daniyablu
Got arrested by the patrol #audi #a4b6 #corolla #TypeAss #TypeS
a4b6 - corolla - typeass - types - audi -
emilsafronchik : ๐Ÿ™ˆ if you know what I mean
lin.alinabaskin - yanashprits - emilsafronchik - ronchernov -
instagram
j_orona
Gotta keep em clean๐Ÿ’ฆ๐Ÿš—๐Ÿ’ #Ass10 #Rsex #TypeAss #ChevyRunsDeep #DoubleMeaning
chevyrunsdeep - rsex - typeass - ass10 - doublemeaning -
alinasolis_ : Wash mine ๐Ÿ™‹
j_orona : @adanbolivar you never wanna bring it to me ๐Ÿ˜ข
j_orona : @kevvinn214 hahahahaha
j_orona : @alinasolis_ you ain't about that life
alinasolis_ : Wash mine I said!! lol
j_orona : @alinasolis_ dang not with that attitude ๐Ÿ™…๐Ÿ™๐Ÿ˜ 
alinasolis_ : ๐Ÿ˜‚
kevvinn214 : Ill take it to you and errrthang ๐Ÿ’๐Ÿ’
fofito02 - mconchasxo - kevvinn214 - bigrobdawg_83 -
instagram
j_orona
Nice sunset with my babies ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐Ÿ’‘๐Ÿ—ป๐Ÿš— #GMR #TypeAss #Skunk2 #Vibrant
gmr - typeass - skunk2 - vibrant -
bookerdan18 : @j_orona tfti ๐Ÿ˜”
albert1087 : Asuza canyons ?
j_orona : @albert1087 yes sir
michaelorona : Tfti.... JK I been asleep since we got back from eating๐Ÿ˜ด
you_n_are : Loving the car bro! I miss the honda doh @j_orona
j_orona : @you_n_are thanks dude! This one is more to my liking haha
frankhikes - ciillaa_ - jvaldivias - j.d.47 -
instagram
lehmannmaria
TO måneder! Gir meg over for denne sjarmøren๐Ÿ˜๐Ÿ’™ #typeass #tidenflyr #smilertilfotografen #mammarollen
tidenflyr - typeass - mammarollen - smilertilfotografen -
lehmannlisa : Han er så fin! ๐Ÿ˜Š
kristinhilde : Herlig! Glimt i øyet har han allerede๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘
marenn91 - lehmann94 - kristinhilde - astrid_diana92 -
instagram
j_orona
Looking forward to this journey.. she just needs a name.. #Dc5 #TypeAss #RSEX
rsex - dc5 - typeass -
j_orona : @jkim85 hahaha mine is stock haha
jkim85 : Not for long lol @j_orona
kevvinn214 : Hey you got freddies number?
christianvaca : @wobbywobz
pinky.lonekats_socialclub.prez : Tori
bryannethetree : Name her Victor
bryannethetree : Her name is Victor
j_orona : @bryannethetree but I don't want it to be a boy ๐Ÿ˜ฃ
frankhikes - mconchasxo - brandon_hazfam -
instagram
the_blunderbass
Realtree everything. #realtree #yes
typeass - yes - realtree -
trent_10_mcclain : Real tree sucks
the_blunderbass : You suck. #typeass @trent_10_mcclain
thaggins_60 : What are you talking about @trent_10_mcclain I cant see @the_blunderbass at all
rachelcglover : #teamrealtreefolyfeyo
__leeexiii_30__ - leza_buck12 - ace_halieghm - alleyshelton -
instagram
lehmannmaria
- A bat? You didn't say anything about a bat?!! #aceventura #petdetectiv #jimcarry #typeass #søndagpåsofaen
petdetectiv - typeass - sรธndagpรฅsofaen - jimcarry - aceventura -
humorhangover : Check out my page โœŒ
cjhansen90 - idaand92 - lehmann94 - kamikaze_kimm -
instagram
keys_inhand
@504kizzle boy ๐Ÿ‘€ what I saw #merc #maurader #burgundy ๐Ÿ‘๐Ÿ’ฏ๐Ÿ”ฅ
typeass - merc - conversationhaving - maurader - burgundy -
504kizzle : Neva seen dat color. . Sho wish I cud get my ๐Ÿ‘ on 1...
keys_inhand : And he said he bought it brand new in 06 DAT color #conversationhaving #typeass
mr442_504 - abarbrwthmadskillz - keys_2_success - 504kizzle -
instagram
carinalind
๐Ÿ’™ #tbt #åpning #sildajazz2014 #dokkenmuseum#typeass#skeptisktejazztype
skeptisktejazztype - dokkenmuseum - sildajazz2014 - รฅpning - typeass - tbt - sildajazz -
carinalind : #sildajazz
stefanieofelt - sveinbein101 - hoyerhaugesund - kennewa -
instagram
sjokoladeblomst
Pappa in action. Måtte ut å testa utstyret å sjå om han fant hvalen/spekkhoggeren. #typeass #diving #dykking #på_leit_itte_willy
diving - typeass - dykking - pรฅ_leit_itte_willy -
vegardlarsen94 - mendezfitness - wild_chyldd - magnusholten -
instagram
kasperakabaronen
Klokken er 3 og du er på vei hjem fra byen, dette er hva jeg fikk se rett på utsiden av huset #typeass
typeass -
odasunde1 : Haha
kristiinh - amaliellarsen - andreastallaksen - mathiilde90 -
instagram
skrokan
#gym #han #her #sover #alltid #i #beinpress #maskinen #typeass
han - alltid - i - gym - typeass - maskinen - her - beinpress - sover -
misskine : Hahaha๐Ÿ˜‚
lottis92 - linnoestvik - margretejojo - jankloster -
instagram
sallie_m0fkn_sal
Hahah a lil work in progress.. Lol #artistic #typeass #nigga #wolfgang #exclusive lol got sum shaka ass vans pimped by urz truely hahhaha
wolfgang - nigga - typeass - artistic - exclusive -
rudeboy_frank - namelezz_ghoul - hitstomydome - zeilaalvarez1 -
instagram
hosinsatealaska
Bored on break and haven't selfied in a while so #fuckit #school #porterandchester #selfie #blue #wannaleave #gotogym #hungry #typeass
blue - wannaleave - school - fuckit - selfie - typeass - hungry - gotogym - porterandchester -
_uhmanduhhh : ๐Ÿ˜
_readingaboutlife_ : Follow? ๐Ÿ’–
thelilmerm3 - kohl_ton - down_andout - isibelm7 -
instagram
hollywood_coldd
Who ass is that??? This ass could save a nation. This ass is real!! Who many hoes bought a ass like this? How much chuck could a woodchuck chuck if a wood chuck could chuck wood #typeass. This ass would give sight to the blind! This ass could part the Red Sea! This ass is the face of all Lightskin niggas hahahahahahahahahahahahaha
typeass -
heyy_msjrabbit : Lmmfao!!!!!
snobunnee - maggrr - heyy_msjrabbit - senor_walt0n -
instagram
swarvay_1
#Sorry #YouAintFoolingMe #SayWatULike #IveSussedYou #TutTutTut #Runt #BadApple ๐Ÿ˜’
ivesussedyou - early - runt - saywatulike - niggas - youaintfoolingme - anotheronebitesthedust - typeass - tuttuttut - mymayne - badapple - yoyo - uoeno - hmmmm - sorry -
swarvay_1 : Yh g it was dead frm da beginning @ma_paperboy frm shi born ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ
compossedallconditions : ๐Ÿ™Š๐Ÿ™ˆ what a shitter ๐Ÿ’ฉ being the runt , she dead from she born & that's why she a gwan suh ๐Ÿ˜‚
swarvay_1 : @ma_paperboy U kno n I kno but do these guys ๐Ÿ™Š. #hmmmm ๐Ÿ˜๐Ÿ’ญ #UOENO #AnotherOneBitesTheDust
swarvay_1 : @shivharlemgambino wahum to dese #Yoyo #TypeAss #niggas
anikah_zt : ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Š
bumpatobumpa : ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
granpa_zees24 : Early dargy dargy
swarvay_1 : #Early! #MyMayne @razor_ramone24
_chr94 - steph_mwahhhh -
instagram
autumngabrielle_dc5
Rachel and my sexy cars:) #ladydriven #girldriven #Acura #rsx #types #typeass #IlovemyAcura #ilovemyrsx #girlsandcars #black #blue #pnw #pacificnorthwest
blue - acura - ladydriven - typeass - pnw - ilovemyrsx - ilovemyacura - rsx - black - girldriven - pacificnorthwest - girlsandcars - types -
autumngabrielle_dc5 : @rachelmanninggg
crhernandez18 : Go check out @northwesttuners on Facebook! They have meets and cruises!
rachelmanninggg : my baby's dirty;) @autumngabrielle92 but we go on the cruises:) @babyclos
alaabid - destinim21 - maryssaank - connor_stephenson_ -
instagram
andreagrendal
Et te da #buddah #kis #typeass #værsting #måtepå
kis - vรฆrsting - typeass - buddah - mรฅtepรฅ -
lenemjosund : Ilu
gurorosvold - heidiboegeberg - lisabrodal - idaeid -
instagram
blacklavenderhatch
Flash on, no filter. Metallic pearl white Acura rims! #acura #rsx #typeASS #plastidip #diy #diyboss #metallicpearlwhite #metalizer #pearlizer #moneyinthebank #easymoney #theladiestheylikethat
acura - pearlizer - theladiestheylikethat - typeass - diyboss - rsx - plastidip - metallicpearlwhite - metalizer - moneyinthebank - easymoney - diy -
blacklavenderhatch : @autumngabrielle92
autumngabrielle_dc5 : @blacklavenderhatch they look hella good on, send you a pic when I get to oly:)
blacklavenderhatch : You wash your car? Send me pictures with them on before and after please! @autumngabrielle92
autumngabrielle_dc5 : @blacklavenderhatch naw, not yet I'm going to Tuesday. I was waiting cuz you said to wait a few days I think. I'll send you before and after pics and a pic Tuesday after I wash Cosmo lol.
conehatesinsta - adrianriley56 - dyno_dylan - pplwa -
instagram
blacklavenderhatch
Here's another picture of my friend's metallic pearl white plasti-dipped rim! Looks off white in low light! #plastidip #pearlizer #metalizer #pearlwhite #dipyourrims #dipyoshit #diy #diyboss #acura #typeASS #helloladies #theladiestheylikethat
acura - pearlizer - theladiestheylikethat - pearlwhite - typeass - diyboss - dipyoshit - plastidip - helloladies - metalizer - dipyourrims - diy -
_codywyatt_ : Those look really good so do you have to do anything special to clean them
_codywyatt_ : @blacklavenderhatch
autumngabrielle_dc5 : @civicr12 before you do them wash them with soap and water and dry them or it will fuck your shit up. Then after they dry just wait a few days before you actually wash them. You don't really have to do anything special
gibby74 : @blacklavenderhatch how many coats of what did you use, do you remember? I'm gonna do this to my suby this week and I really like this finish!
blacklavenderhatch : @gibby74 3 coats of white plasti-dip and two coats of pearl with a coat of silver metallic flake over that
gibby74 : Awesome thanks!
blacklavenderhatch : @gibby74 plasti-dip pearlizer and silver metalizer. You can find them online on eBay and dipyourcar.com
gibby74 : Alright I'll go check it out!
blacklavenderhatch - adrianriley56 - autumngabrielle_dc5 -
instagram
blacklavenderhatch
Not the easiest to tell but I plasti-dipped some Acura rims pearl metallic white for a friend! In person the metallic pops so well! Can't wait to see them in the day! #acura #rsx #plastidip #diy #diyboss #metallicpearlwhite #metalizer #pearlizer #moneyinthebank #easymoney #diditforfree99 #theladiestheylikethat
acura - pearlizer - theladiestheylikethat - typeass - diyboss - diditforfree99 - rsx - plastidip - metallicpearlwhite - metalizer - moneyinthebank - easymoney - diy -
autumngabrielle_dc5 : ...You Forgot #TypeS
blacklavenderhatch : @autumngabrielle92 sorry #typeASS you happy? Lol
autumngabrielle_dc5 : My ;) face disappeared after the type s part lol... And yes I'm Ihappy lol
modbargains - brekkebooboo - 253boss -
instagram
Iconosquare feedback