inorynr
Akhirnya kesampaian baca ini 😚 itung-itung refreshing abis uts πŸ™Œ #Rindu #tereliye #book #read #dialy #instadialy #instabook #instamoment #instapic #inorypic #weekend #likeforInoRy #likeforlike #likeforlove #likeforfollow
inorypic - likeforinory - rindu - read - instapic - likeforfollow - dialy - likeforlove - book - likeforlike - tereliye - instabook - instadialy - weekend - instamoment -
stivenbedoaristi - samuel_chef187 -
instagram
adahmohamad
Rindu zaman zaman aktif. Duduk tepi longkang, tunggu masa masuk court. Perghh rindu. Bestnya kalau badan sentiasa fit. 😭 #aktiflahsangat #rindu #futsal #kmahkmah
kmahkmah - futsal - aktiflahsangat - rindu -
instagram
wadaa_mok
Thanks sbb datang umh owg td #25/4/2015 #Rindu
25 - rindu -
instagram
ashrafnasafi
Kesilapan lebih mudah dilihat dari kebaikan...#rindu#nyor#la#kat#tuan#jari#manis#ni#bo#la#ngajop#tu
jari - manis - bo - tuan - rindu - la - tu - ngajop - nyor - kat - ni -
davranov - thejordangold -
instagram
shasha_shahidattul
Lov#throwback#love#sayang#cinta#rindu#hati#jiwa#shasha#hafiz...
love - rindu - sayang - hati - shasha - jiwa - hafiz - throwback - cinta -
shasha_shahidattul - zely_amri - si_taring - clivo.factory -
instagram
divya_malar
#rindu πŸ’‘
rindu -
nanthene - keyolhu_ - ajayjay77 - vanashri -
instagram
zack_zainefer
Pegi shoot rmai org ckp z dh kuruih..btul x tipu..org kata..bukan z yg kata..hihihi.. ok girls..tips nk nmpk kurus ialah ketika selfie,tarik napas sedalam 180kuasa kuda, kmudian letak tgn diperut bg myembunyikan lemak tepu brlebihan& lemparkan senyuman yg plg menawan..Selamat Mencuba! #rampingtakkakton #camrampingjer #rampingke #tipsramping #rindu #ehtetibe #zack #zackzainefer #zainefer
zainefer - tipsramping - rindu - zackzainefer - rampingtakkakton - camrampingjer - ehtetibe - rampingke - zack -
mirul_acid : Haha.mcm ue kew?
zaharyleer : hahaha.. btul ke?
syahrulzaman : @zack_zainefer hahahahha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
daussempoi94 : Wahh cun
danieharis888 - madyusryn - tabitaoriginal_rara - fared_fauzi -
instagram
zackzzul_
TB Kami satu kelas suatu ketika dahulu #5sc1 #MrZairul #hariraya #12org #rindu
5sc1 - mrzairul - hariraya - 12org - rindu -
natashazmi97 - indahartphotography - jijahhhhh - nuz_umairah -
instagram
riskaciptasari
Apalah arti kehilangan, ketika kami sebenarnya menemukan banyak saat kehilangan :) #be_posthink #slow #Rindu #Tereliye
slow - be_posthink - tereliye - rindu -
indahartphotography -
instagram
ahrianisilvia
Rindu bermalam minggu dengan alam liar #rindu #alamliar #airpanas #pangrango #3019Mdpl
3019mdpl - alamliar - pangrango - airpanas - rindu -
indahartphotography - dhe_suryansyah - silviarekafauzy -
instagram
zulnirz
sedihlah pula cerita doraemon malam ni..sampai mau menitis airmata huhu..terus teringat ibu ayah d kampung.. #doraemon #familyfirst #ibudanayah #rindu
ibudanayah - familyfirst - doraemon - rindu -
jaii____ - zach_chai - mortao - dnorafiqah.said -
instagram
men.women.shoppe
#Rindu mak Esok balik kg...
rindu -
indahartphotography -
instagram
riskaciptasari
Bukankah banyak kerinduan saat kami hendak melupakan? Dan tak terbilang keinginan melupakan saat kami dalam rindu. Hingga rindu dan melupakan jaraknya setipis benang saja #Rindu #Tereliye
tereliye - rindu -
afifaprianto - indahartphotography -
instagram
pelangi_hitam_kelabu
Selamat malam kotaku. Malam ini lepas rinduku padamu. #kotaku #mytown #kebumen #rindu #malam
mytown - malam - kotaku - kebumen - rindu -
mahmudibep : Heheheh
ensatrixie : Follow πŸ˜‰
pelangi_hitam_kelabu : Ngopo mas @mahmudibep
naylalfadi : Giveaway yg trusted and real ya cuma @l4belle ... Yuk follow #GiveAwayL4Belle
mahmudibep - indahartphotography -
instagram
inneacie
Miss orang ini :'( #rindu #likeforlike #instagram #instalike #sukasuka
sukasuka - instalike - likeforlike - instagram - rindu -
cartequila - izzah14 - cheyennejiayun - julinchenblaa -
instagram
yulia0713
Photo2 narsis n temu kangen dosen2 tata rias. Senang bisa brtemu sama beliau2 lagi. Akhirnya kerinduan ini bisa terobati,, xixixi... #PhotoGrid #Photogram #Photo #Dosen #tatarias #Miss #Kangen #Rindu #kecantikan #kulit #narsis #beauty #welfie
photogrid - beauty - rindu - photo - dosen - kangen - narsis - photogram - welfie - tatarias - kulit - miss - kecantikan -
1stagram_1 - mazidah.inayati - car_rooney - indahartphotography -
instagram
kamallfarhan
βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž– β–ͺIf they stand by you through bad time. They deserve to be there during good time. βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž– πŸ˜πŸ‘‡πŸΌTag someone you love πŸ‘‡πŸΌπŸ˜ βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž– #business #millionaire #businessman #rindu #luxury #hope #man #vsco #sayang #money #scotland #dreams #motivasi #quotes #time #happiness #classy #urban #vccocam #love #realestate #rich #lifestyle #successful #suit #NH #inspire #networking #entrepreneur #kf βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
urban - vccocam - love - inspire - business - successful - money - realestate - classy - entrepreneur - millionaire - lifestyle - vsco - time - happiness - man - nh - networking - kf - quotes - sayang - rindu - scotland - motivasi - luxury - rich - suit - businessman - dreams - hope -
seynamara : @anasbagusimran ;)
chamsarrich - nurmunirah_dec - consumerproof - alif_nazmii -
instagram
mozaik_islam
: : ♥Ibu, Aku Rindu. Assalaamu'alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh, Bismillah. Ibu... : Entah mengapa jemariku terasa rapuh untuk hanya sekedar menulis tentangmu, tentang rasa rindu yang ada untukmu. Ingatkah dahulu, bu? Pernah engkau bermimpi padaku, impian sederhana untuk memakai gigi palsu. Lalu kini engkau telah pergi meninggalkanku di saat aku mengumpulkan rezki untuk membeli itu, di saat aku belum sanggup untuk menjadi yatim piatu. Ibu, aku rindu... : Rindu nasehatmu yang menjadikanku patuh. Rindu senyumanmu yang menyentuh kalbu. Rindu kasihmu yang membuat hati ini rasanya teduh. Ibu... : Adakah sesuatu yang kini dapat kulakukan untukmu? Di mana ridha Allah mengalir dalam tiap-tiap denyut nadimu. Apakah ada kesempatanku untuk menjadi lelaki seperti yang kau suruh? Lelaki yang kuat namun berhati lembut, itu 'kan yang kau mau? Sungguh, aku lelah tersenyum palsu seolah-olah aku kuat tanpamu. Pada siapa lagi airmata ini mengadu, bu? Airmata yang di kala hening mengalir selalu, airmata yang menetes saat bayangmu hadir dalam mimpiku, airmata yang jatuh di saat hati merindukanmu. Ibu... : Nantikanku di batas waktu, di mana ruh yang lemah ini tak lagi mau bersatu dengan tubuh, di kala jasad tak lagi dapat dibasuh air wudhu. Ibu, adakah hari yang indah melebihi hari di kala tak lagi ada kata lelah dan luka terpahat di sana? Hari di mana kita bertemu dengan Allah Azza Wa Jalla, Dzat yang indah-Nya tak sanggup dilukis oleh kata-kata cinta. Ibu... : Ana uhibbuki fillah, aku mencintaimu karena-Nya. Sungguh tak sanggup lagi kutuangkan apa yang kini tengah terukir di dada, karena andai segala aksara kurangkai dengan mengingat satu wajah maka seketika itu pula airmata ini kian jatuh dan tertumpah :
beautiful - life - allah - love - istiqamah - ikhlas - taqwa - tawakkal - barakallah - sakinah - muhammad - bismillah - hijab - cinta - islam - hidup - dakwah - rindu - tentangrindu - alhamdulillah - motivasi - likeislam - muslimah - tausiyahku - paradise - mama - muslim - shalat - ibu -
mozaik_islam : #bismillah #Rindu #Muhammad #Allah #sakinah #cinta #beautiful #Islam #muslim #muslimah #hijab #hidup #tawakkal #motivasi #shalat #love #paradise #barakallah #mama #life #istiqamah #taqwa #dakwah #ibu #likeislam #ikhlas #alhamdulillah #Tausiyahku #Tentangrindu @tausiyahku_
azmi_adex : @suci.kattrisa
intankhairani21 - ukhti.mhisna - sunshaine87 - sharahtya95 -
instagram
rinduparahyangandepok
#rindu #Parahyangan #resto #finedining #sundanesse #granddepokcity #gulai pucuk labu
gulai - resto - finedining - rindu - granddepokcity - sundanesse - parahyangan -
indahartphotography - yan_faizal -
instagram
adheladheli
Waktu itu :-) #Rindu :-*
rindu -
indahartphotography - richard_ndapangadung -
instagram
gshaksparrow
Shak rindu nak makan buger bakar ni , tapi sayang kedai dah tutup ... hmm -_- β™‘♥♥♥ #bugerbakarkb #rindu
bugerbakarkb - rindu -
saif_takaful : Katne ni bro? Macam kat kajang je? @gshaksparrow
myra_syafina : nice.....^_^
shahreyzal7 : J
shahreyzal7 : @gshaksparrow jom promote bro ..
gshaksparrow : Kat kb lah @saif_takaful
gshaksparrow : What @shahreyzal7
shahreyzal7 : Promote jum @gshaksparrow
awjan_anahiar : Huish..sdpnya..
arniebibie - atina_hani07 - haikal.anuar - atiqh_arifin -
instagram
aish920810
#onlyyouandme #rindu #cintaantarakita #ceritacintakita Meluangkn masa bersama tersyg setelah pnat bekerja. Semoga apa yg kita impikan @masturajantan tercapai Aminn Insyaallah
onlyyouandme - cintaantarakita - ceritacintakita - rindu -
indahartphotography - aliff_norizam - rumah_jam -
instagram
nialala729
Melawat #meow ..! Sbb #rindu ..! Slmt dah bertukar hak penjagaan.. Alhamdulilah.. :)
meow - rindu -
weant22 - skhsyzw - faiqkhairi - rumah_jam -
instagram
7mh_loverss
@ochi24 @ammarzoni @rantymariaaprily @syahnazs @cutratumeyriska @samuel_zylgwyn #pitaloka #rajolangit #ratna #karina #rindu #gumara
ratna - pitaloka - rajolangit - gumara - karina - rindu -
melaniameliakartika - pitaloka_gumara7mh - fadlykoha - minah_atma122 -
instagram
prasetyaeff
"Senja di Kotamu" #masihtentangsenja #senja #susucoklat #rindu #wafer #jakarta #kuningan #rooftop #sunset #sunsetaddict #skyview #vscocam #landscape #buildings #tagsforlikes
buildings - rooftop - wafer - rindu - senja - jakarta - skyview - sunsetaddict - tagsforlikes - susucoklat - sunset - kuningan - vscocam - masihtentangsenja - landscape -
andycilik0 - hamdaanii - asrihfadimah - riantiniamalia -
instagram
pesona_algebraa
every beauty needs her beast.. dats y i need you to teman pergi kenduri..ahakss! #tetibe #kenduriijad #saturdaydate #orangjauhdatangrumah #alhamdulillahsemuaberjalanlancar #rindu #depanmatapunrindulagi #ayenteha #everybeautyneedsabeast
saturdaydate - rindu - ayenteha - everybeautyneedsabeast - kenduriijad - orangjauhdatangrumah - depanmatapunrindulagi - tetibe - alhamdulillahsemuaberjalanlancar -
cekmuizz - alyahz - nazierul_anih - rumah_jam -
instagram
nurul_iliz_nur
Yang terbaik buat mak dan abah 😘 #exam #rindu #fighting #cahayakehidupan #hatiperempuan #instagood #istiqamah
cahayakehidupan - exam - istiqamah - rindu - hatiperempuan - fighting - instagood -
zaimahramli - theainurazulfa - khaliza11 - syafillazukri -
instagram
zizah_bulat
Saatku bangun dr tidurku..kau lha sumber ilhamku utk teruskn hari-ll ku.. #shaeraZrul #vscocam #vsco #Trowback #rindu #sayangbiyketat #Saturday
vsco - shaerazrul - rindu - trowback - vscocam - saturday - sayangbiyketat -
pakku_akib - oscarpawpi - rabbani_razali97 - johan_armanzz -
instagram
eymaleasara
After 22years we meet again... #rindu#kamu#fadilah#skkpi#childhood#memories....
kamu - fadilah - rindu - skkpi - memories - childhood -
indahartphotography - sherronuihonsinger - rumah_jam -
instagram
hafizahmuhaimi
kerana rasa macam nk kerja. ohh, siapakah nama kakak nie? lupe plak πŸ˜‚ * * masa kerja nie laa kite ade rasa bertanggungjawab ye takk? Ade rasa nk cari duit sendiri, berdikari n rasa nak nanges sbb Boss is always right πŸ˜‚ * * sesak rasa takk de duit nie, tp sesak lg takk de hidayah drpdNya.. takk tenangkn hidup kita tanpa redhaNya? tanpa cahaya hidayahNya? kita sesat dalam gelap πŸŒ™ wallahua'lam, heee #maghrib #rindu #haa #sembreak #tahutakkcomel
tahutakkcomel - maghrib - sembreak - haa - rindu -
mieranemok : Manee tuu ? Huuu @hafizahmuhaimi
hafizahmuhaimi : Metrojaya, midvalley @mieranemok ✌
nhaf__ : Tebalik bha fon ku nengoknya .. so kesimpulannya ??
meaya_hanis - nhaf__ - hannanasshi - nasrimusaddad -
instagram
ciktein956
Santai petang hari kedua. Familia mi amor #familytrip #perhentianisland #day2 #happyweekend #atv?? #jelajahhutankecil #perhentiankecil #akusuka #merekasuka #rehatkanminda #rindu 😊😊
jelajahhutankecil - perhentianisland - rindu - happyweekend - merekasuka - day2 - perhentiankecil - atv - familytrip - akusuka - rehatkanminda -
syakirahfatin - tuanain - nursakinahzamri - rumah_jam -
instagram
matd707
Indah. Mudah. Baca Quran pun dapat pahala. Modal pelaburan ini adalah pinjam Quran dari kawan2 je utk gilir2 baca. Rugi siapa yang x buat investment ni. Untung orang yg pandai baca quran sejak kecil ni. Lagi beruntung kita kalau sekali baca trus faham maksud kalam mulia ini. Moga kita terpelihara dalam usaha mencari ilmu yang sahih agar kita dapat tergolong dalam kalangan orang2 yang beruntung ini kelak. Kalau kita masih belum beruntung hari ini, lakukan sesuatu sekarang agar esk kita lebih beruntung. There is no right time to.invest. now is the 2nd best time. The best time to.invest actually was 20 years ago. So, klu nk untung dlm.masa 20 tahun lagi, startlah doing investment skrg supaya setelah 20 tahun nnt, kita tidak.perlu merasa kesal sebab gagal berbuat demikian. #masjidilharam #throwback #rindu #macca #youth #ilmu #taqwa #investment #celotehsabtu
rindu - ilmu - taqwa - youth - macca - masjidilharam - throwback - investment - celotehsabtu -
syfqhmhdnsr - ijlailimaghribi - alyaaofficial - syahiniz -
instagram
reeach_isyabillah
Suasana Malam yang penuh dengan kedamaian... #RINDU ROSUL 😘😘
rindu -
rahsia_cantik_putih_gebu : hye!! Have a nice day!! 😊
reeach_isyabillah - teguh.dony - ciciicuiit - rahsia_cantik_putih_gebu -
instagram
Iconosquare feedback