ig_ignorance
Damn yall looking at the hair and laughing but my mind works different tho..... I look at this pic like damn you know how fucked up if a friend you have to be to take this picture ??? Cuz this is not a #selfie #scandalous #SHEneedsNEWfriends
selfie - sheneedsnewfriends - scandalous -
__nosaint__ : Lmao! @meaza_g
meaza_g : OMG!!! @__nosaint__ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
skimpypedant - c3cil1a - ggsweet -
instagram
avkrol
It's possible we've been spending too much time together. #iswearthisisnotmychild #sheneedsnewfriends #nerdbyosmosis #ifoundherlikethis
ifoundherlikethis - sheneedsnewfriends - iswearthisisnotmychild - nerdbyosmosis -
brynalexis : Krol...this pic....I'm speechless!! LOVE!! She's such a lucky girl!! #bestnannyever #instantlyjealous #ihaventevenreadharrypotter
furthethrillofit - ellieann35 - kcbotta10 - msmmns210 -
instagram
kashh_tyler
I thought I taught Harlee better. We dont like fake friends. πŸ˜‚ #sheneedsnewfriends #smh #harlee #mylittlegirl #myworld #sheonlyneedsme
harlee - mylittlegirl - myworld - sheneedsnewfriends - smh - sheonlyneedsme -
kashh_tyler - k_freeman3 - jess.kaileen - brookeeee64 -
instagram
josette_louison
Follow this girl 😬 #followforfollow #white #sparkle #bighead #sheneedsnewfriends πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜ƒ #loveyou @wise_kid_sparky @wise_kid_sparky @wise_kid_sparky @wise_kid_sparky
sparkle - sheneedsnewfriends - followforfollow - white - loveyou - bighead -
king__kieron - petez_15 - christianmodeste - sadedance -
instagram
simplyysyl
Where are her Friends? Friends dont let friends look the stupid. #smfh #learntoblend #sheneedsnewfriends #poorgirl #notcute #lmao #needhelp ??
smfh - lmao - sheneedsnewfriends - needhelp - poorgirl - learntoblend - notcute -
vmartinez1005 - ashlynnsamudio - younghooah - seleni_xo -
instagram
femac4life
Batman's Girlfriend πŸ˜³πŸ˜³πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™…πŸ‘€ #WingsOnHerFace #TFWasSheThinking #SheNeedsNewFriends
tfwasshethinking - wingsonherface - sheneedsnewfriends -
im_sofa_king_azn : But the convo got me crying πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ they were goin in...lol
femac4life : I can change my eyebrows any way I can, but you can never change your ugliness !!! lol @im_sofa_king_azn
prettymoneygirlz2014 - lola_digregorio - devon17_ - missscott111 -
instagram
dllscwbyzchik
Ummm.... Maybe she was going into Walmart to buy pants?!? Lmfao #dontwearnudepants #whyyyyyyyyyyyyy #fail #sheneedsnewfriends
fail - dontwearnudepants - whyyyyyyyyyyyyy - sheneedsnewfriends -
chelleofevil : Ommfg. I just threw up in my own mouth.
dllscwbyzchik : Bahahaahaahahahaaaaa @chelleofevil
dllscwbyzchik - knootsie - chelleofevil - nixgma -
instagram
ms_scorpion89
When your friends hate you #sheneedsnewfriends #poorsoul
poorsoul - sheneedsnewfriends -
tinkerbelle_austin : nooooo man d funnnnk
beautifulc365 : GirlπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±
beautifulc365 - latinspice11 - im_natural_andproud -
instagram
beatriceclay
That night when I crashed a sponsor's party thanks to @issarae @luvvie @glassesnglitter @addye_b πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ fun times. I really should have had a 3rd drink but I really didn't want to end up like our friend locked and left in the bathroom stall. #sheneedsnewfriends #BeGreatB6
sheneedsnewfriends - begreatb6 -
fashiondujour : Hey Ladies!!!! #BLMGirls @glassesnglitter
addye_b - trash_titans - mommyweek -
instagram
gabby_est1989
πŸ˜©πŸ™…πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€ I can't.. But it's so funny πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #iwishicouldhelp #thisiswhatiwanttostop #fashionismyshit #sheneedsjesus #wherethefuckisshegoing #sheneedsnewfriends #lmao
thisiswhatiwanttostop - sheneedsjesus - lmao - sheneedsnewfriends - iwishicouldhelp - wherethefuckisshegoing - fashionismyshit -
beyondthehill : Your hash tags. I'm done lol
killachristy : #sheneedsjesus lmao!! 😹
gabby_est1989 : She does 😳 lol @killachristy
sonarifico756 - e3eka - so_apodaca - beyondthehill -
instagram
hayhaysmomma
#icantatoplaughing #shetoldmeohavetowakeherup #yasurehay #nutball #healthyagination #sheneedsnewfriends
sheneedsnewfriends - yasurehay - healthyagination - shetoldmeohavetowakeherup - icantatoplaughing - nutball -
vheleen -
instagram
cheryl_xxoo
Cheryl ' s been high jacked by @littlemiss_italiano and @littlemiss_italiano #bffs #sisterwifes #sorrynotsorry #sheneedsnewfriends #stoleherphone #shestakingadump
stoleherphone - sorrynotsorry - bffs - sheneedsnewfriends - shestakingadump - sisterwifes -
littlemissirishbean : @cheryl_xxoo @littlemiss_italiano @gmoneyyyyy__ #sorrynotsorry
tiffispliffi : Yummm Moscow mule!πŸ‚ehhh closest thing haha
romania6969 - jscottw1 - danbonelb - littlemiss_italiano -
instagram
onetruclare
#Repost #TooDamnFunny #SheNeedsNewFriends #EyebrowsProblems #LongDivision #WhyOhWhy #CantStopLaughing
toodamnfunny - never - sheneedsnewfriends - cantstoplaughing - repost - whyohwhy - eyebrowsproblems - bemymirror - longdivision -
bryandubb : Waaar! Mpaka space to carry the 2? Guduness! Lol
muthonp : Oh dear! Poor thing somebody please help this girl!!!
onetruclare : @muthonp please, never let me walk out of the house lukn like this. #NEVER #BeMyMirror
kantaiquickcook : πŸ™ˆ
muthonp : @OnetruHandcuffs and chains if it came to it
nickymonick : Lol!! Maybe she likes being #on mirror !!
nickymonick : It is a torture
onetruclare : Thnx @muthonp!!
noniiq - vdjchucky - careysams - 1s_a_belle -
instagram
pretty_brwn_sike_i_a
#why!!!!! #SanAntonio #nightlife #sheneedsnewfriends #funny #RP
sanantonio - funny - rp - nightlife - sheneedsnewfriends - why -
_sylvia_hk : Amazing!
ms_shlandra84 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
the_medic_whisperer : what the world in hell no fantasy land is this bollsheet
leahlorray - mrsnaomi - twan_lt - robin_luv -
instagram
phat_pretty
Is the struggle this real? #Dots #hanginonfordearlife #sheneedsnewfriends #theonesshegotaintshit. Gm all!!
dots - sheneedsnewfriends - hanginonfordearlife - theonesshegotaintshit -
bossladi_ktp : @phat_pretty she must hve gotten that bra from Dots too!!!! Ctfuuuup
phat_pretty : Tory said that bra stronger than some of people's relationships! Lmao @bossladi_ktp
phat_pretty : I didn't take the pic @alek1106
bossladi_ktp : _/\__/\__________flatline #Dead tell Tory he killed me
msneenypop : Wow
acflowers32 : Lol
charisse0702 : πŸ˜‚ @phat_pretty
lmao_ufunny : Ha ha ha ha ..sis u so silly
bossladi_ktp - my_shawnalove - 131ad - mztanisha_hair2at -
instagram
meguhsaurus
Precision pour.... #poor #cincodedrinko #sheneedsnewfriends #takeherhome #nonewfriends
poor - cincodedrinko - takeherhome - nonewfriends - sheneedsnewfriends -
sydnie_west : @chelswest miss I'm too hungover to babysit😾
thebere : πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ’°πŸŽ₯
katharine_bock : Nice catch
chelswest : I need to go home
jennaaa_leee : @sydnie_west πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
utahu13 - thebere - philsmith14 - hunter_w10 -
instagram
missmissyjd
Somebody needs to have a serious talk with they girl or is this just apart of being about ur money lol? #notaboutthatlife #namethis #nowords #slapyourself #sobadmakesmewannaslapyomama #sheneedsnewfriends #shouldhavestayedinbed
namethis - sobadmakesmewannaslapyomama - shouldhavestayedinbed - nowords - sheneedsnewfriends - notaboutthatlife - slapyourself -
kandy_kysses25 : Omg that's crazy lol!!
obeybaybay : Wtf
royal_conquest : This bytch here!!!
stefalaniz : @sirepresents not u
sirepresents : @stefalaniz #swag #shouldaputoneoverhead 😩
_trbey - w6.0 - janinasecret_ -
instagram
youmustbemistaking
The many faces of @jackie_evan on wine #wine #girltalk #beingcool #imhercoolfriend #sheneedsnewfriends #beringer #beringerwine
beringerwine - girltalk - sheneedsnewfriends - beingcool - beringer - wine - imhercoolfriend -
jackie_evan : you suck!
youmustbemistaking : Too bad @catheter_party couldn't join us!!!
youmustbemistaking : @catheter_party it's fun of course 😊
jwgacy213 - jackie_evan - horchatachica - punchable_face_ -
instagram
saksforeign
This is what u look like when u don't get ur hair done by @manoloxtendo πŸ™ˆπŸ‘Έ #DoesShenotOwnAMirror #SheNeedsNewFriends #WhyDidSheLeaveTheHouseLikeThat
doesshenotownamirror - whydidsheleavethehouselikethat - sheneedsnewfriends -
jesslica_rabbit : Lol
_ifyouknowbetter : 😳😳😭 omg no.
jessikuhaa : OMG πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­
chloenazar : lmfaoo that's atrocious πŸ˜³πŸ˜‚πŸ˜­
am1xo : 😩😩😩 OMG babe is this in tdot?? I recognize that girl lol
saksforeign : @axmarciano lmao no no
am1xo : Lolll okok I could swear it's the same person . Exact same hair lmao. But really who leaves the house like that πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ˆπŸ™ˆ
saksforeign : @axmarciano πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ so there's 2 like that??? Lmao her friends suck!!!!
crazypretty_prettycrazy - jesslica_rabbit - missash416 -
instagram
blckporcelain
A friend got me this inappropriate glass & put an Easter Bunny it. Nc nc nc. This was part of his birthday care package for me 😢 #friends #WhyWouldIEverUseThatLine #SheNeedsNewFriends
whywouldieverusethatline - friends - sheneedsnewfriends -
oldladypants : Sies
blckporcelain : 😝 @oldladypants
bean_bag_boy - ruthreinvented - zalenem - mizmarcee -
instagram
_renaeg_
Why?! 😩 #SheNeedsNewFriends #OrAmirror
oramirror - sheneedsnewfriends -
gdhvvvjn : Lol your soo wrong
eye.mo : Lol ur all creepin in the racks haha
_renaeg_ : @imo_91 lmao callin me out. I had to tho. Pushed alllll the clothes to the sides 😩
lizzy_f_babyyy - oh_terry - gieselg -
instagram
karieshaiy
#shewrongforthat #disrespectful #thatbellytho #noshame #wegottadobetter #smh #assaultoneyes #lol #lmao #funnypic #funny
thatbellytho - ghettp - ijustdontgetit - wegottadobetter - disrespectful - blackpeoplebelike - niggasplaytoomuch - thisisfunny - noshame - sheneedsnewfriends - niggaproblems - funnypic - shewrongforthat - assaultoneyes - funny - lmao - btchesbelike - thatsallbad - lol - hoesbelike - ratchet - thatsnotwhatsup - smh - noshedidnt - tuckthatgut - hotmess - niggasbelike -
jay_meal : @hisdesign
thelordevan : @nicoleabikzerr
bernbtheman101 : Shakisha all grown up
karii_r94 : @celinaabee
franzi__sch : @zensucht 😭
flamethegreat : @ayoo_kid_ and @bowdownhoe_16 boo
bowdownhoe_16 : Pffff woulda thought @flamingpoptart
baller_p3 : @inspiredby_ye
tabor_loves_the_weeknd - betty_jones_ - itsjismehoe - alex._is -
instagram
tereashby
Even though my best friend Gloria-Jean just buried her husband on Monday I'm glad I am able to put a smile on her face..... Even if its for a little while ♥♥ #BestFriends #Forever #Love #LoveHer #Strength #Laughter #Smile #Texting #Coruba #Jaggers #RIP #BumCracks #WeGrownWomen #Not #SheNeedsNewFriends #Lol #TakingInterviews
love - jaggers - forever - rip - sheneedsnewfriends - not - takinginterviews - bumcracks - loveher - strength - wegrownwomen - texting - lol - coruba - bestfriends - smile - laughter -
tereashby - ljc06 - martyjuwj -
instagram
obi_tobi
You've either had one of these kinda eye brows or you definitely have some kinda mate out there who actually believes that this shit makes her look sexy lmfao.... #StraightDropOut #NotEvenWhenAmMadDrunk #Don'tEvenDareTalkToMe #LordSaveHerSoul #SheNeedsNewFriends #WhyDidSheHaveToBeBlack
straightdropout - lordsavehersoul - whydidshehavetobeblack - don - itiswhatitis - sheneedsnewfriends - nojokes - notevenwhenammaddrunk -
fabianagiovetti24 : loooool why??????
kikicachoo : But why wud u pluck out ur own brows to draw a monstrosity pon yuh face!!!!..LOL.πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
lamslivinglife : πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ #dreadful
obi_tobi : @keithfit you can have her in the last hour in a rave bro. Am happy just heading home to some porn and some tub of Vaseline looool #NoJokes
amandamck01 : Just your type @keithfit πŸ˜‚
obi_tobi : Don't have it @keithfit she's calling you still... LooooL
onkors : @obi_tobi that last hash tag says it all. Man said porn and tub of vas πŸ˜‚πŸ˜‚...seriously need to stop hanging around with u πŸ™ˆ
obi_tobi : @onkors hahaha #ItIsWhatItIs
pretty_brwn_sike_i_a - trinalicious_ - missklouise1 -
instagram
onemicstandshow
We love our job too but damn. #overboard #mcdonalds #whatisshewearing #sheneedsnewfriends
mcdonalds - whatisshewearing - sheneedsnewfriends - overboard -
queenelizabeth84 : Lmaooooo!!
euphorias_wetnest : Whoaaa lol sheesh
poohberious : No sa
chef_mercedes : Lmaooooo! She love her job!
leo_female_kiing : CTFUUUUUUUU
danysiggy : Nooooo
chef_mercedes - michelleguintu - duh1208 - leo_female_kiing -
instagram
_theluvlynay
Up bored & playing with my camera, now that this creep then woke me up!!! πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ #SheNeedsNewFriends #ThatStayUpLate #ThatSheCanTalkTo πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’
thatstayuplate - thatshecantalkto - sheneedsnewfriends -
iam_chellebei : Who???
damonsantana - the_real_calico - coocoobrown - mr_skelton_ -
instagram
da_likable_asshole
Yall Bitches be OD'in with this eyebrow shyt #WTF #SheNeedsNewFriends
sheneedsnewfriends - wtf -
da_likable_asshole : Nah she finished @pinklips__
kaycudi_ - nesinectar -
instagram
emily24phillips
*Jazz around big dogs* #newbffs, #thebestie #jokes #whydoeseveryonethinkthat, #completeretard #sheneedsnewfriends #Labrador #jasmineshashtags #eightiesparties #yes #youwerenotinvited @just_jjazz
thebestie - jasmineshashtags - labrador - eightiesparties - jokes - newbffs - whydoeseveryonethinkthat - sheneedsnewfriends - completeretard - yes - youwerenotinvited -
jas_tunnels : * #ninetiesparty
tiff_brody77 - narniegiles - milena_blaszczak - emm_holt -
instagram
ebonispencer
I hope she don't pay somebody to do her eyebrows....#watchingmsnbc #sheneedsnewfriends #whodidthattoher #mustdothemherself
mustdothemherself - watchingmsnbc - sheneedsnewfriends - whodidthattoher -
__simply.jey - mrsjaygee -
instagram
megann_ann_22
Can anyone goes why I name her Uma? #Uma #GoatLife #FarmLife #SheNeedsNewFriends #RIPBill #RIPLucy
ripbill - farmlife - riplucy - uma - sheneedsnewfriends - goatlife -
pink__sprinkles : Penelope the widow looks hungry?? Lol 🌾🌾🌾
megann_ann_22 : She won't eat :( she's sad her friends died @britt_britt_bfh
jenipijl - katkitty88 - _lacey_nicole - 13negrete -
instagram
Iconosquare feedback