mandycandy719
For all of you who think that using this word is cute. #smh #peoplearestupid learn how to speak. Need a dictionary? πŸ˜’
peoplearestupid - smh -
stephrvo : πŸ˜‚πŸ˜‰
rrocka10 : Lol πŸ’©πŸ’©πŸ’©πŸ’©
estrella_7 : Lmao @ I just made a bae πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚
mandycandy719 : πŸ˜‚πŸ˜‚ @rrocka10 @estrella_7
herickv : Lmao!!!! I love my "mojonsita" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mandycandy719 : πŸ˜„πŸ˜„ makes sense πŸ˜‚πŸ˜‚ @herickv
trish_304 - jessilyn_11 - stephrvo - carobin_ -
instagram
stopher93
Hahahaha cracks me up with all the fake people I see wearing camouflage all the time. #allyoushootisselfies #hunting #flamingos #crocs #peoplearestupid
peoplearestupid - flamingos - hunting - allyoushootisselfies - crocs -
iberth : Hey!! Nick likes his camo crocs!
stopher93 : He must be quite the outdoorsmen
drummer.girl - okbowhuntergirl - midwestpursuit - iberth -
instagram
gullisimona
#amici #peoplearestupid #amazingpictures #amazingshoutout #amazingphotos #mountain #abruzzo #italia #beautiful #colors #blue #vscoonly #followme #horizon #igers #instaphotos #istamoment #istadaily #likeforlike #vsco #nofilter #picoftheday #photooftheday #pescara #vscocam #landscape #landscapecapture #selfie #TagsForLikes #sunset ❀
beautiful - landscapecapture - selfie - amazingpictures - pescara - abruzzo - colors - igers - peoplearestupid - sunset - landscape - vscoonly - blue - mountain - nofilter - vsco - instaphotos - amazingphotos - amazingshoutout - amici - picoftheday - tagsforlikes - italia - istadaily - horizon - istamoment - likeforlike - vscocam - followme - photooftheday -
stotnv : like
xinbixin : wow
hardemanyc - angelodif - 7lobo - juliocarton -
instagram
tonii_babyy
Bruh!! My ENTIRE life!!!! Grr...😑 You can just call me Toni, though. πŸ˜‰ #people #peoplearestupid #name
peoplearestupid - name - people -
some0hardest0 : ummm hi :) ⭐
tonii_babyy : Hi ⭐️ @some0hardest0
zashary150 - mikayyyla_g - flyfitcountryboy - bubu___love -
instagram
ellenbechtol
Cuz I'm 44 and have my life together BITCH......but shouldn't I by now?? Things you overhear drunk people say in a bar. #peoplearestupid
peoplearestupid -
hawra20_ - budlightbob - taylinnwood - pooh888mpg888 -
instagram
dark_aspirant_diary
Write your opinion thanks #dark#goth#opinions#flowers#logo#alternativerock#indierock#rock#gothic#black#shatush#purple#tatoo#piercing#hearth#metal#metalcore#peoplearestupidβœ–οΈπŸ’–βœ–οΈ
opinions - goth - dark - alternativerock - gothic - tatoo - logo - peoplearestupid - hearth - flowers - purple - indierock - metal - piercing - shatush - black - rock - metalcore -
karisstevens98 : Completely agree with you there!
dark_aspirant_diary : @karisstevens98 i am happy that someone understands meπŸ˜„πŸ˜„
karisstevens98 : I'm sure a lot of people would! :)
heretic_official - yucdfe - wakethefuckupmarr - itsxing -
instagram
amtan27
#amen#peoplearestupid
peoplearestupid - amen -
treadmillmomma : #preach it sister! Especially in that neck of the woods!
chrissy_bae_303 - shantellwyant - anglmartinez3 - ogettman -
instagram
kahlua_jumper_802
The more I hang out with people, the more I love my horses. #Aksel #haflinger #peoplearestupid
peoplearestupid - aksel - haflinger -
charlestalley - haflingerbiscaja - alice_horselover - _ginfea_ -
instagram
yo_momz_x
You ain't got to like me just respect me. πŸ˜’ #fuckhaters #tripping #hate #notfeelingthisshit #numbersdontlie #getonmylevel #squad #number1 #peoplearestupid #fuckwork
notfeelingthisshit - tripping - numbersdontlie - squad - number1 - fuckwork - peoplearestupid - hate - getonmylevel - fuckhaters -
travelgods : πŸ‘ @dreamerstrips
that_boy_j - biancaahh93 - jonatgomez - fritolay1225 -
instagram
naturallyblond
πŸ˜‚This is my life #gilmoregirls #peoplearestupid
gilmoregirls - peoplearestupid -
gilmoregirlsconfess - hayleyshackleford - sydneygarrell - erica_walks -
instagram
robertlower7
Really? Not one of you could park in the lines? #peoplearestupid #inconsiderate #aholes #youdriveafreakingdodge
aholes - inconsiderate - peoplearestupid - youdriveafreakingdodge -
etherianos : lol
harveynik - kgiles21 - carlymarie1993 - mindymoo7 -
instagram
bands.tumblr_
#ptv #sws #bmth #bvb #miw #slipknot #thedevilwearsprada #blessthefall #ffdp #avengesevenfold #music #tonyperry #justinhills #ashleypurdy #oli #chris #peoplearestupid
oli - thedevilwearsprada - bvb - bmth - blessthefall - chris - ptv - peoplearestupid - avengesevenfold - ashleypurdy - tonyperry - slipknot - music - justinhills - sws - ffdp - miw -
dark_aspirant_diary : This picture is the topπŸ”
haunted.dr3ams - ljmc_6 - aliyah_khalid - ketzalizykes -
instagram
sharni_fisher
Tonight my eldest brother proposed to his girlfriend, congratulations :) #peoplearestupid #goodluck :p
goodluck - peoplearestupid -
justjac03 - fat_kid_7 -
instagram
jayjay5973
It's so hilarious that when people claim on hating me they spend so much time waisting they're life on me πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #itsajoke #peoplearestupid
peoplearestupid - itsajoke -
instagram
bellamotionless
So my mom and I are driving to Houston to see some family for the weekend, cause why not. Right now, she was singing the Hit Me Baby (One More Time) cover by Glee and some idiot tried to swerve into our lane. Without question, she immediately stops singing and shouts, "WATCH IT, FAG!" I could not breathe from laughing, I almost choked on my coke. This is why I love you, mama. You always know how to make me laugh. πŸ’œπŸ˜‚πŸ’œπŸ˜‚ My mom is better than you. Bye. #peoplearestupid
peoplearestupid -
parisbasically : REALLY VISIT ME ( I WISH )
bellamotionless : I MIGHT STOP BY TO GET SOME CLOTHES LATER @parisbasically
theafrosamurai31 - samanthanorred - alaina_rayne - laurengreybrown -
instagram
emailmel43
#sisters #mirandalambert #concert #trafficsucks
mirandalambert - concert - trafficsucks - sisters - peoplearestupid - dressfortheweathernotyourcareeronthecorner -
emailmel43 : And finally #peoplearestupid #dressfortheweathernotyourcareeronthecorner
falon2012 - ranfans - lacymsykes - ashleighcolston -
instagram
consuela_spicytaco
Somehow this is an accurate depiction of my mood right now #PeopleareStupid
peoplearestupid -
cladeeo : Aww cheer up sexy
cladeeo : Its friday
cladeeo : Come partay w me;)
i.am.lo - cladeeo - really_dallas - keepinit_li -
instagram
katrinanewsss
Omg #sotrue #getout πŸ‘#simpleton #peoplearestupid
simpleton - peoplearestupid - sotrue - getout -
mcamxo : Lmao like you πŸ‘Œ
katrinanewsss : Yet your the one commenting trying to start some drama.... Okay πŸ‘ @mcamxo
ktr______ - gav_oshea - whinnstagram5 - brandor420 -
instagram
theevangreen
When people ask me if I'm gay... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #peoplearestupid
peoplearestupid -
msflebanon : COLLAR BONES! ❀️😩😍
ahm_asaad : Babe... πŸ˜πŸ‘
mo.lit - marcelagri - jessicaasantos13 - renato_d98 -
instagram
rubz623
Ohh what tangled web you weave... #keepTrying #IwillPlayAlong #PeopleAreStupid #inOneEarOutTheOther #lies #liarsNeverProsper
iwillplayalong - inoneearouttheother - lies - keeptrying - peoplearestupid - liarsneverprosper -
jujudakhlallah : Hi
midwife_susu : True that @rubz623
pali_love85 : Haha seriously
lalinda814 - nevin1995 - pali_love85 - hadil.g -
instagram
n0b0dycaresaboutth1s
..... #peoplearestupid #totallydidntdothiswhiletryingtopropopendoor
totallydidntdothiswhiletryingtopropopendoor - peoplearestupid -
ryann1023 - cynicology1 - meglet_97 -
instagram
jaimiileecarra
HAHAHAHHAA those feels! #preach #angerissues #imnotsorry #peoplearestupid #quote
quote - imnotsorry - peoplearestupid - angerissues - preach -
jessaltmodelofficial - beccarter - melaniemcooper - 91shanna -
instagram
kixx8592
Handsome jack. Yeah, this is one anti social cat alright... #morons #catsofinstagram #Jax #peoplearestupid
morons - catsofinstagram - jax - peoplearestupid -
kittymansions - lexifluffs - mmallorymyerss -
instagram
joey_xii
So, when I hear a new "word" or a shitty rap song I wonder what this dumb shit means. Basically, our English language is ruined. #urbandictionary #finna #trynna #fuckboy #ourworldisscrewed #peoplearestupid #youarentghetto
fuckboy - trynna - youarentghetto - peoplearestupid - ourworldisscrewed - finna - urbandictionary -
dakota_nunemaker21 : What's fuckboy mean???
kodie_benfield - noah_t_mcbride - blakeacra - jayden__ellis -
instagram
sara_vasselli
Da notare la testa più grande
dad - beautiful - tflers - love - picoftheday - instalike - son - follow - instadaily - peoplearestupid - instamood - flower - thinkaboutit - instagood - tagsforlikes - bestoftheday - followme - photooftheday -
sara_vasselli : #dad #son #flower #thinkaboutit #peoplearestupid #love #TagsForLikes #instagood #follow #photooftheday #followme #tagsforlikes #beautiful #picoftheday #instadaily #TFLers #instalike #bestoftheday #instamood
dinarohka91 : ---->> @HAVE_146_FOLLOWERS_NOW <<----
___mani : ---->> @HAVE_101_FOLLOWERS_HERE <<----
eudilenegomes - saygelukaofficial - teammalcolm_x - punchlandnyc -
instagram
x0_kc0519
#breastfeeding #peoplearestupid #twerkbutdontfeedababy #breastisbest #attachmentparenting
breastfeeding - attachmentparenting - peoplearestupid - twerkbutdontfeedababy - breastisbest -
abstract_lady : Right tho. I breast fed for a year. Now my daughters smart as shit and only be sick 2 times since she been born. These females are stupid af. Why have a baby if your not willing to give your baby the best nutrition. Then they wonder why they baby cry all the time and shitπŸ˜‚πŸ˜‚
x0_kc0519 : Yup !!! Cause girls just have babies to have babies not to raise people that can and will change the world @abstract_lady
sassygerl9413 : Right wtf???????
elunia0914 - sassygerl9413 - sierraharmonyy - sewinthreadableshop -
instagram
danicagibson_
My best friend, sister, my "lesbian" lover, but most of all, my partner in crimeπŸ’‹πŸ”« I love you so much, I will always be here for you no matter whatπŸ’ #WcwπŸ’˜#PeopleAreStupidπŸ˜‚ "and that's why we broke up" πŸ˜‚πŸ‘#LoveYa☺️
peoplearestupid - loveya - wcw -
danicagibson_ : You suck ass @littlemanjoey
littlemanjoey : Well ya an id say something else but im sure u wouldnt want it on ur comments
danicagibson_ : No I probably wouldn't haha @littlemanjoey
littlemanjoey : But i just will anyways ;)
danicagibson_ : No no no no. @littlemanjoey
littlemanjoey : Ok i mean i guess i wont, i love you baby
danicagibson_ : No. @littlemanjoey
littlemanjoey : Ok now im going to
sierra_scott_113 - _its_jordannn__ - jaredbis - kayarainforestham -
instagram
sticksfugerson1
#howhardisittospellSherard
howhardisittospellsherard - peoplearestupid -
turtlesj : @sticksfugerson1 lololololol hacci cacci cacci!
sticksfugerson1 : @turtlesj #peoplearestupid
mrskmc06 : Lol
law_ren_ : I'm dying.
law_ren_ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
nybkboriqua - turtlesj - high_five - bentleeez -
instagram
tofargonetobesaved
Fuck everything. #depressed #sad #cutting #lost #addiction #peoplearestupid #quotes #hate #anorexic #blood #goodbye
lost - depressed - sad - quotes - cutting - blood - goodbye - addiction - peoplearestupid - hate - anorexic -
depression.shucks - parallaxtheater - e_r_i_c___ - ariyana.00 -
instagram
_via_15_
So true #peoplearestupid
peoplearestupid -
instagram
sincal861
#peoplearestupid
peoplearestupid -
sincal861 - primitivejae -
instagram
reyssongs
#Thoughtoftheday #value #otherpeople #peoplearestupid #worth #quotes #truth
otherpeople - quotes - truth - thoughtoftheday - peoplearestupid - worth - value -
lynncareysaylor : Nope @reyssongs!
duli77 - lynncareysaylor - lalaloramedina - jaggedmusement -
instagram
funnyimag3z
#PeopleAreStupid (especially me)
peoplearestupid -
i_ali_02 : Bruhhhh
itzz_shanny_xox : I dont get it
david_off_lol_ : That's cuz ur weird/stupid πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ @itzz_shanny_xox
itzz_shanny_xox : Erm thanks @david_off_lol_
david_off_lol_ : Soz @itzz_shanny_xox
funnyimag3z : Take it as a complement
david_off_lol_ : Lol Ben
funnyimag3z - m4son9 - xxmarteaserxx - marrzz___wv -
instagram
Iconosquare feedback