gouki_r
#teamgouki #bestscion
bestscion - teamgouki -
gouki_r : @frsh_bb
frsh_bb - jthongcharoen - j_nul - ricke24 -
instagram
purediamondlights
#teamgouki #clubrsx #dc5society #acura #rsx #typeS #Act #Dc5 #ifo #ifo2014 #Importfaceoff #vbprsx #acurarsx #acurarsxtypes #jdm #oem #famoso #goukism #805chapter #805streetschene #goodtimes #Functionvsform #coolcars #cleanwhips πŸ‘Œ
vbprsx - acurarsxtypes - 805chapter - famoso - importfaceoff - ifo2014 - 805streetschene - rsx - goodtimes - oem - dc5 - functionvsform - types - jdm - acura - dc5society - acurarsx - clubrsx - cleanwhips - act - goukism - ifo - coolcars - teamgouki -
stevendc5r - hiboostdecals - speedracer_dc5 - jordan_da9 -
instagram
ogretrograde
Shot of @d1_garage 's EF sitting low on some beautifully refinished SSR Spinner mesh wheels. πŸ”Ή #OgRetrograde #Gouki πŸ”Ή PC: @vip7colton
efsedan - honda - stancenation - ogretrograde - ef - ssr - realwheelgang - static - rarewheels - ssrspinnermesh - jdm - gouki - classic - import - racinghart - teamgouki -
ogretrograde : #stancenation #honda #ef #teamgouki #ssr #realwheelgang #ssrspinnermesh #classic #rarewheels #racinghart #efsedan #static #jdm #import
d1_garage : Thanks guys! Great pic @vip7colton
theforeignbeggar : Nice shot!! @vip7colton gonna take the car photo scene on his back lol
vip7colton : @d1_garage @theforeignbeggar thanks guys but this was literally like the 3rd picture I've ever taken with a camera in my life hahaha I have a lonnngggg ways to go, I really enjoy it though so that's a good start.
wutangpete - marina_marss - baggasariandi - officialmbncrew -
instagram
el_mb_777
#famosa #ifo #ifo2014 #with #edboy #ricardo #teamgouki @mrtegg1
teamgouki - ifo2014 - famosa - ifo - with - edboy - ricardo -
mrrg805 - ihatemyhonda_ - ilovemyda9 - enkushado_el42 -
instagram
el_mb_777
#dc5society #oemacuraparts #rsx #clubrsx #types #posted #teamgouki #BringingbackFridays #oghomies
dc5society - oemacuraparts - clubrsx - teamgouki - rsx - oghomies - bringingbackfridays - types - posted -
thecarshop : Nice!!
db1franco - dcardenas319 - the_world_is_yours_adriaaann21 - dreuh3121 -
instagram
el_mb_777
Posted all cute #dc5 #rsx #clubrsx #teamgouki #dc5society
teamgouki - dc5society - dc5 - rsx - clubrsx -
edgarkk - cassiedc5 - cchipzzz - mrs.sdiaz -
instagram
gouki_r
@goukievox #teamgouki EvoX sponsored by #optionlab wheels
optionlab - teamgouki -
archprime2099 : Hey what kind of turbo is James running?
gouki_r : @goku2099 stock I believe
archprime2099 : @gouki_r shut up jack yea right bro 😑
j2jsracing_v2 : James hasn't upgraded his turbo yet from what i know of since we james, jack n i tracked in july. Most of his stuff is like piping exhaust intercooler injectors and cobb access tuning.
thaitea_donaanaka - v_churtle - sawwkpan - reco60s -
instagram
cg7_gouki
And my video is finally done!!!! The bro got down!!!! Check it out on YouTube type in Richards CG7 Accord Team Gouki check it out yall and give us some feed back on it #FrameBangGang #hondasociety #sedansociety #teamgouki #gouki #clean #slappy #slammed #staystanced #slammedsociety #stancenation #stancesociety #happystance #low_n_clean #accordsociety #accords_on_deck #freshfitment #honda #accord #CG7 #6thgenaccord #sosweetcartags #loweredlifestyle #loweredcongress #lowerstandards #steeezindaily #video #stuudzProductions #6thgenaccord #racinghartc2
accord - stancenation - sedansociety - racinghartc2 - honda - accords_on_deck - slammedsociety - happystance - video - lowerstandards - steeezindaily - hondasociety - loweredlifestyle - stancesociety - cg7 - gouki - framebanggang - clean - freshfitment - low_n_clean - loweredcongress - sosweetcartags - slammed - slappy - staystanced - accordsociety - 6thgenaccord - stuudzproductions - teamgouki -
staddict_cbr600 : Put link in bio
cg7_gouki : @staddict_cbr600 done link is in the bio
ravensj32_cb7 : I might join the cg club... But idk ?? What you think?? Lol
ef_2 : πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘Œ
dela_ceegee : sick as video bro! πŸ™ŒπŸ˜
dumpedsociety_deano : fire ass vid
puzzlemaster94 - accord_or_die - trappin_ej6 - tony_cg5 -
instagram
el_mb_777
#TeamGouki #rsx #Dc5 #Clubrsx #Dc5society #workwheels #latenightwash #tein #vbp #rsxtypes #crkAi #kai #TheCleanest
crkai - thecleanest - dc5society - tein - kai - clubrsx - latenightwash - vbp - rsx - rsxtypes - dc5 - workwheels - teamgouki -
skumkid : Tfti
el_mb_777 : 🚘
d_n0len : @slapthebassmon
rushit_patel - 6michael - j_dc5_lo - kanfly -
instagram
el_mb_777
Late night detail #dc5 #rsx #Dc5society #clubrsx #TeamGouki #AcuraRSX #Vbp
vbp - dc5society - rsx - acurarsx - dc5 - clubrsx - teamgouki -
ef_shark_gouki : #gouli #goukism #805
mindyjazmin - dc5jayr - skumkid - dc5_lando -
instagram
cg7_gouki
#FrameBangGang #hondasociety #sedansociety #teamgouki #gouki #clean #slappy #slammed #staystanced #slammedsociety #stancenation #stancesociety #happystance #low_n_clean #accordsociety #accords_on_deck #freshfitment #honda #accord #CG7 #6thgenaccord #sosweetcartags #loweredlifestyle #loweredcongress #lowerstandards #805gouki #nightshot #racinghartc2
accord - stancenation - sedansociety - racinghartc2 - honda - accords_on_deck - slammedsociety - happystance - 805gouki - nightshot - 6thgenaccord - lowerstandards - hondasociety - loweredlifestyle - stancesociety - cg7 - gouki - framebanggang - freshfitment - low_n_clean - loweredcongress - sosweetcartags - slammed - slappy - staystanced - accordsociety - clean - teamgouki -
cgaccord4life : Bro..u should get retrofits,that's all you're missing..always looking fresh!
cg7_gouki : @cgaccord4life maybe
cgaccord4life : Go for it bro I'm telling u lol
neckbreakinglifestyle - bryan05contreras - nitoo_1 - fastlanetez -
instagram
d1_garage
#fendermirrors #classichonda #oldschoolhonda #retrohonda #1982hondacivicwagon #comingtogetherpiecebypiece #mymomsaidimcool #bullsheitproveit #yourenotevendown #TDW #littlegangbanger #japaneseclassic #gouki #teamGOUKI #santamariaGouki #goukifordays #goukibono #ilovemylife @jesus.piceno21 they came in brother! Lets do this!
classichonda - japaneseclassic - bullsheitproveit - yourenotevendown - littlegangbanger - retrohonda - goukifordays - goukibono - fendermirrors - tdw - 1982hondacivicwagon - gouki - oldschoolhonda - santamariagouki - mymomsaidimcool - comingtogetherpiecebypiece - ilovemylife - teamgouki -
dizzthecreator : Want these haha.
bassick831 : That's the first thing I did to mine.
dis_rambo : Yeeee pare
bryanefsquad_og - jordan_classick - damn_civics - matthrndz -
instagram
d1_garage
#efsedan #eflove #dailybeaters #ef2 #edm #jdm #realwheels #SSRGANG #workflow #cousins #gouki #teamGOUKI #santamariaGouki #goukibono #slammed #doyouevenscrapebro #honda #calilifestyle #CAallday #fortheloveofit
efsedan - workflow - honda - gouki - edm - caallday - fortheloveofit - dailybeaters - goukibono - realwheels - eflove - doyouevenscrapebro - jdm - ssrgang - cousins - ef2 - calilifestyle - slammed - santamariagouki - teamgouki -
r_mark_davis : Nice picture :)!
mushakes14 : @kloodi33
richiirichromero : Hey budd do you kno of any1 selling a 91 civic hatch.. @d1_garage
that1brownkid97 : @jmaltbyy
gouki_r - candypaintdrippin - longlive_theking - projctef -
instagram
el_mb_777
#rsx #clubrsx #actclutch #acuraoemparts #nosemask #finallyDone #Cleaned #ivtec #trannyflush #HondaMtF #Gearspeed #Vbp #TeamGouki #TheCleanest
ivtec - nosemask - acuraoemparts - trannyflush - clubrsx - finallydone - hondamtf - actclutch - vbp - gearspeed - cleaned - rsx - thecleanest - teamgouki -
gobes730 - mrtegg1 - ilovemyda9 - mrs.sdiaz -
instagram
d1_garage
#shinyturd #teamGOUKI #efsedan #slammed #daylatedollarshort #gouki #santamariaGouki #doyouevenscrapebro #goukibono #ssrspinnermesh #freshbeater
efsedan - gouki - freshbeater - shinyturd - slammed - goukibono - daylatedollarshort - santamariagouki - doyouevenscrapebro - ssrspinnermesh - teamgouki -
chikies_ej2 : So Clean @d1_garage πŸ‘Œ
decbuffalo : πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
pollo__93 : @fittedtho
charged_ : That thing is high! Nice lift kit! πŸ˜‚
d1_garage : @charged_ hahaha you dick
jesus.piceno21 - longlive_theking - _taliban55_ - _jaeshuttle -
instagram
el_mb_777
Finally out !!! #Dc5 #clubrsx thanks to the homie @ef_shark_gouki coming and @mrtegg1 for tools !! #Teamgouki #Gearspeed #tranny #actclutch
actclutch - gearspeed - tranny - dc5 - clubrsx - teamgouki -
mrtegg1 : ANY TIME BROTHA !
rojelio_paniagua - mindyjazmin - druw20 - natemarley -
instagram
d1_garage
Made a safe drive down to the homies #FITTEDTHO #bbq with my lil bro @jesus.piceno21 #muchlove #goukibono #teamGOUKI #santamariaGouki #akebono #eflifestyle #eflove #greatppl #ihonormyinvites #shinyturd #polloswagon @pollo__93 #slammed #nosebleeds #doyouevenscrapebro #socal #worththetripp
ihonormyinvites - socal - nosebleeds - worththetripp - fittedtho - muchlove - polloswagon - eflifestyle - goukibono - greatppl - eflove - doyouevenscrapebro - akebono - shinyturd - slammed - santamariagouki - bbq - teamgouki -
iamalexej1 : @d1_garage hell ya I'll see u tonight
d1_garage : @iamalexej1 hell yea bro
wsupgrl : what's yo dimples, nice you meet you man! can you send that picture of me
d1_garage : @wsupgrl the pleasure was mine bro! Very nice to meet you! And yea i'll send
wsupgrl : we gonna keep in touch man. I want to see some low lows!
d1_garage : @wsupgrl anytime my bro! Thats a every weekend thing in my city
wsupgrl : we'll be choppin it up soon once I'm back in the city
minny_22 - wsupgrl - photobyjoyce - a_hardcore -
instagram
purediamondlights
Break job #TeinSuperstreet #dc5society #teamgouki #need #Rotors
need - rotors - teinsuperstreet - dc5society - teamgouki -
loccdogg - acura_tl_club - thecarshop - jdmboynoah -
instagram
purediamondlights
#goodmorning #dc5 #teamgouki #Centralcoast #beaks #function7 #Asrsubframe #Links #TeinSuperstreet #dc5society #vividbluepearl #Rsx
teinsuperstreet - dc5society - function7 - links - vividbluepearl - beaks - asrsubframe - rsx - centralcoast - dc5 - goodmorning - teamgouki -
thecarshop - kevodc5 - basedc5_ivan - kanfly -
instagram
d1_garage
#shinyturd #dailybeater #efsedan #ef2 #elds #ssrspinnermesh #edm #localmeet #tacotuesdaymeet #perlamarket #santamariaCA #teamGOUKI #santamariaGouki #gouki #goukibono #slammed #shiny #originalpaint
efsedan - originalpaint - santamariaca - dailybeater - tacotuesdaymeet - edm - goukibono - ssrspinnermesh - gouki - perlamarket - ef2 - elds - shinyturd - slammed - santamariagouki - shiny - localmeet - teamgouki -
revstar_garage : πŸ‘ŒπŸ‘
ciscomtz : πŸ’―πŸ™Œ
alexandr.piceno : That looks like chaowy in the black hat is it him? @d1_garage
d1_garage : @alexandr.piceno yes it is! Hahaha @jesus.piceno21 caught you slippin choawe! Hahaha mouth all open
alexandr.piceno : Lol aaawwww how cute miss u chaowy @jesus.piceno21 lol where did you guys go @d1_garage
d1_garage : @alexandr.piceno la perla market, for taco tuesday
alexandr.piceno : Nice @d1_garage
eazybuilt - mabes1 - london.559 - brain_pp -
instagram
purediamondlights
Picked up some Goodies #Act #Beaks #asr #function7 #dc5 #mission #ftw #teamgouki
asr - function7 - ftw - mission - beaks - act - dc5 - teamgouki -
loccdogg - gil408 - _rbautista - pyro_da9 -
instagram
d1_garage
#cleanshot #thankyou #pare @jazazriel for the great picture #efsedan #cg7 #santamariaCA #carshow #homies @chris240torrens @cg7_gouki cars and my POS! #slammed #teamGOUKI #citystarscentralcoast
efsedan - pare - santamariaca - citystarscentralcoast - thankyou - slammed - carshow - homies - cleanshot - cg7 - teamgouki -
chris240torrens : @loookintomyeyes I see us! HahaπŸ‘€ and some nice cars 😁 @d1_garage
christian_superkick - candypaintdrippin - 0w8k_2life_riderz_13 - albertoavila805 -
instagram
cg7_gouki
Shots from Saturdays Charity Event I'm loving them thanks for the shots guys #FrameBangGang #hondasociety #sedansociety #teamgouki #gouki #clean #slappy #slammed #staystanced #slammedsociety #stancenation #stancesociety #happystance #accordsociety #accordgram #accords_on_deck #honda #accord #CG7 #6thgenaccord #sosweetcartags #loweredlifestyle #racinghartwheelgang #realwheelgang #fosterkidsclothingmeetandbbq #805chapterteamgouki #805gouki
accord - stancenation - sedansociety - honda - accords_on_deck - slammedsociety - accordgram - 805gouki - realwheelgang - 6thgenaccord - hondasociety - loweredlifestyle - stancesociety - cg7 - gouki - framebanggang - 805chapterteamgouki - racinghartwheelgang - happystance - sosweetcartags - slammed - slappy - staystanced - accordsociety - clean - fosterkidsclothingmeetandbbq - teamgouki -
vip7colton : Dat wheel doe
cg7_gouki : Hold up hold up Ima tagg you!!!
cg7_gouki : Photo Creds to @johnny_mitsu and Rich Dibuo
papared805 : Damn you got. Pick with @vip7colton you going to blow up now haha
viparisto93 : Look at that wheel ! Oh nice accord too @cg7_gouki
cg7_gouki : @papared805 @viparisto93 ❀️❀️❀️
hiboostdecals - guerrero805 - suzy805 - aly_eves_mommie -
instagram
d1_garage
#efsedan #ef2 #elds #teamGOUKI #santamariaGouki #goukibono #slammed #calistyle #supportthehomies #likemysheit #hahaha #happysaturday #carlife
efsedan - hahaha - calistyle - ef2 - likemysheit - elds - happysaturday - carlife - slammed - goukibono - supportthehomies - santamariagouki - teamgouki -
d1_garage : @my_ed3 hell yea
my_ed3 : Full?
d1_garage : @my_ed3 half white
ef2fodo : Beautiful
my_ed3 : Ahhhh i would've never thought haha
d1_garage : I get that alot! Hahaha @my_ed3
my_ed3 : Yeah I'm Mexican/flip but no one would guess I'm flip
freshasfuck8g : @that_ef_pantydropper
candypaintdrippin - krys95 - cburkeindustries - ef2fodo -
instagram
d1_garage
#efsedan #ef2 #ogretrogadecarshowprep #teamGOUKI #santamariaGouki #goukibono #dailybeater #realpartsgang #realwheels #ssrspinnermesh #brotherputtininwork #claybar #waxtime #doyouevenscrapebro @jesus.piceno21 and i puttin in work #805 #805cali #calistyle
efsedan - claybar - dailybeater - goukibono - realwheels - doyouevenscrapebro - ssrspinnermesh - brotherputtininwork - calistyle - ef2 - ogretrogadecarshowprep - waxtime - santamariagouki - realpartsgang - 805cali - 805 - teamgouki -
d1_garage : @papared805 @vip7colton see you guys tomoorow
trickyrickyy : @d1_garage shut up and fuck me
_razoralmighty : @pete_ed3 mint
bayron_nolasco : Nice rims que no @b.series_hooligan
b.series_hooligan : No nigga how many times i gotta tell u mija..thwyre o er rated i dont like em foo @bayron_nolasco
b.series_hooligan : Fi d something better nd show me.
d1_garage : @b.series_hooligan ouch homie! Sorry the only set with diamond cut faces in the United States are over rated
bayron_nolasco : Hahaha @b.series_hooligan foo everything is over rated now haha ima role in 23's n then every one guna follow u feel me xD
thutmose_3 - tenkoenki - itsurboyb - diyar214 -
instagram
purediamondlights
Talk about detail #Dc5 #Rsx #VBP #AcuraRsx #dcsociety #TeamGouki #clubrsx
crkai - kswap - 805chapter - hybridracing - vtec - rsx - dcsociety - centralcoast - goukiracing - dc5 - types - dc5society - workemotion - thebest - acurarsx - k20 - clubrsx - vividbluepearl - ivtec - vbp - workwheels - teamgouki -
bluu_dc5 : Want to join the team ??
purediamondlights : #TeamGouki #goukiracing #Rsx #TypeS #VBP #Dc5 #Dc5society #clubRsx #centralcoast #805chapter #Dc5society #Hybridracing #Kswap #AcuraRsx #TheBest #Vtec #Ivtec #K20 #vividbluepearl #WorkEmotion #Crkai #workwheels
mike_vanize - lexx_lutha - __amanda92 - nina_boo -
instagram
step2rythm
Proud to say I'm part of this, the BBQ can't come quick enough. I can't wait to see how it comes together. #teamgouki #goukiallday
goukiallday - teamgouki -
d1_garage : Jacked my pic? You are still a #prospect
vip7colton : Sounds like you have a mean boss ^ lol
lungoven - the_juan_and_only69 - jurstina - noirbeezy -
instagram
d1_garage
#tbt #ilovemyteam #teamgouki #GOUKI #santamariagouki #805goukipres #carclub #diverse i cant wait til our team #BBQ I cant wait to see how much we progressed in this year! #muchlove #muchrespect #mybrothers #GOUKIallday
goukiallday - gouki - mybrothers - 805goukipres - carclub - tbt - ilovemyteam - muchlove - muchrespect - santamariagouki - diverse - bbq - teamgouki -
big_o_805 : That's a clean ass pic
skumkid : Can't wait to see the wagon!
its_weechurddd : @d1_garage Looking Real Good!πŸ”°
step2rythm : Can't wait to come out hard with the accord
nonoislaphotos : Good Shit pare
jesus.piceno21 : Tight
heriberto33 - slowdub - islv_ritchie702 - jesseagonzalez -
instagram
gouki_r
@d1_garage #teamgouki I don't think he knows I took this pic of his car. I dug it with the #volkte37 on the wagon.
volkte37 - teamgouki -
d1_garage : Those are looooong gone! =:(( i miss them
melovevulongtime - thaitea_donaanaka - ptriq - tito_tc -
instagram
gouki_r
#honda #s2000 witnessing a #doublerainbow no wait #triplerainbow on the US wangan? #teamgouki #nissan #skylinegtr #r32 @crassshole @mrjerryyang @itzmik3 @daaaaavid_ remember this?
doublerainbow - nissan - honda - skylinegtr - triplerainbow - s2000 - r32 - teamgouki -
gouki_r : @daaaaavid_ lol you always drove the hell out of it... Like on the 110 lol
daaaaavid_ : Do you still have the original video? I lost mine haha.
gouki_r : @daaaaavid_ sent
crassshole : yup that was fun
mrjerryyang : :) good times
gouki_r : Lol @crassshole @mrjerryyang we should bring the band back together lol
crassshole : cool! But we don't have the same cars anymore....
gouki_r : Lol you two do though
gti_knights - jaylmart - sa12as0k - rflsky -
instagram
d1_garage
#3wheelmotion #ef5 #teamgouki #GOUKI #goukibono #gangstalean #realpartsgang #garagebuild #backyardboogie
gouki - garagebuild - 3wheelmotion - ef5 - gangstalean - goukibono - realpartsgang - backyardboogie - teamgouki -
static.ek : Lol I was gunna say it's not bags
d1_garage : @mint_92s you already know homie! Ppl keep asking how much for my bags! I keep telling them its on juice! Oh well hahaha
static.ek : Foreal which bags do 3 wheelin haha
d1_garage : @mint_92s hahaha idk? I want to see it though!
cee_z______ : you going to do the fronts too?
d1_garage : @cee_z______ yes sir! Waiting on one part then its all hard line from there!
d1_garage : @severedjason where we at on that fam?
alvinb86 : One day @akktive_autosports
gouki_r - markvella24 - wagovan_hector - angeljmota -
instagram
cg7_gouki
#tuckintuesday #accord #teamgouki #805gouki #racinghart #racinghartc2 #racinghartwheelgang slammed #slammedsociety
accord - racinghartc2 - racinghartwheelgang - slammedsociety - 805gouki - teamgouki - tuckintuesday - racinghart -
johnduncan : Took me a second. I was like "wtf it's Monday. Hahah oh yeah."
cg7_gouki : @johnduncan Labor Day fucked your days up lmao
papared805 : @johnduncan is still recovering from trying to out drink @vip7colton and I Saturday. Lol
cg7_gouki : @papared805 lol
senseireeksav : How low is your honda cuz I got the same one and I'm about to drop it
richie_cb7 - pesado805yahoocom - joecepeda - sm_car_scene -
instagram
cg7_gouki
Just finishing polishing the wheels and Clay Baring her now I think it's Time for a drive #honda #accord #6thgenaccord #polished #claybar #eternalblueperal #blue #teamblue #teamgouki #gouki805chapter #stancesociety #stancenation #static #loweredlifestyles #sedansociety #sexytho #freshfitment #accordsociety #accordgram #accords_on_Deck #framebanggang #racinghart #racinghartc2 #racehartwheelgang #realwheelgang
accord - honda - polished - claybar - sedansociety - racinghartc2 - teamblue - accords_on_deck - eternalblueperal - realwheelgang - 6thgenaccord - static - gouki805chapter - accordgram - stancenation - blue - stancesociety - framebanggang - freshfitment - sexytho - accordsociety - loweredlifestyles - teamgouki - racehartwheelgang - racinghart -
cg7_gouki - sm_car_scene - cejaonasickone - serge_radionov -
instagram
Iconosquare feedback