By accessing this website, you acknowledge and accept the use of cookies. Learn More
Important notice - Major update coming on June 1st. Please read carefully.
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : Andai Itu Takdirnya Penulis : Siti Rosmizah Harga : RM19.90 ISBN : 978-983-3669-65-3 Mukasurat : 592 Sinopsis Perkahwinan yang tidak terduga antara Aleya dan Syed Aizril membuatkan Aleya hidup terseksa. Dia dibuang keluarga. Pasrahkah dia? . "Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya." . "Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah menjadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling." . Andai itu tadir-Nya, dia akan menempuhinya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela. . "Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdik-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil." . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #novelmelayu #malaynovel #andaiitutakdirnya #sitirosmizah #bukuprima #penerbitanbukuprima #novelcinta #novelonline #bukuonline #belibukuonline #onlinebook #kedaibuku #kedaibukuonline #onlinebookshop #kedaibukusiti
novelonline - novelmelayu - kedaibukuonline - bukuonline - bukuprima - belibukuonline - novelcinta - onlinebook - onlinebookshop - penerbitanbukuprima - sitirosmizah - andaiitutakdirnya - malaynovel - kedaibuku - kedaibukusiti -
kedaibukusiti : Postage ke Semenanjung or Sabah Sarawak dear? @ainyhamdan ☺
ainyhamdan : Semenanjung sis @kedaibukusiti
kedaibukusiti : Pos RM 7. Total RM 26.90 dear @ainyhamdan ☺
ainyhamdan : Sis klau postage ke Kedah brpa ?@kedaibukusiti
amirul6727 - aniey_azis - izzahsrkwi - hfzhjbdi_ -
instagram
andrus_02
Petikan dari novel fantasi Aristokra. Kini di kedai kedai buku utama seluruh Malaysia. Sebuah karya agung Ahmad Patria. Kisah perjuangan, persahabatan, pengembaraan, percintaan yang epik. #novel #buku #hiburan #fantasi #novelmelayu #sastera #artakus #aristokra #bookworm #ulatbuku #sagaartakusiad #ahmadpatriaabdullah #fiction #fantasy #malaynovel #karya #mustread #baca #read #novelfantasi #ukm #um #pestabuku #seni #baca #bacabuku #karya #novelmelayu #novelfantasi #fantasi #perang #trilogi @yusrykru @khairykj @jepsepahtu @shuibsepahtu @ctdk @izzueislam @zizanrazak869 @jozlynnhanania
fantasi - aristokra - artakus - sagaartakusiad - buku - read - karya - novel - pestabuku - bookworm - fantasy - seni - bacabuku - novelmelayu - ahmadpatriaabdullah - novelfantasi - sastera - mustread - malaynovel - hiburan - baca - fiction - um - ukm - perang - ulatbuku - trilogi -
11thesecretcode - tatatimofeeva -
instagram
andrus_02
Petikan dari novel fantasi Aristokra. Kini di kedai kedai buku utama seluruh Malaysia. Sebuah karya agung Ahmad Patria. Kisah perjuangan, persahabatan, pengembaraan, percintaan yang epik. #novel #buku #hiburan #fantasi #novelmelayu #sastera #artakus #aristokra #bookworm #ulatbuku #sagaartakusiad #ahmadpatriaabdullah #fiction #fantasy #malaynovel #karya #mustread #baca #read #novelfantasi #ukm #um #pestabuku #seni #baca #bacabuku #karya #novelmelayu #novelfantasi #fantasi #perang #trilogi @yusrykru @khairykj @jepsepahtu @shuibsepahtu @ctdk @izzueislam @zizanrazak869 @jozlynnhanania
fantasi - aristokra - artakus - sagaartakusiad - buku - read - karya - novel - pestabuku - bookworm - fantasy - seni - bacabuku - novelmelayu - ahmadpatriaabdullah - novelfantasi - sastera - mustread - malaynovel - hiburan - baca - fiction - um - ukm - perang - ulatbuku - trilogi -
hahoy.ideas - anthonyoops -
instagram
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : Dan Hati Pun Berkata Penulis : Nurriez Harga : RM18.00 ISBN : 978-967-024-605-5 Sinopsis ADIRRA - Kedegilannya bersebab. Kasih sayangnya sudah dirampas. Jadi jangan salahkan dia kalau dia tidak percaya kepada sesiapa, tetapi dengan Rashdan, kedegilannya mula cair. "Abang ni, Irra cakap betul-betul, abang main-main pulak." "Abang pun bukan main-main. Ada Irra nampak abang main-main? Abang cakap benda yang betul. Tiada siapapun yang boleh pisahkan abang daripada Irra kecuali kuasa TUHAN. Dan Irra pun jangan harap dapat lari daripada abang selepas ni." "Kalau Irra lari jugak?" "Sampai lubang cacing abang cari Irra!" "Irra tak nak masuk lubang cacing!" "Hisy! Dia pulak yang main-mainkan abang," . RASHDAN - Dia tidak pernah jatuh cinta. Tetapi sekali dia jatuh cinta, dia sudah jadi orang lain. "Jadi Irra sudi menjadi kekasih abang…?" "Sudi, tapi bersyarat." "Eh, tadi kata dah lama sayangkan abang, kenapa tiba-tiba nak kenakan syarat pulak?" "Yang lama tu sebab Irra seorang saja yang sayang abang, yang baru ni abang pun sayangkan Irra, jadi Irra kenalah letak syarat sikit." "Hmm, begitu rupanya. Baik, apa syaratnya?" "Irra nak abang jadi manusia biasa saja." "Habis selama ni, abang manusia yang luar biasa?" Kerana cinta mereka memiliki hati masing-masing... . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #novelmelayu #malaynovel #karyaseni #penerbitankaryaseni #danhatipunberkata #nurriez #novelcinta #novelonline #onlinebook #onlinebookshop #bukuonline #kedaibuku #kedaibukuonline #kedaibukusiti ο»Ώ
novelonline - onlinebook - novelmelayu - kedaibukuonline - onlinebookshop - danhatipunberkata - karyaseni - penerbitankaryaseni - bukuonline - nurriez - novelcinta - malaynovel - kedaibuku - kedaibukusiti -
muslim6356 - isma_afrina - jalilah_nur - nvrvlhidxyxh -
instagram
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : Kau Ditakdirkan Untukku Penulis : Gee Muszisya Harga : RM19.00 ISBN : 978-967-024-604-8 Sinopsis Akan ku sulam kasih hingga ke dasarnya, Kerna ku percaya kita ditakdirkan bersama. . Kenangan lama dalam hidupnya telah menutup pintu hati Akmal Ikram untuk bercinta lagi, namun pertemuan dengan Nuranis Fatihah membuatkan hatinya mula goyah. Dia mula tertarik dengan keperibadian yang ada pada gadis itu. Kelembutan dan kenakalan Anis sering mengusik hati Akmal. Sejak itu, hatinya mula terpaut. Wajah yang sentiasa dihiasi senyuman indah itu sering menggamit kerinduan di hatinya. . Akmal teruja kala perancangan keluarga ingin menjodohkannya dengan Nuranis Fatihah. Namun sebaliknya bagi Anis yang berpegang pada prinsip perkahwinan yang terbina bukan atas dasar cinta tak akan membawa bahagia. . "Kenapa awak tak berterus terang aje. Tadi bukan main berani lagi nak berterus-terang sendiri. Sampai nangis-nangis," sindir Akmal tersengih nakal. . "Bos jangan sebut pasal tu lagi boleh tak!" bidas Anis geram. . Kemunculan Farah Hanim telah menggugat kepercayaan Anis terhadap Akmal. Apatah lagi fitnah yang ditabur oleh Farah disaat ambang perkahwinan mereka menyukarkan lagi keadaan. Apakah yang akan terjadi pada perkahwinan mereka nanti? Mampukah Akmal memenangi hati gadis idamannya disaat dia bergelut dengan perasaannya sendiri? . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #novelmelayu #malaynovel #karyaseni #penerbitankaryaseni #kauditakdirkanuntukku #geemuszisya #novelcinta #novelonline #onlinenovel #onlinebook #bukuonline #belibukuonline #kedaibuku #kedaibukuonline #onlinebookshop #kedaibukusiti 
novelmelayu - kedaibukuonline - onlinebookshop - belibukuonline - novelcinta - kedaibuku - kedaibukusiti - novelonline - kauditakdirkanuntukku - malaynovel - bukuonline - penerbitankaryaseni - karyaseni - onlinebook - onlinenovel - geemuszisya -
penulisdakwahjalanan - vicarious_catalogue - juwie.mh - azura_devonne -
instagram
andrus_02
Aristokra kini di kedai kedai buku utama seluruh Malaysia. Sebuah karya agung Ahmad Patria. Kisah perjuangan, persahabatan, pengembaraan yang epik. #novel #buku #hiburan #fantasi #novelmelayu #sastera #artakus #aristokra #bookworm #ulatbuku #sagaartakusiad #ahmadpatriaabdullah #fiction #fantasy #malaynovel #karya #mustread #baca #read #novelfantasi #ukm #um #pestabuku #seni #baca #bacabuku #karya #novelmelayu #novelfantasi #fantasi #perang #trilogi @yusrykru @khairykj @jepsepahtu @shuibsepahtu @ctdk @izzueislam @zizanrazak869 @jozlynnhanania
fantasi - aristokra - artakus - sagaartakusiad - buku - read - karya - novel - pestabuku - bookworm - fantasy - seni - bacabuku - novelmelayu - ahmadpatriaabdullah - novelfantasi - sastera - mustread - malaynovel - hiburan - baca - fiction - um - ukm - perang - ulatbuku - trilogi -
raykidz2 - atilla_bookshop - tap__tap - wordsandwanderlust15 -
instagram
dhiyazafiradz
Menuju horizon... Semoga perjalanan Kief dipermudahkan.... #actionromance #malaynovel #noveldhiyazafira #dhiyazafira #actionromanceauthor #kiefstory #kiefalin #porengkertas #printondemand #comingsoon #
comingsoon - porengkertas - malaynovel - actionromanceauthor - actionromance - noveldhiyazafira - kiefstory - kiefalin - printondemand - dhiyazafira -
idashukor : Cantik pic ni kak @dhiyazafiradz
dhiyazafiradz : Gambar google @idashukor hehehehe
damiahajar72 - faziraazmi03 - chintareads - anna_farshah -
instagram
dhiyazafiradz
Allah sebaik-sebaik perancang. ##dhiyazafira #malaynovel #actionromance #hatibergetarrindu #sidari
sidari - actionromance - dhiyazafira - malaynovel - hatibergetarrindu -
murni_aqila - damiahajar72 - deadylla - ct_etiey -
instagram
dhiyazafiradz
Indeed... Tak ada siapa cakap yg hidup ini mudah... #actionromanceauthor #actionromance #setiapdetiknafasku #dhiyazafira #malaynovel
malaynovel - dhiyazafira - actionromance - setiapdetiknafasku - actionromanceauthor -
farrabeauty_hq : hai 😊
dayang_eta_abdullah - ct_etiey - sabahasanah - ilhanimazlan -
instagram
dhiyazafiradz
#setiapdetiknafasku #actionromance #dhiyazafira #malaynovel #actionromanceauthor
malaynovel - dhiyazafira - actionromance - setiapdetiknafasku - actionromanceauthor -
sabahasanah - tuannora - intannadzirahdr - fazii_haryatt -
instagram
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : 13 Jam A380 Penulis : Evelyn Rose Harga : RM28.00 ISBN : 978-967-0246-53-6 Sinopsis 13 jam di dalam penerbangan ke London menaiki MAS A380, takdir menemukan HANA SOFEA dan Syed HAYDAR, jejaka idamannya. Mencipta kenangan terindah di langit biru. . Mereka bergelar kekasih kayangan untuk empat jam, menari tango bersama, menjelajah seluruh pesawat bersama, merasai enaknya Caramel Latte bersama... Tap i tatkala MAS A380 mencecah lantai bumi,, segalanya pergi bagai wap di udara. . "Hana, thank you for last night... but i can't have cocaine all the time."- SYED HAYDAR . Melihatkan sendiri kemesraan SYED HAYDAR dan kekasih realitinya, si model jelita membangkitkan HANA SOFEA daripada mimpi indah. . Di kota London, A380 juga akhirnya menerbangkan HANA SOFEA kepada FAWWAZ HUSSAINI, jutawan kacukan Melayu-Inggeris-Arab. Tanpa sebarang sebab, Emmel, anak angkat Fawwaz menyangkakan Hana Sofea sebagai ibunya. . "My daughter likes you. If you're willing to let her call you mommy... i will pay you fifty buck per hour..."-FAWWAZ HUSSAINI . "Dapat hadiah tak?" -HANA SOFEA . "A pink Audi TT, is that okay?"-FAWWAZ HUSSAINI . "Saya nak Audi TT yang latest version aje. yang lain saya tak nak."-HANA SOFEA . Hadirnya HANA SOFEA menghiasi kehidupan mereka sekeluarga bagaikan indahnya bunga popi mekar, munculnya sang jutawan bermata ambar yang kuat pegangan agamanya itu dalam hidup Hana Sofea pula bagai menyedarkan HANA SOFEA tentang kasih sayang Tuhan. Dan saat semuanya bagaikan baru bermula, SYED HAYDAR datang menuntut sebuah cinta... . “Saya rindu awak, Hana… Jangan cakap awak dah kahwin dan budak ni anak tiri awak, Hana.” – SYED HAYDAR . Adakah  mimpi  akan  kekal  sebagai  mimpi  setelah  waktu  berlalu  dan  hari  berganti?ο»Ώ . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #karyaseni #karyasenipublication #novelterbitankaryaseni #novelmelayu #malaynovel #bukuonline #belibukuonline #onlinebook #onlinebookshop #kedaibuku #kedaibukuonline #kedaibukusiti #13jamA380 #evelynrose #onlinepurchase
evelynrose - kedaibukusiti - onlinepurchase - malaynovel - kedaibukuonline - bukuonline - belibukuonline - karyasenipublication - onlinebook - 13jama380 - onlinebookshop - novelmelayu - novelterbitankaryaseni - kedaibuku - karyaseni -
syfq.ra - creativilion - isabel_weightlossdiary - kaos_edukasi_islami -
instagram
sellprelovednovel
Novel selamat smpi ke customer.. Alhamdulillah.. Selamat membaca 😌😌 #sayajual #sayajualnovelterpakai #sayajualnovelsecondhand #novelterpakai #novelsecondhand #novelmelayu #novel #prelovednovel #prelovednovels #sellprelovednovel #malaynovel #malaynovels #sayajualnovel
sayajual - novel - novelmelayu - sayajualnovelterpakai - sayajualnovel - prelovednovels - malaynovels - novelterpakai - sellprelovednovel - sayajualnovelsecondhand - malaynovel - prelovednovel - novelsecondhand -
tshirt.design.sendiri - eimarozaima - yaziidahazwar - cik_me_sha -
instagram
annaleejue
#hello and good morning! #quotefromnovelhello Belum ada #novelhello? Just pm me or @prologmed Give it a try and see if you like it or hate it.πŸ˜‰βœŒοΈ #novelannalee #prologmed #malaynovel #novelmelayu #bookworms
novelhello - malaynovel - prologmed - novelannalee - bookworms - novelmelayu - quotefromnovelhello - hello -
yati_pyan : I ❀ it
annaleejue : @yati_pyan 😘😘tqq
aduka_kirana74 : I πŸ’– it too...now tercari2 plk novel COUPLE...harap2 akan reprint lg soon...
novelkorner - zue_zainalabidin - kasih_al_zahra - sabrinasukri -
instagram
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : Mr. Boss, Miss Stalker Penulis : Aesya Azahar Harga : RM21.00 ISBN : 978-967-0448-75-6 Sinopsis Sara Azreen diberikan tugasan untuk menyelidik latar belakang suspek pembunuhan Tan Sri Jalil, bernama Hariz Zhafran. Disuruh untuk memohon kerja di Mentari Angkasa Sdn Bhd, syarikat milik Hariz Zhafran membuatkan mereka berdua mula saling tertarik. . Namun, tugasan baru Sara Azreen untuk membuat Hariz Zhafran jatuh cinta kepadanya demi memudahkan siasatan meresahkan Sara Azreen apabila dia terpaksa melibatkan hati dan perasaan dalam siasatannya. . Apa yang merumitkan lagi keadaan ialah Hariz Zhafran melamarnya. Perlukah dia beritahu Hariz Zhafran perkara yang sebenar atau terus mengikut arahan Encik Hamzah untuk memerangkap Hariz Zhafran? . “Antara nyata dan mimpi... Ada hati yang ingin kutawan... Tapi, dalam lain dimensi... Hatiku kau jadikan tawanan….”ο»Ώ . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #novelmelayu #malaynovel #kakinovel #kakinovelpublication #novelonline #mrbossmissstalker #aesyaazahar #kedaibuku #kedaibukuonline #onlinebookshop #kedaibukusiti
novelonline - novelmelayu - kakinovel - onlinebookshop - mrbossmissstalker - kakinovelpublication - kedaibukuonline - aesyaazahar - malaynovel - kedaibuku - kedaibukusiti -
mprteguhbookstore - muhammad.f.makhtar - syfq.ra - mahabbah_rindu_ -
instagram
prelovedbooksbyz
Assalamualaikum and hiπŸ˜„ Tittle: Revolution Author: Jennifer Donnely Conditon: 9/10 Price: RM20 (Real price RM40) Shipping Cost: RM7/ RM10 Andi is broken. She is failing school and failing life. Sonce the death of her brother, all she cares about is music. Taken ti Paris by her estranged father, she makes a discovery there that could transform everything. Hidden in the compartment of an old guitar case is a lost diaty from Revolutionary France.. Alexandrine is a street performer who is trying to save a young life from the devastation of war. She writes her deepest thoughts in her diary, hoping that one day someone will read them and understand. These two girls though centuries apart, are tied together by more than just the diary. As it words transcend paper and time. Alexandrine's past becomes Andi's present and lives are changed for ever. #prelovedbooksmalaysia #prelovednovel #bukumurah #englishbook #englishnovel #coolbook #cheapbook #cheapnovel #bukuterpakai #pasarnovel #sayajualnovel #sayajualenglishnovel #bookloversmalaysia #malaynovel #prelovedbooksbyz #Regrann #Regrann
coolbook - cheapbook - sayajualnovel - bookloversmalaysia - prelovedbooksbyz - englishnovel - sayajualenglishnovel - prelovedbooksmalaysia - cheapnovel - malaynovel - regrann - englishbook - bukuterpakai - pasarnovel - prelovednovel - bukumurah -
booksaddictedsoul - wawa.anual - nurulasnina - diya.r.p -
instagram
prelovedbooksbyz
(RESERVED) Assalamualaikum and hiπŸ˜„ Tittle: Unbelievable ( A pretty little liar novel) Author: Sara Shepard Condition: 9/10 (yellow page) Price: RM15 (exclude postage) Shipping Cost: RM7 / RM10 πŸ“±01135580809 πŸ“±01135580809 Emily's been shipped off to Iowa to live with her überconservative cousins. Aria's boyfriend is behind bars because of her. Spencer's afraid she was involved in Ali's murder. But Hanna's fate is far worse. She's clinging to life in the hospital because she knew too much. "If these girls don't start listening to me. Hanna's going to look like the lucky one"- A #prelovedbooksmalaysia #prelovednovel #bukumurah #englishbook #englishnovel #coolbook #cheapbook #cheapnovel #bukuterpakai #pasarnovel #sayajualnovel #sayajualenglishnovel #bookloversmalaysia #malaynovel #prelovedbooksbyz #Regrann #Regrann
coolbook - cheapbook - sayajualnovel - bookloversmalaysia - prelovedbooksbyz - englishnovel - sayajualenglishnovel - prelovedbooksmalaysia - cheapnovel - malaynovel - regrann - englishbook - bukuterpakai - pasarnovel - prelovednovel - bukumurah -
dygafztl - wawa.anual - nurulasnina - ainrashid_ -
instagram
prelovedbooksbyz
Assalamualaikum and hiπŸ˜„ Tittle: Tertulis di bintang-bintang Author: John Green (Birsilah Bakar) Condition: 9/10 Price: RM10 (exclude postage) Shipping Cost: RM7 / RM10 #prelovedbooksmalaysia #prelovednovel #bukumurah #englishbook #englishnovel #coolbook #cheapbook #cheapnovel #bukuterpakai #pasarnovel #sayajualnovel #sayajualenglishnovel #bookloversmalaysia #malaynovel #prelovedbooksbyz #Regrann
coolbook - cheapbook - sayajualnovel - bookloversmalaysia - prelovedbooksbyz - englishnovel - sayajualenglishnovel - prelovedbooksmalaysia - cheapnovel - malaynovel - regrann - englishbook - bukuterpakai - pasarnovel - prelovednovel - bukumurah -
theaimiadli - nurulasnina - i_am_isabellah36 - dygafztl -
instagram
annaleejue
#novelhello #bookstagram #novelmelayu #malaynovel #bookworms #prologmed #novelannalee
prologmed - malaynovel - bookworms - novelmelayu - novelannalee - novelhello - bookstagram -
prologmed : Smart arr boh @annaleejue
ireadbetweenthelines : Hello It's Me dan MESEJ terbaik! Otw nak baca Naskhah Terakhir Laura Isabell lagi πŸ‘πŸ™Œ
annaleejue : @prologmed *kembangkempishidung*😝
annaleejue : @ireadbetweenthelines wow, tqq😘😘
kasih_al_zahra - zawanizukhairi - nurulzhedaya - yuhaniskhalida -
instagram
sayajualnovel
πŸ“™ CINTAKU SELUAS SAMUDERA BIRU ( SOPHILEA )πŸ“™condition 10/10 πŸ“™harga rm 40.00 exc pos πŸ“™ whatsapp 013-3727109 (no call) #sayajualnovel #sayajualprelovedbuku #sayajualnovelmurah #goodreadmalaysia #sayajualbukumurah #novelmelayuterpakai #novelterpakai #malaynovel #jualnovel #murahgila #novelmurah #limitededition #terbaikk #novelcintakuseluassamuderabiru
sayajualprelovedbuku - malaynovel - goodreadmalaysia - novelmelayuterpakai - novelcintakuseluassamuderabiru - sayajualnovel - sayajualbukumurah - novelterpakai - murahgila - terbaikk - jualnovel - sayajualnovelmurah - limitededition - novelmurah -
ara_wawa_ : ✌
malaysiafollowers.rm20 : Wow! I like this picture!!
malaysiafollowers.rm20 - hafiqa93 - ara_wawa_ - gracedition -
instagram
sayajualnovel
πŸ“™ ENCIK ABANG KUDA ( MIREI MAY ). πŸ“™condition 9/10 πŸ“™harga rm40.00 exc pos πŸ“™ whatsapp 013-3727109 (no call) #sayajualnovel #sayajualprelovedbuku #sayajualnovelmurah #goodreadmalaysia #sayajualbukumurah #novelmelayuterpakai #novelterpakai #malaynovel #jualnovel #murahgila #novelmurah #limitededition #terbaikk #novelencikabangkuda
sayajualprelovedbuku - malaynovel - goodreadmalaysia - novelencikabangkuda - novelmelayuterpakai - sayajualnovel - sayajualbukumurah - novelterpakai - murahgila - terbaikk - jualnovel - sayajualnovelmurah - limitededition - novelmurah -
malaysiafollowers.rm20 - hafiqa93 - ara_wawa_ - a_ksyushabogatkina -
instagram
annaleejue
#novelhello #helloitsme #novelannalee #prologmed #malaynovel #novelmelayu #bookstagram #booklover #bookworms
helloitsme - novelhello - prologmed - novelannalee - bookstagram - bookworms - novelmelayu - malaynovel - booklover -
hanis_nisz_nisah : Saya suke je novel-novel akak yang ala-ala fantasi nie ^.^
annaleejue : @hanis_nisz_nisah alhamdulillah, tqq waa😘😘
miza_eija : Kite pun suke gilerrrrrr!!!! *nyibuk sama*
annaleejue : @miza_eija wiiiπŸ‘
faranida_fara - farisya_natasha - nabilahnajah - nickina041 -
instagram
agen_ereload_novel_online
Tanah Ini akan bergolak. Tiada siapa yang menyangkanya dan tiada siapa yang bersedia. Antara Dasyuria dan Sedinggi – dua negeri yang bersempadan, ada api dalam sekam yang terpendam sekian lama. Bayu Adi Jata, seorang pemuda yang tinggal terasing bersama-sama datuknya, tidak menyangka akan terjebak dalam sengketa antara negeri dan juga antara alam. Bermula dengan sebuah kematian dan kehilangan keris panjang yang cuma menjadi sendal pintu pondoknya, Bayu Adi Jata terpaksa memulakan pencarian. Daripada sebuah pondok terpencil ke dunia luas. Satu demi satu rahsia hidupnya terbongkar. Antara kebaikan dan kejahatan, ada jalur kelabu di tengah-tengah. Dia mengenal siapa Ariasha Cinta Castra, gadis misteri yang seakan-akan mengetahui rahsia hidupnya. Tanpa dapat ditolak, Bayu Adi Jata menjadi perantara antara alam manusia dan bunian. Kemudian munculnya, Pemusnah Jiwa, orang yang paling ditakuti di Tanah Ini. Dapatkah Bayu Adi Jata menamatkan pencariannya? Mampukah dia menggantikan dendam dengan kemaafan? Atau adakah kegelapan akan menelannya dan melenyapkan cinta yang baru berputik? Demi menundukkan Lambang Kekejaman, Penzalim yang Sunyi terpaksa dibangkitkan! #taklukjagat #malaynovel #novelseram #bazarpaknil
bazarpaknil - novelseram - malaynovel - taklukjagat -
a.ainaxx - tayang99 - faridah_suka - nur_dayahh -
instagram
arnorsaadah
Half way through Aristokra. #aristokra #penerbit-x #fantasi #malaynovel
penerbit - aristokra - malaynovel - fantasi -
aida_abdullah - rumahlipurlara - mysarah.azmi - bacabooku -
instagram
agen_ereload_novel_online
Macam best je novel ni? Mmg best pon.. best seller lg tuh.. hah!! Sis bro sekalian. Ape lg. Jom la baca.. opss sblum nk baca kene beli dulu. Tak tau nk beli dekat mane? Tak apa.. bole beli dgn kami. Tak tau harga. Sis bagi harga special punya. Tak percaya wasap sis dulu 0173514954 Sinopsis Tall, Dark, Handsome. Gadis mana yang tak cair tatkala melihat kelibat Inspektor Idaman Malaya a.k.a Tuan Inspektor Arish Aqlan bin Afzan? Namun, sikap cerewet tak bertempatnya menguji kesabaran. Hanya seorang sahaja yang mampu bertahan dengan perangai cengcongnya iaitu Melina binti Kamil @ Mel, pembantu peribadinya yang paling setia. Sikap Arish membuatkan walid dan maminya pening kepala. Maka, kata putus terus diberi. Cari bakal isteri secepat mungkin atau mereka sendiri yang akan memilih bakal teman hidup Arish. Lantas, Arish terus melamar Mel menjadi isterinya. Namun belum sempat bingkisan kasih mereka bertaut, kisah silam yang selama ini kukuh tersemadi terbongkar. Tambah mengeruhkan keadaan, muncul pula Qisya yang mengaku dirinya pewaris keturunan Miriam Magellan yang mahu menagih semula janji-janji lampau Panglima Awang, moyang Arish. Tergugatkah hubungan di antara Arish dan Mel dengan kemunculan Qisya? Adakah ikatan perkahwinan mereka akan terus kukuh terpatri ataupun terlerai di persimpangan jalan? #sayangawaktuaninspektor #karangkraf #newarrivalnovel #bazarpaknil #malaynovel #malaysiainstabot #instafollow
malaysiainstabot - karangkraf - malaynovel - sayangawaktuaninspektor - bazarpaknil - instafollow - newarrivalnovel -
muhammad_alkhatiery - _13uyyinsta_fo110werz - sahirah_nazaini - harsha.smarties -
instagram
agen_ereload_novel_online
Macam best je novel ni? Mmg best pon.. best seller lg tuh.. hah!! Sis bro sekalian. Ape lg. Jom la baca.. opss sblum nk baca kene beli dulu. Tak tau nk beli dekat mane? Tak apa.. bole beli dgn kami. Tak tau harga. Sis bagi harga special punya. Tak percaya wasap sis dulu 0173514954. Sinopsis Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya. Mia Adriana bagaikan lupa, hidup ini ibarat putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah dirinya sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam lagi buat dirinya. #7harimencintaiku #bestsellernovel #bazarpaknil #malaynovel #malaysiainstabot #igmurah #instafollow #diasemanishoney #akadkuyangterakhir #mrbossmissstalker #mrmrssweet #mysweetarissa
mrbossmissstalker - malaynovel - mrmrssweet - bazarpaknil - instafollow - 7harimencintaiku - bestsellernovel - akadkuyangterakhir - malaysiainstabot - diasemanishoney - igmurah - mysweetarissa -
sneakheadmy - ha_kimmi - siti5671 - siti_fadzilah_shariff -
instagram
ahtokastakona
MALAI BARU, KAMI DATANG! Oleh: Asmaranda Terbitan kedua 2016 ISBN 9789674365370 Novel tulisan Asmaranda ini mengimbau kembali detik-detik peristiwa pahit maung, ada kalanya lucu yang berlaku pada Zaman Jepun dan Bintang Tiga. Kisah yang ditampilkan ini lahir daripada pengalaman peribadi pengarangnya yang membesar ketika Zaman Jepun, zaman yang terkenal dengan hukum pancung. Pengalaman pada zaman kanak-kanak pengarang ditampilkan dalam bentuk kreatif. Setiap teks yang disajikan membikin mata anda untuk tidak lekang dari setiap helaian. Naratif disajikan dengan penuh maksud tersirat dan padat dengan ramuan inspirasi yang boleh diambil iktibar CEPAT, dapatkan buku ini. Stok terhad. Harga 10 MYR tidak termasuk kos pos. Wassap ke nombor 0192140806 "Saya nak buku MBKD" Dalam sekelip mata akan dibalas. Terima kasih. Thank you! #malaibarukamidatang #forsale #malaynovel #affodablebook
malaibarukamidatang - affodablebook - forsale - malaynovel -
harizsufian -
instagram
agen_ereload_novel_online
Best seller Novel from Karya Seni Whatsapp 0173514954 Sinopsis Dia seorang gadis yang hidup bukan hanya memikirkan tentang dirinya sendiri. Atas kesilapan masa lampau, dia mengambil keputusan untuk menjadikan dirinya sebagai seorang pesalah dan menghukum dirinya agar tidak berasa bahagia. Baginya, hilangnya kasih sayang daripada seorang lelaki bernama Nik Afezal, bererti hidupnya sudah tidak bermakna! Bagi Anith Fitriah, keluarganya bersalah kerana merahsiakan hal besar itu daripada pengetahuannya. Dengan alasan, ia dapat mengurangkan kesakitan yang dialaminya. Tetapi hakikatnya, tindakan mereka telah menyebabkan Anith Fitriah berasa menyesal atas keputusan yang dibuatnya. Kalaulah dia tahu yang selama ini dia melakukan sesuatu yang sia-sia, pasti dia takkan meninggalkan Dzul Ehsan kemudian meneruskan kehidupan yang telah diaturkan oleh kedua-dua belah keluarga mereka. “Kau pekak ek?” “Aku boleh dengar kau bercakap. So, no, I'm not deaf. Thank you for asking.” “Jadi boleh tolong jelaskan kat aku kenapa kau kuatkan volume TV ni sampai orang kat Afrika sana pun boleh dengar?” “Okay, but stay away from my stuff and get your own TV.” Dzul Ehsan dan Nik Afezal. Bagi perspektif Anith Fitriah, kedua-dua lelaki itu memiliki perangai yang sangat berbeza. Sejak dulu lagi, lelaki yang paling indah di matanya hanyalah Nik Afezal. Dan lelaki yang paling tidak bertanggungjawab dan suka membuat muka selambanya… ialah Dzul Ehsan. Uh, sangat menyakitkan hati bila bercerita tentang lelaki itu! #onedayyoullbemine #karyaseni #bestsellernovel #malaysianovel #malaynovel #topnovel #topmalaynovel #bazarpaknil #sayajual #jualmurah
topnovel - sayajual - malaynovel - bazarpaknil - karyaseni - bestsellernovel - malaysianovel - topmalaynovel - jualmurah - onedayyoullbemine -
azwaniss_ - ainasyariza - hipster_squad_girls - iffahmajid -
instagram
kedaibukusiti
#Penulisan2U Tajuk : Protect The Boss Penulis : Ellyne Alyana Harga : RM18.00 ISBN : 978-967-11208-1-1 Sinopsis Tengku Hafifi Hafiz - Nurafifah Alia Aqilla? Gadis yang brutal. Hobi utama, ‘melipat’ orang. Jika diberi pilihan, dia lebih rela digelar teruna tidak laku daripada bergelar suami kepada perempuan yang sering membuatnya meluat dan benci! . Nurafifah Alia Aqilla - Tengku Hafifi Hafiz? Meskipun semua lelaki sudah pupus, hatinya tidak akan sesekali menerima pencinta wanita tegar seperti Tengku Hafifi Hafiz! Muktamad! . Tengku Adam Haizrill. Seorang lelaki yang setia akan cintanya terhadap Alia, adik angkatnya sendiri. Fif seolah-olah pantulan wajah Alia. Fif menjadikannya seorang lelaki yang tidak pernah kenal erti cukup dalam hidupnya. . Tetapi dapatkah mereka menolak takdir? Kehidupan rumah tangga yang bermula dari pelbagai kenangan pahit bertukar menjadi manis dari hari ke hari… . “Jet’ aime!” . “Hah, Jeti Amer?” Aku dah ketawa sakan. Apa masalah Hafiz pagi-pagi ni? Dia nak mengajak aku memancing di jeti ke? . Ketika sedang asyik dilamun cinta yang membara… Mereka diuji dengan dugaan yang hampir-hampir memusnahkan masjid yang sudah kukuh dibina. . “I love you. Tu maksudnya, kan? Fif langsung tak menyangka lelaki yang sombong, berlagak bagus, gedik, buaya antarabangsa dan tak berapa nak kacak ni jadi suami Fif.” -Nurafifah Alia Aqilla . “Abang lagi tak jangka yang abang akan jatuh cinta dengan perempuan yang bersikap macam tomboy, kaki rempit, minah karate, pemilik mulut yang dah mati insuransnya dan tak berapa nak cantik!” - Tengku Hafifi Hafiz . Dapatkah mereka bersama sehingga ke akhirnya? Adakah takdir bakal menyebelahi mereka?  Ikutilah kisah suka, duka, romantis dan lucu dalam... Protect The Boss.ο»Ώ . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #penulisan2u #bukuterbitanpenulisan2u #protecttheboss #ellynealyana #novelmelayu #malaynovel #novelonline #onlinenovel #onlinebookshop #kedaibuku #kedaibukuonline #kedaibukusiti
novelonline - novelmelayu - penulisan2u - kedaibukuonline - onlinebookshop - bukuterbitanpenulisan2u - malaynovel - onlinenovel - ellynealyana - kedaibuku - kedaibukusiti - protecttheboss -
miya.aimar - aiza_sue - amir25144 - rm20_contactlens -
instagram
prelovedbooksbyz
Assalamualaikum and hiπŸ˜„ Tittle: Who moved my cheese ? Author: Dr Spencer Johnson Condition: 9/10 Price: RM8 (exclude postage) Shipping Cost: RM7 / RM10 πŸ“±01135580809 πŸ“±01135580809 #prelovedbooksmalaysia #prelovednovel #bukumurah #englishbook #englishnovel #coolbook #cheapbook #cheapnovel #bukuterpakai #pasarnovel #sayajualnovel #sayajualenglishnovel #bookloversmalaysia #malaynovel #prelovedbooksbyz #Regrann
coolbook - cheapbook - sayajualnovel - bookloversmalaysia - prelovedbooksbyz - englishnovel - sayajualenglishnovel - prelovedbooksmalaysia - cheapnovel - malaynovel - regrann - englishbook - bukuterpakai - pasarnovel - prelovednovel - bukumurah -
heartinthebooks - sweet_timah93 - ayaka_myra - nurulasnina -
instagram
prelovedbooksbyz
Assalamualaikum and hiπŸ˜„ Tittle: Ya Allah, jagalah dia untukku Author: Burhan Sodiq Condition: 9/10 Price: RM8 (exclude postage) Shipping Cost: RM7 / RM10 πŸ“±01135580809 πŸ“±01135580809 #prelovedbooksmalaysia #prelovednovel #bukumurah #englishbook #englishnovel #coolbook #cheapbook #cheapnovel #bukuterpakai #pasarnovel #sayajualnovel #sayajualenglishnovel #bookloversmalaysia #malaynovel #prelovedbooksbyz #Regrann
coolbook - cheapbook - sayajualnovel - bookloversmalaysia - prelovedbooksbyz - englishnovel - sayajualenglishnovel - prelovedbooksmalaysia - cheapnovel - malaynovel - regrann - englishbook - bukuterpakai - pasarnovel - prelovednovel - bukumurah -
cikkaybee - sweet_timah93 - ayaka_myra - nurulasnina -
instagram
kedaibukusiti
#NovelMelayu Tajuk : Bila Hati Kata Sayang Penulis : Marissa Harga : RM18.00 ISBN : 978-967-024-601-7 Sinopsis Dia hadir waktu aku sudah bergelar tunang orang. Awal-awalnya, aku fikir hanya biasa-biasa saja, tetapi pada hujung-hujungnya, aku tahu semua itu bukan lagi sekadar biasa-biasa saja. Sudah menjadi sangat-sanggat luar biasa. . Aduhai! Kenapa dia macam syok sahaja dekat aku? Selalu buat benda-benda yang tidak aku jangkakan. Atau aku yang terlebih syok dekat dia? Kalau betul, apa yang harus aku lakukan? Minta putuskan tali pertunangan? atau aku kena lari bersama dengan si dia. . "Degil sangat ni kenapa? Nasib baik awak jauh." "Kalau dekat kenapa?" "Saya cium awak!" "Encik nak ke cium saya ni. Kan saya kuli encik. Lalu ke encik cium saya?" Aku buat-buat gelak walaupun aku tak ada mood langsung nak gelak. . "Awak berani cakap macam tu sebab kita jauh. Kalau dekat nak cakap dengan awak pun susah. Betullah kata orang, bila jauh dirindu!" "Eh! Tolong sikit. Siapa yang rindukan encik. Tak nak saya rindukan encik tu!" Cepat saja aku nafikannya. "Betul? Betul tak rindukan saya?" Aku diam. Tak boleh nak jawab. Sebab memang betul aku rindukan dia. RINDU GILA! . Bila Hati Kata Sayang Akan tetapi, bolehkah aku terus-terusan merindui dia? Bolehkah aku jatuh cinta kepadanya sedangkan aku tahu, semuanya sudah benar-benar terlambat.  . Contact me at Whatsapp or Telegram: +201126414993 ☺ #novelmelayu #karyaseni #penerbitankaryaseni #karyasenipublication #malaynovel #bilahatikatasayang #marissa #bukuonline #onlinebookshop #novelonline #kedaibuku #kedaibukuonline #kedaibukusiti
novelonline - novelmelayu - marissa - bukuonline - karyaseni - kedaibukuonline - karyasenipublication - penerbitankaryaseni - onlinebookshop - malaynovel - bilahatikatasayang - kedaibuku - kedaibukusiti -
nurainhawani_nurraysa - muhammad.f.makhtar - fatinibtysam_abdulrahman - amir25144 -
instagram
sellprelovednovel
Alhamdulillah.. Terima Kasih 😊😊 #sayajual #sayajualnovelterpakai #sayajualnovelsecondhand #novelterpakai #novelsecondhand #novelmelayu #novel #prelovednovel #prelovednovels #sellprelovednovel #malaynovel #malaynovels #sayajualnovel
sayajual - novel - novelmelayu - sayajualnovelterpakai - sayajualnovel - prelovednovels - malaynovels - novelterpakai - sellprelovednovel - sayajualnovelsecondhand - malaynovel - prelovednovel - novelsecondhand -
elicity_makes_pretty - randombookreview - aaronallen_author -
instagram
sellprelovednovel
Alhamdulillah.. Terima Kasih 😊😊 #sayajual #sayajualnovelterpakai #sayajualnovelsecondhand #novelterpakai #novelsecondhand #novelmelayu #novel #prelovednovel #prelovednovels #sellprelovednovel #malaynovel #malaynovels #sayajualnovel
sayajual - novel - novelmelayu - sayajualnovelterpakai - sayajualnovel - prelovednovels - malaynovels - novelterpakai - sellprelovednovel - sayajualnovelsecondhand - malaynovel - prelovednovel - novelsecondhand -
elicity_makes_pretty - aaronallen_author -
instagram
Iconosquare feedback