49ersfans4life
Since I woke up this morning at 6am, I've already blocked 20 of these spammers.. #spammers #spambot #blocked
spammers - spambot - blocked -
the909ninerfaithfuls : I know WTF is this shit
xxxtina49 : Yesssssss. I keep getting them too! #Annoying
49ersfans4life : @the909ninerfaithfuls It's worst than those Followmax spambot. @xxxtina49 agree I wish there's an App to automatically blocked these spambots
ronbosports : Would'nt it be nice to find the individual programmer and just bat the shit of out him? I mean really how big of a rush would that be? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mikaren206 : I'm getting them too
49ersfans4life : @ronbosports LMAO, @mikaren206 You can block 5 of them and you'll end up with another 10 within a few minutes.
the909ninerfaithfuls - sfunites - jdogswife - ronbosports -
instagram
poxg
#spambot
spambot -
instagram
sc0man
What if I don't want to see your private photos???? #spambot
spambot -
instagram
anna_is_the_banana
For real though.. #spam #spambot #pretty #girl #food #facebook #me #lmao #funny #lol #real #realtalk
me - funny - lmao - realtalk - spam - food - lol - facebook - pretty - real - spambot - girl -
bananababexx - tere_salvo_i_migliori - nfl_gb_yns - otf.nee -
instagram
memphisfoo
When I was in the 3rd grade, I wanted to read the Hobbit 'cos it had this badass cover of a #Dragon and #Fire and #Gold. But I was too intimidated by the songs and the vocabulary. Maybe that was the earliest sign of #ADD, but now that I've read all the Game Of Thrones novels, I think I can handle a book thats less than 300 pages. #NotThatYouCare
notthatyoucare - add - gold - fire - spambot - dragon -
memphisfoo : @jen.singletary how can I get more likes?? Thanks!! #SpamBot
theridersofjohan : Get in there! #riddlesinthedark
mrbtjackson : 😲 ooooh!
andyflyingkites - mbelial - bonacorso - lpatic -
instagram
al_langford
#wcw #womancrushwednesday #shondamackey #hot #cute #fit #tattoo #tattood #girlswithtattoos #suicidegirls
cute - fit - wcw - tattoo - shondamackey - hot - tattood - suicidegirls - spambot - womancrushwednesday - girlswithtattoos -
_yeknom_ : Filth, @al_langford
jonyraizetattoo : Good
al_langford : @jonyraizetattoo try and be more vague with your replies in future #spambot
d_haden_upholstery - curtis.marpole125 - iamasa_photography - shontaxaricki -
instagram
picsofpixels
The great #spamgate of April 6th, 2015. These two posts now have hundreds of likes for some reason. Apparently there are a lot of BTBAM fans out there. #neverforget #spam #spambot #dumb #BTBAM #vinyl #vinylcommunity
neverforget - spam - spamgate - dumb - vinyl - vinylcommunity - spambot - btbam -
music.nee : CLICK_ME_IF_YOU_WANT_1_MILLION_FOLLOWERS_πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
picsofpixels : @music.nee hahaha, well played. I actually took you for a spambot at first. 😁
chellevinyl : I'm actually a spambot. πŸ™€
listentoryan : Ha, lots of bacon and coffee aficionados amongst the spammers πŸ˜‚ The bots are hipster sympathizers I think @picsofpixels
picsofpixels : @chellevinyl I have to say, you spambots are becoming very convincing. Your feed is so elaborate! @listentoryan go figure. Now I feel like I'm being patronized.
monishmonishmonishmonishmonish - mialouiseberry - pillsforthepale - thelegendof_valerie -
instagram
islynyc
Hey yall! Are you receiving a LOT of likes of old a$$ posts 160-169w old?! Do you know what's going on?!?! @Instagram #spam??? #spambot? #paidlikes??
spambot - paidlikes - spam -
fashflood : And it's like, on boring-ass photos...nothing special. 😏
willyumbeck : @islynyc ALL OF MY OLD SELFIES WTF IS HAPPENING ?!?!
patrickleeblake : Yeah. Getting some action on a photo from 76 weeks ago.
islynyc : @fashflood @willyumbeck I know like from before I really GOT insta
willyumbeck : @islynyc ITS BEEN A LITTLE EMBARRASSING TBH
islynyc : @willyumbeck lolololol I knoooowwww all these awful collage ootd photos w mad hashtags lololol
real_ndacosta : Lots Of Ghosts , Zombies & Other Unexplained Phenomena Here On Insta :-/
tormentedsugar : I have to manually block them its like chat accounts and stuff
patrickleeblake - ginagallione - paridust - frecklebrooklyn -
instagram
mowgliart
Had to do it. Thanks to everyone who made it out to @firstfridaylv last night and for those that picked up work. We'll be displaying tonight at The Phoenix Bar and Lounge for Blazing Art with a killer line up of artists 8PM - late.
spambot -
urbanhazard : Nice shot
bogotanaprincesa : Where is phoenix bat @mowgliart
mowgliart : Nice #spambot @urbanhazard
mowgliart : 4213 W Sahara Ave @bogotanaprincesa. You should try and make it out.
vegasarah : Lookin so slim these days! πŸ˜‰
mollyrosekaiser : Miss you
mjc43 - 285hugo - uhhyeahduuude - the_prophecized -
instagram
soupyd
@sen_e_s with me it's never boring. #spambot
spambot -
croneboner : Hi with me never boring
mindl3ss : I should start an account like that. I could post with hot shorta
soupyd : @mindl3ss dude please do!
mindl3ss : @thunderthighs is already taken or I may just do it.
soupyd : @mindl3ss I wanted to create a fake nintendo e codes account hahaha
mindl3ss : Lmao, yes
blink_afi - gatmawn - bobobahfoto - alex_the_great_17 -
instagram
stopspamandfakeplease
Don't get trolled people!!! This account is totally fake. Someone makes a free use of that girl secretly. How do I know it? Then click the link on the profile and you will notice that it is not a real account. Report and block it!!! @norarebecdc9 @norarebecdc9 @norarebecdc9 #stopspamandfake #spambot #whplisten #lol #onedirection #arianagrande #naughtyunited
beautiful - cute - fashion - love - summer - instalike - naughtyunited - follow - spambot - instadaily - onedirection - girl - swag - tflers - followme - lol - tagsforlikes - amazing - bestoftheday - stopspamandfake - smile - picoftheday - happy - arianagrande - food - tbt - igers - whplisten - friends - me - like4like - instagood - fun - photooftheday - instamood -
stopspamandfakeplease : #love #TagsForLikes @TagsForLikes #instagood #me #smile #follow #cute #photooftheday #tbt #followme #tagsforlikes #girl #beautiful #happy #picoftheday #instadaily #food #swag #amazing #TFLers #fashion #igers #fun #summer #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
tythemccoy : @stopspamandfakeplease hey could you please report @megan_uwivozo
stopspamandfakeplease : @patr.simmons
stopspamandfakeplease : @fergas25setbep871f
zee_mrscollins : Hi @patr.simmons liked one of my pics and I saw that its a fake account cos she's not following anyone
suffering.bella : Hey, @patr.simmons is annoying me tbh :(
hannahcondakeyes - shopdibwa - euphoricunicorn - katekjohnson -
instagram
thecelticcloud
Oh for fucks sake man... Snapped my damn wire clipper mid build. #buildproblems #fuckmeright? @subohmsoldierz #subohmsoldierz #subohmorgohome #vapowire #chuckingclouds #Vape #vapelife #vapefam #cloudchaser #coilporn #dualcoils #doyouevenbuild #rda #MutationV3RDA #indulgence #LittleBoy #cloudhound #cloudchasing #notblowingsmoke #fuckbigtobacco #ManhattanMod #mechmods #mechmod #subohms #vapestagram #instavape #eastcoastvapors #vapors
eastcoastvapors - instavape - vapowire - indulgence - vapestagram - mechmods - vape - dualcoils - doyouevenbuild - mechmod - buildproblems - subohms - vapors - manhattanmod - subohmsoldierz - cloudhound - cloudchasing - fuckbigtobacco - vapefam - vapelife - chuckingclouds - mutationv3rda - fuckmeright - coilporn - subohmorgohome - cloudchaser - rda - spambot - notblowingsmoke - littleboy -
vapourhousesac : πŸ‘ πŸ‘
vape.hero : Very cool!
xsvaporlounge : Love it!
vapecentralchandler : πŸ˜‰
gameofvapes : Love it!
thecelticcloud : @vape.hero @xsvaporlounge @gameofvapes stop spamming accounts
zach_thecloud_king : I did this 3 nights ago....it sucks!!!
thecelticcloud : @zach_thecloud_king amen
gatecityvapors - spicegirl.93 - madapevape - subohmsoldierz -
instagram
frankieluna32
I'm tired of all these spambots trying to promote a fucking webcam site. Grindr you just aren't that good anymore. #Spambot #Grindr #SorryNotSorry #SorryBoutIt
spambot - grindr - sorrynotsorry - sorryboutit -
silicone_barbie - matteozannii - maria___sahakyan - jump2fall -
instagram
mowgliart
Our @etsy store is back up. We're ready for our booth at First Friday (@firstfridaylv and first time since 2013) this week representing EDEN gallery with two other events this weekend. DM us and email us for commissions and custom work. Use code 'APRIL' for 20% off your first purchase. Code ends on our anniversary 4/6. #streetart #livingartist
stencilart - rustoleum - streetartist - streetart - livingartist - artwalk - artwork - mowgliart - stencilism - spraypaintart - stencils - spambot - plutoniumpaint - stencil - artist - fineart - lasvegasartist - not5ordinart - artmafia - firstfriday - stencilartist - lasvegas - spraypaint - artforsale - xacto -
mowgliart : #mowgliart #streetart #mowgliart #stencil #stencilart #stencils #spraypaint #spraypaintart #plutoniumpaint #rustoleum #xacto #stencilism #spraypaint #artwork #lasvegas #lasvegasartist #artist #artwork #streetartist #stencilartist #artforsale #artmafia #artforsale #stencils #lasvegasartist #fineart #not5ordinart #FirstFriday #artwalk
damnhandsomegraham : Damn dude I hope you're clocking loot this shit is good #goodart #spraystecils that kill
mowgliart : Thanks my dude. @veryhandsomegraham
mowgliart : Nice #spambot @neonbrand
kolorone : awesome
jaredtiller : I like your photos
s_picaday - underground_arts - streetartsale - carlaferreira_stylist -
instagram
stopspamandfakeplease
Hi @kevin I will never stop posting this eidted picture unless you eliminate sex-chatting account!!! This is very annoying. Every prostitute account have a link to that disgusting chat website. Please eliminate these account!!! @burilbine20ter_mutiv @redseeker24ter_bciodo @gavirad20ter_poliky @ypanovel @ydisabol #stopspamandfake #spambot #whplisten #lol #onedirection #arianagrande #naughtyunited
beautiful - cute - fashion - love - summer - instalike - naughtyunited - follow - spambot - instadaily - onedirection - girl - swag - tflers - followme - lol - tagsforlikes - amazing - bestoftheday - stopspamandfake - smile - picoftheday - happy - arianagrande - food - tbt - igers - whplisten - friends - me - like4like - instagood - fun - photooftheday - instamood -
stopspamandfakeplease : #love #TagsForLikes @TagsForLikes #instagood #me #smile #follow #cute #photooftheday #tbt #followme #tagsforlikes #girl #beautiful #happy #picoftheday #instadaily #food #swag #amazing #TFLers #fashion #igers #fun #summer #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
sainettar.fs : @stopspamandfake2 there r lots ...everyday blocking many accts like this πŸ‘Ž
katekjohnson : Reported and blocked. Thank you for your work.
candyperfumegirl_ - guaugusto90 - simitita11 - jada.roselie -
instagram
jessmessb
Can we all just take a moment to pause and marvel at what might be the most hilarious spambot posting on a picture ever? LOL San Diego feet eh? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #freethefeet #spambot #footmodeling #trustmeyoudontwanttoseemyfeet #15yearsofsoccer
spambot - freethefeet - trustmeyoudontwanttoseemyfeet - 15yearsofsoccer - footmodeling -
lil_larch : Trollolololol πŸ˜‚
jessmessb : Lol @lil_larch fucking right? I burst out laughing
ambuuuurrrr_ - enrayray - mcnasty5150 - notheotheralex -
instagram
alvy_singer87
#grindr #gay #toronto #grindrfail #grindrtards #grindrlolz #spambot
toronto - grindrfail - gay - spambot - grindr - grindrlolz - grindrtards -
frankieluna32 : I've been getting the same messages too. Lol
boyplastic - olosaf - kempfluke - gdluckluca -
instagram
simplyharmonyxo
Had to get my @kevinhart4real fix πŸ˜πŸ™Œ frozen yogurt with Reese pieces is a must whenever I watch a movie
bloggerstyle - designer - blogger - fashionista - parisfashionweek - followher - pfw - follow4follow - spambot - style - stylist - stylistlife - followforfollow - miami - outfitinspiration - canadian - spamme - ny - likeme - likeforlike - fashionable - mtl - fashin - nyc - like4like - followme - montreal - fashionweek -
simplyharmonyxo : @justinakajubu πŸ˜‚ get on my level justin πŸ’
simplyharmonyxo : @andra_fitnessjunkie @ofelia488 literally worth every bite ! But I did share lol
justinakajubu : Lol. Was that movie even good? πŸ˜•
simplyharmonyxo : @justinakajubu it's kevin hart, I love everything from him... I thought it was pretty funny
justinakajubu : Oh ok. Kool
simplyharmonyxo : @justinakajubu though I found the wedding ringer a lot more funnier lol
powersentials : boss
mby.showroom : πŸ‘Œ
veronicamldv - enniocapasa - notionbaby - designsthatdonate -
instagram
theofficialchadcopenhagen
Oh give me a home where the #MiniHorses roam. Because it's #MiniatureHorseMonday #mhm #minihorsesofinstagram #minihorseswag #caprisun #kneesocks #elbow #sneakers #addiction #pencils #zzzzzzzzzzq #wasps #kooksecerywhere!!!! #spagnolo #spambot #champagne #Loki #baddbambut #peripheral #Chevy #mintyclean #polo #questlove #majesty #devolver #teamspirit #benevolent #benEviolent #coloredpencils
caprisun - kneesocks - majesty - peripheral - devolver - baddbambut - coloredpencils - wasps - mintyclean - loki - beneviolent - zzzzzzzzzzq - polo - spambot - minihorseswag - pencils - mhm - questlove - benevolent - minihorses - kooksecerywhere - minihorsesofinstagram - chevy - spagnolo - sneakers - teamspirit - elbow - addiction - champagne - miniaturehorsemonday -
bigbirdyworde : @sammyboygillan @oj_catorce
ruby_rokcs - rhonda.sanchez.n - solefaraway - nancyhmason019 -
instagram
simplyharmonyxo
One more sleepless night to go☺️
bloggerstyle - designer - blogger - fashionista - parisfashionweek - followher - pfw - follow4follow - spambot - style - stylist - stylistlife - followforfollow - miami - outfitinspiration - canadian - spamme - ny - likeme - likeforlike - fashionable - mtl - fashin - nyc - like4like - followme - montreal - fashionweek -
misslysiera : YAAAAAYYYYYY πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸŽ‰
simplyharmonyxo : @misslysiera ☺️☺️☺️☺️☺️❀️❀️❀️❀️❀️
showroomjoplin : Beautiful!
laylays88 : Woooooooooo
simplyharmonyxo : @laylays88 β˜ΊοΈπŸ™ŒπŸ™Œ
sweet.wishes : Ahhh!
savvyjavvy : Super!
sa1.5 : @_r_alhisony
jamie_schnellbacher - calvinslpck - _nina_kanina_ - elham_esfandani -
instagram
simplyharmonyxo
Outfit inspiration ❀️
bloggerstyle - designer - blogger - fashionista - parisfashionweek - followher - pfw - follow4follow - spambot - style - stylist - stylistlife - followforfollow - miami - outfitinspiration - canadian - spamme - ny - likeme - likeforlike - fashionable - mtl - fashin - nyc - like4like - followme - montreal - fashionweek -
melizannebergeron : Like it!
simplyharmonyxo : @tashybabyxo agreed ☺️☺️
simplyharmonyxo : @daniellapisc agreed😍 I need one in every color
marc_douglas : Very cool!
msqiqi83 : Love love love this
inch2 : Pretty!
modowlfashion : Love it!
mby.showroom : πŸ‘Œ
shopshals - crashmagazine - hossein_tangsiri_1384 -
instagram
kugiefilm
YOU'RE TERRIBLE, MURIEL!! #murielswedding #terriblemuriel #spambot #nothanks
spambot - nothanks - murielswedding - terriblemuriel -
milas_b : @kugiefilm Ohhh. She hangry. Maker her a pbj πŸ˜πŸ˜‰
kineticforce : "ITS M A R I E L !!!!!!!!!" #heslop
_.gigimarkocki._ : πŸ˜‚
elisaatr : Bahahaha!!!!!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ M babes I miss you!!
kugiefilm : @elisaatr I miss u more!!!
javierfidodo : Stop playing hard to get #tease
queeriebradshaw : I told you to stop posting my messages to you online.
vitruvian_the_man : @kugiefilm The real question is, WTF did you sign on to get this spam....no DUDE, really, tell me, I'm lonely LMAO.
camomile_b - hoserusc - yeshuavan - farella24 -
instagram
foleyartistmatt
Look out @lasquish a #spambot is getting fruity with me. Reckon she's blond or brunette?
spambot -
_twillow : You're assuming it's a 'she'
093georgia -
instagram
eriveraphoto
No actually I'm not looking for singles in my area IG Spambot. Thanks for the offer though i guess. Lol #Spam #IGSpam #SpamBot
spambot - igspam - spam -
thebugguru : I am.
jennystarr : Ummmm good to know lol
marcia_stuhler : @eriveraphoto I always want to who are the stupid people who actually follow these asshats
dreamdiana : Lol joey always complains when a new one follows him or likes his photos. He has like 6 of these followers. #isitprediction #whatareyouguyslookinat #caughtya
eriveraphoto : I have at least one a day follow me. I just block them @dreamdiana. @marcia_stuhler it's the people who think they have a chance with the girl in the photos cause they are gonna be rich cause they just found out they have a long lost relative that lives overseas and is leaving them a very large inheritance lol
marcia_stuhler : @eriveraphoto hahhaha you kill me
zombettienettie - josep9131 - marcia_stuhler - ryo_0302 -
instagram
pmkleinp
A message from the future. #spambot #spammers #turingtest #fail
spammers - coding - grindr - programming - grindrfails - grindrfail - turingtest - fail - spambot - grindrprobs -
pmkleinp : #grindr #grindrfail #grindrprobs #grindrfails
pmkleinp : #programming #coding
jph_31 : Grindr seems like way too much trouble tbh
devmtn - prealth - im_the_alpha_bitches - itsamaze_ -
instagram
marine_alpha_raider
If you don't have followers then please go the hell away:) #TheNeedy #Spambot #GFYourself #NoFollowsForLikes
spambot - gfyourself - theneedy - nofollowsforlikes -
marine_alpha_raider : Thanks dude! You Corps bound? @h_krantz97
h_krantz97 : Yes sir! Enlisting in June. Already been doing PT with my recruiter for about 8 months now.
humilitatis_virtute : Good luck young man. Give it all you got. Keep your shit together and don't let the shitbirds get in your way and you'll be just fine. @h_krantz97
h_krantz97 : Amen. Will do! Thank you. @deliverance_18
marine_alpha_raider : Yup, good luck to you. It will be one of the best times in your life! @h_krantz97
chris_smolinski : Haha
mrs.grinch419 : Lol
reyn0ss0 : Haha. πŸ˜‚
mrs.grinch419 - _kingston12_ - alpha.as.f_ck -
instagram
spambiotics
#spambot
spambot -
christophershalhoub - jwalkerusd10 -
instagram
sapphireburns
Does anyone else get harassed by these spambots or how I like to say spamthots #spambot #spamthot #spambots #spamthots
spambot - spamthot - spamthots - spambots -
alsometwo : Same thing happens to me
sapphireburns : I block them
ozzy_tk : I hate those guys
im_the_only_queen_bitch - king_cesar._ - mr_akqwesy - unvsco -
instagram
corinnn
#spambot
hair - makeup - photoshooting - leipzig - shooting - styling - fotografie - spambot - davines -
corinnn : #Leipzig #davines
corinnn : #fotografie #leipzig #hair #makeup #styling #shooting #photoshooting
_inkluse_ - goddamnit_liz - __mmphoto__ - camera_silens -
instagram
mcslizzard
When you realize a #SkyNet #Terminator #SpamBot is messaging you on your #DatingApp and you go all fucking #MolonLabe #ResistTheTyranny #RobotScum #IAmListening #IAmTheResistance #NameThatMovie
resistthetyranny - molonlabe - datingapp - namethatmovie - terminator - skynet - spambot - iamtheresistance - robotscum - iamlistening -
dropxdead88 : Lmfao
mackmagro : You're a weirdo lol
nutridate : Like it!
ucrushapp : Pretty Cool!
eviebug129 : great pic love! Please support my good friend @dogpeeplunite - follow him and I will follow you!!!
mcslizzard - mackmagro - gimmethatbeckayy - nutridate -
instagram
al_langford
#transformationtuesday on a Thursday πŸ‘πŸ˜‚πŸ™ˆ thanks to @d_haden_upholstery and @ajwalkerphotography #harristweed #dubfiction #recaro #c6carbon #dhadenupholstery #autofinesse #ajwalkerphotography #forgemotorsport #ultimatedubs #edition38 #fitteduk #ilovebass #rollhard #vwvortex #scirocco #vw #nappa #retrim
ilovebass - retrim - scirocco - c6carbon - nappa - dhadenupholstery - ajwalkerphotography - spambot - dubfiction - harristweed - transformationtuesday - edition38 - vw - autofinesse - ultimatedubs - forgemotorsport - rollhard - recaro - fitteduk - vwvortex -
richi_haks : @al_langford the carbon on your steering wheel ❀️
gaztalbot : Show off 😝
al_langford : @gaztalbot don't be jelly πŸ˜‚πŸ˜‚
al_langford : @richi_haks love it. Though gets very cold in winter. πŸ˜‚πŸ˜‚
gaztalbot : πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
amys_3 : Love this interior 😍
danii_do : Great!
al_langford : @danii_do your mom was great. #spambot
six0four - moocanstyle - lovescirocco_ - specs_plz -
instagram
havachat
I love it when #vegan #spambot loves a photo thats meat.
spambot - vegan -
karen_o - veganvibe - tony_and_maribel - nickthomson -
instagram
santiago_olaisola
Sometimes when I get bored, I have fun conversations with Spambots. #SpamBot #Skype #ThisIsMyLife #Bored #WebCam
thisismylife - spambot - bored - webcam - skype -
spectre__queen_13 : This made me laugh a lot harder than I should have.
santiago_olaisola : @spectre__queen_13 It entertained me a lot more than it should have.
dloskythekingrocks - ovarries - thesoilofmansheart - spectre__queen_13 -
instagram
Iconosquare feedback