princessjud
😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 How I feel when I look at her body. #shegotadunk
shegotadunk -
beautifully_made89 : My dunk is coming but not that big of course she's a beast @princessjud and her body is sigh no comment πŸ™ŠπŸ™Š
princessjud : @beautifully_made89 girl. That's what I said. The girls a beast. I can only hope to have an inch of what she has 😩
beautifully_made89 : Sigh... Squats will do try it
el_bendyfly_911 - lentzswv_ibreathemusic - chanelesttresbelle - zinobia13 -
instagram
lizzie_loves_
The best feeling ever! πŸ˜ˆπŸ˜πŸ’œ #cuddle #bootyrub #bootymassage #thebest #girlswithbutts #biggirls #cuddleme #alliwant #biggirlsrock #chubby #chunky #chunkylove #chubbygirls #fatty #fatgirls #feelinsometypeofway #giveittomedaddy #homeworkbreak #itsjustig #imjustsayingtho #lol #likeabiggirl #moments #shegotadunk #thickumz #thickgirls
fatty - moments - cuddle - fatgirls - thickumz - bootymassage - chunkylove - chunky - homeworkbreak - giveittomedaddy - bootyrub - chubby - shegotadunk - feelinsometypeofway - thebest - likeabiggirl - biggirls - biggirlsrock - lol - girlswithbutts - thickgirls - chubbygirls - itsjustig - imjustsayingtho - cuddleme - alliwant -
bigjermteg : @sereiabrasileira
jayprezident : Great pic
alofukiit150 - jae_monsoon - chefcobian - _jin_njuice -
instagram
lizzie_loves_
Chunkydunk πŸ’œπŸ‘ #school #leselfie #bathroomselfie #mirrorselfie #bored #bathroombreak #shegotadunk #bbw #biggirls #biggirlsrock #brainsandbeauty #lmao #fatty #allblack #thickgirls #thickwaist #thickumz #beconfident #lalalalala
fatty - bathroomselfie - bathroombreak - thickumz - brainsandbeauty - shegotadunk - mirrorselfie - school - lmao - biggirls - biggirlsrock - leselfie - thickgirls - thickwaist - beconfident - allblack - bbw - bored - lalalalala -
nid.de.guepes : Niiiice
el_916 : Lovely
brooklyn_bangzz - monster3651 - darrenmillar - el_916 -
instagram
that1cubapinochick
He said he loves all my #curves and all my edges, all my perfect #imperfections... πŸ˜‰πŸ˜˜β€ #Cubana #Filipina #MixedChick #CuteAndCurvy #TeamBigBooty #NikiMinajiDress #SheGotADunk #ThickChick #ThickThighs #LittleBlackDress #Smile #Happy #Confident #LoveTheSkinImIn #NewMe #BlackHair #CurlyHair #PlayingDressUp #Heels
playingdressup - nikiminajidress - lovetheskinimin - cuteandcurvy - cubana - curves - curlyhair - heels - thickchick - imperfections - shegotadunk - filipina - newme - blackhair - confident - mixedchick - littleblackdress - teambigbooty - smile - happy - thickthighs -
that1cubapinochick : Thx hunny! Miss you too! @mommy_wife_4_ever4
heartbreakkjay : ❀
producer_charliebeatz : Yeah, I got a bad Chica Bonita!!!! Mua!!!
that1cubapinochick : πŸ˜‰πŸ˜˜ @producer_charliebeatz
nycbigman : Very nice pic πŸ˜œπŸ’–πŸ’žπŸ’ŸπŸ‘Œ
that1cubapinochick : Thx you @nycbigman
nycbigman : Anytime love
edoakako : Sweety
redvelvet_mamii - hotwaterz - blake8fifty - flamez.yfdon -
instagram
catpeselli201
Last one I promise! - my emblem on #blackops2
gaming - nostereotyping - emblem - blackops2 - gamertag - loveit - gaminggirl - wartime - girlsarebetterthanboys - yougotshotbyagirl - xbox360 - shegotadunk - duh - gamerchick - gamergirl - lastone - callofduty - lol - playing - girlswhogame - bored - girlswhoplayvideogames - cod -
catpeselli201 : #lastone #lol #yougotshotbyagirl #shegotadunk #gamertag #gamerchick #cod #callofduty #xbox360 #emblem #loveit #gamergirl #girlswhoplayvideogames #girlswhogame #gaming #gaminggirl #nostereotyping #girlsarebetterthanboys #duh #bored #playing #wartime
parrunahd : Wow!
imurj.kyzrs - shesarebel911 - ohheyitsbarbie - christine_peselli -
instagram
missash_b7
#FBF #ALLBLACKEVERYTHING #LASTSATURDAY #EPICNIGHT #SUMMERSOVER #WATCHMYBACK #BACKFAT #THICKGIRLSHAVEMOREFUN #ILOVEMYCURVES #HIPS #DIPS #BAGOFTRICKS #LEVELSTOTHISISH #SHEGOTADUNK #FULLMOON #SHOWINGOFF #JUSTCAUSEIFEELLIKEIT #LIGHTS #CAMERA #ACTION #HOLLYWOOD #RUNTELDAT
watchmyback - allblackeverything - fullmoon - levelstothisish - dips - runteldat - justcauseifeellikeit - thickgirlshavemorefun - fbf - showingoff - ilovemycurves - epicnight - shegotadunk - lights - summersover - backfat - camera - bagoftricks - action - lastsaturday - hollywood - hips -
presidentcarter_ : Enough hashtags or nah?????
missash_b7 : @presidentcarter_ nah...πŸ˜”πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜‚
missash_b7 - yasquerading - presidentcarter_ - marilynand -
instagram
27jenn
Last night with the birthday boy 😁 @papadios1
shegotadunk -
27jenn : Excuse mamadukes booty.. #shegotadunk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
vanev22 - jbgl - katitapink - yenni_xavier -
instagram
miket1388
She got a cakeeyyy. 😍😍#wcw #jenniferlovehewitt #shegotadunk #squatlife #ineedthat
squatlife - ineedthat - jenniferlovehewitt - shegotadunk - wcw -
mme.jules : since wen?!?? πŸ˜³πŸ™€
miket1388 : @mother.0f.lions idk but i fucking love her
mme.jules : @mother.0f.lions lmaoo tht shits def fakee .... but thts none of my business 😹
miket1388 : @mother.0f.lions dont hate! Its not fake she squats and is rich. Thats not a KIm K butt. Its a worked out cake 😝
mme.jules : @miket1388 whateva u say 😼
pinknapple - coyle_one - swag_dash - glamaz731 -
instagram
toot_that_thang_up
Happy Burfday to this HOTπŸ”₯πŸ”₯ TAMALE! #Maya #Moose #itsyobirthday #sweet16 #tootsieroll #shakeitlikeasaltshaker #wooblewooble #illhumpyoulater #shegotadunk
illhumpyoulater - moose - itsyobirthday - shakeitlikeasaltshaker - wooblewooble - tootsieroll - sweet16 - maya - shegotadunk -
cookiee._ - get_on_down12 - kandissterling - terreal1 -
instagram
nicktasic
#animalface @easytigerapps #gay #animals #shegotadunk #wisconsin #carvattis #twerk #turnup
animals - gay - turnup - carvattis - animalface - twerk - wisconsin - shegotadunk -
milwaukeemart : Great!
yonceonyamouth - mrs.loza - tgcyrdkl - koda.22 -
instagram
fordtonya
#Dark&lovely #shegotadunk
dark - chocolate34 - shegotadunk -
fordtonya : #chocolate34 time to unwind, so glad to have the trial over
fordtonya - hassansaid110 -
instagram
_therealjuju1
Still trying to get through all the pics! Baby yall cut up. I can't wait to post some of the others. Who cuts up like this in a wedding dress! #idreamofjuju #shegotadunk #lookatmymommaface
idreamofjuju - lookatmymommaface - shegotadunk -
ron_lav : Jake & your mama!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ron_lav : ❀️❀️❀️
trellybabe - ladykaym - h8ers_gon_h8_mah_swagg - djmoneysteph -
instagram
hitzwell
Jamin #SheGotADunk #SouljaBoy
souljaboy - shegotadunk -
mrchrisdajeweler : Wow!
masterofbling -
instagram
sheandher3beats_jsydliv
My WCW! This woman is Amaze Balls, if I do say so myself! She is focused on living the rest of her life with no FEAR, no SHAME, and no COMPROMISE. She will let no one or anything stand in the way of her HAPPINESS!!! YA HEARD ME....in my Mama Dee voice...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Loving my life and the people in it!! Live Laugh Love Folks! #wcw #shegotadunk #notreally #numbersdontliebutpicturesdo #iwouldntbemewithoutthesillyhastags #hastagsfordays #MrsForeman #thatsoundsnice #icantlie #illmissRamseur #thatlastnameisjustdifferent #live #laugh #love
illmissramseur - numbersdontliebutpicturesdo - wcw - icantlie - mrsforeman - iwouldntbemewithoutthesillyhastags - live - hastagsfordays - thatsoundsnice - laugh - thatlastnameisjustdifferent - love - shegotadunk - notreally -
tru3reality : beautiful pic..
tashnicki : #andinthatorder
lett79 - marie.moore.31542 - sherita_marie - tmlittle_ -
instagram
tatiianae
#photobombed πŸ˜‚πŸ˜‚ she didnt even realize #momma #shegotadunk
momma - photobombed - shegotadunk -
ashleyvalle_x3 - nicole_escuder00 - yourstruely_rubi_ - yosoyjovi -
instagram
tangie_bg17
DS #usie #saturdayMIXX #suitelounge missing @trinityluvr DS#1
1 - suitelounge - saturdaymixx - shegotadunk - usie -
trinityluvr : Awee tear tear. I miss yall too. #ds1
tangie_bg17 : They played your song #shegotadunk lol @trinityluvr
trinityluvr : Y'all look dark skinned.
tangie_bg17 : Lol we are! The blacker the berry the sweeter the juice
trinityluvr : Lol wow wow. Love tha5 song. Im playing it at the wedding.
trinityluvr : @jaqbnimble82 got em sea sick over there with the #goodhairwaves. Lol
metoyamonroe - the_original_tax_diva - gradeaworld - prettyashkat -
instagram
baglessmk3
this girl right here has been my ride or die for a mInute now.. shes such a fucking babe! #Beautiful #whatababe #wheredidyoucomefrom #howdyneighbor #rideordie #youarethebaddestbitchievermet #shegotadunk #shegotadunk
beautiful - youarethebaddestbitchievermet - wheredidyoucomefrom - howdyneighbor - whatababe - rideordie - shegotadunk -
baglessmk3 : @s_hank2.0
jlhostetter - lade1961521 - braken_necks_wrx - sirpaulcharles -
instagram
nikkiegiovanni
Ctfu...I swear I'll never understand this fellas....smdh 🍰 #BigBootyProblems #Annoying #Ugh #ButItsCuteThough #Him #GetOffOfMe #Cake #Batty #CurvyGirl #SheGotAdunk #Thickems #LeaveMeAlone #StopIt #Hilarious #Crazy #DudesBeLike #obsessed #Obsessive #QualityTime #LaidUp #Cooling #intimacy #WeBeAllNight #BigBootyGirl #relationships #Dating #Courtships
courtships - crazy - ugh - obsessed - bigbootygirl - bigbootyproblems - webeallnight - qualitytime - batty - annoying - him - shegotadunk - relationships - stopit - dudesbelike - leavemealone - butitscutethough - cooling - laidup - thickems - curvygirl - hilarious - cake - getoffofme - intimacy - dating - obsessive -
tripledot3 : I wOuld do that. .haha
ace_of_spades_723 : Lol
doublethreat84 : #guilty lol
the_clean_gentleman : @gracefulplantano
marti_x_sg : Thanks for The love Queen
nikkiegiovanni : @marti_x_sg absolutely and likewise king β™‘
louiexciii_da_barber : Lol
metazen : @silvercream21
king_god_proton7 - malibu_383___stroker - ayotaurrus - _neteru -
instagram
michellemybell__
I want to vote Michelle Prado-Galvez for @spyonvegas HOT 100!! @wetrepublic #spyonvegas #spyonhot100 #hot100 #wetrepublic #wingstattoo #shegotadunk Please vote for me http://www.spyonvegas.com/contests/2014-las-vegas-hot-100/michelle-prado-galvez-2/ you can vote every 2 hours 😁
wetrepublic - hot100 - wingstattoo - spyonvegas - spyonhot100 - shegotadunk -
pepster2011 : @michellemybell__ let me vote for u
platinum_talent : πŸ’‹
johnnycosares : @michellemybell__ ready to do this shoot for BabeMethod.com :)? Xoxo
elephant2114 - pepin14k - briancalvillo - yokesonu -
instagram
shawty_hd
@dizzyq1 you need this shirt!!!!!!
shegotadunk -
elt_dizzy : Hahahaha
elt_dizzy : Gal wen I saw it that came into my mind @shawty_hd
nii_ayi_ : No you don't lol
shawty_hd : Yes he does! Even I would wear that shirt! #shegotadunk
rojea - mslynn07 - miket320 - elt_dizzy -
instagram
keishkeishbaha
Shawty what cho name is ?! #wcw #marge #thesimpsons #cutiewithabootie #shegotadunk #nickiminaj
cutiewithabootie - bae - wce - marge - wcw - thesimpsons - shegotadunk - nickiminaj -
catmerr : LOLZZZZZ
la3k : WHYYYY LoL
hieu__vu : I like!!!
keishkeishbaha : @la3k #bae
que41que : Really.lol
pur_neema : @blazinchu
mollybahadur : Dfkm
angelm3323 : Hahaha
_mzzkhat_ - user_slyda - linda__marie - que41que -
instagram
yellow_govna
...for the hunnies 😘 #mankini #assets #noass #shegotadunk #aussiebum #boatsNhoes
aussiebum - assets - mankini - boatsnhoes - noass - shegotadunk -
larryvallejo : Eric...... Is that your crack πŸ™Š he he he...... Lookin good buddy! Miss you.... Hope you and your pup are amazing!!!!!!!
berniep : #coinslotttt πŸ‘›
anastasya_k : πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹ ohhh heeeeeey
dlemmiwinks : Like it!
bjamesvegas : Nice banana sling! Looking buff!!πŸ”₯
yellow_govna : @larryvallejo haha duh. We have to grab beers and catch up now that you're living here!
theteendream27 : Look at those #cupcakes lol @yellow_govna #tbirdlife
legallymine : Do you have a way to protect your money?
bradmoller17 - theteendream27 - lizlee217 - evalish -
instagram
galushapatel
Passionate, determined, focused, disciplined, self assured, inspirational and unstoppable. 🚫These are a few words that describe my best friend, fitness role model, and my all time favorite athlete!!! (ever since those 1999 WHS Bulldog πŸ€βšΎοΈ days- you've been my fav athlete... and favorite person, let's be honest) Although, I can't be there to cheer you on, know that I'm so incredible proud of you. I've enjoyed being a part of your fitness journey. The challenges you've faced over the last year didn't break you down. They provided you more ammunition to win this gun show! πŸ’ͺπŸ”« Now go hit the stage in your inny winny tinny winny little red bikini πŸ‘™ and show the judges that it's 🎢 "Time for the #TURKULATER" 🎢 I've seen you effortless win dance offs at nitro & zero gravity contests and lets not forgot "WHS 2002 Best Body" lol You've worked for this one and... do you smell that?!!! I smell a PRO CARD! πŸ’³ Your fitness goal has inspired others and you've become a role model to so many dear friends and strangers! Love you, Beep! β€οΈπŸ˜˜πŸ’‹ #turkdownforwhat #strong #turkteam #cakes #proudbff #shegotadunk πŸ‘ @angieturk23
cakes - turkteam - proudbff - strong - turkulater - turkdownforwhat - shegotadunk -
weezywayne2 - petenoly - derekperdue8 - only1fifo -
instagram
chyna_rae04
#BackDatAssUp #SheGotADunk #AssAssAssAssAssAssAssss
backdatassup - assassassassassassassss - shegotadunk -
rope_qgtm - roc62hv - ticaeny123 - blizzywarmac -
instagram
crochethookr
regram - rasta - overnightbag - crochet - instapicoftheday - crocheteverything - weekend - repurpose - cotton - shegotadunk - summerbag - instaready - shabbychic - wow - cash - cottagechic -
crochethookr : #regram
crochethookr : #summerbag
crochethookr : #overnightbag
crochethookr : #crocheteverything #crochet #cottagechic #cotton#wow#weekend#instapicoftheday #instaready #repurpose
crochethookr : #crochet #instaready #instapicoftheday #weekend#wow#cash#rasta#crochet #crocheteverything #shegotadunk #cottagechic #shabbychic
kylecioffi - lil_mz_ting - chrysanthius - huagnoy_a -
instagram
mandie__6
Big booty problems lmao #shegotadunk #ohwait #wtf
canttrustnoone - ohwait - wtf - shegotadunk -
_kaylamariie : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #laughoftheday
mandie__6 : Hahaha rite girl #canttrustnoone lmao @_kaylamariie
marixsagodinez : Dude omg tell me why I was on Facebook and saw this and screenshot it and was about to post it right now and I see you posted t ahaha too funny !!!!
mandie__6 : Hahahaaaa repost it this shit is too funny lol @marixsagodinez
_jstacy : Omg hahahahaja
cordero_s26 - mz_jmar88 - irais88 -
instagram
speedster_fitness
Squats Here, Squats There, Squats Are EVERYWHERE!! How do I maintain my glutes? Squats, Squats, Squats, Squats. Want a high, firm, yet vivacious backside? Try these out. #TrackBods #TrackBooty #HaitiansRock #IWasBornThisWay #YouCanGetItToo #speedsterfitness #Speedster0312 #Squats #Workout #AtHomeWorkouts #AtlFitness #Athletes #SheGotADunk
atlfitness - speedsterfitness - youcangetittoo - squats - workout - haitiansrock - trainforever - athomeworkouts - speedster0312 - trackbods - trackbooty - iwasbornthisway - athletes - shegotadunk -
the_kjun_flamingo : Yassssssss!
speedster_fitness : #trainforever
thelmarcia : 😍😍
universalironfitness - datruefirehead - beanfit - ultimate_barbie -
instagram
_lyssabee_
Lost files #InChicago #WalkerFamilyReunion2014 #Weneededhelpposing #ItsAllGood #SheGotADunk #KindaSorta #YallSeeItOrNah 😯😏
walkerfamilyreunion2014 - goofypics - yallseeitornah - itsallgood - inchicago - shegotadunk - weneededhelpposing - kindasorta -
kalcow : 😏
_lyssabee_ : I took so many pictures next to this tree lol.. This was the best shot I could get. #goofypics @kalcow 😊
jhardel_rb - thericheproject - steve_ortizz - ucyidodis -
instagram
swaye_style
Beach life today #shegotadunk
shegotadunk -
globalultralogistics : Swaye!!!
hercedesbenz : I texted you called you wtf!!!
milkysilky - kiteika1 - olivia_arukwe - yom_ade -
instagram
tieraxo
Date this afternoon with the beautiful @jmiills_ #uptonogood #troublemakers #hahah
uptonogood - hahah - girlswholift - troublemakers - thunderthighs - doyousquatbro - shegotadunk -
jmiills_ : We've been friends for to long dude I have on the samd thing !!lol
tieraxo : Haha hilarious @jmiills_
tieraxo : #thunderthighs #girlswholift #doyousquatbro #shegotadunk
jmiills_ : #lesbianfunhouse loloollllll
tieraxo : Lmfaooooo @jmiills_
mr_bigeazzy - zanezack - venah - kforreal4 -
instagram
hairykneecaps
#BrunchShennanigans #SheGotADunk #ThatThingSturdyLikeAWoodenTable #DefiningADunk #PondBooty #ThatBootyIsLoyal #DrankingOffThatThang #ChevezAndZsanae #BirthdayTurnUp #GoingAwayPartyTurnUp #ZisGoingToZamunda #PrinceAkeem
brunchshennanigans - zisgoingtozamunda - goingawaypartyturnup - thatbootyisloyal - safetravels - pondbooty - princeakeem - birthdayturnup - drankingoffthatthang - thatthingsturdylikeawoodentable - definingadunk - chevezandzsanae - shegotadunk -
zsanaedavis : I HATE YOU!!!! LMAO!!!
hairykneecaps : jUu X
missdunnieo : Oh no! Lol
hairykneecaps : @zsanaedavis what??? #SafeTravels
hairykneecaps : @missdunnieo sometimes you just got to take a drank off that thang
tinabelike : Lmao
steezuschryst - mrjefesupremo_locgang - malikatakespics - ivoire_rose -
instagram
iluvmemor3
#ESSENCEFEST #shegotadunk #mybffisbetterthanur #andyesthatsallyallbuisness @tres_jolie1
mybffisbetterthanur - andyesthatsallyallbuisness - shegotadunk - essencefest -
kpeltier88 - _diztorted - oohhh_wee - _dan_ie -
instagram
sujey422
We got spirit, yes we do. #shegotAdunk #wuttahood
wuttahood - shegotadunk -
missvic05 : @igeles3 lol ur 2 much
mattsmomx3 : I look like a preppy ass bitch with my headband and white tank under my shirt lmao!
happily_ever_after113 - natysebas29 - jsanche305 - jenni8718 -
instagram
Iconosquare feedback