sam3891marie
#pizzarolls #textconvo #niggayousuck #workout #workoutbuddy #gottaloseit
gottaloseit - pizzarolls - workout - workoutbuddy - niggayousuck - textconvo -
dreaaaleigh : Nice!
sam3891marie : Right! Haha @dreaaaleigh
aandjfitness - dreaaaleigh - fitnessbygia -
instagram
sclements51211
My bestfriend ladies and gents 😘 @caitlin.nadeau #bestfriend #textconvo #sickly #frozen #disney #popsicles #myotherhalf #thebest
bestfriend - frozen - textconvo - myotherhalf - sickly - thebest - popsicles - disney -
caitlin.nadeau -
instagram
raelizzle
Mondays!! #gin #mondayfunday #textconvo #GinSmoothies #MoreCoffeeStat
gin - textconvo - morecoffeestat - ginsmoothies - mondayfunday -
sanggerr01 - evamauri95 - lmloveday - jennbiff -
instagram
rubyann_305
Conversations between My Mamá & I πŸ˜‚ #TextConvo #MamaDaughterTalk #GirlLogic
girllogic - mamadaughtertalk - textconvo -
garcia.daniela433 - lizethortizo - enriiqueeiglesias - satanic_taniwha -
instagram
bekah_shaye
So done with Micah at this moment πŸ˜’πŸ˜’ πŸ˜‚πŸ˜‚ JK I love you 😘 #besties #imessage #textconvo
besties - imessage - textconvo -
blackest_gatsby - katcatttt - mchn13 - biancatampu -
instagram
lolangelaylauryn
Random #textconvo #welucky #mybabygirl
mybabygirl - welucky - textconvo -
mommy__5 : Jason loves her
lolangelaylauryn : I can't blame um @mommy__5
dreadrade - rawaaann_ - biancaa_doll - cuevas_48 -
instagram
carlylorrainee
My mom is cool and stuff. πŸ‘‹πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ·πŸ· #wine #mom #textconvo #hipstermom
textconvo - hipstermom - mom - wine -
wineonmytime : love love love wine <3
anndixie - thelaflute - fitmomma402 - fortunastar -
instagram
i_like_you_and_naps
Ok guys you neeeeeeed to Pinterest these pick up lines! Their so funny and hey, might just need one sometime. #pinterest #pickuplines #christianpickuplines #textconvo #memes #funnyposts #makemelaugh!
christianpickuplines - pickuplines - pinterest - makemelaugh - memes - funnyposts - textconvo -
trin_xiv : I lost my teddy bear... Can I snuggle with you?
i_like_you_and_naps : @trin_xiv you must be the square rout of 2. I I feel irrational around you
trin_xiv - hockey_r_us - tobinbuy - jax_is_back_69 -
instagram
angiex27
πŸ˜‚πŸ˜‚ I fucking love you haha my bestest friend from jersey! miss you! 😚😚 @chippy_ki_yay_mf #whenyourecompletelylosingyourshit #justmakingsureyouhaventhungyourselfyet #bestfran #textconvo #hesknownmewellenough #bestfransincekids
justmakingsureyouhaventhungyourselfyet - whenyourecompletelylosingyourshit - hesknownmewellenough - bestfransincekids - bestfran - textconvo -
angiex27 - chippy_ki_yay_mf - melkkkk_ - becauseisaidsothatsy -
instagram
laurenyad
The things I talk about...I really did use a Kleenex. 😳 #boyfriend #textconvo #textpost #boogers #nosepickers
nosepickers - textconvo - textpost - boogers - boyfriend -
jennwisinski319 - thenamescassiee - 1plus1makesfun - whoisalexanywayew -
instagram
_chasing_dreams_777
#typical #motherdaughter #textconvo at #6am #allaboutthegains #peanutbutter #peanutbutterislife #healthyfats #bestkindoffat #gottabecrunchy @zacsmithfitness #teamZSF #doingitfortheboys #compprep #3daystogo #bringiton #firstbringmepeanutbutter
3daystogo - motherdaughter - healthyfats - bringiton - textconvo - peanutbutterislife - bestkindoffat - allaboutthegains - gottabecrunchy - firstbringmepeanutbutter - 6am - teamzsf - peanutbutter - compprep - doingitfortheboys - typical -
nc1571 - imyourflavour -
instagram
o_lyndianajones_o
My big strong man, ladies and gentlemen... #SPIDER #theonlythinghesafraidofisspiders #lol #lmao #spiders #arachnophobia #whyisitalwaysspiders #harrypotterreference #boyfriend #text #textconvo
lmao - text - whyisitalwaysspiders - spider - arachnophobia - harrypotterreference - theonlythinghesafraidofisspiders - lol - textconvo - spiders - boyfriend -
tigolbesticals - omgxxkasey - pantaloons73 - _my_gypsy_soul_ -
instagram
lotusinwater01
Reason No. 36745 Why My Bestie Is Better Than Yours @kellvincent #HappyHippie #peace #trippychick #onelove #equality #danklife #bestielove #vibing #yankeelove #NYsweetheart #mahbitch #like4like #likes #teamlike #l4l #prettygirls #myfriendsarebetterthanyours #conversations #textconvo #trippyhippie
l4l - yankeelove - conversations - vibing - mahbitch - textconvo - likes - onelove - equality - peace - trippychick - myfriendsarebetterthanyours - prettygirls - happyhippie - teamlike - trippyhippie - bestielove - like4like - danklife - nysweetheart -
kellvincent : #rideordie bitchhhhhh
vii_events - taylorrain710 - fabeous812 - shortcakeofdoom -
instagram
mystic_bandana
And then this is what happens when my friends try to get me to look at people...sorry! I'm weird😐 . #textconvo#plant#houseplants#weird#funnytext
funnytext - houseplants - plant - weird - textconvo -
itsjustahphase : Nice
angellefthismark - cherryblossompete - queenivy5201 - madam_creepy -
instagram
prettybeast22
Gah I love my husband!! He is so perfect for me I can't even! #bigisbeautiful #love #hubby #textconvo #whycantibeskinny #hemakesmelaugh #icanteven #mylove #throughthickandthin
love - hemakesmelaugh - icanteven - bigisbeautiful - textconvo - mylove - throughthickandthin - hubby - whycantibeskinny -
beachygirl1970 : I don't like the word skinny anyway. We just wanna be smaller lol! But yow you're so gawjus 😍😍
hopie929 : So sweet:) God is always good! I dream of a man like that haha @prettybeast22
instawalsh : He is a lucky man. Your a lucky lady. Enjoy the love.
leegrace21 : Awwww this is beautiful! Beautiful people are beautiful regardless shape or size! And you are beautiful inside out! X
instawalsh - luydmilani - brklyndixon - katiestill99 -
instagram
labelle_pingouin
When a guy knows what he wants & tells you what it is, it's completely sexy. His status completely changes from BOY to M A N πŸ’•πŸ’‘πŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘ΆπŸ‘Ά #Genuine #MCM #MCE #TextConvo #Adorable #BabyTalk #BabyFever #10Kids #LawdHelpMe #WaitOnIt #GottaFinishGradSchoolFirst #PutARingOnIt
lawdhelpme - mcm - babyfever - genuine - putaringonit - mce - babytalk - textconvo - waitonit - 10kids - adorable - gottafinishgradschoolfirst -
a.tlovecraft : @wallw5 we're going to be some very busy aunties !
labelle_pingouin : Some very loving ones too 😘 @a.tlovecraft @wallw5
wallw5 : @labelle_pingouin @a.tlovecraft I barely have money to live now I need to start saving for baby showers, presents, and diapers cus God knows you'll need them with 10 ... Lol ps I won't charge you to babysit till after grad school πŸ’‹β€οΈπŸ˜˜
labelle_pingouin : Lmao hopefully I get twins on the first shot! My mom's siblings were twins 😬 2 birds with one stone πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ & that motivates me to finish school BUT we only have a year & a half left so ladies get to saving 😘 @a.tlovecraft @wallw5
_bampam - rickyrickx - joshythecooldude - katdmar -
instagram
x0x_anna
@ahryhirchuk just to remind you... I save bits of our conversations. This was one of the sweetest things anyone has ever said to me. YOU are good for ME. #covo #conversation #text #texts #textmessage #textconvo #sweet #love
love - covo - text - textconvo - texts - sweet - textmessage - conversation -
monochrome_delirious - luminous_dee - genmakeuplife -
instagram
lovepeaceandcourage
We talking about Bae πŸ’πŸ˜‚ Bae is πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #bae #bff #hawt #textconvo @its_skylerrrrr
bae - hawt - bff - textconvo -
its_skylerrrrr : Lmao guys πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
lovepeaceandcourage : @andrewford3
lovepeaceandcourage : It's true πŸ’ @its_skylerrrrr
xiao__lulu : omg (^β—‡^;)
wannabpaigeb_ - xiao__lulu - oi.kitty_ - rossilrosario -
instagram
the_fault_in_our_broomsticks
Not my own but thought this was hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ who else here was meant to have an eclipse? I was the whole school got outside then we waited for ages and then the teachers were like 'its done now' but nobody saw anything or was so cloudy πŸ˜πŸ˜πŸ˜±πŸ˜­πŸ˜‚ oh well #harrypotter #voldemort #textconvo #lol #funny #fangirl #fandom
funny - fandom - fangirl - textconvo - voldemort - lol - harrypotter -
mari.mull : We had an eclipse, it was about 73% I think, and it was quite cool.πŸ˜ƒ
meggo_my_eggo10 : @dani.nastasi πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
the_fault_in_our_broomsticks : @mari.mull Lucky πŸ˜„πŸ˜„ πŸ˜‚πŸ˜‚
livviesmiles : #lol
bcllatrixlcstrange : OHMYπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
divergentcandor : There was an eclipse at my school last Friday and you could see it. The teachers said don't look at it but everyone did anyway.
the_fault_in_our_broomsticks : @divergentcandor πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
divergentcandor - bcllatrixlcstrange - exspecto_patronum_ - the_dam_halfbloods -
instagram
cartecysiangurl
#mean #meantext #textconvo #text #ex #bitter #funny #girlfriend #boyfriend
funny - text - meantext - textconvo - ex - girlfriend - boyfriend - bitter - mean -
rockyluvsu2 - nedaxwless -
instagram
cartecysiangurl
#mean #ex #textconvo #text #funny
funny - textconvo - text - ex - mean -
seductive_girl : Hahahhaah kasipat
humorhangover : Awesome!
cartecysiangurl - seductive_girl - churoutfitters - vinegold -
instagram
oopsyourepregnant
Been laughing about this for a few hours @gameofthronesnotofficial #redwedding #lanisterssendtheirregards #hodor #thenorthneverforgets #lilwayne #truth #onblast #picoftheday #textconvo #texting
picoftheday - texting - textconvo - onblast - hodor - truth - lilwayne - redwedding - thenorthneverforgets - lanisterssendtheirregards -
isildursheir_b : Omg!!! I miss u guys!!! Game of thrones parties!!!
shamrockinjones : Hahahhahaa
damnntrick : No one even appreciated my bag of dicks link
gamerbabe356 - shamrockinjones - thegmannnn - lockwoodearleen -
instagram
bekah_shaye
I have the bestest friends every☺️❀️ I'm going to miss my Mikey 😭😭 but about to take off!😱 an hour and 40 minutes to ChicagoπŸ˜’ bye!πŸ‘‹ #besties #airplane #vacation #textconvo
airplane - besties - vacation - textconvo -
asiapaltrinieri - xhejdaalemdar - micahschlenker - campeon82 -
instagram
ant4307
My nephew turned 16 today!!!! #wow#soold#hookersandblow#presentsfromantjen#growingup#crazy#timeflys#bday#hooker#blow#giftsthatkeepongiving#haha#textconvo#texts#mybrowasntamused#kcco #textmessage#text#thesearethedaysofourlives#stpatricksday#stpattysday
soold - crazy - hookersandblow - bday - text - thesearethedaysofourlives - stpatricksday - haha - textconvo - texts - giftsthatkeepongiving - blow - growingup - kcco - timeflys - stpattysday - wow - presentsfromantjen - textmessage - hooker - mybrowasntamused -
jovannialecio : #blowforthewin
willyweaves : Fucking awesome
ant4307 : @willyweaves πŸ˜πŸ‘
ralf97_m - leatherhead34 - zainy.fatema - pjcovert -
instagram
rikka89
the struggles of fake hair hahaaaaa. #fakehair #idgaf #weave #whitegirlwig #conversationswithmyboss #wig #text #funnytext #textconvo
wig - funnytext - fakehair - text - idgaf - textconvo - conversationswithmyboss - whitegirlwig - weave -
paulyp203 - _gamesdean - deborah.mangum.b - nearly_farley -
instagram
cazzaharris
Lee watson feels the need to tell me his dick problems! #mates #textconvo #dickissues
dickissues - mates - textconvo -
willybladon - ed.hughes.338 -
instagram
niknikdiva
I can always count on @kaelonlhudgins for a laugh after a long day!! #lovethisgirl #africa #states #countries #omg #really #iphone #textconvo #funny
funny - omg - countries - africa - textconvo - states - iphone - lovethisgirl - really -
ambernichole74 - kaelonlhudgins - lauranich1 - bianca_purplicious -
instagram
reneerides
When you're trying to work and your phone's like... #yeahright killin #myhustle #idontevenknow #omgmakeitstop #pedicablife #technologyfail #iphone5 #iphonefail #textconvo #sxsw #sxsw2015 #sxswinteractive #pedicab #austin
sxsw - pedicab - sxsw2015 - technologyfail - yeahright - myhustle - idontevenknow - textconvo - iphonefail - omgmakeitstop - sxswinteractive - pedicablife - iphone5 - austin -
scottpace88 - jiminai - team_jayalimusic -
instagram
kkp13
Funniest shit ever - mums never funny #lol #funny #textconvo #bestmum #crazycatladies #dontleavemeagain #hahahahaha #laughedsohardispiltmycider #dying #cantbreathe #omg #mum #love
funny - hahahahaha - omg - dying - lol - textconvo - dontleavemeagain - crazycatladies - laughedsohardispiltmycider - mum - love - cantbreathe - bestmum -
ballwizz - rhia1310 - lambek - amylawrence5 -
instagram
aliciafaith154
This is probably why people question us xD but hey. Shes amazing. I cant wait to see you tonight...i feel so lost without being able to see you Dx #bestfrand #babe #omg #happy #laughs #smiles #fun #love #sorrynotsorry #loveyou #missyou #mine #partnerincrime #textconvo #lesbianlover #haha #imclingy #shutup #makesmesmile #petnames #werecute #cuddles
smiles - werecute - shutup - love - missyou - babe - partnerincrime - laughs - mine - textconvo - fun - bestfrand - lesbianlover - omg - petnames - makesmesmile - cuddles - imclingy - sorrynotsorry - haha - loveyou - happy -
myflashtrash - sofiastylesit - that_cracker_tho - miab432 -
instagram
ms.lenaann
This πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ #makesmefeellikeamillionbucks #textconvo #italiangirl #mrsubmarine #love #pregnantgirlproblems #singlemomcompliments #baby #bambino #seaman #friends
love - bambino - seaman - textconvo - makesmefeellikeamillionbucks - singlemomcompliments - baby - mrsubmarine - pregnantgirlproblems - friends - italiangirl -
miss_marin_ : πŸ‘πŸ’™boy @ms.lenaann
ms.lenaann : πŸ’—πŸ’—πŸ’— @miss_marin_
simply_just_nee - makeupandskincarebykassandra - jill_borchers - rissagirl74 -
instagram
daily_funny_lol
I don't know about you guys, but I'm 100% certain Tyler is cheating πŸ˜‚πŸ˜‚ #lol #lmao #haha #humor #notes #school #girlfriend #boyfriend #gf #bf #texts #textfail #textconvo #imessage #psycho #instagood #friends #friend #bestoftheday #photooftheday #bestfriend #party #friendship #boy #girl #instagramers #instalike #followme #instadaily #awesome
bf - textfail - awesome - haha - imessage - textconvo - texts - girlfriend - bestfriend - psycho - friends - girl - boyfriend - boy - school - humor - lmao - instadaily - gf - notes - instagramers - lol - instagood - bestoftheday - instalike - party - friendship - followme - friend - photooftheday -
molly.a.n : @ellyse.m.w @morganncate
mike0369 : Lovely!
emadelyte - josefinaeespruill - nannetteqsjanet - liftkits4chicks -
instagram
br2thedoubleoke
Wise words from mama bear. Don't text and drive people, you may πŸ”ͺπŸ”«. Hahahah #convo #textconvo #laughs #mom #shescute #hilarious #love #she #cares #parents #emoji #jokes #instaconvo #funnytexts
funnytexts - love - cares - instaconvo - convo - laughs - textconvo - jokes - parents - she - mom - hilarious - shescute - emoji -
emojiqueeeen - vivi_ogni_attimo - swick.cindy - ball_is_life30 -
instagram
Iconosquare feedback