bring_me_the_booby
My #mcm (#shutthefuckup #Iknowitstuesday) goes to my all-time favorite hooman and best friend, JAYYTUBB FUCKING DONOVAN BRIGHT. Uh. Ya. Kay. Cool.
iknowitstuesday - mcm - shutthefuckup -
mllydllym : Your tags πŸ˜‚πŸ˜‚
grace_is_awkward - jordaanjust - _nightingaleee - jackie_10222 -
instagram
limpbizkit_fans
#limpbizkit #metal #numetal #shutthefuckup #ecard #ecards
shutthefuckup - limpbizkit - ecard - metal - numetal - ecards -
darkerbydesign_official - bandaoptus4oficial - freddy_dee_fans - colin_k22 -
instagram
limpbizkit_fans
#limpbizkit #metal #numetal #shutthefuckup #playing #ecard #ecards
shutthefuckup - limpbizkit - ecard - ecards - numetal - metal - playing -
scotduckion - _the.devil.in.i_ - natharaujop - bandaoptus4oficial -
instagram
justanotherpersontojudge
Hahahaaaa *violently rages* #mcr #shutthefuckup
shutthefuckup - mcr -
rachtheturtle -
instagram
therocketqueen_
Lol my mood 98% of the time #AxlRose #Shutthefuckup
axlrose - shutthefuckup -
erineverly_axlrose - rock_ngoo - glam.metal - nobodys__fool -
instagram
pewdiecod
Haha I used Oprah ✌️ this is different from the other ones with her giving away mutes and stuff πŸ˜‚ I love the cod community ✌️ #Oprah #shutthefuckup #shutup #callofduty #callofdutyghosts #cod #codghosts #annoying #kids
shutup - shutthefuckup - oprah - callofdutyghosts - callofduty - codghosts - kids - cod - annoying -
pewdiecod : Does anybody else see how Oprah looks possessed πŸ˜‚πŸŒš
pikachu_is_bae - gwbgclan - callofdutynetwork -
instagram
miminxs
#snapback #shutthefuckup
shutthefuckup - snapback -
fearnalethea - snapbacksauga - scottyack14 - aliamagnis -
instagram
sean23sy
#stud
shutthefuckup - stud -
lukasshaw : #notstud
antonbased : #notswag
sean23sy : #shutthefuckup @lukasshaw @antonbased
davidd_yeung : lol #HD @ssean23sy
sabaratnamandrew : BRUH
lukasshaw - omar_ronoldo - madison.kisil - nikki_point -
instagram
erinfights
I'm so happy with my egg whites and spinach #ShutTheFuckUp #EatYourEggWhitesAndBeSad
eatyoureggwhitesandbesad - fitlife - shutthefuckup -
pennyspupwash : πŸ’ͺ
conniecc82 : @erinfights Nom nom nom lol...
conniecc82 : I actually look forward to my oatmeal every morning...how sad is that lol
erinfights : @conniecc82 dat shit be sad lol #fitlife
fit_secrets : Nice!
nrmelendrez - nashbash01 - rosielbc85 - conniecc82 -
instagram
princess_groose
My friend put on her Snapchat story basically the same thing I did about schoolwork getting in the way of Hyrule Warriors and then thought it was okay to put how sexy Link was and how he's her babe. πŸ˜’ . Um, excuse you. Sit the fuck down. Link is mine, bitches. πŸ‘Œ #thesehoesaintloyal #backthfuckup #umexcuseyou #prayingwontworkforyounow #thinkinthatyouslick #holdup #shutthefuckup #sitthefuckdown #Linkismine #bitchesbetterrecognize
shutthefuckup - bitchesbetterrecognize - sitthefuckdown - holdup - thinkinthatyouslick - thesehoesaintloyal - backthfuckup - prayingwontworkforyounow - linkismine - umexcuseyou -
spirit_mahogany - payneful.love -
instagram
emilyrose653
#shutthefuckup
shutthefuckup -
justinthorne2017 - 12k.f34 - zoenikole14 - breebreesaurus -
instagram
_gabriela_ramirez_
fr πŸ˜³πŸ˜‚ every fucking movie is #1 #lol#sotrue#shutthefuckup
1 - shutthefuckup - sotrue - lol -
bloodcgrmoney - jeffhamiltonjackets - eileenn_94 - currtnayy -
instagram
katiwardell
πŸ‘ŒπŸ˜Œ #shutthefuckup #youannoyme
youannoyme - shutthefuckup -
cutie699 - kingdraine2 - guzman6 - zoeleclezio -
instagram
krayzie_702
#Lmao #GotMyBitch #BentUp #Sweatin #TippyToes #BootyHoleSweatin #ToesCurled #BeatDown #fromTheBack #FuckYourHair #LilBitch #weRockin #andRollin #ArchThatBack #BeAGoodBitch #Yehhhhh #workThatBack #ThatCurve #WhileIMoveYourGutsAround #ForABitch #ShutTheFuckUp #TakeIt #noQuestion #NoRunnin #TeamRyzeNgrind
thatcurve - sweatin - yehhhhh - norunnin - beatdown - workthatback - gotmybitch - noquestion - toescurled - archthatback - tippytoes - teamryzengrind - takeit - lilbitch - beagoodbitch - fuckyourhair - forabitch - shutthefuckup - lmao - fromtheback - androllin - whileimoveyourgutsaround - werockin - bootyholesweatin - bentup -
gdubb_eastblock : Lmao hahahahahaha
scottmiller5 - mamablouin - mr.14karat - jason745 -
instagram
dearsarcasm
On mondays, tuesdays, wendsay, thursday, friday, saturday and sunday, we shut the fuck up. #shutthefuckup #longboard #sunset #vintage #me #cold #fall #autumn
me - shutthefuckup - vintage - longboard - autumn - sunset - fall - cold -
isthat_osnydavid - moe_camera - 5outherncal1 - mustache_bacons -
instagram
deeeeeejjjj
I cantπŸ”«πŸ˜‚πŸ˜‰πŸ’€ #SOAfx #tellertuesdays #jaxteller #RIPOpie #shutthefuckup #anythingyousay #soamemes
soafx - ripopie - tellertuesdays - shutthefuckup - anythingyousay - jaxteller - soamemes -
melissaamerr - briannaharley - daniellerenee_59 - paulynutz -
instagram
bella_zuly1207
πŸ˜‚πŸ˜‚ #shutTheFuCkUp #bitch #seriously #yoUTalkToMuch #shutup #putaporfaVor
youtalktomuch - shutup - shutthefuckup - bitch - putaporfavor - seriously -
pewdiecod : @erinnn.77 @marisa.molnar and idk mollys instagram but this is us at school πŸ˜‚πŸŒšπŸ˜
makeuprebel - mrs.ojeda - laurie2739 - alejandra_applebum -
instagram
amanda_malia
Check your box. #pubes #shutthefuckup #hashtag
pubes - shutthefuckup - hashtag -
madeinhell666 : #piepubes
thatbillthomas - renaissancebear - jakk_horwikk - lizzy_bones -
instagram
dasexybrownman
Today tho with the homies @kevin_perez_22 @_anggiee_ @insayin_ninja and #Steve #nerd #myhoes
shutthefuckup - lol - nerd - steve - youllniggasneedjesus - dafuq - smh - thisniggaknowswasup - myhoes -
_anggiee_ : Fuck you Kevin . πŸ˜‚ @kevin_perez_22
dasexybrownman : #youllniggasneedjesus @_anggiee_ @kevin_perez_22
kevin_perez_22 : #angiewantstoofuckme #tooyoung #notready #plzno #halpme #nowantsex #pedoalert
dasexybrownman : #lol #shutthefuckup @kevin_perez_22
_anggiee_ : #kevinneedstogotochurch #heneedstodrinkhollywater #nerd
dasexybrownman : #lol #shutthefuckup @_anggiee_
_anggiee_ : #steve
dasexybrownman : #Steve
aldoc98 - tygerty_24 - _esmisoto - renzo_dp -
instagram
tylermeza2134
When people eat really good food in front of you and don't share
shutthefuckup -
lee_christy21 : #loveyou
lee_christy21 : ^lexi not tyler.
lee_christy21 : #zoe
lee_christy21 : @zooe_101
tylermeza2134 : #ShutTheFuckUp @lee_christy21
lee_christy21 : :(
zooe_101 : #growsomeballsandadmitit @tylermeza2134
lexiiiii_21 : Fucker @tylermeza21
l_n_aubry_10 - just_jules01 - greggolden - madd1ekarl0w -
instagram
enjoy_living_keep_it_simple
Ha ha #Lesbian #Bitch #FuckIt #ShutTheFuckUp
shutthefuckup - fuckit - lesbian - bitch -
tazz___styless - _mizzmarley_ - no_fl3xx_zon3__ - smurf_thelegend -
instagram
alata_goodtimes
Hmm, pretty sure I'll start taking advice from you when you start taking your own advice and it actually gets you somewhere. Don't worry about what I'm doing, worry about what YOURE doing. #shutthefuckup and #sityourassdown #classoverhoe
sityourassdown - shutthefuckup - classoverhoe -
theekaionibell : Yo, foo! Where you at today?! I'm off and chillin in Waikiki!
alinamanukyan - mwilly9_ - hhqazi - gypsytan -
instagram
chrisamonster
I'm going to start charging some of you Social Media Therapy bills. Idiots get on here or FB everyday to sub memes and statuses about some mothafugga not making them happy, call him or break up with him bitch, we DGAF!!! #keepittoyourself #shutup #shutthefuckup #pleaseshutthefuckup #Wedontcare #Hedontcare #Shedontcare #idontgiveashit #wedontgiveashit #yourmommadontgiveashit #yourmailmandontgiveashit #yourdrugdealerdontgiveashit #thekoreanswhoownthecornermarketdontgiveashit
hedontcare - wedontgiveashit - shutup - shutthefuckup - yourmailmandontgiveashit - shedontcare - keepittoyourself - yourdrugdealerdontgiveashit - thekoreanswhoownthecornermarketdontgiveashit - pleaseshutthefuckup - yourmommadontgiveashit - idontgiveashit - wedontcare -
twatwolf__ : Love it I'm posting 😘
montecristoshisha : Nice pic!
tawny_marie : Haha #forreal
heather_marie_horner - mcnuggetjo - kristy_chasindreams - natalierachael -
instagram
laura_the_whovian
When someone complains about you :') #shutthefuckup #true #hushbitch
true - shutthefuckup - hushbitch -
sassenav - highpriestessmoodkiller - josboy100 - missmollyboutique -
instagram
msjdevil
LMFAO! #funny #wow #lmfao #stupid #shutthefuckup #hahaha #humor #wtf #lol #hilarious
funny - shutthefuckup - lmfao - wow - hilarious - lol - stupid - wtf - hahaha - humor -
korn_devil666 - jjexplosion - velmadchristoffer - _vicky_gee_ -
instagram
pnw710
SHUT THE FUCK UP. RIGHT NOW. Ryan you fucking cocksucker, you going to get on the ground in Iraq yourself? Didnt fucking think so. #fuckyou #bitch #americaFTL #shutthefuckup #ISIS
americaftl - fuckyou - shutthefuckup - bitch - isis -
jacob_m420 - kushzi - xlouieabx - yaitscourtney -
instagram
darkswordtactical
Stop it. #stfu #ebola #shutthefuckup #tacticaltraining #training #trainingday #gun #gunporn #glock #gun #gunowners #rangetime #dtom #igmilitia #shooting #murica  #gunguy #taprackbang #m&p #kydex #runyourgun #nra #GrindHardStayHumble #gunrights #concealedcarry #defense #reload #pewpew #gun
glock - rangetime - igmilitia - nra - taprackbang - gun - stfu - defense - shooting - dtom - gunowners - training - murica - shutthefuckup - pewpew - gunguy - m - gunrights - concealedcarry - grindhardstayhumble - reload - runyourgun - tacticaltraining - ebola - gunporn - kydex - trainingday -
catski : I just posted this too.
kevh234 : sweeet! @VinesBeLike
keystone_tactial : #ebolarunhomeyrunlol
_c_norm - floridagunexpo - iforeigneye - nickflores1 -
instagram
dorikroner
#word#true#life#shutthefuckup#erst#denken#dann#reden#mileycyrus#statement
life - denken - word - true - mileycyrus - dann - statement - shutthefuckup - erst - reden -
sureyyaskyy -
instagram
koffeeradio
My page, my post! #Nosey #DontCare #MyPost #ShutTheFuckUp
mypost - shutthefuckup - dontcare - nosey -
j0e_f3nn : @coclayt
coclayt : πŸ˜‚πŸ˜‚ bruh. no need to be rude. @j0e_f3nn
j0e_f3nn : Kk lol @coclayt
coclayt : I deleted the comment. @j0e_f3nn
daymehan : Weh Ragga deh? Lol
brighteyez_nadz - daymehan -
instagram
own55
#letsgo #siparte #torino #felicita e #tristezza #ricominciodazero #happy #autumn #igers #igdaily #instagood #instalike #instamood #l4l #like4like #like4follow #like4follow #likeforlike #f4f #follow4follow #followforlike #followforfollow #picoftheday #likeforshutup #shutthefuckup #hashtag
felicita - likeforshutup - instalike - follow4follow - like4like - autumn - followforlike - igers - hashtag - instamood - like4follow - shutthefuckup - letsgo - followforfollow - tristezza - torino - instagood - siparte - likeforlike - f4f - igdaily - ricominciodazero - l4l - picoftheday - happy -
minghi90 - sammarinamarie - damien_chown - donatosumma8 -
instagram
chris_sault
The face a make when people keep talkin to me when I'm done with them #shutthefuckup #yousoundsodumb #doesitlooklikeicare?
yousoundsodumb - shutthefuckup - doesitlooklikeicare -
fishinparty - toolegit2quitt - d_sault - wrmcclelland -
instagram
hi_imafangirl_
// @marinamew
dontbesomean - isupportjason - idontgiveafuck - jason - hatersbackoff - idgaf - veeoneeye - istillsupportveeoneeye - itsnotfuckingokay - youtubers - shutthefuckup - imtoonice - jasonviohni - youtube - stfu - idontsupportrape - hatersgonnahate - thisisnotokay - itsnotokay - sampepper - marinamew -
would.you.kindly_ : Then lets forgive Hitler for the holocaust while we're at it.
hi_imafangirl_ : @would.you.kindly_ Hitler did that for a reason. He judged those people for who they are. There was no judgement involved in what Jason did. No hatred involved in what Jason did. He was just very very drunk and made a fucking stupid decision
hi_imafangirl_ : #itsnotokay #thisisnotokay #itsnotfuckingokay #veeoneeye #jasonviohni #jason #istillsupportveeoneeye #isupportjason #idgaf #imtoonice #idontsupportrape #dontbesomean #youtube #youtubers #hatersbackoff #hatersgonnahate #sampepper #marinamew #shutthefuckup #stfu #idontgiveafuck
daisyforster : @would.you.kindly_ that was genocide, these are two completely different things. I don't think any of us should ever have got involved with this. It's ruined Jason's career, and I don't understand why ania had to post it I'm the first place. But Jason was older and responsible for the situation, whether she had said yes or not, he should have seen it as illegal and immoral and it shouldn't have happened. It wasn't rape, but it was illegal and Jason's fault as he was older. That's the bottom line here. We need to leave it to them to sort it out now.
would.you.kindly_ : I'm glad it ruined his career. He shouldn't be able to come back to youtube. @daisyforster
ofmiceandcortney : Asshole^
s0oshee : @hi_imafangirl_ @daisyforster Rape defines as being sexual with a person without their full consent. Consent does NOT mean being drunk and saying yes. When you're drunk, it does not fully count as consent. Not trying to start a fight, I am only trying to inform you what rape really means. He really did rape her.
awgask.arth - hidden.pain__ - ___linkin_park___ - ericlight -
instagram
boogmanson
Lest we forget... #truth #imrightyourewrong #shutthefuckup #shoesforindustry
shutthefuckup - imrightyourewrong - truth - shoesforindustry -
shiloahreinatattoo - resonanteye - mindfulmft - the_crazy_diamond -
instagram
Iconosquare feedback