xochickk
Current situation lol #boyfriend #tinabelcher #textmsg #cute #heart β€οΈπŸ’•
tinabelcher - cute - heart - textmsg - boyfriend -
justadan___ : Lmao awwwwww β€οΈπŸ˜‚πŸ˜‚
kateerrs : You forgot the breathing heavy part too ^_^ lmao
kassies_mommy - shillistad - _andreamercedes - _rockssi -
instagram
axelpadua
Enebeeeer. 😍😍😍 #textmsg
textmsg -
johnwell42no : @rogieloupatapat mauunahan ka pa neto oh? Kilos kilos din
gvdelaroma - jeandennise - jeanneraneses - pixgabriel -
instagram
ashieb2003_4ever
Isn't this the WORST way for someone to break up with you? And it was THE DAY OF school starting. If he had anything to say to me say it to my face. And REALLY????REALLY ITS NOT YOU ITS ME??????? Ppl out there if you didn't know this that means: it's you not me. If you want his kik and his Instagram I'll maybe give it to you if you direct msg me. #liveSUCKS #ex #bf #textmsg #midnight #kik #pissedoff #dated #crushed #thismorning #idc
bf - textmsg - midnight - crushed - thismorning - kik - livesucks - ex - pissedoff - breakuplines - idc - dated -
softball_obsessed48 : I want them both -_-
alivia_456_ : Who is that
ashieb2003_4ever : #breakuplines
ross_sauce_icle : Man that is a terrible way to break up πŸ˜‘πŸ˜‘
alivia_456_ - __k.a.t.i.e._____ - softball_obsessed48 - vicentenavarete -
instagram
hunterquentin
-.- my mom be saying I smell like shit v____v what a weird way to show love #mom #textmsg
mom - textmsg -
itsjavii717 : Flaca xD lol
hunterquentin : Smh -.- lol @itsjavii717
wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wt : Lmfao your mom
hunterquentin : She cray, cray XD @wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wt
itsjavii717 : Wat? Lol
natithocx - thegrrrster - jp_falcon116 - wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wtf_wt -
instagram
delilahforever
Lmfao! Tryna cool off on my bed, laying on my back with my arms and legs just flopped open realizing I look like a washed up whale. Lol!! #hegetsmyhumor #babe #textmsg #sharkweek #megalodon #megalilah #lmao #iliterallyLOL'd time to get my ass up & do something with myself. #cleaning time it is !
babe - lmao - sharkweek - textmsg - iliterallylol - megalilah - cleaning - megalodon - hegetsmyhumor -
simplynalitaax3 - tammmmyy__ - chriskrpy - cheche2088 -
instagram
itslikehiphop
Hahahahah my friend Nick always cracks me up :) #nick #bestfriend #sexymama #textmsg #iphone #imessage #funny #loved #bestfriend #friendsforever #daymaker
funny - bestfriend - textmsg - sexymama - daymaker - imessage - nick - friendsforever - iphone - loved -
olivia__wiseman - rohacsidana - alexandra_miaaa - mr.khaled -
instagram
_brokenlover_
I still feel this way even if you are mine... @quotestags_app #lovequotes #cutequotes #love #text #textmsg #ipodtext #TextQuotes #quote #quotestags
cutequotes - love - textmsg - textquotes - text - quotestags - ipodtext - quote - lovequotes -
bunaliss : @justin_royal 😍😍😍😘😘
mikeygrindz : @xo_beth
xo_beth : 😍😍😩😩 @mikeygrindz
art_thou_butthurt : @art_thou_butthurt I love you bae
justin_royal - smith9nicole - dollysmalls - ohani_k -
instagram
yofntsmnl
Boys! Boys! Boys!😊. #Goodnight #TextMsg #Sweet
sweet - goodnight - textmsg -
instagram
heyitsmejaramii
Edi ikaw na masarap magbake ng cake haha #textmsg. #couplephone #samsung
samsung - couplephone - textmsg -
erriecaii : Same phone. Haha
erriecaii - kathlinetorres - heartymoo19 - kjcdayrit -
instagram
chantelly_1989
Got this uplifting message off my auntie the other night that I found really encouraging #textmsg #uplifting #encouraging #nicewords #comforting #passingiton #quoteoftheday #godisgood #godislove xx
godisgood - uplifting - godislove - passingiton - textmsg - encouraging - comforting - nicewords - quoteoftheday -
jodeesssssss - zak_suli88 - powerful_quotesdaily - oljaa95 -
instagram
miss.alysha
Not sure what to wear tonight #wardrobe #outfit #birthdaysuit #raggedy #textmsg #lifequote #cutequote #hashtagyourmom #moneyintoilet
lifequote - hashtagyourmom - textmsg - birthdaysuit - moneyintoilet - outfit - wardrobe - cutequote - raggedy -
chrizzy_williams : Hahahah that was awesome !
sherise.xo : Real life stuggles @miss.alysha
miss.alysha : Lol
lorenzo_fadda - monstermashmeg - sherise.xo - sarahsuzannem -
instagram
mookflywalker650
:-/ #Repost #Chillin #Homies #Drankin' #NoTexts #NoPhoneCalls #NoVMs #NoEmails #NoSmokeSignals #NoMessagesInBottles #NoNotesOnPigeonsFeet
novms - textmsg - drankin - nosmokesignals - powerful - chillin - nophonecalls - nonotesonpigeonsfeet - lol - noemails - homies - nomessagesinbottles - asshole - notexts - repost -
weaklike7days : True
feelthemadness : #nonotesonpigeonsfeet wod
feelthemadness : R
yourgrandmothersdrugdealer : #sowhynotjusttextthat ?
mookflywalker650 : @yourgrandmothersdrugdealer Because The "Inter-web" Is More #POWERFUL Than A #TextMsg.....An Also Because I'm An #Asshole.... #Lol
stonerthevillain : Lol no subliminals
konichiwadoe - mzbellabad - sbartley1023 - _meowcat -
instagram
micferreyro
Cuando te das cuenta que andan de buenas😝 #belleza #textmsg
belleza - textmsg -
vivicastaneda - sandy1214 - jcherrera02 - rosaabigail2010 -
instagram
kaytee_piranha
We talk through emojis. Yup lol. #emojis #funwithemojis #textmsg #idontwannasmile #lovehimtopieces #lol
funwithemojis - idontwannasmile - textmsg - lovehimtopieces - emojis - lol -
kaytee_piranha : @roseyyyposeyyy yup :) lol I like doing the threat ones with the gun hahaha
roseyyyposeyyy : @kaytee_piranha haha I never used that now I will!! Lol Dakota did this one βœŠπŸ‘ˆ and I had a dirty mind and asked if he did it on purpose hahaha
kaytee_piranha : @roseyyyposeyyy OMG that is hilarious! I'm gonna try and do that and see if he gets it! Hahaha
roseyyyposeyyy : @kaytee_piranha LMAO I know. He was like "sicko no I didn't mean to do that but of course you would notice" lololo
kaytee_piranha : @roseyyyposeyyy hahahaha awww our poor dirty minds lol
roseyyyposeyyy : @kaytee_piranha yes! After all we ARE milsos. Course we are gonna
kaytee_piranha : @roseyyyposeyyy sexually deprived for our freedom hahaha
roseyyyposeyyy : @kaytee_piranha hahahaha yep!! πŸ‘Œ
smprfiladies - ggracie2014 - briannajoyhendrix - khyleechloe -
instagram
anime.much
I was texting my friend and this is what I told herπŸ˜‚ There are so many back to school commercials (οΏ£Π”οΏ£)οΎ‰ 😭😭😭 #backtoschool #text #funnytexts #textmsg
text - backtoschool - funnytexts - textmsg -
lolasum_sumi_san : T.T this is sad
morgy_0707 - lolasum_sumi_san - xo_julie15 - tylermaverickbarry -
instagram
lilangel143
Warm fuzzies πŸ˜ŠπŸ’•#quotes #textmsg #lovemybuddies #suchasweetie #random #allsmiles #mademondaybetter
suchasweetie - quotes - lovemybuddies - mademondaybetter - textmsg - random - allsmiles -
mrshernandez712 - gizellecuenca - jdubb562 - mari74aleman -
instagram
backwoods_girl2
textmsg - justimagineit - conversations - iphoneonly - tbt - picoftheday - whatwetalkabout - momma - idkwhatidowithouther - mymomma - conversationoftheday - missher - fartingcontest -
rednecksincedayone : I miss mammas cooking πŸ˜₯
rednecksincedayone : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I'm the πŸ‘Ό in the family 😹😹😹😹😹
rednecksincedayone : I can't ill be out of town 😿
backwoods_girl2 : #conversations #mymomma #missher #fartingcontest #momma #iphoneonly #tbt #idkwhatidowithouther #textmsg #whatwetalkabout #justimagineit
backwoods_girl2 : #Conversationoftheday #picoftheday
exindrialovesnick - montie66 - clarisaleigh -
instagram
sirsweetjj
😎 lol my bad someone gotta get 1s
pussyispussy - moneyismoney - teamiphone - textmsg -
juk3nuk3m : Haha yawl crazy
sirsweetjj : #textmsg #teamiphone #moneyismoney #pussyispussy
veronica_casarez : Lmao
veronica_casarez - eevenstevens - _alwayseligio_ - makemepancakesyo1 -
instagram
tjaramillo
I do t understand how my phone says I have a messege from 1969..... #Wtf#how#Idek#textmsg
how - textmsg - wtf - idek -
jghudson - _actuallyawkward_ - outerspacesarah - ohyeadanny -
instagram
judyxoxox
Aww we love each other ;P LOL @jooaannaaxo #textmsg #bff #nightmsg she's the funniest girl i ever met #sweetheart
nightmsg - sweetheart - bff - textmsg -
jooaannaaxo : awwww you post this soooo precious β™‘β™‘β™‘β™‘ love youu lotsss booobooo. #bestgirlever #bff #main @judyxoxox
castro_de_great : Ewwww
belo90 - jooaannaaxo - jessiepalmieri - salazar_bravo -
instagram
this_man_is_the_king
This shit legit happened to a nigga tho lmaoo #sorrynotsorry #niggasbelike #textmsg #instacomdey #instahysterical #Goodnight
instacomdey - goodnight - sorrynotsorry - textmsg - instahysterical - niggasbelike -
eemmb : Lmao
constance198712 : @southmiami23
noellyxasvp_ : @wenddy_xoxo
jmommy23 - alex_de_only - nerdified3 - mrbrown42o -
instagram
nevorose
Took my years to teach. #masfirst #textmsg #myschizo #hualapaipuertoricanma #myOG #thatindianblood #thatpuertoricancrazyness
thatindianblood - myschizo - masfirst - textmsg - hualapaipuertoricanma - thatpuertoricancrazyness - myog -
nikkituts : Been thinking of yu love hmu when your free. Hope all is good
msjame86 : Your hashtags πŸ˜‚
lyssalove28 : Aww now she can text πŸ˜ŠπŸ’Œ
acmowenssss - deedeeprincess3 - lyssalove28 - alexsysarah -
instagram
diddleskittle
πŸ’œπŸ˜©πŸ’šπŸ· #dating #ottawa #men #women #hesjustnotthatintoyou #or #hesdead #follow #kimmykimmy #textmsg #text #funny #cute @KimmyKimmy6 #Twitter #advice #friends
cute - funny - text - advice - men - kimmykimmy - follow - friends - women - hesdead - twitter - textmsg - ottawa - dating - hesjustnotthatintoyou - or -
gofginc - getgamegroup - phexid - alyciaqcathie -
instagram
herbalist101
😐😬😩 #stupid #fail #fool #lool #lmao #funny #isthislife #funnyshit #textmsg #iphone
fool - funny - lool - lmao - textmsg - isthislife - stupid - iphone - fail - funnyshit -
nattzztagram_94 : 😩😩😩😩😭😭😭😭😭 WTF!
ukgg : Lol
umiaa22 : @fayhailey
michael419ja - um2703 - __aeron - tammiesmadlyn -
instagram
taiwanbrown
I need a new job.... I am still so blown that I got this yesterday... I didn't have the energy to fight. I'm about to walk into work :( #work #boss #googlevoice #textmsg
googlevoice - work - textmsg - boss -
gpoop - marlashanel - destinyforu - classy_colb -
instagram
mrs.roudy
#goodmorning #beautiful #textmsg #saturday
beautiful - saturday - goodmorning - textmsg -
cdotlew - sa_ra_je_an - ride_warrior - damla_yksl -
instagram
bmndz95
Annnd My Night Has Been Made 😘. Goodnight ✌. **Drop Your Kik &'d Name For A Good Morning Post In The A.M πŸ’‹
comment - mademynight - screenshot - goodmorningtext - textmsg - kik - baby - dt - boyfriend -
bmndz95 : #kik #baby #boyfriend #mademynight #dt #comment #textmsg #screenshot #goodmorningtext
t_breaux_ : McCTre11
trap.goddess.inc - t_breaux_ - tubba96 - deee0113 -
instagram
epicdesires
call>text #love #TagsForLikes #TFLers #tweegram #photooftheday #20likes #amazing #smile #follow4follow #like4like #look #instalike #igers #picoftheday #food #instadaily #instafollow #followme #girl #iphoneonly #instagood #bestoftheday #model #instago #all_shots #textmsg #funnytexts #callme #imissyou #missing
model - love - picoftheday - missing - food - instalike - instago - igers - follow4follow - instadaily - girl - funnytexts - tflers - look - textmsg - callme - instafollow - iphoneonly - 20likes - all_shots - instagood - tagsforlikes - amazing - bestoftheday - smile - imissyou - like4like - tweegram - followme - photooftheday -
sbals__ - mtmalhajraf - i_can_dream_to_ - alajeelr -
instagram
kukaaayanin
Dito ako kinilig eh. πŸ’‘πŸ‘«β€ #love #textmsg #kilig #hays
hays - love - kilig - textmsg -
ljlabanzaaa : Aba matinde
kukaaayanin : Landi mo bes. Pakilala mo ko jan hahaha
ljlabanzaaa : Leche ka pakilala mo ko!!!
kukaaayanin : Sana may gnyan tlga haha
dvrnzrys29 - kuyajanraymo - mojojojhou - ljlabanzaaa -
instagram
_kira_the_fallen_angel_
Such a nice mother XD #textmsg @trierschnider
textmsg -
_kira_the_fallen_angel_ : @trierschneider ^*
trierschneider : You spit it out, then put it back in your mouth. That's nasty!! ;)
wibbily_wobbily_timelord - trierschneider - odst2rookie - _young__paisa_ -
instagram
erikatina
#Repost from @wealthgram with @repostapp #textmsg #smile #love ---
smile - textmsg - love - repost -
lala_lu3 - soyautentica - positivenrg4u -
instagram
bluebikinitsv
πŸ˜πŸ˜†πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹ Who else?! #funnypics #textmsg #lol #townsville
townsville - lol - funnypics - textmsg -
karinaalice90 : @kallygat
kallygat : That's us πŸ˜‚ @karinaalice90
erincalvert16 - its_symone_tho - kara_beauty_nails - iron_industries_supplements -
instagram
jennymillanny
That's how u make the one you love smile.. #ilovethisman #birthdaywish #bigsmile #hellotoday #textmsg #4everyoung #byepast
birthdaywish - bigsmile - textmsg - hellotoday - byepast - 4everyoung - ilovethisman -
cox__30 - holly.daze - yose06 - renrupp328 -
instagram
Iconosquare feedback