - vanessazelaya773 - monayy94 - isasolacas -
instagram
iluvhip_hop
#NeverForget Run Dmc had a time where they put up the Adidas for black construction timberlands, they kinda acted like onyx for some reason at this point lol "Never let a punk get away with murder" screamed rev run !!! #Changingwithtime #why #whoapprovedthis #Ripjmj #onyx #hiphopheads #raphistory #queens #whatchagonnado #lol #hilariousmusic #runshouse #dmc #pioneers #but #damn #Smoke #bars #f4f #clickfollow #Go #mixtape #Dope #newyork #hiphop #mtv #bet #youtube #NewMusic
hiphop - raphistory - bars - smoke - newyork - youtube - dope - onyx - mixtape - but - whoapprovedthis - go - pioneers - why - queens - dmc - neverforget - changingwithtime - mtv - hilariousmusic - lol - ripjmj - damn - bet - hiphopheads - f4f - newmusic - clickfollow - whatchagonnado - runshouse -
zetawavemusic : 🎢
filmcitystudios - verogoon - ayana.fordel - zetawavemusic -
instagram
lularoe_gns
#TBT (yeah, i just made it #Tuesday) So, funny story. In the 80s, my dad got us ready one early picture day. When I insisted on rolling my socks into donuts, and wearing my sneakers instead of dress shoes, my dad acquiesced and said, "You never see your feet in school pics so why not?" Fast forward some 26 yrs later, and when my #minime insisted on wearing her white socks and dress shoes, with black pants beneath her #DDS dress in lieu of stockings, I remembered that picture day so long ago and laughed. Yep. The SAME photographer apparently took our daughter's picture this year πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜€ #love #memories #alwaysadaddysgirl #whoapprovedthis #pictureday #schoolpics #strongwilledchild #style #fashionista #michaeljackson #lularoe #dotdotsmileforlularoe #DotDotSmile
love - minime - alwaysadaddysgirl - tuesday - tbt - michaeljackson - strongwilledchild - whoapprovedthis - pictureday - schoolpics - style - dds - memories - dotdotsmile - lularoe - dotdotsmileforlularoe - fashionista -
canblack25 : This is so cute!
lularoe_gns : @canblack25 , hahahaha, thanks...just saw your comment! Can't wait to see you Monday!
oneclvrdame - canblack25 - _jellybeana_ - becomeone02 -
instagram
jaimehag
NO MASTURBATING ON THE TRAIN!
nyc - commuterlife - courtesycounts - whoapprovedthis - groomathome - whatishedoing - inasuit - mta - newyorkersareweird -
jaimehag : #mta #courtesycounts #groomathome #whatishedoing #whoapprovedthis #inasuit #nyc #commuterlife #newyorkersareweird
megs2121 : lol!
the_mike_vaughn : There's no "no" sign. 🚫
jaimehag : @the_mike_vaughn red=no, green=yes
the_mike_vaughn : Well, then color blind folks are going to be wanking it and styling their hair willy-nilly.
jaimehag : @the_mike_vaughn Excellent point, sir
sedgemonkey : #cancelnyctrip
butteredmuff - worldonaping - simplyyue - sedgemonkey -
instagram
audacious_ladya
#boozebreakfast 😍MONDAYS ARE MY FRIDAYS 😜😜😜#myonedayoff #eventhoimnotreallyoff I DONT GET THE LUXURY OF THE WEEKEND TURNUP! DURING #PROMSEASON πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’IT SHOULD BE ILLEGAL TO SERVE 🍸🍹🍸THIS EARLY!!!πŸ˜³πŸ˜©πŸ˜πŸ™ŒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ #alcoholinfusedfruittho #thisaintnomimosa #whoapprovedthis #whyamilookingmadlustytho #thelookofsatisfaction #businessisstillbeinghandledtho #ohbytheway #judgeyourmother #ITSHAPPYHOURSOMEWHERE GOODMORNING 😘😘
ohbytheway - promseason - myonedayoff - thisaintnomimosa - boozebreakfast - judgeyourmother - alcoholinfusedfruittho - whoapprovedthis - itshappyhoursomewhere - thelookofsatisfaction - eventhoimnotreallyoff - businessisstillbeinghandledtho - whyamilookingmadlustytho -
charathedesigner : I want one
you.lovenikki : Good morning! When are you going to start selling plus size bathing suits? I remember talking to you about it a few months back. Please let me know I would like to wear a few for bike week!
micatheentrepreneur : I love your hair!!!
radienceontherise : Wya?
beinglaneika : Wait where's mine? #fridayismymondaytoo #babyandbaearegonefortheday
keishabutterfly : LOL! I'm with @beinglaneika I want one!!!
shades_4days - topnotchbeautydc - livinginbarbsworldblog - _prettyolkee -
instagram
prince_tantan
πŸ˜•πŸ˜•πŸ˜― why??? #mess #wth #haha #lmao #hairgoals #thatparttho #why #whoapprovedthis #dumbshit #lol #smh
dumbshit - lmao - mess - haha - hairgoals - lol - thatparttho - whoapprovedthis - smh - wth - why -
only1dyee : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜¨πŸ˜¨
prince_mark_xxv : Lmao petty
prince_tantan : Why are her earrings the biggest earrings I've ever seen lol @prince_mark_xxv
reasonsformyways - kingashtin - prince_mark_xxv - textday -
instagram
l10_lax
So apparently if you're at the BET upfronts I'm the face of the African-American millenial. 😳#WhoApprovedThis @sharonda_l @erikumphery
whoapprovedthis -
l10_lax : @808radius @castor_troy06 @inlemoncolor why y'all mad that I can still pass for a millenial?! πŸ‘±πŸΎ[lowkey thought I was Generation Y tho] 😩
durag.daddy : LOLOLOL
khaliaeve : @l10_lax dont let them fool you. You are generation y
canonball81 : Good problem to have lol
tyronecarreker : Hahahahaha... Nice
mitchellcantrell_ : @l10_lax πŸ‘πŸ˜πŸ‘
julianalexanderpearson : Wow.
aishaliveslife : Wow! πŸ‘πŸ‘
acdevents - duboisrenestyles - keonhardemon_ - hairextensionshefe -
instagram
dangall81
In honor of #earthday I'm questioning @Starbucks employee hand washing sequence - turn the water off after you've dried your hands to save the sinks #savethesinks #waterabuse #starbucks #whoapprovedthis #graphicdesign
savethesinks - earthday - waterabuse - starbucks - graphicdesign - whoapprovedthis -
shandogg00 - obeyjosenoway - ryangberger - jhillman9 -
instagram
lizzybeth425
I mean I guess it gets the point across #oakland #bart #wrapitup #marketing #syphilis #healthcare #whoapprovedthis
whoapprovedthis - oakland - bart - syphilis - marketing - healthcare - wrapitup -
sjbyrne18 - curranannie - presidioseph - americaliclothing -
instagram
saramegan
Concentration Camp vibes 😟#doesthismakemelooktortured #fashion #whoapprovedthis
whoapprovedthis - fashion - doesthismakemelooktortured -
carazoe : You funny Jewish lady:)
claireballerina : who wore it best
jackiecuccaro : It does make you look so thin.
sirvontease : I was at a concentration camp today outside of Munich. Hitler's first/favorite... on Hitler's birthday... irony.
saramegan : @sirvontease oh yeah! Broke ass Hitler tryna take our day! πŸŒΏπŸ’š Nah Hitler.
the_royal_b_hair - allycatastrophy - austinbennettferris - taylorjones___ -
instagram
rebel_rich
Tell me you don't see FUCK AND FLOAT. #marketing #healthykids #ymca #rethinktheeventname #whoapprovedthis #sexsells
whoapprovedthis - sexsells - ymca - healthykids - marketing - rethinktheeventname -
iamtheceo : Can you post more of these?
sickgrrlcalavera : Where do we sign up? πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
sickgrrlcalavera - porterhousemedia - dougblackburn - carlyn.kelly -
instagram
thinkblu
#AreYouForSerious 😦 #WhoApprovedThis #AthletesFoot #Itching #Scratching #HadMeLike πŸ™ˆ
whoapprovedthis - areyouforserious - scratching - itching - athletesfoot - hadmelike -
ishhhh__ : @_kuhreena πŸ˜‚
_kuhreena : omfg @ishhhh__ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜‚
anthemathletes : πŸ‘ awesommmeee Page! #Talnts
nthepursuitof : Fuuuuhhhh someone got fired.. ha!!!
jetpackbags - nini_cakes1 - solrising - rica93 -
instagram
seantugby
#icecream #really #whoapprovedthis #lol #cantbeatemjoinem
icecream - whoapprovedthis - cantbeatemjoinem - lol - really -
marianaburgos - pinchy079 - bobzanlungo - iamtrueklassiq -
instagram
tigasinamon
#wtf You know we have a problem when you see this bullsh@t! #studentloan #debt #money #government #Amerika #onlyinmerika #dafuq #refinancingisforhousesnotyourstudentloan #whoapprovedthis
studentloan - amerika - dafuq - government - money - refinancingisforhousesnotyourstudentloan - whoapprovedthis - wtf - debt - onlyinmerika -
layalie7 : Ugh tell me about it, my student loan debt is why I'm always on a budget πŸ˜’πŸ˜‘πŸ˜ 
bankeuros : Beautiful!
donnelllmclean : Awesome
creditadvice - donnelllmclean - cpf10004 - bankeuros -
instagram
abdallahbt
#stopwhitepeople #shitwhitepeopledo #ayianapa #cyprus #mamaAfro #wtf #sunnydaymadness #why #whoapprovedthis
wtf - mamaafro - whoapprovedthis - shitwhitepeopledo - stopwhitepeople - ayianapa - sunnydaymadness - cyprus - why -
katyashurakova - razan_almasri - asiya_starkova - miriamsll -
instagram
jase_maggs
Reunited at last! I miss you old girl. #suzuki #mightyboy #baller #girlmagnet #whoapprovedthis
mightyboy - whoapprovedthis - baller - suzuki - girlmagnet -
greggas_ : Hahaha ohh the memory's πŸ˜ŽπŸš™πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨
davo87aust : Hahaha fukn hell. Under the street lights @jase_maggs
crisahern : Haha Blast from the past
jsparky_ : #knuckledragging #mainy's
danielstickhayzzz : I remember when u had one of these haha
danieladobrota : OMG my dad used to have one of those!!
rexcomplex____ - daggersully - oliviakwarren - greggas_ -
instagram
zen_zee_lee
WTF spam email?!! Harsh much? #HowDidTheyGetMyCallingName #ThisEmailMakesMeFeelLikeaLoser #WhoApprovedThisShit #WhoApprovedThis #WTF
thisemailmakesmefeellikealoser - whoapprovedthisshit - whoapprovedthis - wtf - howdidtheygetmycallingname -
ziggone : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ wow
zen_zee_lee : I know right!! @ziggone
tapiwamunjoma : It's UCT, also got 1.
anathinkayi : Talk about crossing boundaries πŸ˜’πŸ˜‚
lion_tru : They must concentrate on the statue!
farraoh - sir_gunz - media_fresh - lion_tru -
instagram
movinjo84
When marketing goes wrong ... But is so damn funny #whoapprovedthis?
whoapprovedthis -
bklyn_amo : Lmfaoo.. there's BJs in PJs everyday B!
movinjo84 : @bklyn_amo ha!!! U damn right my dude!
ntkw12 : Lmao
siri.emm - gail_mv19 - bklyn_amo - tinogk -
instagram
sweetzzzz
I'm just curious By @djshaboogie via @RepostWhiz app: 1) what was the fries budget ? 2) was she paid with a from the dollar menus or the value menus ? 3) would some of you females on IG admit to getting paid with Mc Dee's fries ? #IWantAnswers #WhoApprovedThis #ShakeItForSomeFries #ImInTheWrongBusiness #ImAboutToStartRappin πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (#RepostWhiz app)
iwantanswers - shakeitforsomefries - whoapprovedthis - repostwhiz - imabouttostartrappin - iminthewrongbusiness -
the_randy_thomas : Fuck it I'm moving to the south
britt_m_k : @sweetzzzz I'm rolling !!! @_milliano did you see this crap
_milliano : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @britt_m_k
lenstorm : Homie wasting the fries 😭😭😭😭
lenstorm : BUT dat ass got serious bounce hahaha
supa2099 : But mcdonalds tho. πŸ™…
shuthee : LOLOLOLOL
pdizzy310 : I would of ate the fries though
djshaboogie - zyshonnebravo - fixitfelix7 - frankielz57 -
instagram
pandamoneeum
100% Vegetarian Diet, my ass. #whoapprovedthis #majormislabeling #vegetarian #veganandglutenfreetoo
whoapprovedthis - vegetarian - veganandglutenfreetoo - majormislabeling -
gelidumbra : ahaha funny 😝
hsuanfong : I'm dying
mloboe : Lol I think it means the cow had a vegetarian diet. But I don't think cows ever eat meat, so that's weird too...
jaysin89 - tichaelmurkell - richiehawley - liz_hebert -
instagram
kainiambipd
SERIOUSLY... Who the heck is responsible for this sign by chipotle? Our school system is failing us!!! Smh! FADDA GAWD... HELP DI CHI'REN NUH!!!!!!! #Entrance #Enterance #HD #FixItJesus #FaddaGawd #HelpDemNuh #SchoolSystem #BLASTED #WestIndian #trini #trinidad #Trinigyal #NewYorker #NY #NYC #CaliGirlByWayOfNewYork #BackyardTrini #HoldTheMustard #Chipotle #RedPaint #YoureFired #PinkSlip #HeadTilt #gymnastics #BearValleyRd #SMH #EducateYourself #Education #Slacker #WhoApprovedThis?
yourefired - entrance - trinigyal - backyardtrini - headtilt - caligirlbywayofnewyork - whoapprovedthis - gymnastics - pinkslip - nyc - education - slacker - hd - trinidad - newyorker - educateyourself - holdthemustard - bearvalleyrd - enterance - redpaint - ny - westindian - blasted - fixitjesus - smh - helpdemnuh - trini - chipotle - schoolsystem - faddagawd -
big_afacta : Spellchecker for both.....lol
kainiambipd : Not for me
fluoridefreetexas - zombiecamille - l.i.z.i.t.a - always_cheerfan -
instagram
tooshortforbeige
It says "I would give up my name for love" I don't know what it is, but this rubs me the wrong way. Won't somebody please love her?! #isitjustme? #anyoneelse? #wedding #bride #jewlry #jewelry #literallyanythingelse #shopping #flyer #forlove #feminism #michaelhill #advertising #advertisingfail #whatweretheythinking #badtaste #whoapprovedthis?
advertisingfail - shopping - jewlry - whoapprovedthis - whatweretheythinking - wedding - isitjustme - literallyanythingelse - jewelry - badtaste - anyoneelse - michaelhill - forlove - bride - flyer - advertising - feminism -
buterasdefender : Sigh
prevostsarah - midnightmadnessmzt - melaniee.oen - linakutah -
instagram
starwarsshirt
I decided to keep 'em, but I'm DETERMINED to find out why @starwars approved this @vans design. #vans #starwars #starwarsvans #hoth #DEATHSTAR #WHY #wampa #empire #empirestrikesback #luke #skywalker #snowspeeder #atats #atat #tauntaun #starwarslife #thatstarwarslife #nerrdy #thatnerrdylife #starwarsshoes #starwarseverything #starwarstheworld #whoapprovedthis #sneakergate
starwars - vans - thatnerrdylife - empirestrikesback - tauntaun - luke - why - whoapprovedthis - sneakergate - starwarsshoes - starwarseverything - empire - atat - wampa - thatstarwarslife - nerrdy - starwarstheworld - starwarsvans - skywalker - starwarslife - snowspeeder - deathstar - atats - hoth -
androctonus105 : 😻❀️love them!
sojohello : #deathstar ??
sojohello : I still love them
thespiritualjedi : Dopppppppe!
breadnbuttuh : I know!!! I never bought these because I was like.. what the eff is this!?
starwarsshirt : I had NO idea it was on there when I ordered the shoes, @breadnbuttuh! I was PISSED!
breadnbuttuh : Ahahahaha!!!
orginalemrkrdyi - nyx000 - ilove_seoul - adam_dubai -
instagram
starwarsshirt
Would love an explanation from @vans why Death Star II is on the Hoth shoes I just got. #vans #starwars #starwarsvans #epicfail #hoth #empire #empirestrikesback #deathstar #deathstarii #atat #snowspeeder #wampa #starwarslife #thatstarwarslife #nerrdy #nerdlife #thatnerrdylife #superdisappointed #whoapprovedthis
starwars - vans - thatnerrdylife - empirestrikesback - epicfail - whoapprovedthis - empire - deathstarii - atat - wampa - snowspeeder - thatstarwarslife - nerrdy - starwarsvans - starwarslife - superdisappointed - deathstar - nerdlife - hoth -
jasonsimpson79 : Not even a little funny
heytherejeffro : To be fair, the Death Star 2 was probably being built at the time of the Battle of Hoth.
starwarsshirt : Could it be seen from Hoth, though, @heytherejeffro? No. If they wanted something round to fill the space, they could have used an ion cannon. That would have been amazing. @vans were SO close to greatness with these, but they failed.
heytherejeffro : Technically the only ion canon used at that time and place was owned and operated by the rebellion.
starwarsshirt : Yeah, I know, @heytherejeffro. Obviously, I know that. The shoes don't depict just the Empire. I was giving an example of something round on Hoth. If they wanted to stick with the Empire, they could have replaced the Death Star with a Star Destroyer.
starwarsshirt : There's no making this OK, Jeff!
heytherejeffro : They SHOULD have added a Star Destroyer.
breadnbuttuh : Lol!!!!
jinhobaee - pooh05bear - angiedavisheartspeen - 101racey -
instagram
winnersome
I don't approve. That is ugly. #pdx #why #whoapprovedthis
whoapprovedthis - why - pdx -
mgkathleen - lostnthewoods - lizziebehr - tobonjm -
instagram
accidentalcook
Yum? #yum #crockpot #makesmewanttocook #whoapprovedthis
crockpot - whoapprovedthis - makesmewanttocook - yum -
scumbelina : πŸ’©πŸ΄
accidentalcook : @scumbelina haha that's perfect
thebakery13783 - willam_dereks - theforss - vivalanna -
instagram
kreed_tho
Welcome to Delaware. πŸ˜ͺ #likewhy #unacceptable #whoapprovedthis
whoapprovedthis - likewhy - unacceptable -
kreed_tho : @danielleemani_
jaelon._ : lmaooooo look at the license plate
suitandtie_jerzzz - throwingpetals - wallflowerliv - mattparker80 -
instagram
quinn_lawrence
So this is me making a cup #glassblowing #amateur #help #imbadatthis #whoapprovedthis #seniorproject #ohwell #imcool #glass #cup #cantwait #todrink #fromit
imcool - amateur - help - cantwait - cup - fromit - ohwell - glass - whoapprovedthis - todrink - glassblowing - seniorproject - imbadatthis -
beast_kilby - d0raaaaaa - littlecraw3 - alexandra_kay16 -
instagram
btkingsley
In this #druhill video I kept looking for woody then I found him #falloffhair #whoapprovedthis #KINGSLEYKomedy #Kingsley #SheWinsMoviecomingsoon #shewins
shewins - druhill - whoapprovedthis - kingsley - falloffhair - shewinsmoviecomingsoon - kingsleykomedy -
mizou_88 - so_domo - izzyencore - iamkylefrazier -
instagram
loveblacksong
For the love of.... #whatthehell #youhadonejob #probablyhadajobatstarbucks #bruh #whoapprovedthis #cake #bakery #fuckery #bakersleftbehind
whatthehell - fuckery - whoapprovedthis - bakery - youhadonejob - bruh - cake - bakersleftbehind - probablyhadajobatstarbucks -
loveblacksong : @dawnie_deee
dawnie_deee : Lol seen this before. I'm gonna get a job at Pathmark and fuck up everyone's cakes πŸ˜‚
loveblacksong : @dawnie_deee πŸ˜†πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
loveblacksong : @hollis81 @complex77
hollis81 : Lol
pure_russian - itneverstops7 - faizahnawaz - __mofar_ -
instagram
Iconosquare feedback