deedee_dimplez
My son made the right choice 😎 #plurmom #plurpies #edm #edmkid #trance #trancebaby #mysoniscool #parentingdoneright
trancebaby - trance - parentingdoneright - edmkid - edm - plurpies - plurmom - mysoniscool -
deedee_dimplez : @xbri47 hehe just wait till you meet him ;)
xbri47 : @deedee_dimplez I want to!!! Give him a high five in person!
deedee_dimplez : Lololol he'll love that! He's a little attention seeker lol @xbri47
xbri47 : @deedee_dimplez reminds me of my nephew. He's a cutie too and loveessss attention. One time we too him show shopping and the cashier fell in love with him so hard we got a discount πŸ˜‚
deedee_dimplez : @xbri47 damnnnn Kaiden need to step his game up lol though people do give him free things sometimes lol
xbri47 : @deedee_dimplez gotta get him to get you a discount on kandi beads πŸ˜‚
xbri47 : Wow -.- **one time, we took him shopping. Idk how I messed that up so much.
deedee_dimplez : @xbri47 that would be a dream come true πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ingyy_fiore - heywhitt - sweetsmiles84 - _wjcr -
instagram
joyndiablo
Came across @aboveandbeyond's new song... We're All We Need. Zoe's voice &lyrics has always brought me to tears...but the Thelma and Louise music video was more than I could've ever hoped for In LOVE with both. #emotionalmusic #euphoria #PLURwarrior #trance #trancebaby #waaa #weareallweneed
trancebaby - waaa - plurwarrior - weareallweneed - trance - emotionalmusic - euphoria -
gilgahmeshintheflesh : I legit was listening to that like 15 minutes ago!!!! Their show from last night at Madison square garden was soooo amazing!!! I couldn't Even image being there 😳😧
digitaltherapysydney : Nice!! :-)
jaderaterr : Me and my brother just listened to the Madison Square Garden set too!! It's so epic!
joyndiablo : @gilgahmeshintheflesh @jaderaterr like...fuck. right?:) A&B FOREEEEVEEER!
jaderaterr - gilgahmeshintheflesh - jrr_xo - shirju -
instagram
gardizzle
#TRANCE is my #therapy #ABGT100 #aboveandbeyond #grouptherapy #tranceaholic #trancebaby #trancefamily #facepaint #rainbow #allarewelcome #happiness #plurvibes #ravebra made by @wanderlustcouture #thanks hun!
grouptherapy - trancebaby - facepaint - tranceaholic - abgt100 - rainbow - trance - trancefamily - aboveandbeyond - latergram - history - therapy - thanks - ravebra - msg - happiness - madisonsquaregarden - allarewelcome - plurvibes -
gardizzle : #MSG #latergram #MadisonSquareGarden #history
anjunaholic : That Bra doe
astonbangherofficial : nice
synfonic : If you love FREE trance music, follow us α•™(`β–½´)α•—
alexstrickland : πŸ˜€)))
theplurpenguin - synfonic - schumigrams - tranceaholics -
instagram
missnatashabreonna
"Most certainly, I’m where I’m supposed to be In a melting sun, with you I am free Today, our hearts won first prize ‘Cause we’re wise with the feeling, yeah We’re all we need" πŸ™ŒπŸ™β€οΈπŸŽΆπŸ˜­πŸ˜« #thefeels #aboveandbeyond #wereallweneed #trancebaby #trancefamily #thissongtho
trancebaby - aboveandbeyond - thissongtho - wereallweneed - thefeels - trancefamily -
littledreamerr_x : This song is the best thing ever. Cried when I heard it at abgt100 😭
missnatashabreonna : Um ya i bet! @littledreamerr_x I cried hearing it the first time, I can't imagine it live!😭😭 I'm forever destined to bawl like a baby when I see them
littledreamerr_x : Yeah I bawled during the whole show! The vibes there were just so amazing I can't even explain! I can honestly say all my dreams came true that night, best night of my life!! @missnatashabreonna
missnatashabreonna : @littledreamerr_x oooh I bet! They're just simply amazing! They're perfect. Period
prettysuave3 - victoriaamanda91 - nofearofmissingout - lezzdoiit_blondiee -
instagram
liljellyfish13
Such a captivating song! #blackmill #children#ilovemusic#trancebaby
trancebaby - blackmill - ilovemusic - children -
lys_french - flashlightfunk - frenchtoastcom - oldmanlimps -
instagram
marjorie_br
This is what feels like πŸ‘ΆπŸ˜ŽπŸ’š @arminvanbuurenofficial #Fannumber1 #trance #trancebaby #AmsterdamMusicFestival2014 #live #chicho
trancebaby - amsterdammusicfestival2014 - chicho - trance - fannumber1 - live -
marjorie_br : Que orgullosa estoy crj😒 😭😭😭
yois_r - anacecirr01 - cecilopez21 - evelyn_caza -
instagram
trancepapa
Anjunamama is still sleeping and I am wide awake! All energy has been regained! We will be at Madison Square Garden around 4! Still can't believe tonight is the night of happiness with all our #anjunafamily from all over the world. We will be with our #TranceGods @aboveandbeyond in #TranceHeaven can't wait baby!!! #ABGT100 still hasn't hit me yet but it will once I start to head to MSG! #Ready #TranceBaby #TranceFamily will be repping #trancefamilyhtx #MSG #MadisonSquareGarden πŸ˜†πŸ˜™πŸ˜šπŸ˜πŸ™β€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽ΅πŸŽΆ
trancebaby - anjunabeats - abgt100 - trancefamily - anjunababy - tranceheaven - msg - anjunafamily - ready - trancefamilyhtx - madisonsquaregarden - trancegods - anjunadeep -
trancepapa : Thanks man! Msg is a sold our show!!!!!! @elbebo813
trancepapa : Check dm! @elbebo813
xokaysz__ : I'll be waiting for my videos β™‘ love ya guys see you tomorrow :)
trancepapa : Love ya too and see u tomm! !! @xokaysz__
herninja : #representHtown1000 πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
trancepapa : U already know! @herninja
dnahh : Amazing tats!!!
trancepapa : @dnahh thank you mam!
n4ss1f - shortcake_themonster_soul - eyemay - acariahadm -
instagram
chibikei13
Phase 2 of Yoite listening to trance. #trance #trancebaby #cutestbabyever
trance - cutestbabyever - trancebaby -
astonbangherofficial - amanda.bonar2014 - androbit - ninea24 -
instagram
missnatashabreonna
If I go MIA this weekend, I can probably be found cuddled in bed bawling my eyes out watching the live stream of #abgt100 in NYCπŸŒžπŸŒ› πŸ˜‚ #aboveandbeyond #grouptherapy #whyamiinutah #trancebaby
grouptherapy - aboveandbeyond - whyamiinutah - abgt100 - trancebaby -
b_ramez : You should just make it to MSG instead. Not too late 😁
missnatashabreonna : @b_ramez I wish!!!
farmer_fit801 - audiohead_ - megantronpig - mysticalmaiden -
instagram
chibikei13
Yoite listening to trance. He loves it and it calms him, sometimes better than Disney. #trance #trancebaby #mommysangel
trance - mommysangel - trancebaby -
synfonic - thecoralpear - luxormusic - ninea24 -
instagram
trancepapa
Fuck drama! Yo nigga hasn't even packed yet! Omg no! I need to start packing soon! I need to get the fuck out this city and breathe. Oh ya who ever keeps sending shit you anjunamama go fuck yourself and If I'll find out who u are I will beat the shit outta you even if your a girl! Don't fuck with a trill ass nigga! #ABGT100 #AboveAndBeyond #TranceBaby #AnjunaFamily #Anjunababy #FuckYourShit #ReadyToBeHome 🎡🎢🎡🎢🎡🎢🎡
trancebaby - anjunafamily - abgt100 - aboveandbeyond - anjunababy - fuckyourshit - readytobehome -
brownbear_plur : From what I remember he was a white dude. He had on a shit ton of cuffs. I got some nose candy but he sold my boy some ketamine and I did that along with molly!!
trancepapa : I know exactly who that is! Hahaha but glad u go what u wanted did u feel good man? @brownbear_plur
brownbear_plur : Dude I was on a whole new level! Shit was too intense. Definitely some good shit tho. When do you leave for nyc
trancepapa : Hahaha shit was good wasn't it! U never told me u got it asshoe. I was waiting for u to tell me. And at 645 am!
brownbear_plur : I text you last saying they never replied bro. And then whenever I got stuff I couldn't mess with my phone haha
brownbear_plur : And safe travels man. Make sure you get crazy for me
trancepapa : Hahaha glad I could hook u up man! @brownbear_plur
trancepapa : Thanks man and I will dude! @brownbear_plur
thatsincitychick_619 - zeldeezy - jerbear1027 - trancebaby26 -
instagram
trancepapa
These babys finally came in the mail today! Perfect fucking timing! Tommoro at 645 am we leave to nyc! So fucking early tho. It looks like I ain't sleeping tonight! To excited already! One last time Trancepapa & @anjunamama doing it live in nyc for our last adventure and for our last time as one. I am already moving on but she will always have a special place in my heart. Our relationship was very different. Our life shall perish in the Big Apple. For our gift of love. Jan 21 2013 til Oct 20 2014 almost 2 years. It was a good run! #MyRaverBaby #OneLastTime #TheBigApple #ABGT100 #TranceBaby #TranceFamily #AnjunaFamily #AnjunaFamily #Anjunababy #HopelessRomantic #TranceGods #Trancelove πŸŽ΅πŸŽΆβ€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’–πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸ’–πŸ’œπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅
grouptherapy - trancebaby - abgt100 - anjunababy - hopelessromantic - trancefamily - onelasttime - thebigapple - anjunafamily - trancelove - myraverbaby - trancegods -
trancepapa : U know what's up! @xokaysz__ haha u will!
trancepapa : #GroupTherapy
trancepapa : I hash tagged anjuna family twice haha
jerbear1027 : Yay! You got them! That just made my day! Y'all have fun, be safe, and give my love to a&b!
trancepapa : You made my day! Hahaha and we will! Thanks for being a part of our love man! And oh i will! @jerbear1027
johnsuchy : @trancepapa you good bro?
trancepapa : Yeah man I am! thanks man! @johnsuchy
herninja : BadasssssssssπŸ‘πŸ‘
drakehhill - drea_080908 - aboveandbeyondfanpage - tranceaholics -
instagram
trancepapa
Mhmm #AlyAndFila tho! Yay can't fucking wait! @lizmoney0702 #EgyptianTrance gonna go fucking ham baby! Fuck yes! #ArmadaMusic #ArmadaTour #BenGold #DavidGravell #TranceBaby #TranceFamily #trancefamilyhtx ✌❀🎡🎢🎡🎢🎡🎡🎡
trancebaby - armadatour - trancefamily - armadamusic - davidgravell - egyptiantrance - bengold - alyandfila - trancefamilyhtx -
lizmoney0702 : Can't wait!!! 😬😬
davidgravell : πŸ‘Œ
ordinary_youngman - kimphantastic09 - therealpviddy - tranceowl -
instagram
trancepapa
Old ass pic with me and my tall nigga last year at Armin van Buuren show at stereo! Such a packed ass show! It was stupid but Armin merked it tho! Good times good times! #SuitAndTie #TBT #TruthBeTold #TranceBaby #TranceFamily #ArminVanBuuren #OnThatLevel #Rolling #KandiKid #SoLongAgo πŸ‘”πŸ‘–πŸ˜ŠπŸ˜˜βœŒβ€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ«πŸ¬πŸ­
trancebaby - solongago - kandikid - onthatlevel - trancefamily - tbt - suitandtie - arminvanbuuren - truthbetold - rolling -
trancepapa : U were there? That's dope! I got vip bcus my homie gave it to me but they didn't let me go back down where I wanted to be ay bcus it was to packed :/ @mjs110294
mjs110294 : After they kicked everyone out and let us back in I ended up in VIP
trancepapa : Yeah it was stupid crazy n dumb I was rolling too hahaha but pretty dope night @mjs110294
real_byron : Hurry up and get back here big dog! We gotta meet up! Me and Amarpaul got you when you get backπŸ‘Œ
trancepapa : Nigga I haven't even left yet I leave fri n coke back monday! And whay u mean got me? Like pussy or drugs? Hahaha @real_byron
real_byron : LMFAO possibly drugs😈 we can work something out for that cuff tho😏 & you're here right now?! Or in NY?
trancepapa : Hahahs chill! I am making ur cuff outta my heart I don't expect nothing but if u wanna get a nigga rolling bcus u wanna help him though his rough time I am down!! And I am in h now! Leave Friday to nyc! @real_byron
real_byron : Dudeee text me. I have important shit to tell you. 7135130152 & either this week or next, we'll chill.
trippy.motion - brownbear_plur - gabrielarocio21 - anjunamada -
instagram
trancepapa
This weekend is gonna mean so much to me! Attention family me & Anjunamama will no longer be together after nyc due that we are not happy with each other no more we are so different ppl all we do is argue don't get me wrong I love her with all my heart but we deserve to be happy. Instead of having all this drama we are doing this drama free. I was only in this for this long for my son. But I can't do it no more! This weekend we are going to be together and be the happiest we ever been in this relationship and not think bout after nyc but when the time comes monday we are saying our goodbyes. So #ABGT100 will be so special to me. This is not only gonna be the best show ever in my life and be home but this is the last time me and anjunamama will be couple and get to rave one last time with My Raver Baby! I have missed the single life. I missing fucking different girls I miss my old life time to think bout me me and be in relationship with me and make myself happy again. #FreeAgent #PussyMuncherIsBack #LastMemoriesWithHer #5MoreDays #PreachTheTruth #TranceBaby #AnjunaFamily @aboveandbeyond ❀✌🎢🎡 #LifeIsMadeOfSmallMomentsLikeThis
trancebaby - preachthetruth - abgt100 - pussymuncherisback - freeagent - 5moredays - lastmemorieswithher - lifeismadeofsmallmomentslikethis - anjunafamily -
jerbear1027 : Did you get your masks yet?!
trancepapa : Wha u mean? U were sending them thru a friend you never told us anything after wards @jerbear1027
konekovontexas : Awz :/ well I hope you and @anjunamama find happiness β™‘β™‘β™‘
trancepapa : Thanks so much! In time I will find my happiness and so will she. @konekovontexas
naniblue281houston : Wow sorry, @trancepapa. And of course you too. @anjunamama
trancepapa : Thank you! @naniblue281houston
drakehhill - lizmoney0702 - madeevent -
instagram
trancepapa
Mhmmm old song right here. U know it's gonna be a good night! #tritonal #ICanBreathe #TranceBaby #trance πŸ˜†πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸ˜†
trancebaby - trance - tritonal - icanbreathe -
lizmoney0702 - joshuuaross_ - elodiedreams - naniblue281houston -
instagram
trancepapa
This is my wallpaper has been there for a hot min! But God damn man 7 more fucking days! Til I am where I am supposed to be! In #TranceHeaven with my #TranceGods @aboveandbeyond I am so obsessed with them! It's fucking psycho! 6 days til we jet to nyc! Ahhh so ready to be home! You know your truly bout the music when u don't need em drugs all you need is the music! And the drugs are just a bonus! Ahhh! Goosebumps just thinking bout em! #TranceFamilyHTX we gotta show nyc wtf is up! #TranceSavedMyLife #TranceBaby #TranceFamily #AnjunaFamily #Anjunababy #Grateful β€πŸ’–πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸŽ§πŸ˜πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸ˜šπŸ˜™πŸ˜šπŸ˜™πŸ˜˜πŸ’ƒπŸ™πŸ™βœŒβœŒ
trancebaby - trancesavedmylife - anjunababy - trancefamily - tranceheaven - anjunafamily - grateful - trancefamilyhtx - trancegods -
ddaynaa - joshuuaross_ - nelsontauler - lizmoney0702 -
instagram
official_nekronaut
Brand new collab coming along with my boy Eristone so stay tuned πŸ™ŒπŸ˜ #producer #dj #nekronaut #trance #trancela #trance_la #trancebaby #trancehead #trancelove #trancefamily #eristone #dancemusic #edm #edmvibes #edmjunkie #handsuphigh #newtrack #collab #plurvibes #progressivetrance #latrance #support #studiotime #socaltrance #danceallnight #electronicdancemusic #break #goodstuff
trancebaby - dj - producer - electronicdancemusic - trancela - collab - edm - break - edmjunkie - trancehead - dancemusic - latrance - goodstuff - trancelove - studiotime - danceallnight - plurvibes - trance_la - trancefamily - trance - support - socaltrance - progressivetrance - edmvibes - eristone - handsuphigh - newtrack - nekronaut -
fallenkaibear : 🐻❀️
alltheseflowsxx - bboothtv - verbotennewyork - damedoller -
instagram
trancepapa
A really nice way to wake up too! Like omg liking my pic and than next day commenting on what on my photos. Like seriously I feel so special! I won't tag em bcus I've been tagging so much and I don't want em to think I'm crazy lol but thanks so much tho #AboveAndBeyond #TheyNoticedMeAgain #ABGT100 #Hahaha #AnjunaFamily #Anjunababy #TranceFamily #TranceBaby #TranceGods βœŒπŸ‘πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜™β€πŸ’šπŸ’™πŸ’›πŸ’™πŸ’“β€πŸ’›
trancebaby - abgt100 - trancefamily - anjunababy - aboveandbeyond - theynoticedmeagain - anjunafamily - hahaha - trancegods -
trancepapa : Ahh I bet u were! I can't wait to see all 3!! @trancefamilyaus
trancefamilyaus : @trancepapa I was like no ones gonna believe me, next minute I was in a after movie lol
trancepapa : Lol what after movie? I need to check it out! @trancefamilyaus
trancefamilyaus : @trancepapa Australian tour begins I'm a Blondie in it though look like I'm beaming hard lmao
trancefamilyaus : *above and beyond Australian tour begins 2013
trancepapa : What time in there shall I see u? @trancefamilyaus
trancefamilyaus : 0:29 seconds hahaha
trancepapa : Lol i saw u! @trancefamilyaus hahahs
equipped1 - brittanyfashoho - _anthonyfalls - samkeepssmiling -
instagram
jay3v3
Love this handsome little boy. You make Mommy so proud and happy. πŸ’™πŸ‘Ά #milestones #baby #2months #growing #cooing #tummytime #boppy #son #child #trancebaby #perfectbrows #love #jaydenbear #kisses #picoftheday #instalove #iphone5 #jmramil
trancebaby - 2months - picoftheday - jaydenbear - kisses - son - child - baby - love - instalove - perfectbrows - jmramil - milestones - iphone5 - boppy - tummytime - growing - cooing -
mydeliciousdiary : Cute!!
motoalchemist : Such a big boy already.
starzy03 : πŸ‘ΌπŸ’™πŸ’œ
roman_forbes - lmsajdak716 - hightopfade - crystaldb86 -
instagram
official_screemo
Mixing tonight :D #Trancebaby
trancebaby -
instagram
trancepapa
Omg if @aboveandbeyond plays some acoustic jams I will literally build my own funeral and die at Madison Square Garden. So fucking ready to be outta this cruel world with cruel ppl and ready to be in #TranceHeaven #RealTawk #Anjunababy #AnjunaFamily #trancepapa #TranceBaby #ReadyToBeHome #AboveAndBeyond #Acoustic #TranceLove πŸŽΆπŸŽ΅πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™β€πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™β€πŸ’–πŸ’–βœŒπŸ™
trancebaby - realtawk - anjunababy - tranceheaven - readytobehome - aboveandbeyond - anjunafamily - trancelove - acoustic - trancepapa -
ran_4u : They will. They're gonna go all out for this. You're lucky to be there to witness it!
trancepapa : It was nice know u nigga! I'm gonna build my own funeral n die! Where I belong! Oh I am! Sneak into my luggage @ran_4u
veraj3 - drakehhill - jay_d_luna - nicopandaaa_ -
instagram
trancepapa
I didn't even know there was a pic of me like this and I don't remember even this pose or even posing. I was done! Thanks to @lizmoney0702 for sending me this and damn bff u look fucking scared! #AlexMorph #EnTrance #ElectricFridays #FuckedUp #RollingBalls #KandiKing #KandiKid I hate limelight but if your going for a show it's pretty legit! And way better than stereo live! #TranceFamily #TranceBaby β˜ΊπŸ˜ŠπŸ˜†βœŒβ€πŸ‘πŸ‘‘πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅
kandikid - entrance - alexmorph - kandiking - trancebaby - trancefamily - electricfridays - rollingballs - fuckedup -
lizmoney0702 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³πŸ˜³πŸ˜³πŸ˜³πŸ˜³ you're very welcome for sending it!
lizmoney0702 : That cannon tho! πŸ‘Œ
real_byron : Yessirr!πŸ‘Œ
trancepapa : I know right! @lizmoney0702 mhmm
trancepapa : @real_byron mhmm
equipped1 - onmyway2hvn - luigigalindo - c_jadyn -
instagram
trancepapa
This is my fav A&B cuff! From all of em that I made for #ABGT100 yall have no idea how excited I am. I really really need some ABGT in my life. My soul and heart needs it. And most of all abgt100 will be the counseling that me and @anjunamama need for our relationship and the cure to our poison. With that being said! I love this beautiful cuff! @aboveandbeyond #AboveAndBeyond #GroupTherapy #MyLife #TheAnswer #TranceBaby #TranceFamily #Anjunababy #AnjunaFamily #trancepapa can't wait to be with all my family in one beautiful place in #Nyc at the famous #MadisonSquareGarden so fucking excited! β€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’–πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’–β€βœŒπŸ˜πŸ˜šπŸ˜™πŸ˜˜πŸ’―πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅
grouptherapy - trancebaby - theanswer - abgt100 - anjunababy - trancefamily - aboveandbeyond - anjunafamily - mylife - madisonsquaregarden - nyc - trancepapa -
rmartinez81 : I wish :( im from California and flight tix were $600: ( luckily i just got to see them at Beyond and il be seeing Ilan bluestone in a couple of weeks: )
trancepapa : How long were u away for? I am done with the scene after abgt100 for a year or so. It just isn't the same but abgt100 will be heaven with all true fans from all over the world! I'll be coming from Houston Texas to nyc! Mr bluestone saw him a month ago or so can't wait to see him and Andrew bayer at abgt100! @rmartinez81 how did u find me? Lol
rmartinez81 : I was in from 2000-2008. My last show was Above & Beyond in Hollywood. I left EDC early and went to see them by myself lol. Just came back last yr for labor day i saw A&B in Vegas. I've seen them in Vegas two other times since then and even got to push the button! Went to their Acoustic show as well but beyond was my first festival back :) its been too long. I had a blast!!!
trancepapa : That's down! How old r u? Lol but I can't wait to be with all my anjuna family from all over the world under one roof singing our heart at to our trance gods in Trance heaven the feels will Def be on point I can't not wait to cry! Lol @rmartinez81
rmartinez81 : 33 :)
trancepapa : Nice! @rmartinez81
rmartinez81 : Very jealous tho of ur cuff and that u get to go to abgt 100. I will be streaming it, wishing i was there!
trancepapa : I have plenty of em on my page for A&B scope em out! Aw u will b there too in spirit! @rmartinez81
c_jadyn - acariahadm - sabrinasigns - rmartinez81 -
instagram
mbidault22
I'm coming for you Armin!! πŸ˜†πŸ™Œ and the rest of the LAN lineup lol #ArminVanBuuren #trancebaby #LAN2014
trancebaby - arminvanbuuren - lan2014 -
_martinr : Whooo
bengoldmusic - vic_rox - raviebb -
instagram
trancepapa
Man #AlexMorph threw down last night! I don't remember even being in this pic I was so fucked up drunk and rolling! #KandiKids #KandiKing #TranceBaby #TranceFamily #Females #ToNewBeginnings #Rolling #FuckedUp #HypeRolling #LegitNight #BesidesSomeDrama β˜ΊπŸ˜ŠπŸ˜†βœŒπŸ‘ŒπŸ‘β€πŸ’›πŸŽΆπŸŽ΅
kandikids - alexmorph - females - kandiking - trancebaby - trancefamily - hyperolling - fuckedup - rolling - tonewbeginnings - besidessomedrama - legitnight -
nelsontauler : Limelight doesnt trip on rave wear? Aa far as dress code?
trancepapa : Nah they dont! Obv u can tell! lol @nelsontauler
nelsontauler : @trancepapa lol I never been but I was always told u gotta dress up
trancepapa : Well when it's a show u can dress rave wear @nelsontauler lol idk bout just going on a normal weekend. Ask that nigga @peedex he will tell u. And also nigga I think I saw u lol
trancepapa : I tink I remember saying hi @onmyway2hvn
onmyway2hvn : You did.. I was with @hetpark
trancepapa : I know he was with us at hookah than he took off. But I was fucked up n rolling n I know I saw him there but think I saw u too @onmyway2hvn
liddolobo - anjunabeabz - luigigalindo - trance_bby -
instagram
xenticex
Softwell. Oh wait I mean Hardwell* #hardwell #melbourne #sidneymusicmyerbowl #trancebaby #preAly&Filaparty #shitvenue #whynoHisenseArena #nobass #nofeelz
whynohisensearena - trancebaby - hardwell - shitvenue - nofeelz - melbourne - sidneymusicmyerbowl - prealy - nobass -
fredperry37 : Selloutwell*
fredperry37 : Shit venue? Nooo a&b are gonna be there doe...
xenticex : @alexisonfire37 a) it wasnt sold out. B) 15+ year old event c) lawn ga tix are crappy d) got seated tickets for a&b
ppho : I was at the seats and it was SOOO GOOD there. Def get seats from now on! @xenticex
belindanguyen - candysurprisee - laura.pea - ibeckhamx -
instagram
dvit5732
Put kaskades mega mix on and hes out!!! Lol #trance #trancebaby #edm #goodlookinbaby #paci #picoftheday #instagood #atmoshere #greatweekend
trancebaby - atmoshere - trance - greatweekend - edm - goodlookinbaby - paci - instagood - picoftheday -
creative_aljade : Wow like it!
nate_nav - dess_1322 - savi_luvs_tex - rodriguezlaci -
instagram
trancepapa
Tonight my mind and soul will be in a different world. I will be on that flight trance! I am so ready to travels through Dimensions and be in my zone in my trance world! Super excited to be home with @anjunamama #AlexMorph #ASOT650 #PureTrance #TranceBaby #Home #Mhmm #MyPassion #FlightTrance #NewHorizons πŸš€πŸŒŒπŸŒœπŸŒ‘πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅ #VocalTrance can't wait to be with the bff! @lizmoney0702 and friends! ✌ ❀ 🎢 🎢 🎢 🎢
trancebaby - vocaltrance - newhorizons - flighttrance - mhmm - alexmorph - puretrance - home - asot650 - mypassion -
lizmoney0702 - drea_080908 - framedgirls - my_revelution -
instagram
houstonravers
Let's get this party started🚨 #tbt #adventuretime #somethingwicked #trancebaby #trancekingandqueen #kandimasters
kandimasters - trancebaby - somethingwicked - trancekingandqueen - adventuretime - tbt -
marcortiz14 : Do I see a trend for the evening? Baby momma ravers? Nicee πŸ‘Ά
houstonravers : @marcortiz14 it's the same girl :)
trancepapa : πŸ˜†
marcortiz14 : Oh nice! I Love her spirit!! πŸ˜„βœŒοΈ
trancepapa : #9MonthsPregnantTho
herninja : #dopeflick πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
ginamartinez22 - melymelcruz - kthanksbye16 - fecragg1287 -
instagram
trancepapa
This was last year's when @aboveandbeyond came to stereo live omg them feels we on that point of emotions that night! @anjunamama was pregnant too! Bout just imagine them feels X's a million for #ABGT100 just 18 more days to go man! Ahhh My Raver Baby and I are so ready to be with our #AnjunaFamily from all over the world! #Anjunababy #TranceFamily #TranceFamilyHTX be representing #Nyc #MadisonSquareGarden #TranceBaby #TranceGods #TranceHeaven β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜β˜πŸ˜‡πŸ˜†β˜ΊπŸ˜ŠπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽ΅β€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’–πŸ’™πŸ’šπŸ’œπŸ’–πŸ’™β€πŸ’œπŸ’›πŸ’šβ€πŸ’™πŸ’–πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’–πŸ’™β€ @anjunamama
trancebaby - abgt100 - anjunababy - trancefamily - tranceheaven - anjunafamily - madisonsquaregarden - nyc - trancefamilyhtx - trancegods -
trancepapa : I mean 17 days!
lizmoney0702 - electra.el - ch1n3 - katie_lyyynn -
instagram
trancepapa
Trance makes me calm and makes me happy! Nothing in this world can take that away from me! All I need is Trance and my heart will manage to live forever. 🎡🎢🎡🎢🎡🎢 #FiloAndPeri #ThisNight #TranceFamily #TranceBaby #AudreyGallagher #FlightTrance #VocalTrance #Love #MyPassion
flighttrance - trancebaby - filoandperi - love - trancefamily - vocaltrance - audreygallagher - thisnight - mypassion -
anjunabuzz : I feel you , i ran a couple of those anjuna fans. I listen to pretty much anything amaze. I cant just stick to only anjuna. Not gonna lie some of the best anjuna tracks for left back in 2011. But there some decent ones released. @trancepapa
anjunabuzz : #TranceFamily on everything. Anjuna is just one of those labels that really grabbed my attention back in 2005
anjunabuzz : Check out Dreamy bro
trancepapa : Yeah dude those idiot's had the nerve to say that and shit and it pist me off n they started talking shit bout A&B n that got me really heated! @anjunabuzz
anjunabuzz : They dont know shit thats why πŸ‘Š @trancepapa
trancepapa : Thy dont! Dm ur number my nigga @anjunabuzz
callthisaliquidlove : Ugh love this song
trancepapa : This song goes hard! @callthisaliquidlove
xokaysz__ - anjunabuzz - melymelcruz - trancefamilyaus -
instagram
trancepapa
Just made this bad boy for me! To be matching with @anjunamama I love the colors they are on point! And less than 3 weeks and something days we will be in nyc! Time is coming super fast! #KandiKids #KandiGameOnPoint #KandiKing #KandiCreations #KandiAddict #AboveAndBeyond #TranceBaby #TranceFamily #AnjunaFamily #Anjunababy #Nyc #MadisonSquareGarden πŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅πŸŽΆπŸŽ΅β€πŸ’›β€πŸ’›β€πŸ’›β€πŸ’›β€πŸ’›β€πŸ’›πŸŒƒπŸŒ†πŸŒ‰πŸ˜†β˜ΊπŸ˜˜πŸ˜πŸ˜™πŸ˜š
kandikids - kandiaddict - trancebaby - kandiking - anjunababy - kandigameonpoint - aboveandbeyond - kandicreations - nyc - madisonsquaregarden - trancefamily - anjunafamily -
trancepapa : I use to love that place! @bianca_paniagua :/ back in the day it's to mainstream now
bianca_paniagua : @trancepapa I know what you mean, its too pop culture now πŸ˜’πŸ˜’
trancepapa : Hot topic was for weird ppl like myself now anyone goes in there! @bianca_paniagua
bianca_paniagua : Haha it was for those who were unique Lol
trancepapa : Hahaha yes it was! @bianca_paniagua
bianca_paniagua : I still love the store tho Lol
trancepapa : It's alright @bianca_paniagua ha
bianca_paniagua : Haha cx
fozzman67 - missmillymew - haus_of_plur - doubleevee -
instagram
Iconosquare feedback