jones0428
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #treestars #lol #hellyes #lmao #lmfao #haha #bitch #damn #ctfu #rofl #wtf
treestars - lmao - lmfao - haha - ctfu - lol - rofl - damn - bitch - wtf - hellyes -
jones0428 - yungtraploerd - l0veisd0pe - jen_ftw -
instagram
elliottngregory
At first I was worried that with all the fancy-pants-CG-3D-Let-It-Go-mumbo-jumbo that Cora wouldn't enjoy #TheLandBeforeTime, my favorite movie as a kid. I was wrong #YupYupYup #ThreeHornsDontPlayWithLongNecks (Also didn't realize it was Spielberg. Was he intentionally building a young audience for #JurassicPark six years later? It worked!) #LittleFoot #TreeStars #EarthShake #SharpTooth
threehornsdontplaywithlongnecks - thelandbeforetime - littlefoot - treestars - yupyupyup - earthshake - sharptooth - jurassicpark -
theryancobb : Ahhh forgot about that one. I need to get it for Lilly to watch
leeboso : I love #little foot
annaelizabeth522 - mo_hensley - meredithhall17 - marthacreate -
instagram
anthonyponce24
Funnel cakes, no wait for lines, basically an amusement park to ourselves! Summer break wouldn't have been the same without you guys πŸ‘Œ#ridewarriors #summerfun #treestars
treestars - summerfun - ridewarriors -
anthonyponce24 : "It wassss awesomeeeeee"
lejayfu - miar99 - sydd_neyyy - shantizle96 -
instagram
bran_ash
Either this is my #derp face or I'm trying to get those #treestars
treestars - derp -
laurenpattymayonnaise : #littlefoot
hex_sgh - brewoods90 - mraplewis - misstessakay -
instagram
brirodgerz
Look up #treestars
treestars -
nicholasfredric : #leafporn
reallybigsexypizza : Gayy
spidmo - carooooooh - livewashington - rjbruni -
instagram
jhaefling23
Dying #treestars #bitch πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
treestars - bitch -
sarahbeth1013 : This made me lol πŸ˜‚πŸ˜‚
jhaefling23 : @sarahbeth1013 you know your a 90's child when you actually wanted to know what one of those bitches tasted like
nicoledionn - lavenderlove22 - baaileyn__ - alions04 -
instagram
deldridge79
You know your husband loves you when he makes you dinosaur themed dinner! #treestars #longnecks #PB&J
pb - treestars - longnecks -
christieeldridge - glee126 -
instagram
kittyguns
πŸ˜‚πŸ˜‚ LOL #thiscrackedmeup #treestars #byefelicia #nonewfriends
byefelicia - treestars - nonewfriends - thiscrackedmeup -
dex_fromabove1979 : Ha
ellyandersonxo - loreecole - jayveeoh - veronica_m_velez -
instagram
wittlemissmimi
#100daysofhappy lol! Y'all already know! #landbeforetime #treestars #ohsnap #haha #smile #happymonday
happymonday - treestars - landbeforetime - day12 - smile - ohsnap - haha - 100daysofhappy -
wittlemissmimi : #day12
mercedesaudrina - city_of_newyork - missfit_allie - dentalcutie21 -
instagram
pristineartcollection
#waaaaa #thelife #pristinelife
pristinelife - landbeforetime - thelife - treestars - waaaaa -
han_ahhhhh : Just watched this movie with the kids. #bringinbackoriginals
pristineartcollection : #landbeforetime #treestars
xdeadxartistx - jewels_in_wonderland - han_ahhhhh - ray_raybrown -
instagram
elstoko
#littlefoot #treestars #disney #dinosaurs #aremylife #brontosaurus
dinosaurs - treestars - brontosaurus - littlefoot - aremylife - disney -
specialkshea : Treestars!!!! Cera is my shit
specialkshea : "You're going the wrong way!"
elstoko : Petrye was my homeboy @specialkshea
specialkshea : Haha the flyer!!
xdustinkilduffx : Yup gotta star tattoo then seen this a day in the life of a dinosaur nom nom nom nom
xdustinkilduffx : Yup yup yup
xdustinkilduffx : See ya
specialkshea - amber.______.rose - aramisfraino - jsensi -
instagram
italiafrank
#100 #OneFuckinHundred #onehundred #onehundid #true #truelife #truestory #truthbetold #instatruth #truestatement #truth #real #realtalk #reallythough #realshit #realshitt #instalike #instapost #instagood
real - onehundred - truestory - instalike - instapost - treestars - truelife - 100 - reallythough - realshitt - realtalk - onefuckinhundred - true - truestatement - instagood - truthbetold - realshit - truth - onehundid - instatruth -
italiafrank : #treestars bitch
eathan_foncannon3 : @living_in_water @baseball_evans
andresrodriguez_usmc57 - ms_queen_of_disaster_ - missymurphy435 - eva_raya -
instagram
weenie_lauren
#rns haha #treestars #landbeforetime #dinosaurs #littlefoot #loveit
dinosaurs - treestars - landbeforetime - rns - loveit - littlefoot -
brittcardenas : #mychildhood
francol88 : @weenie_lauren dinosaurs were real small back then lol
weenie_leah - jeanette_martinez08 - melissa_lisett77 - carlosvega69 -
instagram
mommy_spain_.bricks
XD oh gog.... Lmao XD #treestars
treestars -
prussia_lives_on_forever - shirtlessbatch - gamefreakmc12 - airwing__malaysia -
instagram
gopack25
#treestars #leaves #thelandbeforetime #longnecks #littlefoot #brontasaurus
treestars - longnecks - thelandbeforetime - littlefoot - brontasaurus - leaves -
mickensie - carissa_amor -
instagram
serafinapeanut
Treestars! #landbeforetime #greatvalley #treestars #littlefoot #whydothemomsalwaysdie
treestars - landbeforetime - whydothemomsalwaysdie - littlefoot - greatvalley -
oliviaperrins - vpereau - kyle_brosseau - idgoss -
instagram
tabatha_sabbatha
Fucking treestarsπŸπŸ‘ŠπŸ’₯ #TBT #landbeforetime #treestars #littlefoot #throwbackthursday #muthafuckingtreestarsbitch
treestars - landbeforetime - throwbackthursday - muthafuckingtreestarsbitch - littlefoot - tbt -
chelsii27 : They made those look so good lmao
forgedinmetal : Oh man, when he talks to his mom in the water, it still gets me!
tabatha_sabbatha : @chelsii27 haha I know right @forgedinmetal it made me tear up as a kid
elementalspirits17 : @forgedinmetal oh yeah bro me too!
the_wastelander___ : @dance.draw.dream.brooke
rhorerlikeadinosaur : @tabatha_sabbatha give that bitch a treestar, bitches love treestars
tabatha_sabbatha : @rhorerlikeadinosaur lmfao!
senpai_or_die - zombie_mama - animal__dilligaf - bris163 -
instagram
mad_russian951
Lol #treestars
treestars -
mikey_smurf : #sharptooth
anthony__from__cali : Lol
russianla : Lmao
selenamixla : Your doing it again Gretchen lol
mad_russian951 : @selenamixla lmao
russianla - snapcase714 - selenamixla - julieblack54 -
instagram
meggzyshae
Perfect Thursday Afternoon #childhoodfavourite #landbeforetime #littlefoot #cera #ducky #petrie #spike #treestars
treestars - ducky - cera - littlefoot - childhoodfavourite - landbeforetime - spike - petrie -
teaganigini : I know what ill be watching soon. @meggzyshae
chrl13 : #TREESTAR!
biggardkarey - mistiegramm - jamwantalma - brittnyblacc -
instagram
agnello_sal
When you see the land before time for $3.99 while thrifting, you buy it. #factsoflife #sharptooth #treestars #landbeforetime
landbeforetime - treestars - factsoflife - sharptooth -
acarabetta8 : Oh em gee. Yes you do. Long neck!! Sarah!! Ducky!!
fastinetti : And you will cry, I guarantee it.
welldonekeri : I hate you, I've been looking for this movie all summer. It's my holy grail
sabrinashark - fastinetti - nicolealicyn - jwshull -
instagram
_ashl3y_nichol3_
We have tree stars in our neighborhood...like in The Land Before Time!! #imadork #idontcare #treestars
imadork - treestars - idontcare -
2scuba0714 : Lol
_ashl3y_nichol3_ : Land before time was the shit @2scuba0714 ....you know you saw it too!!!
2scuba0714 : I definitely did
instagram
nonchalantfork
#dem #treestars
treestars - dem -
courtneyglen__ - ly0nheart -
instagram
bangsbixby
Treestars!!!! #landbeforetime #littlefoot #treestars #bitch
littlefoot - landbeforetime - treestars - bitch -
auntbsgoodgrub - hunnebunz - kyleptrenholm - shaun__solo -
instagram
santiagohjr
#Treestars
treestars -
ronniejfoxx - ohitsjenn - rocioae - pcruz87 -
instagram
ollitap_notloc
#nocaptionneeded #treestars #landb4time
nocaptionneeded - treestars - landb4time -
perijorector : ❀!!
_ayyayyron_ : That's funny as fuck
kfowle00 - courtneylovesboobies - perijorector - mariah_e93 -
instagram
sarahdempsey6
My most favourite movies from when I was small πŸ’œπŸ’œ #TheLandBefofeTime #Littlefoot #LongNecks #3horns #flyers #swimmers #spike #duckie #TheGreatValley #TreeStars #dinosaurs #SharpTooth #movies #love #ChildhoodMemories #FlashBack
3horns - treestars - love - longnecks - littlefoot - spike - childhoodmemories - dinosaurs - duckie - flashback - swimmers - thegreatvalley - thelandbefofetime - movies - sharptooth - flyers -
aoifelalz - kar_chambers - annaameliawest - zulfikar67 -
instagram
raebabe629
Dino in the Botanical Gardens! #longneck #treestars
treestars - longneck -
tots4878 - fdurso13 - booklover4953 - acjacobs83 -
instagram
mermaidsparkle
Guys look at these actual autumn leaves #autummn #kcon2014 #cali #california #LA #losangeles #treestars #littlefoot #fall
kcon2014 - treestars - losangeles - la - littlefoot - cali - california - autummn - fall -
glampalmusa - lauconcepcion - mister_cloud9 - zspitulski -
instagram
hotairballooon
i probably laughed at this way too hard.
treestars - nature - dino - littlefoot - mothernature - trees - dinosaurs - ridiculous - adventure - oldschool - funny - prehistoric - travel - landbeforetime - hilarious - fun -
hotairballooon : @hoolafitgirl YES PLEASE!!!
x_will_x : Three horns never play with long necks
jill__albee : @kimboslice_xx
breadcrumbzzz : LMFAOOOOOO OMG
hotairballooon : @breadcrumbzzz RIGHT?!? hahaha!!!
breadcrumbzzz : I wanna watch these when I get back! Do you have any of them? @hotairballooon
hotairballooon : idk but there's always the internet! @breadcrumbzzz please let's watch it!!!
breadcrumbzzz : So fucking dowwwnnnnn @hotairballooon
politeleader - bjthebest_btg - womp4200 - enkexoticsandvivs -
instagram
em_oh_b3
#treestars #bitch
treestars - bitch -
jon_hultgren1 - greenmantattoo - mandabits - crystal_anne2413 -
instagram
anthonytony
#hike #ChippewaCreek #rockclimb #cliffhanger #clearwater #treestars #bigrocks #downunder #tremors #creek #trail
treestars - creek - downunder - hike - rockclimb - cliffhanger - trail - clearwater - chippewacreek - tremors - bigrocks -
jweese84 - mr_poopy - sammygirl412 - lipgloss_pony -
instagram
meli__jelli
because when we were like 8 all that mattered was whether Littlefoot and the gang were gonna make it out alive and find their parents! haha #TheLandBeforeTime #treestars
thelandbeforetime - treestars -
yogi_baretta : lmao
naturallyuwouldthinkthat_ : My fave movie ^^ β™‘@munieca_de_oro
emiliano_94_cholo - unconditional_luv145 - philih21 - jade_cherry -
instagram
mostly.zen.ski
πŸ™Œ 😝 πŸ˜‚ #ThisIsFabulous! #AllOfTheYes #Treestars #MyChildhoodRightHere #Winning #LittleFoot
thankyoukindly - treestars - alloftheyes - thisisfabulous - littlefoot - repost - mychildhoodrighthere - winning -
mostly.zen.ski : #Repost @acrossthe_universe #ThankYouKindly
blissoftheuniverse : 😘😜
fairyraverhighlighterkandigirl : #Lmftao!!!!! @princess_plurmaid
princess_plurmaid : LMFTAO!!!! #nopuedo #toopluffy #loveyoubitch!!! @fairyraverhighlighterkandigirl
zellfrost : lol
thezombiemoshpit - wynter28 - maliciousghost - pikachu1804 -
instagram
Iconosquare feedback