hats_off_2
Mrs Rachel Brathen @yoga_girl. #Simplicity is the #highest form of #Sophistication Mad respect to you and your #powerful simple #messages of #Love. Keep #living, #loving #smiling & #sharing. Infinite love Fam @yoga_girl quote~ "Don't let your EGo draw you into drama. Everything you give out, you get in return. It's that simple. What you give, you receive. Why spend your day thinking judge mental thoughts when you can spend your day in gratitude and awe of this life? The only thing that truly matters is Love and Happiness. If it's not present in your current conversation your having - stop it! If it's not present in the situation your in - leave it! If it's not present in your relationship - end it! Stop gossiping. Stop the negativity. Stop the drama. Every person that ticks you off says more about you then it does the other person. Learn from it. Project peace and peace will come your way. THIS WORLD NEEDS LOVE! Why bother with anything else? Peace to all. X". #whoa#toldyall#theygonlearntoday#life#love#passion#gifts#honest#truth#honor#abundance#instagramgreat#onelove#andtheawardgoesto#thankyou#fam
simplicity - life - sharing - love - powerful - sophistication - gifts - thankyou - fam - smiling - onelove - abundance - living - highest - messages - instagramgreat - honest - toldyall - honor - passion - truth - andtheawardgoesto - theygonlearntoday - whoa - loving -
food4u23 : I luv reading your inspirational daily quotes. Please never stop, know you are changing lives
diab.foqha : Like
estemomento : Thanks for reposting this, I needed it!
shoshucks - sincek42o - i_am_american29 - francis.fournier -
instagram
mistaspinnaz
Day 2, we lit boiiiiiiii #caribana #murica #hittingderoad #hydrationbackpack #eldorado #henny #theygonlearntoday
murica - hydrationbackpack - theygonlearntoday - eldorado - hittingderoad - henny - caribana -
shaunakinssss : Is that hookah in Alex mouth? Can u guys go one day with hookah? If it's not, then carry on
shaunakinssss : Without*
240built : It's not hookah its rum lmfao @shaunakinssss
shaunakinssss : Lmfao what a huge surprise @240built
alliyahbr_14 - carnivaltees - nad786_ - savilove_25 -
instagram
gia_vm
I like to use real life moments as examples. Last night was a testament you are never too old to hang, never too young to share and we all learn from each other. Part 2, of my daughter's turn up for 21 was more of a intimate setting. Enjoyed a night of good food, I officially made her legal cocktails of mango mojitos and lots of laughs. My mom had those "when I was your age" moments and it was good for my daughter and her friends to see my mom as a woman and not grandma/old lady as they joked. It was good for them to know before we she was mom and grandma she lived . They asked great questions and I was proud of my mom for not putting up a front. She made mistakes, went to clubs, had girls nights, went out on dates, etc. She told them her club name ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…. Now that was funny. Because youth believe the stuff they do is some new ish. No mom, grandma, great grandma they all had game. They had fake names too. They had fun times. Like the time my mom said she cut school to go to the Apollo Theater with friends to see James Brown. ๐Ÿ˜ฒ mom really??? YES because she had a life before us all. So that moment when the girls jumped up and said "come on Grammy we're gonna show you how to do the NaNa and stanky leg" was so cute. Actually it was hilarious. I have footage ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…. I'm sure mom is still practicing. She had us in stitches the whole night. Mom is funny without knowing she's funny. That's what makes her special. My take away from last night is the importance of being real with your kids. Understandable when they are young to not share everything but as they grow older - open up. Tell them some things you've been through. Let them know you understand their journey. Of course during the course of convo these infamous lines will drop by you or your youth "well in the olden days you..." "Back in the day..." "When I was coming up..." It's cool those words bridge the gap. My daughter and I connect more because our interests are similar but what she and her friends realized my mom isn't to far removed. Find the gap and build the bridge. #familytime #youngandold #backintheday #momlived #funtimes #theygonlearntoday
funtimes - backintheday - momlived - theygonlearntoday - familytime - youngandold -
wandastewart1 : LOVE IT!!!! Wish I were there!!!
gia_vm : ๐Ÿ˜€ thank yoy
wandastewart1 - meimeiglamz - peaceful_lee_ - chicathetraveldiva -
instagram
e_steves
Pictured: 2/2 Chainz. Happy happy 21st to the one and only @soggiesage. Thanks for the laughs always. 2 much luv for ya soggs #theygonlearntoday #yehee #ohbaby
yehee - theygonlearntoday - ohbaby -
soggiesage : I love you so much it hurts @e_steves โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
soggiesage : YEHEE
kingvinny5 - thewanetrain321 - allie.ingram - soggiesage -
instagram
neekboo22
Soooooo today might be our day! Lol #myworkbffhasnochill #setitoff #assholeness #theygonlearntoday
theygonlearntoday - myworkbffhasnochill - assholeness - setitoff -
racergirlgts : #shonuff!
mngtebrat1 : @racergirlgts @neekboo22 welcome to my world!!!!
_dizzle4real : I've told 2 people already to 'Shut the Fuck Up' my day is going pretty good!
neekboo22 : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @_dizzle4real not two ppl and your day is pretty good!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
mgonzales85 : @tyschneid @jfreexcnvs
cardielirene - macadamien115 - gnuh99 - footz83 -
instagram
bad_lilb
#Facts , Cous! #RP from my beautiful Prima ๐Ÿ˜‰ @j_ninasky ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
facts - theygonlearntoday - rp -
j_ninasky : @bad_lilb gotta put these stupid lil Bitches in their place ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜˜
pinkson143 : Bahhhhahhahaahahahahahaha Shut Fuck u up
bad_lilb : @pinkson143 I am CRYING! Me: "Donna, I think it auto corrected u. What does that mean?" Donna: "idk I just liked the way it sounded" ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿš ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
bad_lilb : @j_ninasky #TheyGonLearnToday ๐Ÿ˜
jay2dar_ny : ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป flex on em
pinkson143 : Lmaooo๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ask @allyrae1978 i have really lost my mind this week ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฑ
kelseybech : @kzeek4 you
jay2dar_ny - pinkson143 - butterfly_kisses_2108 - fivefive.pretty.browneyes -
instagram
t.o.r.i.s_w.o.r.l.d
Soooooo on the right is the picture of the plush caterpillar I ordered for baby girl. On the left is the one I got in the mail, compared to my TV remote. ARE YOU KIDDING ME?! #trifling
angrypregnantlady - gtfo - preggoproblems - prangry - fuckouttahere - byefelicia - andwritealetter - wtf - theygonlearntoday - sofrickinpissed - bullshit - bouttothrowabf - trifling -
t.o.r.i.s_w.o.r.l.d : #prangry #bouttothrowabf #andwritealetter #sofrickinpissed #preggoproblems #wtf #gtfo #byefelicia #bullshit #theygonlearntoday #angrypregnantlady #fuckouttahere
amandastroher - twistedpixels - _cvillegas - taylordoeshair0910 -
instagram
annettiebaby
Showing the kiddos what's up! ๐Ÿ˜Ž๐ŸŽฎโค๏ธ ๐Ÿ˜‚ #theygonlearntoday #mortalkombat #kickingass #familytime #thefamilythatwhoopsasstogetherstaystogether
familytime - theygonlearntoday - mortalkombat - thefamilythatwhoopsasstogetherstaystogether - kickingass -
khal_aaron : Bish all you do is press one button!! #bringthatasshereboy
mira_the_melon : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Š
annettiebaby : @khal_aaron don't be mad cause I beat yo ass with that button sukkkaaa ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
lo_espinoza - mctwoface - candeezie - iloveurpic_xp -
instagram
keywii1
Amen ๐Ÿ‘ #FACTS #frfr #nothanks #gtfoh #basicbitches #keepitmoving #needbetterinmylife #icantdeal #sorrynotsorry #tfyouthought #theydontbelievefatmeatgreasy #theygonlearntoday
frfr - needbetterinmylife - nothanks - theydontbelievefatmeatgreasy - gtfoh - icantdeal - basicbitches - sorrynotsorry - tfyouthought - facts - theygonlearntoday - keepitmoving -
mizz_pixie - youknowitsmedontcha - venesaah - gorgeousgem -
instagram
susie_q_x0x
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #agreed #guilty #butimpsycho #theygonlearntoday #lmao #rp
rp - lmao - butimpsycho - agreed - guilty - theygonlearntoday -
mish_0h : ๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป so true! ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น
yosoyjd : #Facts
__alysono : rp!
flipmendeznyc - ayy_kayy_gee - yosoyjd - lizzamaria4 -
instagram
beardegidio
7 layer deep fried churro and funnel cake combo like a gentleman // #LetTheGamesBegin #TheyGonLearnToday #CaniEat #AllHandsAndNoNapkinGameProper #FunnelMe #DoubleMyWhipCream
letthegamesbegin - allhandsandnonapkingameproper - canieat - doublemywhipcream - theygonlearntoday - funnelme -
beardegidio : @nataliescottlv ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
taylor_benterud : What i felt like i ate yesterday @alyyyhaigh
northsxde_phatz : What fair is that
northsxde_phatz : @phat_gxrl
algeron27 : Negro @crsf_r2h un churrito así caerían mal jejejejeje
dain495limo : @nicolebanginbbq
nicolebanginbbq : @dain495limo I'm hungry lol
girlbythebeach : Only in America!
laf_mister - adriancjimenez - mr_kandi_ - francesca__bortolotto -
instagram
pmurraymusic
#PSA. #Context. I'll probably be calling Keith White or Sam Cohen. They know who they are and they're bout that life. If you're shocked by my message, know this: I've already been pulled over multiple times in the car I'm driving now for bogus reasons. I've also been asked out of that car and questioned, also for bogus reasons. This is the same car that, when driven by my sister, in a rough neighborhood, was pulled over to inquire about its engine problems, and when the questioning officer saw who she was, proceeded to ask her, out of concern, what she was doing in that neighborhood. (Sis is a charming, good-natured dark-haired Irish girl btw.)
theygonlearntoday - psa - foh - context -
dbassny : Lol bruh! This ish gotta stop! I know if they pull that on me my lawyer will have the whole hood eating!
pmurraymusic : @dbassny what they WILL know is that I am the WRONG dude to stop and question. Not when my litigation is ironclad AND I'm well acquainted with ranking officers at 1pp, the Deputy Inspector of Staten Island, detectives at Intel, Department Chaplains, and interboro Captains. To say nothing of all the retired PD whose kids I grew up with. Scott Stringer would need to empty his reserves if a payday happened. #foh. #theygonlearntoday
dbassny : @pmurraymusic #whoweknow
indicaroze - kel_mny - eccentricgem - dat_80s_virgo -
instagram
4hisglory86
#FireFall#Hedge#Angels#TheyGonLearnToday#ProphetsNoHarm God got my back...and front and left and right. No weapon formed against me will prosper. Put it in your spirit.
prophetsnoharm - hedge - angels - theygonlearntoday - firefall -
godfoundruby : lol real talk
the_empireclub : Love your page! Check us out if you like, we're the new kid on the Investment block! โœŒ
merlinmoondenver : Pretty cool @merlinmoonmusic
_fil.y - roberticonunez24 - omichael_white - the_empireclub -
instagram
necobowen
Had to hit these youngsters with that old man game. Beat them in a game to 21. 21-8-5.
theywillneverbeatme - ifeellikeone - oldmangame - goodtimes - qualitytime - hooping - theygonlearntoday - notreally -
necobowen : #TheyGonLearnToday #TheyWillNeverBeatMe #OldManGame #IFeelLikeOne #NotReally #Hooping #QualityTime #GoodTimes
ajslife : Enjoy it while you can. They're coming for you!
necobowen : @ajslife right! I'll foul them hard when I can't keep up.
princess_kristy_lynn - jon0tron - supreme_concrete - cmains13 -
instagram
grindpretty
Gm, late night conversations with male friends....smh they just don't know. ๐Ÿ˜‚ #conversation #Grown #men #Women #dating #sex #theygonlearntoday #adults
grown - adults - men - sex - conversation - theygonlearntoday - dating - women -
maggotbrain14 : men think they know what women want, but the truth about the whole thing is that they really don't: from the song, stand up in it by theodis ealy
grindpretty : @maggotbrain14 this was a conversation that men basically think they know which women are Ho's based on how fat or loose her vagina was when his hit....i simply explained you'll never be able to tell that way because vaginas come in all shapes and sizes and women know which woman are Ho's by their behavior.
grindpretty : @maggotbrain14 or men think they can tell if she a Ho by how many she's had. But the truth is unless u was her 1st and only, you will never know the real number of men any woman has slept with. Lol smh
maggotbrain14 : my point exactly. you took the words right out of my mouth. lol @grindpretty
dhat_boi_4rm_ghana - nae1284 - maggotbrain14 -
instagram
mixedkarmaqueen
Bitch said I was ugly. I said "BITCH WHERE?" She said " Under all that makeup!" I said "BITCH WHERE!?" #nomakeup #haters #theygonlearntoday #bitchwhere #fuckthehaters #lovemyself #youjealous #jelly #dontbepeanutbutterandjelly #natural #straighthair
nomakeup - dontbepeanutbutterandjelly - bitchwhere - natural - straighthair - jelly - lovemyself - fuckthehaters - youjealous - theygonlearntoday - haters -
chell.belle : Hair on fleek ๐Ÿ˜
mixedkarmaqueen : Only takes 20 min to be on fleek with no makeup! The makeup is an extra 5-10 min๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @chell.belle
minxswirl_ - spanish_beauty24 - sarahjewel12 -
instagram
saimaissoexotic
SOME FUCKER SHAVED MY BABY'S HEAD BALD AT A PARTY, AND NOW IM PISSED ๐Ÿ”ช๐Ÿ”ช๐Ÿ”ช๐Ÿ”ช #mcm #doyoulikethewayikillthatbitchornah #theygonlearntoday
mcm - doyoulikethewayikillthatbitchornah - theygonlearntoday -
trapbxtch - lord__wavy - saumss21 - _malaika23 -
instagram
nikkidrums
Came to Kamakura to give this guy a visit. #whytheshadesmatchtho #tokyoadventures #beenhangingoutwithsanaeallday #bouttogotothebluenotelookinglikeabum #dontcaregoingtoseemelaanyway #theygonlearntoday #ilovemylife
beenhangingoutwithsanaeallday - tokyoadventures - bouttogotothebluenotelookinglikeabum - dontcaregoingtoseemelaanyway - theygonlearntoday - ilovemylife - whytheshadesmatchtho -
smonetg : Give Sanae a big hug for me!!
candyjay34 - itsanewdayevelyn - tomojustfunky - thereal_demichaelg69 -
instagram
tash_star1
theygonlearntoday -
heethen_47 : Yeah wtv happened to "can I take you out sometime?" I think that's so manly and secure
tash_star1 : @heethen_47 agree #theygonlearntoday lol
benny_534 - spitadambomb - born2losebuilt2win_ - edwin226 -
instagram
abking_24fit
Its hot out... but we having mad fun! ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜† #fitness #fit #fun #summer #summertime #friends #family #time #sundayfunday #sunday #team #crew #fam #theygonlearntoday
summer - fit - family - sundayfunday - crew - sunday - time - summertime - fitness - fun - fam - team - friends - theygonlearntoday -
avapechous.fit : Nice!
itzikjr - dominiquebrooks_46 - mattmuller20 - fanomom -
instagram
abking_24fit
Bout To Have Some Fun With The Crew... they don't know I'm bout this life... they gon learn today!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ##fun #paintball #sundayfunday #sunday #team #crew #fam #theygonlearntoday #friends #family #time
family - sundayfunday - sunday - crew - paintball - time - fun - fam - team - friends - theygonlearntoday -
killcliff - bigrichystyle - jesse_zane - dominiquebrooks_46 -
instagram
richardsonkevin
Fuel for the fire. #USA #goldcup #concacaf #macdintons #futbol #shittingoncuba #theygonlearntoday
shittingoncuba - futbol - usa - goldcup - concacaf - theygonlearntoday - macdintons -
enjoydamon : I do not agree with this photo.
richardsonkevin : @enjoydamon It was buy one, get one. For the same price as a little Red Bull.
plbaker2 - ryanornstein - joe_cleland - canebaybe -
instagram
alliklvn
#foulshit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #theygonlearntoday
foulshit - theygonlearntoday -
clarrissag : I have that earring
alliklvn : HAD that earring @clarrissag ๐Ÿ˜œ Lol!
fatal_rachel - jharris2real_ -
instagram
maglrod
Yep! When your kids do dumb stuff when they know damn better! Then they wonder why... Give an inch and they take the whole damn arm! #theygonlearntoday
theygonlearntoday -
karg80 - auburnurse - madd_is_on56 - valerie_lynn90 -
instagram
justnikiistar
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #accurate #meallday #lmao #parenthood #theygonlearntoday #rp
parenthood - rp - lmao - meallday - accurate - theygonlearntoday -
anabananasplitsundae : Lol
willywill2014 : Thats me right there
justnikiistar : @willywill2014 lmaoo
jmlove425 : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
killah__gee : @snappytasty_ ๐Ÿ˜‚you
snappytasty_ : @killah__gee haha damn straight lol
loso_907 - weird_ass_mofo - _dearjune - freenutso267 -
instagram
t_streets11
#Bruh #nochill #realniggasbelike #thestruggle #theygonlearntoday
nochill - thestruggle - realniggasbelike - theygonlearntoday - bruh -
instagram
brandonmmcgraw
#theygonlearntoday
theygonlearntoday -
notthefakemark : @sloitz_2
50_deluxe - curvykirby_ - jaycee_glisson - frankieyourthebest -
instagram
oh_curl_please
Or nah!! Welcome to Walmart....where u can witness fist fights, thefts, shootouts, ppl half dressed, mile long checkout lines with only 3 registers open, & employees who obviously misprice the items smh... ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•๐Ÿ˜•๐Ÿ˜• My reaction was the same as the little girl in the pic!! #OrNah #TheyGonLearnToday #IBetIDont #WelcomeToWalmart
theygonlearntoday - welcometowalmart - ornah - ibetidont -
jspive_yen - stevenmurray4 - shay.once - loveergirl21 -
instagram
ree.nons
When you're at the bar and randoms challenge you #theydonefuckedup #theygonlearntoday
theygonlearntoday - theydonefuckedup -
a_rod_2 : No invite? @ree.nons
adreetothemaxx - mja912 - cindylouwho_07 - dianadiaz44 -
instagram
tpdcny
#factsonfactsonfacts #young #DC #dmv #whenisayituphereppllookatmeweird #theygonlearntoday #realtalk
theygonlearntoday - dmv - realtalk - whenisayituphereppllookatmeweird - factsonfactsonfacts - dc - young -
tpdcny : @blaylock6 @allaboutkailynn_
allaboutkailynn_ : You already know! I say it ALL the time.
ikilezi : ๐Ÿ™Œ diamond district
buenoheart : Earn up to $487.23 PER DAY working with us. click the link in my bio. (US, UK, & Canada only)
closer2sunshine - meravifine - hairstylebymy - tcbjody -
instagram
missamy9_
My future kids: Mom, sing us a song to sleep. Me: Okay.. It was all a dream ๐ŸŽถ๐ŸŽค #NothingLike90sHipHop #RealRap #WestCoastStillTheBestCoast ๐Ÿ‘๐Ÿฝ #TheyGonLearnToday #GymFlow #Gainzilla ๐Ÿ‰ #BeastMode #GirlsWhoLift #SundayFunday #Definition #LowBodyFat #FlexingOnYa ๐Ÿ’ช๐Ÿฝ
beastmode - realrap - definition - girlswholift - gymflow - sundayfunday - nothinglike90shiphop - gainzilla - flexingonya - theygonlearntoday - westcoaststillthebestcoast - lowbodyfat -
jennuhfah : i was there this morning! i miss that place and working with you ๐Ÿ˜ญ
missamy9_ : @jennuhfah I miss you too! We need a sushi date soon for old times sake. Or lmk when you're free for lunch at my work again ๐Ÿ˜„
nikruji : ๐Ÿ‘Œ
xxojae : That booty though. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ‘
missamy9_ : @xxojae it's making a comeback ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ lol
xxojae : Bigger than ever lol ๐Ÿ‘๐Ÿ‘
nikemanx8 : I used to read Word Up! magazine. Salt-N-Pepa and Heavy D up I'm the limousine #realhiphop #true90sshit ๐Ÿ‘Œ
handsomeassnegro_b : #Converse ๐Ÿ‘
_livefreeridehard_ - gthangbby - mizd408 - navreen_bikerchick -
instagram
shaunteazy
The wind is no longer going my way ๐Ÿšจโœˆ๏ธ๐Ÿš‰๐Ÿš– #SOS #SoMuchForSpontaneity #FlightCancelled #NoVIPLounge #FuckYoVoucher #UberMeAJet #DoYouKnowWhoIAm #PlacesToGo #PeopleToSee #FreeBird #ToThis ๐Ÿ“๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚
freebird - fuckyovoucher - peopletosee - doyouknowwhoiam - ubermeajet - diva - sos - flightcancelled - tothis - somuchforspontaneity - noviplounge - theygonlearntoday - placestogo -
royal_mibella : But really #doyouknowwhoiam lol girl better get it together #jetseter
ontheroccs : @shaunteazy ..LMAO! @ #UberMeAJet ..u go guuuurl!!!
xtinaa_p : #funsuckers!
shaunteazy : @royal_mibella @ontheroccs #TheyGonLearnToday #Diva lol ๐Ÿ‘ธ๐Ÿป
joethatbro : ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ
real_men_wear_black - king.hunjan - newjerseytimes - daniel_hd01 -
instagram
tougerv
I'm out here zapping flies all day! #theygonlearntoday
theygonlearntoday -
serenity_tha0 - tcvang - mel27v - linnyaj -
instagram
Iconosquare feedback