sophie.louise97
Off to celebrate my gratuation of TAFE ๐Ÿ˜Š (which I completed one year ago and got my certificate 3 in agriculature). #woo #celebratorydrinks #TAFE #agriculture #access10 #qualified #retardedsmile #happy
retardedsmile - access10 - tafe - woo - qualified - agriculture - celebratorydrinks - happy -
maz_araati : You never need an excuse to celebrate but congrats nevertheless ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’
sophie.louise97 : Thats true but the tafe called on a big graduation for everyone so it will be a great night thankyou ๐Ÿ˜Š @maz_araati
maz_araati : Have one for me ๐Ÿน๐Ÿ’– have a great night!
tom_yaofeng : Cool..Hope to make friend with you and communicate with you about the irrigation questions
sophie.louise97 : Sure ๐Ÿ˜Š @tom_yaofeng
tom_yaofeng : @sophie.louise97 Thank you so much for your kindly help....Because I think you are very professional in irrigation system and have rich experience so I have question that now we have produced the big size valve with pressure reducing for agriculture include the 1 " 1 1/2" 2" 3" 4" and also have two differnt pressure reducing valve one is for the low pressure like the drip irrigation and the other is high pressure like the golf..So how do you think which has more market and potential??Thank you
tylerblinco - _fraser_evans - karen.walsh - spongebob_square_99 -
instagram
bruh.a
Looking for some books #retardedsmile #librarymood
retardedsmile - laposeakathyestjustetropbad - librarymood -
bruh.a : #laposeakathyestjustetropbad
bruh.a : Hahaha tryna find 50 shades of grey๐Ÿ˜‚
bruh.a : @lil.kali
lil.kali : got* & ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…to finally take it in spanish ๐Ÿ˜ค @bruh.a
bruh.a : You'll practice your spanish๐Ÿ’ @lil.kali
lil.kali : im good then @bruh.a
the.smartest : Bruhh u such a bitch๐Ÿ˜ฑ jvoulais la post aussi๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช butt yeahh that photoshoot game to strong๐Ÿ˜โœŒ๏ธ๐Ÿ’•
bruh.a : Hahaha ooh jsavais pasโœ‹ & yasss๐Ÿ˜˜๐Ÿ’๐Ÿ’• @the.smartest
allyssayam - caamilacontreras - fuckinkevin - 25_jado -
instagram
beckodcs
Such a noob. #theevilwithin #work #GAME #beckod #pc #xbox #ps #safe #retardedsmile
retardedsmile - ps - safe - work - beckod - xbox - pc - game - theevilwithin -
ryanmgzr : Mong;) @beckodcs
beckodcs : Such a special face! Lol @ryanwalker24
ryanmgzr : Such a special kid :p @beckodcs
etta__musicfi : If you want to share #music you should visit my profile! โค๏ธ
uncle_gravy - cammmymaynard_ - thegamersrelm - gamersfitnessgroup -
instagram
agilesh123
#retardedsmile
retardedsmile -
shxnthini - pushuisme - lyne_nantha_gurl - ztienz -
instagram
tssssshy
No-filter selfie ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ™ˆ
fayez.allay : 0509810180
fayez.allay : ูƒูˆู„ ู…ู†ูŠ
30eeny_makkah : ูŠุง ุฒูŠู† ุญุฑููƒ ูˆุตูˆุช ุงุณู…ุน ุชุฑุงู†ูŠู…ู‡ ุฏู†ุฏู† ู„ุญูˆู†ูƒ ูŠุนูŠุดู†ูŠ ุงู„ู‡ูˆุง ููŠู‡ุง.. ู„ุฌูŠุช ุตูˆุจฺฏ ุงุญุณ ุงู„ุฌูˆ ู…ุน ุฏูŠู…ู‡.. ูŠุจุณ ุงู„ุนุฑูˆู‚ ุชู†ุชุนุด ูˆุงู†ุช ุณุงู‚ูŠู‡ุง..
moiz_53 : Awsome Pic.....
asm05333 : ู‡ุงูŠ ู…ู…ูƒู† ุจุณ ุงู†ุง ุงุญุณู† ู…ู†ูƒ
safwan.abzz1 : Awsome
lover_boy_aniket : CUTE
abdulaziz2902 : ุนุณู„
grimm_orion - eyye1190 - mohitsabnani - mehulpanchal711 -
instagram
minna_miskovic
#love #TagsForLikes @TagsForLikes #instagood #me #smile #follow #cute #photooftheday #tbt #followme #tagsforlikes #girl #beautiful #happy #picoftheday #instadaily #food #swag #amazing #TFLers #fashion #igers #fun #summer #instalike #bestoftheday #retardedsmile #like4like #friends #instamood
beautiful - cute - fashion - love - summer - food - instalike - tbt - igers - follow - instadaily - instamood - friends - girl - me - swag - like4like - tflers - followme - instagood - tagsforlikes - amazing - bestoftheday - retardedsmile - fun - smile - photooftheday - picoftheday - happy -
minna_miskovic : Hoces u more da te bacim,pa da tamo glumis ribu? ๐Ÿณ๐ŸŸ๐Ÿ ๐Ÿ™๐Ÿฌ
dreamy.reader : Ja volim more. ๐Ÿ˜Š a i riba sam u horoskopu ๐Ÿ˜Š
minna_miskovic : Sofo,bas mi je drago ๐Ÿ˜Š Samo sto se ne odnosi na tebe,CAO ๐Ÿ˜œ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’•๐Ÿ’˜๐Ÿ’– @dreamy.reader
dreamy.reader : Znam, a na koga li se odnosi? Na tvoju frenemie? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉโคโค
minna_miskovic : Hahhaha,prati na casu ๐Ÿ’˜๐Ÿ’–๐Ÿ’• @dreamy.reader
dreamy.reader : Mali odnor ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
minna_miskovic : Ali bitno je da je odnor hahaha ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ˜Š๐Ÿ’˜@dreamy.reader
rossshields91 - photograph_007 - ja_volim_odbojku_ - marija2003maksimovic -
instagram
charlottejdevlin
smiles so retarded๐Ÿ˜‚! #retardedsmile#lopsided#blackandwhite#retrica
retardedsmile - lopsided - retrica - blackandwhite -
emma_campbell98 - iury_esg - alex_lottrie - only_meera -
instagram
raven_lao2608
Dinner with fam and youngest sis #retardedsmile #ugly #birthday #followme #followforfollow #f4f
retardedsmile - ugly - birthday - f4f - followforfollow - followme -
ja_kun : Happy Birthday brotha
raven_lao2608 : Yo thanks @ja_kun
deniinii : Happy birthday. Haha at that guy in the back ๐Ÿ˜‚
jmopergs - jk_ursabia - zuzugirlzznt - kylepaaatrick -
instagram
ohshititsjannet
Can you tell they are related to me? Haha. #retardedsmile #cheese #brother #sister #irvinepark
retardedsmile - cheese - sister - brother - irvinepark -
xo_gizelleee - tiffanymonique.516 - chrisxx_marie - bish.swerve_ -
instagram
craigkaligan27
The "Im done with tests" face/selfie #euphoria #happinessfordummies #smiles #teeth #straighthair #selfie #sunlight #retardedsmile
retardedsmile - smiles - straighthair - selfie - happinessfordummies - sunlight - euphoria - teeth -
omeercelikk - __katerina__v - rozymandias7 - kimisha_d -
instagram
cherrygirl010
Smile Day 9 #October #octoberchallenge #day9 #smiling #retardedsmile #happiness #happyday
retardedsmile - october - day9 - smiling - happyday - happiness - octoberchallenge -
timfanslau - vivi12790 - ghost_of_this_lifetime -
instagram
gareth.jones.14
Loving uni, also loving this jacket #unilifeisgurd #gotrainedon #retardedsmile #dontevencare
retardedsmile - unilifeisgurd - gotrainedon - dontevencare -
hopebleakman - milliehickss - shannoncainxo -
instagram
dasreino
I look like a #cellist don't I? #retardedsmile going to a #crayfishparty #even #though #Iamnot #gay #for #christ's #sake! #toughguy #badass #fuckliberals
retardedsmile - even - gay - for - though - sake - crayfishparty - cellist - toughguy - fuckliberals - iamnot - badass - christ -
eevakatariinae : Stop adding those damn #gay hashtags because you are not. You are #mine โ™ก @dasreino
sallaemiliaaaa - ya.sanford2015 - eevakatariinae - mr_loca_ale -
instagram
dina_kim
Yes, this is how i usually smile. - -- the answer to the "why don't you smile" question. #botoxisabitch #mybestsmile #retardedsmile Our little foundation reunion
retardedsmile - botoxisabitch - mybestsmile -
mhattar94 : That smile ๐Ÿ‘Œhahaha
tati.sergeevna : ะฅะฐั…ะฐั…ะฐ) ัƒ ะผะตะฝั ั‚ะพะถะต ัƒะปั‹ะฑะบะฐ ะฒัะตะณะดะฐ ะฟะตั‡ะฐะปัŒ๐Ÿ˜น
dina_kim : @tati.sergeevna ะฝัƒ ะฒะพั‚. ะะฐะดะพ ั‚ั€ะตะฝะธั€ะพะฒะฐั‚ัŒัั ๐Ÿ˜ญ
scodelarios - xylenediol - julia_ars - eka0711 -
instagram
brxndyhx
"A smile is contagious, so let's spread it around!" ๐Ÿ˜Šโ˜บ๐Ÿ˜Šโ˜บ๐Ÿ˜Š #worldsmileday #letssmile #retardedsmile
retardedsmile - worldsmileday - letssmile -
ginn_gin : Your hair last so long eh! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
brxndyhx : I think my hair is abnormal that's why ๐Ÿ˜‚ @ginn_gin
ginn_gin : Good la, Save money HAHAHAHAHAHA
brxndyhx : Yeshhhhhhhh ๐Ÿ˜ @ginn_gin
ginn_gin - alyaardzuan - nic80vivien - rajanazimuddin -
instagram
faizulazhar
SMILE cause it's TGIF! Rare to get two weekend off consecutively.. ๐Ÿ˜† #thatlowcut #retardedsmile #tgif #selfie
retardedsmile - tgif - thatlowcut - selfie -
sufinohernand : @faizulazhar eh ehh abangg.dh pandai amek selfie.๐Ÿ˜š
saifuln - mohd_ashraf_ - sheirinnnn - khomaty7713 -
instagram
dalianasreddine
No more uni for 1 week calls for a selfie ๐Ÿ˜œ๐Ÿ‘ #long #hair #don't #care #retardedsmile #awkwardhand #stripes
retardedsmile - hair - don - awkwardhand - stripes - long - care -
emmstarrr - sydneyheatersandpizzaovens - shivonnee - amberlouise1405 -
instagram
chaurizard101
About to have a haircut #retardedsmile
retardedsmile -
priyawuzhir : Follow me
shravand24 : OMG CHAUMAN
nickimoini - jeellaay - joshchan_ - jekka_zebra101 -
instagram
valeriiielee
#Bored #retardedsmile #yearbook #newbangs #short Picture with the teacher ๐Ÿ“ท
retardedsmile - bored - yearbook - short - newbangs -
andrreeew_ - vinney_v_ - alicia_gummybear - ashley_gonz22 -
instagram
alannahhoward
retardedsmile - mirrorpics - whataday - doubletap - cutmysleevesoff - becausewhynot -
alannahhoward : Caoilfhionn๐Ÿ’ƒ#whataday #retardedsmile #cutmysleevesoff #becausewhynot #mirrorpics #doubletap
eamoflynn - kaylasilke - charjadexo - joseph_ugbo -
instagram
miamirose27
He knows how to smile for that camera lol. #retardedsmile #kasonlenguyen #smile #cutebaby
retardedsmile - smile - kasonlenguyen - cutebaby -
makeuplunchanddinner - shadrachc - gemster4real - dorkieedee -
instagram
dona_little_angel
That's right. I roll like a boss.โœŒ๏ธ๐Ÿ˜Ž #Moi #Girl #Retard #RetardedSmile #SharkFace #HairDown #Filter #InstaCollege #Eyes #Happiness #Weird #Weirdo #Weirdness #Crazyness #Crazy #RollLikeABoss #RaisedEyebrow #Hashtag.๐Ÿ˜‹๐Ÿ’
hairdown - crazy - rolllikeaboss - hashtag - sharkface - weirdness - moi - weirdo - crazyness - girl - eyes - happiness - retardedsmile - retard - instacollege - filter - raisedeyebrow - weird -
allison22here : Nice pic! Check out my bio ;)
catsanchez14 : OMG I love your face
dona_little_angel : ๐Ÿ˜˜โค๏ธ @allison22here
dona_little_angel : OH YAS. ๐Ÿ˜‚ @catsanchez14
conort101 - maddib9113 - catsanchez14 - themimzicalmimi -
instagram
lauren_beirne666
Boutta go cut some bitches up wit ma pink safety scissors! ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ๐Ÿ‘๐Ÿ‘โœ‚ #thuglife #fatfuck #pinkscissors #retardedsmile @likablelover666 @puertorican_babe
retardedsmile - pinkscissors - thuglife - fatfuck -
heather_affinito : Tbh we need too chill soon and ur my Bitch and u break my balls 24/7 lmfao
lauren_beirne666 : I AM NOT YOUR BITCH!!! And I bust your balls because they are VERY bustable. Come to the only scream in town tonight and ill scare you. @heather_affinito
heather_affinito : Nahh that place is cheap
lauren_beirne666 : I bet u'll be scared any way
lauren_beirne666 : @heather_affinito
lauren_beirne666 : @heather_affinito cheap bitch what if i sneak u in?
heather_affinito : Im already going out tonight
lauren_beirne666 : Whatever
lauren_beirne666 - likablelover666 - puertorican_babe - sabrinajerome_ -
instagram
nareendren
Back to school!๐Ÿ˜จ#school #retardedsmile #iwassleepy
retardedsmile - school - iwassleepy -
tashashini - kavitakaur21 - elainekong_ - jjj1028 -
instagram
mari_spangenberg
Just sending out a small smile to whoever may need one today :) #smile #bigsmile #happy #behappy #lovelife #joy #love #peace #justbehappy #retardedsmile #hair #brunette #longhairdontcare #black #white #blackandwhite #gopro #happiness #beautifulday #eksamensisklaar #daarisnredeomgelukkigtewees #lovingit
brunette - love - blackandwhite - behappy - joy - lovingit - lovelife - longhairdontcare - bigsmile - justbehappy - daarisnredeomgelukkigtewees - happiness - retardedsmile - beautifulday - hair - peace - eksamensisklaar - gopro - black - smile - white - happy -
tristand07 - hendriknieuwoudt - rialet_vanheerden - edwardkenway905 -
instagram
chloeskyyxo
Wtf is this smile xo #wtf #myfaceannoysmylife #ew #selfie #retardedsmile #sadtimes #likeforlike #followforfollow #l4l #f4f #xo
retardedsmile - xo - followforfollow - selfie - myfaceannoysmylife - likeforlike - wtf - f4f - ew - sadtimes - l4l -
abrahanrivas : Follow me and i'll follow back!โ˜บ
sinister_pharoe94 : Your smile <3
sinister_pharoe94 : @chloeskyyxo
ccburchettt - amberxchantal - gta5korn - lucho11116 -
instagram
pancynancy_
๐ŸŒ™โญ๏ธHumble enough to know I'm not better than anybody and wise enough to know I'm different from the restโญ๏ธ๐ŸŒ™ #IDontKnowWhy #ILikeThisPic #LittleEyes #RetardedSmile #ButLovinItAll #OnlyOneMe #NoneLikeMe
retardedsmile - littleeyes - nonelikeme - idontknowwhy - ilikethispic - onlyoneme - butlovinitall -
theduckspeaks : Stunning ๐Ÿ˜
pancynancy_ : Thanks :) @theduckspeaks
theduckspeaks - ashley__mv - suklyn_mh - thelittleprincessa -
instagram
waqsi_11
Making all kinda gainz! ๐Ÿ˜„ #zyzz #aesthetics #squeezingbloodinchest #striations #nattygains #leangains #silverbackaction #retardedsmile
retardedsmile - nattygains - zyzz - striations - silverbackaction - leangains - aesthetics - squeezingbloodinchest -
ss53s : @waqsi_11 you need to take creatine !!!!
ss53s : And pre work out
waqsi_11 : I do take creatine but not pre workout never used it, might buy some my mate uses it! But yeah creatine is really good! @ss53s
ss53s : @waqsi_11 I know bro I've only started to take creatine and it's good shit ! Take pre workout gives you strength ! I started last year I was 58 kg one year and a bit I'm now 72kg! Keep going bro!
waqsi_11 : Oh really I didnt know that, thought pre workout was just for energy. Thats sick! Well done and thanks, you too! ๐Ÿ’ช@ss53s
ss53s : Thanks! Get c4 pre workout
ss53s : Loads of energy
waqsi_11 : Okay thanks btw if you're still looking to bulk then get anabolic mass gainer. I've put on 6kg in 5 1/2 weeks, it taste great and you can get it fairly cheap from GNC if you have a gold card. @ss53s
gdzsupplements - ashish_samtani - joshpfeifer - waasi_ -
instagram
aestas_ventus
Sunshine! #piercings #dreads #dreadedgirls #retardedsmile
dreadedgirls - retardedsmile - piercings - dreads -
alleyliontattoo : Nice!
aestas_ventus : @alleyliontattoo thanks!
cuca_89 - skinnysuite - dreadalfre - haanda -
instagram
calvin_matthew201096
Beautiful smiles all around.... #retardedsmile
retardedsmile -
lovescraze - mel5040 - princezzsneha94 - jaanu_1224 -
instagram
danielleroe_mua
#happydani #captains #altgirls #girlswithtattoos #retardedsmile #haaaarrrry ๐Ÿ˜‚โค๏ธ
retardedsmile - altgirls - happydani - girlswithtattoos - givemeyourcreditcard - haaaarrrry - anditsadeal - captains -
delinquent_tattoos : Follow my tattoo page ?
cheesy_clive : @danielleroe_mua #marryme #please #icookawesomeasianfood ๐Ÿ˜‚
danielleroe_mua : @curiousclive #givemeyourcreditcard #anditsadeal
cheesy_clive : @danielleroe_mua #ifyoufirstusemycreditcard #tobuyusdinner #itsadeal
bryanjayyy - brittany_fendler - dontighe -
instagram
random_kid12
Throwback to like first grade or somethin.. that smile doe!! #throwback #firstgrade #retardedsmile #donehashtagging
throwback - firstgrade - retardedsmile - donehashtagging -
reece.pearce : PLZ post up a pic of ur tech deck penny bruh @random_kid12
numba_juan234 : anfrew im outside
jhoselinhernandez123 : Eww
random_kid12 : Stfu @jhoselinhernandez123
jhoselinhernandez123 : Nah bruhh im good @random_kid12
random_kid12 : Haha @jhoselinhernandez123
dodgerslove23 - i_love_you_forever122901 - angel_garcia75 - xo.montseee -
instagram
rhi_louiise
The pictures I send people, eyes look good in this though ๐Ÿ˜‚#l4l #likeforlike #like4like #f4f #followforfollow #follow4follow #s4s #spam4spam #spamforspam #instadaily #r4r #recent4recent #recentforrecent #instadaily #celfie #selfie #eyes #eye #messingabout #funnyface #snapchat #sc #blueeyes #greeneyes #brighteyes #retardedsmile
retardedsmile - eyes - selfie - r4r - snapchat - recent4recent - recentforrecent - follow4follow - spamforspam - instadaily - celfie - brighteyes - like4like - eye - greeneyes - followforfollow - messingabout - blueeyes - likeforlike - funnyface - s4s - sc - spam4spam - f4f - l4l -
_eminaa_ : L4l?
pblarge_dce : NICE! 3 for 3 anyone I like fast? ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ’ฏ
_wakeandbacon : 5 for 5???
armyofyoda : You're so pretty!
trxmor_cthulhu - lex_exe - josell - pikagurl666 -
instagram
Iconosquare feedback