nycdining
These are my healthy (!!!) "@Oreo" peanut butter pancakes πŸ’ gluten-free oat cacao pancakes, vanilla probiotic yogurt, peanut buttaaaa & like half an Oreo for crumbs which isn't completely necessary kind of just added #fortheinsta #whateva #HappyMonday
fortheinsta - happymonday - whateva -
tessarubach : @nerlman
patrickjmoore : @cheriewoodcock
joelikestoparty : @ski_j
d_draz : @adraznin
mailasaghir : @hannahallanoff @jadesilvs @bellayzerman @niki_howard @emmykap
dmagicp : @kayjose
paolinelli_nat : @ridicknick151
brittagrace2 : @becca_delman @steph__dowling @stephanie_tomasson
samsam10x - rashiday.one - cheeneeeee - kikouh -
instagram
jaeyeonchoi320
μ–Œμ–Œ #chicago #chitown #bongoroom # brunch #μ‹œμΉ΄κ³  #맛집 #봉고룸 #μ˜€λ ˆμ˜€νŒ¬μΌ€μ΅ #oreopancakes #yummy #omelet #μ˜€λ―ˆλ ›
맛집 - μ‹œμΉ΄κ³  - yummy - chitown - bongoroom - 봉고룸 - chicago - μ˜€λ ˆμ˜€νŒ¬μΌ€μ΅ - oreopancakes - μ˜€λ―ˆλ › - omelet -
shiny0306 - gregchmiel - whan_ouk_kim - hooney__hooney -
instagram
matty_me_boy
Perfect cure or a hangover! #oreopancakes #stacks #nomnom
stacks - nomnom - oreopancakes -
_laurenashleyyyyy : I want!
lxuren_c : Omg😍😍😍😍
angellalouise : I need this for my hangover right now....yum. @matty_me_boy
matty_me_boy : @angellalouise lol now I'm just tired again with a food coma!
angellalouise : @matty_me_boy lol I bet!
el_terrible_ivan - janelleortiz - anano_official - andyimking -
instagram
joel_butts
I love the smell of bacon in the morning #oreopancakes #scampering #Sunday breakfaat
scampering - sunday - oreopancakes -
historianfarmer - iamtully - biggyshorty - marizzacolins -
instagram
thetalkingtummy
challenged myself to eat these all and failed #worthit #thetalkingtummy
likesforlikes - foodgasm - foodporn - pancakes - 305 - fat - flawlessfoodies - diner - infatuation - foodie - brunch - phaat - oreo - eatingfortheinsta - eeeeeats - fit - oreopancakes - miami - feedyoursoull - hungry - worthit - fatgirlhedonist - thetalkingtummy - eatwithme -
thetalkingtummy : #thetalkingtummy #EEEEEATS #oreopancakes #oreo #pancakes #eatingfortheinsta #eatwithme #fat #hungry #fit #likesforlikes #brunch #miami #305 #diner #foodporn #foodgasm #foodie #fatgirlhedonist @fatgirlhedonist #infatuation #feedyoursoull #phaat @thenaughtyfork #flawlessfoodies @flawlessfoodies
mcditabruta : Panquecas con oreo ok ? No se pero que liko @victerrrr
leanorax3 - jordanong019 - connieeatscake - hungrydaily -
instagram
brkeating
a real #breakfastofchampions from #sweetmamas #oreopancakes
sweetmamas - breakfastofchampions - oreopancakes -
courtc0390 - alpal916 - brian_baez77 - ____crystalxo -
instagram
cray_chel
Holy#pancakes#oreopancakes#blackmagic#griddlecafe nice day out with the #nieces#cutiepies#princess
blackmagic - nieces - oreopancakes - pancakes - cutiepies - princess - griddlecafe -
bacon_gamer : I that huge, or is she just that tiny?
bacon_gamer : Is* that
cray_chel : She is tiny, but them pancakes were huge!! Enough to feed a family.. Lol @bacon_gamer
uniquekitchengadgets : Nice, nice, nice ))
iwc1010 : I'm gonna say something funny: NO INVITE Lololol
cray_chel : Dork!! And I always invite you and you always say no.. No more invites for u.. Lol @iwc1010
bacon_gamer - brittsagjohn - luyosisbean - oleg_zayanov -
instagram
just__eat__it
#oreopancakes with ice cream #justeatit credit to @collhafers
justeatit - oreopancakes -
angelatuccc : I would eat that!!
just__eat__it : @angelatuccc soooo good
fernandaroldanc - karliebrogan - foodietootie - reforma18 -
instagram
giseluno
Black Magic Madness πŸ˜‹πŸ’πŸ˜ #OreoPancakes #Heaven
heaven - oreopancakes -
bannannannanaaaa : Omg!!!!!😱
stphvillada : Omg that looks so bomb! made my mouth water lol πŸ˜‹πŸ˜
elbermiguel : I never knew such thing existed :D where is this place at buddy so I could go??
giseluno : @elbermiguel it's on sunset and fairfax buddy :) they're huge pancakes!! You're gonna love them
elbermiguel : For sure bud thanks >_< I'll go there for sure what else do they have :)
giseluno : @elbermiguel different flavored pancakes and the breakfast and lunch is really good too :)
elbermiguel : Thank you buddy!!! >_< do they have a website I wanna check what they got >_<
giseluno : @elbermiguel just google the griddle cafe and it'll show up on yelp lol
pinkybeatrize151 - helenalena32 - chayaaaaaaa - robinorellana94 -
instagram
nicolecinaglia
#oreopancakes #thegriddlecafe
thegriddlecafe - oreopancakes -
williamfwells - fatladyinatubetop - jaybird0426 - alexplank -
instagram
danieljohnallen
My morning magic #oreopancakes
oreopancakes -
smokingguns : Why are you doing this to me
eyremaxx : Looks boss man
jesmillerr : @charliethurlow
renaefarag : Um 😻
alexiiisaraya : Feck😍
sebcavlov : Any pancake involved food I attempt just fails ahha that looks wicked
alexiiisaraya - annalisekelly - sebcavlov - cassie_el -
instagram
ambeezyw
Sooo let me tell Yall about these! πŸ˜©πŸ™Œ oreo addiction to a whole new level ! My cousin @tifftoi texted me this pic earlier and hours later wahh lahhhh LOL!! BOMB.COM #oreopancakes πŸͺπŸ˜‹ #wegottastopthis #oreoshavecrackinthemforreal
oreoshavecrackinthemforreal - wegottastopthis - oreopancakes -
girllll_ : That's just too much πŸ˜‚πŸ˜‚ Oreos are not suppose to be pancakes πŸ˜‚
unspokenbeautii : Don't make no sense!! Smh. You tasted the pumpkin spice oreos?
tifftoi : OMG I can't wait till u come in November πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
ambeezyw : Omg no!! I had the caramel ones, I gotta go to Walmart smh lol @unspokenbeautii
unspokenbeautii : They are soo good!
djr2c2 : Was it good?
mcoppage - _nissagram - djr2c2 - lovely_yvonne -
instagram
fitbriannalynn88
Um, so I definitely almost just died trying to eat these. So.damn.full. gah. Lol. Delicious as hell tho! #nom #noms #pancakes #thejaggedfork #grossepointe #michigan #puremichigan #redvelvetpancakes #oreopancakes #chunkymonkeypancakes #sofull
nom - oreopancakes - pancakes - grossepointe - noms - puremichigan - redvelvetpancakes - sofull - michigan - thejaggedfork - chunkymonkeypancakes -
mandiilynnee - danjela_x - kmais - snap_crackle_and_pop -
instagram
tishtishtishy
Oreos + eggs + milk = pancakes #goodday #goodmorning #happyday #sundayfood #sunday #breakfast #oreo #oreopancakes #Pancakes #yummy #watermelon #food
oreo - yummy - oreopancakes - goodday - sundayfood - happyday - pancakes - sunday - watermelon - food - breakfast - goodmorning -
ashlyn5star : Fooooood glorious fooooood 😒
tishtishtishy : Lol heeeeeeey pretty girl @ashlyn5star
ashlyn5star : @tishtishtishy helloo gorgeous !!
espe_shs - joytyra_ - missjaleeza - captainlavi_ -
instagram
cotton_ninja
weekend with @sandinmyshoes9 is never complete without #Kanto food #laidbacksunday #foodporn #superlatebrunch #asuszenfone5 #tempurasardines #tuyoflakes #oreopancakes #rcnocrop #yummy
laidbacksunday - yummy - tuyoflakes - rcnocrop - superlatebrunch - foodporn - asuszenfone5 - oreopancakes - tempurasardines - kanto -
bratinellaextraordinaire : Ugh, inggit!! Sama ako next time! 😁
cotton_ninja : haaha! gora na kc nxt time dito! gang dinner!😝😜
bratinellaextraordinaire - sandinmyshoes9 - justinetongcua - eli_avellana -
instagram
beauty_inallsheis
Whoever ends up living with me one day is going to have a bellyache everyday lol. #oreopancakes #bellyache #mmm #ilovebreakfast
mmm - bellyache - ilovebreakfast - oreopancakes -
danny_meyer : I'm ok with that ! @beauty_inallsheis
valentinaface : OHHMYGODDD
sara_hop22 : That's why you shouldn't eat so much candy
beauty_inallsheis : @sara_hop22 Sara, that's two.
dray1227 - maricaa10 - nursekayy_ - katherinee_anne -
instagram
anthonys_forever
Anthony made breakfast #oreopancakes
oreopancakes -
anthonys_forever : @anthonyhinkle69
ilooovetoeat - anthonyhinkle69 - stephi_pooh - obey_da_nikki -
instagram
mmtakemiami
Last week at The Griddle Cafe in Las Vegas: minds were blown & tummies were satisfied. #mmtm #tbt #oreopancakes #chocolatechipcookiefrenchtoast #strawberryandfrostedflakepancakes #thegriddle #slslasvegas
strawberryandfrostedflakepancakes - slslasvegas - oreopancakes - thegriddle - mmtm - chocolatechipcookiefrenchtoast - tbt -
socialmediabusinesscoach : Delicious
costasatsbe : Great!
kouzinagreekbistro - johnalanlawrence - terryhevia - shooluvah -
instagram
mrpancakepl
W nowym #menu bΔ™dzie rozpierdol πŸ™Œ #oreopancakes #allblackeverything #comingsoon #AW2014 🍫πŸͺ
menu - comingsoon - allblackeverything - aw2014 - oreopancakes -
weronikawolejnio : @martynapawlinow xd
aleksantonine : Aaa @_daabbi_ 😍
_daabbi_ : 😍😍😍 @aleksantonine
hornxoxo : πŸ‘Ό jezu
alexxanderka : @ameliameth moje marzenia sie spelniaja
jessicabi_k : @darinalitvina13 idziemy! ❀️😍
darinalitvina13 : @jessicabi_k You want to make me fat(ter) hahaha!
jessicabi_k : @darinalitvina13 hahah
a.nusia - alohaquerida - ameliibrooks - imdomma -
instagram
dayi_rd
Super cute #oreopancakes (too sweet for me) #brunch for my #birthdayboy
birthdayboy - brunch - oreopancakes -
leandra_tita : Mmmmmm they look delicious!!
dayi_rd : @rutagourmetigrd @bocaord
maruorsini7 : Yo quiero! @dayi_rd
dayi_rd : Facilito @maruorsini7 ve pa @julietabrasserie πŸ˜‰
julietabrasserie - lorena_taveras - melvalenzuela - alexandrabaker100 -
instagram
thearchengel
#OreoPancakes #HeavenAndEggs
heavenandeggs - oreopancakes -
heavenandeggs : @thearchengel Great choice of pancake :) Pancakes with crumbled oreo cookies and that sweet white sugar filling!
axianbeauty - natsdeleon - ulybog - bobyramsunga -
instagram
hunniepotts
##because there is a #right way to have #breakfastfordinner #oreopancakes #sprinkles
breakfastfordinner - because - sprinkles - right - oreopancakes -
fatlikethat - olive_jones_ - rachaelqphotos - pycja -
instagram
whitneyflorence85
#oreopancakes #jaggedfork #breakfast #yummy #totallylowfat #diet
yummy - oreopancakes - jaggedfork - totallylowfat - breakfast - diet -
mupcakexoxx - kgoolsby - fitbrideplan - jfekin -
instagram
dreamthevogue
G O O D M O R N I N G πŸ’• #oreopancakes #aleynaundtülinistanbul
instapics_x - voguexluxury - fashiondreamzz - oreopancakes - lovelyfashiion - insposplash - aleynaundtΓΌlinistanbul -
dreamthevogue : @bugunnereyegitsem
dreamthevogue : @yemekneredeyenircom
dreamthevogue : @inspoforallgirls
dreamthevogue : @voguexluxury #voguexluxury my pic
dreamthevogue : @instapics_x_ @insposplash @allwithfash @lovelyfashiion #instapics_x #insposplash #lovelyfashiion
dreamthevogue : @fashiondreamzz
dreamthevogue : #fashiondreamzz
dreamthevogue : @yemek101
_heathermichele8 - rawlik7 - n____xo._ - poop_dicck -
instagram
amazingscorpiok
Breakfast earlier with my boo @mslee2499 #oreoPancakes #nomnom #soGood #soWorthTheExtraHourOfCardioInTheGymTom
soworththeextrahourofcardiointhegymtom - sogood - nomnom - oreopancakes -
itzgizzle : πŸ˜‹
kawaiixlissie : 😍
mogulstyle - zoi_a - romeroj2k - bigjuicep -
instagram
rushingfitness
A hearty breakfast after a great early morning Leg day? Yup! #OreoPancakes #Bacon #Eggs #Homefries #Nommers #Breakfast #iifym
iifym - oreopancakes - eggs - homefries - bacon - breakfast - nommers -
rodogeatsmacros - teaqbutch_006 - fede_trilly - protan_official -
instagram
dvpizza
#oreopancakes #parlaygastropub #brunch
brunch - parlaygastropub - oreopancakes -
indomitabull : Wow
ria412 : Omg!!
verasworld71 : I need this in my life!!
itsgoodtobeame : Wtf let's go there
dvpizza : Say when @itsgoodtobeame lol
itsgoodtobeame : Next Saturday for breakfast let's ask the girls @dvpizza
nick_batts - ria412 - indomitabull - stacymogs -
instagram
pblancogil
I plead guilty to the murderous act of this innocent #oreopancakes ... and I'm sentenced to a life day in the bathr... oops! #breakfastchronicles#oreo#pancakes#
pancakes - oreo - breakfastchronicles - oreopancakes -
anita4g - cwy21 - dudeits_jon - nella0921 -
instagram
ittywitty
Champagne brunch and frandz. πŸ‘πŸ·πŸ³πŸ©πŸŸπŸ΄#giltcity #brunch #familystyle #StantonSocial #oreopancakes #doughnutswithfudgesauce #breakfastbruschetta #huevosrancheros #friedchickenandwaffles #potatogoatcheesepierogies #herbdustedfrites #goodeats
doughnutswithfudgesauce - giltcity - breakfastbruschetta - herbdustedfrites - oreopancakes - familystyle - goodeats - stantonsocial - friedchickenandwaffles - huevosrancheros - brunch - potatogoatcheesepierogies -
tracygraaace : Looks good!
carolesunshine - danielanavarro - missashrenee - tracygraaace -
instagram
sobefuddled
Rain can't stop Brunch from happening. #chicken #waffles #oreopancakes #fries #champagne #donuts #friends #brunch #NY
oreopancakes - donuts - fries - waffles - ny - chicken - champagne - friends - brunch -
tiffakuo : πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’
ittywitty - rchan389 - t_swish86 - smilenancyx -
instagram
mysassypammy
By @ylsel88 "Breakfast at Kanto Freestyle Kapitolyo before our team building activity at Ace. #egg #tocino #oreopancakes #barakocoffee #breakfast #kantofreestylebreakfast #outdoordining #teambuilding #acewaterspa #ausetts #delicious #foodstagram #gastronogram #icebucketchallenge #jacuzzi #kapitolyo" via @PhotoRepost_app
kantofreestylebreakfast - kapitolyo - ausetts - teambuilding - icebucketchallenge - jacuzzi - delicious - tocino - breakfast - foodstagram - oreopancakes - barakocoffee - acewaterspa - gastronogram - egg - outdoordining -
starvingfoodseeker : Nice shot!
smalley2014 - iamhellokolo - lerastafford - monaliz21 -
instagram
whatstineeats
Um, I die. πŸΈπŸŽ‚πŸ‘πŸ‘πŸ‘ #stantonsocial #cinnabuns #oreopancakes #chandon #champagne #celebration #brunch
oreopancakes - chandon - cinnabuns - champagne - brunch - celebration - stantonsocial -
rambinaknits - sheissara - thestandup - mctwin1 -
instagram
laurvigs
#inspired by the #minimalistbaker: "#oreopancakes" #vegan #coconut #semihealthy #birthday #breakfast #omnomnom #foodporn #almostgone #sogood #whatveganseat
omnomnom - coconut - whatveganseat - oreopancakes - minimalistbaker - inspired - foodporn - almostgone - vegan - sogood - birthday - wpr - semihealthy - breakfast -
laurvigs : #wpr
veganaise_ - tastytravelers - theveganviking - groundbasednutrition -
instagram
Iconosquare feedback