Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
askshaneequa
#TheyGonLearnToday #AskShaneequa
askshaneequa - theygonlearntoday -
instagram
mrstoki
Tell that bish she couldn't pull mines on my worst day with no filter, or makeup on lil ugly ass bishh i ain FWY! #GetYoBiotch #TheyGonLearnToday #TeamAllNatural #MixedBreedsDoEhtBest #BlackWomen #GodsMostBeautifulCreation #DontForgetEht #MayIWakeUpMoreMatureInTheMorning #BetYouWontLikeThisPostTHO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
getyobiotch - teamallnatural - dontforgeteht - mixedbreedsdoehtbest - godsmostbeautifulcreation - mayiwakeupmorematureinthemorning - betyouwontlikethisposttho - theygonlearntoday - blackwomen -
waneshiaelmore : I'm scared of youπŸ˜πŸ™Œ
mrstoki : @waneshiaelmore 😏😘😘
missrita1311 : 😍Beautiful guh!! Happy Weekend!!!
mrstoki : @missrita1311 happy weekend and happy holidays boo😘😘
ms_ari_rich : β™‘β™‘β™‘
luvelykelly : πŸ’‹πŸ’¨πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦
_mrstoki : #tonganownedπŸ‘«πŸ‘
hoopeipeituc - seaye - princess__mk - _trinamamaia -
instagram
ashleeoh38
Lmfao. πŸ˜‚πŸ˜‚ #dead #lol #ayayYouKnowWhatYouDid #hewasntready #theygonlearntoday
theygonlearntoday - ayayyouknowwhatyoudid - lol - dead - hewasntready -
melaniemarie__ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
miicchhh : I've done this before lol
alia__v - xtguyo - saerwc - j_senia -
instagram
tap34
Fuck #saving these hoes!.. #theygonlearntoday #superman
theygonlearntoday - saving - superman -
lukane7_ : @mooyak52 @kinggeorge81 @martinlara85 @jaycainjr they gonna learn today lol
kinggeorge81 : Lol
flora.collins.k - _oakley_17 - megzleann - moniecaztro1104 -
instagram
skim940
They gon learn today. @reposgarage #towedaway πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
bodyshop - theygonlearntoday - thestruggleisreal - towedaway - reposgarage -
skim940 : Why the hell they have a church in an industrial complex is beyond me
inked_1 : Shits tight these days, you gotta get God where you can πŸ™
bubbacabra : Haha! Jesus saves but Repo tows! @skim940 @reposgarage
ault68_fortworth_cc : Probably of my accounts he picked up lol... send me the last 6 of the vin... Lmao
r3deyebandit : πŸ˜‚πŸ˜‚
dirtypixxx : Maybe if they pray hard enough God will bring it back......naw
itzruffcutt : Hahahahaaaa
kingofrimz : Fucked up to say but the repo man probably goes to the same church!
gijoefan312 - vicpolky - larryblythesr - jdoisher -
instagram
bornflyj_kelly
Bout to get my sons hands right! #theygonlearntoday#breedin#champions#boxing#everlast It all starts now!
breedin - everlast - theygonlearntoday - boxing - champions -
ambitious.gyrl : Oh lord if aidan see that he's going to want to join in
bornflyj_kelly : @ambitious.gyrl yes, just like how he put on my shoes lol
ambitious.gyrl : Lol smh he's a trip
check1st_walk - omar_osvaldo - ambitious.gyrl - _alexandriaa0108 -
instagram
johnnynickname
Shoutout to the Hitters who engaged ISIS on 17 DEC 2014 with only small and medium weapons and an F18 inflicting heavy casualties. Stay Safe out there Gents. #ShwackEm #GetSome #SF #OhLookTheresISIS #NevermindTheyDead #Military #TheyGonLearnToday #Hitters #byefelicia #KCCO #DangerClose
kcco - ohlooktheresisis - byefelicia - getsome - hitters - shwackem - dangerclose - military - theygonlearntoday - sf - nevermindtheydead -
el_andy_15 : Kinda looks like u
jahosmer : @el_andy_15 yeah if he was laying on the couch masturbating to your ig
el_andy_15 : @jahosmer lolllll
danrufobro - thunderlavey - berkeleymoore - jahosmer -
instagram
dj_the_trainer
That repost doe! πŸ’― #djthetrainer #dreamchasing #dedicatedathletes #driven #mmc #motivation #success #motivationunmatched #theygonlearntoday #fitfam #alphalife #ambition #confidence #bloodline #foe
confidence - alphalife - fitfam - success - bloodline - motivation - dedicatedathletes - driven - foe - dreamchasing - djthetrainer - ambition - theygonlearntoday - motivationunmatched - mmc -
sexybtdangerous : Yesssssss
mariaolsen64 - d1nonly_ladya - da_totalpackage - oh_amberp -
instagram
skim940
That motherly love tho
cutebaby - love - thestruggleisreal - motherandchild - hoesbelike - newborn - mothersday - mom - mother - baby - parents - theygonlearntoday - bitchesbelike - children - niggasbelike -
jomoscar : @jcanzerii @lovely___ally I swear these mothers a di besssssssss
gordo24_ : @lbshorty32 :-D :-D
rbccaschao : @_realjoshramos_
a_t42 : @pearleyes_7
pearleyes_7 : @a_t42 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
slimkustomz : That's fucked up asshole.... :( @yustrn
ann012390 : Aaahhhhhahahahahahaha!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jaybiggs03 : @martinez06
lovely___ally - elizabethsarahcollections - shuzouuuuu - newimage310 -
instagram
since_84
They think they gonna beat me. Well see about this. #familyfun #bowling #theygonlearntoday #iwastalkingmaddishtoi
familyfun - theygonlearntoday - iwastalkingmaddishtoi - bowling -
cap0_status : U home n u don't tell ninjas ight bruh....
since_84 : @cap0_status just got in like 4 hrs ago bro. You know it's family first
cap0_status : Werd I know bro
since_84 : Mannnn I got my ass whooped. Pops beat the bricks off me
miller_charles91 - __ms_unapologetic__ - i_am_herx2 - thefonz_ -
instagram
destineyy_xo
#SupermanAintSavingShit #TheyGonLearnToday #Ctfu
supermanaintsavingshit - theygonlearntoday - ctfu -
skim940 : @reposgarage
_eazzy_e_ : @juice_023
saweetemjay - g1thedon - luvv_it_or_hate_itt - fee_m_howell -
instagram
ekcantbestopt
πŸ˜³πŸ˜«πŸ˜«πŸ˜«πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #sorry #illholla πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #shopsclosed
76 - jacksonheights - shopsclosed - amen - facts - sorry - illholla - theygonlearntoday -
ekcantbestopt : @mrgeeman76 lmao get back to ny #theygonlearntoday
mrgeeman76 : @ekcantbestopt my nikka once im done with this πŸŽ“ im on my way 🏠 where it all started
mrgeeman76 : Im done with this new shit.trying to bring back the 90s where crackson heights was the truth
riia007 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Yo i cant mahahahahahah!#fkinGreaT#imaMakeUUpBuizNeSCaRdz!!πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ekcantbestopt : @mrgeeman76 #amen
ekcantbestopt : @riia007 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜« I need
mz_demii : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ekcantbestopt : @mz_demii πŸ˜‚πŸ™Œ
charlieschopshop - shipit718 - itsreallyaddy - _hickis -
instagram
littlemscindy
He promised alyssa that if she got up he would not take her spot. He tricked her. So daddy thought him a lesson. #theygonlearntoday
theygonlearntoday -
mamaa.moon - itsamberrann - valeeriaaaa_ - janetjess90 -
instagram
makhondlovu
Oh they just now decided this? This movie should have never been made. Such a silly move by Sony. #TheyGonLearnToday #TheInterview
theygonlearntoday - theinterview -
kudautenda : Lol too little too late.
sunay90 : Ahhh!! And I was looking forward to watching the interview :( @makhondlovu
ambana002 : I agree!! They should have never made it!! I saw the trailer and I was like...uhhh...what??
yuyurutendo : Hackers: mission accomplished! Can these hackers do the same with police department emails?
magabula - marshanaritchie - sheutk - merrellayana -
instagram
tranicety
β€Ό Hear THIS ‼️
theygonlearntoday -
iamsharondalynn : #Hello #buttheydonthearyou
tranicety : #TheyGonLearnToday πŸ˜‰ @iamsharondalynn
iamsharondalynn - aliciajack1 - my_sole_passion -
instagram
volleychris88
Stocking stuffers for the annoying brats in your life #parentingadvice #candycanes #stockingstuffer #theygonlearntoday
theygonlearntoday - parentingadvice - candycanes - stockingstuffer -
xresonate : Holy shit I need these
michellexsheree : I need these for my sister
karinarroyo - robmon2005 - dragon_composer - paiigeeeee__ -
instagram
skim940
THEY GON' LEARN.
theygonlearntoday - beastiesback -
skim940 : @ll_cool_smith
ll_cool_smith : 😩😩 why tho?!
grandpapadron : @juanz0480
bunnyromero : @boutdatyololyfe vallejooooooooo
dbr619 : Daaayuuumm. ..!!! Smh. . πŸ˜’ πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… @legendofthelost
jvgarcia82 : @biancalopez619
mr3o6 : @pacman_123
skim940 : #theygonlearntoday
jocelynruiz_214_ - frankiemurguia - erica.lynn.erica -
instagram
whoisj_eon
The theme of @620youth this month; #SEEK . Good message given today by @rhurnsjr #theygonlearntoday lol
theygonlearntoday - seek -
rhurnsjr : Haha thanks for the graphics! Def added a different feel to the experience
whoisj_eon : Lol np @rhurnsjr
yhd27 - chasitey_miller - shes.a.pearl - rhurnsjr -
instagram
con.e
Let's go Seahawks!!!! πŸ’™πŸ’šπŸˆ #12thMan #LegionOfBoom #GetThatW !!! #AndIHaveNinersFansInFrontOfMe #TheyGonLearnToday
legionofboom - theygonlearntoday - 12thman - getthatw - andihaveninersfansinfrontofme -
con.e : @hometeam747 First of all it's "their" not "there" LOL , and second I've never been here before, so it was a last minute change!! 😁
hometeam747 : Smh "WOW"
fennyfenfen : Bokampers is the πŸ’£!!
jenennaps5307 : πŸ‘Ž
con.e : @jenennaps5307 Go Patriots!! Lol
con.e : @fennyfenfen It is! It's my first time here, but Im definitely coming back.
fennyfenfen : Try the tuna wontons next time 😍
con.e : @fennyfenfen I did! They are so good!!! πŸ˜‹
nursenicky__ - angelfish1008 - jujubean0805 - shorty_meng -
instagram
nettaboo__
Niggas be gettin it twisted they gon learn today ahaha #iplayalong #whatyouthing #thisis #stupidniggas #ahahaha #theygonlearntoday
iplayalong - stupidniggas - thisis - whatyouthing - theygonlearntoday - ahahaha -
amanda_stover - __i.am.__ - _lokkz_308 - 2joseph_rodriguez0 -
instagram
ldizzle712
Got these two playing Math Bingo!! #mathisfun #myfavesubject #theygonlearntoday 😁😁😁
theygonlearntoday - mathisfun - myfavesubject -
ldizzle712 - b_real77 - 214edubs111 - julierosario -
instagram
steve_o_99
#champs #fatpatssoftball #6-0 #cutem #theygonlearntoday #wedontgettired #noshavedbats #allstockbats #demarini #cominginhott @chaseboo21 @mylesmcghee @dustinpicard @epicard3 @zanemigues @owensred12 @djbrasseaux
wedontgettired - champs - fatpatssoftball - cominginhott - cutem - noshavedbats - demarini - 6 - theygonlearntoday - allstockbats -
owensred12 : Had hell of a day with you guys man. Love y'all
epicard3 : Great job fellas! Smashed all day!
hchamp23 : Congrats
b_love_4 - krystle_lee82 - dustinpicard - chaseboo21 -
instagram
steve_o_99
#theygonlearntoday #notime #missmewiththatbullshit #cutemoff #noneedfordrama #noexplanation #realshit #nobodysafe #RNRC #RTDT @coby_landry @cland83 @chaseboo21 @dylan_maturin
rnrc - missmewiththatbullshit - noexplanation - notime - noneedfordrama - rtdt - cutemoff - theygonlearntoday - nobodysafe - realshit -
cland83 : @steve_o_99 #ThisIsntHighSchool #OnToTheNextOne #NoSecondChances #NowYouLookinFoolish #YouHandedMeTheScissors #Byefelicia #FallBackGameStrong #idgafGameStrong #KeepItMoving #ImaDoMe #RememberWhenNOiRememberWhenYouFuckedUP
ms.new_thang : @champion_x17 bruhhh
krystle_lee82 - brookelynn117 - coby_landry - kennylombardo -
instagram
nastytruckmilitia
My buddy @jbingham1500 cruising around in some cocaine
8lugger - theygonlearntoday - 5lugthug -
dakota_s_taylor : @22kotaaaa
genesis603 : @8lugthuggin this could be you
basspro4 : @ann_marielucas this winter...
8lugthuggin : @genesis603 fuck you mike
genesis603 : @8lugthuggin what lol I'm ready to take that dirty slut out drifting in parking lots πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (the FJ last winter πŸ˜‚πŸ˜‚)
8lugthuggin : @genesis603 I been ready bro
eckostar72 : @g_rule99
livinlikecarter : @codylewis_88
turtlelove125 - justin_mycka - nick_h_hawks - little12gage -
instagram
akunkel820
Best freakin friends. #lovethemmorethananything #rideordie #theygonlearntoday
lovethemmorethananything - rideordie - theygonlearntoday -
mlandua : Lol your hashtags @akunkel820
jaimieemick - brandycbrewer - autumnmichele - prettyclivens -
instagram
koobreez
Yall think it's cute and funny that kids act out the way they do and yall encourage it then get mad in the same breathe your kid having sex and doing drugs...#ThoughtfulThursday #THOTfulThursday #PayAttentionToDetail #LetsDoBetter #ItStartsAtHome #TheyGonLearnToday
itstartsathome - thotfulthursday - payattentiontodetail - theygonlearntoday - thoughtfulthursday - letsdobetter -
p__hood : PREACH MY BROTHA
a_calm_nightmare - spiritual_nerd - p__hood - beautifuljoint -
instagram
fittytyson
My little nephew is going to be a ladies man with this smile! Looking like his #uncleshimdua after he gets a match #tindercising πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜­ πŸ˜πŸ˜ŠπŸ˜‰ #teamchan #moppboy #ladiesman630 #willsomeonelookatthis #hellacute #heissomethinelse #camerantula #camden #chubbycheeks #theygonlearntoday #lovethisdude #futurestar
uncleshimdua - chubbycheeks - heissomethinelse - futurestar - tindercising - hellacute - camden - camerantula - ladiesman630 - lovethisdude - theygonlearntoday - teamchan - moppboy - willsomeonelookatthis -
paul_ez : BAHAHAHA Cammer killin the game w that smile but why is yo uncle GG @fittytyson is so dumb lol
instashizzy : Give him facial hair
lovelyly31 : Adorable!!!
shlolly_chan - sviennababy - var24 - svonde -
instagram
lc_in_wonderland
The death of #StephanieMoseley makes me teary eyed when I think about it.πŸ’” Domestic violence is an issue close to my heart. Abuse comes in many forms & emotional manipulation can be as hurtful as physical abuse. It can happen to successful, attractive women the same way it happens to any other female, but the more you love yourself, the easier it is to find the strength to walk away. Real love doesn't hurt you, it strengthens you. πŸ™Œ RIP #stephaniemoseley πŸ™β€πŸ’ƒ @haselstar
theygonlearntoday - stephaniemoseley -
lc_in_wonderland : @earlhayestmt well bless your heart, darlin'...you need love more than I do, so I pray God sends you a good woman who will teach you to be a more respectful man, not a boy who casts stones behind screens. I also pray you quit idolizing men who do nothing to better themselves except get money. Any man can get money; not every man can earn the love of a good woman. Women do not leave men unless they're pushed to it, so if she went left, it's because your boy wasn't right. PS-1 day you may have a daughter of your own; watch the way you talk about women. Karma has a way of kicking fathers in the balls. If you had any, this would be more of a concern. πŸ‘Š #theygonLEARNtoday
lc_in_wonderland : @earlhayestmt wowwww you must have a lot of time on your hands
lovelyylis : Wtf^^^ 😳
michaellinncasillas : Ugh @lc_in_wonderland I freaking love you! Any other person I know would have retaliated and fought back with hateful words but YOU showed him what a real human being does. Thank you for being so wonderful! #RIPstephaniemoseley
angiegomez1043 : @lc_in_wonderland report his fake account @earlhayestmt
lc_in_wonderland : @lovelyylis right?! Who DOES that?! @angiegomez1043 I blocked & reported him. It makes me sick that someone created fake profiles to "support" Hayes & Mayweather. @michaellinncasillas love u too! Hey there's enough hateful ppl out there, I don't wanna be another one πŸ˜ŠπŸ™
angiegomez1043 : Love the attitude @lc_in_wonderland ! Have a awesome day!
lc_in_wonderland : @angiegomez1043 thank you!! hope you have an amazing day, too!! ☺😊
arizoniacs - kaila.lankford - biankaaa_bee - taylours_fan_paige -
instagram
danny__hamby
My Boy Gonna Drop 30 Today #3 #younghank #theygonlearntoday
3 - younghank - theygonlearntoday -
_bella19_ : LmaoπŸ˜‚πŸ˜πŸ‘πŸ€
killa420cam - _bella19_ - hello__mimi - ld31783 -
instagram
apreezy_
I baked these, and somebody is gonna eat them! Get a knife and scrape the back! #TheyGonLearnToday #YouWillEatThemAndEnjoyThem #CajunCookies πŸ˜©πŸ˜‹
cajuncookies - theygonlearntoday - youwilleatthemandenjoythem -
nita_penn : Bol #Cajuncookies though? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
kirby_30 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
chauncey.anderson : 😭😭😭
dat1914 : 😷
coldlocomotive : Somebody forgot to unplug the Christmas tree 😳
jiennaloveice : Lmao
juscallme_jake : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jeffyxoxo : 😭😭😭
designdiva_ - 2skeephisakated - __missmac_ - breanarauccio -
instagram
chana_lexci
Lol πŸ˜‚ #hititKeith #mcm #nobodybaby #theygonlearntoday #meme #onme #nomcm #comedy
meme - mcm - mancrushmonday - keithsweat - nomcm - nobodybaby - ctfu - onme - icant - hititkeith - lol - theygonlearntoday - comedy - salute -
mania_dee : πŸ˜‚πŸ˜‚
toneydaproducer : That's my nigga...I wrote and produced a gang of records with him..........I also wrote the song "luv u better" off the 'why did I get married' sndtrk .....the one featuring keyshia cole @chana_lexci
chana_lexci : @toneydaproducer #salute Fam , that's whassup πŸ™ŒπŸ’―
stupidbars714 : I care about mine kuz its me :-)
chana_lexci : @stupidbars714 πŸ˜‚lol aaaayyyeeee
stupidbars714 : :-)
cosmoqueen_94 : @chana_lexci lmfao
chana_lexci : @cosmoqueen_94 πŸ˜‚πŸ˜‚
evadivaadoll - deshonjones - yann_le_mignon - lyd_bosslady -
instagram
sketchklanug
Gwan fam! Me a fi be a SketchKlan rasta 😁😁😁 waya seh? Nuff bless pon yuhselves! #DreadRockRasta #KikigaEngrish #SK_UG
dreadrockrasta - sk_ug - theygonlearntoday - kikigaengrish -
smilesbud : Wululuu the dread rock rasta :) #punintendedevenifyounoticeitlater
sketchklanug : @smilesbud wuuulululu!!!! You got the pun wama!! πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ˜πŸ˜πŸ˜
sketchklanug : #theyGonLearnToday
en_pg_13 - mugandaisaac - smilesbud - par_vin -
instagram
562_bam_bam
#battleOFtheBAY #NINERSbby #NINERGANG #raidersSUCC #9ersRUNtheBAY #9ersALLday #NINERempire #theyGONlearnTODAY
ninerempire - 9ersrunthebay - ninersbby - ninergang - battleofthebay - raiderssucc - theygonlearntoday - 9ersallday -
yb90745 : Where u watching the game bro..?
562_bam_bam : @yb90745 ima be at church but after church ima see wussup
yb90745 : Fsho tell yc hit me up 5622326109
raniyahsmomma : #thescoretho
goldbloodedpodcast - 4949goldblvd - _deefaaita - moe_mentum51 -
instagram
Iconosquare feedback