sashapietersx27
Demon-Selena Gomez ❁#sashapieterse #liars4lifexcontest1 #sashanator #@sashapieterse27 ❁
sashapieterse - sashanator - liars4lifexcontest1 -
sneaky.little.liars : Top row for top row?
sashapietersx27 : @sneaky.little.liars sure
x_pll4life_x : This is perfect😍😍😍
sashapietersx27 : Thank you ❁ @x_pll4life_x
loveprettylittleliars_xx : F4F? Spam4Spam?
pll.changes : follow for follow? πŸ’—
sashapietersx27 : @pll.changes @loveprettylittleliars_xx sure
nomy_margry - pll_quotes02 - tina_die_tina - kniirps -
instagram
sashapietersx27
[#sashapieterse #sashanator @sashapieterse27 ]
sashapieterse - sashanator -
__immortality__darling__pll : F4f?
sashapietersx27 : @__immortality__darling__pll yes
pretty.little.liar.fans : You should enter our contest
sashapietersx27 : @pretty.little.liar.fans I already did :)
pretty.little.liar.fans : Oh whoops ahah
sawshuhmazing : Bruh not coolπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
sneaky.little.liars - loveprettylittleliars_xx - sawshuhmazing - nelefae -
instagram
sashapietersx27
[#welovesasha #sashapieterse #sashanator @sashapieterse27 ]
welovesasha - sashapieterse - sashanator -
pll.edits.lol : YOU SCARED MEπŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚
_pretty_little.liars : Love pretty little liars? Follow me for great feed! πŸ’•
pretty_little_liars__pll : F4f
sashapietersx27 : @pretty_little_liars__pll sure
pllisforevarlife - sneaky.little.liars - loveprettylittleliars_xx - pll_quotes02 -
instagram
sashapietersx27
[#sashapieterse #vasha #sashanator @sashapieterse27 ]
sashapieterse - sashanator - vasha -
alisonss_little_liars : Can I have a shoutout
_prettygirls_with_uglysecrets_ - give_me_da_phone - chelsea.freame - olga_harding -
instagram
sashapietersx27
[#sashapieterse #sashanator @sashapieterse27 ] #qotd: Do you like my new way to make edits?
qotd - sashapieterse - sashanator -
secretprettyliars - prettylittleloversvids - pllisbae_ - pretty.little.liars.account.ae -
instagram
alejandraolan99
@sashaalsberg #vlogs #videos #youtube #sashanator #books #life #im #weird
life - videos - youtube - vlogs - books - im - sashanator - weird -
alejandraolan99 - guadalupe_zacarias - lizaugwp - lizbeguada -
instagram
michyr587
#bar hopping with the #sashanator & @john_jr04 my #bestfriends #beautifulday
beautifulday - bestfriends - bar - shelovesyoumore - sashanator -
ivawittah_i : Sasha looks so happy!! What is she drinking today? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜ #loveher
michyr587 : @ivawittah_i a Long Island πŸ’ #shelovesyoumore
roy_soy : have fun. nice dog
lulu3232 - tshima615 - roy_soy - splakin -
instagram
matthewstarz09
#Sashanator #haha she's a #star! #shades #love #fashion #princess #dog #mansbestfriend #spoiled #fun #model #cute #aww #redeyes #lol
cute - fashion - star - mansbestfriend - aww - redeyes - haha - love - princess - shades - dog - lol - sashanator - spoiled - fun - model -
immagiraffe - aurafred - bonnielbc - olidiablo -
instagram
fiorella0899
OTP. #jasha #ishipit #otp #tmi #cob #sashaalsberg #sashanator #sasha #theshadowhunters
jasha - sasha - cob - sashanator - otp - tmi - sashaalsberg - ishipit - theshadowhunters -
labdlandls - bestunderwaterkiss - dany_gd98 -
instagram
rndilove
COME ONE RIZZLESERS!!!!!! #rizzles #gayzzoli #twangler #sashanator #idk #whatever #hurry #ill #kill #you #huuuuuurrrrryyyy #comeon #hhhhhhuuuuuuurrrrrryyyyyy
sashanator - gayzzoli - rizzles - ill - whatever - kill - idk - twangler - hhhhhhuuuuuuurrrrrryyyyyy - you - hurry - huuuuuurrrrryyyy - comeon -
rndilove : Link is in her bio. Or his. @angieharmon_sashaalexandr_pics
melykaraby : WE NEED TO WIN
ayearrow : I have a link to come on guys VOTE for RIZZLES!!!!!
ohmyvauseman : Please keep voting! #TeamRizzles is losing😭 link in my bio !!
angieharmon_sashaalexandr_pics : Keep voting!!!
angiesashamylife - myatanae - imalittletinyelephant - officerdelvalle -
instagram
kinakunzite
In honor of #NationalSashaIsBadassDay mommy bought her a collar and leash. #datneck #shespricey #ilovemypit #sashanator #sashers #sashdizzle
nationalsashaisbadassday - sashdizzle - datneck - sashanator - sashers - tryingtogetitin - ilovemypit - shespricey -
kinakunzite : @the_realdano13 HAHAHHA, her zombie eyes are pretty freaky. I'll have to post a pic and show you.
the_realdano13 : Haha Alright let me know, post it during the day time though lol
__breezzyyy : God shes so pretty.
tawniejade_23 : I wanna say she's fixed right!?. Cause I would LOVE to have a Babii. #shesabeast #loveherpics #queensasha #myfav #beastmode @kinakuntz
kinakunzite : @tawniejade_23 lol, no she's not fixed she's actually going through her 1st heat and is freaking the fuck out. She's #tryingtogetitin but we won't breed her till her next one. So around March/April'ish
tawniejade_23 : Hahahah #getitin OMG love I want one so bad!!!!!!!! I will rob a bank just for Sasha to have one of my babiis lmfao you'll have to keep me posted. @kinakuntz #shesjusttoobeautiful #idieoverherpics
the_realdano13 : My phone sucks, Goodnight lol
bates_the_psycho13 : He's the same blue nose like yours he just doesn't have his ears clipped
loganbraswell - jamcianboy - kkusturic - bates_the_psycho13 -
instagram
jessieco22
#snuggin the #sashanator // #nosleep #sasha #teagan #maltipoo #maltese #poodle #poodleparty #poodlepajamaparty #twopoodles #toodles 🐩🐩 // #love my #babies // #crazy #dogmomma #proud
crazy - snuggin - babies - maltipoo - sasha - maltese - love - twopoodles - dogmomma - toodles - proud - poodlepajamaparty - poodle - nosleep - sashanator - teagan - poodleparty -
rayaanpaul : (^_^)
jessieco22 : @rayaanpaul 🐩🐩
petspaw : Nice post !!! Lots of ❀ from @petspaw πŸ’Œ
jessieco22 : 🐩🐩🐾 thanks and πŸ’œ to yall too @petspaw
petspaw : @jessieco22 welcome πŸΆπŸΆπŸΆβ˜ΊπŸ˜€
yi_onstyle - enjoyinglife46 - tksos - bobthebrander -
instagram
djfakemau5
1st time with a parrot #sashanator
sashanator -
boxwarrn420 - katiebull20 -
instagram
djfakemau5
#sashanator
sashanator -
katiebull20 -
instagram
Iconosquare feedback