status_quotes_1
#puertorican #dominicans #cubans #thecaribbeanpeople #weallblack πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚#paulmooney #somehonesty #forthatass
cubans - puertorican - paulmooney - thecaribbeanpeople - somehonesty - forthatass - weallblack - dominicans -
qbans_be_like : @xiomara_4
prncessgunner - wessyc - _imfukin_awesome -
instagram
ohshescute___
Lightskin brownskin darkskin blah blah we all black.... Even though I'm light asf lol #williamlynch #weallblack
weallblack - williamlynch -
tzoomz_ : theyCallMeTj
x_b3autifull - neccee_dishon - hecallmekhali - sincerely_kelley -
instagram
sj_wavy
Today tho W/ @prince_lavish @ya_boii_jay3 @ayeeeitzninaa @__smoove___ #WeAllBlack! #ExceptNina
weallblack - exceptnina -
prince_lavish - beauty_in_the_making_ - s.k.y.y_x3 - luishuertas13 -
instagram
videogod
My Korean connect @crownjflyboy say in South Korea it's all about @tip @wutang @hypewilliams & @videogod #southkorea #weallblack #afroasian. We got a beast on the way. Might make North Korean play it !!!! No Denise Rodman!!!
southkorea - weallblack - afroasian -
exoticblackntropic : Oh yeah... South Koreans.. They cool... I'd move there if I could
fortknoxlive : @videogod @crownjflyboy #MONSTERSUNITE
eatitorstarve - pererisfull - fggfsa - ambitious_milla -
instagram
some_callme_b
For all the Dominicans who think they aren't black , watch this documentary and sit the _ _ ck down. Cubans and Mexicans too #weallblack #onedroprule
weallblack - onedroprule -
uhpryvateshow : !!!!!!!!!!!
dear_abi : Love this guy and his documentaries!!! πŸ˜πŸ™Œ
mzwetwet22 - _rucus_ - judybx4u - xoxobabs -
instagram
mangomancongo
#selfie #basic #smile #newinstagram #firstpic #firstpost #1 #hashtagsigohard #jawbone #flexin #brownskin #notlightskin #fucklightskindarkskin #weallblack #african #americanafrican
selfie - basic - newinstagram - firstpost - flexin - fucklightskindarkskin - brownskin - americanafrican - hashtagsigohard - notlightskin - 1 - firstpic - weallblack - african - smile - jawbone -
dathowardjawn92 : #americanafrican ✊
trynot2blink - nyakallo_sky - magan_17 - kashdotcom -
instagram
mrtate757
Don't forget Costa Rica, Belize, Venezuela, Brazil, Suriname and Trinidad. Oh, and the East Coast of Mexico. #WeAllBlack #Beautiful #Roots Know your history.
beautiful - weallblack - roots -
nyahseray : Truth.
lotusraihne - city_of_cin - nyahseray - superversal_jay -
instagram
bossladyj90
The beautiful shades of blackness #proud2be #sista #hair #lips #curves #strength #weallblack #shadeshouldntmatter
strength - shadeshouldntmatter - curves - hair - lips - sista - weallblack - proud2be -
renejon_ - youadoremika - uh_mooch_ayee - _sokai -
instagram
yochimin2
Ok! #boatstop #weallblack #weallethnic #thirdworld #immigrants You ain't better than me.. #justknowthis #uaintwhite
justknowthis - weallethnic - weallblack - boatstop - immigrants - uaintwhite - thirdworld -
kapefear : Facts
coorestylz : Tell it πŸ™Œ
jey197_ : @yochimin2 Dominicans #boatstop #thirdworld Lol
koolbreeze305 : No liez r being told! Kno' dat!
kingoffittedhats - sweetrozay247 - stretchcarr - ms_latty -
instagram
itsnotshowingoffxx
I dont give a damn bout my skintone... even if I was darkskin...bet I'd be the pretty darkskin around! Lol #getittogether #weallblack
weallblack - getittogether -
itsnotshowingoffxx : Regardless of what skintone... I'm going to make fun of them all no matter what πŸ˜‚πŸ˜‚ somebody always got to get butthurt
__lawlessmind - xo_virgo_xo - gps_privat - free.my.cuz -
instagram
lexandlexi
I just wanted y'all to see how ridiculous some y'all look when you use filters that make you lighter! HA!! πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜­πŸ‘†πŸ‘†πŸ™…#WEALLBLACK
weallblack -
sheeda_87 : Bhaaaaaaa..#UGLYASSES! 😝
lexandlexi : @sheeda_87 I promise!
ericsum10 - missredd2real - luvnme84 - mrgrim2dareapa -
instagram
graffitiwitpunctuation
Me & the talented @sweetpeezyhoodbangazent at the #HawaiianLuau #teamdarkskin + #teamlightskin = #weallblack πŸ’žπŸ‘πŸ‘ #fam #facts
facts - weallblack - hawaiianluau - fam - teamdarkskin - teamlightskin -
suavee_svntvnv : Send me the pictures
graffitiwitpunctuation : @suavee_svntvnv you got it, dude. πŸ‘
weonceswirled : You look terrific!
graffitiwitpunctuation : @weonceswirled thank you 😘
jsmithnwes - _nappyroots_ - anaiyahandkamora - dianadisu -
instagram
sosa_bso
THE MODERN DAY RACISM BETWEEN GENDER AND SHADES OF "BLACK" .... CANT KEEP DIVIDING OURSELVES!!!!! #MESSAGE #LIGHTSKINVSDARKSKIN #WEALLBLACK
message - weallblack - lightskinvsdarkskin -
_callmedjango_ : #amen #WeAllBlack
revenge_is_my_motivitation : Thank you! I get so sick of that! #WeAllBLACK!!!!!!!
lilvongii : Nigga gotta spen tha whole 750 jus so he don't get a hoe it's a cold world p lol
sosa_bso : @revenge_is_my_motivitation @_swaggsofancy whats sad is that alot of our people divide themselves
_callmedjango_ : @sosa_bso cold world.....
coco_bella14 - ____._finesse____._ - pretty_young_thang_dats_me - tellemsumthin_jo -
instagram
xxxnadoxxx
The Brothers & Dylan #brothers #weallblack #dylaniswhite #tokenwhiteguy @dylanlucas22 @nathandon3y6 @daneil_123 @tom_clark19 @liamcohenn
weallblack - brothers - tokenwhiteguy - dylaniswhite -
tom_clark19 - bh_smooth - naykayxo - lizabethdecann -
instagram
ike_g_
#lightskinned #weallblack
weallblack - lightskinned -
migo_lelo - oliviamae21 - lawfully_poetic - damo1369 -
instagram
xocourtneypaige
😍😍😍😍 #mygirls #cunninghams #drinkdrankdrunk #weallblack #youwishyouwereus #bestfriends #turnup
turnup - cunninghams - weallblack - bestfriends - mygirls - drinkdrankdrunk - youwishyouwereus -
tylerjustin18 - xolindseypaige - medleys_way - teterossi10 -
instagram
marymarytruefanz
πŸ˜‚ #sadbuttrue #onlyblackpeople #teamlightskin #teamdarkskin #no #weallblack
weallblack - no - teamdarkskin - teamlightskin - onlyblackpeople - sadbuttrue -
lilmama_marymaryfan1 - missslg77 - _tinacampbellfans - gerri_reid -
instagram
nishago
#winning #teambrown #weallblack lol
teambrown - weallblack - winning -
vane053114 - moneygettindino - 4o1k - sailingsouls143 -
instagram
1_chainzzzz
Church flow! Them Askews always got they tounges out!! #WeInHere #Lightskin #BrownSkin #WeAllBlack #MyNephew πŸ˜ŠπŸ‘Ά
weinhere - weallblack - brownskin - lightskin - mynephew -
torre_ez23 - _tayy_babyy - andreacoomer - _vixen_ -
instagram
baby__kirsty
#flipagram made with @flipagram β™« Music: Iggy Azalea - Fancy (feat. Charli XCX) #shopping #clothes #costume #suchafunday #amazingday #videooftheday #dome #selfies #weflawless #wefancy #sofancyyoucanthandel #cantspell #weallblack #brunett #blonde #greeneyes #browneyes #weainttelvies #yougurtgang #smile #laugh #ohkillem #wegotballsofsteel #bestfriends #friends #justapreviewofourday #babykirstyisout @msstasiaa @lyndsayngapuhi
amazingday - shopping - flipagram - wefancy - dome - justapreviewofourday - selfies - suchafunday - browneyes - costume - laugh - cantspell - sofancyyoucanthandel - blonde - friends - videooftheday - yougurtgang - greeneyes - wegotballsofsteel - brunett - bestfriends - weflawless - weallblack - babykirstyisout - smile - ohkillem - weainttelvies - clothes -
itszara20019 - laaylaali - reflixapp - telle_kay11 -
instagram
blessingleer
#colorism #teamallshades #weallblack #blackisbeauty
blackisbeauty - weallblack - colorism - teamallshades -
thepowersthat_b : #teamlightskin #standup lol
blessingleer : @thepowersthat_b your a mess !
blessingleer : Lol
tracimoney - moneymakingmitch_93 - __brownskinbeauty93 - noflexzone_8 -
instagram
nuri_lean
Lmaooo #teamdarkskin !! #War #colors #weallblack #yalljusttonechallenged
teamdarkskin - colors - weallblack - war - yalljusttonechallenged -
vigorousmatron : Fuckin gay waab
nuri_lean : LMaooo @vigorousmatron
_mssilver : @st0ned_diva
st0ned_diva : He back on his shyt I see lol @_mssilver @nuri_lean
nuri_lean : Lol that's the second one I got three more for I chill again lol @st0ned_diva @_mssilver
_mssilver - kikiddlee - cocoojolie - briiee_ -
instagram
dopeassjaz
Smh. That shit gotta stop #rp #weallblack
weallblack - rp -
bfh_csc_paper_plate_picasso - papiiigold - ou_ouu - david_387x -
instagram
naturalbrownglucose_
#WakeUp #DontSleep #WeAllBlack
wakeup - dontsleep - weallblack -
millionairessaki : πŸ™Œ #willieLynchKillaπŸ”«
c0l0r_mebadd : True!
sattapop - hotcottoncandy_ising - c0l0r_mebadd - millionairessaki -
instagram
steffenzt
A$AP #NS14 #weallblack
weallblack - ns14 -
tinakejser - sofiejulle - hanstolk - josefinebaden -
instagram
mzmelody808
#weallblack #lightvsdark #complexion #black #consciousness #mindfulness #wisdom #slavementality #mentalslavery #blacklove #blackexcellence
slavementality - mentalslavery - consciousness - mindfulness - blacklove - wisdom - complexion - lightvsdark - blackexcellence - weallblack - black -
itstiff_fany : True story!
poughferne - itstiff_fany - giftofsobriety - scoobstacks -
instagram
cynthia_lauper
Nobody wants to listen, nobody wants to learn #WeAllBLACK but y'all don't hear me doe 🚢🚢
weallblack -
ritamarie30 : πŸ™Œ
cynthia_lauper : It's so sad. Sickening really. I hate that shit @ritamarie30
og__paul : #Preach πŸ™πŸ™
ritamarie30 : I'm with you. I hate the "you cute to be dark". What am I suppose to be ugly because I'm chocolate? Like you said we #weallblack
cynthia_lauper : Right! Just ignorant @ritamarie30
_tammiiaa - robin_herrington - quezekiel_ - jinxleeperry -
instagram
flip_angel
Bday lunch with my beautiful mama and nieces πŸ’— #love #family #weallblack #girlswithcurls #flowerpower
weallblack - love - flowerpower - girlswithcurls - family -
uli3sis_g : Will YOU ever wear your bag????!!!
soulsingint : Happy birthday!!!!
nsalamat : Happy birthday
sweetest_snyra : I love @uli3sis_g comment! Lol!
lu_lu_4_u - lisagirl_ishii - janjanz56 - nsalamat -
instagram
miiik_meelz_
#RePost I'm Most Definitely Guilty.. I Just Be Lazy 😩😩😩😩 #BrownSkin #WeAllBlack #GorgeousGirls
weallblack - gorgeousgirls - brownskin - repost -
mzbeauty21_ - fightnight1212 - mixdd_queen - princesschloej -
instagram
whenf
..excited about the day I'll love a woman as much as I love these two.. #thatsIT #family #weALLblack #andApinchOFindian #imaBROWNISHredCOLOR #YOUseeITnow #yeaTHATSmeDOG #loveYOUnic #LOVEyouMOMMY
family - thatsit - loveyoumommy - imabrownishredcolor - andapinchofindian - weallblack - yeathatsmedog - loveyounic - youseeitnow -
cantdanime : This is cute!!
mimi_iz_caramel : I luv yo ass!
whenf : πŸ˜’πŸ˜š @mimi_iz_caramel
sbravo21 : Awwwwww beautiful pic
twinkling_eye : You look like a yummy dream bar 😍😍
purpleswanky : Nice color Will... I'm proud of you... #peachniggah
only_1danni : Beautiful family β™₯
raibeats - _sweetea - devondmajorlang - sbravo21 -
instagram
travisfuqua
#art #blacklove
blacklove - weallblack - art -
fuballn4life : Light skin love!
travisfuqua : Get your ass outta here #WEALLBLACK
_pnice - batemanjennell - fuballn4life - iloveyou___kai -
instagram
ddaaddlliiffee
@soni_dlite "GIT U BWAK AZZ BAK TO WOK!" #chineseboss #weallblack
talkintoyoukid - foronemilliondollars - weallblack - chineseboss - thumbsup -
soni_dlite : 😝😝😝😝 πŸ˜‚ it's slow here😫
mmoommlliiffee : @ddaaddlliiffee @soni_dlite lmao
soni_dlite : You thought I was bad @mmoommlliiffee @ddaaddlliiffee!! Your daughter just liked all 60 something of my posts πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ddaaddlliiffee : @soni_dlite @mmoommlliiffee that's probably because she has a whole bunch of homework she's trying to avoid @asia_is_beautiful #talkintoyoukid
ddaaddlliiffee : @soni_dlite oh yeah don't know if he told you but Miguel gave me the #thumbsup on that salsa @mmoommlliiffee and I made for Memorial Day. So you may want to get the recipe. #foronemilliondollars
soni_dlite : Oops @asia_is_beautiful didn't mean to throw you under the bus😊 and @ddaaddlliiffee why get the recipe when I have my fav bro n law n sis @mmoommlliiffee to make it for us!! Y'all make it the best that I might just mess it up and we can't have that!!πŸ˜‰πŸ˜‰
ddaaddlliiffee : @soni_dlite well that'll be two million dollars then. And @asia_is_beautiful will be alright she already knows lol.
bruno_fan_4_ever - claudiaisok - mmoommlliiffee -
instagram
tydh2o
Minus the whale. #NoShane #NoFilter #ISwear #AllNatural #JustWokeUp #OffGuard #BaeCaughtMeSleeping #Bro #Sasuke #Slump #HowDoYouEvenHashtag #Hashtag #DirtyGhettoKids #WeAllBlack #AllEquipped #MeaningOurDicksAre #Huge
sasuke - slump - bro - allequipped - baecaughtmesleeping - howdoyouevenhashtag - hashtag - meaningourdicksare - huge - noshane - justwokeup - offguard - weallblack - dirtyghettokids - allnatural - nofilter - iswear -
butplugger - camilaflorezy - death_th3_k1d - mirandalhell -
instagram
Iconosquare feedback