rvrart
#CloseUp of @dstudge #grid #Graphite #Pencil #portrait #Drawing #liverpoolfc #liverpool #lfc #danielsturridge #sturridge #england #jamaica #english #jamaican #hair #Detail #Photorealism #Hyperrealism #Realism #scurl #curls #fifa15 #Fut15 #futhead #black #football #fifa #sterling #RealMadrid
scurl - jamaica - fifa15 - liverpool - england - lfc - pencil - sterling - photorealism - football - liverpoolfc - hair - realmadrid - grid - fifa - portrait - sturridge - graphite - danielsturridge - closeup - futhead - fut15 - hyperrealism - curls - detail - jamaican - english - black - drawing - realism -
football.drawings : Good drawing !
rvrart : TY
mekh9 : niiicee @VinesBeLike
eileen_murphy_studio : Really good
shakeel_ingram : @tasneem_arend
ry_harris89 - novack__jennifer - betiss2 - liverpoolsupporters -
instagram
manleftunknown96
After ;) #aftertexturizer #scurl
scurl - aftertexturizer -
kenziedwards_ - bethanator97 - kayla24_ - wojettastone -
instagram
vsg_flower_child
#curlactivator #curl #Shagcurl #theblackmansmullet #juicycurl #juicycurlfade #jehriecurljuice #jhericurl #jerrycurl #follwthedrip #scrurl #backintheday
follwthedrip - juicycurlfade - jhericurl - shagcurl - curlactivator - backintheday - jehriecurljuice - scrurl - curl - jerrycurl - scurl - theblackmansmullet - juicycurl -
vsg_flower_child : #scurl
alohasarah - jateezy - teesocray - mboogie555_tyrion_bandister -
instagram
manleftunknown96
Before texturizer! #before #scurl
scurl - before -
bonniebehan - nick_craig36 -
instagram
cocoshaay
#brownfkakes #scurl #brownpillows #perfectswoop
scurl - perfectswoop - brownfkakes - brownpillows -
tiffanyalanaxo : πŸ˜‚πŸ˜‚
charity4president : Hahaha, hey I still use this sometimes when I pull my hair back.
iesha____ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jazzy1nonly : Perfect swoop
ccsooasian - thejessisthebestinthewest - iamdjstraws - vanessacasares -
instagram
itz_neiro
From a grubby head to curly hair :3 #Scurl
scurl -
missnotorious99 - myhznishababii - jasminedubique - stushywilliams -
instagram
couturedagodess
Can you see the Scurl???
scurl - pincurls -
couturedagodess : #scurl #pincurls
dax_wurz - publicenemyb - g3nthedeafproducer - bbwloversall -
instagram
doggmanthagreat
Top of the #Morning I got a #ThrowBack #SCurl kit for my production partner @djradioaktive What y'all think I told him to bring the #JerriCurls back.lol #GoofBalls We're #The9ers #ProductionTeam #MTA #DuBBF #TheConnectCompilation #YoungLA #Smile #Family #DuBBF2Death #Repost
scurl - family - dubbf - dubbf2death - jerricurls - morning - goofballs - theconnectcompilation - the9ers - productionteam - throwback - smile - youngla - mta - repost -
joedancer01 : @doggmanthagreat lmao
19dre84 : Lmmfao that's fucked up
wwwyayothebosscom : A wats yo number
doggmanthagreat : 818-428-0442 @wwwyayothebosscom
ninoduce : U stupid lol
fattsgohamm - bigmarcus9oh9 - deviesweetz - a1iirv -
instagram
maud_dlamini
People always post #instacute pictures for #TBT as if they never took one ugly picture when they were younger. #Spirit #Gorgeous #Scurl #Experimenting #ThankGodIGrewUp
scurl - experimenting - instacute - gorgeous - thankgodigrewup - tbt - spirit -
phili_song - skateogkush - daisies_are_pretty - blessing_tshabalala -
instagram
sir_dr3
#tbt me at 16 smh rockin the 5X black tee and the #Scurl πŸ˜‚ #ctfu #ode #lmao never again #throwbackthursday #over9000 #RIPDarelle
scurl - ctfu - lmao - throwbackthursday - tbt - over9000 - ode - ripdarelle -
chrisribby : Now I know how stop and frisk got started
sir_dr3 : @chrisribby lmaoπŸ˜‚πŸ˜‚
kevin_chimilio : Ohhhhh shittttttt lmao
infamousedwin : Lol
latif218 - denise.terranova - d_i_e_g_o_08 - hopoff1021 -
instagram
dj_tasteyy
Last Number Throwback With My Boo @motsocarter #TBT #Scurl #2012 #hahahaa #CentrePlace πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
scurl - hahahaa - centreplace - tbt - 2012 -
motsocarter : Ahahaha yoh! We were young hereπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
dj_tasteyy : Hahahaa bona fela re byang babe
djlash_t : Scurl πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
just_lati - slovostunna - gomo_mc.lope - olerato17 -
instagram
eugenemichaelangelow
#tbt #eugenemichaelangelo #selfie #douchebaggery #douche #curls #curlyfro#scurl#soulglow
scurl - douche - eugenemichaelangelo - selfie - curls - tbt - douchebaggery - curlyfro - soulglow -
bigbootyasshley : 😍😍😍😍
whatadarryl : #darryl
bombshellbeauty_xoxo - rosegoldinc_fit - bigbootyasshley - anythyngs_possible -
instagram
tevybo
Just a lil b-day preview #scurl
scurl -
_hotheadtyty : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
almiighty_1 : πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ’¦
_a_l_i_707 : Aaaye u got it ahaha
__lovelytiti : I see you Brudder πŸ˜πŸ’―πŸ™†
starlife_j : S CURLS
splv.shy : OMG!!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘
xyzhane : 😍😍😍😍😍😍
f3eeezy_ - lindaheartsyou - jniusulu - yawsoh -
instagram
ja_youngblood
Oh my GOD!!! I miss my hair!! I'm a bald-headed mofo right now and I don't like it :( #Curls #Fade #Clean #SCurl #SoulGlo #Wavy #Wavy #WavyBaby #Selfie
scurl - soulglo - fade - selfie - wavybaby - curls - hair - wavy - clean -
ja_youngblood : #Hair !!
takenbychris14 - bornas_anabstract - jeffrey2108 - tiffanyissoasian -
instagram
san___man
Master splinter gettin big & healthy y'all! Jus gave his lil punk ass a bath now he active like a mafucca! In training to sic on command so protect y'all's nuts now y'all hea! #mastersplinter #squirrelmaster #squirrel #babysquirrel #greysquirrel #food #nuttcraccer #guardsquirrel #attaccsquirrel #watchyallsnuts #protectyallsnuts #countryshit #iplaywithmyfood #scurl #supermancurl #squirrelcurl @itsallboutjoi
scurl - squirrelmaster - protectyallsnuts - squirrel - food - attaccsquirrel - supermancurl - mastersplinter - countryshit - greysquirrel - iplaywithmyfood - guardsquirrel - squirrelcurl - babysquirrel - nuttcraccer - watchyallsnuts -
24kclothing : @san___man he said that's cool can we go outside and get one lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
san___man : Hahaha take him to the mountains n throw roccs at the ground squirrels like I did @24kclothing
buckston : Lol..ahh man..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
san___man : @buckston he got that natural S curl hahaha
buckston : Cute lil fella..like his name Master Splinter..lol!
csouriyavong : You wild mayn! Lol @san___man
oogieboogie1_obcd : Lol, that's tight
san___man : @csouriyavong #countryshit haha!
noybff - maryann.gottlieb - ja_souv - amandac018 -
instagram
nathiebversace
Shower selfie
scurl - gayteen - curlyhair - instagay - gay - gaysnapchat - gay16 - iloveyou -
nathiebversace : #gay #gayteen #gay16 #gaysnapchat #iloveyou #instagay
nathiebversace : #curlyhair #scurl
man.of.asia : Follow us
neonkingessexboy - ooifelipe - bethl0u_ - lucas_anthony90 -
instagram
nickd_young_royalty
Curls for days🌊🌊 #SCurl #CurlGame #CurlsGetTheGirls
scurl - curlgame - curlsgetthegirls -
sickgirl1213 - breewadee - curtis_robertson - cezarr_martinez -
instagram
big_brutha_thunda_uno
@hobbyporter_630 my son tryed to go spanish fr his city.. (Quick #scurl #status)
scurl - status -
hilt_tha_dt : I got another jack
big_brutha_thunda_uno : So then tex or call me then boi @hilt_tha_dt
hilt_tha_dt : U gave me the wrong math or something
big_brutha_thunda_uno : 3475586124 @hilt_tha_dt
big_brutha_thunda_uno : Lmao i textd it too fast @hilt_tha_dt
moneyhandsome_ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
brokke_boy : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
seemoreheffa : πŸ˜‚πŸ˜‚
iyanna_the_goddess - oct25.stunt - randysavage_357 - prettyeye_lexii -
instagram
dsanders36
Listen! If you're a indigenous male (black) and you're still purchasing this, feel free to consult me at anytime. Uhuru Important Information Ingredients Texturizer Creme: Water (Aqua), Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Ceteth 10 Phosphate, Dicetyl Phosphate, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Laneth-15, PEG-75 Lanolin, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Magnesium Acetylmethionate, Fragrance (Parfum). Ingredients Neutralizing Conditioning Shampoo: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, PEG-150 Distearate, Tea Lauryl Sulfate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Polysorbate 20, Polyquaternium-39, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Isostearamidopropyl Morpholine Lactate, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Fragrance (Parfum), Yellow 5 (CI 19140). Ingredients HMC (Hair Moisturizing Complex): Water (Aqua), Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Panthenol, Acetamide MEA, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans Sodium Cocoyl Collagen Amino Acids, Hydroxyethylcellulose, Sorbitan Stearate, Polyquaternium-22, Oleth-3 Phosphate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Fragrance (Parfum). Protective Gel: Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Ceresin, Petrolatum. Uhuru #realissues #healthiswealth #chemicals #readlabels #africanamericanmales #purechemicals #processed #scurl #texturizer #perms #processedhair #blackmen #gmo #chemicalprocessing #alildabadoyou #burntscalp
scurl - perms - chemicals - realissues - purechemicals - africanamericanmales - processedhair - alildabadoyou - readlabels - gmo - healthiswealth - gimmicks - processed - texturizer - blackmen - chemicalprocessing - burntscalp -
dsanders36 : If you cannot eat it then why put it on your hair or skin? These ingredients don't even makeup your biological make-up. Uhuru #realissues
dsanders36 : Look at the dudes face on the box! He like, "man look how they got me!" Uhuru #gimmicks
dsanders36 : The box says long lasting results with 2 easy steps... Listen, there's nothing more long lasting than your natural hair. Uhuru
bevegan__ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ at his face πŸ‘ŽπŸ‘Ž
avacado_jones : His face is looking like "man I hope this wash out and don't stain my headrests" Lmao
healthydiet100 : Such shot, many button, so exquisite
sofastarlos : Hook me up
sofastarlos - lettuceevolve - ggmonique - dopeasscapricorn -
instagram
thenameistoy
#newhairdo #thankstoher #Scurl #shapeup #eyebrow #hightop #lesbian #lgbtq #lgbtstem #girlsthatkissgirls #girlsthatlikegirls #gay #lesbiansofig #lesbiansofinstagram #blacklesbians #blacklesbian #sunny #afro #newlook #lgbt #chilling #selfie
scurl - lesbiansofig - gay - selfie - lgbtq - sunny - newlook - lgbt - hightop - lesbiansofinstagram - lgbtstem - afro - lesbian - girlsthatlikegirls - newhairdo - thankstoher - shapeup - blacklesbians - eyebrow - chilling - girlsthatkissgirls - blacklesbian -
sharraswhite : I'm loving this post...
thenameistoy : Thank you @sharraswhite
casao.lais - sug0285 - strawberrycupcake4 - calllmeepapi -
instagram
mr_faded_himself
#atl #fwm I'll get you #faded #fuwwwkumean #sharp #razor #curl #fade #fresh #baltimoresbest #barberlife #barbergang #scissorsalute #scurl #blendgamecrazy #clarkatlanta #morehouse
scurl - morehouse - razor - baltimoresbest - barberlife - sharp - curl - clarkatlanta - fwm - barbergang - scissorsalute - blendgamecrazy - atl - fuwwwkumean - fade - faded - fresh -
realbarberonline : Dam that cut is bangin! You should post this on RealBarber.com! Where all the dope barbers post there pics! #realbarber
mrwaaah : You back boss. I need a cut yesterday 😩
mr_faded_himself : If you sayin back as in ATL yea @mrwaaah
asadwil_ : You home yet Ahki??
nappyheadscallywag - dopexoxo - kia_vs_prince - dame_dollaz_the_barber -
instagram
veevee_gal
#short#hair#scurl#feelinggood#
hair - scurl - short - feelinggood -
shushut - liremithendo - vusanie - justmarakes -
instagram
cpetties
Thinking about another hairstyle #minifro #scurl #baldfade idk what to get?
scurl - baldfade - minifro -
angelgirl3815 : You're purrty baby! Love you @cpetties !
muzikyle : #GrowTheFroWithYaBro
monah.mo - angelgirl3815 - cassandralee_x0 -
instagram
shawnjay75
#lovemycurls #naturalhair #teamnatural #frohawlk #xtremegel #lusters #scurl #nodrip 😍
scurl - lovemycurls - nodrip - teamnatural - frohawlk - naturalhair - xtremegel - lusters -
ch.eaaa : @fvgin @forgaain__
hairbykt - lily_phlamingo86 - reececorbinmeister - happilynaturallit26 -
instagram
suzuki_boyy25
New dew. Took it back to freshman year with the #sCurl#newlook#tryingnewthings
scurl - newlook - missmewitit - tryingnewthings -
nikejay22 : This guy lol
nikejay22 : Need to cut that mustache like that cop told you to lol!
suzuki_boyy25 : @nikejay22 he did fry me that time huh? Lol I've cut it and it's grown back a few times now so he can#missmewitit
mohsin10 : Lol @nikejay22 is right
maeandgrace - altonmary28 - mohsin10 - blu_eyed_beauty18 -
instagram
__deovonte
Back at it again!! πŸ˜πŸ‘Œ#scurl
scurl -
monah.mo - haley__1 - flappybird560 - cambrisha__ -
instagram
dlbrarebreedz
That Morning Shower Hair doe! #wild #curls on #point stay #Fresh #drippin on'em #No! #Scurl! #tho #whatsup #damn! #DoubleTake #LongHairDontCare #tell'em #yaboy #DLB #DLBRareBreedz #Thefuture ...
scurl - point - thefuture - longhairdontcare - whatsup - doubletake - dlbrarebreedz - dlb - no - curls - yaboy - tho - drippin - damn - wild - fresh - tell -
claireochiltree - uniquevanluvin - officiallybaby - frances.henderson -
instagram
almighty_bran
Todays pick ups lol ^.^ #thestruggle #dt #dailyresources #hairgel #scurl
scurl - dt - thestruggle - dailyresources - hairgel -
shawnjay75 : I love these products together. Good choice!
jsm_beauty15 : O
kaylakayy__ - thetenniskid - sexybaby270 - balthasarers -
instagram
averygemini
#scurl #gay
scurl - gay -
averygemini - cateyes569 - johanzandbergen - rv416 -
instagram
simphiwejele
My boy #u/12#danone#my brother#scurl#siyanda#insta share#insta love#
scurl - insta - danone - u - siyanda - my -
phumiie96 - mohalemohale - theeprincipal - nhlanhlajila -
instagram
ken__94
初! #jel #hairjel #permjel #jerrycurl #menshair #instagood #instaphoto #instafashion #scurl #scurljel #permhair #nice
permjel - scurl - jel - nice - menshair - instagood - instaphoto - permhair - instafashion - scurljel - hairjel - jerrycurl -
ken__94 - 095chiaki - kan_reall - drivendynamics -
instagram
reeves_mike
So who knows something about this S curl ? #Scurl#can#I#use#it#on#brown#hair
scurl - on - use - brown - i - it - hair - can -
its_peyyton - jeanewhbasel - _caitalyn_ - lor.baty -
instagram
thedarbyshow
Baby Darby. So I'm still trying to figure this complexion thing out. I don't mind being brown now, but how was I BORN this light and I'm not this light now? What happened to my pigmentation? Haha! #TBT #ThrowbackThursday #BabyDarby #ImPartSpanish #CheckOutThatGradeOfHair #SCurl #TeamLightSkinned ahah! #webstagram #vsco #vscocam
scurl - webstagram - checkoutthatgradeofhair - throwbackthursday - teamlightskinned - tbt - vsco - babydarby - vscocam - impartspanish -
3legant : All that hair
lyssanae : Awe!!!
marcusakins : Young thugga!
loveyourself__1st : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I remember this
springn2it : Digging that curl on the right...pahahahahahahaha
thedarbyshow : Ahahaha! @springn2it I'm deeeeead!!
_kingkola : S curl. Done
fto_chi_syah : Mama as a baby @rutaguayo
sing_anitra - mydarlingdyna - anraya84 - springn2it -
instagram
Iconosquare feedback