ttemp_id
...my view this morning 😩 #amworkouts #ihatecardio #ratherlift #shrugs #fitness #fitchicks #fitredz #healthyisthenewpretty πŸ’šπŸ’ͺπŸ’—
healthyisthenewpretty - fitredz - fitchicks - ihatecardio - fitness - amworkouts - shrugs - ratherlift -
danneisraelsson - girls.with.abs - mazfitdiet - goviralpromotion -
instagram
welshhulk2014
180kg barbell shrugs #bodybuilding #muscle #training #gym #weights #180kg #barbell #shrugs #barbellshrugs #instagood #instacool #follow #followme #iphoneonly
training - followme - barbell - gym - iphoneonly - instagood - instacool - weights - follow - bodybuilding - barbellshrugs - shrugs - muscle - 180kg -
brighterwhite : Want a set of pearly whites? Check out @BrighterWhite for all your home teeth whitening kit needs, it's so easy!
youngfunk_83 - kinatim8224 - wasuffeen6539 - die_muskelschmiede -
instagram
mark_d_heath
#StayDench #bulking #bodybuilding #bodybuildingmotivation #Shrugs #shoulders
bodybuilding - bodybuildingmotivation - bulking - staydench - shrugs - shoulders -
totallyloston - nattyjoesphysique - javimendozas - joshuadowns1992 -
instagram
bradley_steads
Squat pad? You mean traps! πŸ’ͺ#traps #muscles #bodybuilding #bodybuilder #gains #gym #shrugs
bodybuilder - muscles - traps - bodybuilding - gym - shrugs - gains -
global_aesthetics : Like it!
fltlvl340 - jbigs007 - masamahz - moaykel -
instagram
rainvortex
#ran #5miles today. Started doing more #calisthenics 500 #situps 600 #shrugs 200 #chairdips 55 #miketyson #pushups and 50 #squats. I need to get the dips pushups and squats higher. #workout #fitness #thebaddestmanontheplanet #baddestmanontheplanet #thebodycangofurtherthanthemind #exercise #whyme?
situps - whyme - squats - ran - workout - fitness - baddestmanontheplanet - thebaddestmanontheplanet - chairdips - shrugs - calisthenics - thebodycangofurtherthanthemind - miketyson - pushups - 5miles - exercise -
elizad3th : It's late!
profilname123 : thats great, hey Direct Message @teddyflowypr he is helping thousands of people into fitness around the world
rainvortex : @elizad3th gotta shower and sleep now. It takes a long time to do all this.
letsdosomepullups - guillaumedoe - profilname123 - benjaminlao -
instagram
luckylady83
#shrugs lol
shrugs -
loyal_t_17 - djgeniuschicago - labelledefemme -
instagram
jmadsen_
Another late night its good to be on a regiment again. #beardnation #beardseason #beardgang #bearded #shrugs #blurrytat #getsome
bearded - getsome - beardnation - blurrytat - shrugs - beardseason - beardgang -
beardturf : Ahhh!
jmadsen_ : Listen I would buy every shirt if u had 3XL @beardturf
fitnessprofessional : Ain't nothin but a peanut. Yaaabuddy
jordynrox - mkdelageezy - b_eazy6 - judayy_ -
instagram
daheavylover502
4 things you can't find in 2014 #shame #shrugs #OhWell β˜•οΈπŸΈ
shame - shrugs - ohwell -
chillyturner - mr_brown_1989 - blueeyedpoet - tatted_princess_727 -
instagram
king_ellington
I'm think on it for another week and then if I still feel the same I'll do it #shrugs
shrugs -
il.r : I was thinking about the same shit!! I already started with my phone! I completely turned it off!!!! Thinking about doing the others as well πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜’πŸ˜’
peoples_choice15 : If you're thinking about it just do it. It's good to detox sometime from this cheap.
peoples_choice15 : Crap not cheap
1prettty_queen : I did , the only social site I had was ig .. Then I had ran into some old friends yesturday and they was all like " I don't see you any more like any where . " I'm just like bc I just needed a break from ppl .. It's always good to just take a break from everything and just focus on you and how you can improve yourself
la_k_d0mina - mocha_femm - 4everashley - ferrahcouture -
instagram
simplyshaton
Oh well.... #shrugs
shrugs -
weemsacle - tiaraalexiss__ - rloneal24 - robbierob_14 -
instagram
_karribbian
Yeah I'm that annoyin girlfriend #Shrugs #SorrybutNotSorry
shrugs - sorrybutnotsorry -
eatsleepball_ - freebandd_troy - marvel.marvel.marvel - iamsylviaa_ -
instagram
ballgame_ronnie15
The times i did allow myself all i did was get fucked over!!! #NeverAgain #ImStraight #Shrugs
shrugs - neveragain - imstraight -
looovvveelyy_e : Awww I know the feeling
crazybeautifullover : I hate when u post shit likr this
ballgame_ronnie15 : @crazybeautifullover well it just sucks when you can someone so fucken much and then they dont feel the same way smh
ballgame_ronnie15 : @looovvveelyy_e Its a fucked up feeling believe me i know and im tired of feeling this way
mizzl0vely14 : Someday, soon, you will find a wonderful beautiful lady who will take care of that libra heart!!
mizzl0vely14 : Before u know it , you'll be getting hitched
leeleesoooblessed - staicymur81 - lambs84 - scorpiofitness -
instagram
lb_dachosen_one
I've been fooled twice #ShameOnMe #Shrugs #OverIt lol
shrugs - overit - shameonme -
blazn_cuttz : πŸ’― πŸ’―
_kierrakaye_ - tha_co_op - thetruth_1985 - oneshade_ -
instagram
oscarblackk
Ima sneaker head oh well #SHRUGS πŸ˜œπŸ˜πŸ™Œ
shrugs -
jrabb_curvy_n_chic_ : Geeeesh
iamkingdreams : My guy
marc_was_here : Memories lol @oscarblackk
cdotcote : Wtf
oscarblackk : Lol n it keeps going n going n going lol @marc_was_here u remember bro u sold me a lot of them lol
marc_was_here : Definitely do remember @oscarblackk .... every other day lol
travonh9mm : I c u kid salute
ashley.kayyyy - rosalee_x3 - spencer_boss - future_belanger -
instagram
lb_dachosen_one
Flat out.. Lmao #Shrugs πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
shrugs -
chy_swe - gigi_thesnowman - bitch.n.betty - gayandfunsize -
instagram
itsohio_bitches
#work #shrugs
shrugs - work -
itsohio_bitches : @misbaddazz
molly_3d : πŸ’―πŸ’£......
rey.rosario.50 : Reyvon call me ( 813 ) 766-5503
smartguybreeze - teamfatboy_wingo - dezi2299 - dameo__ -
instagram
hooknsnap_ash
#MissMyBFFs #Friends #Family #Love #2004toInfinity #TheRealist #TBT #IknowItsTuesday #iDoWhatIWant #shrugs
love - missmybffs - family - idowhatiwant - tbt - therealist - 2004toinfinity - iknowitstuesday - shrugs - friends -
zyrtek33 - larryjames305 - keziahsamaniego - sanchez_kh -
instagram
jmpman25
Anyone who knows me knows how seriously I take ice cream, and this combo right here, is tough to beat #spoon #justins #benandjerrys equals #boom #trifecta #halfbaked @philippakate89 @torquednation #thepipbobbyandjaredworkoutrecoveryplan #gainz #icecreamalldayeryday #thisshitrighthere #allthatsmissingissomecake #oracookie #orabrownie #faleo #shrugs #ohwell
gainz - halfbaked - spoon - icecreamalldayeryday - faleo - shrugs - justins - benandjerrys - orabrownie - trifecta - thepipbobbyandjaredworkoutrecoveryplan - ohwell - oracookie - thisshitrighthere - boom - allthatsmissingissomecake -
heatheroscanlon : Decadent.
kds_fitformula : That's a one time buy for me. That Justin's be hitting the pockets bro!! Lol
jmpman25 : @kds_fitformula true but with this approach it can last like 2-3 weeks, because one scoop of Justin's last for 2-3 shops of ice cream. I've strategized this haha
kds_fitformula : Lmao!!!
pegcot : I'm guessing you aren't on the paleo challenge!? @jmpman25 hah
jmpman25 : @pegcot I'm showing what the perfect post challenge celebratory meal should look like :)
pegcot : @jmpman25 that looks Delish! Boom bam!
steff_massacre : Looks good! 😁
_maryfiona_ - christinagryte - vitamin_toshi - oitkin82 -
instagram
bat96chevy
A comment someone left on my YouTube video the other day.. He called me "green AF". Lmao someone mad at my YouTube success! #Shrugs
shrugs -
geo803 : @bat96chevy lol
theyloveziggy : Lmao. He’ll be aight. Lol
stephaniebriann : Lol that's a new one...
louisiana_boy318 : Keep up the good work home I enjoy watching your videos! @bat96chevy
uncommonlyfavored : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ur green 🍏
cocobrown91 : But I bet he was waiting for that video. Smh "gots" ! Lmao
officialstreetwhipz : Then the name to close to ours !! Smh
_lovejones_1 : He sounds like the dick dude from the other video comments lol
impalass84 - uso_theskimo - linny_j - iamfliguyceo -
instagram
picture_perfect_beautiful
#justsaying #shrugs
shrugs - justsaying -
strictly_business_26 : Oh hell no lmao
strictly_business_26 -
instagram
purrfectdisaster
Or both #Shrugs
shrugs -
ravishinghairbyrisa - qnolen - yourfavscorpio - howtobeadumbbitch -
instagram
london_fa_fitness
Struggle of cutting when 4 pack starts appearing.. πŸ˜‚ #bulk #bulking #cut #chest #cutting #cleaneating #boy #bicep #bulking #bodybuilding #model #muscle #massivemuscle #london #likeforlike #fit #food #fitness #followme #fitfactor #fitnessclub #date #steak #shrugs #simpsons #shoulders #abs #abdominal #fat
shoulders - food - massivemuscle - cleaneating - bulk - bodybuilding - cutting - bulking - london - fat - date - fitnessclub - bicep - shrugs - muscle - boy - cut - abdominal - fit - simpsons - chest - abs - likeforlike - fitness - fitfactor - model - steak - followme -
xorosebud : @seante1 πŸ˜”
pitts__ : πŸ˜‚
lymme_ : cooool @VinesBeLike
seante1 : @xorosebud dont trip u nearly there hunny
reddy_gunz : @mashaaa_k
chaseadams777 : @captainzachary_
tabzmokree : Lol.
azulabella - talonstade - pstunz - fanta__banta -
instagram
kanyurelate
Funny, haters never be at any of my business meetings, they never come in the mail with a check, never on the phone when discussing new business and more money... damn, you're never around when I would actually pay attention to you. #Shrugs
shrugs -
therealjevaughn : #Damn #dead #killthem
nu_melody - imalwayswritingmynovel - mz_makeit_happen_ - dctrbrwn -
instagram
shesamazndotcom
Forensic Files #HLN I love this show! I can watch it for hours...am I weird?!?! #shrugs
hln - shrugs -
80five : Weirdo
shesamazndotcom : Lol low key! But weird is fun @80five
ndcassidy - thedevsterr -
instagram
daltongarrett6
Getting that vascularity! #shrugs #cleanbulk #fitfam #goldsgym #fitness
shrugs - fitness - fitfam - goldsgym - cleanbulk -
josh_t_neal : Yes
t_grimes22 : Lookin good babeπŸ˜‰ @daltongarrett6
daltongarrett6 : Haha thank you thank you darling! 😘 @t_grimes22
seth_rogers_ : I bet the guy who took that picture is fucking sexy @daltongarrett6
reagannicolee - tayfay01 - mayestaylor - gio_skc94 -
instagram
mzredcarpet1
Man listen!!! πŸ˜³βœ‹ #GroupText #GroupMe #Chats and all that other stuff. I be like πŸ˜³πŸ˜³πŸ™ˆπŸ˜’ some of the time I can't keep up.... I turn the notifications all the way off... Most times I just completely forget about the apps.... #TheStruggle #ItsReallyReal #ItsIrkingBruh #ItCanGetAnnoyingToo #Shrugs
chats - itcangetannoyingtoo - groupme - thestruggle - grouptext - shrugs - itsirkingbruh - itsreallyreal -
msnikkirich : Omg yes
mzredcarpet1 : I be crying man lolol folks be bad as hell at me
miss_nicole_to_you : Lol
latrice_10 - _shontaaay - racqs28 - beaujoe_ -
instagram
g3tlo
When it hits you. . #NightWorld #Shrugs
shrugs - nightworld -
fatal_femmm - smartwaxevolution_hi - athenzmedia - mex.lips -
instagram
bzuskin
Shrugs #shoulders #shoulderday @flagnorfail #flagnorfail #workhardtrainharder #motivated #gymrat #progress #selfie #shrugs
shoulders - motivated - selfie - shoulderday - flagnorfail - progress - shrugs - gymrat - workhardtrainharder -
kamri_nicole - milaopetro_004 - everydayhealthygourmet - brannico1e -
instagram
coldasfyck
Ijs.... #Shrugs#
shrugs -
zeus406 - kaliaskye96 - isa_carpino - its_jenn_jenn -
instagram
annithebestt
✌️ #shrugs #truth
shrugs - truth -
greek_stud28 : πŸ‘
mz_lydia : I'm steeling πŸ˜‰
mz_lydia : @mf_tracey who does this remind you of?
yasserc - jomarorozco - reveur1013 - joseh513 -
instagram
_sheainshit
#Shrugs
shrugs -
whynotchase - samcolor_yellarice - tiacortez - welltrinitysays -
instagram
sashay_shantee
My daughter and I need these before 12/20...sooo can somebody turn me on to their plug pleeaaaassseeeee?!! Lol #jordan11s #ionlylikethe4sandthe11s #shrugs
ionlylikethe4sandthe11s - shrugs - jordan11s -
milkaveli : @tbeatty83 hook my cuzzo up u had urs in april lol
julio_gwapo : @sashay_shantee im the plug
crazykickz559 : I have em for you❗️❗️ @sashay_shantee text 559-512-4245
jazzytazzy - stacks4lyfe - evwunkie - mslauren80 -
instagram
avithebench
#biceps #guns #posing #arms #guns #pride #back #shrugs #powerlifting #beast #massive #beef #iron #beastmode #arms #guns #samson #power #strong #israeli #pecs #mostmuscular #power #strong #beast #massive #beef #iron #mass #thick #machine #beast #hulk #chest #shadows #monster
pecs - monster - power - back - hulk - beast - posing - thick - strong - shrugs - shadows - beastmode - israeli - beef - biceps - arms - machine - chest - mostmuscular - mass - massive - iron - samson - pride - powerlifting - guns -
avithebench : @judithbenchhxo
africanfirstworldcitizen2nd - theraybenton - ciacciojon - vamp_life718 -
instagram
Iconosquare feedback