lovely_sin
Where is my chancla?! #myparentscamewithvisa @cg_nalga oops I mean @cg_cash #gym #protein #ilift #iwantchiches #isquat #nalgitas #flake @beli_tarula @vjojo8 @hsauc3 @liljoyce5_ @alexsander_rojas @johnnyroxxs
myparentscamewithvisa - gym - flake - isquat - iwantchiches - ilift - protein - nalgitas -
alexsander_rojas - jessedlos - zelayamar - jack8211 -
instagram
dulcesyagua
Looking out with her from Hearst Castle. #nalgitas
hearstcastle - nalgitas -
dulcesyagua : #hearstcastle
saltysurferss - alinamexia - passportandjournal - mdbracamonte -
instagram
pakiriki
Terminando rutina #espalda #nalgitas #pechito me voy para #piernas
espalda - pechito - piernas - nalgitas -
pakiriki - aliciayaan - martha_uc - boomcito -
instagram
guerra1014
5am before going to work!!! Asi duerme mi chikita!!#nalgitas pa arriba
nalgitas -
_michelleruuiz_ - aileen_03_ -
instagram
the_loke14
#lifesAbeach #3B's #Bagina #bootybootybootybootyeverywhere #nalgitas #ibitit
lifesabeach - 3b - nalgitas - bootybootybootybootyeverywhere - bagina - ibitit -
g_unit3000 - manuelherrera - rosebabee_ - itz_diego_123 -
instagram
el_majico81
#Lowrider #caddy #cadillac #lowlow #convertible #LeCabriolet #mamacita #lowridergirl #nalgitas
lowrider - lecabriolet - cadillac - caddy - mamacita - convertible - lowridergirl - lowlow - nalgitas -
el_majico81 - ronaldoguardado - blacktibetan -
instagram
miggy0521
On point #truecolors #time #instaiphone #thetruthhurtsson #workflow #5AM #fuckit
teamnosleep - instaiphone - fuckit - lmao - workflow - rackas - manitas - 5am - truecolors - time - thetruthhurtsson - teamracksonracks - nalgitas -
mauricionarvaez : Way Duermete
miggy0521 : @mauricionarvaez sorry player got to make those racks on racks #teamracksonracks
mauricionarvaez : Me is #teamnoracksnobreadpurasnalgitas
hernandez2645_barber : #themtruecolors #yeyeyeye #noteduermas #quetrabajadorcholo #dameunbesoloco #mentirosa #teamracksonracks. πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’³πŸ’³πŸ’°πŸ’°πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ”«πŸ’£. Room106πŸ’‰πŸ’‰πŸ’‰πŸ’‰πŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ³πŸ΄@miggy0521
miggy0521 : @mauricionarvaez #nalgitas #manitas #lmao
mauricionarvaez : #ayyymanitas #ayyydannniii!! #undedito
miggy0521 : @mauricionarvaez haha un dedito que Rico Eduardo lol #teamnosleep #teamracksonracks #rackas
thena_2 - hernandez2645_barber - _laura_montes - lg002 -
instagram
fervillarreal6
#nalgitas # muΓ±e
nalgitas -
mauriicioaguirre - danie355 - raulescamillaa - __carolinagonzalez__ -
instagram
juliannazambrano
#Besitos #nalgitas #kisses #love #friend descansamos
besitos - love - kisses - friend - nalgitas -
jesussanchezcheffo : MakeΓ±ito que hace hay #JeckssonV
alissonzambrano1 - gabibueno14 -
instagram
barbii_caprara
#SomosHermosos #Encuentro #JBAO #JugamosFutbol #ConLaBotaJugueIgual #Cracks #Nalgitas jajaj
somoshermosos - cracks - conlabotajugueigual - jbao - jugamosfutbol - encuentro - nalgitas -
barbii_caprara - abigauna -
instagram
parkbd
Te extraΓ±o #nalgitas ya quiero verte..
nalgitas -
tefyjoshelyn : :c
tefyjoshelyn -
instagram
jashtagmagg
#Alpha #Beta #Omega βš“β€ . . . . . . #Nalgitas #Musculos #Derek *-*
beta - derek - alpha - omega - musculos - nalgitas -
15_mercury - hasanhuseyin1905 - yosoydragon - karo23.07.10 -
instagram
trejo___d
Nobody wants that... #growingitout #again #makemymonstergrow #barba #nalgitas #boomboombisket
again - makemymonstergrow - barba - growingitout - boomboombisket - nalgitas -
mom2jaythennate - parentballz - nansiruiz - lesliepepsi85 -
instagram
vivaloszombies
Hahaha!!!
nalgitas -
vivaloszombies : I know. I know. πŸ˜‚πŸ‘Œ
kgwprops : Dafuq.....😣
vivaloszombies : πŸ˜πŸ‘β€οΈ @kgwprops You like it.
alexviola : @blueshark27 😬😬😬
blueshark27 : @alexviola 😳😳😳
alexviola : #treats @blueshark27
vivaloszombies : Hahaha!! I like dis πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†
wooz_k : @poopsiepatty @angrycuban
mismayte - mama_serms - __alex_o_0 - courttv -
instagram
ludavez
The beltless transition is getting better! Feeling more confident. Everyone's killing each set and each rep, there is also a lot of Accountability going on as far as form and depth. Beltless squats 4x8 360 pounds High bar squats wide stance 4x8 275 pounds Lesssss gooooo!!!!! @teambarbellbrigade @bartkwan @triserrotops @geo_antoinette @compachurro @napoleancho @hulksmassh @ironshredder #barbellbrigade#teambarbellbrigade#dominatehumbly#Skwaats#Nalgas#Nalgonas#Nalgototas#Nalgitas
nalgototas - nalgonas - dominatehumbly - barbellbrigade - teambarbellbrigade - nalgas - skwaats - nalgitas -
ludavez : @scooby_44 yeah das my bae, ily
ludavez : @adrysalcedo thank you adry!
ludavez : @tytaniumfitness when are you coming back to us!?
ludavez : @esoteric_jake ily
ludavez : @bartkwan thank you papa!!!! We are definitely going to reach our goals together!
oliverlopez1 : Absolutely Amazing !!!!!!
oliverlopez1 : You motivate. You inspire me @ludavez
ludavez : @oliverlopez1 thank you big O!! You words are always encouraging and inspiring! Love you big guy
its_jake__from_statefarm - vanillathunder98 - bshin1 - thomas_shin -
instagram
lupita_delrecords
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @kevinortizoficial omg Su risaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ˆ #nalgitas #Kevinortiz @mujerdepiedra_ tu Baes laughπŸ˜πŸ‘Œ
kevinortiz - nalgitas -
mujerdepiedra_ : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ omg i swear hhaa thats my shit por reir me tanto πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ˜³πŸ˜³ jk lmaoo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘Œβ€οΈ
jennicoronelmusic : Lmao es la del perrito que llevavan huh ? Haha
lupita_delrecords : SiπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ and lmfao omg jocy ahah @mujerdepiedra_ @jennicoronelmusic
mujerdepiedra_ : Ahaha yea! πŸ‘ŒπŸ‘Œ
_hernandez05 - adrianaacoronel - _agus15 - dinora.alvarez -
instagram
mujerdepiedra_
Mi ojitos πŸ˜‚πŸ˜πŸ‘€πŸ’š y el claviπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ’―πŸ’―πŸ’ jaja @kevinortizoficial @kevinortizstaff siempre bien sondriente mi nalgon! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³πŸ˜³πŸ‘ŒπŸ‘Œβ€οΈπŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’― #nalgitas
nalgitas -
jenni_quintana - monicaqanton - brmagita - gloriasepulveda13 -
instagram
mujerdepiedra_
La lenguita de nalgitas! πŸ‘ŒπŸ˜‚πŸ˜‚β€οΈβ€οΈπŸ˜πŸ˜πŸ˜±πŸ˜±πŸ’―πŸ’― #nalgitas #nalgonortiz @kevinortizoficial @kevinortizoficial @__andrreaa__ @obviously_mrscoroneldeortiz @_jeennnyyyyy @jennicoronelmusic @gloriacruzz_
nalgonortiz - nalgitas -
lupita_delrecords - gloriasepulveda13 - alejandrasalinass - lupitaolivares4 -
instagram
mua_dee_santi
I swear I snapshot my movie on perfect timing #nalgitas #minovio #workflow #sallysgirl #lunchtime :-) #pandaexpress + #300riseofanempire #perfectday
perfectday - workflow - pandaexpress - 300riseofanempire - minovio - lunchtime - sallysgirl - nalgitas -
selfmade_jj_ - stonebeatz - mrrightvswrong - reena_11 -
instagram
mujerdepiedra_
Buenos dias a todas mis chulas! #nalgitas #kevinortiz
kevinortiz - nalgitas -
alejandra_ko - monse_official - josselin_rdz - itza_vasquez -
instagram
mujerdepiedra_
Masiso! πŸ˜‚πŸ˜‚β€οΈβ€οΈ πŸ˜πŸ˜πŸ’‹πŸ’‹ el nalgitass! #nalgitas #nalgonortiz πŸ’¦πŸ‘…πŸ’¦πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³πŸ˜³ @efrains9 @kevinortizoficial
nalgonortiz - nalgitas -
_paaaaaola_ - stephaniecv2013 - yadira__ortiz - delbadsingirlsoficial_ -
instagram
mujerdepiedra_
Daamnnn mi chaparro se esta poniendo buenote!β€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ’¦πŸ’¦πŸ‘…πŸ‘…πŸ’¦πŸ‘…πŸ˜³πŸ˜³πŸ’‹πŸ’‹πŸ˜πŸ˜ YA LUEGO VA ANDAR BUSCANDO POR UNA MODELO πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜– @kevinortizoficial @kevinortizstaff
nalgitas -
jennicoronelmusic : Esas #Nalgitas lol
mujerdepiedra_ : Lmaoo yess!! Esas #nalgitas de mi kevin πŸ˜πŸ˜πŸ‘…β€οΈπŸ’¦πŸ”₯ bigger than mine πŸ˜‚πŸ˜¨πŸ˜±πŸ˜³πŸ˜³ @jennicoronelmusic
_kevinortizvideos - brmagita - kareli.moreno.14 - naomyyy12 -
instagram
mujerdepiedra_
Me preguntaron que es lo que me gusta mas... I les conteste las nalgitass de kevin ortiz πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’¦πŸ‘…πŸ’¦πŸ˜³πŸ˜¨πŸ”₯πŸ‘πŸ‘ŒπŸ˜ @kevinortizoficial @kevinortizstaff #nalgitas
nalgitas -
jennicoronelmusic : Las nalgitas del Ojitosss ❀❀❀❀❀ @kevinortizoficial @kevinortizstaff
mujerdepiedra_ : YeaaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚β€οΈβ€οΈπŸ˜πŸ˜πŸ‘…πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦πŸ˜³πŸ˜³ got us suficating hereπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ˜±πŸ˜¨πŸ˜¨ @kevinortizoficial @jennicoronelmusic @kevinortizstaff
jennicoronelmusic : @kevinortizoficial @mujerdepiedra_ @obviously_mrscoroneldeortiz @gloriacruzz_ @__andrreaa__ @_jeennnyyyyy @kevinortizstaff hahaha y si x) esas #Nalgitas , nosotras over here dieing
consentidarianna - yadira__ortiz - lovegamearchivoko - la_china033 -
instagram
lizzliifejb
#Baby #mona #nalgitas #el
baby - el - nalgitas - mona -
eduard_arias -
instagram
dmaggieliciouz
Yesterday was too awesome still can't get over it. I had to post this one cuz of his nalgitas chulas. #EspinozaPaz #mylove #nalgitas Asi merito me lo reseto el doctor. I'm so in love with him <3 #yesterday #concert #luckyme #hateonit lol
mylove - hateonit - concert - espinozapaz - nalgitas - yesterday - luckyme -
yeraniavalenzuela - dalexiz_ - lucerosalass - geo_la323 -
instagram
jonathan1801
#Nalgitas @efrainperez04
nalgitas -
efrainperez04 : 😱😜
valepp10 : nalguitititas😒
yurelyorrantia : omg (8
jonathan1801 : Hahaha
danielag.gaytan - _anastefania_ - fernanda5672736 - reyna_javiertorres -
instagram
dianasandovalg
Jajajajaja me tarde en grabar, pero ya se soltΓ³ con su carro perro!! #colita #nalgitas #runrun
colita - runrun - nalgitas -
dianasandovalg - sandraglz1 - priscilla_sandoval - stephanievaldezg -
instagram
nessaisnuts
I got 99 problems and my cat ain't one woot wooot , dgaf ! #cat#lady#dgaf#no#friends#cat#selfies#tots#my#gots#thugs#tutifrutie#face#for#days#hash#tags#for#day#puro#nalgitas#bored#tbh
lady - hash - tags - thugs - selfies - tbh - cat - gots - tutifrutie - friends - day - dgaf - for - no - puro - days - face - tots - bored - my - nalgitas -
piimpers : Come over tomorrow (:
nessaisnuts : Are you......inviting me to the place you live in? ;) @piimpers
piimpers : Yes and to my room πŸ˜‰
svdcum : Is that princess chicken!?
nessaisnuts : Yasss @svdcum
svdcum : Tell her that imy guys
_deniseeee_ - moreehsee - the_hoe_lazaro - cynthiia_926 -
instagram
fabbiiiiii
He put a ring on it #taken #lexandthecity #married #nalgitas @charlotte_encinares 😐 lol!!
taken - nalgitas - married - lexandthecity -
ramisoto : Hermosas las tres
girlie_ch : @fabbiiiiii nalguitas πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜
jflynn17 - gabp3 - a_sandy_ - jennyg12 -
instagram
fabbiiiiii
Sorry not sorry!!! My bestie is getting married πŸ‘°πŸ‘°πŸ‘° #lexandthecity #legsfordays #nalgitas #groom #shewantstheD #bffs #marriedlife #married #mam #turndownforwhat
married - bffs - lexandthecity - shewantsthed - legsfordays - groom - marriedlife - turndownforwhat - mam - nalgitas -
tiffnicole24 : This is thee cutest idea (& super sexy)! #getitgirls
misssalicia : Soooo cute!!!
lisamj2223 : Cute!!
miacelindaa : Why am I just seeing this!!! I LOVE this
trishaibarra - alegalm - j_roseee_ - kristinmayans -
instagram
paulinaponcet
#nalgitas #laamo #sepeino #kiss #eslamejor
sepeino - laamo - eslamejor - kiss - nalgitas -
anadominguez8 - yesitrujilloo - marisolaguilarlo - trianalineth -
instagram
angels_fit_mommy
Ok these are my baby muscles in the making if my arms are bigger then any guy sorry but your not a guy lol πŸ˜‘your a girl don't talk to be don't look at me lol ##turnoff#goodnight#fitfam#time#to#wash#mis#nalgitas#bonitas lol πŸ™ˆ
turnoff - fitfam - wash - to - goodnight - time - mis - bonitas - nalgitas -
angels_fit_mommy : Me**
iamviet_considerfit : Get itπŸ‘
mshania80 : Lol you 😜
bruna_araujo28 : Fallow me, @angels_fit_mommy
__rocket___ : πŸ’ͺ πŸ‘Œ
gym_rat23 - izaac2013 - youngmic562 - jessyy_bbyy -
instagram
barbieh28
Adivina que es? #corazΓ³n? #frijol #feto #nalgitas ???
feto - corazΓ³n - frijol - nalgitas -
gerarsv : Una nube XD jijijiji
gracielabrm - gerarsv - carlosmash - david4ui -
instagram
Iconosquare feedback