lutfiiadii
#shesaid #akuterharu
akuterharu - shesaid -
instagram
etherepic
#BeInspiredVidsπŸ™πŸ’―βœ”οΈ #SheSaidVideoOnTheWayπŸ”₯‼️ Tonight I Finished up the shoot for my new single #SheSaid which u can find by searching (Etherepic) on #Soundcloud. Shot this video straight after work tonite, exhausted but motivated for more. This record speaks for itself & the visual will definitely be different for sure. Promo clip coming soonπŸŽ₯πŸ”₯ Stay Humble & Keep working‼️ .. Don't mind horrible camera quality. #Epic #EpicMoments #GrindNGrowth #BeInspired #SheSaid #PrioritiesOvaPleasure #On3 #Large #Love #UnderdogNation #FC #Raw #Everything #Soundcloud #InspirationOvaIgnorance
love - grindngrowth - underdognation - epicmoments - beinspired - raw - fc - on3 - shesaidvideoontheway - soundcloud - beinspiredvids - inspirationovaignorance - prioritiesovapleasure - large - everything - epic - shesaid -
b3thea : check out the page link in bio β˜† Atx ♥ #womeninmusic :)
knottie_ras_lion - _behavingliketeenagers - lawdhavemercy - purposeclothing -
instagram
fitmom215
Good night. Food for thought! #tagsforlike #photoofthenight #picooftheday #instagood #instalike#grind#opportunity#instadaily#reality#hustle#business#branding#truth#strength #strongwoman #nolove#love #inspiration#success #wordsdoinspire#followme #struggle#change#art#lawofattraction#motivation #noexcuses #momof2#fitmom #shesaid
grind - motivation - love - momof2 - strongwoman - instalike - tagsforlike - fitmom - struggle - picooftheday - photoofthenight - instadaily - lawofattraction - opportunity - nolove - change - inspiration - art - strength - business - success - noexcuses - reality - instagood - wordsdoinspire - truth - branding - followme - shesaid - hustle -
inevitablegreatness : Hey. Things are looking bright for your future! Lets Connect! My Kik is zksmith34
facebookoffers : Super!
jshurgs : I love your passion for self-improvement. Please check out my page @jshurgs
j_buc - _missmarina_ - chaselytle - tinywingstea -
instagram
cclaudiagmzz
#Time for a #Treat #SheSaid #Cheers #LongDayAtWork #ForMom #LongDayAtSchool #ForHer #WeLoveIceCream #DessertBeforeDinner
longdayatwork - forher - dessertbeforedinner - time - cheers - treat - weloveicecream - longdayatschool - formom - shesaid -
mashooprietoo : Tell her I said u silly bribri @cclaudiagmzz
christylovesvj - jmmw3 - lopezcarlin5 - liyahx -
instagram
keishayeah
" I lost my #teddybear; can I sleep wd you " #shesaid
teddybear - shesaid -
preciouspalting - janeeecruzat - kissmeslwly - hihelloitshannah -
instagram
miss.raerae
"You were β“‘β“”β““ . You liked me cause I was β“‘β“›β“€β“”. You touched me and suddenly I was a lilac sky and you decided β“Ÿβ“€β“‘β“Ÿβ“›β“” just wasn’t for β“¨β“žβ“€." #lovequote #metaphor #shesaid #douchebag #yup #haveaselfie #nerd
metaphor - lovequote - yup - douchebag - haveaselfie - nerd - shesaid -
trendsetting_style : @davenwilson
thegarrisonwood - el_2tigre - amanda.freakin.solo - ayyyo_its_makela -
instagram
miiirxcee
Love. #love #quotestoliveby #quotes #exactly #drown #sayings #shesaid #douchbag #yup #wordsofwisdom #lifequote #lovequote #trust #stop #water
sayings - lifequote - love - douchbag - yup - drown - exactly - stop - wordsofwisdom - quotes - quotestoliveby - water - trust - shesaid - lovequote -
trendsetting_style : Awesome @davenwilson
hansonumoptcali - carm1ta - parallaxtheater - courtzpatriciax -
instagram
bevie_stitch
Lmao she is ADORABLE and you know it! #kids #beautiful #baby #niece #shedidntsaythankyou #but #shesaid #bye #polite #enough #lmao #loveher
beautiful - loveher - kids - lmao - shedidntsaythankyou - polite - but - enough - niece - baby - bye - shesaid -
g0_bananas : Awwww Chloe πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
pellepellegrino - evrybody_luvs_nic - ___gracielaa - omgdenise_ -
instagram
therealtalkgirlz
ladygaga - urban - losangeles - bomb - takeitall - hesaid - series - dope - bringit - bringiton - highend - recycled - realitytv - kanye - foundart - mindset - different - urbanart - keepitclassy - winitall - nickiminaj - pictorial - kanyewest - sf - shesaid -
therealtalkgirlz : Omg I love it too!! @lovensurfxo like she cracks me up
ney.1 : Where does the clothes come from?? @therealtalkgirlz they are lovely and I have cousins that play with they're dolls and love to dress them up...where do they come from???
love_leal : @emleh333 thats B πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
crazyjessyj : @katrina_johnson_77
fabianbatey : Nice!
therealtalkgirlz : #sf#losangeles#dope#highend#Takeitall#urban#bomb#urbanart#different#Recycled#foundart#mindset#winitall#series#keepitclassy#nickiminaj#realitytv#kanye#ladygaga#pictorial#bringit#bringiton#shesaid#hesaid #kanyewest
hqgaga : Your account is amazing! Follow me little monster?
power2allpeople - dons1on1 - pegpromo - txsh_x_x -
instagram
therealtalkgirlz
ladygaga - urban - losangeles - bomb - takeitall - hesaid - therealtalkgirlz - dope - bringit - bringiton - highend - recycled - realitytv - kanye - foundart - mindset - different - urbanart - keepitclassy - winitall - nickiminaj - pictorial - series - kanyewest - therealtalkshow - sf - shesaid -
thedressform : @ktble
poloon : Very cool!
richporter48 : Wow like it!
dannyleeworks : mega!
therealtalkgirlz : #therealtalkshow #therealtalkgirlz
supermant44 : nice.. check out my bio :)
therealtalkgirlz : #sf#losangeles#dope#highend#Takeitall#urban#bomb#urbanart#different#Recycled#foundart#mindset#winitall#series#keepitclassy#nickiminaj#realitytv#kanye#ladygaga#pictorial#bringit#bringiton#shesaid#hesaid #kanyewest
brittany_flowers88 : Cool!
power2allpeople - pegpromo - txsh_x_x - _._.misfit._._ -
instagram
therealtalkgirlz
ladygaga - urban - losangeles - bomb - takeitall - hesaid - therealtalkgirlz - dope - bringit - bringiton - highend - recycled - realitytv - kanye - foundart - mindset - different - urbanart - keepitclassy - winitall - nickiminaj - pictorial - series - kanyewest - therealtalkshow - sf - shesaid -
jsumtingwong : @blaisdaily
therealtalkgirlz : #therealtalkgirlz
simple_fitlife : :D
ckirsch_44 : @haydenamy @grant1313
dennis_sly : Nice.
therealtalkgirlz : #therealtalkshow
gbm_lifestyle : Amazing!
therealtalkgirlz : #sf#losangeles#dope#highend#Takeitall#urban#bomb#urbanart#different#Recycled#foundart#mindset#winitall#series#keepitclassy#nickiminaj#realitytv#kanye#ladygaga#pictorial#bringit#bringiton#shesaid#hesaid #kanyewest
dons1on1 - djkcb - funnymemes2you - emlynn_hayoran -
instagram
aarnoldphotography
#FBF #BTS #SheSaid #MusicVideo #TGOD #TaylorGang #Taylors #Taylord #AndrewArnold Photography @breezewood412 X @mistercap #WizKhalifa
taylorgang - andrewarnold - bts - taylord - musicvideo - fbf - wizkhalifa - tgod - taylors - shesaid -
jrslist - sk8fat - femititi - tom_space -
instagram
superdupernerd
#SheSaid #Mommy #IWanna PIPturer #Lol #FreshDo #&aPipturer #photogrid @photogridorg
iwanna - photogrid - shesaid - freshdo - mommy - lol -
canmccray - sasha_ml_c - _brishayy -
instagram
vjizzy
Lmao used to hear that a lot... 😎😎😎 #djs #shesaid
djs - shesaid -
burciaga1987 : Date n "do" r totally different lol js
vjizzy : What's the difference lmao @burciaga1987
lorenalpz82 - weechi87 - djjamminjoe - djfusion214 -
instagram
tattedup_elvi
#crazy #weird #pandas #bears #thereeverywhere #theonethatgetsmewillhavetobejustascrazy #blowyourmind #handinhand #lookatmyface #shesaid
crazy - theonethatgetsmewillhavetobejustascrazy - bears - handinhand - blowyourmind - weird - thereeverywhere - pandas - shesaid - lookatmyface -
jodie139 - getyurink___ - denisehair2770 - kristina9935 -
instagram
inappropriate_memes
Them thirsty niggas #thirsty #dudes #dm #girls #pathetic #funny #followus #funnymeme #inappropriatememe #shesaid #mistakes #ugly
funny - dm - pathetic - thirsty - ugly - girls - dudes - mistakes - funnymeme - followus - shesaid - inappropriatememe -
random_epicness69 - darkesthikari - yashik.a - rome_4130 -
instagram
inappropriate_memes
Hahah #funny #followus #funnymeme #inappropriatememe #shesaid #follow #trending #tagsomeone #memes #meme #rude #offensive #guys #girls #thirsty #getnone #follow #trending #tagsomeone
meme - followus - thirsty - girls - follow - guys - tagsomeone - inappropriatememe - funny - trending - rude - offensive - funnymeme - memes - getnone - shesaid -
jackitwitgojo : @boneszino @velvetsac @pink_curtain_daniel @rickyc860 @cliftonjr
andradee : @eeleeshhhha__
boneszino : @jackitwitgojo hahahaha
k_ronz : @cbear904
wilothewisp : @clinteatswood ...lol the trolly
wilothewisp : @billnobudd
arabicc_barbiee - random_epicness69 - only1deelopez - pink_curtain_daniel -
instagram
inappropriate_memes
Tag her! Follow us! #funny #followus #funnymeme #inappropriatememe #shesaid #mistakes #ugly
mistakes - funny - followus - ugly - inappropriatememe - shesaid - funnymeme -
david_mclaren6 : Niccee @davenwilson
only1deelopez : Showing #InstaLove from @Only1DeeLopez
xoxosillygirl - random_epicness69 - rome_4130 -
instagram
utopic_music
#thePhydanIsm#planb#shesaid
thephydanism - planb - shesaid -
utopic_music - phydan - narmin.guliyeva - waageen -
instagram
areynoso89
I usually just think SURE!!! πŸ˜‚ #sure #aintthatthetruth #hoesgonnabehoes #noshedidnt #lmfao #idontdothis #shesaid
idontdothis - sure - noshedidnt - aintthatthetruth - lmfao - hoesgonnabehoes - shesaid -
richierich40 : You know I dont do this, really.... your doing it right now though...?
areynoso89 : @mandyrstar I don't take πŸ’© from nobody especially this fucker πŸ‘‰ @eddiie.m all natural bro u already know what's up Mr roid rage
eddiie.m : πŸ˜‚ dick
areynoso89 : @marisoul8 99/100 I doubt it lol
marisoul8 : Hahahaha ok mr.know it all... Just cuz ppl in ur past might have saod it doesnt meAn ppl in ur future. Will.
areynoso89 : Lol rather them not but I just thought this was funny cause I know a few ppl that say this πŸ˜‚ @marisoul8
areynoso89 : @marisoul8 don't bother me tho cause I'm still πŸ‘‰πŸ‘Œ whether they say it or not πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
marisoul8 : Im sure....
tgoo_d - brittany_nnicole29 - eddiie.m - 1mores_nvr_enough -
instagram
freddies_back
#shesaid#thatstheone
iminprisonbitch - thatstheone - shesaid -
freddies_back : #iminprisonbitch
freddies_back - sbzzy_1 -
instagram
etherepic
Go Hard for Go Home, dreams & goals ain't nothing to play withπŸ™πŸ’―βœ”οΈ #EverythingOfficialVideoLinkInMyBioβœŠβ€ΌοΈ #SheSaidOfficialVideoComingSoonπŸ”₯‼️ KEEP working™ #Epic #EpicMoments #BeInspired #GrindNGrowth #UnderdogNation #PrioritiesOvaPleasure #Large #Love #Dope #FC #SheSaid #Everything
shesaidofficialvideocomingsoon - love - prioritiesovapleasure - grindngrowth - dope - underdognation - epicmoments - beinspired - large - everything - fc - everythingofficialvideolinkinmybio - epic - shesaid -
her_msis - kinggxtut - brooklyn_dawa - xstreetstv -
instagram
3._.am_just
♻️via @amar_saddique1 πŸ™ŒπŸ˜‚ #ThemNudesGotMeLike#CanIHaveThatBack#SheSaid#YourEyesOnly#WhatAmIGonnaDo#ThemNudesThough#ForMe#NoShares#Haha#Lmao#Friday#Decent#Bruh#3AMJust#HashtagHitman#0to100#NoFuxGiven#NoChillZone#TurnUp#NoManners#Bruh#NoFlexZone#NoFucksGiven#Accurate#IWasntReady#London#Wtf#Ffs#NoChill#NiggazBeLike#BitchesBeLike
noflexzone - 3amjust - turnup - haha - accurate - friday - ffs - themnudesthough - themnudesgotmelike - london - wtf - canihavethatback - 0to100 - bitchesbelike - nofuxgiven - iwasntready - lmao - forme - whatamigonnado - hashtaghitman - decent - nochill - noshares - youreyesonly - shesaid - bruh - nomanners - nochillzone - niggazbelike - nofucksgiven -
amar_saddique1 : Fuck sake πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
the_little_lioness : πŸ˜‚πŸ˜‚ awwww ffs πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
hey_satti : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ˆ
xyannaaa : @official_rellxx
justinsayso : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚β—οΈ
mazziereid : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
samxxsaj : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @hizzwifey970 βž–βž–βž–@foreveryoursxxx @phoolgobi
maryashalee : @beauty_iza_beast ctfu
hizzwifey970 - emileerakel - mazziereid - samxxsaj -
instagram
fine_royale
#celebritylookalike #shesaid #errbody #say #welookalike #shesaid #yonce #bangs #on #FLEEK #shesaid #teamnatural #shesaid #idontneedmakeup #shesaid
imgettinacheck - errbody - hang - teamnatural - icant - stay - hairstyles - say - they - stealing - jealous - on - welookalike - fleek - celebritylookalike - cuz - yonce - theymad - bangs - withthegirls - idontneedmakeup - my - shesaid -
fine_royale : #icant #hang #withthegirls #cuz #theyMAD #shesaid #they #jealous #imgettinacheck #shesaid #they #stay #stealing #my #hairstyles #shesaid
prettykrush_ : Hey boo, what time will you be at work tonight,
fine_royale : 8 @prettykrush_
hellokrisie - angelbryson - prettykrush_ - toemodee -
instagram
lilmisshoneyb
#repost. #shesaid #differences #love #comfortable #truth #loyalty #loss #stupidity #values #relationships #truestory #users #quotes #wisdom #latenight #revelations #maturity wordstoliveby #wordsfromtheheart #realizations #lifequotes #learning
realizations - love - users - truestory - lifequotes - differences - loyalty - latenight - quotes - learning - wisdom - repost - relationships - loss - comfortable - revelations - maturity - stupidity - values - wordsfromtheheart - truth - shesaid -
official_bstarr : βœ”οΈπŸ’―β€ΌοΈπŸ™Œ
ms_javonn - beeyoutaful - sunshineneka - godfearing_yut -
instagram
colbyhabick_
Cuddling watching TNF with this munchkin πŸ˜‚ #shesaid #shewanted #thepinkborder
shewanted - thepinkborder - shesaid -
eeehhhliseo - brigittttte - ibarela34 - angelabowen12 -
instagram
juliangently
#SheSaid "I haven't treated you like a King in a while...please, get dressed. Don't ask questions. I'm not going to take no for an answer"
shesaid -
fragile88 - neeceeg_71 - e_trane77 - bonesabbyphoto -
instagram
msdeidrachere
😏... Let it flow..#shesaid #hesaid #ladies #men #relationships #relationshipadvice #relationshipquotes #justlikethat #truthbetold #message #lovequotes #rmdrake #poems #poetry #poeticstyle #quotes #quotesoftheday #love
justlikethat - poeticstyle - ladies - love - hesaid - rmdrake - men - quotes - poems - message - relationshipadvice - lovequotes - relationships - poetry - relationshipquotes - truthbetold - quotesoftheday - shesaid -
riderek : Sweet quote!! Tell me what you think of my latest writing? :)
taylor.amie - supalovac - bethechange1111 - r.m.curt -
instagram
dasss_it
bad influence. #onedrink #shesaid #itllbequick #shesaid
onedrink - itllbequick - shesaid -
valerym_makeup : Keep her @dasss_it
dasss_it : @valerym_makeup come thru you hoe
d_fdez : @valerym_makeup ...... this tea bomb tho. I had a feeling your ass was gonna say some shit! You woulda never come if I said anything about a drink sooo.... #thesehoesgothoes
cml_88 : Was up fam!
dasss_it : @cml_88 what's up lost one
cml_88 : Chillin good and you stranger how you doing.
valerym_makeup : Is ok boo and about the those weekly meeting at Flannys are over @d_fdez
d_fdez : @valerym_makeup you know they're not
rtthr33 - patty_mayonnaise05 - flaxx0424 - __chrisr__ -
instagram
creativemind_happyheart
Just flushed. Flushed and I don't even know what for #shesaid, #watercolorwork
shesaid - watercolorwork -
mthrlprd - jackiemaebee - jerileemedina -
instagram
dreamcatcher__29
#imsorry #apology #forgiveness #relationship #ego #hesaid #shesaid #whatever #movingon
relationship - apology - hesaid - movingon - whatever - ego - shesaid - forgiveness - imsorry -
dancetheniteaway : Love
hashtagbrokenflo - j4ke4nthony - dancetheniteaway - mrphoneman72 -
instagram
joveeco
Oop. #sipstea β˜•οΈ #shesaid
sipstea - shesaid -
everydaythebrand - kimg81 - cary8erry - beautyjunkie2012 -
instagram
justpyt_stillyfb
... #shesaid fux #BostonMarket #hesaid 😳... dinnah @ da #cheesePub cuz its his fav... all #beefballs ena lil #chixenParm aaaw shyt Betch πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ#RoyalSwagg #notHousewifeMaterial πŸ΄πŸ’©πŸ΄
royalswagg - cheesepub - hesaid - chixenparm - nothousewifematerial - beefballs - shesaid - bostonmarket -
instagram
Iconosquare feedback