lauren979
#wcw #tothedumbbitches #toofunny #hadtopost #nottalkingshit #dontworry πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸΌπŸ™ŒπŸΌ
toofunny - tothedumbbitches - wcw - nottalkingshit - dontworry - hadtopost -
lauren_schoenwald : πŸ‘πŸΏπŸ™ŒπŸΏ
flowerbiscuit_ : Haha that's great
shelbyg131 : LOL πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ simple and sweet
lauren979 : @shelbyg131 I couldn't resist! πŸ˜‚
newyorkerdanny : Hahaha πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸΌ
flowerbiscuit_ - poca630 - dustin_rode - sofloinknart -
instagram
510joe
I guess when you say your name is Joe you become a "Gerald"??! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #nottalkingshit
nottalkingshit -
its_thebird : Just stick with SH haha @510joe
yeff89 - eskimo__kisses - jel_canales - jenvald -
instagram
__s.y66
My life, My choice, My problems, My mistakes not your business. Mind your own problems before you talk about mine πŸ’‹#nottalkingshit #hatersgonnahate
hatersgonnahate - nottalkingshit -
checker61 - zeyno_ylcn - auslaendeer2015__ - the_telephones -
instagram
cristina_cruz217
Amen πŸ™Œ #notyouraveragetype #wheremyrealwomenat #yasssss #nottalkingshit #truth #somegirlsneedtogrowup
notyouraveragetype - truth - nottalkingshit - wheremyrealwomenat - somegirlsneedtogrowup - yasssss -
schmeags : πŸ‘Œ
htgtco : :)
garsc323 : πŸ’―
xo_zayna_ - zippyapr5 - claudiaaa_maldonado - xoxomarina_ -
instagram
_alexxduhh_
I had toπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ i cant deal right now #nottalkingshit #allforshitngiggles #dead #hilarious #cantdeal #canteven #humor #ex #sofunny
allforshitngiggles - humor - cantdeal - lessonslearned - nottalkingshit - canteven - dead - ex - hilarious - sofunny -
karma_happiness : πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜£πŸ˜£
yeya_jaime_ : Lmfao. I love this. #wefukkedup
_alexxduhh_ : @karma_happiness πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I know I died when I saw this.
_alexxduhh_ : @yeya_jaime_ I died. My Co worker and I just laughed. #lessonslearned
karma_happiness : So sad but sooooo damn true!!!
brofies - lucy_in_the_skyyy - e_jordan08 - marlenadelrey -
instagram
ellenlivinlaughinlovin
#shoutput #allmyfollowers #nottalkingshit
shoutput - allmyfollowers - nottalkingshit -
ojosdecoraverdes - tony13885 - blackdogmystic3 - raygage4 -
instagram
ericsternstyle
Drinks with my bestie #bff #powergays #nottalkingshit @artistatwilhelmina #cosmos #cosmopolitan
bff - powergays - cosmopolitan - cosmos - nottalkingshit -
jpatrickstudio : Great Photo πŸ“·βœ¨ @ericsternstyle
ingrigie : #lifestylesoftherichandfabulous
micheleclarkhmua : Is that a Cosmo 🍸!! Love those! Cute picπŸ‘¬
stussy14 : Yes baby πŸŒŸπŸ’¦
runphoto : ❀️
jillianjlo : Drink a few for me !
davi : πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
jessica_adria - alainvasallophoto - haley.hannah - faithtepper -
instagram
d0verz
"NA" I just happen to believe that God made us perfect the way we are. I love my skin and hate that I can't recognize myself when I wear make-up. NOTHING against the girls that have that patience & the talent to wear it...just saying. #YeaIveTried #WasntSuccesful #NorDidiLikeIt #TeamNoMakeUp #KeepingIt100 #NotForMe #NotHating #NotTalkingShit #DoYou #Respect ✌️
nordidilikeit - yeaivetried - nottalkingshit - doyou - wasntsuccesful - teamnomakeup - notforme - keepingit100 - respect - nothating -
ivanewski : Not for me either
karynnmoffett : I'm surprised you posted this just because of the horrible grammar! Ha
therealrubey : Watch out paloma Karyn wears make up
therealrubey : Lol
lipstx13 : 😭😭😭😭😭😭😭
d0verz : @karynnmoffett lol good point. @therealrubey you're a fool! & @lipstx13 ???
jupitervee - lovemesomeg - 3gyptian1uvr - princesscici92 -
instagram
ravenous13
Considering I have to be on the phone for court later today, I'm taking this as a good thing. #nottalkingshit #nosupportforcaringfathers #dadswhogiveashit #icouldbeadeadbeat!
dadswhogiveashit - nosupportforcaringfathers - icouldbeadeadbeat - nottalkingshit -
juliettalexandria - rebelalliance505 - j_hwassana - hashabeader -
instagram
katie_lynnx07
I say this all the time! #nottalkingshit #talkingtruth πŸ‘ŒβœŠ
talkingtruth - nottalkingshit -
mommy_shellroc915 - kls_7500 - miss_brandiiix - gippalynn -
instagram
_domingophoto
It really sucks when people tell you that they shouldn't feel like they should pay you for me photographing them . πŸ˜” #bummer #nottalkingshit #kindaupsetting
kindaupsetting - bummer - nottalkingshit -
tattmemeow : You should say my dick is free no charge would u like to take a shit at that
tattmemeow : Shot *
ambitious.tiara : πŸ˜‚πŸ‘†
jessiebabesss : lol πŸ‘†
ohshtalert : @tattmemeow lmao word
all_in_aryin - f.lukas.b - fedelerosario - deniersublimes -
instagram
nuno_m3
Sometimes I wish I could do everything myself. "Respect those that say the truth, no matter how hard it is." Truthfully without clientele, businesses cannot be successful no matter how hard work! #notahater #nottalkingshit #justpreachingthetruth #struggleisreal #mechanics #shops #notonlyinthecarworldtho
mechanics - notahater - notonlyinthecarworldtho - nottalkingshit - shops - struggleisreal - justpreachingthetruth -
gary_sampaio : It's true bro πŸ‘βœŒ @nuno_m3
nuno_m3 : Yup sadly enough. Gotta do as much as you can on your own πŸ’ͺ. If only all my deals/purchases were as smooth and respectful as yours πŸ‘ŠπŸ‘Œ @gary_sampaio
gary_sampaio : Yeah it's hard people are fuck these days but if you need a hand with anything let me know bro I am here to help you with anything @nuno_m3
nuno_m3 : Thanks man, really appreciate it πŸ‘Š @gary_sampaio
selinaciccia - _jessicamoreira - nuncaviste - bigg__t -
instagram
jay_keckler
This is the same person by the way an 80% of people that watch football #justsaying #nottalkingshit #itsafact #
itsafact - nottalkingshit - justsaying -
juliaaataylorr : ^^πŸ˜‚
austincomis : Did he really do that πŸ˜’
hanhanjoy96 - marleywilliams_ - brittanyannpreston - iam_cwiok -
instagram
peachi32
Lmfao!! #dead #muerta #nottalkingshit #orami #ha #doaflip #exes
ha - exes - doaflip - orami - muerta - nottalkingshit - dead -
alexgamez2236 - vickihdz32 - kris_0616 - ozkeybabe -
instagram
groovy.prince
It's me VS everyone else πŸƒπŸ’¨ #notTalkingShit #Life #trackNation
life - tracknation - nottalkingshit -
dami.ona - _prospera_ - joelyssss__ - zakx_k -
instagram
laurenjean_43
Ain't that the truth. #nottalkingshit #statingfacts #thesehoesaintloyal #stillsearchingformrright #hesoutthere #waiting #takingmytime #somethingsjustarentmeanttobe #nodoublestandardshere #itgoesbothways
stillsearchingformrright - hesoutthere - itgoesbothways - nodoublestandardshere - somethingsjustarentmeanttobe - waiting - thesehoesaintloyal - nottalkingshit - takingmytime - statingfacts -
jojo8051985 - lxandra_marie_ - jan_warrry -
instagram
tauro7
#itsnotaboutyou #dontgetupsetwiththemirror #fixthereflection #realtalk #true #truestory #nottalkingshit #justsaying #mypostisnotaboutyou
truestory - realtalk - justsaying - mypostisnotaboutyou - fixthereflection - dontgetupsetwiththemirror - itsnotaboutyou - nottalkingshit - true -
tauro7 : Repost from @jtmoney1
jtmoney1 : Thats πŸ’―πŸ’―
ex0ticaa - love_tday - mee_rose - jtmoney1 -
instagram
_cry___
#lobstermiso #notabigfan #saiiiight. Just not the last flavor u want to let linger in ur mouth. Id rather end on #uni or #ikura or #wagyubeef. Over all, was a good dinner, but i doubt ill be in a rush to go back. #nottalkingshit #justsayin #peopletellmeshit #aahchu
lobstermiso - justsayin - aahchu - originalrsp - wagyubeef - notabigfan - ikura - nottalkingshit - peopletellmeshit - uni - saiiiight -
_cry___ : #originalrsp
cakemio : I've never been here, everyone raves though....so...just meh?
_cry___ : @cakemio it wasnt BAD, it was really good. but......ive had better. im not dissapointed.
adrizzzzzy : That look gooooood @_cry_baby_
dirtywhale - meeks_em - _f3mm3_fatal3_ - graceakemi -
instagram
lilythedestroyer_
this made me lol #imjustsayin #nottalkingshit #mancrushmonday πŸ‘Έ
imjustsayin - mancrushmonday - nottalkingshit -
biancadropkicks : πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚
agua_yo_ - princessdollyy - arianatorrres - gueracoria323 -
instagram
swellvibezzperezz
Can't deal with them dinosaurs #gohomegators #nottalkingshit β€οΈπŸ’›
gohomegators - nottalkingshit -
jcons93 : We were so talking shit lol
clawolah : Lol I wish this was a video
swellvibezzperezz : It may be for the best that this is just a little snap shot! Can't wait to see you this weekend πŸ˜˜πŸ’ @clawolah
instagraham1919 - projektbboy - scott_schuuubel - bigislandx -
instagram
dabean408
Congrats to oakland #nottalkingshit #justglad #no0-16
justglad - no0 - nottalkingshit -
ellwood_blues : It wasn't a big deal. I had to go to sac for that hit n run i witnessed
dabean408 : Copy that who did you ride with today @always_grim
ellwood_blues : Cam. @dabean408
ellwood_blues : I ride with Brian tomorrow
dabean408 : Was it slow or busy with the rain @always_grim
ellwood_blues : Fuckin nuts bro. @dabean408
dabean408 : Hahahahaha yup I'll see you Monday playa @always_grim
ellwood_blues : Alright playa @dabean408
elperro17 - jackieo408 - lisamari80 - ur_boy_danny -
instagram
beautymrsruiz
I've always said to myself - a man has 2 things in life .. His balls and his #WORD . So when you say anything make sure you can deliver .. Cause unfortunately we have to #preggoProbs #realTalk #dontplay #yourballsaintshitWhenTheyAllHaveThem #beDifferent #loyal #honest #NotTalkingShit #imjustBeingHonest #random #MyHubbsKnowIDontPlay
preggoprobs - word - realtalk - myhubbsknowidontplay - bedifferent - dontplay - honest - random - imjustbeinghonest - loyal - nottalkingshit - yourballsaintshitwhentheyallhavethem -
haanzywilkie - i_cool777 - beautymrsruiz - westcoastgottiline -
instagram
weekendofthenachos
Girls,you can draw your eyebrows on all damn day,but they'll never look this good. #fierceeyebrows #eyebrows #onpoint #jacknicholson #batman #theshining #angermanagement #nottalkingshit #buthotdamn #wouldstillbang
eyebrows - nottalkingshit - theshining - angermanagement - fierceeyebrows - wouldstillbang - onpoint - batman - buthotdamn - jacknicholson -
kotacatchem - caspiancomics - coreygorey23 - bruce603wayne -
instagram
rincon_dabqueen
πŸ‘ŒπŸ’― #StraightUp #SpeakingTheTruth #NotTalkingShit #TheresADifference #OnPoint #FuckOuttaHere #ISpeakTheTruth #LikeItOrNot #Idgaf #DidntKnow #NowYouKnow
straightup - likeitornot - speakingthetruth - onpoint - didntknow - ispeakthetruth - idgaf - nottalkingshit - nowyouknow - fuckouttahere - theresadifference -
tehaunileal - lilycollazo - wille_kalanzod -
instagram
rena_irene
Just found this to be so funny #nottalkingshit#justfunny#gottadowhatyougottado#poorromo πŸ˜„πŸ‰
gottadowhatyougottado - poorromo - justfunny - nottalkingshit -
antonexarzate : @lee_ah_nuhhh
a_escobar_951 : @lxdjr82
a_escobar_951 : @gabbssvictoria
brndnew_arnold : Hahaaa!
jak3_5teed : Hilarious. Can't even be mad lol
__scorpio_78__ : LOL
dj_mal1c3 : Hahaha!!!!
gabbssvictoria : Lmao ! That's funny @a_escobar_951 @rena_irene
loeraone - garza8974 - jessica_camarena27 - im_bl3ssed -
instagram
fastcarsfasterbikes
@daniellaurentinus how are you going to have gloves on but also some flip-flops? Please think about it #nottalkingshit #juststopandthink #gsxr #gsxrgang #bikersofinstagram #bike #bikelife
bike - nottalkingshit - gsxr - juststopandthink - gsxrgang - bikersofinstagram - bikelife -
kait_gsxr295 : Squid
fastcarsfasterbikes : @kait_gsxr295 but he has all other gear.. Besides a helmet also. But still! Lol. A jacket..
kait_gsxr295 : @fastcarsfasterbikes he's missing the most important parts! It's like girls that ride in high heels...
fastcarsfasterbikes : @kait_gsxr295 Yeah but girls are sexy in high heels soooooooooooooooooooo..... I've never seen a girl actually ride in them either! Maybe a shoot for them (;
daniellaurentinus : The wear flip-flops because only an evening walk motorcycle clubs, shoes inpatient stay home
motorcyclefanatics : This guy was all like " alright no helmet so the ladies can check out my hair, oh and fingerless gloves and sandels so the ladies can my MeddiPeddi!"
fastcarsfasterbikes : @motorcyclefanatics (; hahaha
kudlik91 - busa0223 - niki_49199 - mnsoar.abotalat -
instagram
__jennataliax3
Grimy motherfuckers two time lying motherfuckers
juststraightfacts - nottalkingshit -
__jennataliax3 : #nottalkingshit #juststraightfacts
liviopear - osher_cohen_13 - samiya_qwen - rimandasavstanbilyalova -
instagram
because___racecar
πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­NO #4ringpower #kermit #NotTalkingShit #Slowpra #tea #teabag #TeaBagYourFace #Boost #Rpms #turbo #RsWhat #RSidk #6speed
teabagyourface - turbo - 6speed - tea - rpms - 4ringpower - rsidk - rswhat - kermit - nottalkingshit - slowpra - boost - teabag -
nicolee_caitlynn - cs_johnston - jaynaidu19 - _jesst__ -
instagram
Iconosquare feedback