hellohappytime
Haha, well. Shoot for the stars. Like - damn, you're so smart you should get an associate's degree. #scruff #mylifeasacovergirl
mylifeasacovergirl - scruff -
richardjeffsmith - mrmccnnl - 11ewitt - fitmemphiswithchelsea -
instagram
tmostylingstudio
@bluemartinlasvegas celebrating @eboniebella bday #mybunniesstaystuntin #mylifeasacovergirl #TMOBABY
mylifeasacovergirl - mybunniesstaystuntin - tmobaby -
eboniebella : @tmostylingstudio heyyy!!
sankofafree - healthy_hair_fanatic - thailin_nicole - itsacoldgame_cc -
instagram
hectacularr
#mylifeasacovergirl
mylifeasacovergirl -
lisaxinfinity : True. Let's try it haha go rent a horse
hectacularr : Umm I own a horse! @lisaxinfinity
lisaxinfinity : Well then why have you not been riding it to Starbucks!! πŸ˜‚
hectacularr : @lisaxinfinity cause it's really a unicorn :(
lisaxinfinity : This is gonna be you πŸ‡βœ¨πŸ’«πŸŒŸ all magical πŸ˜‚
hectacularr : @lisaxinfinity Yasssss!!!!!! With a cape and what not!!!! Lol
heyyymaa : I'm jealous! 😱
joe_reyes6 : Ur so crazy @hectacularr
iam_wendyv - samenawahab - chlohailey - _trulyjulie_ -
instagram
msconniet
My Chasey. Can you believe he'll be three next month?!??!? That smile..... #movieinpeckpark #mylifeasacovergirl
movieinpeckpark - mylifeasacovergirl -
msnonig - leviesx2 - kmjohnso - keisha.thomas -
instagram
only1me702
@tmostylingstudio Ain't no body FUCKN with my #ChickMyChick #GoalDiggers #MyLifeAsACOVERGIRL... #MyStylist is #BETTER than #YOURS #haha
better - chickmychick - goaldiggers - mylifeasacovergirl - haha - yours - mystylist -
bigsamalnoobi - kingvitaminc - trisheeishot - cali_j_in702 -
instagram
tmostylingstudio
My grandbaby swear she running ish.... #mybunniesstaystuntin #mycurrentsituation #glammababy #sleepover #mylifeasacovergirl
sleepover - glammababy - mycurrentsituation - mybunniesstaystuntin - mylifeasacovergirl -
msfee40 - janeeruby - layd_v - itsmaine0226 -
instagram
tmostylingstudio
If u got it...get it!!! #perspectives #miami #southbeach #mylifeasacovergirl #glamma #40/40club #bringbackourgirls #bronzedbeauty
perspectives - southbeach - miami - bronzedbeauty - 40 - bringbackourgirls - mylifeasacovergirl - glamma -
tmostylingstudio : Heyyyyyyyy @chozen_one1 Omg. It's be a long time. How are u
chacha909 : Ok lady
willtour : πŸ‘€
kywanna_ : Sexy lady!
willtour : Wife
tmostylingstudio : @willtour definitely wife material
willtour : πŸ’‹β€οΈπŸ’
jackinralph : Definitely got it
chacha909 - kywanna_ - willtour - sweetcakes_100 -
instagram
tmostylingstudio
Bammmm boom powww baby. #glamma #blackgirlsrock even in their 40 ' #mylifeasacovergirl
glamma - blackgirlsrock - mylifeasacovergirl -
naturalroots : Shine bright like a diamond! #shimmerbitch
thetruth1913 : YASSS!! 😍
mrs_mann13yrs : U look cute....@tmostylingstudio gone girl..
briancoester : #success
liss_ahh : "My chick bad, my chick hood, my chick do stuff that yo chick wish she could" πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ”₯😏
mardabarber - sunshine_kels - mrsbiddy_ - musser_3d -
instagram
tmostylingstudio
U new to this..I'm true to this. Lol #shimmerbitch #mylifeasacovergirl #miami #longnights
miami - longnights - shimmerbitch - mylifeasacovergirl -
naturalroots : True!
biggripp72 : Pretty brown :-)
thetruth1913 - mrs_mann13yrs - shaneicebarnett - healthy_hair_fanatic -
instagram
tmostylingstudio
All I know is my hair is beautiful in #miami lol. #tmobaby #mylifeasacovergirl
miami - mylifeasacovergirl - tmobaby -
azznaked : Love You Auntie 😘😘😘 @tmostylingstudio
azznaked : Yes And Love The Hair 😍😍😍
thetruth1913 - only1me702 - achicknamejamie - mrpatience -
instagram
tmostylingstudio
COUNTDOWN BABBBYYYYYY.....WOOP WOOP. #MIAMINIGHTS #mylifeasacovergirl #boutthislife #nofoodflattummy. Lol #tmo
nofoodflattummy - boutthislife - tmo - mylifeasacovergirl - miaminights -
prettyma216 : I'm here! You ready!!!
tmostylingstudio : @prettyma216 hellll yeahhhhh...Woop woop. KID afterparty...u there?
tmostylingstudio : KOD I mean..@prettyma216
stay_grindinformines : @tmostylingstudio have fun girl
naturalroots : Whoop whoop! We made it! @tmostylingstudio
stay_grindinformines - allysinsant - dgordo29 - shetryedit -
instagram
danneichick
THIS CHARACTER. #PetParentProblems My PetKid had a major surgery in her abdomen region and the side of her neck. Ain't nobody got time for infections, so I stopped by my local Target and picked up some 24-month-old Gerber Onesies; made a lil bow at the scruff of the neck; cut a hole for her tail. Like Tim Gunn says, #MakeItWork #Tuh #cockerspaniel #doglife #postsurgery #MyLifeAsACoverGirl #HappyTuesday #ItsGoingToTakeJesusToPayOffTheBillIJustGot #rollseyes
rollseyes - cockerspaniel - doglife - postsurgery - tuh - petparentproblems - itsgoingtotakejesustopayoffthebillijustgot - mylifeasacovergirl - happytuesday - makeitwork -
carib_cutie : Lol gotta do what you gotta do
danneichick : @carib_cutie Girl. Bill so high, I don't even feel like bootcamping today. I'm that disgusted. And this whole shopping in the baby department. 😩 Girl, I'm sure everyone shopping was getting things for their human baby. And here I was talking outloud to myself like, "I think all four legs will be comfortable." πŸ˜‚
carib_cutie : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I ain't mad at you though. That's your baby...shoot... Bout about that bill tho #fixitJesus
dollthebaby : i kno thats right!!!!
itzsteelponybro - porkchopwarrior - yamikim - takedatakumi -
instagram
itsbri_betsch
Saki bahhhmbs before work. @2hunt2walk28 #turndownforwhat #mylifeasacovergirl #Twerk #diva
turndownforwhat - twerk - diva - mylifeasacovergirl -
courtney_onair : Is this boathouse?!
itsbri_betsch : @courtneymscales yes come over here!!
danetrain18 : That's what's up
itsbri_betsch - jermm - haydawg24 - cvrlosgonzvlez -
instagram
tmostylingstudio
Ummmmm... did I just mapquest us to the wrong hotel at midnight...lol. someone Is pissed!!! bc were 30 miles away from where we needed to be. Lol. #theturnupisreal #faded #lostinsandiego #myshuggie #mylifeasacovergirl
wherethe - myshuggie - mylifeasacovergirl - faded - theturnupisreal - lostinsandiego -
itsacoldgame_cc : Lol....😬
tmostylingstudio : @itsacoldgame_cc lol girllllll he was like #wherethe"f"wegoin. Lol must have choked laughing bc u know he doesn't do social media. So him saying that was hilarious
itsacoldgame_cc : Rotf....πŸ˜‚
vvg_carpet - khalilahyasmin - allysinsant - mrs_mann13yrs -
instagram
tmostylingstudio
Great morning...#myperspective #myshuggie #mylifeasacovergirl #beenaboss
myperspective - myshuggie - mylifeasacovergirl - beenaboss -
ashton_martin100 : NICE!!
daedae_livingthelyfe - ashton_martin100 - brookelynn97_xoxo - dijahf -
instagram
tmostylingstudio
mylifeasacovergirl -
141dothe_rightthing : πŸ‘‹πŸ‘‹black
ashton_martin100 : The shirt thoπŸ™ŒπŸ˜ŠπŸ˜‰
tmostylingstudio : What up fam @141dothe_rightthing
tmostylingstudio : Y like dat huh. @ashton_martin100 turn in up for piece over here. Lol #mylifeasacovergirl
daedae_livingthelyfe - dladyfierce - mrs_fellafresh_1 - taushatate -
instagram
tmostylingstudio
I've got goodies in my bag. #mylifeasacovergirl #TMOBABY
mylifeasacovergirl - tmobaby -
pebblesforte : You cute!!! what up doe!!!! Haven't talk in a while.... Miss you girly, enjoy 😘😘
mz_chubbs : πŸ‘πŸ‘ŒCute girly have fun!! @tmostylingstudio
msjensosweet : @tmostylingstudio the baddie is in the building. πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯
tmostylingstudio : @pebblesforte hey hunny...miss u too
tmostylingstudio : Thanks @mz_chubbs @msjensosweet Ok they betta watch out. Lol
foreverfashionable_18 : Super KUTE!
willtour : πŸ‘€
foreverfashionable_18 - _antoniobrown - secretpleasurz - cellllzing -
instagram
tmostylingstudio
TOTALLYMADEOVER .... ITS A MOVEMENT! #beenaboss #goaldiggers2 #perspectives #TMOBABY #mylifeasacovergirl #winning
beenaboss - goaldiggers2 - perspectives - mylifeasacovergirl - tmobaby - winning -
ss_lee_toyou - clem.htp - poison_ivey1 - cuttnzone -
instagram
allonsyj26
#septum #IsThereAFire #MyLifeAsACovergirl
isthereafire - septum - mylifeasacovergirl -
undress_her : What you doing @allonsyj26 😳
ballsax666 - sanzzy - undress_her - euniceaa -
instagram
benjyboo
#5deMayo #MyLifeAsACoverGirl #dayOne
dayone - 5demayo - mylifeasacovergirl -
drewginther : Love the #
angiepalaciosc : miss u hun! long weekend without out long ass walks haha
benjyboo : @drewginther I'm trying my hardest to get into Instagram. @angiepalaciosc, we'll be seeing each other veeeery soon
leahbettie - kboyle32 - lizdiquattro - angiepalaciosc -
instagram
tmostylingstudio
Date night. #mylifeasacovergirl
mylifeasacovergirl - tmobaby -
mocat47 : #cute
tmostylingstudio : #tmobaby
thetruth1913 - muffincakes30 - sweetausra - brwn_eyz71 -
instagram
tmostylingstudio
LIGHTS...CAMERA...ACTION #tmoacreativedirectortoo #beenaboss #mylifeasacovergirl #goal-diggers
tmoacreativedirectortoo - beenaboss - mylifeasacovergirl - goal -
tmostylingstudio : TMO BABY
joey_mua : #yesssgawd #22inches #beautiful
stevensblackbutterfly : Cute
thetruth1913 : Hey Boo! πŸ‘‹ My stylist is SO FLY! BOOM BABY!!!
wandawawa1 - mz_chubbs - mrs_mann13yrs - iam_traci -
instagram
tmostylingstudio
Luv my city..can't do yours. Lol See yall when the snow melt. Dont worry about me here in sunny Las Vegas. If u knew better you'd do better. #noarthritis #mylifeasacovergirl #nosnowdayshere
noarthritis - nosnowdayshere - mylifeasacovergirl -
dhouseofhair : @tmostylingstudio lol fort Lauderdale this summer baby its over for me!!!
mz_chubbs : Lol @tmostylingstudio
tmostylingstudio : @dhouseofhair. U know better. So it's automatic that u gone do better. Woop woop
sonyabuffet : That's a good 1!!!
naturalroots : Blah blah blahhhhhh πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
sheryldinise : πŸ˜†πŸ˜œ yeah yea yea... Lol @tmostylingstudio
nudynudy : Ok...you got jokes! !! @tmostylingstudio
nudynudy : Lol
cdub41 - sheryldinise - shirenec - 72_kmichell -
instagram
vaniteehair702
#Whooop!!! She did that!!! @jaiblack1 ❀❀❀ the #Hair @tmostylingstudio #Always will have that #HairWeave Bouncing and behaving!!!! #TMOBaby #MyLifeAsACoverGirl #VaniteeAndExtensionsπŸ’
hair - mylifeasacovergirl - vaniteeandextensions - whooop - always - hairweave - tmobaby -
jaiblack1 : That hair you got is my CRACK. Once yall feel the hair is a wrap. Love ya
teevegas - _brandnewb - jimmyelroach - _wiidy1thyyow -
instagram
tmostylingstudio
@mstricia23 stay crispy. You'll never catch a hair out of place. Can't even take a 2 week vacation with her lol #every7days #tmostyling #mybunniesstaystuntin #mylifeasacovergirl #shortcuts
shortcuts - tmostyling - mylifeasacovergirl - mybunniesstaystuntin - every7days -
cheresemcd - tyeshaj23 - liss_ahh - sweetcakes_100 -
instagram
vaniteehair702
@muffincakes30 #BrazilianHair 14"18" #VaniteeAndExtensions #Stylist @tmostylingstudio 4760 Pecos suite 101, Las Vegas nv 89121 #TMO #MyLifeAsACoverGirlπŸ’πŸ’‹
wnd - stylist - mylifeasacovergirl - vaniteeandextensions - brazilianhair - stuntin - tmo -
tashi_yumyum : That's whassup mama β™₯β™₯β™₯
miss_kimi : U go girl!!
marleii11 : Love it :)
vaniteehair702 : Thanks you @marleii11 @tashi_yumyum @treceylv @miss_kimi ☺☺😘😘😘
tmostylingstudio : Okay daughter..show em up. While they running they mouth u running a business. Woop woop. #legit #businesswoman #proudmomma
vaniteehair702 : @tmostylingstudio #Stuntin' like my mama!!!! #WND "insider" lol!!! Thanks mother your the best!!!! I love youπŸ’–πŸ‘­
iimbeautii : Bomb
chachi.baby : πŸ”₯πŸ‘†πŸ™‹πŸ’―πŸ˜‡πŸ’£!!!
missheartkey - iimbeautii - cali_j_in702 - sweetcakes_100 -
instagram
konstantinostrichas
#alrighty
alrighty - mylifeasacovergirl -
konstantinostrichas : #mylifeasacovergirl
artufex - evagelismoss - thisismeltemi - thedreamer_gr -
instagram
crimcp
Just partying #matlab #skills #flawless #tocoolforschool #mylifeasacovergirl
skills - flawless - matlab - tocoolforschool - mylifeasacovergirl -
therealsappy : It's all wrong. Start over
angelinaplaza - kidtiger2k4s - da_coats - marcellaamaducci -
instagram
tmostylingstudio
My Supermodel actress writer @khalilahyasmin always represents the brand #TMOBABY # weaves # natural. Sometimes u feel like a weave...sometimes you dont! # haircare is essential when picking a bomb stylist like #tmobaby lol #mylifeasacovergirl #mybunniesstaystuntin
mybunniesstaystuntin - mylifeasacovergirl - tmobaby -
khalilahyasmin : Yessss!! Thank you for being my hair doctor! πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ”Ί
thetruth1913 - silvia702 - khalilahyasmin - missannwalker -
instagram
tmostylingstudio
Congrats to all my ladies Last night that participated and Wrapped. We had a blast stay tuned for the next party coming real soon. #mylifeasacovergirl #GOMODE
gomode - mylifeasacovergirl -
pebblesforte : I'm next πŸ“’πŸ‘‹πŸ˜˜
tmostylingstudio : @pebblesforte I'm ready !!!
sheedah_face326 : @tmostylingstudio Hey Connie! Can I order a wrap for myself and how much?
tmostylingstudio : Sure go to my site. Totallymadeover dot myitworks dot com
tmostylingstudio : @that_owl2u
sheedah_face326 : @tmostylingstudio Thanx Connie!!
brighteyes2140 : I want to purchase some wraps
tmostylingstudio : @brighteyes2140 go to www totallymadeover myitworks com
thetruth1913 - stevensblackbutterfly - brookelynn97_xoxo - clem.htp -
instagram
tmostylingstudio
Thanks @mstricia23 for baring it all. Trish git her wrap on Saturday and saw instant results. ..today is day 3..stay tuned to after the party!!!! #mylifeasacovergirl #mybunniesstaystuntin #theturnupisreal stay tuned..... totallymadeover dot myitworks dot com.
theturnupisreal - mybunniesstaystuntin - mylifeasacovergirl -
liss_ahh : I need my gut wrapped too!! πŸ˜‚πŸ˜‚
tmostylingstudio : @liss_ahh I sent u an invite
mrs_mann13yrs : Wth really I need a wrap asap @tmostylingstudio how do I get one? ????
tmostylingstudio : Go to www dot totallymadeover dot myitworks dot com now n order. Or call me
hungryandhumble : I need one asap!!!
tees_tease - sankofafree - liss_ahh - toshaworldnext_level -
instagram
tmostylingstudio
My mock table setting for the party tomorrow...everything I do is such a production. Lol. #beenaboss #mylifeasacovergirl
beenaboss - mylifeasacovergirl -
thetruth1913 : @tmostylingstudio Hey Boo! Looks like I won't be able to make it tomorrow 😒. Good luck and know that in there in spirit! Love ya 😘
kimmy_kakes__ : What's going on tomorrow
kimmy_kakes__ : @tmostylingstudio
ss_lee_toyou - allysinsant - so_not_bipolar - mrs_mann13yrs -
instagram
tmostylingstudio
Know ur worth Ladies...#GOMODE #beenaboss #mylifeasacovergirl
gomode - beenaboss - mylifeasacovergirl -
mocat47 - toshaworldnext_level - lookin_for_loyalty - healthy_hair_fanatic -
instagram
Iconosquare feedback