yesii_mondragon
Im that kind of girl with ketchup boiii ;) ^-^ #loveKetchup #burger&Fries #PICKLESS! #Steak&Shake <3
loveketchup - steak - pickless - burger -
danielcastanov - jaguiire - cafaur - milujuzuzu -
instagram
iam_danielmitchell
When your 17 year old saxophonist comes over on a snow day picks up your guitar and makes you ashamed - that's when you know you need to practice lol @smunited_72 #Music #Country #17 #Prodigy #Soulish #Guitar #Sax #TheBeardMinistry #SnowDay #SoulDay #VivaLive
soulish - 17 - country - soulday - pickless - thebeardministry - prodigy - guitar - sax - music - vivalive - snowday -
smunited_72 : I like how the pick is on my leg haha
valligatore : Cool stuff! Add me on Facebook :-)
iam_danielmitchell : @smunited_72 #Pickless
smunited_72 : 😂😂 I read Pickles when I first saw that.
iam_danielmitchell : Lol
iam_danielmitchell - rayband.s - ashleybrachelle95 - mrskviana -
instagram
thomasalan0
When you're trying to write a song in a random field but you don't have any guitar picks... #thestruggle #country #countrymusic #acoustic #guitar #vocals #songwriter #singer #instagood #insta #instadaily #picoftheday #field #pickless
singer - songwriter - country - pickless - instagood - guitar - field - thestruggle - insta - vocals - acoustic - instadaily - picoftheday - countrymusic -
jasonmoniaci : Get on that finger pick game!! If you notice in your pants pocket, the other small ass pocket inside your right pant leg.. I always keep a couple in there.. Saves me
__dsk22 : #TheStruggleIsReal lol
cowboy_crazy14 : I have mine on a necklace so I'm never without one and it looks cool :)
mitsu_miranda : I request luke bryan
luktastic44 - trojanovich_1993 - copenhagenbxtch - redneck_beauty_yoro -
instagram
picklessdunbar
PICKLESS GUITAR! #SUPERMAN #WHODEY #pickless #try #guitar #pickless #no #music #acoustic #
guitar - no - pickless - whodey - try - music - acoustic - superman -
blestbeez - dj__perth - yhjericho - mick.rook -
instagram
toniacuna
#Salmon #pickless de #vegetales #organico #aioli de #betabel #mazatlan
mazatlan - aioli - betabel - vegetales - salmon - pickless - organico -
l.ball2014 - chefkj24 - anra07 - acozinhaviva -
instagram
hola_soy_abii
:'c algún día tendre esos álbumes #MyChemicalRomance #ComeBack #Hope #Frank #Gerard #Mikey #Ray #Bob #Matt #Unicornios #Pickless #Dog & #Cat #CremaParaRisos :3 #Frerard #KilljoysNeverDie_andMakeSomeNoise :'3
frank - frerard - unicornios - comeback - ray - matt - killjoysneverdie_andmakesomenoise - mychemicalromance - pickless - dog - mikey - cat - cremapararisos - gerard - bob - hope -
brayndc : Joo 🆚 @hola_soy_abii y xk no los pedís x internet PE o en pradera xhela hah ay un lugar donde venden discos originales 💿 pero su makina están a 380 los mas baratos haga pajas 175 los baratos
hola_soy_abii : Haha ya fui al duende alla en portales y solo encontré unos de Green Day jate mijuu! @brayndc haber que día voy a xela ps a ver que pasa wee! :D :3
brayndc : Ala verch 😤😤😤 vz @hola_soy_abii aja pero comparte un tu volumen de julio ellas mientras encontras las q keres q decís jajajaa 😁😁😅😅
hola_soy_abii : Hahaha simon voy a comprar la Discografía de Julio Elias para mientras haha,x'D queres un tuyo!? Haha @brayndc
lifeaftermcr - alex_elax - evertipaz - josefinaeespruill -
instagram
picklessdunbar
PICKLESS SHREDDING! #SUPERMAN #WHODEY #BENGALS #AFC #GUITAR #PICKLESS
guitar - superman - pickless - bengals - whodey - afc -
phingrock : \m/
yuck_mouff : Yo! Lil' Bro @picklessdunbar you need to check out and follow the homie, @riff_wars ! I don't know him personally. But I think you'll enjoy the page. So yeah bubs check it out and maybe even send some of your music back and forth between the two of you?
vanguardsupply - dianamedinaoa - s.d.m_customs - alexei_uzum -
instagram
_haley_noelle_
#bestfriend #pickless.
pickless - bestfriend -
ally_13j - austingalindo - sidneylovesyou2828 - rainbowunicorns137 -
instagram
macie_rayne123
I love her soso much 😘💕 #pickless
pickless -
that_guy_chase_78 : Tbh: you my nigga you funny and stuff lol rate: bms date: no
macie_rayne123 : Thankss chasiepoo 💋 @chattahoochee_mama
_.remiejones._ : Pickles!!!!!!!
dawn5773 : best dog ever!!!!!😀😀
_quintavious.2k15.ii_ : Tbh| Maciieee we barely talk nowadays
macie_rayne123 : I knoww that needsa change ! @_peep.the.freshness_
austin_spookyghost - _.remiejones._ - payton_hullum3 - that_guy_chase_78 -
instagram
picklessdunbar
Do this with out a pick! #SUPERMAN #WHODEY #bengals #afc #afcnorth #guitar #pickless #try #👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪👌👌👌👌👌💉☹☹☹☹💃💃💃💃💃💃💃
try - afcnorth - whodey - pickless - bengals - guitar - afc - superman -
akaiberry89 : Well you betta work that pinky out lol. Nice playing man!
picklessdunbar : Yup lol got ya
valligatore : Cool stuff! Wish you a Merry Christmas :-)
miteyquin : Holy shit man I think you broke the space time continuum
picklessdunbar : Lol thanks
anil_imm : Good work ;)
zimcartelliving : 👍
picklessdunbar : Thanks @anil_imm abs @zimcartelliving
duosonicman - peponchus - official_vieira - _plaktrom_1144 -
instagram
edfuchsmusic
Dance of the Sugar Plum Fairy #NutCracker #ChristmasMusic #ChristmasCountdown #ChristmasMusicCountdown #pickless #followup
followup - christmasmusic - christmasmusiccountdown - christmascountdown - nutcracker - pickless -
gmpent : 🎄🎁🎉👯
ben_lane2795 - annarosemc - betsylane - juicyjkempf -
instagram
thaatfamous_tee
we were soooooo shocked lol where were those pickless lmao #spongebob #pickless
pickless - spongebob -
tamera_mariee - marcus_mall - ulasozkurt - smuuvejosh -
instagram
picklessdunbar
Guitar time! #SUPERMAN #WHODEY #bengals #afc #afcnorth#guitar #pickless
guitar - superman - afcnorth - whodey - bengals - pickless - afc -
jennrose086 : Wow like it!
picklessdunbar : Thanks
emilyadd0090 : Nice pic!
talinaartworld - peponchus - _deano0o - fabontherun -
instagram
suav_syl
Our Xmas tree
babyblueeyes - pickless -
dezera101 : How pretty
suav_syl : It needs more purple balls you can't see the silver balls and flowers #pickless#babyblueeyes
frankh12 - dezera101 - verobol33 - nischneider65 -
instagram
karmaamydarlingg
#koolaid#pickless 💙
koolaid - pickless -
high_times_stoner : Haha fuxken karma
karmaamydarlingg : @high_times_stoner haha i had too
mss_jen310 : Wtf! Lol
karmaamydarlingg : @mss_jen310 girl that shit bomb
_itsmariannadude - dasexiicheeks3 - lopezrosalind112 - squad_gibby32 -
instagram
jesslilya
Still true lol #timehop #single #foreveralone
funny - foreveralone - timehop - kcco - doublemeaning - pickless - single - punny -
michellyleon : Hahahaha for real doe haha
jesslilya : #pickless #doublemeaning #KCCO #funny #punny
sk3me_uno - ayyjake1 - ronvandam - nat_marie88 -
instagram
clari232
#train #noia #istagirl #instalike #tagsforlike #likeforlike #like4like #k4k #cute #pickless #pickofthetime #nerd #occhiali #treniinritardo
cute - treniinritardo - istagirl - instalike - k4k - pickless - tagsforlike - train - likeforlike - noia - pickofthetime - like4like - occhiali - nerd -
verenahellas - eyespyeyewear - chaitalia - alexwadsworth18 -
instagram
camotod98
Ok... punk! #punk #punknotdead #black #guiar #finger #pickless #street #music #musicadventure
pickless - punknotdead - punk - musicadventure - street - music - finger - guiar - black -
great_followerz - melina7x -
instagram
imryrymc
Another fun tune idea I was playin' around with this morning.. #inspired #writing #ottawa #canada #recording #homestudio #music #demo #song #new #guitar #riff #pickless #acoustic #folk #country #instrumental #ottawamusician #musician #singersongwriter #songwriter #songwriters #original #instavideo #musiclover #guy #playingguitar #nofilter
singersongwriter - song - songwriter - demo - musician - instrumental - acoustic - homestudio - musiclover - playingguitar - folk - canada - guitar - ottawamusician - instavideo - country - inspired - pickless - ottawa - writing - recording - riff - music - new - guy - nofilter - original - songwriters -
live_n_breathe_dance : Wonderful!...and very catchy
sirmichaelfranklin : 👌
imryrymc : Thanks @danc_musik_monsters & @sirmichaelfranklin!
anitareyes91 : Wish I had your guitar skills!
pedromspencer : Sounds great :)
joshua.jordan.549 - tanzenerwuenscht - roselyn_xd - connoreashmusic -
instagram
nevzatyasar
#saz #baglama #bağlama #selpe #şelpe #yaylayollarında #deneme #me #turkish #kurdish #guitar #pickless #playing #trial part2
me - kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - şelpe - yaylayollarında - playing - bağlama -
juliabasio - mrhasz01 - jlfulks - infernomusic -
instagram
nevzatyasar
#saz #baglama #bağlama #selpe #şelpe #yaylayollarında #deneme #me #turkish #kurdish #guitar #pickless #playing #trial
me - kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - şelpe - yaylayollarında - playing - bağlama -
karthikrddy - damagedaardvark - mrhasz01 - palo_sadiq -
instagram
nevzatyasar
#şelpe #selpe #saz #baglama #bağlama #deneme #turkish #kurdish #guitar #pickless #playing #trial
kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - şelpe - playing - bağlama -
nevzatyasar : Do you mean i am so bad with music? @truthful_1ya probably yeah, I should try photography. 👌
mnga131 - palo_sadiq - victoriadenis144 - whatistheshift -
instagram
kaziruslanrahman
# nolaststring #pickless #saadguitarist #daretoshadow #sikkimer_hate_jadu_ase
saadguitarist - sikkimer_hate_jadu_ase - pickless - daretoshadow -
m.r_classy - sikkiminski - arshiya.n - nidal_chowdhury -
instagram
meliicogorno
my heart beats for love #borrosa #pickless
borrosa - pickless -
rocioalejandrar : Ke
meliicogorno : A tu amiga LLa troli :)
agostinacecotto - bobcaudy -
instagram
nevzatyasar
#saz #baglama #bağlama #selpe #deneme #turkish #kurdish #guitar #pickless #playing #trial #me
me - kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - playing - bağlama -
giveaway_2015_gifts : 😒😖😇😇😻
clodaghjacqueline - ahmetoktyy - yaren_ku - lina_stolp -
instagram
nevzatyasar
#saz #baglama #bağlama #selpe #deneme #turkish #kurdish #guitar #pickless #playing #trial #me
me - kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - playing - bağlama -
seri800 - theshredding_guitarist - ahmetoktyy -
instagram
nevzatyasar
#saz #selpe #deneme #baglama #bağlama #pickless #playing #trial #turkish #kurdish #guitar #me
me - kurdish - baglama - turkish - selpe - deneme - trial - pickless - guitar - saz - playing - bağlama -
sdeburca - womanlet - ahmetoktyy - davekova -
instagram
nevzatyasar
#selpe #deneme #pickless #playing #trial #saz #turkish #kurdish #guitar #gözlü #pirim #geldi #baglama #bağlama
saz - kurdish - gözlü - baglama - turkish - selpe - deneme - pickless - pirim - guitar - trial - geldi - playing - bağlama -
bayan_sazkolik - ahmetoktyy - matrixf5 -
instagram
jazmiinee95
My passion !! #pickless #cueritos 😍😍😍😍😍😍
cueritos - pickless -
instagram
xyz_that_kid_conquered_zyx
This is something I've been working on for a couple of days aside from sweeping, i made it mainly for practicing single string lines and wider climbs, and it turned out fairly well #shecter #7string #sevenstring #pickless #guitar
guitar - sevenstring - pickless - shecter - 7string -
tonynull_ : Thanks for showing me up man.😂 @im_g.a.v.i.n_
xyz_that_kid_conquered_zyx : I didn't even see that you posted until i finished mine up bro sorry xD but if it's any consolation I have no clue how to play beat it so you showed me up too 😂
xyz_that_kid_conquered_zyx : @tonynull_0715
salvatoreleoneband : Ahhh!
xyz_that_kid_conquered_zyx : Did it scare you ? xD I didn't think I was THAT bad haha @salvatoreleoneband
kaminoakari - pineapplewaves - jigsawmatt12 - __mayfly__ -
instagram
xyz_that_kid_conquered_zyx
Week 3 of sweeping apprgios. 185 bpm, the only problem I'm facing is forcing my ring finger down on the fourth note, you can hear the kind of hammer on happening where it's supposed to be on the b string, so I need to take some time to work on that. Next week should be much better. Lol #sweeppicking #7string #sevenstring #shecter #nopick #pickless #sweeps
nopick - sevenstring - shecter - sweeppicking - pickless - sweeps - 7string -
x.i.j : Try moving your wrist instead of your entire hand, thats something i learned and it made my sweeps sound much more clear and less choppy.
xyz_that_kid_conquered_zyx : Alright, I'll try that haha
happy_snipper - _flare_ - _tianni_3414 - alyssasnyder23 -
instagram
charvelo
#GuitarIdol4 #Legato #Pickless #Guitar #Arpeggio
legato - guitar - guitaridol4 - pickless - arpeggio -
charvelo - maffercf - clayton_amero - felipefreirerj -
instagram
clari232
Migliori amici #halloween #otel #disco #serateimportanti #likeforlike #like4like #k4k #cute #pickless #pickofthemoment #followme #vsco #vscopic #friends #blondgirl #smile #instatags #instamoment #tagsforlike
cute - otel - instatags - halloween - tagsforlike - instamoment - vsco - friends - blondgirl - pickofthemoment - pickless - vscopic - disco - likeforlike - serateimportanti - k4k - smile - like4like - followme -
jcarrillon - ohlendobloom - deborahbrgrd - vixlentsky -
instagram
Iconosquare feedback