summerdawnsylvia
2nd out of 3 classes from this book DONE!!! I BARELY got an A and it just about killed me!!! Hoping I can keep it together for the last section... Spring Break cannot be long enough! #whywasinotbornwithamathbrain #ithoughtelementarymathwouldbeeasy #mathstinks
whywasinotbornwithamathbrain - mathstinks - ithoughtelementarymathwouldbeeasy -
lindsaybangart : Math ruins my life!
summerdawnsylvia : I hear you @lindsaybangart! One plus from taking these classes is that I actually understand how my kids are taught math now. I feel sorry for parents who have no clue how their children are expected to do their homework... Bill REFUSES to check the kids math homework - so it is now MY nightly job. I am learning, but that doesn't mean I like it!
malcolmlovesstella : I'm in a Math & Finance class right now and it's kind of blowing my mind.
jennylu22 : "And then Satan said, 'Put the alphabet in math.'" Worst. Idea. Ever. ๐Ÿ˜–๐Ÿ’ฉ
summerdawnsylvia : @malcolmlovesstella - Math and Finance would be great to learn about, but not for me... good luck with that! ๐Ÿ˜„ @jennylu22 - I agree wholeheartedly!!!
malcolmlovesstella : Also, isn't it kind of funny how important good grades are as an adult? Wish I would have had this ambition in high school!
summerdawnsylvia : @malcolmlovesstella Right Whit?!?! I could have had straight A's easy-peasy in High School if I actually would have tried! I guess it is different when you are spending your own money and time on school...
ang_70 - king_karley - alanafaith15 - kelsb_tyguy -
instagram
southernloop
Happy Pi day! ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜Ž Who knew math could be so interesting?! ๐Ÿ˜ณโ˜บ๏ธ#mathstinks #whatispi
mathstinks - whatispi -
savannacole11 - annie08ny - sydcarter - shannoncobb -
instagram
amandacristeen
#thedress #whiteandgold #lol #funny #commoncore #mathstinks #math #mathproblems #momlyfe #kidsbelike #meme #lmao #thingsthatmakemegiggle #school #homework
meme - funny - school - lmao - whiteandgold - thedress - kidsbelike - thingsthatmakemegiggle - lol - momlyfe - homework - mathstinks - commoncore - mathproblems - math -
lilyismykitten : Math teachers would so do this @kimberly_r5_oldmagcon_o2l_
nickichicki5909 : My friend sent this to me over the weekend & I almost peed my pants ๐Ÿ˜น
_.alviar._ : @t.f.2raffles
staygold_11 - misskittysclass - misstalia21 - widk1112 -
instagram
stinsonrogers
She's really not feeling Math today #mathstinks
mathstinks -
waynehope - rsa.lover - vic_folorin - mshighlyflavored -
instagram
ashleyproper
Yep! That is so true. #mathstinks #nogoodatmath #totallyme
totallyme - mathstinks - nogoodatmath -
morenitha654321 : Great!
ssppatricia - a_ash77 - jennynifer - madisyn_kocher -
instagram
that_onechik
Sometimes I don't think I am. #mathstinks #russiain2days #makeupwork #beforeileave #toomuch
makeupwork - mathstinks - beforeileave - russiain2days - toomuch -
ladysignalot : @that_onechik Hang in there girl. I'm rooting for you! ๐Ÿ‘
hjfhannanias - emilylindfors - melhoweareyou - naimy_renee -
instagram
stinsonrogers
Trying to survive MATH170 with this beauty! #friends #mathstinks
mathstinks - friends -
lukepayne56 : pay attention in class sir
stinsonrogers : I'll reel it in @lukepayne56
lukepayne56 : the math can make you feel something
stinsonrogers : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @h_daawwggg
mackenziekeaton : Hey @ellikyriacou
ellikyriacou - gipson_brown - sarahpaigee13 - awakenchurch_ -
instagram
joe23martin
Sooo....yeah still hate it!! I tried haha the struggle today no bueno! One more week and hopefully I pass! ๐Ÿ˜ฌ #mathsucks #mathstinks #sorrynotsorry #ineedhelp #lol #kickingmybutt #ugh #helpmebabyjesus #needsleep #migraine #selfie #thanksobama #lol #ok #goodnight
thanksobama - ugh - helpmebabyjesus - goodnight - migraine - selfie - ineedhelp - lol - kickingmybutt - needsleep - ok - mathsucks - sorrynotsorry - mathstinks -
lizar88 : Lmbo too funny
joe23martin : Glad it can be of entertainment for you guys lol it's the truth though lol @musicage3 @lizar88
8altagracia8 : Same
joe23martin : Glad I'm not the only one :/ @8altagracia8
_kathyvilla : Math is awesome! ๐Ÿ˜
joe23martin : when you understand it sure! When you don't ๐Ÿ˜‘ lol just can't get it! @_kathyvilla
_kathyvilla : Hehe true! I hope you pass though ๐Ÿ˜Š you got this!
joe23martin : Hope so too! It's just murdering me lol thanks! :) @_kathyvilla
carmaustin - roxanna_bannana - mnavarrro_13 - princess_charo -
instagram
bremex
No way I can get through more math without any #chocolate in my system!! #Mathstinks
mathstinks - chocolate -
emma_whoo - sofia_katarina88 - carodecoss -
instagram
clara_rules03
#ihatehomeworksobad #mathstinks #lookincool #runaway #lol
lookincool - mathstinks - ihatehomeworksobad - lol - runaway -
jaeya_brach - roryjcran - milafeitosa - shelbylock_ -
instagram
marneyike
I could NOT figure out George's math. Asked Hank to help, he solved it in under five seconds. I fail third grade math. #boys #math #mathstinks #school #mathismean #classof2020 #classof2024 @hank_eichstaedt
boys - school - classof2020 - mathstinks - classof2024 - math - mathismean -
hank_eichstaedt : Under PI seconds
marneyike : Show off.
l_coop10 : Oh. I see what he did there ๐Ÿ‘†๐Ÿ˜‚
jillybean630 : #mathsmarts @hank_eichstaedt
kcallan17 : #mathishard
tonyamichalec - jillybean630 - kcallan17 - l_coop10 -
instagram
ajoygeorge
It's probable that it's dinner time mom -stahl #mathstinks #gottalovemytutor #goldentutor
mathstinks - goldentutor - gottalovemytutor -
kellyjo406 : Hahaha Stahl is so witty! Miss you guys ๐Ÿ˜ข @ajoygeorge
ktsterry : Squeaky man!!!
lucyledyard - ktsterry - kellyjo406 - emkroll -
instagram
de_beaux_reves.tx
Ugh fml I want to go to sleep!!! "One of the best things in the world and one of the worst, MATH & STARBUCKS" #college #sleepy #mathstinks #studytime
sleepy - mathstinks - college - studytime -
iliaanaa_ : Is that college algebra?
de_beaux_reves.tx : Yup 1314
iliaanaa_ : Ugh I had that, and I didn't like my final grade :/ ima probably re take that class.
de_beaux_reves.tx : Who did you have as a professor? Hey I need your phone #
angellopez00 - bounce_datt_ash -
instagram
vallyjay93
Success selfie because I finally passed the most challenging math test I've ever had to take๐Ÿ˜† Yippieee #mathstinks
mathstinks -
1_wolfie_5 : Hey bae! Can we hang out tonight!!!!
joe23martin - brittanyrhymes - bee_kuether - thickchick_xoxo -
instagram
hoostietootsie
Got bored in math yesterday so I started doodling on grid paper ๐Ÿ™Š๐Ÿ˜ #gotbored #mathstinks #iheart1D #OneDirection #LiamPayne #ZaynMalik #NiallHoran #LouisTomlinson #HarryStyles #Directioner #noshame #proud #fuckyouu #iloveOneDirection #somuch #snapchat #doodle #gridpaper #cute #funny #hahah #dork #hearts #lovethembunches
cute - liampayne - gridpaper - lovethembunches - snapchat - louistomlinson - noshame - niallhoran - mathstinks - onedirection - dork - iheart1d - funny - hahah - somuch - doodle - proud - iloveonedirection - harrystyles - directioner - fuckyouu - gotbored - hearts - zaynmalik -
soonillbefine - sierragraham._ - niallhoran_lover_1 - larry_four_life -
instagram
jocey_109
Homework ugh #mathstinks #school #class #classess #TagsForLikes #teacher #teachers #student #students #instagood #classmates #classmate #peer #work #homework #bored #books #book #photooftheday #textbook #textbooks #messingaround
classmates - students - textbook - messingaround - books - student - peer - mathstinks - instagood - teacher - school - classess - textbooks - work - class - tagsforlikes - book - teachers - classmate - bored - homework - photooftheday -
ovc98 : sweeet! @VinesBeLike
marcelo_.17 - rocket_piggy - s_t_e_p_h_6203 - bellamorse -
instagram
bellabully14
This is how I feel about my sisters math homework... my sister's name is Izabella ๐Ÿ‘ง. #bulldogsofig #englishbulldog #mathstinks #fractions #AreYouSmarterThanAFithGrader?
fractions - englishbulldog - mathstinks - bulldogsofig - areyousmarterthanafithgrader -
petunia_juju - williamj05 - ___annabel__ - bigboysully -
instagram
pinkislove711
$162.87 for a calculator I can't even begin to understand how to use ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ #mathstinks #findyourownX #solveyourownproblems #MentalAbuseToHumans #mathsucks #fuckthisillbeastripper #algebrastudentsbelike #teachersbelike #fuckmath #algebrasucks #futurenurse #graphingcalculator #ti84plusC
mentalabusetohumans - algebrastudentsbelike - imtoooldforthis - algebrasucks - graphingcalculator - futurenurse - ti84plusc - solveyourownproblems - mathsucks - fuckmath - teachersbelike - mathstinks - fuckthisillbeastripper - findyourownx -
keishlifedotcom : Girl u kno u could've rented one for the semester at flo library for free
shelby_welbyyy : I can teach you #highschoolprobs ๐Ÿ˜’๐Ÿ”ซ
pinkislove711 : @shelby_welbyyy you should have seen me and Paula trying to figure out what the cords were for....smh #imtoooldforthis lol
shelby_welbyyy : At least you got the cool LCD screen one! #toojealous
pinkislove711 - instagrambodywrapexpert - 20pumpzagrindandasquirt - rada_diva -
instagram
christinam1287
My favorite way to do homework! #nofilter #ilovesunnydays #mathstinks
ilovesunnydays - mathstinks - nofilter -
lkimbrell : Are you a doctor yet so I can quit going to mine!? Hurry up!!
christinam1287 : Haha I wish!! @lkimbrell at my rate I'll be 80 before I can treat patients lol
lkimbrell : Lol! Nonsense! It'll be behind ya before you know it! @christinam1287
andreiaesteves - lkimbrell -
instagram
traviscountyagagent
Hey kids, so when you think you'll never use that math after you graduate...think again. #annualreport #reportscauseheadaches #agrilife #agentproblems #traviscounty #mathstinks #rowcropvalues @daphneinaustin, you want this thing?
agrilife - reportscauseheadaches - traviscounty - mathstinks - rowcropvalues - agentproblems - annualreport -
daphneinaustin : Ha! No thanks.
momma_colby - cowboytalker - legitmaggie - kaleigh_wrae -
instagram
lindsey__newton
Lexi, why do you have cotton balls in your nose? Because math stinks.... Lmfao #math #mathstinks #homework #crazykid #lmfao #toosmart #smartass
smartass - crazykid - lmfao - mathstinks - homework - math - toosmart -
emilyclayton__ : Made my day!
emilyclayton__ : Ask her if she has any extra so I can use them when I cuddle with her ๐Ÿ˜ท
lindsey__newton : @emilyclayton__ she said yes and that she will store them in her arm pits until you get here
wanda23here : Superb! Check out my bio ;)
ineffable_rt - _laurenashl3y - lorrena_xx - mudvillan209 -
instagram
weebek
So tired don't wanna be in class #mathstinks #readyforanap
readyforanap - mathstinks -
wrap_with_skye - lebrontwochainz - lisawright50 -
instagram
1love1destiny7
#MathStinks #MathToday Bye long weekend #schoolflow #TuesdayMornings
mathstinks - mathtoday - tuesdaymornings - schoolflow -
pili.gurl - ohhh_yeahhhh - shaq_wiggins - nny_baa -
instagram
bunnies4beth
Algebra? More like Algebleh๐Ÿ˜ #school #algebra #mathstinks #homeschool
school - homeschool - mathstinks - algebra -
grace_geiger_14 - so_elaissaoui - natalie_zimmer - pato25_ -
instagram
i.aint.mad
Homeschooled kids still have homework late into the evening, as well. Not all are supervised by chihuahuas....we're just lucky. #ecot #ecotfifthgraders #mathstinks #chihuahuasofinstagram
ecotfifthgraders - ecot - mathstinks - chihuahuasofinstagram - ecotschool -
i.aint.mad : #ecotschool
bunnies4beth - country_cutiepie17 -
instagram
triclee
Partying on Saturday night! #ninjas #meanmama #mathstinks
ninjas - mathstinks - asiantwinkiesnotgoodatmath - meanmama -
triclee : #asiantwinkiesnotgoodatmath
mamacarrido : Look at your little!! He looks so much older with the glasses on!! Mama all the boys getting so big! Wayyyy to fast๐Ÿ˜ข
ashkimsuh : Why are you doing this? Who are you?
triclee : @ashkimsuh Cuz sadly they got my mathLESS skills.... N I got cranky again on them abt computer, tv n games... ๐Ÿ˜ฃ
ashkimsuh : It's ok. I can't do math. Look how awesome I am. Love u jj and juju!!
soyyj : Is that juju?!
soyyj : Omg he grew up!!!!!!!
triclee : @soyyj Yes ๐Ÿ˜“๐Ÿ˜ฉ
ashkimsuh - ckim1717 - susypak - pierrepasa -
instagram
drake_saltlife
So True ๐Ÿ˜‚ #lol #mathstinks
mathstinks - lol -
nutella._ : Wait. There's letters involved?? ๐Ÿ˜ณ
drake_saltlife : @nutella._ Ya in high school
nutella._ : Nooo I'm not ready… ๐Ÿ˜ฉ
drake_saltlife : Me either๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต I suck at math ๐Ÿ˜‘
kyliekramr_ - ryan.leary - im.just.a.kawaii.potato -
instagram
brittbooher
Blessing of having a big brother who is smart in math! Rylee is skyping with her brother to help for her algebra final tomorrow! #moderntech #bigbrothersrock #mathstinks #finalsweekstress
mathstinks - finalsweekstress - bigbrothersrock - moderntech -
colleenisqueen : Nice!!
jenhancock6 : Great idea!
monicawhiting - kwhetten - perkins.danielle - katenkyleesmom -
instagram
aruplife
Yes I am working on algebra at 11ish at night. #mathstinks #homeschoolproblems
mathstinks - homeschoolproblems -
kemiko4 - homeschoolermemes -
instagram
thecreature_85
#hacked look at him suffering from math homework ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #shippppppp #insidejoke #mathstinks #hi #imjakesfriend
insidejoke - shippppppp - hacked - imjakesfriend - hi - mathstinks -
woodman_50 : BMS!
thecreature_85 : What's bms @woodman_69
lindsey__woodall : Broke my scale @thecreature_85
eldon_mustangs_01 - alexiadelrae - vernon_26 - da_shermanator15 -
instagram
heavy.breathing
Picture taken with the Instagram camera so I won't get deleted... I'll delete it later. #MathStinks
funnytumblr - funnytumblrposts - haha - sfs - tumblr - cleanhumor - laugh - humor - mathstinks - ilikelaughin - funny - spamforspam - tumblrdaily - spam - followforfollow - lol - tagsforlikes - likeforlike - laughing - f4f - laughter - l4l -
heavy.breathing : ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ O O. * * #lol#funny#funnytumblr#tumblr#funnytumblrposts#haha#followforfollow#f4f#spamforspam#sfs#likeforlike#tumblrdaily#humor#cleanhumor#l4l#tagsforlikes#spam#laughing#laughter#laugh#ilikelaughin *
_palo_oma_ : followforfollow?
heavy.breathing : Done ๎Œฎ @_palo_oma_
_made.of.outer.space._ : I turned my phone side ways to look at this picture and I dropped it on the tile๐Ÿ˜‚
heavy.breathing : I'm sorry ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ if it helps the terrible book says Algebra two @_made.of.outer.space._
_made.of.outer.space._ : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
nakedtamales - casslynnsx - frozenrose123 - nadirah.the.dreamer -
instagram
adam_tung
Pencil got stuck on the ceiling in math. Sorry it it's blurry the teacher was trying to get us to put our phones away. #mathstinks #crazymath
mathstinks - crazymath -
mohammed.abb : hahahaa it was so funny mrs.carter raged at us
ali_feratovic : Lol
flick065 : Wtf
ashul_b : Well no more ms.carted๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฅ
clement249 : That was L.D
michael_martini1 - ali_feratovic - tucker_cramm - gibbyisawesome2 -
instagram
nordstromgirlee
#aaaaaaa The horror of 2nd grade homework! #mathstinks #wehatehomework #makeitstop #isitChristmasbreakyet
wehatehomework - isitchristmasbreakyet - mathstinks - aaaaaaa - makeitstop -
marcib213 - ellielamberty - caseyembry - rasanen870 -
instagram
Iconosquare feedback