_warriorprincessss
Ok idk if I should laugh at this☝️ or be scared. Someone just sent me this picture n I don't even recognize the number😱. Eh lol ill laugh at this πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­ shit is hilarious. It is close to Halloween so maybe someone is trying to scare me. #textmsg #whoisthis #idk #lol #toofunnytho
toofunnytho - whoisthis - idk - lol - textmsg -
mary90_ : Lmaooo.
_warriorprincessss : Girl when I got this I had a serious face for a bit.. But then I just started cracking up πŸ˜‚πŸ˜‚ haha pre dating yea right πŸ˜‚πŸ˜‚ @mary90_
mikenutz4 : Lmao
mandariiinn : Somebody put a stamp on you
__ibe.qveen.carra_ : @__deaa_
_warriorprincessss : @mandariiinn oh heck no lol I don't even know who it isπŸ˜‚πŸ˜‚..
makeupbymsmonroe_ : I think I'd be like um actually we ain't talking cuz I'm pretty sure I don't even know you since this is the first time we've talked...so yeah therefore we ain't dating lol
mighty_thor84 : @_warriorprincessss
_josiemercado - makeupbymsmonroe_ - aris_sanchez - mighty_thor84 -
instagram
sallyballybee86
Wonder what my boyfriend thinks of my romantic side? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #textmsg #boyfriend #romance
romance - boyfriend - textmsg -
klunn1986 - itscaffers -
instagram
diddleskittle
The hit man.....#text #textmsg #hitman #scary #kwaypants #swishswish #fannypack #gun #silly #kimmykimmy #meanpeople
scary - kwaypants - meanpeople - swishswish - textmsg - text - fannypack - gun - hitman - silly - kimmykimmy -
realloudmusic - theofficialfrannypack - nayuta.1112.eve - free.vampirefangs -
instagram
kant_looz
#RealTextConversations #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #LoveText #LoveTexts #TheShitIDealWith #Funny #FunnyText #FunnyTexts
funnytext - funny - funnytexts - lovetext - textmsg - text - iluyahpapi - theshitidealwith - textconvo - texts - realtextconversations - textmessages - textconversation - lovetexts -
kant_looz : @jdone317 oooooh yeah!!! You know it!!! Lmao
kant_looz : @oh_shit_its_alex1 yes!!!! Really?! How could i not?! Lol
only1en : Love my dudes ! These cat's are crazy
oh_shit_its_alex1 : Lmfao 😘❀️
kant_looz : @only1en lmao #ILuyahpapi
brooklynmade83 : Which Peanut Butter good for that? That free range, non caged organic shit or Jif? @kant_looz
kant_looz : @brooklynmade83 we like the organic shit!!!! Right bae?! @oh_shit_its_alex1
oh_shit_its_alex1 : @brooklynmade83 @kant_looz word we like that fancy shit cuz we fucking fancy.
klp121301 - itza.espinosa81 - jonathan_is_bae_bruhh - lizzyf1212 -
instagram
kant_looz
In life you get what you give, i give love so i get love. I love connecting with people, it truly is an amazing feeling. The kind of msgs i receive from amazing ppl @mich4302 blessed day yall
love - inspire - inspiredquotes - text - awesome - texts - textconvo - connections - quotes - itsjustthewayithink - inspiringquotes - uplift - friends - inspiration - inspiring - awesomeness - inspirequotes - uplifting - textmsg - positive - positivity - people - lovetext - inspirational - textmessages - textconversation - inspired - inspirationalquotes - inspirationquotes -
kant_looz : @yazzie_xxii @lalatinaloquitafitchic lmaooooo you bitches are crazy!!!!!!
lalatinaloquita : Hahahahaha. @kant_looz imagine us all together in the same room! CRAZY!!!!!
mich4302 : I'm all late to the party...@kant_looz my texts were as genuine as your awesomeness!! thanks for the love 😊. @yazzie_xxii back up with the jealousy you're the one that told me to text him, lol. @lalatinaloquitafitchic there aren't enough words to give you credit for all you've given me and done for me, however, the photo threat is just down right mean lol. @only1en πŸ˜‘
kant_looz : @mich4302 i loooove your responses!!!!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ that was great lol @yazzie_xxii @lalatinaloquitafitchic
kant_looz : #inspirationalquotes #itsjustthewayithink #Inspiration #inspirational #InspirationQuotes #Quotes
kant_looz : #Inspire #InspireQuotes #Inspired #InspiredQuotes
kant_looz : #inspiringquotes #inspiring
kant_looz : #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #LoveText #LoveText
kimbellamoir - _hugoparra - feelingpositive_quotes - jess7483 -
instagram
kant_looz
Real text conversations that go on in my phone lol #Love #LoveTexts #LoveConversations #Awww #TooCute #SillyShit #DumbShit #HavingFunWithYourPartner #WeAreStupid #Lmao #Lol #LoveEquations #LoveMath
toocute - funnytext - dumbshit - love - lmao - textconvo - textmsg - text - textconversation - lovemath - lol - havingfunwithyourpartner - texts - awww - sillyshit - textmessages - loveequations - wearestupid - funnytexts - lovetexts - loveconversations -
im_jo_king : I hurt my brain..lol
kant_looz : @im_jo_king lmao so did i!!! I hate math lol
kant_looz : #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #FunnyText #FunnyTexts
2001.tamara - drgmcpe - cheggy1948 - connnnoooorrr -
instagram
kant_looz
#MondayMorning #Shenanigans #TheTypeOfMessagesiReceive #GoodAfternoon #Illiterate #LearnToReadTime #itsImportantInLife #Time #AbsentFromSchool
funnytext - illiterate - text - dropout - fuckschool - texts - whocares - absentfromschool - itsimportantinlife - textconvo - lmao - mostofthatshityoulearnedyoudontusenow - funnytexts - mondaymorning - textmsg - shenanigans - textmessages - thetypeofmessagesireceive - thefatjewish - goodafternoon - iwastherefortheimportantstuff - learntoreadtime - time - textconversation -
only1en : @kant_looz its only time it doesn't control me ! Lmao #morning#canbeanytime#why#causewehavebreakfastatnite#whocares#lil#ppl#hedidntgotoschool
kant_looz : @only1en #lmao #DropOut #IWasThereForTheImportantStuff #FuckSchool #WhoCares #MostOfThatShitYouLearnedYouDontUseNow
_lilahcakes_ : Lol
kant_looz : @thefatjewish #TheFatJewish
kant_looz : #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #FunnyText #FunnyTexts
theblobface : blob approves
kant_looz : @theblobface thank you sir!!!!
and_applaud : Haha you'll like my page πŸ‘πŸ‘πŸ‘
maddy_moo2001 - klp121301 - itza.espinosa81 - waldork2014 -
instagram
kant_looz
#TheseAreTheTypesOfMessagesIGottaDealWith #MadQuestions #DumbQuestions #DumbAnswers #RandomShit #WhySoCurious #Questions #INeedAnswers #MyAnswersAreGreat @only1en
funnytext - randomshit - dumbquestions - ineedanswers - textmsg - thesearethetypesofmessagesigottadealwith - text - thefatjewish - funnytexts - textconvo - texts - dumbanswers - madquestions - questions - textmessages - textconversation - myanswersaregreat - whysocurious -
kant_looz : @jennk1013 πŸ‘πŸ‘πŸ‘ lol
kant_looz : @w3ns_world lmao nooooo way!!! I just made that up, no way that's true lol
w3ns_world : LoL- she said the water magnifies the smell πŸ™Š
kant_looz : @w3ns_world lmaooooooo ewwwwww!!!!
chaz628 : You guys are a mess lol
kant_looz : @chaz628 lol big time mess!!!!
kant_looz : @thefatjewish #TheFatJewish
kant_looz : #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #FunnyText #FunnyTexts
kant_looz - xtra_chocolate7 - theblobface - lovingnayobe -
instagram
kant_looz
#GoodMorningTexts #ThisIsTheShitIWakeUpTo #Melodious #Friends #AlwaysTalkingShit #AreWeEverSerious #MyNigga @only1en
funnytext - melodious - text - alwaystalkingshit - textconvo - texts - thisistheshitiwakeupto - friends - funnytexts - areweeverserious - textmsg - textmessages - mynigga - thefatjewish - textconversation - goodmorningtexts -
sab_michi : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
only1en : @kant_looz listen if nothing else, talking shit has become an art form! Are u in fitness???? Lmao
kant_looz : @only1en no cuz i like wendys!!!! Lmao
kant_looz : @thefatjewish #TheFatJewish
kant_looz : #Text #texts #TextMsg #TextConvo #TextMessages #TextConversation #FunnyTexts #FunnyText
kant_looz - dont.mind.me.just.fangirling - theblobface - jess7483 -
instagram
kant_looz
This is the shit i have to wake up to......#stupid questions get #dumb responses #heresyoursign #lol #humor #goodmorning #goodafternoon #greatday @only1en
funnytext - funnytexts - humor - greatday - text - heresyoursign - textmsg - thefatjewish - lol - textconvo - goodafternoon - texts - stupid - dumb - textmessages - textconversation - goodmorning -
kimbellamoir : @kant_looz I love it
kimbellamoir : @only1en keep him entertained Happy New Year
kant_looz : @kimbellamoir we try to keep eachother on our toes!! Lol 24/7 never takin a second off.
kant_looz : @thefatjewish #TheFatJewish
kant_looz : #Text #texts #TextConvo #TextMessages #TextConversation #FunnyTexts #TextMsg
kant_looz : #FunnyText
mynorthkorea : great job!
kant_looz : @mynorthkorea thank you sir!!
klp121301 - shalu_ravi - itza.espinosa81 - waldork2014 -
instagram
shielam0rales
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ yup πŸ‘Œ #bitchesbelike #girlsbelike #chicksbelike #screenshot #iphone #textmsg
girlsbelike - iphone - screenshot - textmsg - chicksbelike - bitchesbelike -
claudiaabustos : Lol
julia_alexzandra : @amber_sorice
_jeysings : Hey! Sorry for the outreach but could you please check out a few of my singing videos?
sailor07girl : @therubytulip @defdelly @manifested_from_destruction
itsthefox : True story.
leoleighlove : @agirlncali
kianaelaine_ - rayramz213 - sweet_cheeks_23 - pnk_diamond -
instagram
trelaw23
These kids will never know #thereal #struggle #aol #aim #dialup #tbt #first #textmsg
dialup - textmsg - thereal - aol - tbt - aim - struggle - first -
love_ms_mel - kedakakewalk - the1theonlydp - metaldreadhead11 -
instagram
diddleskittle
Meltdown Melodrama πŸ“΅ #text #textmsg #iphonesia #picoftheday #beautiful #instadaily #kimmykimmy #summer #winter #instagramhub #follow #iphoneonly #friends #drama #meltdown #advice #kimberly #happy
beautiful - summer - text - advice - kimmykimmy - follow - instadaily - friends - meltdown - winter - textmsg - iphoneonly - iphonesia - instagramhub - drama - kimberly - picoftheday - happy -
tyonvernell - redenzmadge - decsophie - fit_lovelife_lucy69 -
instagram
diddleskittle
A student of meditation I still have so much to learn. Hardest skill to learn to date. 😬 #constantjourney #meditation #breathe #breath #yoga #love #learn #laugh #friends #teachers #kimmykimmy #text #silly #textmsg #advice #scrabble #lol
breathe - love - text - advice - scrabble - laugh - constantjourney - kimmykimmy - meditation - friends - yoga - textmsg - lol - breath - silly - teachers - learn -
juliahc - healthyyouyoga - _saladqueen_ - designermarleneoliveira -
instagram
pretty_vanilla_thang
#Birthday text from my brother. Ima kick his ass, lmao! πŸ˜‚πŸ˜‚ #Siblings #BatmanTheme #Dope ain't it? #TextMsg #SMS #Hbd2Me
birthday - batmantheme - textmsg - hbd2me - siblings - dope - sms -
the_brightside23 - olesoul57 - lamontethegreat - nastynem650 -
instagram
guns_and_needles
How i look at my phone reading late night text msgs like πŸ˜• wtf they just ask for?! - "bro i won't tatu to fell in my arm. Shoulder bicept everything with stars + mony sines " πŸ˜³πŸ˜‚ I don't know how to reply.. I just read it 3 more times πŸ˜‘ #tattooist #tattooartist #tattooartists #latenight #textmsg #wtf #wth #idk#tattooartistproblems
tattooartists - tattooartistproblems - tattooartist - textmsg - tattooist - latenight - idk - wtf - wth -
_patchanee : Lmao!!!!! I hate ppl who text and don't know how to.... It's like, how did you pass English? #thefuck
guns_and_needles : He still textin! πŸ˜©πŸ‘Ž - " i wonT alot juss tell me wat the coss i have it ready" πŸ˜‚ @_patchanee I'ma give him your number, you handle this transaction for me
torynnn : I would be like " English?"
_patchanee : 😳😳😳😳 dude! You better not! But then again it's ok... I'll just block him 😌😎✌️
mrdotsons_lady : Lmfao. That's comedy!!
kaylaaiyanni : Was this ur sexy face before you gave it that caption ?
guns_and_needles : Lol... No babe, it really was my "wtf" face.. My sexy face probably looks like a "wtf" face tho πŸ˜•πŸ˜‚ @kaylaaiyanni
kaylaaiyanni : Bwahaha
arilson_xii - amc_1992 - ae1stlady - inkedmafiaclothing -
instagram
chelly1323
Waking up to these messages πŸ˜πŸ’–πŸ’ #mybfisbetterthanyours #textmsg #messages #mylove #lovehim #myman
mylove - textmsg - lovehim - myman - messages - mybfisbetterthanyours -
victorurrabazo : Must be nice to get those gm texts from him. :/
victorurrabazo : Lmao
chelly1323 : @victorurrabazo jealous? Lol
victorurrabazo : Very much so @chelly1323
chelly1323 : @victorurrabazo gooooood
victorurrabazo : Haha
magarcia428 : This is kind of stalkerish! JK
chelly1323 : Lol @magarcia428
ritot91 - britttannnnyy - katherinekayleiva - _coriloveee -
instagram
my.emotions
He was being so rudeπŸ˜­πŸ’” #asshole#textmsg#heartbroken#sad#disappointed
heartbroken - asshole - sad - disappointed - textmsg -
theresa.hackler2014 - jennaisreallyjenna - my.baby.lovato - im_suicidal_hopeless -
instagram
king_carmike
Well I don't know what your doing with your Monday but it's always a good Monday when #NBA2K15 is being released at #Midnight Come get your copy tonight at #GameStop #PowerUpRewards #PowerToThePlayers #Playstation4 #XB1 #XboxOne #NBA2K #2Ksports #2K #Twitch #TwitchTV #TextMSG #Holiday #MidnightLaunch
nba2k - poweruprewards - 2ksports - midnight - xboxone - nba2k15 - twitch - playstation4 - textmsg - xb1 - powertotheplayers - midnightlaunch - gamestop - twitchtv - holiday - 2k -
ggwopgang : I proorder mine to but never got that text
ggwopgang : Preorder
codes_free_psn_gift - the8bitbarbie - ashaface11 - ninthwardjay -
instagram
caitiealise88
#cutenames I decided to call him my nemo and he calls me that <----- call me weird but I like it (: #boyfriend #textmsg
textmsg - cutenames - boyfriend -
whitekassel - aaryn_.madison -
instagram
funny.storage
#picture#pic#picoftheday#photo#mahboob#maboob#bewb#newd#newds#nudie#selfie#selfies#runner#track#trackandfield#imessage#textmessage#txtmessage#textmsg#txtmsg#text#txt#msg#message#picmessage#picmsg#picturemessage#picturemessaging#funnyimessages#funnytexts
picture - funnyimessages - nudie - runner - photo - selfie - pic - newd - selfies - imessage - message - txt - bewb - picturemessage - txtmessage - funnytexts - picmsg - textmsg - newds - trackandfield - mahboob - picturemessaging - picmessage - track - maboob - txtmsg - text - msg - textmessage - picoftheday -
leonorl82 : @g_slingincarz lmao
sushmitamudhol - creepy_girls_ - swaggee.monkee - baseball_like_a_boss_77 -
instagram
olea_maricor22
Oh my! Ang Sweet ni Mister16 ko ! #McDarell #TextMsg #ImissYou #ILoveYou
imissyou - iloveyou - mcdarell - textmsg -
olea_maricor22 -
instagram
chaaaaatots
Txtmate sila ni mama πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜™ #sweet #textmsg
sweet - textmsg -
cres.c - ezeimasheey - g__el -
instagram
mansonkit
#lol #haha #puppy #dog #textmsg #funny
funny - textmsg - puppy - haha - dog - lol -
aliwka_119 - stephanie_siewwei - west_virginia_husky - brianajumpoffa -
instagram
reallyfresh97
#lol #text #textmsg #hellnaw
text - hellnaw - lol - textmsg -
can_dancexo : πŸ™ˆ
reallyfresh97 : @can_dancexo πŸ˜―πŸŽπŸ™
can_dancexo - keithdawson69 -
instagram
princeroycelover101
LolπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ our conversations I can't πŸ˜‚πŸ˜‚ @_the_hannah_ i love you so fucking muchπŸ’˜♥️ you just make my day lol love you bitchπŸ˜‚πŸ˜πŸ’š #lol #dying #textmsg #bestfriend
bestfriend - dying - lol - textmsg -
_the_hannah_ : πŸ˜‚ no problem dumbass πŸ˜‚πŸ˜˜πŸ’– love you more you dipshit πŸ˜‚β€οΈ
zionlaurell_ - justthunder07 - wickedtrill - luna_xx3 -
instagram
princeroycelover101
I know my manπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hes going to tweet that im pretty sure @princeroyce πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘Œ
princeroyce - dying - lol - textmsg -
princeroycelover101 : #princeroyce #lol #dying #textmsg
_the_hannah_ - justthunder07 - _dr3am.catch3r_ - beachchick067 -
instagram
bajoxvelasco
Haha #TextMsg
textmsg -
shairamrdrgz_ - stinejade - yamnnade -
instagram
xxthickborixx
The shit we write each other
hilarious - funnyshit - romantic - textmsg -
jilianxo : ahhh we're really funny πŸ’
xxthickborixx : #funnyshit #textmsg #romantic #hilarious
californiaweddingday : Beautiful
petroviic : @ninabukvic
monchito713 : @jerry_longoria lmao
lashes365 : Lol this is magnificent
nicolerene_ : @j_bart83
acevarela - scro424 - the_animator_titus - tristin.mf -
instagram
shamrunitsexlife
Going through my text messages with my boy @bookie_killer telling who I loves today. Good hot on the parlay boss great day ($$&& #gamblelife #textmsg #watmytextlooklike #loveit #yankees #dodgers #killedthem #sexlife #allday #runit
dodgers - runit - textmsg - loveit - watmytextlooklike - allday - gamblelife - killedthem - sexlife - yankees -
ryancameron_ - thatniggadan89 - j.meerkat - bookie_killer -
instagram
lovely_ledezma
Another One On Point ! . πŸ‘Œ #Quote #TextMsg #Lmfao #onpoint #exactly
lmfao - quote - onpoint - exactly - textmsg -
finally_a_dreadhead7.16.14 - preciouslimon213 - chaserz1904 - _pincheomar -
instagram
isavirtue
celebrate text - the old school pen and paper way
stationeryaddict - writingpaper - kraftenvelopes - penpals - textmsg - snailmail - envelopes - stationery - stationary -
isavirtue : #envelopes #kraftenvelopes #stationery #textmsg #writingpaper #stationary #stationeryaddict #snailmail #penpals
itwasjustlikethat - poshpaperboutique - urimade - theplanetsbend -
instagram
instantghramz
#lmao #dead #lightskingirlsbelike #illiterate #lowkey #textmsg
illiterate - lowkey - textmsg - lightskingirlsbelike - dead - lmao -
mangocococherry : Lml
i_know_im_flawless_ : @brittnae23 hahaπŸ˜‚
i_know_im_flawless_ - iimwill - munk3yz - chicomally -
instagram
Iconosquare feedback