cgemilygirl
Happy birthday to my number 1 phonetics lab buddy!! I hope you have an amazing day because you deserve it!! You are so sweet and kind hearted and will laugh with me at 7:30am during our lab! Love u @avalouise94 ๐Ÿ˜Š#birthdaygirl #20 #slhs
birthdaygirl - slhs - 20 -
katiehaha_ : Happy Birthday @avalouise94 ! ๐Ÿ˜Š
avalouise94 : Thank you Emily!!! ๐Ÿ˜˜ love youuu!!!! โค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜Š
avalouise94 : Thank you @katiehaha_ ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
katiehaha_ - hannahmees23 - carlana_clymer23 - littlemisskinzo -
instagram
punaycharolie
Congrats to me and my partner! Especially to him! :DD #Naruto #Sakura #Cosplay #SLHS
naruto - slhs - cosplay - sakura -
stazzling - princetokki - rizzlemonster - aleyhorse -
instagram
itsmeleonamae
Congrats Bruce and @punaycharolie :)) #Sakura #Naruto #Cosplay #SLHS
naruto - slhs - cosplay - sakura -
frertsu_cosplay - mr_l_ryuzaki - princesskairi25 - clarizajhane14 -
instagram
itsmeleonamae
Congrats Bruce! :DD #Naruto #Cosplay #SLHS #Finals
naruto - slhs - cosplay - finals -
itsmeekimberlyy : My Insta Sya, @bruceriveral ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘
itsmeekimberlyy : Kaso Di Na Ata Nya Nagagamit.
itsmeleonamae : Ah sgesge! :))
princesskairi25 - frertsu_cosplay - sasuke_uchiha - clarizajhane14 -
instagram
_carylhannah
Cats Musical Play!!! #cats #musical #theatre #slhs ๐Ÿ˜
catsmusical - slhs - cats - musical - theatre -
_carylhannah : #catsmusical
mmyrpsn - leanfabplumdelite - crylxx -
instagram
veerooney
En fuego with my babes! Missed them and the rest of the DGAF crew ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฅ #sdsubabes #SLHS
sdsubabes - slhs -
victoriabeach26 : ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
victoriabeach26 : Beauties
leaza8 - fishis1 - abbyschuyler - coolencinitas -
instagram
max82610
ไปŠๅคฉไธปไปปๅธถๆˆ‘ๅ›žๅฃซๅ•†๐Ÿ˜ ๆฎŠไธ็Ÿฅๅฑ…็„ถๅทๅทๆ›่ปŠไบ†โœจโœจโœจ ็œ‹ไพ†ไธปไปป็œŸ็š„ๅฃ“ๅŠ›ๅพˆๅคงๅ•Š๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… ็œŸ็š„ๆ˜ฏ่พ›่‹ฆๅฐๅณไบ†๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™ #Come #Back #SLHS #Bmw520d
bmw520d - slhs - come - back -
furmonster26 : ็‚บไป€ๅ›žๅฃซๅ•†ๅ•Š
edc0329s : 520d!!!!!!!!
shyong57 : ไฝ ๅๅพŒๅบง!!??
max82610 : @furmonster26 ๅŽปๆ•ฃๆญฅๅ•Šๅ“ˆๅ“ˆๅ“ˆๅ“ˆ๏ผŒๅ…ถๅฏฆๆ˜ฏๆœ‰ๆ•™ๅธซ็ ”็ฟ’ๆ‹‰
max82610 : @edc0329s 13ไนŸๆœ‰ๅœจ็Žฉ่ปŠๅ–ฒ
max82610 : @shyong57 ้‚ฃๆ˜ฏๅ› ็‚บๅ‰ฏ้ง•้ง›ๅบง้‚„ๆœ‰ไธ€ไฝ่€ๅธซๆ‹‰
pig_0714 - s2551682007 - conghuang - hellodonami -
instagram
maki_wu
ๆญปไธ่ฆ่‡‰็š„้ƒฝ็•ขๆฅญๅนพๅนดไบ†้‚„็•™่‘—SLHSๅˆถๆœ่ˆ‡้‹ๅ‹•ๆœXDD ไฝ†ๆ˜ฏๅฎƒ็œŸ็š„ๅฅฝๅฅฝ็ฉฟ๏ผ๏ผ็พๅœจ็ถ ่‰ฒๅทฒๆˆๆญทๅฒไบ†ๅง…… ้‹ๅ‹•็ฉฟ้€™ๅ€‹็œŸ็š„ๅพˆ่ˆ’ๆœ๏ผ๏ผ๏ผๅ“ˆๅ“ˆ #SLHS
slhs -
s799191990 : ๆ‡ทๅฟตๆญปไบ†๏ผ๏ฝž
a8s978456 - annie_wu8396 - krishuang106 - vv1102 -
instagram
kaaaterinalopez
Throwback to playoffs my freshman year. ๐ŸŠโšฝ๏ธ Going to miss playing high school soccer soooo much ๐Ÿ˜ฅ #tbt #slhs #varsitysoccer
slhs - tbt - varsitysoccer -
meghanamanda22 : Come back!
abbymarkofranks : miss you ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ญ
tyler_murphyy : Just play with us who cares if we suck ๐Ÿ˜ƒ
camilleee8 : ๐Ÿ˜ข
cayyheart15 : You playing for someone else wouldn't be the same! I need my defender back ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
sarina.tina : Kat I miss you ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ฉ
emilyashmore25 : I love you all
looneytunes28 : Hi
helenphaam - rouse207 - _ariannaa_perez - emilyashmore25 -
instagram
elijah_carey98
Had a jog in the rain in my old running shoes from Track and Field last year at SLHS. It's going to be awkward running track for JLHS this spring. #nike #nikeshoes #size13 #track #running #tbt #throwback #throwbackthursday #nikerunning #cardio #bodybuilding #shoes #runner #health #slhs #pirates #jlhs #athletics #sprinter #thespeed #fitfam #gainz #training
slhs - shoes - runner - gainz - tbt - throwback - running - size13 - bodybuilding - cardio - pirates - training - throwbackthursday - nike - sprinter - thespeed - nikeshoes - jlhs - track - health - fitfam - athletics - nikerunning -
elijah_carey98 : Nike Lunar TR1
_mglx - hyfcb - kingofcheatmeals - chinkbill -
instagram
jedi_aleecia
Awwww we cute. #tbt #anni #marchingband #2014 #slhs
2014 - slhs - tbt - marchingband - anni -
ann1bananni : awww ๐Ÿ’• we're so cute
jedi_aleecia : ๐Ÿ˜˜
chapband - yxmxzx - kylieinneverland - mrsugerrlumps -
instagram
jamie_unique
#Squad #Varsity #SLHS ๐Ÿ˜ป
slhs - squad - varsity -
jamie_unique - mrs.ashley910 - messiahsimba - brookieee_97 -
instagram
keljang
Cleaning out boxes this past weekend and found lotsa good #tbt material...high school grad circa 1995 - 20 (gasp) years ago next year!! #SLHS #pirates ๐ŸŽ“๐Ÿ“–
slhs - tbt - pirates -
itscharitygram : Ahhhh....Before the heavy rain, thunder and lightening. They should've given us a "Do Over" graduation ceremony.
keljang : @itscharitygram totally! Pouring rain in June?! Wtf!
itscharitygram : I don't think we've had a June like that since...SMH!
rfguerrero1 - jbrill414 - thuglifemarley - saaammmster -
instagram
sportsgrl75
Had a fun evening laughing with these guys! @softballgrl99 @lexeeboltze @shelbylansing @jacob.orlicek #weightlifting #athletic #musclesandmascara #slhs
athletic - slhs - weightlifting - musclesandmascara -
lexeeboltze - 22xx3l - assieoldingcdac - calliecutie44 -
instagram
michelle_shesthatgirl
Throwin it back to good times at SL with my high school besties @saranpula @toye81 #tbt #throwbackthursday #SLHS #regents #highschool #goodtimes #priceless #memories #smile #enjoylife #tresamigos #girlygirls #friends #lifelong #exclusive #youcantsitwithus #classof99
exclusive - tresamigos - tbt - goodtimes - slhs - smile - highschool - friends - enjoylife - lifelong - youcantsitwithus - throwbackthursday - memories - girlygirls - classof99 - regents - priceless -
saranpula : Oh my goodness! I really feel old now! โค๏ธโ˜๏ธ
_xx.mimi.xx_ - cristalina_84 - mischiefapparel - jenstagram85 -
instagram
jt951000
ๅฃซๅ•†ๅ›žๆ†ถ๏ผ #Old #SLHS #School #Life #Food #่€ๅญธๆ ก #ๅททๅผ„่ฃก #็ด”็œŸๅนดไปฃ #็พŽๅฅฝๅ›žๆ†ถ #ๅ…‰่ผ #ๅคงๆปทๆฒน่ฑ†่…
ๅททๅผ„่ฃก - school - ็พŽๅฅฝๅ›žๆ†ถ - old - food - life - ็ด”็œŸๅนดไปฃ - slhs - ่€ๅญธๆ ก - ๅ…‰่ผ - ๅคงๆปทๆฒน่ฑ†่… -
libbylin_ : ๆƒณ็•ถๅˆไฟŠ้œ–ๅƒๅˆฐๅ๏ผŸ
jt951000 : @libbylin_ ไป–ๅƒๅˆฐๅ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜ฒ ๆˆ‘้ƒฝไธ็Ÿฅ้“้€™ไปถไบ‹๏ผ
alessiodemarco : Super!
cocoyuan_ : :)
03__24__ - evaloveshow - chu_hua__422 - mian_1102 -
instagram
poppy3092
SLHS... ไปŠๅคฉ็ช็„ถๆƒณๅฟต่ตทๅœจๅฃซๅ•†็š„ๆ—ฅๅญใ€‚่Žซๅ็š„ๅฐๆ„Ÿๅ‚ทไบ†่ตทไพ†...๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ข ไปฅๅ‰็š„้›ป่…ฆๅฃžไบ†ใ€‚ๅทฒ็ถ“้ƒฝๆ‰พไธๅˆฐ็•ถๆ™‚ๅญธ็”Ÿๅฆน็š„็…ง็‰‡ไบ†ใ€‚ๅชๅฅฝๆ‹ฟๅผตๅคงๅญธ็ฉฟ็š„ๅ…ถไป–ๅˆถๆœ็…ง็‰‡ไพ†้ ‚ๆ›ฟไธ€ไธ‹๐Ÿ˜“๐Ÿ˜ฅ ๅ†ๆฌก่ฒๆ˜Ž~ "้€™ใ€‚ไธใ€‚ๆ˜ฏใ€‚ๅฃซใ€‚ๅ•†ใ€‚ๅˆถใ€‚ๆœ"๐Ÿ˜’๐Ÿ˜
poppy3092 : @wyu31 @wamei_huang @funkykhoo ๅฅฝๅ•ฆใ€‚้€™ๅฅ—ๆ˜ฏๆˆฒๆœๅ•ฆใ€‚ๅ› ็‚บๆˆ‘ๆ‰พไธๅˆฐ้ซ˜ไธญ็š„็…ง็‰‡ไบ†ใ€‚ไธ‹ๆฌกๆœ‰ๆฉŸๆœƒ็ฉฟๅฃซๅ•†ๅˆถๆœๅ†่ฃœไธŠ็…ง็‰‡ๅ˜๐Ÿ˜…
asdf00087 : ๆˆ‘็š„ๅคง้ƒจๅˆ†่ขซๅ‰ช็‰‡ๅ‰ชๆŽ‰ไบ†๏ผŒๆ˜Žๆ˜Žๆ‹่ถ…็ดšๅคšๅฏๆƒก๏ผ๏ผ๏ผ
poppy3092 : @asdf00087 ็œŸๅ‡็š„!! ๆˆ‘้ƒฝๆฒ’็œ‹ๆ’ญๅ‡บ่€ถใ€‚ไฝ ้€™ๅ€‹ๆฅญ้ค˜่ง€็œพไนŸๅคชๅฟ ๅฏฆไบ†ๅง XD
wyu31 : ้‚ฃ่ฃœไธŠๅฆณๆผ”ๆˆฒ็š„ๅŠ‡็…งใ„ใ„
asdf00087 : ๅชๆ˜ฏๆƒณ่ฆ็œ‹่‡ชๅทฑ่€Œๅทฒๅ•Š
poppy3092 : @wyu31 ๅ˜ฟๅ˜ฟๅ˜ฟ~ ็ง˜ๅฏ†๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Š
poppy3092 : @asdf00087 ๅ“ˆๅ“ˆใ€‚ๅ…ธๅž‹็š„่‡ชๆˆ€็‹‚ใ€‚ไธ้Žไฝ ๆ‡‰่ฉฒ้ƒฝๅช็œ‹ๅˆฐๆˆ‘ๅง XDD
asdf00087 : ไธ็œ‹่‡ชๅทฑๆ€Ž้บผ็Ÿฅ้“่‡ชๅทฑๅฅฝไธๅฅฝๅ’งXD
thaiigshop3 - wamei_huang - crazzzy_laugh - wyu31 -
instagram
jose_sanchezz0824
I won't be able to play the scrimmage tomorrow but I know my squad is gunna get that Win #SLHS #Squad #illBeBack December just wait on it ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Šโšฝ
slhs - squad - illbeback -
notorious_.p.i.g : Damn ight @jose_sanchezz0824
jose_sanchezz0824 : Yeah @notorious_.p.i.g who do we play? @edwardosalas_
elrobert__ : Valley vista
jose_sanchezz0824 : ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ @elrobert__ @notorious_.p.i.g that's who we play
notorious_.p.i.g : Oh you guys got that scrimmage @jose_sanchezz0824
jose_sanchezz0824 : Yeah @notorious_.p.i.g
edwardosalas_ : My bad barely saw this. @jose_sanchezz0824
jose_sanchezz0824 : Haha its coo bruh @edwardosalas_
jarce_ - arialceleste - gjr_xoxo -
instagram
taylormckenziiee
My team๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ช๐ŸŽ€ #SLHS #ladyeagles #weightlifting
slhs - weightlifting - ladyeagles -
ajb_ily : Damn i wasnt there
rexismyturtle : We look hot ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜
mariah_love_you - colin_agnew - mikailawhitney - rexismyturtle -
instagram
firstpriorityky
#fpbowl #2014 #slhs
fpbowl - 2014 - slhs -
khanhtran_ - _skyhigh2013_ - maddy_paige2 - redhound_8 -
instagram
sir_arvi
#proctor #SLHS #NCAE
slhs - proctor - ncae -
bluetowertho : Selfie King si sir. Haha. ๐Ÿ˜‚
sir_arvi : hahaha..bad!
abeeson11 : Hey! This might be kinda random..lol, but I came across your page when looking up different Tags. Love the content! We should connect!
ro_wayne_ - shefries - iamannereyes24 - dejesusjesusa -
instagram
heidibruh
I Swear Time Went By So Fast And Its Almost Comming To An End. I Cant Wait To Graduate And Start A New Life As An Adult And Following The Path To My Future Carreer. #Senior #DUB15 #SLHS #MyFavoritePictureOfAll
senior - dub15 - slhs - myfavoritepictureofall -
ashleybabygirl11 : Dayummm bae
freeasabreeze : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
___kweenkay : ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜
_nanersss : Beautiful!
_nanersss - shiriarodriguez - jay_lindsey - talyrenteria -
instagram
_thatguhkb
- Good Teams Become Great Ones , When The Members Trust Each other To Surrender The "Me" For The "We" ๐Ÿ€๐Ÿ’ฏ #Slhs #Bulldogs #Teamwork
slhs - teamwork - bulldogs -
_thatguhkb : - Thank You @austinnelson33
m_a_n__u_e_l : So many new faces! Omg! Lol.
_thatguhkb : - I Know ! @m_a_n__u_e_l
m_a_n__u_e_l : Can't wait to see you guys play! @_thatguhkb ๐Ÿ™Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ
_thatguhkb : - I Know I'm Hype ! @m_a_n__u_e_l
michael_balboa25 : ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ€ its that time... @_thatguhkb
thegiftedk : OKAY!! โœŠ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ when the first game??
_thatguhkb : - We Gotta Game Today At 5 @thegiftedk
thegiftedk - theregoesmaj - maria_lacubana_645 - big33ike -
instagram
ambitious_hooper
Ion know what we were doing but new squad looking like... #VSquad #SLHS #Bulldogs. Better pics coming soon... ๐Ÿ‘
vsquad - slhs - bulldogs -
jorgeacuna11 : y'all ugly lol
ambitious_hooper : Lol they can be ugly, but I ain't. ๐Ÿ˜‚โœ‹ @jorgeacuna11
babyraae_ : @jorgeacuna11 shoot I ain't ugly either ๐Ÿ˜‚
jorgeacuna11 : haha lmao
iballacademynet : #Squad @ambitious_hooper @_alizeunique @superduperj11 @_cheybabby_ @kaylahburrows32 @babyraae_
belladonasjb : First game is when?
ambitious_hooper : @belladonasjb dec 2
http.jxbv - trinityhearts12 - _east.coast_ - king_ziee023 -
instagram
ramoan2
๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ”ซ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฏ #takeoffontheystupidass #gold #glo #gloman #glogang #gang #pullup #slhs #swag #squad #school #myguy #LinkUp #league #trendsetter #turnup #famly #fresh #fashion #fit
trendsetter - gold - turnup - famly - school - gloman - slhs - fashion - gang - fresh - myguy - league - swag - fit - glo - glogang - takeoffontheystupidass - squad - pullup - linkup -
finessin_legend : Check My Page Out
deluxehookah_com : need hookah or vape, etc.?i gotchu, thanks . duces
heyjennnn_ - 747erob - ruiz_rachel - nikki_canelo -
instagram
mahmoodameer_
chillin with saifallah in comp sci #fresh #swag #wowz #compsci #slhs #brownclub #real
real - swag - compsci - wowz - fresh - brownclub - slhs -
patrickthesorcerer : The glare though
abomaher_96 : U guys failed
mahmoodameer_ : @abomaher_96 idk what you're smoking, we got 100s
akaash_nair_ : Yall the real og's tho
akaash_nair_ : ๐Ÿ˜‰
mahmoodameer_ : @akaash_nair_ obviously ๐Ÿ’
saifa_3010 : Damn, we forgot @akaash_nair_ Lol, he was there
adil_naqvi - patrickthesorcerer - perryjcsorvillo - yusufkhn -
instagram
coonass_96
Good luck on your first game tonight ๐Ÿ‘ love you #4 #dardar #slhs #littleSis
slhs - dardar - 4 - littlesis -
victoriaaa_renee : ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ gracias senior!! And señorita @torihatfield @coonass_96
torihatfield : Did you kick some ass? :) @victoriaaa_renee
victoriaaa_renee : Is that even a question!?!? Of course we did ๐ŸŽ‰ 7-0
victoriaaa_renee : @torihatfield
torihatfield : Woo hoo, congratulations! :) @victoriaaa_renee
victoriaaa_renee : Thank you! :) @torihatfield
coonass_96 : Hey @victoriaaa_renee good job lol and @jlem_beast said good job too
victoriaaa_renee : Thank y'all!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ @coonass_96 @jlem_beast
jackson_lam - g.alee_8_ - rousse_95 - iram_lujan -
instagram
shaina_bear_8
Today was awesome, minus the cold! Umm buurrr! #slhs #bored #hmu #pretty #smile #winter
slhs - winter - pretty - smile - hmu - bored -
khantanzil54 - wdw_nikki - _juliechristine_ - garcia_joel456 -
instagram
paulmccartneyfan1
Holding hands with a Skeleton ๐Ÿ˜‚#healthscience #slhs #sevenlakes
healthscience - slhs - sevenlakes -
lauren_stansel - ky_jane - momogirl08 - glowe2001 -
instagram
savannahlicata
Straight chillin #seniorstatus #dontcare #lazy #peering #freshmen #slhs
lazy - seniorstatus - peering - freshmen - slhs - dontcare -
smarthlete - bee_eunoia - emiry0000000 -
instagram
jvdmseniors
Welcome to the team, Janee Lee!!! 2016 SLHS Senior Model Rep! #jvdmseniors #jvdmseniormodel #jessicavandermark #jessicavandermarkseniors #vdmseniors #vandermarkseniors #vandermarkseniormodel #seniors2016 #seniormodel #slhs #tarpons
jessicavandermarkseniors - vdmseniors - seniors2016 - jessicavandermark - vandermarkseniors - seniormodel - slhs - jvdmseniors - jvdmseniormodel - tarpons - vandermarkseniormodel -
lucillethethrill : @janee_nicole ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
janee_nicole : Thank you so much, I'm so excited to take my pictures with you!!!
janee_nicole : @lucillethethrill I know I'm so excited!! Hope I'm as beautiful as you in my pictures lol๐Ÿ˜˜ miss you sista
laynedaniellee - dylanandressie - laurenbethh - janee_nicole -
instagram
jerod.b_ballin
If i cut you off, chances are, you handed me, the scissors.๐Ÿ‘Œ #Jerod#slhs#10#js#snapback #Fly#Society๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ต๐Ÿ’ธ๐Ÿ”ซ๐Ÿ’ฃ
fly - 10 - slhs - jerod - society - snapback - js -
johnson_davis11 : ๐Ÿ™Œ
analexylove_17 : ๐Ÿ˜œ
tinkker_ : Tbh: your a funny guy , your very athletic and your super tall. Your becoming a stranger change that
jerod.b_ballin : Ha text me. @tinkker_
luke_kania_ - paige_autumn99 - analexylove_17 - timmmy_duncan -
instagram
slhsfbladeca
#slhs loves #witn and #bob93.3
bob93 - slhs - witn -
fordham_jamieeee : @wassup_barwick97
wassup_barwick97 : Ik already @fordham_jamieeee
fordham_jamieeee : @wassup_barwick97 Okayyyy
sara.smith1945 : We won
slhsfbladeca : Yes we did Sara! We hope you're getting excited about Friday!!!!!
kenziebelle777 - ginabmooring - wassup_barwick97 - fordham_jamieeee -
instagram
Iconosquare feedback