roxannedestinyl
True story πŸ˜‚πŸ‘ #fake #rumors #fakestories #bullshit #jerk #illarious #peoplearestupid
rumors - jerk - fake - fakestories - peoplearestupid - illarious - bullshit -
darien_nasworthy -
instagram
kaseymck1
Hehe πŸ˜‚πŸ˜‚ #minions #funny #peoplearestupid
funny - peoplearestupid - minions -
tiffy1223 : This is so me!!!!!! @kaseymck1
kaseymck1 : Haha makes me feel better lol @tiffy1223
nathaliesaputra_ : follow me pls 😊
mikeyvanr0y22 - nathaliesaputra_ - bronwyn_west - marnz1o -
instagram
natalielorence
This cracks me up! Sassy. I like it. #peoplearestupid #funny #true #laughterthroughtears
funny - peoplearestupid - true - laughterthroughtears -
ccbigz : @jakemjulian
daria_tsareva : πŸ˜‚
marchellav : πŸ˜ƒ
shodgens - daria_tsareva - yaffa_miot - momoetalo -
instagram
oliveangelc
#peoplearestupid #letthemgo #LOL #quotes #words
quotes - letthemgo - peoplearestupid - words - lol -
yanx.xoxo - debbykim - cynthiaalim -
instagram
thebigestcatever
Dude got caught shoplifting XD #peoplearestupid
peoplearestupid -
alyssalynncook - hellokittyismymiddlename - crbiehl16 - austin_firehose -
instagram
brittanyyhelton
Definitely me tonight! #peoplearestupid
peoplearestupid -
kayla_marie19_ - rachel_michelle22 - mandsledford - morganndavidson -
instagram
j.a.g_
What is wrong with people. I am not saying I'm a genius, but would it kill you to use common sense! #imdone #wtf #whayiswrongwiththisworld #youneedhelp #peoplearestupid #humanrace #cantcurestupid #nocommonsence #commonsense #useit
cantcurestupid - commonsense - humanrace - imdone - useit - nocommonsence - wtf - peoplearestupid - whayiswrongwiththisworld - youneedhelp -
renee_shelley : That's me @j.a.g_
jason__m_healdsburg - thestrangeprincess - renee_shelley - pwe_23 -
instagram
rotten_cotton_candie
#glasses #tattoos #hipster #treeroot #nomakeup #piercings #plugs #joking #peoplearestupid #allthehashtags #treerootagain @berger_stephanie
nomakeup - tattoos - joking - treeroot - treerootagain - allthehashtags - hipster - piercings - plugs - peoplearestupid - glasses -
theplugboutique - berger_stephanie - silentcheshire - nekw0x -
instagram
rockinbodyfitness
Having one of those days today 😐#irritated #peoplearestupid #stressed #needagym #needtolift #goinginsaneinmyhead
goinginsaneinmyhead - needtolift - needagym - stressed - peoplearestupid - irritated -
miggzies : You're not blonde anymore! Hope your day got better.
roman_fitness_ - loraleigh1963 - tstinemetz - pull__tab -
instagram
cassandra_paez
Yup exactly gonna keep my circle hella small, don't waste my time. πŸ˜’πŸ˜‘πŸ˜£#ugh, #people, #stupid, #peoplearestupid, #justgo
justgo - ugh - stupid - peoplearestupid - people -
_all_of_me_87 : @cassandra_paez amen
nina_jey : LOL
blackmagic1221 - todd.dp - nina_jey - eddiegordo408 -
instagram
jayholman12
#Whygetmadoversomethingfree #Freeday #givememy3stack #thankyouihop #peoplearestupid
peoplearestupid - freeday - givememy3stack - whygetmadoversomethingfree - thankyouihop -
scoobie.bandos - tysiz - shuggo42 - mr.mo_betta -
instagram
queen666savage
"MATURITY COMES WITH EXPERIENCE , NOT AGE . " something that some people will never understand πŸ‘ŠπŸ‘ŒπŸ’• #AgeIsNoMatter #PeopleAreStupid #IllRideForMyNigga #IllDieForMyNigga #FuckThemOthaNiggas #OnSomeRealShit
fuckthemothaniggas - illdieformynigga - illrideformynigga - peoplearestupid - ageisnomatter - onsomerealshit -
kkk_kyle - 227_nick - lil_mangoo89 - oahn.alee -
instagram
kennnnnnz_
#tbt 3 years ago today when I was hit by a drunk driver! #thankful #scary #dontdrinkanddrive #ihatedriving #peoplearestupid
dontdrinkanddrive - ihatedriving - scary - peoplearestupid - thankful - tbt -
nicolelgravelle : Thankful & Blessed you are here today!!! You have amazing Angel's!!!
kennnnnnz_ : @nicolelgravelle me too 😳
jared.klein - lizzyyscheuble - gniglgirl - lily_schneider_ -
instagram
crystaljean17
Shoutout to the masshole in the Nissan for ruining my perfect pull through spot with your crappy parking #CCRIProblems #PeopleAreStupid
ccriproblems - peoplearestupid -
melissuhhsmiles - hey_its_aly_marie - b_abruzzi14 - tayypar_ -
instagram
lenamaria08
#911dispatch #7to7 #12hourshift #1hourdown #needsleep #peoplearestupid
needsleep - 1hourdown - 7to7 - 911dispatch - peoplearestupid - 12hourshift -
lenamaria08 : @jmoeller95 .... I know you think people are stupid too lol
jmoeller95 : @lenamaria08 yes I do haha and you are #savingonelifeatatime with your awesome #911dispatch skills!
lenamaria08 : @jmoeller95 ..lol I'm a screening machine. Hahaha
jmoeller95 : @lenamaria08 yes you are. And I hope that you don't have to many problems today <3
lenamaria08 : @jmoeller95 ...well if people Learned how to drive......my life would be easier.
lenamaria08 : @jmoeller95 ...I hate my hair
jmoeller95 : @lenamaria08 why? And yeah i know the feeling about people.... they are stupid.
scdean_90 - dream.inspired - tyler.moore88 - miss.marissa -
instagram
sonalj3
The Internet gets it right. #greatpieceofadvice #peoplearestupid
peoplearestupid - greatpieceofadvice -
sahilghurye : HHaha its more like "if you love someone let them go. If they come back means no one loved them, so let them go again" @sonalj3
rushil_really : Hahaha. This is beautiful!
sonalj3 : @sahilghurye yeah I've read that too, but this was one just brilliant :)
sonalj3 : @rushil_really haha it is!
rheu92 - nikita_2189 - malikabajpai - jharna_j -
instagram
jordanalphabet
Lol who the fuck cares what color it is #fiftyshadesoffuckthat #whocares #peoplearestupid #lol
whocares - peoplearestupid - fiftyshadesoffuckthat - lol -
up.in.clouds : Either way is ugly as fuck
jordanalphabet : Hell yeah it is lol
_ketyloreli - nabil_the_big_stack - luuuuska - scruz1904 -
instagram
bellakh_98
Hahaha OMG !! πŸ˜‚πŸ˜‚ #truelife #thisisme #everyday #peoplearestupid #lol #demfaces #imakethemall
demfaces - imakethemall - thisisme - truelife - peoplearestupid - everyday - lol -
allyree_b - logan.townsend - asha_masha98 -
instagram
beedja
#basically #prettymuch #peoplearestupid πŸ˜‘
peoplearestupid - basically - prettymuch -
eloise_mkx : Perfectly correct πŸ‘Œ @beedja
eloise_mkx - ashleypatriciahardwick - littlemisslou18 - joan.brown.t -
instagram
that_cajun_mexican_chick
This stands not only on Facebook, but here too. #positivity #growup #adult #society #respect #maturity #live #love #peace #peoplearestupid #stupidity #racism #immaturity #pissingmeoff
love - pissingmeoff - maturity - positivity - peace - growup - racism - stupidity - society - live - adult - immaturity - respect - peoplearestupid -
connie.cullen - graygrxy - trinanicole12 - retailwebseries -
instagram
superhero_inahoodie
Wugagagagagagaggug 😐
parksandrecreation - ron - antisocial - parksandrec - ronswanson - hahahahah - ihatepeople - peoplearestupid -
superhero_inahoodie : #ihatepeople #antisocial #peoplearestupid #ron #ronswanson #parksandrec #parksandrecreation #hahahahah
shire.locked : Oh my gosh I am doing math and that caption speaks to me on a spiritual levelπŸ™πŸ˜‚πŸ‘Œ
superhero_inahoodie : @shire.locked 😁yasssssss
gingergiraffe666 - ashley.rains - christcentrd - awesome._.fandoms -
instagram
dukeandmini
#Repost #peoplearestupid read the paragraph
peoplearestupid - repost -
jack.ho_ -
instagram
alora0218
I apparently have never opened just the front cover of my Fascism textbook...why is this in my book? #PeopleAreStupid
peoplearestupid -
megan_liepa - averyribiat -
instagram
justazbel
#letitgo #peoplearestupid
peoplearestupid - letitgo -
brettadams7 - step_iamdatbish - katyr524 - ashnicnerd -
instagram
xxl0l0
#peoplearestupid
peoplearestupid -
kristine.kwxn - littl3_g33_ - lily_forman - xo.meganbushman -
instagram
diane1424
#yup#prettymuch#lovethem#hatethem#leavethem#lolol#sotrue#peoplearestupid#haha
yup - sotrue - prettymuch - lovethem - lolol - hatethem - haha - peoplearestupid - leavethem -
__f.o.e.__88 : Haha
jenleonhardt - jzeigler41 - saranparchuletta - fmblngtwdsxtc -
instagram
madelynjennifer
Haha! Right? #basically #peoplearestupid #ilovemondays #ineedcafe πŸ’ƒ
peoplearestupid - ilovemondays - basically - ineedcafe -
chelseapbrown : πŸ‘ŒπŸ‘Œ
casscurley : Ummm holy you pined the tail on the f*ckin donkey with that post
kkyyyliiieeeee - hermodesty - jennifer.geiger - casscurley -
instagram
idfwu._kateee
I don't wanna be here anymore, but you make life worth living.βœ–οΈπŸ’€ • • • • #SeriousFace#Selfie#LikeForlike#Monday#Uhh#PeopleAreStupid#ItsLyfe#Love
love - monday - itslyfe - selfie - uhh - likeforlike - seriousface - peoplearestupid -
g.sellle : Perfection Goals πŸ˜­πŸ˜βœ‹
paige.meows : 😍
jadecrabtree03 : Tbh u r super gorgeous and we don't talk much but I wish u the best
ella.phant._ : 😘😘 snapchat me
hyatt_45_cowboys : I know I do
hyatt_45_cowboys : Lol
kasey.gipp : πŸ˜˜πŸ˜­πŸ’žβ€οΈβ€οΈ
chicky_3 - meldoies_in_my_mind - emily_switzer1300 - danknutella -
instagram
miss_flora_g
Barcelona zoo would like to remind you not to throw your children in with the Bears #peoplearestupid #no #bear
peoplearestupid - bear - no -
ldyap_ : @VinesBeLike
geegillingham - kevin_sparrow -
instagram
zestilotus
If only it was that easy #energy #energyblocker #ineedabreak #youhurtme #relationship #peoplearestupid #quote #protectme #holdme #
relationship - quote - energy - ineedabreak - youhurtme - holdme - energyblocker - peoplearestupid - protectme -
positivequotesapp - susiechestnuterer - bloodstainedroses - los.lokoz -
instagram
kirstin.s.14
Pretty muchπŸ‘ŒπŸ‘ŠπŸ‘ #realationship #tramp #it_happens #why_even_try #lovehim #deal_with_it #hes_taken #think_about_it #superman #stop_and_think #stay_back #keep_the_promise_anyway #please #promise #peoplearestupid
stop_and_think - stay_back - why_even_try - please - hes_taken - deal_with_it - keep_the_promise_anyway - tramp - think_about_it - promise - it_happens - lovehim - peoplearestupid - realationship - superman -
wlty_ : check @VinesBeLike
alltime.bren : what people need to understand!πŸ‘
riggshannah - instantly1rain1 - alltime.bren - xallyx_24 -
instagram
brittanyybayb
Life is 10% what happens to you, and 90% how you respond to it. Smile, it confuses people. #Cheesin #PeopleAreStupid #Happy #CurleyHair #Brunette #BlueEyes #MondayFunday? #INeedADrink...πŸ‘πŸΊ
brunette - ineedadrink - cheesin - curleyhair - mondayfunday - blueeyes - peoplearestupid - happy -
makailacrinks - emmaann66 - dwyer_92 - kris_beschta -
instagram
darlenarose
Ohhhh, Monday's! #whyamisotired #peoplearestupid #signaturefaces
peoplearestupid - signaturefaces - whyamisotired -
_juli_marie : @one_love92 lol all day everyday!!
mcmxciii - julia_renee_rose - motorcycle_rob - vanessacheriee -
instagram
Iconosquare feedback