Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
mrjamesbundy
Don't fuck with Stella, when she's on her blackberry. #takingcareofbuisness #Kenzo πŸ’™
kenzo - takingcareofbuisness -
jlsunberg - susieamy - grauelaus - annastantonfyans -
instagram
tillsahm
Tcb #memphismafia #elvis ## #hashtag #firsttime @timblackgold @llung_doom 😘
firsttime - kutscherstube - kutsche - friends - elvis - memphismafia - dinslaken - takingcareofbuisness - crew - hashtag - 2014 - tcb - christmas -
jeg9247 : #hashtag ! :D
tillsahm : Must have @jeg9247
tillsahm : #tcb #takingcareofbuisness #kutscherstube #kutsche #dinslaken #crew #friends #christmas #2014
jeg9247 - popaiken - litte1986 - kobra_sa_chere -
instagram
1chooseylover
Those of you who know wat this is know wat a pain it is to have in ur dam car! πŸ˜₯ So I never encourage any of u to ever want one...today is my lucky day!! Had this for 5 months and it's coming out as I post!! I'M SO DAMMMMM STOKED!!!πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š #Ahhhh #TakingCareOfBuisness #NeverFeltSoFreeee #DntDrnkAnDrive #BlowMe
blowme - dntdrnkandrive - ahhhh - neverfeltsofreeee - takingcareofbuisness -
jay.flower : Lucky ass that thing is evil
tonycee_82 : Just like Kech hahaha
1chooseylover : @jay.flower I know I hated it!! But had to stick it out
1chooseylover : @silly_lilly87 I wasn't even drnk lol I was pretty occupied hahaha ....but yes that's rt I'll except the slap! an I'll Def take ur word on that
1chooseylover : @mannyfreee πŸ˜‰
silly_lilly87 : I'm serious!! Call me when u are under the influence & can't drive.. I'll go get U! @1chooseylover
ogalbeezy562 : I feel u 1 month down for me 4 to go
raycho18 : FINALLLY
anthonylo79 - abigbaseog - gooch89 - alecsmommy1 -
instagram
jensala13
Coffee and Les Schwab. #partyanimal #takingcareofbuisness
takingcareofbuisness - partyanimal -
astonbangherofficial : i like it
polite1lq - 3privecouture -
instagram
_xxalicia
Early morning for me and my mini #takingcareofbuisness #mondaymorning #mommystatus #parktime #playtime
playtime - parktime - mommystatus - mondaymorning - takingcareofbuisness -
temperamentalbrat_jaeger - jefeconstantino - younique3dlashesbytania -
instagram
capricorn_b3auty
πŸ’‹ nd im out !!! #outandabout#takingcareofbuisness#asusual#justme#single#prettylady !!
outandabout - prettylady - single - justme - takingcareofbuisness - asusual -
thegodfada : lovely
musicbox69 - lady_yes_ - winniee.w - vandyke_48213 -
instagram
lilwyte
Had to get this keychain. #TCB #TakingCareOfBuisness #MemphisMafia #King
king - memphismafia - tcb - takingcareofbuisness -
acoryn : Too crunk boys
big_xman : Crumbs Ta Bricks @lilwyte #WyteMusic @jellyroll615 #Agame#100 #√√√√
kushkowb0y : haha yea ! unc got that tatted on his arm and on his Vette plates
_mommy_2_be_4182012 : Taking Care of Business! Only meaning!
freddygrimes : #Elvis
germanshprdsocks : It actually means takin care of business in a flash hence the lightning bolt.
art_god_ : Lilwyte we glorify usage of illegal substance somebody gotta represent the regular people and I love it.
mvpierce26 : @c_schurke
msnikkilobdell - veegotdajuice - biggronk79 - killaqball -
instagram
cdlyndes
Our little shoveler! Our family always has something happening. A trip to Costco resulted in manual labor. #takingcareofbuisness
takingcareofbuisness -
patti11 - bree_coon33 - dodublb - 27kaels -
instagram
baba_trojan1721
Mayfield 2013 football #TakingCareOfBuisness
takingcareofbuisness -
ogd.10 : You're gay
baba_trojan1721 : You wish @ogd.10
_giovaaanaaa_ -
instagram
_abushie09
My nigga Tommy #takingcareofbuisness πŸ˜‚πŸ˜‚
takingcareofbuisness -
turtlemaster420 - ___lucasrobinson -
instagram
everardobretado62
Miss this more than anything right nowπŸ˜₯ #TakingCareOfBuisness #DatPassProTho #LucyBob!?
datpassprotho - takingcareofbuisness - lucybob -
brenden_fulton : Look at that footwork by the QB😏 @everardobretado62
kayso_4 - jaedonmills9 - jayfrye2 - hambonee_828 -
instagram
charlenenjunitoramos
#factsoflife#focused#familyfirst#takingcareofbuisness
familyfirst - factsoflife - focused - takingcareofbuisness -
ely_rod_ - miszstaythatb1tch - spencerwight - donna_loquita -
instagram
bejamminn81
#truebathroompic#selfie#spreadingthelove
theovaloffice - droppingbombs - spreadingthelove - selfie - selfieoverload - truebathroompic - takingcareofbuisness -
kornbread3 : Why you sitting to pee???
kaylajeanbean : Aren't you adorable! πŸ˜‰
jaquita_brown : Cute. Wait, are you pooping?? Lol
nadeneray : #calmbeforethestorm #messy #greasyfood
bejamminn81 : @nadeneray -πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘†πŸ‘†
bejamminn81 : #droppingbombs#selfieoverload#theovaloffice#takingcareofbuisness
morgang3000 : Lol πŸ˜‚πŸ’©
zeeezeee555 : πŸ™ŒπŸ‘πŸ˜‚
blazed_donutz - 757to808 - hahakirahaha - gfjackie -
instagram
itskamyz
Taking care of buisness just for her ❀️ πŸ‘Άβ€οΈπŸ’°πŸ’°πŸ’΄πŸ’Έ #takingcareofbuisness #hardworkpaysof #allforher
hardworkpaysof - allforher - takingcareofbuisness -
_briibrii1995 - cancio_carla - myz_g - navilbean -
instagram
sheiscede
#takingcareofbuisness
takingcareofbuisness -
instagram
sommerliving
Good Morning! Whether you believe it or not you can be successful as a matter of fact you can be very successful. So, keep going, keep pushing and always remind yourself why you're doing it #success #successful #goalsetter #goalsetting #buisness #takingcareofbuisness
goalsetting - buisness - goalsetter - success - successful - takingcareofbuisness -
elena_eden_emery_my_joy - patie_m - blessedbeauty8 - kaylacfp -
instagram
no_limits1986
Happy hump day!!!βœŒπŸ’‹ #outandabout #takingcareofbuisness #humpday
outandabout - takingcareofbuisness - humpday -
chopperboyhalla - warifah - amabenblanc - jiggy_since93 -
instagram
embrace_chaos
#goodlife#takingcareofbuisness#takingcareoffamily#hardworkisnevereasy#donthate#illsendyouapostcard
donthate - takingcareoffamily - illsendyouapostcard - goodlife - takingcareofbuisness - hardworkisnevereasy -
manny_desantos - mariland_ - ohhoneyskincare - always_riel -
instagram
mamacheeetah
#takingcareofbuisness #sorelaxing #metime #candles #uhhuhhoney #freshcut #hahaha #ifyouknowwhatimean #iloveme #feelingsilly
sorelaxing - ifyouknowwhatimean - candles - hahaha - freshcut - uhhuhhoney - takingcareofbuisness - metime - iloveme - feelingsilly -
lovelylanissa : @mamacheeetah this is at the library? Dang
roxysolis : Yuppppppp, I know what you mean, , Ha!
mamacheeetah : @lovelylanissa hahhaha its not the library i just checked in to the nearest place baaahahhaa i was being silly
mamacheeetah : @roxysolis hahahahaha u got me hooked!
gladsbags : Have fun haha
mamacheeetah : @gladsbags hahaha shoooo didd!LOL
roxysolis : Hahaha ahaha!! Noooooo; )
artb0420 - chikitabanana86 - angiemnaste - lette_88 -
instagram
tasha2k1
#true #takingcareofbuisness #mylife πŸ™Œ
true - mylife - takingcareofbuisness -
sophieturner2 - jesslanexx - nicolemarsh92 - mica_renae1 -
instagram
south_dade_beast
I'm so confused! My nights roll into day and I rarely know what day it is, this is why it was hard for me to fill out my Time sheet. I had to bring it home to correctly add my hours. I'm not relying on the agency's clock I swipe at. #TakingCareOfBuisness #HolidayPay #OT #Paid #iNeesSleep #NoSleepGang #VampLife
nosleepgang - vamplife - holidaypay - paid - ineessleep - ot - takingcareofbuisness -
turnupgear : nice!
cherelleslosek - artistic_catering76 - monsieur_savage987 -
instagram
chrisceciliahdz
#Withmyloves #takingcareofbuisness
withmyloves - takingcareofbuisness -
fabigee - x.catt.x - eskimobae - ebrenda18 -
instagram
wndrwmnof4
#cheers #toallmothers #Motherlove #mommydearest #1moms #youralldoingyourbest #neverforget #weboss #wonderwomen #incharge #takingcareofbuisness #cuties #precious #love #hectic #life #piccollage
1moms - neverforget - love - hectic - toallmothers - youralldoingyourbest - weboss - takingcareofbuisness - cuties - cheers - piccollage - wonderwomen - precious - life - incharge - motherlove - mommydearest -
caro6673 : Lmao!!! πŸ˜‚
mrs_pirali - westcoastgen - watchthemgrow - abbiemsmom -
instagram
girlonthebalcony
A feast for champions! The mall is kinda crazy today but being with the boyfriend is great. #holidayshopping #tacobell #boyfriend #girlfriend #takingcareofbuisness #feast
tacobell - girlfriend - boyfriend - feast - takingcareofbuisness - holidayshopping -
phoenixbetancourt - valdez_jamie - alinawestill -
instagram
srsbb4l
Woody takes care of the crumbs. #takingcareofbuisness #like4like
like4like - takingcareofbuisness -
gelthybettker - tsubodia - mummawilkes - denicewijnmalen -
instagram
vanilla1delight
Just so hard to keep that in mind....but so true.... #takingcareofbuisness #adultissues #responsibilities
responsibilities - adultissues - takingcareofbuisness -
laquentindominique - beautiibaker - gorganus - mtmhm -
instagram
juggalonux
#ohshit #curbstomped #fight #beef #scrap #bitchmove #wild #crazy #damage #wow #takingcareofbuisness #whassup #whatsup #kanichiwa
crazy - eatsit - ohshit - beef - curbstomped - scrap - damage - takingcareofbuisness - fight - whassup - kanichiwa - whatsup - bitchmove - wild - wow -
juggalonux : #eatsit
juggalonux : Shit was crazy lol
theninjajeremy : Omfg! Was that in Detroit lol? Fucker was already knocked out, coulda killed him.
juggalonux : @mikeyhazer
juggalonux : @raageskateshop
juggalonux : Scooters suck
just_swaggyd : @juanderful_credit @marchrisha
valmulligan - mikeyhazer - just_swaggyd - darktarzan150 -
instagram
williamburman100yts
This cowboy's taken #cowboy #fuckedup #takingcareofbuisness #represent
represent - fuckedup - takingcareofbuisness - cowboy -
downndirtyhatco - flora.collins.d - mercedes88lynn -
instagram
solitakita
#office #work #takingcareofbuisness #monday #dog #akitabrindle
monday - office - akitabrindle - work - dog - takingcareofbuisness -
lisstylebook - nikkibullydust - bebechan22 - krvpka -
instagram
veronicadventura
I don't know about you all, but when I pay my bills every month it excites me! lol #independent #grownwoman #lovepayingmybills #takingcareofbuisness #alwaystakecareofyourfamily #paidbills #MACLaptop #agenda #finances #bills #grownup #lol #goodnight #goodfeeling
independent - mujidrawers - hehehe - lovepayingmybills - maclaptop - paidbills - takingcareofbuisness - lipsticks - alwaystakecareofyourfamily - goodnight - lol - agenda - grownup - goodfeeling - bills - mouse - finances - grownwoman -
veronicadventura : #lipsticks #mujidrawers #mouse #hehehe
tatiana723 : Me too vero! What the hell is wrong with us? @veronicadventura
veronicadventura : @tatiana723 I know right! Atleast we can sleep comfortable lmao!!!
veronicadventura - kristylauraphotography - esbeidyyy - felipe_benitez_ -
instagram
s_scooby
Bringing winter back.. Not even outta town 24 hrs. #lifeontheroad #seeyousoon #tahoelife #squawvalley #getsome #takingcareofbuisness #lovelife #liveitup #behappy #bepositive #beactive #youonlyliveonce #yolo
tahoelife - bepositive - youonlyliveonce - seeyousoon - liveitup - beactive - behappy - yolo - takingcareofbuisness - getsome - lovelife - lifeontheroad - squawvalley -
seabeeyo : 😍😍😍😍
nvdetail : right on!
yoyoyohomie8 - lungren4governor - rjg707 - tiltofficial -
instagram
nicktheokami
Just got off of work. Boss' Boss says I'm a Boss at my job. #TakingCareOfBuisness
takingcareofbuisness -
kyealexander - hanaintsolo - daisy.naranja22 - _getyoplattup -
instagram
aussie_calisthenics
@harls._ #TCB #TakingCareOfBuisness not as clean as "MR SHEEN" @samson_jc but mission accomplished ;) #HiitmenComboChallenge #Hiitmen @hiitmen yeww! #aussie_calisthenics #HarleyJoshuaKay
core - bars - australia - aussie_calisthenics - nutrition - freestyle - fitness - takingcareofbuisness - barbrothers - train - backlever - rawmovement - tcb - calisthenics - training - strength - power - fit - harleyjoshuakay - healthy - hiitmen - hiitmencombochallenge - plants - corestrength - barworkout - health - muscleup - streetworkout - imuscleup -
aussie_calisthenics : #calisthenics #streetworkout #bars #barbrothers #australia #corestrength #core #strength #barworkout #rawmovement #fit #fitness #power #train #training #nutrition #plants #health #healthy #freestyle #muscleup #backlever #imuscleup
aussie_calisthenics : Thanks guys! @iancalisthenics86 @barzbrah
expertbeats : never give up yo
aussie_calisthenics : Haha thanks bro love trying something new! @samson_jc got to start cleaning up for some style points ;)
wrappedbytheredeemed : Nice pic!
itsscrapnation : Sick one bruh
craiggilman : Great! πŸ™Œ
rae_barsparta : Strong!!
aagymwear - acheelsw - cali_tias - barwarriorsoficial -
instagram
Iconosquare feedback