sinnyrellaa_
When yo nerves bad and the hoe you already don't like try to be slick side petty and you been waiting for a reason to RuPaul drag that hoe #Shooshkadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
sinnyrellaa_ - quest.reese - hecravesmya -
instagram
ghia_27
Lmfao πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜©πŸ˜‚πŸ™ˆπŸ˜­πŸ˜­ Crazy Friends Be Like πŸ™ŠπŸ™ŠπŸ™Š @tattedupsandra @_msz_sarita_ @_tasha_3k @trustmeans_everything When your friend being petty while you on the phone #Shooshkadoodle #ShooshReloaded (#RepostWhiz app)
repostwhiz - shooshreloaded - shooshkadoodle -
_tasha_3k : πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜
tattedupsandra : He ain't getting no pussy πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€
trustmeans_everything : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
thisgrlig - trustmeans_everything - osorio_official_ny - belupawhale -
instagram
jahques.jones
#Regrann from @2realmacdatfee - When your Mawmaw got the nerve to get smart while your trying to do a favor for her old lazy fragile ass. And your debating if it's worth putting ya grandma in that blend cuz she getting outta hand #Shooshkadoodle #Shooshreloaded
shooshreloaded - regrann - shooshkadoodle -
jazzforeva_yurs - blkgurlfound -
instagram
theequeenofzamunda
Oooohhhh chile...yesssss lawd. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Repost by @2realmacdatfee "When your Mawmaw got the nerve to get sporty while your trying to do a favor for her old lazy fragile ass. And your debating if it's worth putting ya grandma in that blend cuz she getting outta hand" #Shooshkadoodle #Shooshreloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
stlzfynest : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
playmateroyale - seanpapito - mssunshineshira - karen_523 -
instagram
2realmacdatfee
When your Mawmaw got the nerve to get sporty while your trying to do a favor for her old lazy fragile ass. And your debating if it's worth putting ya grandma in that blend cuz she getting outta hand #Shooshkadoodle #Shooshreloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
ms.spland : @ms_jellybean @charm_n_grace puhahahahahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
arl2688 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_kingg3 : @carliss_ Emma
g0ldenaye : @y0ung.tee 😭 me
tasha__b : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mean_lil_mail_lady : @shaunylo
_n3tt_ : @_shina_j
asiatize_me : @stfucuzidgaf lmao bruah.!!!!
in_the_life_of_chasity - nomoreliesfromayoungman - fakepage._____ - _qveendimples_ -
instagram
calidremez
I. Am. Crying. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­ did he say I'm #walkingdead season 6 ?!!!! Lmfaoooo . #follow him asap !! @2realmacdatfee
funny - shooshreloaded - shooshkadoodle - walkingdead - boston - cash - donovanweatherspoon - shoosh - comedian - kash - hilarious - follow - comedy -
calidremez : #donovanweatherspoon #comedy #comedian #hilarious #funny #shoosh #shooshkadoodle #boston #kash #cash
calidremez : #shooshreloaded
dladsoncash : nice profile
dladsoncash - demarcus.swag_ - devotleia - mochacouture84 -
instagram
da_hbic_keely21st
this - shooshreloaded - shooshkadoodle -
da_hbic_keely21st : Every class always had that one student who just gave zero fucks divided by four #ShooshKadoodle #ShooshReloaded #This Was Me
da_hbic_keely21st - dymedatbabee - xoxo_jordan__ - mochacouture84 -
instagram
2realmacdatfee
When your best friend live that Trife Life Vol. 3 Spottie Pippen #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
inspirational_beauty__ : @jmaytrix lmaooooo
naesyour_addiction : LMFAOOOOOOOOOOOOO @inspirational_beauty__
jmaytrix : @inspirational_beauty__ csi though lol
brighteyesn5_5 : Lmfaoo nah son @inspirational_beauty__
missyleeee_ : Nook ex friend πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @fiftyshadesofslay_ @juicy_j_son
sweetn_lower : Lmaooooooooooo he is so petty @fbombs
jdream26 : @clean_hearts
passion_kisses : @queentiema πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I swear this sounds like some shht we would go thru
hoperaye33 - aleigha_nechelle_ - fallen_spell -
instagram
diamonddenson
Yyeeessssss Next time this song come on in the club just look around and your gonna say "lawd that hoe shoosh ain't never lying". Bitches be having choreography and all. #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
mochacouture84 - missbell35 - souleater69 - dwayneteamuva -
instagram
captivating_cora
He ain't lying!!!! Lmao #repost By @2realmacdatfee.... Next time this song come on in the club just look around and your gonna say "lawd that hoe shoosh ain't never lying". Bitches be having choreography and all. #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshkadoodle - shooshreloaded - repost -
quels29 : He a damn fool!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
sdotmariedatsme : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
rico_havoc65 - quels29 - msjordangirl - sdotmariedatsme -
instagram
leyanichole
#Repost @2realmacdatfee I swear I do this ・・・
When you swear you see your friend on the road #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshkadoodle - shooshreloaded - repost -
playbig4sheldon : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
missbell35 - msjordangirl - mrluvbug - ravioli14_ -
instagram
tipdavislee
#ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
thomikadonye : @catttdaddy @paris_x
tipdavislee - beautiful_drizzy - mzashleys86 - thomikadonye -
instagram
2realmacdatfee
Next time this song come on in the club just look around and your gonna say "lawd that hoe shoosh ain't never lying". Bitches be having choreography and all. #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
jaanell : @__thetimeisnow__
__thetimeisnow__ : @jaanell πŸ’ƒπŸ’ƒ "I make him do it"πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jaanell : @__thetimeisnow__ HANH!!!
jdream26 : @living_hearts
ms_denise2u : @forever_mrs.lee
mrscurry00 : @ire_bullock πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
forever_mrs.lee : Lmao @ms_denise2u the way he smacked his butt lol
maddycat_87 : @in_my_world2436
x.mekaa - asialove1122 - i_heartkicks -
instagram
beautiful_drizzy
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @2realmacdatfee #shooshkadoodle #watchthatass
watchthatass - shooshkadoodle -
beautiful_drizzy : @queen_dreaaaa myidol
queen_dreaaaa : Is it just for iphones
beautiful_drizzy : @queen_dreaaaa yes
queen_dreaaaa : Can u make me one lol
beautiful_drizzy : Yes. DM a picture of u
ouuupiee._ : Wats the app!?
beautiful_drizzy : @0g.pie my idol
30neverlookedsogood : Cthu!!!!!
jane__dot - summer.baby725 - imback_geez8 - belizean_hottie96 -
instagram
2realmacdatfee
When you swear you see your friend on the road #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
queen_phat20 : @onemetrustme @kj_mommie_ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
elegancemonroe : @tyree_moma18
mikiarasimone : @triceea
mikiarasimone : @quilllaa
quilllaa : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ you also find the good ones that how I be fr @mikiarasimone
coyi_asstic : @_lileigh_mae_king i cnt πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­
takishaaaa_ : @phatty πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ms_chocolatay : πŸ’€πŸ’€πŸ’€
hoperaye33 - ms.layton - x.mekaa - bi_boy56 -
instagram
iam_mrs_francis
When ratchet girls talk loud in a public place #repost from @2realmacdatfee #Shooshkadoodle #shooshReloaded another fav .... @saluteprettycswag remember something like this happened in high school on the city busπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­
shooshkadoodle - shooshreloaded - repost -
reanteb : Lol
reanteb : My stomach
lahh.jeff : @_naeee.__ @spoiled.nae
petty_naeee : @lahh.jeff baby ✌️could neva be ratchet b✌️
lahh.jeff : πŸ˜‚I'm not calling u rachet I juss wanted u to look at the damn ma u guud @spoiled.nae
petty_naeee : @lahh.jeff Jtfo Ohh just checkin πŸ˜‚πŸ˜›
lahh.jeff : Lmao πŸ‘ŒβœŠ 0017 girls be like πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @spoiled.nae
petty_naeee : @lahh.jeff πŸ’€πŸ’€
trickfordaddy - jaaaa._ - woodrydrzskateclub -
instagram
kmitch197469
Ha one of my favorite clips of #shooshkadoodle imitating for the #uglyhoes #gottaloveem #talented #amazing #humbleperson to you Donavon have a very special #happybday #happybday πŸŽπŸŽπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽŠπŸŽŠπŸŽŠπŸŽŠπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆ #turnup #itsyourday #enjoy @2realmacdatfee @keepingupwithshoosh
enjoy - humbleperson - talented - shooshkadoodle - turnup - uglyhoes - gottaloveem - amazing - happybday - itsyourday -
being_b.nichole : I remember you being weak laughing to this at work! @kmitch197469 πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
kmitch197469 : Girl every time I watch this it makes my day ! @being_b.nichole
j_a_m_r_o_c_k : You've got a really nice profile! It's the smallest things that inspire me and I'm actually working to become a motivational speaker. If you wouldn't mind checking out my page and giving me some feedback I'd really appreciate it!
trap.boy.ryan : @dai.finessin
queenofwheels - quest.reese - kc_breon - latahasmith32 -
instagram
muckietoosweet
#HBDDonovan #Repost @2realmacdatfee ・・・ When somebody got you fucked up to the 12th power #Shooshkadoodle #ShooshReloaded
shooshkadoodle - shooshreloaded - hbddonovan - repost -
xoxo_superwoman_xoxo : @pocahontas_ovoxo
pocahontas_ovoxo : @xoxo_superwoman_xoxo 😭 😭 Hell yeah!!
xoxo_superwoman_xoxo : @pocahontas_ovoxo that fool said "hey how you doing? I'm in here!" πŸ˜‚πŸ˜‚
pocahontas_ovoxo : @xoxo_superwoman_xoxo He said "I'm just lettin you know I'm in here before you make that statement" πŸ’€πŸ˜­
nickyy_ann : @bri_killin_it Hello!!!!!
lesa_pierre - special._.j - pretttyer - singah.5 -
instagram
rcemllc
Happy Birthday Donovan... You must follow @2realmacdatfee #hbdDonovan #Comedy #Raw #CommonCents #Birthday #Turnt By @2realmacdatfee via @RepostWhiz app: Gossip be music to girls ears I swear #ShooshKadoodle #ShooshReloaded (#RepostWhiz app)
commoncents - hbddonovan - repostwhiz - shooshkadoodle - turnt - raw - birthday - shooshreloaded - comedy -
prettyfabjaz : @shank_lovingmy2boys lmao?!!
shank_lovingmy2boys : Girl wtf πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ shoosh play to much @prettyfabjaz
asialeea : @fvmous.chinaa
yuli_d.o.r - eleanor_lou2000 - m.t.t.b_ - love_myiiee_ -
instagram
misscoco37
Some shit I'll do just because πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #HbdDonovan #Repost @2realmacdatfee ・・・ "Shoosh it's a library" chapter 477 (that one friend that always take everything to heart. Can't even joke without putting your friendship in jeopardy) #shooshkadoodle #keepingupwithshoosh
keepingupwithshoosh - hbddonovan - shooshkadoodle - repost -
mrs_melanie_alsina25 : @misscoco37 lmaoo he is a fool love him πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
queenofwheels - chuckyy07 - little_wolf92 - treyfanatics -
instagram
u_lovemarie
#HBDDONOVAN πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Shoosh went awf! Them one liners be having me crackin the hell up! Keep us laughing! By @2realmacdatfee "Every class always had that one student who just gave zero fucks divided by four #ShooshKadoodle #ShooshReloaded" via @PhotoRepost_app
shooshreloaded - hbddonovan - shooshkadoodle -
simply__rae_ : @hey_kannnn
tayzhon___ : @tiron__
queenofwheels - scorpiostylezwithdimplez - msldyniecey_p2 - ador33__t3sia -
instagram
2cherries89
#Repost @2realmacdatfee ・・・ "Shoosh it's a library" chapter 438 (when you find out how much you make while being in the army) #shooshkadoodle #Keepingupwithshoosh #hbddonovan
keepingupwithshoosh - hbddonovan - shooshkadoodle - repost -
imjustcat : @121299_ @yanniiiii_ πŸ˜‚πŸ˜‚
_papi.chula : @tayonsai_x πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ruthlessqveen - earth2tiah - cheeks_gotta_fatty - jenjen80s -
instagram
tattedgeisha
"Yea he mad" #love this guys talent!!! @2realmacdatfee #HBDDonovan πŸ‘ŒπŸ° #bootlove #shoosh #shooshkadoodle gotta love #boston tooo! Lol!
bootlove - love - hbddonovan - shooshkadoodle - shoosh - boston -
2realmacdatfee : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©
meanieeb_ : I love this one πŸ˜‚πŸ˜‚ HBD @2realmacdatfee πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽˆπŸŽ‚
fredrick_86 : @bates_zunwiztki @imagine_195
nakolcobane : @elizabethlatoys
freshby_nature - fredrick_86 - xoxo_jordan__ - e_factsbook24 -
instagram
nina_coffey_
By @2realmacdatfee via @RepostWhiz app: When somebody got you fucked up to the 12th power #Shooshkadoodle #ShooshReloaded (#RepostWhiz app) #HBDDONOVAN
repostwhiz - shooshreloaded - hbddonovan - shooshkadoodle -
nina_coffey_ : @2realmacdatfee the man play all year round @des10_4gre8ness πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
longlivera_u : @longlivera_u
imluvkenya : @love.spyrit
worldclassbeauty2 : @missymcflyy
missymcflyy : @worldclassbeauty2 I was just talking about this video πŸ˜‚πŸ˜‚
missymcflyy : @officiallyquez @worldclassbeauty2
des10_4gre8ness : @b.amazing_
des10_4gre8ness : @longlivepeezy
lynne2903 - _pimpdaddy.dee - msldyniecey_p2 - _alexia_rave -
instagram
5300.hoyaboy_george
This brotha funny ass hell. Every class always had that one student who just gave zero fucks divided by four #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
beyunka_myqueen_forlife : πŸ˜‚πŸ˜‚lmao...
5300.hoyaboy_george : Nigga said V Live
5300.hoyaboy_george - hotboi_lildorian - beyunka_myqueen_forlife - poochie_c -
instagram
nina_coffey_
By @2realmacdatfee via @RepostWhiz app: Every class always had that one student who just gave zero fucks divided by four #ShooshKadoodle #ShooshReloaded (#RepostWhiz app) πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ the crest made you this way
repostwhiz - shooshreloaded - shooshkadoodle -
des10_4gre8ness : Lmao im so weak
___kaycole : @_c_a_m_i_l_l_e @_shamean @worldclassbeauty2 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
___kaycole : @keidab_thereason
nina_coffey_ : I use to give my teachers hell Kml! Let me sleep!
worldclassbeauty2 : "Or I'll be somebody's trap queen" @___kaycole πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
___kaycole - lilolsqueak - chani_ce3_ - caramel_thick_ness -
instagram
ladyprissy
Those were the days...until college hit me #Repost @2realmacdatfee with @repostapp 
Every class always had that one student who just gave four divided by zero fucks #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshkadoodle - shooshreloaded - repost -
queenofwheels - nb_spence13 - morgsss30 - vdiddy_blessed -
instagram
2realmacdatfee
Every class always had that one student who just gave zero fucks divided by four #ShooshKadoodle #ShooshReloaded
shooshreloaded - shooshkadoodle -
iamjusticemayrie : @__yourfavorite44__ @brielanay @jaanell
ms_andrea2 : @quita_pooh1 πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
_oringnial_ : @liaabest
truly_amazin_ : @__sophiaaaaa πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
dat_sidity_hoe : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @beautifullydivergent1 ms. Nohair
shanae.monroe : Lmao "WHOO?!" @stallion_da_truth πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
stallion_da_truth : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€πŸ’€i heard that @shanae.monroe
jaanell : @iamjusticemayrie did he call her Ms. No.hair!?!?! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ms.layton - x.mekaa - bi_boy56 - paz_short -
instagram
jazzyblakk
Me and my girls all day!!!! By @2realmacdatfee via @RepostWhiz app: How all girls talk about all other girls from instagram #Shooshkadoodle #ShooshReloaded πŸ“TAG THE FRIEND YOU DO THIS WITH CUZ I KNOW YO ASS DO ITπŸ“ (#RepostWhiz app)
repostwhiz - shooshreloaded - shooshkadoodle -
tcdj_ma : @rorenea @bakertootie @theladymzt @_noirdesir πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚
s.yasiin : Shooshieeeee πŸ˜‚πŸ˜‚
rorenea : @countcash45 @model_material_09
ms_palm_n_hollygrove : @cuteanfabulous @miss_wynn_
itsthatboyryan - jeremiah__100 - 9thward_nolaboy - bakertootie -
instagram
jazzyblakk
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­ I don't know why my friends play with me 😫😫😫 By @2realmacdatfee via @RepostWhiz app: When you sarcastically tell your best friend her booty look big and she know it ain't but plays along anyway #Shooshkadoodle #ShooshReloaded (#RepostWhiz app)
repostwhiz - shooshreloaded - shooshkadoodle -
jazzyblakk : @slightlyoffensiverosapalacios I was stationed in Biloxi then. Used to be home every dame weekend. Did you ever go to rhythm city lol
tcdj_ma : @rorenea πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚
s.yasiin : This nigga is hilarious!! πŸ˜‚πŸ˜‚
ms_palm_n_hollygrove : @cuteanfabulous @miss_wynn_
slightlyoffensiverosapalacios : @jazzyblakk I went everywhere! Lol I'm sure we crossed paths without even knowing it! Small world, huh?!? πŸŒπŸ™†πŸ½
jazzyblakk : Lol
mizzmi83 : @gotcha_lookn πŸ˜‚
hazel_eyes345 : @danzielove
markeyettaaaa - mzsuperwoman25 - chey_l - mr_waxs -
instagram
iamcourtney_rivers
#imonpluck @2realmacdatfee #ShooshKadoodle πŸ’…πŸΎ
imonpluck - shooshkadoodle -
gcbri : @iamcourtney_rivers bitch u stupid
call_her_snowwhite : Lol.. play to much!
queenofwheels - youngsosaaaa - 2krisstins - gcbri -
instagram
2realmacdatfee
How all girls talk about all other girls from instagram #Shooshkadoodle #ShooshReloaded πŸ“TAG THE FRIEND YOU DO THIS WITH CUZ I KNOW YO ASS DO ITπŸ“
shooshreloaded - shooshkadoodle -
brielanay : I can't with him you hear me lol @iamjusticemayrie @jaanell @__yourfavorite44__
jaanell : @__thetimeisnow__ if her face was already jacked up....the makeup was NOT gone help her! I tried to tell her!
iamjusticemayrie : @jaanell @brielanay why Kash just used @__yourfavorite44__ word contraption lol
chanaz2 : @mytwo_and_me15 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mytwo_and_me15 : @untamed85
__yourfavorite44__ : @iamjusticemayrie I told you people are in these streets doing the fool πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™Œ
aliciaholdsallherkeys : @shaecrow @so_luckey @luckeyher lmao
jdream26 : @clean_hearts lmao
cuti_pie_takin_over_ - curtis.harding - nayyaa__ - kanaiyaaa -
instagram
iamcourtney_rivers
πŸ’…πŸΎ #imonpluck @2realmacdatfee #ShooshKadoodle
imonpluck - shooshkadoodle -
ladyh21 : @just_danielle_ @angelpet232 lol
_kim_justkim - _katelennn - ___cutedimpless - _love_tko -
instagram
Iconosquare feedback