sirr_jared
Spend all my days in the bathroom lmao smh #shrugs
shrugs -
80s_era : Alright body ! I see you @sirr_jared πŸ‘ŒπŸ½
elithereal_1 - backtwoblk - achapmanjr - bossybrii -
instagram
melygarmino20
Bby traps <3 #gainzzz #badass #shrugs #pinklips
badass - shrugs - gainzzz - pinklips -
instagram
mr_158_3
#ShoulderDay was a success!! #hulksmash #shrugsshoulders #shouldershrugs #trapz #boulderville #bouldercity #militarypress #shoulderpress #bouldershoulders #fitness #STUPIDPUMP #mikerashid #bodybuilding #shoulders #shrugs #imsoalpha #alphamale #alphaasfuck #easymoneybaby #thuggin #QUARTERBACK #strongquarterback #NFLQB
shoulders - easymoneybaby - shrugsshoulders - bouldercity - strongquarterback - boulderville - shoulderpress - bodybuilding - shouldershrugs - shrugs - bouldershoulders - hulksmash - trapz - mikerashid - alphaasfuck - imsoalpha - militarypress - stupidpump - fitness - thuggin - alphamale - shoulderday - nflqb - quarterback -
5ft2chainz - reesie_f - guardado300 - that_line_man -
instagram
haywardzachary
Hit some heavy shrugs today. I just need my tiny little traps to grow.. #aesthetic #aestheticphysique #bodybuilding #dedication #fit #flex #fitfam #fitness #gym #gains #heavylifting #ifbb #igfit #instafit #igfitness #lift #lifting #mensphysique #npc #physique #shoulders #shrugs #train #workout
flex - shoulders - fitfam - gym - fitness - igfit - npc - dedication - lift - aestheticphysique - bodybuilding - shrugs - lifting - gains - mensphysique - fit - physique - igfitness - train - heavylifting - aesthetic - ifbb - workout - instafit -
instrongram - jdredger - fitgrrrl_maddy - revs_fitness -
instagram
pocahontas_17
Just so the questions will STOP😩 ... SHEESH πŸ˜’
shrugs -
_foreversolo : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ you Aggy !!!
pocahontas_17 : πŸ˜‚πŸ˜‚Idc I'm tired of the same questions ,, likeπŸ˜’πŸ˜’ yesssssss I eat pussy Bihhhh @_foreversolo
_foreversolo : They know they just wanna be an asshole !!!
pocahontas_17 : Right.. Bout nosy af!! πŸ˜’πŸ˜’ ,, I hit em wit the " let me show you" then they turnt out ... #shrugs oh well you wanted to know πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜‚ @_foreversolo
taffy_blkbarbie : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ you bout funny af
pocahontas_17 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚leave me alone man ,, I get the same questions everyday I swear @taffy_blkbarbie
taffy_blkbarbie : The girls they ask prob wants yo ass to turn up on them but most likely don't know how to say it😏😏😏 lol you funny doe
pocahontas_17 : Believe me I know πŸ˜‚ ,, I turnt too many out that claim they "were straight" @taffy_blkbarbie
dotta93rd - tonysnow132 - 300___skeno_king_kush - sharkydontbite -
instagram
shiasmommy33
So true lol and smdh at the same time #ohwell #shrugs πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜žπŸ˜žπŸ˜ž
shrugs - ohwell -
love_seed : πŸ™ŒπŸ™Œ in the same boat.. 😩😩
mrs.reese2u : Welcome to MY world..
love_seed - trevondarius_ -
instagram
papagarzaa
Shoulder day aint for pussibois!!!! #beastmode #shoulderday #shoulderboulders #killatwill #killeverything #shrugs #bodybuilding #gains #gym #workout #lionsoverlambs
beastmode - killeverything - gym - shoulderday - lionsoverlambs - gains - bodybuilding - shrugs - workout - shoulderboulders - killatwill -
jt_alpha - no_mediocre_love - jodelgado23 - iamzuz1 -
instagram
brianiharen
#TBT boyyy... I was TERRIBLE at this makeup thang just a few years ago... πŸ˜‚ I don't know HOW @shardahaircouture or @rich_homie_meg saw this being a future for me but hey... #shrugs #circa2010 #faceaintchanged #look12foreverorwhatever #lookatmenow
circa2010 - lookatmenow - faceaintchanged - shrugs - tbt - look12foreverorwhatever -
sandramarie____ : πŸ˜†πŸ˜†
brianiharen : @sandramarie____ tell me about it! πŸ˜‚
rich_homie_meg : I don't think this pic counts cuz it jus kinda look like a theme u were Goin for πŸ˜‡
rich_homie_meg : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
shardahaircouture : @brianiharen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚lol
brianiharen : @rich_homie_meg πŸ˜’ really Megan... That was cute though lol πŸ˜†
brianiharen : @shardahaircouture girrlll πŸ˜†πŸ˜•
ramonaflowerz - sandramarie____ - rayebanz - misswestindiesintl2015 -
instagram
the_original_prettychick
Hmmm that's the only reason I could come up with #Shrugs #GoodNightWorld πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
shrugs - goodnightworld -
mane803 -
instagram
adrianfitness
A lot of people ask my trap workouts. Other than heavy dead lifts and dumbbell shrugs this is my main workout. I focus not so much in weight but the amount I can do with fast reps and paused reps . Throw on a weight you can rep out and see how many you can do. My record is 70 straight with 135lb ---------------------------------------if you're interested in any personal training information feel free to contact me via email at betancourta2@gmail.com #Alpha #AlphaMentality #BecomeTheAlpha #AdrianFitness #GymRat #gymlife #shrugs #shoulder #shredded #ShredZ #ShredZArmy #ShredZNation #fitfam #fitlife #Fitness #FitnessModel #powerhouse #MensPhsyique #MensBodyBuilding #Aesthetic #Aesthetics #workout #workoutvideo
fitnessmodel - fitfam - alphamentality - shredded - workout - aesthetic - aesthetics - adrianfitness - shredzarmy - mensbodybuilding - alpha - shrugs - shredz - mensphsyique - shoulder - gymlife - shredznation - powerhouse - fitlife - workoutvideo - becomethealpha - fitness - gymrat -
joe_and_giu_fitness - policefitnessnutrition - youngartistinthemist - estatesnyc -
instagram
hazeleyes0901
Truth! #noexcuses #shrugs #factsonly #rp #realtalk πŸ’―
noexcuses - shrugs - rp - factsonly - realtalk -
bori_promotions - ralyn42 - priceless1215 - dsfit2run -
instagram
cmogreen100
Been there!! Lol!! #shrugs
shrugs -
5hats_shop - karmello_montanah - cmogreen100 - jbq357 -
instagram
roman_erik
#gym #gymflow #letsgetit #whynot #shrugs #shoulders #plates 6plates 5x12 sets #nodaysoff #manbun #beard #guysthatlift #hyped whoa!!!
shoulders - gym - whynot - manbun - hyped - nodaysoff - letsgetit - plates - shrugs - guysthatlift - gymflow - beard -
ib_byfitnessfellows - lovebohno - miguel_rod19 - jennnifer.18 -
instagram
babyboo.vs.quo
Fuck around and I'll have BOTH yaw hoes pleasing me πŸ’―πŸ’― or maybe I'm just #horny #shrugs ✌✌ night ...
shrugs - horny -
tip_belike : Flex
babyboo.vs.quo : @tip_belike all the pics I done put up you haven't liked 1 but comment on this ✌✌ night ...
the_lovelymeka : Giirrll
tip_belike : Bye @babyboo.vs.quo I like what tf I like
babyboo.vs.quo : @tip_belike or you just saying "flex" cause I won't let you do it !! They say the people who know you in "real life" are the ones who don't like your shit 😳😳 but I'm no hater doe cause I like EVERYBODY shit whether I like it or not ... But you have a Blessed night Tiffany ....
4_everhislady - brownsuga_94 - ttheboss - kekekeilkendyl -
instagram
daddy_confessions
I may or may not take my girls to eat donut once in awhile for breakfast... :D #babies #girls #donuts #doughnuts #cafe #breakfast #fun #confessions #daddyconfessions #parentingfail #parents #daddy #mommy #parenting #oops #theyeattheirveggiestoo #photography #grins #shrugs #followme #wootwoot
wootwoot - grins - mommy - doughnuts - shrugs - parenting - parentingfail - breakfast - cafe - theyeattheirveggiestoo - daddyconfessions - confessions - donuts - girls - followme - parents - oops - babies - fun - daddy - photography -
ninmonaka - jjoca03 - onlychihuahuas - serenityvaporlounge -
instagram
dopamine_rush
shrugs -
samcee : *when you get slapped for posting this tho* lol #whhhy
dopamine_rush : #shrugs
shreddy_winslow : Damn that shit is specific. That being said, I've made that face.
dopamine_rush : This is real life shit.
dopamine_rush : I didn't know I had a side chick
angeloarce : @tinofuunk @sophie_preci
hellagnarly - w0rd_is_b0rn - shreddy_winslow - nessie805 -
instagram
chase_fit_ness
Great shoulder workout with @loveliftlaugh15. She chose to do #battlingropes for cardio today! Great way to get that heart rate up for me! I think she was sweating also! #fearless #muscles #tattoos #veins #getvascular #woa #shrugs #gymlife #shoulders #getstronger #weightloss #pathtoswolemates #nashvillesounds
pathtoswolemates - tattoos - shoulders - muscles - gymlife - fearless - weightloss - getvascular - nashvillesounds - veins - shrugs - battlingropes - woa - getstronger -
ryneharshman - rokhardbodynutrition - heathersimonis - chase_fit_ness -
instagram
cruz31holguin
There you go bro @buffdude just wanted to see where I was at when I try to keep up with you! #traps #shrugs #bestrong #nevergiveup #addicted #onemorerep
onemorerep - traps - addicted - nevergiveup - shrugs - bestrong -
buffdude : Nice straps! I'm joking, 6 plates 10 times was obviously your warmup...great work!
cruz31holguin : Haha! Had to man tried that at the end of my workout I was lucky I didn't pass out. @buffdude
buffdude : Next time put 8 on there and do 6
cruz31holguin : Alright next time I will tighten my belt I just tried it would have been nice with it tight... but yeah I'll try it do you stagger your grip?
cruz31holguin : @buffdude
buffdude : I use pronated grip both hands. No belt. Could probably lift more if I used a belt though
cruz31holguin : Alright cool I'll try it @buffdude
daniel_mesta - payneblair24 - efrancel - buffdude -
instagram
only_time_will_tell__20
I enjoyed myself on 42nd street in NY it's for real up here I never seen anything like it. #countryboy #shrugs
shrugs - countryboy -
tgb_official_blatt : Big ups homie
cooper_smith2001 - dawsonparker1825 - da_son24 - g_i_khi -
instagram
_killa_k831_
πŸ˜—#selfie #x2 #shrugs
x2 - selfie - shrugs -
dubea1 - bigshaun10 - 902meade - troubleman_ned -
instagram
palkachris
Just some shrugs #gym #shrugs#c4#gains#bulk#preworkout#shoulders#5days #sick
shoulders - gains - gym - preworkout - 5days - bulk - sick - shrugs - c4 -
ishar_singh_somal : pic credit: @ishar_singh_somal
mikeyc_official : nice!!
fitness.4.her - hulk.juice - fitnessgirlsacademy - booty.training -
instagram
vonparris
I just wanna reach my potential in life and be cool doing it!! #tbt #mycaptionhasNOTHINGtodoWITHmypic #shrugs #vonparris
shrugs - mycaptionhasnothingtodowithmypic - tbt - vonparris -
parris_jay : Bai you ugly bad but you made one beautiful child😿😿😿😿
vonparris : @parris_jay yea right Ya best looking brother !!!!
ceeceelew : AmenπŸ™πŸΎ I'm bout to hit that website too and play a role in that lol
danabuddercupp - gabbar_007 - jackstory134 - b3autiful_blackqu33n -
instagram
mzjaxon2015
#shrugs
shrugs -
jangles419 : πŸ‘€πŸ’―πŸ‘
hiphopmovie_primepicasso - one_way_tay - ghetti_o - ddarling40 -
instagram
danya.lareina
#shrugs
shrugs -
foreverra_21 : That child there lol
keringtonkw : @triciesmiles look at Scott's twin tho
mrskevonstage - brittshynelle - kambo_baby - mrmycah -
instagram
honey_dubai
Sometimes you just have to just get up and do things by yourself. #selfmade #imalligot #nobodygotmelikeigotme #shrugs
nobodygotmelikeigotme - shrugs - imalligot - trust - selfmade -
honey_dubai : Is*
tetheridge_ : Did you just give me the cheat code to every woman's love and affection lol?
tetheridge_ : I appreciate that πŸ˜πŸ‘
honey_dubai : I wouldn't say that but I just gave you a honest woman's opinion πŸ‘ŒπŸΌ @tetheridge_
tetheridge_ : I know i know. Im kidding but seriously I wish more women handled their business like you.
honey_dubai : But doll in Our generation everyone has this big ego based over social media honestly. I think a few likes has gotten to a few heads and what these people feel like they "deserve or need"...their doing it ALL WRONG. @tetheridge_
tetheridge_ : Very true. People value their self worth based off of likes and comments with heart eyes emojis like they actually hold value. Its just the world we live in. Hows miami tonight?
honey_dubai : I couldn't agree more it's lovely I'm just sitting on the beach right now lol @tetheridge_
rebellious_soul2015 - lynnaddiction - drugznalkohol - honey_dubai -
instagram
jhaboom_nonguided
#IBEINTHEHOODLIKE.....Lol. I know these niggas be thinking I'm "weird". . .haven't gotten called anything crazy though.....maybe it's because of who I be with. #shrugs.....#THUGGIN
thuggin - shrugs - ibeinthehoodlike -
_lipstick_andmoney - the_daniijames - irish_mama2 - pretty_greenz -
instagram
ifufukmeova_datsonu_
#shrugs πŸ’πŸ˜˜πŸ˜Ž
shrugs -
grosero_bestia - prettybiggirl_lan - reignbowsatl - oaklandcity_remo -
instagram
lovelygirl_rina
Out at the park with my boys bad hair day #shrugs
shrugs -
instagram
kroupat
Went pretty hard at the gym today #shrugs #gym #shruglife #stillfinished #heyo
heyo - thestruggleisreal - stillfinished - shrugs - gym - shruglife -
pkroupa : Quit being a baby. And we know you did that trying to twist off a non twist beer cap
kroupat : Haha #thestruggleisreal
mynametharadet - nessamarie1021 - lizzielefish - dayzzzdukes -
instagram
onlychantel
That's my friennnnn @itskristianna #MyPostsAreSoRandom #Shrugs #NoShesNotIlluminati #IHopeShesNot πŸ‘€πŸ‘€ lol
ihopeshesnot - mypostsaresorandom - shrugs - noshesnotilluminati -
scottyrebel : Where r uuuu
dianeaa : Nah. She just be bangin'
lcourtnee - nissaa58 - t.1.m - micselfmade -
instagram
bigjosh229
#Shrugs Be like Dat sometime... lol
shrugs -
darksinatra : Boy... I almost @ some of my old ones on this one... But I'll chill πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ŽπŸ˜Ž
bigjosh229 : @darksinatra they already know bro, yeen gotta @ em.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_hello_kenya : 😁😁😁
bigjosh229 : @_hello_kenya πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
channelle_80 : @toodles_noodles84 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
toodles_noodles84 : @channelle_80 ,ooohhhh ok!
toodles_noodles84 : @pruetheart
fsbaby229 - toyapink1 - toodles_noodles84 - dnb_85 -
instagram
_just_bud
Lol #salty #shrugs #laughoftheday
laughoftheday - shrugs - salty -
shawtybea__mystery - jrscott15 - scoops_23 - annieekatew -
instagram
pr3ttyhair05
Had a bad hair day today #shrugs
shrugs -
jimmyswagga229 - blkclarkkent1986_ - tw3000 - jus_emjayy -
instagram
Iconosquare feedback