liamonapia
Only in hawaii...winna winna chicken dinna #howsthatchickenshaka #brokedamouth #unkomike #findasiskeepahslosersiscrying
howsthatchickenshaka - findasiskeepahslosersiscrying - brokedamouth - unkomike -
emilyleinaala - k_kawa_gucci - mega02 - nick_da_quick808 -
instagram
42ossome
#osunhao #nuguahu #unkomike #naputi #mike1 #jamsesh #goodvibes #goodtimes #saipan #670
saipan - mike1 - jamsesh - 670 - osunhao - goodvibes - unkomike - nuguahu - goodtimes - naputi -
islandreverie_ - antonette.e - islandson671 - amorex_23 -
instagram
g_joey2
Mahalo UH, Joey #graduatetheshitouttathis #Dec19 #donnaforron #fuuuuyouguyz #elevated #20102015 #mylastwitdaboyz #unkomike @jdrswagkilla #stahedfromdabottom
fuuuuyouguyz - graduatetheshitouttathis - elevated - donnaforron - mylastwitdaboyz - unkomike - dec19 - 20102015 - stahedfromdabottom -
keola.domingo : 😍 Congrats Joey!! You the man!!
kamokook11 : Yeee..your turn bro..good shit my man
teamryelee : Congrats ma braddas!!!
fourthgeneration_ : Congrats Joey. Hope to see you in the future. The further is bright for you, take advantage. @gov_namejoey
g_joey2 : @keola.domingo @kamokook11 @teamryelee @fourthgeneration_ thank you my braddas, work hard and play harder
_king_jesus_123 - xx_jy_cain - kaboompics -
instagram
sheadenboii_
Back at da Dr.. #SickAgain #Wtf #ProbablyMissing #Grammie #UnkoMike #AndAuntieChar
sickagain - probablymissing - unkomike - wtf - grammie - andauntiechar -
_mk_58 : @sheadenboii_ poor thing...I just took the girls to the doctors too πŸ˜•
_mk_58 : Feel better soon
sheadenboii_ : What are they sick with?? @_mk_58
sheadenboii_ : Shea get fever runny nose sore feet head ache.. sore stumach.. he jys did 10 days antibiotics he had strep throat
_mk_58 : @sheadenboii_ Kiera & my both had fever. But still have coughing. Doc thought she may have pneumonia but results came back negative (thank goodness)...but Kiera's on antibiotics for her ongoing cough & Ky's on albuterol sulfate syrup to break up the mucus.
sheadenboii_ : Ah... well i hope they feel better soon;)
ztagovailoa50 - sheadenboii_ - 94_boy - crosshatch_c.y.c -
instagram
aliikanegear
Huuuuuui Kaleiopuu's!!!! Unko Said for send you folks his Aloha!!! #KaleipoouOhana #UnkoMike #WorkFlow #Aloha
kaleipoouohana - unkomike - aloha - workflow -
makaha_grown89_pestanaboy - kjkjkmomoa - ligi_tafu01 -
instagram
katsayo
Michaels first time changing a diaper... Just so you know he pooped and it took 5 mins πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚!!! #unkomike #madduxjourney #stinkybaby
stinkybaby - unkomike - madduxjourney -
ahhh_lexis : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_moanikeala_ : Lmao..... so funny!!!
nana_andrin : Too funny
mikenjess333 - vaileka - rapdizzle - oranjegekte89 -
instagram
kcollins_57
#MyBros @aka_energy @collins_99st @mr_michael_collins #Keith#UnkoMike
whatevz - unkomike - mybros - worsethanmealready - keith - hatequeen -
kcollins_57 : @loadogg Thats why I love you Loa!!! Will see if we can make it happen!!
kcollins_57 : Happy thanksgiving to all of you guys! Love you all!!
kcollins_57 : @__geeeeeeeeee Damn Hate all the way in Cali?!?!? Lol
kcollins_57 : Number one hater!!#WorseThanMeAlready Lol @__geeeeeeeeee
kcollins_57 : I think you confusing me with yourself woman! Your hate is way stronger now!!#HateQueen haha haha @__geeeeeeeeee
kcollins_57 : Howz you I been liking your pictures not leaving no hate messages and out of the blue you just start hating that's the definition of hater if you ask me!? Lol @__geeeeeeeeee
kcollins_57 : #Whatevz Lol @__geeeeeeeeee
yes.mirror : βœ”οΈβœ”οΈ @chelseazhang0813
braddah_danejah - sulamon68 - signorinnna -
instagram
puredigitalmaui
#livinglegend #unkomike #michaelho #TargetMauiPro
livinglegend - unkomike - michaelho - targetmauipro -
worldworthwandering : Hiiiii!!!!
puredigitalmaui : @lahainafishco
fishmarketmaui : #legends
gromlifensg - kylehobs - ledapittbull - danilocouto11 -
instagram
asrellah
farewell party for our own dearest Micheal Hallers . we wish you all the best on your training ! we will surely miss you unko Mike ! be safe & remember God in all you do (: we Love You ! #unkoMike #soon2beMarine #offtotraining #GodBlessYou😘
offtotraining - unkomike - godblessyou😘 - soon2bemarine -
r_e_j_o_i_c_e : 😘😘😘😘😘
asrellah : @arechy__ yups
xoxo.elina - marimar_tim - _erebuu -
instagram
__tells
Finally got to visit our loved ones.... Up on the hill ❀️🎢 #GmaTaavale #JosephAngel #UnkoMike
gmataavale - josephangel - unkomike -
tronaleig - tunu4 - ftsiaki253 - ohhh_tago -
instagram
_nikki_niks
Happy 50th Birthday Uncle Mike!! #missyouchoke #RestinLoveandPeace #neverforgotten #UnkoMike #CoachMike #alwaysinourhearts
restinloveandpeace - missyouchoke - unkomike - alwaysinourhearts - coachmike - neverforgotten -
sistasteph : Happy birthday Mikey!! 😘
gabelum64 : Awww.m
gabelum64 : ....your uncle was my classmate
islandstar91 - teerobi57 - katz_lei - dis_mis_ -
instagram
_nikki_niks
I miss you #UnkoMike! 😭 Glad we got to visit you today. 😌 #foreverinourhearts #gonebutnotforgotten #CoachMike #mysecondDad #stillhurts "Precious in the sight of the Lord is the death of his faithful servants" #Psalms116:15
stillhurts - unkomike - gonebutnotforgotten - psalms116 - coachmike - myseconddad - foreverinourhearts -
pink_kisses_808 - freit_train_1 - hammah.12 - roby_naks -
instagram
mai_n_atupe
#MaiGurlz #UnkoMike #Wonip #2013 #Xmas #101
2013 - unkomike - maigurlz - 101 - xmas - wonip -
tamybby : Ilove this!
tamybby - tpajkn - sippa23 -
instagram
gavdrenz
Say no to drugs kids πŸ’€#WaikikiTweekahz @sakm59 #unkomike
waikikitweekahz - unkomike -
ifyoushayso : Ummm I know him! Lol.
keksss_ : Hahahahahaha
a__nii : @gavdrenz looks very uncomfortable! πŸ˜¬πŸ˜πŸ™ˆ
mzjonee : Lol
naialoves : Hahaha punk..brada stay taaweeekin
ipoconstantnslow : Hahahahaha! You so handsome Gavin!
_misslissy - sela.ash - tivasmommy - alohalauae -
instagram
Iconosquare feedback