amberskyemaria
teamglasses -
amberskyemaria : #teamglasses
unclestepchild - marisaashleyclaeys -
instagram
tucknroro
My masculine side surfaces occasionally... #Selfie #Instagay #GayBoyProblems #TeamGlasses #GayBoy #LikeCommentFollow #TNT
tnt - instagay - gayboy - selfie - likecommentfollow - teamglasses - gayboyproblems -
josreynolds - theandijack - apsavelli - andrewarver -
instagram
that_unforgettable_love
#SnapChat #Of #The #Night.. #SmilesForDays #TeamWildCurls #TeamGlasses #TeamSnakeBites #All #NaturalBeauty #ReadyForBed .. ^_^ #Havent #Felt #This #Happy #In #So #Long... #Its #Kinda #Scary #Tho... #But #My #Smile #Says #It #All :) #HashtagQueen #Lol <3
havent - all - says - felt - it - snapchat - naturalbeauty - tho - lol - kinda - in - teamwildcurls - its - scary - but - this - of - teamglasses - so - long - readyforbed - hashtagqueen - smilesfordays - night - teamsnakebites - smile - the - my - happy -
lilyp_16 : sweeeeet @davenwilson
makemehot_jennie : Nice pic!
that_unforgettable_love : Thanks @makemehot_jennie
tangelapzvelasquez - launagiberlinghof - teresa.campbell2014 - skyjordan789 -
instagram
tucknroro
#Recap ~ Girls night out with @ariesnoir and Makayla LaMasters at JR's in Dallas, TX! #Late #TBT #ThrowbackThursday #TexasDrag #RochelleRoulette #Instadrag #Instagay #TeamGlasses #SarahPalin #JustKidding
instadrag - throwbackthursday - instagay - sarahpalin - tbt - teamglasses - late - recap - justkidding - rochelleroulette - texasdrag -
pandabearjayy : Face!!!!!!
tucknroro : <3 @pandabearjayy !!!
brittany_taylorh : You look like you could have your own sitcom lol
tucknroro : You think so @brittany_taylorh ? What would/should it be about? Lol
brittany_taylorh : Hmm... I don't know lol but you definitely look like you should have your own show haha
theandijack - alexis_charms - haileydifrancesca - danimaltx -
instagram
vickynathan13
Guess who wears glasses now @hoeare
teamglasses -
maryann909 : Cute!!
crisskitchen : The glasses team! ☺ It sucks but dammit kids look so cute in them.
bell_perez021514 : Omg he has your smile!
vickynathan13 : @bell_perez021514 thank u he really does lol @crisskitchen yay #teamglasses they r some cute boys with glasses @maryann909 thank u @gm_pal r family is amazing lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚@its_sherie_duh he really is lol @bambibetternot πŸ˜‰ @kings_n_nico thanks mamas
deeannat613 : So Handsome!
gmar82 : Like Daniel :) He looks cute!!
vickynathan13 : @gmar82 thank u grisey nov 8th I'm having a bday party I'll b sending invites soon
gmar82 : @vickynathan13 Okay cool :)
kidjoan - ant_bro - dureeese - peejaysnz -
instagram
farastic
#teamlunettes #teamglasses
teamlunettes - teamglasses -
leouuche_ - rizounmg - kapish47321 -
instagram
rosyllee
Only the freshest dude arpundπŸ˜ŽπŸ™†πŸ’― #mybaby #teamglasses
mybaby - teamglasses -
rosyllee : Y'all know i meant 'around'
rosyllee - mr_ife - barbratoria - teddie_25 -
instagram
mikesussan777
Commercial time selfie #chillin #teamglasses #sleepy #ncisnola #watchingtv #recordedtv #dvr
ncisnola - recordedtv - watchingtv - chillin - sleepy - teamglasses - dvr -
instagram
mariam_ll3
Happy Birthday vv, te deseo lo mejor, eres una excelente amiga con quien contar, te quiero❀❀
teamglasses -
yessidk : Gracias β™‘ el lentes club $$$
mariam_ll3 : Jaja si el #teamglasses
sofia_abello - estefani_hernandez14 - kvng.scott - g_puentes01 -
instagram
breezytj
Today was just Today πŸ‘‰πŸ˜œ #tiediepants #teamglasses #LightSkinatitsBEST
tiediepants - lightskinatitsbest - teamglasses -
miha_ela_ - qveen.anna - lily.pinon - lucjaskarzynska -
instagram
86pez_its_brian
He loves these #comicbooks . It's not #uncannyxmen but at least he likes some #comics . #actionlab #herocats #stellarcity #sontime #comicsformyson #teamglasses #constantine commercial on the tv lol
actionlab - uncannyxmen - comics - teamglasses - sontime - comicsformyson - constantine - comicbooks - stellarcity - herocats -
86pez_its_brian : Yes sir @alejandro_rey :)
alejandro_rey : I need to get down to the shop...
dakittykass : Pezzy! It's you in the background πŸ˜‚
crafty_geeks : Cuuuuute I've never heard of this comic! Maybe it'll be the gateway comic to finally get my daughter into comics.
86pez_its_brian : Lol yup @dakittykass . Yea @crafty_geeks it's working on my son lol
crafty_geeks : Excellent! Will have to look them up!
crafty_geeks : @mizzlizzy did you know about these comics!?
mizzlizzy : Will have to check them out @crafty_geeks
khaoschick - cosmic_collector - wearecareful - forrest_publishing -
instagram
yes_zika
Make me your #WCW so I know it's real! #whenboredomstrikes #selfie #transformation lol #teamglasses #youlikemenow
whenboredomstrikes - youlikemenow - wcw - selfie - transformation - teamglasses -
live_love_laugh1113 : Beautiful
yes_zika : Thanks girlie!! @live_love_laugh1113
josuefxckyoshit - el_scorpion_ - easy_andi_solence - chonafer21 -
instagram
fer4s_97
Will im also a nerd ... I lied
nerd - teamglasses -
fer4s_97 : #nerd #teamglasses
bhboy14 - _itsmariam96 - mohammedswar - alooy95moosa -
instagram
alliedawn2
Joined #TeamGlasses πŸ‘“
teamglasses -
alliedawn2 - brittneysimpson08 - courtbressler - emilynicolewallace -
instagram
katiebitchs1
#teamglasses
teamglasses -
my_n4m3_iz : KATIEEEEEEEEEEEEE
katiebitchs1 : Whatttttt @my_n4m3_iz
my_n4m3_iz : Text me tho
katiebitchs1 : I ain't got ur number tho @my_n4m3_iz
my_n4m3_iz : Kik me
katiebitchs1 - gabe13briseno - wifi_wednesday - slim_deth -
instagram
tallyholly303
Lil sneak peek from our photo shoot for #CHUNKeyewear πŸ‘“ because glasses are cool. #comingsoon #staylaced #teamglasses #nerdsunite #photoshoot πŸ“·: @delmygoochphotog
comingsoon - chunkeyewear - nerdsunite - photoshoot - teamglasses - staylaced -
cmacc21 : @tallyholly303 😍
mrsleahharris - ktrum12 - stevenmess10 - caelliott03 -
instagram
biggity_b17
Half way through the week. πŸ’ #wednesday#afrocentric#booklover#blackgirl#collegegirl#ChocolateSelfie#americangirl#today#teamglasses#teamblackgirl#blackgirlskillingit#fly#fabulousity#blackgirl#brownskin#hashtagqueen
fly - blackgirl - collegegirl - fabulousity - afrocentric - booklover - teamblackgirl - americangirl - wednesday - teamglasses - hashtagqueen - blackgirlskillingit - brownskin - chocolateselfie - today -
_naturallysweet : Hey girl. Can u text me ur cell & house phone#. I lost all my contacts :(
carpowa_eugeniya - jadorejoelleeee - _keyzroyal - naturally_23forlife -
instagram
tweakin_at_u
#Teamglasses
teamglasses -
roxys50 : Get the phone boooyyy n get the learning!!!
tweakin_at_u : I am I'm doing a report on my career
lee_beh : dexter lookin ass lol :p i look ratchet as ffff
sbalfredo47819 - pp_ayp19 - trill.maria - lee_beh -
instagram
rosalee_lacoca
#MyBaby #Jovan #SCHOOLPIC #Kindergartener #TeamGlasses #LOVeHim #handsomeKid #instakids #ALLSMILES #swaggedout #schoolBoy #PuertoRican #MiniMe #myMiracleBaby #MainSqueeze
jovan - mymiraclebaby - kindergartener - minime - handsomekid - puertorican - swaggedout - teamglasses - allsmiles - mybaby - mainsqueeze - lovehim - instakids - schoolpic - schoolboy -
cristymrivera_ - beckydrivera - heyy_dree - gummiibear0426 -
instagram
eileen_faye
Pulling an all nighter at schoolπŸ“š #teamglasses #midterms #studygrind
midterms - studygrind - teamglasses -
aslx626 - shimazuness - kimalyson - anniekaytran -
instagram
super_cycy
γŠγ‚„γ™γΏγ€œ #awhyus #goodnight #selca #asian #lens #teamglasses #bestcombo #onpoint B) #holla #LOL #gonnagoblind #sexyeyebags #chubbycheeks #walamagawa #latepost
holla - chubbycheeks - selca - sexyeyebags - walamagawa - latepost - gonnagoblind - lol - lens - bestcombo - goodnight - teamglasses - awhyus - onpoint - asian -
kimmfu : Total babe!
moralj : ^^^^ πŸ’ƒβœ¨
jeffaa7 : ????? Lemme holler tho 😏 @super_cycy γ“γ‚γ„γ„γŸγ“γ‘γ‚ƒγ‚“γ§γ™γ­γ€‚^o^
super_cycy : @kimmfu naw u a babe ¬β€Ώ¬
super_cycy : @moralj πŸ™ˆπŸ˜Žβ˜ΊοΈπŸ˜˜πŸ˜˜
super_cycy : @jeffaa7 ?!?!??!!! πŸ˜‘ γ†γ‚‹γ•γ„γƒγ‚«β€ΌοΈŽγƒ½(o`皿′o)οΎ‰ γ§γ‚‚γ‚γ‚ŠγŒγ¨γ†πŸ™πŸ˜Ž
lpfan4lif1 : so cute!!
super_cycy : @lpfan4lif1 Sankyuu!!
vivstergee - mvaldez1186 - kdurate - loopita312 -
instagram
bethssyliz
Con tio #fortunato #canada #Montreal #teamglasses #family
canada - teamglasses - family - montreal - fortunato -
biggity_b17 - vasawie - jonscv - eatmertz -
instagram
nrykeeee
πŸ‘“
teamglasses -
konstanzefiel : I like. Welcome to the club. :P
nrykeeee : Why thanks @konstanzefiel #TeamGlasses πŸ‘“
puzl4216 : And there I was, thinking you were perfect as shit. lol
nrykeeee : Well now I'm perfect with πŸ‘“ on @puzl4216
puzl4216 : Truuuuuuu bae. You're soo right!
biggity_b17 - stephanie431 - minaisodd - leonthe_lion -
instagram
_senidavang_
#teamglasses πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ˜­βœ‹πŸ˜”
teamglasses -
hiram_27_ - rosa.mariee - kyla.truong - jackie_guevara -
instagram
elianegxo
#lunchtime#teamglasses#adidas#bestfriend#oneandonly#biglove
bestfriend - biglove - adidas - lunchtime - oneandonly - teamglasses -
khadijaalibelhadj : Mon 5$❀️ ahaha love yaa😘
elianegxo : Aha yes, love you too
sousou.xo - meliez30 - richygalicia98 - jashuaaaa -
instagram
qu33n_demazunae
Heyy #wassup #heyy #old #pic #black #hat #hair #safety #first #tongue #thoee #teamglasses #car #swagg #lmp #dt #comment #baee #love
comment - alsina - old - august - lmp - is - pic - teamglasses - hair - thoee - love - dt - swagg - car - wassup - baee - safety - heyy - black - tongue - bored - hat - first -
maxmalonee : She's so hot let's bang @brandonlilabi77
qu33n_demazunae : #comment #baee #love #lmp #dt #bored #August #alsina #is #baee
idekkk._ : Tbh- idk you but you're pretty πŸ˜‹#teamaugust
marcieesiwicki - ____only.one.princess____ - tu_mina - just_bein_shay -
instagram
nene_so_fly
I still can't seem to let go of summer. Tap for outfit details. #fashion #ootd #followme #actuallydressedtoday #forever21 #agaci #Newcolor #darkhair #teamglasses #red #iloveclothes
agaci - darkhair - fashion - actuallydressedtoday - iloveclothes - teamglasses - forever21 - newcolor - ootd - followme - red -
sortofcandid : Wow like it!
lesliejustinp - elleeb_ - jds3210 - firerojas -
instagram
biggity_b17
....And it's Tuesday #tuesday#me#mmhmm#melanin#teamglasses#disneychick#dope#afrocentric#blackgirlskillingit#brownskin#smiles#selfie#teamblack#naturalista#blackandproud#blackgirl#ChocolateSelfie#collegegirl
smiles - collegegirl - blackandproud - selfie - teamglasses - melanin - tuesday - chocolateselfie - me - teamblack - blackgirl - mmhmm - brownskin - afrocentric - naturalista - blackgirlskillingit - dope - disneychick -
caue91silva : Beautiful ! πŸ‘Œ :)
biggity_b17 : Thank you 😊 @caue91silva
judaea14 : Nice shirtπŸ‘πŸŽ§
biggity_b17 : Thank you πŸ˜„πŸ˜„ @judaea14
_naturallysweet : #teamnatural πŸ˜ŠπŸ˜„πŸ˜
reynagade1126 : Lookin good Lov
kellywrapstar : Aw! Love Wall-E
xlt_clothing - starrzworld - _keyzroyal - tall_a -
instagram
shuchitaamilah
People don't see the resemblance.... #Twins #Sister #Beautiful #ItInTheGenes #TeamBlind #TeamGlasses #Selfies
beautiful - selfies - sister - twins - itinthegenes - teamblind - teamglasses -
ohzoya - thatniqabi - saarahshah - prettyuddin -
instagram
princessnesixah
My Hitta '😎 #TeamGlasses #ThrowBack My BoyBestie>Not Yours' #TeachersGlasses #MySecretKeeper #TheSnake! 🐍🐍 @junior_teiwaki_williams @junior_teiwaki_williams @junior_teiwaki_williams @junior_teiwaki_williams @junior_teiwaki_williams Chuck him a follow ! #NesiahDiaviahnRoniti #FatFriends #MissingAvi
mysecretkeeper - missingavi - fatfriends - teamglasses - throwback - thesnake - teachersglasses - nesiahdiaviahnroniti -
born.creative : Hahahahahahha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
melopuff123 : @junior_teiwaki_williams @princessnesixah ron still blocked me
junior_teiwaki_williams : I love this foto
princessnesixah : It hates you too πŸ˜‚πŸ˜‚ kidddaaannng ! @junior_teiwaki_williams
junior_teiwaki_williams : Funny
princessnesixah : I'm laughing -.- @junior_teiwaki_williams lol you should be thankful for lunch, me and avi would've left you's lol -.- boring !!!
junior_teiwaki_williams : Hahah not even
biggity_b17 - mariatunai - born.creative - fnaf_gamer -
instagram
klarissaa23
My Baby so cute rocking his glasses πŸ˜πŸ‘Œ #teamglasses πŸ‘“
teamglasses -
lisetteherrera94 : @klarissaa23 he looks smarter now lol
almanchilli06 : He has always been smart, smart ass 😊 LOVE YOU TONY 😘
evee.n2 - _lovelyanaa - jessica_r_87 - lisetteherrera94 -
instagram
smilingxzoe
Énorme moment avec vos bouilles ! πŸ˜šπŸ’› Love U. #you#cutie#girls#friends#teamglasses
friends - you - cutie - girls - teamglasses -
makeyoubelieve88 : Love u too β™‘β™‘
manonarmel : Llove u ♥
heloise202 : Vous êtes magnifiques ❀
duy : 😏
lea_elalouf - chloekinderchv - oceane_bchr -
instagram
del_g_ramsaroop
#4eyedbandits #bandits ##mylovelygirls #bestbestfriends #yunk #manayunk #cresson #offworkflow #bartender #teamglasses #teamlightskinned
bartender - cresson - teamlightskinned - bestbestfriends - offworkflow - teamglasses - manayunk - yunk - bandits - mylovelygirls - 4eyedbandits -
rainnaamariiee - ___mmg___ - ryankjones1 - jackie_1124 -
instagram
Iconosquare feedback