kriveranyc
Milo and I are morons. And I love it. #georgelopez #ihaveapaininmychess #textconvo #happyfriday
ihaveapaininmychess - happyfriday - georgelopez - textconvo -
ashfacekillahgram - instabator - antonia_navarro - falconi_olim -
instagram
mr.hypebeast
When you #text me expect extreme #sarcasm #dead ... #smileymeme 😭😭 πŸ’€ #haha #igers #igdaily #lol #funny #meme #hilarious #rp #repost #icant #nochill #niggasbelike #bitchesbelike #texting #textconvo #funny #haha
meme - text - nochill - haha - icant - textconvo - igers - dead - repost - funny - rp - sarcasm - texting - lol - bitchesbelike - hilarious - igdaily - smileymeme - niggasbelike -
crystalschroederus58 - weselaye - unbelievablevideos - ciaraukfastic -
instagram
_a1_papi_
When the ex tries to be sarcastic with some cute emojis πŸ’€πŸ˜΄πŸ˜‚πŸ™ˆ gotta hit her with the πŸ‘‰πŸ‘‰fasho "FAM"!πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ˜‚ foh! #goteemm #ooohkillem #ctfu #lmao #textconvo #lol #papishittinonem #sarcasticassholeintheblood #doitforthegram #fuckem #igers #igaddict #bruuuuh
ctfu - doitforthegram - goteemm - lol - textconvo - fuckem - igaddict - igers - bruuuuh - papishittinonem - ooohkillem - sarcasticassholeintheblood - lmao -
drewscottbriggs : Nooooooooo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_a1_papi_ : @drewscottbriggs had wrk broπŸ’€πŸ˜‚πŸ™ˆ
_a1_papi_ : Had to bro ****
drewscottbriggs : Your a asshole....... That shit is hilarious πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_a1_papi_ : @drewscottbriggs happened to me this morning bro.....πŸ˜‚
roa_j : Nice photo πŸ˜„
caylabirk : amazing.
lpenazr1 - evelyn.johnson.u - beejouel - silkybuttah_s13 -
instagram
all.anime191
πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ "My lord, will you take a cielfie with me?" πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ πŸŒ€ #blackbutler #textconvo #sebastionmichaelis #sebby #sebastion #ciel #cielphamtomhive #cielfie #selfie #anime #okatu #animefreak #animelife #animefan #animefandom #allanime
ciel - sebastion - selfie - allanime - cielfie - textconvo - okatu - sebastionmichaelis - sebby - blackbutler - cielphamtomhive - animefan - animefandom - anime - animefreak - animelife -
0nehell0fabitch : @0nehell0fabutler @kawaii.anime_otaku
kawaii.anime_otaku : *^* I want a cielfie @0nehell0fabitch
ximsotrancyx : @xwindyy πŸ˜‚πŸ˜‚
kirito_xx - yuichan__desuu - assasine2 - _.cherry_blossom._ -
instagram
_tori_paige
We are your friendship goals. #AlxJames #AlxJamesReference #Vine #Textconvo #conversation #bestfriend #goals #bestfriendgoals #jen #loveher @instalessJen
loveher - alxjamesreference - bestfriend - bestfriendgoals - vine - textconvo - conversation - goals - alxjames - jen -
marziah_marz - maddymay24 - caleicoon - maryrosexohayley -
instagram
starstuddedgalaxies
@saraaah.xo the shit I say stoned #lol #baked #text #textconvo #ripped #burnt #highassnoopdog #snoopdog #stoned #fuck
ripped - text - stoned - highassnoopdog - lol - textconvo - snoopdog - fuck - baked - burnt -
saraaah.xo - brittnxy420 - illouisnati - sunfilledeyes -
instagram
jayhime
Today was a very long and tiring day. Luckily I have my seme to make me feel better πŸ˜‚πŸ’—
pervert - love - instagram - funny - bl - instalike - textconvo - likepic - follow - instamoment - fujoshi - instacute - ig - like - kawaii - pastel - makoharu - bestfriend - iger - boyxboy - likeback - instagood - boyslove - likeforlike - instamood - followme - like4like - picoftheday - yaoi - photooftheday -
jayhime : #bestfriend#textconvo##yaoi#bl#boyxboy#boyslove#fujoshi#kawaii#instacute#instagood#instamood#instamoment#instagram#instalike#ig#iger#picoftheday#photooftheday#likepic#likeback#likeforlike#like4like#followme#follow#love#like#pastel#funny#makoharu#pervert
steezesteve13 - fkkearng - lexidelassus - im_the_1fabulous -
instagram
weaponxjuno
Hmm when will I learn? My question deserves this type of answer indeed as my own sarcasm has clearly made its way down to my offspring #TextConvo #Father #Daughter #Sarcasm #NeverSerious #Amaya #ImNotAwake #TravelPlans
daughter - neverserious - amaya - textconvo - sarcasm - imnotawake - travelplans - father -
kaylakaybug : Pffft! Yep, you got that right!! Replies just like you!!
vito8268 - kaylakaybug - tanyac6185 - sammie925 -
instagram
labelle_pingouin
The way we talk to each other is quite adorable 😁 He has a new nickname from me everyday just because I'm not afraid to express myself, you make me so giddy πŸ’•πŸ’πŸ‘« #TextConvo #CouplesTalk #Adorable #CuteCouplesShit #Happiness
cutecouplesshit - adorable - happiness - couplestalk - textconvo -
axela.kxo : Lol that's great! Sometimes I just tell my husband hey pendejo how's work lol
joshythecooldude : Well I don't mind because you're adorable 😊
labelle_pingouin : Lmao sometimes I call him fucking pussy or something so verbally abusive out of nowhere so it changes too @axela.kxo
labelle_pingouin : No you are 😘😘 @joshythecooldude
fiallos_jennifer - sam__good - babexxpooleng - mgg_motherof3 -
instagram
mr.hypebeast
Yup i am a #savage #dead ...😭😭 πŸ’€ #haha #igers #igdaily #lol #funny #meme #hilarious #rp #repost #nba #icant #nochill #gotem #textconvo #texting #gotheem #hoodmemes #igvideo #food #realniggas
meme - hoodmemes - funny - food - gotem - nochill - haha - dead - textconvo - igvideo - icant - nba - repost - savage - rp - realniggas - gotheem - texting - lol - hilarious - igdaily - igers -
kat__way : @CLICK_HERE_TO_GET_163_FOLLOWS @CLICK_HERE_TO_GET_163_FOLLOWS @CLICK_HERE_TO_GET_163_FOLLOWS
hyp3b3ast_est.97 - skyix - sjpuckers05 - flossingsin -
instagram
ashtonsanders97
#day16 #aprilphotochallenge #textconvo this is what our convos consist of lol. @michelle_cee93 @_jakethedawg_
aprilphotochallenge - day16 - textconvo -
_jakethedawg_ : Yahss β˜ΊοΈπŸ‘ŒπŸ˜‚ @ashtonsanders97
love_4life365 - michelle_cee93 - araza090 - _jakethedawg_ -
instagram
fit_fun_fashion_
Sometimes I'm spiritual, and other times...not. At least it was gluten free. #IAteThree #humor #spiritual #meditate #ANDeatBrownies #brownies #peace #insomnia #funny #instahumor #textconvo #bestboyfriend #alwayshungry #chocolate #yoga
alwayshungry - funny - spiritual - humor - brownies - insomnia - peace - iatethree - textconvo - meditate - andeatbrownies - yoga - chocolate - instahumor - bestboyfriend -
art_of_seeing : @lauramarkwort @jane.louise this is us
lauramarkwort : Hahaha... Yes x6!
bittersweetmemories92 : @vera_silva32
christinehassler : Wow!
idis03 - kindnessmindset - ftoomakw1988 - melp1472 -
instagram
brittanybishopp
Explaining to my fiancé, Austin, how the new emojis on iOS 8.3 work. We are ridiculous. Another reason we are meant for each other. Love this man. However, I do like ketchup. So sue me. #emojis #textconvo #ios8.3 #funny
ios8 - emojis - funny - textconvo -
emilyksu - dani_marie100 - cameronedward_ - melissam0128 -
instagram
djtrashtalkstl
How B and I text now... #gameofthrones #got #gifs #textconvo
got - textconvo - gameofthrones - gifs -
herbiemckinney - h.conner - gameofthronesvids - chiehchi_1202 -
instagram
kaitlynmilby
He may kill me, but my husband just sent me this in a text...across our living room. He's pretty much the sweetest. Extra special to us since we've loved each other about that long. #relationshipgoals #boymeetsworld
coreyandtopanga - netflixbinge - love - bingewatching - relationship - sweet - luckyinlove - textconvo - marriedlife - wifey - hubbytexts - lovehim - lovelanguage - relationshipgoals - lovethis - favorite - netflix - favoriteshow - thatmarriedlife - topanga - marriage - goals - hubbyiscute - husband - boymeetsworld -
kaitlynmilby : #hubbytexts #husband #wifey #textconvo #coreyandtopanga #topanga #lovethis #lovehim #sweet #hubbyiscute #love #luckyinlove #marriedlife #thatmarriedlife #marriage #relationship #goals #lovelanguage #favorite #favoriteshow #netflixbinge #bingewatching #netflix
jessgetupandgo : Y'all are seriously the cutest.
kaitlynmilby : Aww thanks @jessgetupandgo. We're definitely not cute 100% of the time, but we try.
jessgetupandgo : Believe me @kaitlynmilby, Brandon and I are the same way πŸ˜„
onlywiththebestintentions - kallyh22 - pcollins6686 - m_a_s_k_14 -
instagram
eastxrnsea
ahh, friendship #texts #textconvo
texts - textconvo -
heatherxmassi : i'm a gem
eastxrnsea : @heatherxmassi ugh
heatherxmassi - audiorr14 - themattelife - everettlefav -
instagram
melaniie199766
#aprilchalenge #day9 #addiction #10 #celebcrush #11 #mirrorpic #12 #somethingilove #13 #textconvo #14 # pets #15 #transformation
11 - 10 - 13 - 12 - 15 - 14 - day9 - aprilchalenge - somethingilove - celebcrush - addiction - textconvo - mirrorpic - transformation -
m6xim : Incredible
martinerichard_ - verorob04 - m6xim - nathaniel8765 -
instagram
xxo_tiff_
Hahaha i got her ass! @myneeka_boo #lol #goteem #impetty #haha #deeznuts #sisters #textconvo
deeznuts - goteem - sisters - impetty - haha - lol - textconvo -
olesoul57 : Lol
xxo_tiff_ : @olesoul57 πŸ˜‚πŸ˜
johnluminatti - bianca_2012 - cocaine_codine - risha_la -
instagram
stacirene_
Hahaha!! πŸ˜‚πŸ˜‚ #chill #textconvo #children #icant #funnyshit #omg
omg - chill - funnyshit - children - icant - textconvo -
ohhmygrace_ : omg πŸ˜‚πŸ˜‚
fraguakesha - dandra_18 - tluu49 - feistinaa__ -
instagram
vanessaitan
This is what happens if you hang out more often with boy friends than girl friendsπŸ˜‚ ah how i love you guys @purnomosindunegoro @moriokei @cknk333 😚 #bestfriends #familiesforlife #family #bff #friendmily #brothers #kataku #pepatah #kata #katakata #crazyfriends #dagelan #friendship #lucu #sahabat #teman #geng #words #encourage #bestpals #funny #conversation #text #textconvo #ilovethem #boys
friendship - brothers - family - kataku - katakata - text - bestpals - textconvo - dagelan - crazyfriends - sahabat - words - kata - funny - teman - bff - boys - friendmily - familiesforlife - bestfriends - conversation - encourage - ilovethem - lucu - geng - pepatah -
lavendior_kl : COOL HIJAB is formulated exclusively to keep your hair FRESH :)
santosogatot - cravtphotoprops - lavendior_kl - hodbridal -
instagram
okayloucks
How besties who are single spend Monday nights. πŸ’πŸΌπŸ’πŸ»πŸ’ž #datenight #besties #bff #bae #losers #textconvo #singleladies @camillachap
bae - besties - bff - datenight - losers - singleladies - textconvo -
camillachap : #NOTlosers #singlebychoice #imobsessedwithyou
kingkarim : Wow!
zaustn - devangillis - justjoshin88 - omiomioh -
instagram
kaimaxz
A conversation I had with @dj_the_artistic earlier. Its important to know if someone has never seen something like DBZ, and this is a legitimate reaction, honestly. LOLOL! #text #textconvo #dbz #DragonballZ #otakus #nerdlife
nerdlife - dbz - anime - dragonballz - text - otakus - textconvo -
kaimaxz : #anime
ultimate.gohan - dj_the_artistic - livenlearn87 - theofficialbraid -
instagram
__sytner__
The conversations I have with my dad sometimes 😁 my parents are on holiday atm so I'm catching up on the action :D #bellydancers #texttalk #textconvo #daddysgirl #funny #Imaperv πŸ˜‚ #Idontevenswingthatway #irony
funny - daddysgirl - irony - textconvo - bellydancers - idontevenswingthatway - imaperv - texttalk -
skater_boo : #wtf #crazy #funny #funnyshit πŸ˜‚πŸ˜‚
__sytner__ : @skater_boo πŸ˜πŸ‘
diddybalancebikes - konstantinos_r.o.d - __petrolhead__ - skater_boo -
instagram
jessicacourtney13
Nothing better than a best fraands love. ☺️☺️☺️ @tmcd.xx #breakup #tamara #bestfraand #shesthebest #textconvo
bestfraand - breakup - tamara - textconvo - shesthebest -
tbie_theknowledgeedition - tmcd.xx - zulubar26dir_baiope -
instagram
paulinapinky
This man is somethin' else.πŸ’˜ #realestever #textconvo #hesmine #imblessed #takenotesbitches #realman #respect #goals #screenshot
screenshot - imblessed - textconvo - hesmine - goals - realestever - respect - realman - takenotesbitches -
dailymotivationdose : πŸ™ love it
kaavlaa._ - call_me_allah - stephanieemariee22 - iamkevinregis -
instagram
liphemra
why were u crying #cry #diducry #textconvo
cry - diducry - textconvo -
leonhenrymanson : πŸ’§πŸ’§πŸ’§
alexfischel : Why
sasamiashworth : Bc I miss u!
criminalhygiene : Because mcdonalds breakfast is still not 24hrs. Except in parts of San Diego. Did you San Diego is the home of a lot of military bases. It's also the home of a bar I went to once had karaoke. It also had a challenge where you could ride on the bull for as long as it could take you. One night the bull have maye have been knocked out with Sam conjure as him.
criminalhygiene : This makes no sense ^
livmarsico : @criminalhygiene 😣
jenspazmaster - criminalhygiene - fuzz_eyeballs - pizzapartymusic -
instagram
jazzie___xo
Great minds think alikeπŸ˜‰πŸ˜‚ @adriancoronel @thingsbitchessay #qotd #qotn #quotestagram #instaquote #relationship #boyfriendsofinstagram #hemakesmelaugh #instagood #instafunny #lol #screenshot #text #textconvo #couplesofinstagram #adrianandjazzie
qotd - hemakesmelaugh - screenshot - boyfriendsofinstagram - instafunny - qotn - quotestagram - instaquote - lol - instagood - adrianandjazzie - relationship - couplesofinstagram - text - textconvo -
ashthis13 - b.rod.87 - mar_ber86 - je_mapellesandy -
instagram
ripcitybitty
We're pretty goddamned hilarious. #besties #textconvo #chachaslide
chachaslide - besties - textconvo -
paulanoelmacfie : I was singing it in my head while reading it. Hahahahaha....
gizmo.on.life - paulanoelmacfie - cqlowry -
instagram
ladyvm11
Silly grandma. I love that woman! β€οΈπŸ˜˜πŸ‘­ #grandma #granddaughter #iloveyou #silly #textconvo #family #love #InstaSize
love - family - granddaughter - textconvo - iloveyou - silly - grandma - instasize -
ash.leighw : Are we playing each other?
ladyvm11 : I don't think so. What's yalls team name? @ash.leighw
brianmouse - w78alta - aguirreflower24 - crystalserranoo -
instagram
sgooden92
Me just checking on my bestfriend @jmarqa JD...jermaine dupri Ive been replaced #bestfriends #buckhead #richandfamous #textconvo #gatech #studiotime #ivebeenreplaced #intern #vabeach #nsu
vabeach - richandfamous - gatech - studiotime - ivebeenreplaced - bestfriends - intern - textconvo - nsu - buckhead -
jmarqa : Lol Shanecia really
sgooden92 : Yes. It's cool tho. Dont forget about us little ppl @jmarqa !
salonbar_atlanta : πŸ’šπŸ’š Beautiful!
jmarqa : @sgooden92 never!
chickenwing1021 - liftlikeablonde - 757collective - minis1000rr_ -
instagram
hunt_them_all
A normal conversation between me and @real.becky.g this is true friendship right here. #bestfriend #textconvo #truefriendship
truefriendship - bestfriend - textconvo -
real.becky.g : XD
ir0nicallyalive : to answer your question, I'll be your frickin Internet friend hi what's up ✌️
12_n.a.d.y.a1d : Follow?
trysten1 - taylor_gay14 - waszak____ - _sierra_mist_13 -
instagram
danayynicolee
πŸ‘Œ
aelrefa3i - justgv1 - cheeeksx3 - krystal_13_tejeda -
instagram
book.bands
So that's why I just text my best friend the lyrics πŸ˜†πŸ˜† WHEN YOU SEE MY FACE I HOPE IT GIVES YOU HELL JAKE!!! πŸ’ Tags▢️ #givesyouhell #allamericanrejects #mcr #bands #textconvo #nirvana #greenday #blink182 (Go follow my band on our Insta @atomic.owls)
givesyouhell - allamericanrejects - blink182 - bands - textconvo - nirvana - greenday - mcr -
caroline_likes_bands : YAYAAYYAY
46_clicks : Word.
__sytner__ : :) @__petrolhead__ @skater_boo
bands.books.bae - caroline_likes_bands - ellie_fulgenzi - 46_clicks -
instagram
Iconosquare feedback