thechimpo
Ive always loved this quote... "If you werent present through my struggles dont expect to be present in my success." Not sure who said it originally tho. #CafeRacer #KansasCity
meme - thestruggle - kansas - kcmo - caferacer - livelifeloud - motorcycle - motormaniac - livelaughlove - kansascity - success - honda - bike - hondacafe - selfmeme - picoftheday - hondacb -
thechimpo : #HondaCafe #Kansas #MotorManiac #Motorcycle #Bike #HondaCB #Honda #KCMO #LiveLaughLove #LiveLifeLoud #TheStruggle #Success #SelfMeme #Meme #PicoftheDay
corab87 - sonjaflizbeth - ambernicole1219 - seanaboots -
instagram
lizflix
#one13cigars #maduro #sotl #lotl #selfmeme #dontworryaboutme #cigarlove#cigarporn #mylife #mylove #cigargirls #cigarbabes #womensmokecigarstoo #sanantoniosmokers
cigarbabes - womensmokecigarstoo - mylife - sotl - maduro - sanantoniosmokers - cigarlove - mylove - cigarporn - cigargirls - one13cigars - lotl - selfmeme - dontworryaboutme -
aprilgarza74 : Lol ❀ this!
nubian1911 : God put this on the earth for me and you!
cigarmanjoe : What kind if maduro u smoking @lizflix
doowap30 : My kind of girl!
doowap30 : Have FB?
lizflix : @cigarmanjoe Its a One 13 Prelude. @one13cigars makes a hell of a stick!!
meisterputz : Way cool
christinbost - trawets1975 - smokehousecigarco - houstoncigarlife -
instagram
s_o_u_l_j_3_r
#selfmeme #trust #heart #broken #never #perfect
perfect - heart - trust - broken - selfmeme - never -
themagicianofblackchaos - shanklinn - bumblebee375 - rcastle23 -
instagram
thechimpo
The biggest mistake you can make in life, is never truly living... #QuoteOfTheDay #CafeRacer #SelfMeme #KansasCity
thechimpo - caferacer - livelifeloud - rideforlife - sickcycles - motorcycle - sicksetup - menonly - cafe - motormaniac - livelaughlove - nolimits - kansascity - sickbike - hondacafe - sickpic - selfmeme - lovetoride - rideordie - quoteoftheday -
thechimpo : #LovetoRide #RideForLife #RideorDie #Motorcycle #MotorManiac #SickBike #LiveLaughLove #NoLimits #LiveLifeLoud #TheChimpo #SickSetup #SickCycles #SickPic #MenOnly #Cafe #HondaCafe
suzyq_kelly - catherynholman - slimkodiann - x_racer18 -
instagram
ro__po
I've found that more and more I've been responding to text messages with pictures of myself holding signs that say what I want to say...it's going the extra mile with that personal touch that really builds a relationship.... #selfie #selfmeme
selfie - selfmeme -
bamac21 : Dumb
beauty_girl_0415 : Do u work for the #lego company?? @ro__po
f_steenkamp : And by personalized do you mean "here's a picture I took in the last and will reuse again in the future"? 😏
ro__po : @f_steenkamp yes.
kirsten_reilly - _icoloryou_ - angdangelo - lukecthomas -
instagram
i_go_neooww
When people sit up your ass for no reason #meme #selfmeme #spitting #assholes
meme - selfmeme - assholes - spitting -
mnmgroup : good shot!
long_live_kaya : @yalkinofree @kaya_r6
blukawichik - karolinapurplefuego - alessandro.damiano.31337 - carley_norman -
instagram
its_kikimania
Just getting started, how's the length? Lifter good? LOL # caligirl #fitgirl #curves #bodybuilder #hermuscle #herbiceps #liftergirl #pinup #idowhatiwantwheniwant #DD #sexymuscle #upkeep #datbeautygrind #SELFMEME #LOL
idowhatiwantwheniwant - herbiceps - sexymuscle - fitgirl - dd - bodybuilder - curves - datbeautygrind - liftergirl - lol - upkeep - selfmeme - pinup - hermuscle -
wajid_rocks : Deepest Cleavage @its_kikimania yummieer.... ;) :)
v4nilla_g0rilla - pro_raw_shw - nlmain - matthewboehme -
instagram
chill_pandas
Vad Γ€r snapchat utan knasigheter XD #meme #funny #snapchat #selfmeme
meme - funny - selfmeme - snapchat -
martina_beijer - alexandrarosenqvist - tumblr.com_cx - bastuofficial -
instagram
s_o_u_l_j_3_r
Like if its true! #lifequote #selfmeme #life #lesson #lessons #lessonlearned #needtohearit #wakeuptime #snapbacktoreality
lessons - life - lifequote - lessonlearned - snapbacktoreality - needtohearit - lesson - selfmeme - wakeuptime -
s_o_u_l_j_3_r : Yeah. Only a handful of nice ppl in the world. @fashion_sparke
sabrinav11 - 2xplosive4u - trance1560 - bumblebee375 -
instagram
mz_samizzle
metamorphosis - change - throwback - selfmeme - tbt - lol -
badrul_islam_ : Beautiful
zubaidax3 : Cute as fffff.
zubaidax3 : I liked you better before :)
mz_samizzle : Thankjusss ❀️ @i_banana_ @ibnay @badrul_islam_
mz_samizzle : @zubaidax3 haha you would lol check out my unibrow tho πŸ˜‚πŸ˜‚
zubaidax3 : Adowaaaaable nom nom nom I eat your face!!!
ruky2sweet : @zubaidax3 #lemmelickya4head
alij0on : @notfromnyc_ it'd be the weeknd in my before pic lmao
__numan.free.palestine - x1x_studios - stardizzle713 - _x0victoria_sariya -
instagram
jampooong
Oyo at school #selfmeme
selfmeme -
yap_xihao : bakit ang lakas ng tawa ni oyo? haha.
jampooong : Narinig mo gang jan ate? Lakas nga hahaha
yap_xihao : haha. oo, laki ng buka ng bibig eh. πŸ˜†
thebeaferrer - cuteisme - belrosario29 - yap_xihao -
instagram
therealslimjadey
Because sometimes people pronounce it the same way. Goodnight!!! #meme #selfmeme πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
meme - selfmeme -
charisse0512 - misskharyll - nettibynight -
instagram
dvill1987
Thought I should #meme it up #selfmeme
meme - flex - motivation - shredded - gym - focus - squat - dedication - lifestyle - fitnessgear - grind - grow - trainhard - strength - pushpullgrind - fit - swole - grindout - instafitness - gymlife - eatclean - fitness - ripped - selfmeme - muscle - instafit - sweat -
piombo_fito : πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚
dvill1987 : @piombo_fito lol
dvill1987 : #instafit #motivation #fit #fitness #gymlife #pushpullgrind #grindout #flex #instafitness #gym #trainhard #eatclean #grow #focus #dedication #strength #ripped #swole #fitnessgear #muscle #shredded #squat #sweat #grind #lifestyle #pushpullgrind
yansate : Amazing!
dvill1987 : @yansate thanks ! πŸ‘πŸƒπŸ‡ΊπŸ‡Έ
bef1tness - shredtobia - solmorera - nattyjordan4 -
instagram
pokornstar
#SelfMeme #WorldCup #Soccer #GoldFish
worldcup - goldfish - selfmeme - soccer - followback -
robby_rob26 : @pokornstar that 0-0 game was more exciting than the whole golf tournament.
qsunshine08 : Geeee thanks -____- #GolfSucks
imsaiyanc : @robby_rob26 you're right. Or USA vs Portugal. Rick you're missing out dude.
pokornstar : @imsaiyanc @robby_rob26 @qsunshine08 i did watch USA vs Portugal and it was fun to watch.. It is just my least favorite main sport.. So i have to have fun with it πŸ‘
robby_rob26 : @pokornstar i would rather watch that Mexico vs Brazil game over an angel baseball game lol
fknrucker : @hurricane_matteo
hurricane_matteo : Don't poke the bear @fknrucker lol I've accepted some just don't want to like it..
pokornstar : #FollowBack
momopot - stephi_cannibal - dranji.o - robby_rob26 -
instagram
thaliveking
The #Internet can be #Crazy at times #ButItsNoneOfMyBusinessThough #meme #SelfMeme #Bullshit #LOL
meme - crazy - internet - selfmeme - bullshit - lol - butitsnoneofmybusinessthough -
crunchy_bacon - taden90 - trevor_514 - smadjasarah -
instagram
jaclynfaithfisher
#SelfMeme
selfmeme -
faynesamantha : Haha amazing!
cole429 : Lmfaoo dying
this_is_avs : @gchristofely
timb1987 : OMFG hahaha
sweet_november_29 : Uhhh they've never told me that EVER!
jaclynfaithfisher : @sweet_november_29 this makes 2 times for me...
swaggagirlmari : This is amazing!
mands326 - elizabethlabrasca - kcobo32 - alenamarieb -
instagram
_coconuthead
I had too !!!#SelfMeme
selfmeme -
ollierowe : I know right!!!!
_coconuthead : ^true story right lol
kallee_diana - miss_monica94 - stephanieeebby - jaaane_doee -
instagram
_coconuthead
; D !!! #SelfMeme #SucksGrowingUpFuckers
selfmeme - sucksgrowingupfuckers -
xj_harvey231 - sammybear17 - samirage94 - seashells94 -
instagram
drew_whitebear
Stickmeme ready for printing! :) #stickers #selfmeme #cartoon
selfmeme - stickers - cartoon -
mabcikey - unnamed_artist_1 -
instagram
drew_whitebear
Experimenting and making my own memes :) Sticker version will be available soon! (Jakarta, Indonesia only, I suppose...) #meme #selfmeme #cartoon #photoshop #sticker
meme - photoshop - selfmeme - cartoon - sticker -
munk_munk84 - blazin_bl8 - the.sniper.piers.nivans - dindmay -
instagram
jakehilliard305
#talkative #thoughtsofanacrobat #selfmeme
thoughtsofanacrobat - selfmeme - talkative -
ivisgm - maddie.grace13 - camrynmanko - weezman77 -
instagram
briiezy_b
Word! #InnerBeauty #MagazineGirls #SydneyMua #BeYourself #Memes #InspirationalQuotes #Quote #Selfmeme #cookisland #NewZealand #Makeup #Phuck #Photoshop #Smile #LoveYourself
photoshop - makeup - innerbeauty - quote - loveyourself - phuck - sydneymua - newzealand - beyourself - cookisland - smile - memes - inspirationalquotes - selfmeme - magazinegirls -
nessisullivan - achievetheimpossible - loveyourselfbeautyandbeyond - joeyelzreiby -
instagram
donclaudevanham
#DonClaude #donclaudebelike #selfmeme #selfquote #niggazbelike #ZNMG
donclaude - donclaudebelike - znmg - niggazbelike - selfquote - selfmeme -
ellezumsonpurpose : #gotbarz #flowdoe #introspeculation #wordtomuhva
donclaudevanham - urbanadvocate - bettyboo89 - payasoceo_ -
instagram
youknowitsc
Please brush your teeth for the courtesy of others. Ain't no one trying to smell your dirty insides! #funny #but #true #selfmeme #selfies #lol
selfies - funny - lol - fact - selfmeme - beerbreathstew - true - but -
2leqit2quit : LMFAOπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―πŸ‘Œ
youknowitsc : @aceuhhspades_azuki yup cuz you know after brushing comes deodorant lol
youknowitsc : @dmoney_clockin_dollas they hella fucked up my morning especially when the persons been drinking all night. #beerbreathstew
dmoney_clockin_dollas : You don't hear anything they say, cuz you're too concentrated on that shittyness. @youknowitsc
youknowitsc : @dmoney_clockin_dollas #fact
dmoney_clockin_dollas : Hahaha!!!
o814_ilyxo : πŸ˜‚πŸ˜‚i be like😷😷
ms._zamora_ : Lmao
xplicit_80sbabyent408 - mainlyterrorizinshit - _x_t_i_n_a__ - arreguin23 -
instagram
youknowitsc
Lol just having fun #selfmeme the new #selfies
selfies - selfmeme -
walkinjesusname : What's that app called
rasta_cami : @youknowitsc lmfao πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mrsgonthenorthside : Eww !!!!! πŸ™ˆ lol
rob_v408 : #Sharted
karinafranco_ : Lol eww cochino
missyv0nne : Haha😳
o814_ilyxo : Ewwww tmi jaja
_saul_corbett_ : @pablodiablo1901
toyota268 - johnjr89 - arreguin23 -
instagram
justwulf
I still have never understood why this exists on campus. #SelfMeme #bethel #speedlimit #lifeinthefastlane
speedlimit - lifeinthefastlane - selfmeme - bethel -
slprettyinpink - cbb1974 - readerbrandon - c_di11a -
instagram
pipo_acosta
#meme #cincodemayo #5demayo #picoftheday #fun #selfmeme #justforfun #tequila #josecuervo #shots
meme - 5demayo - cincodemayo - tequila - justforfun - shots - josecuervo - fun - selfmeme - picoftheday -
nenyaldape : Jaaaajajajajajajaja
nenyaldape - g_torn - isaac_sc87 -
instagram
jackberisha
#SelfMeme πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
selfmeme -
mariana___g : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
louie_zeno : Lol
louie_zeno : You like your about to hijack a Lufthansa flight nigga.lol
george_camaj : ☝️☝️☝️ lmfaooo
jackberisha : @hajgare_shqip πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
dushajboys - shpresa_hope - iamboonie - peternikic -
instagram
itzteeej
Just your daily friendly dose of πŸ’©talking πŸ˜†πŸ™ŠπŸ‘πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯.. #hondameme #selfmeme
selfmeme - hondameme - whogoinggetmad - flamesuiton -
itzteeej : @_jacquelinaa
bri_sn9596 : @wreckit_rob πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­
_fastlane808 : @jacquelinaa yes he is right @itzteeej ..when u drive a high powered mustang..youll be blown away:)
justintime1996 : @chiefkief843 @jaybeaufort
_fastlane808 : @umustangk honda
itzteeej : Last one I promise ! , well for a while πŸ˜†πŸ˜ @shea808
that_boy_joe74 : @jdmlifestyle_96
thetruealpha18 : @_crb5
sxrhea - whereis_a_a_ron - katzdelima - miss_annmae -
instagram
qt_lulu
Ahaha #hot899 #readytowin #iamhot #25kselfie #meme #selfmeme
meme - iamhot - readytowin - hot899 - selfmeme - 25kselfie -
sharp_r269 - revmajik - kendramarie2424 -
instagram
crystleamalia
Salsa night! #cabowabo #selfmeme #ididitagain #lol
cabowabo - selfmeme - lol - ididitagain -
gigi103090 : 😍 have fun can't wait to salsa with you
crystleamalia : Yess @gigi103090 I miss u
aleisagee : πŸ˜β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ’£
off_2_neverland - brycepenwell90 - chrisbienvenidoc - lilyluv28 -
instagram
tylersulk54
#SelfMeme #memegenerator
selfmeme - memegenerator -
jsmith3623 - mr._swag_awesome -
instagram
jaydimaggio
#selfmeme #meme #igotaboy #igab #girlsgeneration #single #singleprobs #gayprobs #well
meme - singleprobs - well - single - igotaboy - gayprobs - igab - selfmeme - girlsgeneration -
alexandria_kennerson - summerscott22 - nmolinaaa - 2012kop -
instagram
Iconosquare feedback