simpson_0404
各種難過 #要量體重(快破百了啦 😂 #指甲斷鮮血直流 #想吃很多東西 #素描完全無感 各種期待 #明日安光中正聯誼 #跟北鼻讀書 真希望一路順遂 😢 #特招#slhs#會考#大安#帥哥#圍繞#熱音#美好 #高中#生活#71#50#天#設計繪畫#術科#加油#98分#入校
想吃很多東西 - 帥哥 - 入校 - 50 - 指甲斷鮮血直流 - 美好 - 71 - 要量體重 - 加油 - 熱音 - 生活 - 高中 - - 術科 - slhs - 跟北鼻讀書 - 會考 - 特招 - 明日安光中正聯誼 - 素描完全無感 - 設計繪畫 - 圍繞 - 98分 - 大安 -
donuts_0349 : 加油哦哦哦 ~~
simpson_0404 : @donuts_0349 你也是喔 往自己的目標前進!!
donuts_0349 : 好的一起 💕
amber_1203 : Very cool!
leo880105 - ilmfiris - lhc870128 - chun7713 -
instagram
fernandorunte
#TBT to one of the best nights ever #Prom #SLHS
slhs - prom - tbt -
onipony - lexi__lewis - awesomepayton - austins37 -
instagram
courtney629
In honor of finding a new cheer home this week, my throw back is junior year cheer with these pretty girls. #Tbt #galaxy #slhs #babies
slhs - tbt - galaxy - babies -
galaxytumbleandcheer : Awe... so cute, Court!
bumblbre : Omgsh I love it Court!
shahlakhan_ - bumblbre - galaxytumbleandcheer - derman_rachel -
instagram
sportsgrl75
Her fave baseball player made it to her game! She was so happy! @derickstager @softballgrl99 #baseball #softball #fastpitch #SLHS
slhs - baseball - fastpitch - softball -
niceintampa - toxickitten - sage__pagan - gianna_raquel -
instagram
brooke_davis82
Pom squad 😍👯💋 #squad #clique #pommers #slhs #juniors #bestfriends #lovethem #likethis
juniors - bestfriends - lovethem - likethis - slhs - squad - clique - pommers -
eberxxii : i like you ass
brandonmikek : Wtf lol
costillao : I love booty too, Eber.
mir_rohde316 - alexandriagillis - mckenna_muscott21 - taylalynnguerrero -
instagram
brooke_davis82
Finally got my pom pin 😍👯 #pompon #SLHS #sharks #likethis
sharks - likethis - slhs - pompon -
costillao : ugly af
brooke_davis82 : @costillao fuck off stupid Mexican
costillao : stop laughing at yourself, fool.
brooke_davis82 : @costillao i can't help that I'm so hilar
melissa_lumsden : Hot shit 🔥💩
brooke_davis82 : @melissa_lumsden thank you sweetie 😚
snake48801 : Crazzzyyy how fast you grew up bud best of luck to all you guys!!
ali_hamid34 - gabe_maillette - princess_marlee143 - jjginger99 -
instagram
analizaalonzo
A bit sad that I'm leaving this place tomorrow. I have had the best days of my life being here & I will miss my students and everyone I met so muuuuuuch! :( #SLHS
slhs -
aguilar_anne : Mamimiss namen kayo ma'am 😞 Ingat po, Godbless 💗
satokoorzabal - gailmercado - antheaalonzo - istibendey080919 -
instagram
drella1974
#tbt #slhs #1992
slhs - 1992 - tbt -
niconmitch - chelledell -
instagram
kundog24
#TBT #Prom #angryduckface #SLHS #GoGators
gogators - slhs - prom - angryduckface - tbt -
kristenewilson - bob.a.mania - mikeymunday1 - jakyah3 -
instagram
powered.by.frijoles
Dayyyyuummm anyone wanna take a guess at what this is from??? Lmao hahaha #poweredbyfrijoles #SLHS
poweredbyfrijoles - slhs -
beaver_88 : Lol I believe u bro!!! Good old times !!
robert_jr10 : Wow bruh.. Virgin Magazine or what
powered.by.frijoles : @robert_jr10 lmao haha don't make me roast ur dumb ass
gooffnasty : Haaaa
lsx.tatos98 : @powered.by.frijoles dam if I wouldn't of seen the car I would of never thought it was u. I remember ur shit from back in the day when u use to kick it with JG
powered.by.frijoles : @lsx.tatos98 yea bro that's how everyone remembers me lol like damn that was u hahah
lsx.tatos98 : @powered.by.frijoles I think his dad painted ur cowl hood for you huh
powered.by.frijoles : @lsx.tatos98 when it was gold I think so I don't even remember bro lol
pax1 - 831fryer - xtal_qt - panchosexyc6 -
instagram
judy_lala0919
美術課😚 老師人超好哈哈😊 #SLHS #friends 👪👭
slhs - friends -
judy_lala0919 : @pee_tau0605 😢
judy_lala0919 : @rosawang0904 妳不在嗚嗚好想你😥
rosawang0904 : 我在漫畫人物裡
pee_tau0605 : @rosawang0904 是喔
winona_chou : 我呢
winona_chou : XD
judy_lala0919 : @winona_chou 妳在後面認真的畫畫😂😂😂
judy_lala0919 : @rosawang0904 😂😂😂😂
winona_chou - howard88060358 - chanyu0910 - yin__7129 -
instagram
kelliesokol
#SLHS vs Leesburg we won! Good game @theonesokol
slhs -
jhebianca - karinamrobinson - young_boi52 - walkingdeadzombie_ -
instagram
luisflores_13
Baseball game tomorrow 🙏 #SLHS #slhsbaseball wish us luck 💯
slhs - 13 - slhsbaseball -
luisflores_13 : Yay and when ?
luisflores_13 : @vbf_13
vbf_13 : What time four? & either this week or starting junior year(:
luisflores_13 : Yeah and that's great 👌 @vbf_13
vbf_13 : Alright ill be there , see you tomorrow bigboy(:
luisflores_13 : Okay and I chose #13 💕 @vbf_13
vbf_13 : Really? Ahhhhhhhh love you for that! I know I go to maryvale but kick some ass tomorrow!
luisflores_13 : We will 💋 @vbf_13
s.cudi - ira_roche_ - hey_xitlaly_2004_10 - fernanda.0306 -
instagram
irrriva
難得可以聚在一起💕 打牌互嗆輸到天亮😭 #SLHS
slhs -
abjhbb_gk : 慢6拍
jones0108 : 連秀莉好肥
irrriva : @abjhbb_gk 大家同一天都發一樣的我另外哈哈 @jones0108 我也好肥😅😅😅
wennyyie : 👍👍
heromike22 - laiyiching0513 - eve831212 - tsaichen0527 -
instagram
tightdog101
Class of 2015 dominating Downtown Disney. We look kinda derpy because the sun was directly in our faces and we couldn't find anywhere else. #downtowndisney #Disney #Downtown #Orlando #Florida #classof2015 #senior #senioryear #highschool #southlakehighschool #slhs #sly1415 #MickeyEars
sly1415 - southlakehighschool - mickeyears - orlando - florida - senioryear - downtowndisney - downtown - slhs - classof2015 - senior - highschool - disney -
angel_eyes_tj : You look gorgeous!!😍 Amanda @tightdog101 😘
jovany_rod : Wow like it!
tightdog101 : @angel_eyes_tj I look like an awkward derp but thank you. :P ♡
tightdog101 : @jovany_rod @thatscoolright2 Thank you
angel_eyes_tj : @tightdog101 No gyal your beautiful😍, and nothing can ever change that 😘
tightdog101 : @angel_eyes_tj rass gyal. Imma blush. Thank you love. ♡
angel_eyes_tj : Lmfao your welcome sweetheart @tightdog101 💋💕
sevenstarsservices : Cool page, check out our page you are going to like it
meetfrancois - anirudh_jain - ysmnkyr - keyurkiller -
instagram
leslievelarde
Because I love her 🙊💕 #cheer #slhs #sidelinecheer #loveher #cheersister @martha9_9
cheersister - cheer - loveher - slhs - sidelinecheer -
martha9_9 : La otra estaba mas bonita😔❤️ love you too thoe❤️❤️😘
azztlaanaa - janaa__g - martha9_9 -
instagram
leslievelarde
Cause baby I'm now free #cheer #sidelinecheer #slhs #cheerleader #photoshoot 🙈😍🙌
cheerleader - cheer - photoshoot - slhs - sidelinecheer -
bryannaowens - kgarciaprod - fullkitgirls - azztlaanaa -
instagram
brooke_davis82
GUY/GIRL 2K15 ✔👯👫💃💋 #POM #guygirl #orange #pink #2015 #slhs #stlouis #likethis
pink - 2015 - stlouis - likethis - slhs - pom - guygirl - orange -
tony.boehm : Like it!
sierra_jeann - printwolf - mpoboyle - reynawidman -
instagram
mikeyfigz
My new work buddy. Here's to our future #slhs #denimondenim
slhs - denimondenim -
ttarks14 : ❤️❤️❤️
caitayotte17 : Is that juice
kara.casale : 😻😻
mondomad - nbowley123 - dunnack - paigeybrokaw -
instagram
sam_purcell14
Come support me and your other SLHS friends who made it in the talent show on March 5th at 6pm in the SLHS Auditorium-it's FREE!! I will be singing an original song that I wrote and playing guitar☺️ hope to see you there!!😁 #slhs #talentshow #march #fifth #auditorium #talent #guitar #singing #original #support #come #please #watchme #soexcited #spanawaylake #highschool #sentinals #ticket #FREE #admission #soexcited #supportme
watchme - talentshow - march - free - guitar - soexcited - slhs - highschool - singing - ticket - fifth - talent - come - admission - support - please - supportme - sentinals - spanawaylake - original - auditorium -
dzwallace999 : Aw man! I wish I could come! @sam_purcell14
sam_purcell14 : That would have been awesome!! But it's okay(: I'll have someone record it!!(: @dzwallace999
dzwallace999 : 😍yes! Then send it to me! I love your voice man! @sam_purcell14
sam_purcell14 : Awe thanks☺️ will do!! @dzwallace999
anvar.rashidi - muscle_park - dietcokegurl - jazzynottrashyyy -
instagram
katelyn_king44
2014-2015 SLHS Lady Devils Basketball #⃣2⃣3⃣🏀 #23 #basketball #SLHS
slhs - basketball - 23 -
kenziehill14 : 😎balliiiinnnnn
katelyn_king44 : U knows ittttt 😎😈😈🏀🌍 @kenziehill14
tana126jo - tabbyylove - dmorales52 - kassidy_king01 -
instagram
kundog24
#TBT #highschool #cousins #graduation #SLHS #GoGators
slhs - gogators - cousins - highschool - tbt - graduation -
oohoffy - niimnoomsuphanan - meganconsidine - haylimarie3 -
instagram
thegreat_montsby
Yeeee!!! Time for that #FBF on that XL Length +2 #Warriors #JrRich #Swingman Senior year. #SLHS #LongHairDontCare
longhairdontcare - slhs - fbf - swingman - jrrich - warriors -
thegreat_montsby : @birididi haha that's my Jr.
thegreat_montsby : @youknowgee I'm a wangsta, I never popped nothin. 😂😂😂
rikybobby : Deeeem what happen? Lol jk the goood old days
thegreat_montsby : @rikybobby Being happy= 25lbs. Baby= 30lbs. Now I'm in my current situation! Lol
melda14 : Ooh man. You were a straight thug! Lol
pmatias1987 : Naks pare lol
veronicuhh : Pogee!!! Lol
finrodriguez : Gwapo ni Momont 💥🌟✨💦😮
crisowen12 - esmygomez - reinaaaaj - _devone -
instagram
nnnnickyliu
👨👨👩嘴賤依舊 老友見面第二攤 與士商二帥相見歡 #squaready #handsome #boy#high school#SLHS#old #friend #change#嘴賤依舊#高中#老友#好久不見
boy - old - 高中 - 老友 - high - 嘴賤依舊 - slhs - 好久不見 - squaready - change - friend - handsome -
mikaliao06 : 我的帥臉都曝光掉了
nnnnickyliu : 哈哈哈夠帥了曝光一點給別人機會
brittnifgreen - yupinglovebanana - bonihan__ - fat_lin263670 -
instagram
xpotatotitsx
Yup, I wore Air Force 1's to my Senior Prom. 🏀 #ThrowbackThursday #tbt #2003 #Ohio #SLHS #SeniorProm #AirForce1s Big thank you to @brendabrink90 for the pic!
2003 - slhs - throwbackthursday - seniorprom - ohio - airforce1s - tbt -
brianafitz - countonayub - karolpino - nord65 -
instagram
devun_99
Had good time this season time to say good bye! 😭😭🏀#33 #gators #BALLISLIFE #playball #basketball #the grindneverstops #SLHS
gators - slhs - basketball - 33 - playball - the - ballislife -
twinsherbert : Hiiiiii can you please do a shoutout ??? Im new in instagram! Btw i love your account 💘💘💘💘
devun_99 : Yup! Haha thanks! Gonna try and get you some followers
devun_99 : @twinsherbert
twinsherbert : @devun_99 thanks thats so sweet ❤️❤️💘
_konstancja - _pikkuveli_ - markus_ypr_official - lakeshiaawbritt -
instagram
sequoiasoul
Shoutout to this pretty girl for helping me get through our first round of exams! You're the best study buddy! @brilyynnnnn #studybuddies #sdsu #slhs #futureslps #nerdyblondes #studytillwedie #latergram #wesocute #youdabest
futureslps - studybuddies - nerdyblondes - studytillwedie - wesocute - slhs - sdsu - latergram - youdabest -
brilyynnnnn : Thank you loveee😘😘 you're the best!! Hurry up and come back to school😉 @sequoiasoul
sequoiasoul : Anytime! Will do! ;) xoxo @brilyynnnnn
bar_world : 👍 like it.
laurasiobhan_ - des_tiniii - camilledehne - challa_halla -
instagram
shayryannthomp
The crazy crap we do in chior #chicken #chior #funny #crazy #antics #hahha #crying #cody #and #jacob #losers #slhs #concertchior #talent #freetime
and - funny - crazy - chior - hahha - antics - concertchior - slhs - losers - freetime - crying - jacob - talent - chicken - cody -
sam_purcell14 - fielden2015 - vet4dayz - nadja_carmel4 -
instagram
deeevah
2.26.15 Found this pic on myspace lol! #tbt #throwbackthursday #imisshighschool #imisschoir #imissus #slhs #sanleandrohighschool #2009 #homeofthepirates
imisschoir - imisshighschool - 2009 - throwbackthursday - tbt - slhs - homeofthepirates - imissus - sanleandrohighschool -
annalissssa : Ahhhh! Hahaha omg! I love this! Super miss you girls! 😊❤️
_crizellaaaa : Haha. It seems forever ago! Miss you all 😘
mkram0s - __bogsanog - tyhoward__ - itsnotmykey -
instagram
jairasaboco
Negneg. Bwahahahaha jeje stickers days. #chillax #Ayers #tbt #slhs
chillax - slhs - tbt - ayers -
connie.neal.g - paumacabebe - dyampooool - eazyesh -
instagram
alexandriajean1
MySpace #cheer #slhs @casshouse_
cheer - slhs -
casshouse_ : Hahaha these are hilarious 😂
alexandriajean1 : I have another one and your all gagster and starring out into space haha😂 @casshouse_
alexandriajean1 : I'm
andrewhouse66 - jessicaloswald - casshouse_ - w.e.l.l.e.r -
instagram
simply_o_jay
#sidneylaniermachingpoets #marchingpoets #sidneylanierhigh #slhs #highschool #marchingbands
slhs - sidneylaniermachingpoets - marchingbands - highschool - sidneylanierhigh - marchingpoets -
ontheyardsu - the_marchingwolverines - simply_mscdb - shatealystruth -
instagram
sportsgrl75
That pitcher catcher relationship! #SLHS #fastpitch #softball
slhs - fastpitch - softball -
kristyathomas - binx00 - rachel_ann1227 - devynnrileyyy -
instagram
Iconosquare feedback