blacklovesong
Smh πŸ˜‘πŸ˜πŸ˜£ #jesusfixit #whodidthis #whoworkshere #whoapprovedthis #whathappenedtoqualitycheck #failurefromthemanufacturestothestore #adultsleftbehind #yougonnagivemeadiscount
whoworkshere - jesusfixit - adultsleftbehind - whoapprovedthis - whodidthis - failurefromthemanufacturestothestore - yougonnagivemeadiscount - whathappenedtoqualitycheck -
jenrs1 - stephminor9 - jinxdaprophet -
instagram
bestcustomplates
Anyone know what that says? Tag a few friends to help haha #whoapprovedthis #cars #genius
beautiful - dodge - clever - german - cars - driver - fancy - whoapprovedthis - exoticcars - in - horsepower - bestplates - bugatti - license - car - custom - engine - genius - only - f4f - nyc - like4like - newyork - followme -
bestcustomplates : #clever #exoticcars #bugatti #f4f #driver #dodge #car #cars #license #like4like #only #in #nyc #followme #bestplates #custom #beautiful #nyc #engine #horsepower #newyork #fancy #german
lucky_1618 - triciavvhasting_013 - amira_basmi - russs.nyc -
instagram
thelarrisgroup
Has anyone ever had to go to more than one place for a flu shot? #target #really? #whoapprovedthis #nationalbrandmarketing
whoapprovedthis - target - nationalbrandmarketing - really -
gmad1231 - mommadeeski - jacquischl_ -
instagram
optimusprmetime
The man...the myth...the legend πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #AlbumCoverGod #WhoApprovedThis #FireTheYesMan
whoapprovedthis - albumcovergod - firetheyesman -
myduggie32 : πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
kricket788 - huddybun - thebadcounselor - myduggie32 -
instagram
champagneproblemsash87
Shame on you @urbanoutfitters ! What are you thinking?! Being that my Momma is a Kent alum #nobueno #whereistheprperson #whoapprovedthis #urbanoutfitters #epicfail
whereistheprperson - whoapprovedthis - nobueno - urbanoutfitters - epicfail -
miss_kfox : So wrong
onasisodelmo : It looks badass tho u gotta give me that
samanthalbader : I seriously don't understand how products like this make it to the sales floor...someone's losing their job
lskaluba : you literally had 1 job #smh
samig1982 - trigger_h_p_p_y - mikesnedegar - ashlyvetrano -
instagram
ashlynnvegas
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ #yea #aboutthat #wherethepastor #whoapprovedthis #context #lml #praiseem #sundayfunday
yea - sundayfunday - whoapprovedthis - lml - context - wherethepastor - praiseem - aboutthat -
mikasf - sheffry -
instagram
lemmetrydis
Miserable faces make for great promo material for post secondary education. Esp for service industry
hospitality - whoapprovedthis - whythelongface -
lemmetrydis : #whoapprovedthis #whythelongface #hospitality
michaelyyso -
instagram
canesniroc84
What did this man just say?! #awhat #washepoplockin #whoisthis #whoapprovedthis #noundershirtunderthatsweater #butwasithot
whoapprovedthis - whoisthis - awhat - washepoplockin - butwasithot - noundershirtunderthatsweater -
she_rice : LMAO!!!
dundunitall850 : 😭😭😭😭😭😭😭😭
haitianswag77 : Duuuuuude, this is the best song ever!!!!!! πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
canesniroc84 : @haitianswag77 hahaha and it's a real song that's a crazy part!!
haitianswag77 : Dude, the full video is epic!!!!!
canesniroc84 : The dancing is what gets me! He trying so damn hard to pop like MJ lol
uncl_fstr - haitianswag77 - dundunitall850 -
instagram
allthingsredd
So the Georgia DOT says hey, let's pave this street.. In the middle of the day at lunch time, right before major construction is about to start in the parking lot in the distance. The Georgia DOT.. Planning and Development at its best..
whoapprovedthis -
allthingsredd : #WhoApprovedThis
instagram
sweetswingheart
That eyeshadow is lovely, whats the name of that shade? #cottagecheese #brandfail #badidea #whoapprovedthis #thebertiebotsofmakeup #terriblemarketing
whoapprovedthis - thebertiebotsofmakeup - terriblemarketing - badidea - cottagecheese - brandfail -
ambermam : Barf
princess_of_quite_a_lot : I prefer French fries
sweetswingheart : Hopefully they aren't scented!
maggie_jane : I'm horrified!
isy_the_owl - angelo_nico - slomygosh - ambermam -
instagram
juliefromva
Work is giving out these stickers to college recruits?! #why? #whoapprovedthis? #whatdoesitevenmean?!
whoapprovedthis - whatdoesitevenmean - why -
juliefromva : I figured out what it means for anyone interested... It's a slogan for developers not to dwell on minor details and just make it happen.
timotheo3 : Lol yea the concept of minimum viable product and testing it - welcome to the world of startups
elizabetht14 - kllariviere - p2thelow - jbverrillo -
instagram
ldels
Horrible horrible copywriting. #whoapprovedthis #fired @jacksonsbrodie
whoapprovedthis - fired -
rhorne3 : Hi my name is Richard. I network with people around the world. Are you interested in making 600 - $14,000 a month?
robbyherm2 : She told me she is quite interested
ldels : Lol @robbyherm2
eermsyy - rhorne3 - _rc___ - newyorknewyork -
instagram
are_you_not_entertained
Ass so fat that you can see it from the front... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­ #Lmao #WhoApprovedThis
whoapprovedthis - lmao -
mrlaughnowandlater : Belly just be twerkin for no reason
are_you_not_entertained : Lol Right
bad_gal_phoebe - still_yo_boyfriendsgirlfriend - mrlaughnowandlater - pater_ignosce -
instagram
soapywaffle
I'm on no name street #whoapprovedthis #plantation #Visakhapatnam
plantation - whoapprovedthis - visakhapatnam -
bullseyebroward : Great!
mazensaadi3 - anthony_457 - eric_one970 - similicious_ -
instagram
nycmrm
Aaaaaaaand....Summer is OVAH. #HighLine #drizzle #CaughtWithoutAnUmbrella #WhoApprovedThis
whoapprovedthis - caughtwithoutanumbrella - highline - drizzle -
jimrennert - christopher_philip - marcocyn -
instagram
jazzypoo_desu
The 2001 Lewis family Christmas card portrait. I know it's not #tbt or #fbf, but I just spent 15 minutes laughing non stop with my family talking about how bad this picture is. My dad looks like he's 15. πŸ˜‚ #TheEarly2000sWereRough #DatHairDoe #DejanaIsTheCenterOfTheUniverse #WhoApprovedThis #TheThingsYouFindUnpacking
dejanaisthecenteroftheuniverse - theearly2000swererough - whoapprovedthis - dathairdoe - fbf - thethingsyoufindunpacking - tbt -
de_janana : Hahahahahaha omg noooo! At least it's not the oil painting version of this..if that pops upπŸ”«πŸ˜‘
tristynnicole_ : I actually have this picture in my room . Hahaha !
maharaku : LOL i jus died reading what u wrote dej, that oil painting is AWESOME. post that shit asap
jazzypoo_desu : @maharaku - the painting does still exist and it is currently in our possession, and I will be posting that at a later date. πŸ˜‚πŸ˜‚
_luxklew : Melina is literally missing half of her grill in the front
_mlewis : @_luxklew thats actually just 1 tooth πŸ˜‚
de_janana : But @_mlewis in the oil painting you look straight toothless! And @jazzypoo_desu has alien fingers..dad looks Chinese..I look Korean..it's all bad and @maharaku I'd rather that thing be burned and never see the light if day again.
_mlewis - ronnielewisdoe - uchinanchuneilio - randiandcamera -
instagram
raychel_kristen
I saw this at Sleepy's the other day. I don't know what's worse, the terrible kerning, the creepy children or just everything. #pleasekern #designlife #whoapprovedthis #creepykids #latergram
pleasekern - whoapprovedthis - latergram - creepykids - designlife -
cnote912 - taran_michelle - da_platypus_walk - baldwinfoto -
instagram
iamdrewfus
Finished my goof around/ trophy play through of MGS3 HD. Final rank: Japanese legendary snake-cryptid.Totally sounds WAY better than Fox. #mgs#mgs3#tsuchinoko#ps3#metalgearsolid#kojimawouldbeproud#whoapprovedthis#kojima#cryptid
kojimawouldbeproud - cryptid - kojima - mgs3 - mgs - whoapprovedthis - ps3 - tsuchinoko - metalgearsolid -
djmikea - sasouri25 - meemcguinnes - serafinaalvidrez -
instagram
brennanalyssa
OMG you guys our free copy of CHOME has arrived! #whatischome #whoapprovedthis
whoapprovedthis - whatischome -
sandietimm : Hey! Look for my work ad in there!!!
juicestain78 -
instagram
foodcriticzilla
First review! Tried this product today. Fruit Water by Glaceau (Sparkling Watermelon Punch, they fancy huh). Let me just say if flavor isn't your thing, then this product is for you. Maybe that should be expected in a zero calorie drink? Tastes like a carbonated version of the melted ice after finishing off a cup of kool-aid. Also, the after taste is no bueno. So, when perusing down the beverage cooler of wherever you buy your drinks, remember to disregard this product. #foodcriticzilla #drinks #food #dietfood #gross #whoapprovedthis #recallthisproductjustcause #iknowfood #trustme
gross - dietfood - trustme - food - recallthisproductjustcause - whoapprovedthis - foodcriticzilla - iknowfood - drinks -
mandahplease_ - alex_thee_alex - rivjohn - chevyburnz -
instagram
notstevechung
The news says that #zara pulled these kid's pajamas from their shelves because of the backlash it got from social media. My question is "who approved this?" Seriously, which merchandiser was like "I think our customers want their kids to look 'genocide chic'". Idiots. #rant #whoapprovedthis #whopurchasedthis #imnotevenjewish
zara - rant - whoapprovedthis - whopurchasedthis - imnotevenjewish -
samantharae.tkd : And with those prison stripes as well. Wow.
notstevechung : What where they thinking?! @samantharae.tkd
pinch_o_salt : Lol yours????
greta_sct - jhk.l - litespeedd - tkd_kate -
instagram
mo_nika22
#curroswedding #pachanga #wtf #whoapprovedthis #shitisabouttogetugly
pachanga - whoapprovedthis - shitisabouttogetugly - curroswedding - wtf -
mikegz11 : Oh shit the party just arrived. @mo_nika22
curros : Popping bottles in the lobby. Ya'll ready know. I was waiting for my family.
_dr3dz : #nalgas
curros : Yo that hotel had never seen an entire squad pull up to check in @ 8:00 Am like that. Shots. Champaign. Peras.
gaxel1212 - plazv13 - karifer_xoxo - ash_el -
instagram
nightcheese
This is fucking offensive #ramones #halloweenplansthwarted #whoapprovedthis?
ramones - halloweenplansthwarted - whoapprovedthis -
tayloreater - beard_of_stars - maxxwellbass - alfredo_ramone -
instagram
cat_wc
Safety first. #whoapprovedthis? #politicallycorrectfail
whoapprovedthis - politicallycorrectfail -
mwc204 : I love slow children playing signs
jacandjav : #arelishdesign πŸ˜‰
mxwest11 : πŸ™Šlol
shelleyallard : Watch out for those fast kids?
hanwakan : #lmao
hanwakan : #gold
kb_lauren - japesweiser - mandylane79 - hanwakan -
instagram
beccaspence
Ride or die πŸ”₯ #whoapprovedthis #tatsontats #scooterroo #bighelmetproblemz #firstkangaroospotting #1770
firstkangaroospotting - whoapprovedthis - 1770 - bighelmetproblemz - tatsontats - scooterroo -
paigemccall : #BadassShrekky
katiepope : What I would do to be on the back! 😎
nickyovitt : #miley #smiley! #beccacool
jennavos - epmasetti - sbeckethecat - rebecccaelizabeth -
instagram
heytherebenji
I thought I'd seen everything aftet the chicken and waffles flavor...this is getting out of hand. #whoapprovedthis #whychadscottWHYYY #yesidoemotethroughhashtags #dealwithit
whoapprovedthis - yesidoemotethroughhashtags - whychadscottwhyyy - dealwithit -
nenecarissa : How were they?
heytherebenji : I couldn't bring myself to try them. Im just mad at the suggestion. Lol
nenecarissa : Oh hahaha
zanetaalexa - mommimarti813 -
instagram
zaniwright8110
Ill have the butt pastry. #whoapprovedthis?
whoapprovedthis -
hannahh.hall - mandajordan - elvenmidget - emily16hall -
instagram
arapgakio
NTSA Forget #BodaBoda - how can you allow such things on the road?? Plus, this is why we need Standard Gauge railway ASAP #IDontGetIt #RailwayProject #ForgetReferendum #WhoApprovedThis
bodaboda - whoapprovedthis - forgetreferendum - railwayproject - idontgetit -
petmu : Wea did u see this?
arapgakio : This was past Thika at a place called Landless near Thika Garrison. @petmu
matatugame : :)
vacayholidaydeals - prettybear16 -
instagram
xo_pandaaa
#epicfail #yourekiddingmeright #youredoingitwrong #spellchecker #fail #whoapprovedthis
youredoingitwrong - spellchecker - yourekiddingmeright - fail - whoapprovedthis - epicfail -
isabelrox : Wowwww!
annaquattlebaum : No! That can't be real! Lol
annaquattlebaum : lol #whoapprovedthis I'm dying! πŸ˜‚
kimwin40 - lbsapo - laugh.out.loudest - isabelrox -
instagram
jemillio
Um WHY??! #WhoApprovedThis #WasItKayne #InAllMyDays #IHaveNeverHeardSomeoneAskForACoffeeFlavoredPotatoeChip #NotEvenIfTheyWereHigh #PureNonsense #instafunny #ThisIsNotPhotoshopped #lays #potatoechips #raplhs #kroger #food4less #cappuccino #coffee #dafuq
coffee - cappuccino - dafuq - raplhs - ibetitwasawhitegirl - instafunny - kroger - whoapprovedthis - inallmydays - potatoechips - food4less - purenonsense - thisisnotphotoshopped - ihaveneverheardsomeoneaskforacoffeeflavoredpotatoechip - noteveniftheywerehigh - lays - wasitkayne -
jemillio : @unique_fatoma I wish lol
rockstar_92 : Gross lol
kindlyheartless : Was it delicious? Haha. The cappuccino flavored milkshake was!
juliesart : That just sounds nasty
jemillio : @kindlyheartless I wasn't even about to buy it and see lol
she_the1boss : What THE
fonzy14 : Merica!
jemillio : @fonzy14 Lol exactly
jemillio - thisguy_0889 - sticksthabarber - mufasa_me -
instagram
scrowbes
Tbh I can't believe I leave in two weeks! #2weekcountdown #gah #whoapprovedthis
whoapprovedthis - 2weekcountdown - gah -
maggie_cummings - abigailbowie - thefreshmon - piluroig -
instagram
myrealnameische
This's all soon to be altered and degraded as #AT&T puts up #archaic telephones poles on the road behind meπŸ‘ŽπŸ‘Ž #sunset #sky #view #scenery #home #godly #clouds #natural #nature #whoapprovedthis #cityofpalmdale thanks for the #eyesores, #toilets #inmyview
scenery - clouds - eyesores - nature - godly - whoapprovedthis - at - home - inmyview - natural - toilets - cityofpalmdale - sky - archaic - sunset - view -
instanoblety : Beautiful!
sadam1210 - breekillah - hey_hey_paula - yeaimthecoach -
instagram
maandusa
Someone thought this was a good idea. The color name is "O is for Olive". I think "Bile", "Overdone Asparagus", or "Baby Shit" would have been more accurate. #wtf #nailpolish #whoapprovedthis #seriously #uglynails #badidea and no, I didn't buy it... Not even for the novelty factor.
whoapprovedthis - wtf - uglynails - nailpolish - badidea - seriously -
darienknight : Ewww who is that colour even for? Bile indeed.
rleida : Ew.
bluskyz75 - sinklerdanna - kelsey.decker.0 - hospitalhands -
instagram
Iconosquare feedback