vegederrian
LOL blood is thicker than Russia πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (My brother and I were discussing the cats he has and the one I live with)
texts - lol - textconvo -
vegederrian : #texts #textconvo #lol
frozen_crazy123 - dalialovespizza - kristinatime - edubavets -
instagram
liteybulger
Lmfao my friends have no chill πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #wemovingtocali #palmtreesvsnoleaves #textconvo #imrecruitingonepersonatatime #cali #caliliving
caliliving - cali - wemovingtocali - palmtreesvsnoleaves - imrecruitingonepersonatatime - textconvo -
chasecomedy - michael_blair1 - aeazy617 - tru_nessa11 -
instagram
bryceallen414
So my #WCW goes to my #WesbianWover @johnnacasher #iMessage #Text #TextConvo #911 #Humor #GoingToHell #InLove #HaHa
humor - wcw - text - wesbianwover - haha - imessage - textconvo - goingtohell - 911 - inlove -
johnnacasher : @bryceallen414 Hahahahah I just love you so much! πŸ˜πŸ˜˜πŸ’πŸ’‹πŸ’›
porscheartdaily : Nice!
bryceallen414 : @johnnacasher 😱😱😱 😍😍😍
slickrickk15 : @bryceallen414 text screen shot post are the bane of my existence. Do less.
bryceallen414 : @slickrickk15 I literally hate you so much....
haybree - bearambo53 - kolette01_25 - haylee_marie223 -
instagram
rifrif
Manm I text @mmeaganicolee the weirdest shit. #textconvo #bffl #πŸ’©
bffl - textconvo -
kaitlynyott - prowell07 -
instagram
greenenigma
#textconvo with my dad (who I RARELY talk to, but he texted me out of the blue today and we have been talking about art and things) Him and my mother both are very creative/artistic so I get it from them 😁
textconvo -
ithink_fit - ingrid_marcela - herlifeaslotus - bigrikky_65 -
instagram
czaczarrific
A text convo between two sisters. #seestertime #whoretalk #textconvo #birthcontrol #deepthoughts
whoretalk - deepthoughts - birthcontrol - seestertime - textconvo -
chanse : Miss you both, @czaczarrific!
czaczarrific : We miss you too @chanse!
missxrae - kimkhronic - just_steve81 - chanse -
instagram
rawritsher_x3
I have finally meet my match. #HesFunny #Match #IllWin #TextConvo #Kevin
hesfunny - textconvo - kevin - match - illwin -
princess_n_boots1 - iheartmakeascene - gabby_cazares33 - meganlannee -
instagram
bekah_shaye
Yeah.. He's the best!πŸ’• #boyfriend #textconvo
textconvo - boyfriend -
the_realiestbossluvsu - _samkearns - kelxtoh - karymemorin8 -
instagram
muddahtruckah12
Day 17 is text convo. This is my boyfriend giving me an uplifting little thing because I was having a bad day. I love him so much. 😘😘😘 #texts #textconvo #conversation #him #november #novemberphotochallenge #likeforlike #babe
babe - conversation - textconvo - texts - likeforlike - november - novemberphotochallenge - him -
kayleebrewer19 : #relationship goals!
sydneyypiper - haygray16 - omfg.lexi - courtxoxo17 -
instagram
czaczarrific
I'm not a "sexy pic" kind of person. But I will swap gun photos. Top photo is of my buddy sharing his progress. Note to self: start working out! πŸ˜‹ #biceps #bff #textconvo #amateurgunshow #fitness #selfie
heiferlife - biceps - goodmetabolism - bff - fitness - selfie - lazybitch - tahfuckindah - amateurgunshow - textconvo -
czaczarrific : #lazybitch #heiferlife #goodmetabolism #tahfuckindah
earriaga28 : πŸ™ŒπŸ‘πŸ’ͺ
chanse : Damn, Rina!!
czaczarrific : Thanks @earriaga28 and @chanse! 😘
shreddedathletes - ifbbproshelly - beautiful.bods - jessyroth -
instagram
demetriabanae
I won, I get multiple cats out of one πŸ˜œπŸ˜‚ @zaykin03 #Cats #TextConvo #IWon
cats - iwon - yourinvalid - textconvo -
zaykin03 : #cheater
demetriabanae : #YourInvalid πŸ‘‹
demetriabanae : @zaykin03
zaykin03 : #iloveyou 😘
_danae_parker_ - hayylayy14 - _dejaollison_ - jessicaavrieze -
instagram
frankieflorez
#typicalconvo with the #soulmate #screenshots #lesbehonest #putaringonit #marryher πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #texts #textconvo #faithful #love #okenoughhashtags
marryher - faithful - putaringonit - lesbehonest - typicalconvo - textconvo - texts - okenoughhashtags - love - soulmate - screenshots -
bdlr87 : @frankieflorez what tha?! that's my gringa!
jr40721 - dominique_in_wonderland - rockyrsmith69 - tx_stephanie32 -
instagram
playthefox
Sorry guys, I'm grounded πŸ™Œ #textconvo #mum #funny #daily
mum - funny - daily - textconvo -
houndsofavalon - elprincipessa2 - besaidauroch - itsonlybrent -
instagram
katskillet
Forever in love with this kid ❀️#TextConvo #BaeJealous
baejealous - textconvo -
volknot710 - zoeeebrooke -
instagram
ms.vinavalentine
This is the best ever @darth_wayde #cuteboy #screenshot #textconvo
screenshot - cuteboy - textconvo -
darth_wayde : We are pretty cool kids. :3
hypnoticbaby - piperh1313 - angela_sexy_love - darth_wayde -
instagram
creddy28
#mydad #passedout #dorm #drake #realtorlife #textconvo πŸ’–
mydad - passedout - dorm - drake - realtorlife - textconvo -
tinariv89 - megalina89 - dlen7 - 32x_lisette -
instagram
jahira17
My next door neighbor is better yours!! 😁 Lola at the liquor store helping me get my booze for the week πŸ™ˆ #NoShame #Bestie #EveryoneNeedsGoodNeighbors #WhereYourRealFriendsAt #TextConvo #Fireball #Vodka #ImOnE
vodka - imone - whereyourrealfriendsat - everyoneneedsgoodneighbors - textconvo - noshame - bestie - fireball -
codi_ford - claybuck - bert_morgan - iamchristastic -
instagram
captainjack_28
Our conversations never fail to put me in a good moodπŸ˜‚πŸ‘ @beth4326 #textconvo #bestfriends #amazing #lovethis #feelingbetteralready #neverfails
bestfriends - neverfails - lovethis - feelingbetteralready - amazing - textconvo -
beth4326 : πŸ‘¦πŸ’ͺπŸ‘«πŸ’ same. Love ya πŸ˜‚
captainjack_28 : The fact that there's a story behind the picture makes it that much better, too.😜 @beth4326
beth4326 : πŸ˜‚πŸ™ true. This joke was the one that started the friendship.
captainjack_28 : Exactly, thank you (insert cute guys name here).πŸ˜‚ Love ya both😏 @beth4326
beth4326 : πŸ’ͺπŸ˜‰πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜
captainjack_28 : πŸ˜πŸ˜πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
kell.p - corwince - _blue_angel_eyes_ - angel_perez2003 -
instagram
seaitalian
Called Pretty, Perfect and a Marriage Proposal... Sign me up!! πŸ˜œπŸ’‹πŸ’ #ilovemesomecompliments #italiangirl #textconvo #wefriends #love #thegamewasgoodtoo #hetoyoung #oldmaid
thegamewasgoodtoo - textconvo - wefriends - oldmaid - hetoyoung - love - ilovemesomecompliments - italiangirl -
miss_marin_ - regballer -
instagram
xxerineccoxx
This is the most honest conversation piece that I've ever had with anyone ever. Ever. I thought it deserved to be a picture for others to identify with haha. <3. Yupp yupp . #mine #anxietyquotes #depressionquotes #sadnessquotes #confusedquotes #workquotes #lifequotes #quotes #text #textpost #textconvo #textconversation.
confusedquotes - workquotes - anxietyquotes - lifequotes - text - depressionquotes - mine - textconvo - quotes - sadnessquotes - textconversation - textpost -
laerke_virkelyst - ilhaamhassim - cherikalaird - bring.me.the.bands.xx -
instagram
sararedeagle
#bestdaddyever #fussybaby #friday #textconvo
bestdaddyever - textconvo - friday - fussybaby -
paulinahasty - viudanegrala - lindsaybesse719 - arctic_runner -
instagram
cassiej93
Conversation between my sister and I... Not sure whether to be really excited or offended. #textconvo #sisters
sisters - textconvo -
alexandra_br0wn - martinpaigelyngarcia - mrs__montgomery - mjshackney -
instagram
scarlet_rae71
#mylife #sistersforever #textconvo #real #chapstick
real - chapstick - sistersforever - mylife - textconvo -
nikkalicious6 : But for real I need Chapstick 😐
potzer210 : Glittertits!
scarlet_rae71 : @nikkalicious6 no.
scarlet_rae71 : @potzer210 yea i heard Ke$ha say it once and I just decided it was Nikki lol
potzer210 - alexisn20 - justnereyda - squiddan -
instagram
kaelenee.chino
Day 10 : #TextConvo #MyBrothaMan #JoshuaLuke #AlwaysThereWhenINeedHim
joshualuke - mybrothaman - alwaystherewhenineedhim - textconvo -
joshua_5_belin : haha πŸ˜‚ thats funny
kaelenee.chino : Haha what's so funny? @joshua_5_belin
lyndzy_rose - railey_8514 - mrz.treez - dessa.mvp -
instagram
poe_eticgift
I don't know what you and your bestie talk about but this is how we do!! Sorry Dee I had too!! #bestieforlyfe #funny #textconvo #loveya @deaundria
funny - bestieforlyfe - loveya - textconvo -
deaundria : Lmao don't be sorry
poe_eticgift : Damn Dee!!! I knew you were going to say that!!
arribagreciaa -
instagram
furactics
Don't try flirting with me. It's not going to work. #damnit #foreveralone #textconvo
damnit - foreveralone - textconvo -
dinod0g - k.a.t.i.e.j - erin_willz - casstriggs -
instagram
killrlipstik
#ohHenny #lmao Last nights 3am #textConvo w @mellymelxox after my #goingawayparty celebration πŸ˜©πŸ™ˆπŸ˜‚ #iblamehenny #iblameniggas #tellemwhyyoumad #drunkTexts #thestruggle #ctToNy #lastWeekendInCt
tellemwhyyoumad - ohhenny - iblameniggas - lmao - lastweekendinct - cttony - goingawayparty - iblamehenny - textconvo - thestruggle - drunktexts -
nelly_nels1884 : Lmao
mellymelxox : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™Œ
easysays : GreatnessπŸ‘Œ
papo_171 : Lmao
csikrisz : hahaha rofl πŸ˜‚πŸ™
beebzz_ - loskioner - x_kita_la_lokita_x - sashaxbaby -
instagram
k8lynecaudle
Well that was easy... 😍😍😍 #TheBestofMe #NicholasSparks #iMessageconvo
igaddicts - sweetman - text - imessageconvo - nicholassparks - imessage - textconvo - thatwaseasy - private - fellinlove - boyfriend - thebestofme - iphonesia - myboyfriend - textconversation - smartman - privatetext - couple - l4l -
andrea.hart : He's a smart man
k8lynecaudle : #textconvo #text #textconversation #iphonesia #imessage #l4l #sweetman #private #privatetext #couple #myboyfriend #fellinlove #boyfriend #thebestofme #nicholassparks #igaddicts #thatwaseasy #smartman
amanda16b - ralewis11 - tyleristhebetts - jessies_gee -
instagram
k8lynecaudle
It was so easy falling in love with you; so easy falling deeper everyday. Thank you for always letting your kind heart shine through everything you do - even the small things, like our private text messages.πŸ“±#textmessage #hadtobrag #thatcouple #gross #kickus #wedeserveit😜
igaddicts - sweetman - text - couple - imessage - textconvo - private - wedeserveit - fellinlove - boyfriend - gross - kickus - beautifulsoul - iphonesia - myboyfriend - thatcouple - hadtobrag - textconversation - textmessage - privatetext - goodmorning - l4l -
k8lynecaudle : #textconvo #text #textconversation #iphonesia #imessage #l4l #sweetman #private #privatetext #couple #myboyfriend #fellinlove #beautifulsoul #boyfriend #goodmorning #igaddicts
shopracybandits - ralewis11 - missmach1 - thesquee -
instagram
bloodytides
This is pretty much my life now. Yes, this is my text convo. #mylife #fml #text #textconvo
text - fml - mylife - textconvo -
alice_in_grungewonderland : They're not worthy of your time, fuck them.
alice_in_grungewonderland : Not literally though.
bloodytides : @alice_in_grungewonderland if I got mad every time I got turned down like this no one would be there for me. I'm that person who people go to to complain about their lives and the people in their lives, they get the advice and leave. I'm the person people go to when everyone else is busy and they don't want to be alone. I'm the person who gets dismissed and forgotten. It's who I am. It's the circumstances made.
bloodytides : first sentence: *I would never be with anyone
wesleybangbang - alice_in_grungewonderland - colorful_natalie - alqasap -
instagram
ren_jera
Omg I love the conversations I have with my husband! Hahahahahaha 😁 #like4like #likeforlike #autocorrectfail #fail #instaconvo #convo #textconvo #instatexting #lmao #picoftheday #l4l #s4s #f4f #textfail #spam4spam #spamforspam #follow4follow #followforfollow #haha #lol #lmfao #ctfu #followme #ifollowback
ifollowback - lmfao - textfail - autocorrectfail - f4f - haha - textconvo - follow4follow - fail - ctfu - like4like - spamforspam - lmao - followforfollow - convo - lol - picoftheday - instatexting - instaconvo - likeforlike - s4s - spam4spam - followme - l4l -
singforviners : F4f
ren_jera : πŸ‘ @singforviners
trinaa303 : This cracks me up lol
theanineotaku : i'll follow you if you follow @theanimeotaku13 tag me when done
baileybuzz2 : @_emmmmersonn
serene_x0 - harisrini114 - 8devil8 - jahanzaib_chaudhary -
instagram
bride_of_the_devil
I don't spend nearly enough time with this amazing individual❀️#mylove #myman #weirdos #confidence #uglyface #textconvo #truelove #weirdfaces #whatiswrongwithus #togetherforever #soulmates
whatiswrongwithus - truelove - weirdos - myman - soulmates - confidence - textconvo - mylove - weirdfaces - uglyface - togetherforever -
_husssssy_ : i just loled so hard I almost peed my pans!!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚
_husssssy_ : pants!!!!
bride_of_the_devil : Oh no not your pants!!! 😁😁 @_husssssy_
telenasaurus - intrepidesquire - hankat27 - frances__cornelius -
instagram
jesssicaharrris
So sarcastic #sister #floatingboat #floatyourboat #textconvo @confusedcamel
floatingboat - sister - floatyourboat - textconvo -
confusedcamel -
instagram
Iconosquare feedback