xuhohtroublex
My day so far. Lol never a dull day at work. Yellow text is me. Haha #work #sextoys #myday #workday #typical #textconvo
workday - typical - sextoys - work - myday - textconvo -
instagram
divergent_invalids
Their journey starts today! --------------------------------------- So I was talking to my friend, and it was too good not to post! --------------------------------------- ~Jonathan~ - - - - - - - - - - - - - - - #myedit #harrypotter #platform #nineandthreequarters #hermione #granger #ron #weasley #hermionegranger #ronweasley #friendship #train #hogwarts #text #textconvo #textconversation #letter #dumbledore #mcgonagall #missedthetrain #awwwh #darn
ronweasley - ron - text - textconvo - hogwarts - darn - letter - granger - awwwh - hermionegranger - mcgonagall - weasley - harrypotter - missedthetrain - platform - train - myedit - hermione - dumbledore - textconversation - nineandthreequarters - friendship -
dearmisswatson - shahtajkhalid - corettayloraine - xanastasiakokarevax -
instagram
angelica_g09
Playing catch up yet again lol #day28 #videogames #xboxone #madden15 #nintendo #gamecube #marioparty4 #day29 #textconvo #augustphotochallenge
day29 - day28 - madden15 - xboxone - textconvo - gamecube - nintendo - videogames - marioparty4 - augustphotochallenge -
broncosboi96 - excitebytegames - lifeofjuantwo -
instagram
vivianas_world9
He is too rude! Lol I miss my jose though! #textconvo #myboo #rudetho
rudetho - myboo - textconvo -
mitchieee_1991 : MMMMMMMM @vivianas_world9
vivianas_world9 : @picklelover1991 que
mitchieee_1991 : Nada @vivianas_world9
onlythelma - ingridcabrera77 -
instagram
mariaedithdiaz
part ii text convo with ate @doidoidiaz Eto talaga yung complete convo.. #buang #sisterlove #textconvo
buang - sisterlove - textconvo -
charmivore - kimheartheart - milzeer -
instagram
sarahedsuff
#Super #impressed with his #response πŸ˜ƒ #iloveyou #smartguy #loveofmylife #texts #textconvo #hubbytobe #together #forever #dancingpartner πŸ’ƒ
impressed - forever - loveofmylife - hubbytobe - together - textconvo - dancingpartner - texts - iloveyou - smartguy - super - response -
majestykent : great
chelsea_rai - gmr4692 - tt_reed - melo_787 -
instagram
misskrissaay
Sorry had to post this cause I thought was funny.. I kno I'm so funny lololπŸ˜‚πŸ˜‚ #textconvo #myhomie #sofunnydoe #LMFAO
lmfao - myhomie - sofunnydoe - textconvo -
chazzyfizzlez - bad.ill03 - djjoe808 - _alohaxkeanu -
instagram
thatcoolpickle
Tripping my baby out πŸ™ŠπŸ™Š #augustphotochallenge #august2014 #day17 #textconvo #viber #viberme
day17 - august2014 - augustphotochallenge - viberme - viber - textconvo -
phinie_ndegwa - miss_champagne_kimberley - michelle_wanjiru - leeeeee_aaaah -
instagram
demetriabanae
I'm such a good friend πŸ˜ŠπŸ˜πŸ˜† #cheesy #Bestie #TextConvo #smartass #sarcasm
sarcasm - smartass - cheesy - bestie - textconvo -
kyablu - gaby.russo - jadeee.97 - _savannahfrank_ -
instagram
thelightofdani
πŸ“±πŸ’¬πŸ˜‚ #daytwentyseven #textconvo #getsmeeverytime #rawchicken #idiot #hesurvived #augustphotochallenge
daytwentyseven - idiot - rawchicken - augustphotochallenge - hesurvived - getsmeeverytime - textconvo -
philydaly : #salmonella
lizzbot69 : HAHAHHAHAHA I too often like to dabble with fate and the salmonella god
thelightofdani : I have kept the photo for such a long time just for moments when i need a laugh. Blake doesn't disappoint haha @lizzbot69
lizzbot69 : Hahaha of course! What a nugget!
paulaayt - perfectionsenemy - jacobwill94 - altrotsieee -
instagram
dannys40girl
Happiest of birthdays to my best friend of two decades @inchiegirl! I love you so much and wish you love, happiness, friendship, and laughter always! #textConvo #Deuces #heyyyyy
deuces - heyyyyy - textconvo -
inchiegirl : Thank you love!! Love you to the moon and back! 😘😘
inchiegirl : Thank you @angelfaz77 😘😘
mahabeezy : Oh my lovely lovely lovely!!! Happy Birthday!!! Virgos in the house!!!! Love you mommy! 😘
kayaregee888 : Happy Birthday Rachel! @inchiegirl ❀️😘
coachvolleyball8 : Happy birthday @inchiegirl
jks808 : Happy Birthday @inchiegirl! 😊
inchiegirl : Love you @mahabeezy !!! Miss you sweets!!
inchiegirl : Thank you @kayaregee888 @coachvolleyball8 @jks808 😘😘😘
birdtracs - purplerinne - mahabeezy - alextexmuc -
instagram
megg_ashh92
Oh you know, just having a conversation using @kalinandmyles lyrics and emojis. @aimeeglenn @kalinwhite @yourboymyles #textconvo
textconvo -
itsdazee - tifflovesyou123 - aimeeglenn - djone69 -
instagram
thespanishredneck
#augustphotochallenge #day26 #textconvo
day26 - augustphotochallenge - textconvo -
jpcooter64 - perfectionsenemy - tish313 -
instagram
dylpik_
@_meghannoelle_ and myself's conversation hahaha #weave #24inches #28inches #textconvo #follow4follow #followforfollow #longhairdontcare #unbeweaveable #friends #basicbitches #basicbitchesnotwanted #givingmeeverything #hilarious #interracial
interracial - followforfollow - 28inches - hilarious - 24inches - textconvo - longhairdontcare - unbeweaveable - basicbitches - basicbitchesnotwanted - follow4follow - givingmeeverything - friends - weave -
_meghannoelle_ : #boojeehair
marcus_xavim - iammrsgrey69 - dollingsalejandrina - havock291 -
instagram
tinkabellexx
#day17 #textConvo With @ashii_xx_
day17 - textconvo -
ashii_xx_ : Looolll hahaa wtf ... you still have dat convoo @tinkabellexx
tinkabellexx : Lollll...but u try n steal my boo...aa
tinkabellexx : @ashii_xx_
ashii_xx_ : Pfff he was mine first!
tinkabellexx : Was...past tense...pshhh @ashii_xx_
mhizzznatox_767 - keepcalm_its_jus_roro - ashii_xx_ - another__guy -
instagram
tenesha_k
#augustphotochallenge #day26 #textconvo #text #facebook @jenievacollier
facebook - text - day26 - augustphotochallenge - textconvo -
perfectionsenemy -
instagram
blushy_1
I #love how me and #myhubby #communicate #alliwant is more #lmaol #loveit #sexytalk #funnytext #wifeyandhubbyconvo #aturnon πŸ‘πŸ‘ŒπŸ’‹β€οΈ #textconvo
funnytext - wifeyandhubbyconvo - hehehe - love - loveit - lmaol - communicate - textconvo - mothafuckenfreaks - myhubby - aturnon - alliwant - sexytalk -
blushy_1 : πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ we some #mothafuckenfreaks #hehehe
biggreedy74 : Pervs lol
biggreedy74 - olivia_lonestar - grafxxx - knowyourmula -
instagram
taaashie_
That one friend you can talk with about food.. haha!! Laguna burgers is our discussion for tonight.. haha!! Mmm can't wait to have one during the feast... (: #TextConvo #BestFriend #LagunaBurgers #MyCraving
mycraving - bestfriend - lagunaburgers - textconvo -
shawtyluvvv2317 : I think most friends r lik tht lol
taaashie_ : Haha! Yes they are.. (: @shawtyluvvv2317
tianaajane - bby_keke_ -
instagram
jennismith420
Hahaha! πŸ˜‚ #dead #relationshipproblems #funnyposts #text #relatableposts #themtittiestho #weak #dudesbelike #chicksbelike #lesbiansbelike #gay #gaylife #lesbian #textconvo #nofucksgiven #keepit100
gay - text - nofucksgiven - weak - dead - textconvo - gaylife - keepit100 - relatableposts - relationshipproblems - dudesbelike - chicksbelike - funnyposts - themtittiestho - lesbiansbelike - lesbian -
_venesa : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€
bizdablazer : Lmao
chris_long_beach : @miss_bunte
daddys_lil_ethal : Omg, im dyin!!!! Lmmfao!!!!!
jennismith420 : Hahaha! Rite! πŸ˜‚πŸ˜‚@daddys_lil_ethal
purplecoors : πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚
tiff_axrealxone : @shakey4sosexxi this yo ass
krazy_sexxi_kool804 : Kmsl...u kno it is...@tiff_axrealxone
purplecoors - time_slows_for_no_one - thatgirl_daniellaa - baybeemonster -
instagram
mtowedo
#me #melina #august #awesome #nice #native #spanish #smile #longhair #latina #eyes #textconvo #follow #pretty #curls #follow #selfie #indiantaco
eyes - august - melina - indiantaco - awesome - textconvo - spanish - follow - native - me - curls - latina - pretty - smile - longhair - selfie - nice -
gabriela8142 : Followback?
terasita24 : Hi my name is Theresa. I network with people all over the world, are you interested in making an extra $600- $14,000 a month?
teamfernandez - hasky19558203 - pult1936516 - rewly1937480 -
instagram
bellaxbrou
The world does not have an explanation... @eliana_torrez #textconvo
textconvo -
eliana_torrez : 😏
james_grein : Patrick!!! @eliana_torrez @bellaxbrou
eliana_torrez : YesπŸ‘Œ
eliana_torrez : @james_grein
snaaiiill : @_meg_usta_ that's what my dad says
_meg_usta_ : XD @snaaiiill
jeremiah_toflyswagg - rachel0911 - sarrrah567 - shaunwhitman1 -
instagram
lucciddream
I'm in the mood for sour candy; But anyhow. School sounds qyite a lot terrible. xD Very not excited, I want more summer. #summerisgone #noo #textconvo #yup #youcantsee #butitsthere #beach #oldie #edit #oregon #coast #yeah #rad #thebabe #cute.
cute - rad - noo - summerisgone - thebabe - edit - yup - butitsthere - yeah - oregon - textconvo - youcantsee - oldie - coast - beach -
kristerfer52 : @lucciddream why you being all cute cx<3
lucciddream : @kristerfer52 I'm nooot. :'3 <3 Just thinkig of you love. :)
kristerfer52 : @lucciddream no kisses until you admit you're being cute
lucciddream : @kristerfer52 But baaabyyy :'o
kristerfer52 : @lucciddream Mkay, no kisses
lucciddream : @kristerfer52 fineee. Im being cute. Gimmie kisses xD
ileyarbarae : cuteξ€°@georgianazhang
nirvanasdispute - doctor_bad_wolf - badkat_22 - zarcazzum -
instagram
noah_stevens13
"Who's Lisa?" "It's pronounced Lexi" #school #textconvo #outfit #bestfriend #instasize #iphone
school - bestfriend - iphone - textconvo - outfit - instasize -
alliecatt_13 - esincyr - courtney____diamond - lexiilah -
instagram
fashionmusickid
Hypothetical situations #textconvo
textconvo -
carolinaflores22 - calmthemteets - ohhhitsmeenuh - gloomvisage -
instagram
devinlloyd
My girlfriend's job vs my job. Lol. She's out here saving the world and ish and I'm organizing cork boards and sending my expense report to accounting. #TextConvo #WorkLife #AdultLife #IReallyDontDoShiz
adultlife - ireallydontdoshiz - worklife - textconvo -
faizalabdullahi : Lmaoooooooo
drjoker55 : I dont even kno a monkey personally. But I would like to
hola__nola - k_rockaflockaflame - 808_jesus - faizalabdullahi -
instagram
scarred_with_love
#augustphotochallenge #day26 #textconvo my manager isnt ALWAYS an asshole. Sorry for tagging you✌
day26 - augustphotochallenge - textconvo -
perfectionsenemy - _undead_nation - hope_floats17 - music_obsessed -
instagram
alexislillie14
Day 26 #textconvo #colton #augustphotochallege #adventuretime
adventuretime - colton - augustphotochallege - textconvo -
funkdaddy97 - adventuretime_is_algebraic - ambergramlich14 -
instagram
shortstackss
Day 25: #textconvo #throwback to before we started dating πŸ˜‰
throwback - textconvo -
hayleykinion - torilovescats97 - twentysixbaes - savoid42742 -
instagram
xxinsanesa5m
Me and Larry had a mean girl moment over how I want his hair to look like Zac Effrons #hairlookssexypushedback #haircut #boyfriend #lol #textconvo
hairlookssexypushedback - textconvo - haircut - lol - boyfriend -
carolll_17 - johanvargas - __hiddenxorigami - meggierivz -
instagram
logycfitness
Repost: fuckin hilarious lmao #textconvo #verizon #cellphone #mobiledevices
cellphone - mobiledevices - verizon - textconvo -
emiliabedilia1 : Bhahaha
amiasnack : Lol
amiasnack : #rp
dat_supafly_beauty_queen - emiliabedilia1 - a_richman2 - sw_832 -
instagram
madison.nilo
Day 54: Any time I talk to @awalshe2 #100happydays #100daysofhappy #100daysofhappy #schooners #textconvo #sofunny #bestie #vsco #vscocam #vscocool #vscogood #instagood #igersdaily
vscocam - vscogood - 100daysofhappy - textconvo - 100happydays - igersdaily - instagood - vscocool - bestie - vsco - sofunny - schooners -
leahtherese93 : OMG I just died.
jamiejamesjohn : Ooohhhh my πŸ˜‚
jakeblakely - gare_majs - jamiejamesjohn - jonah_tapusoa -
instagram
daphnevee
This is the kind of texts I get from my boyfriend if he doesn't hear from me for awhile πŸ˜‚ #awww #ifeelloved #textconvo #didyoudie #boyfriend
boyfriend - awww - didyoudie - ifeelloved - textconvo -
breannamayebre - ciskco1 - saleyhhannon2 - _hayyraye_ -
instagram
the_camcorder
I'm seriously considering making another Instagram account and calling it "The Texted Misadventures of Nyrmac, the Almighty." #Oops #AnotherMom #NyrmacTheAlmighty #TextConvo #Fail #IHopeThisMadePeopleSmile
fail - oops - anothermom - ihopethismadepeoplesmile - nyrmacthealmighty - textconvo -
brasina96 : Haha that is so funny!
ella_marie_18 - brasina96 - minimarie_80 -
instagram
Iconosquare feedback