yuelin.li
hey guys I will bring the milktea with Boba on this week friday(boys girls ☺️☺️only milktea )(☺️☺️if I can't get the list You may not get to choose 😈😈I will buy 50milk tea with boba😂😂so boys girls give me the list tomorrow)(or send to my email"liyuelin789@hotmail.com"I won't come to gym on Thursday😂😂) #birthday #boba #lollicup
birthday - lollicup - boba -
coombsies : 50!?! that's a lot
yuelin.li : do we have 50 people?
yuelin.li : @coombsies older boys girls and Coach
coombsies : ehhh maybe
yuelin.li : @coombsies help me😂😂
yuelin.li : @coombsies I don't know how many girls are we have😂and what are they want
yuelin.li - julies_dream_musicgroup - coombsies -
instagram
pinkjam11
DAY 7 Training complete! #UCIHousing2014 #BrightFuture #MiddleEarth #MESS1415 #MECCVP #MECC #VP #ForMelissa A morning with #AVSC, #CVSC, #MCC, and @gushuci! An afternoon to night with CC. Being at #Lollicup then some shopping for some events.
meccvp - avsc - mecc - ucihousing2014 - mcc - mess1415 - cvsc - vp - lollicup - middleearth - formelissa - brightfuture -
cianangelo - yarisd5 - yabishraymond - brendamelons -
instagram
jennifermex
Jassssss #lollicup 🙌🙌
lollicup -
prettygirlswag7070 : Jen you remember me Union House but I left at the end of 5 grade @jennifermex
jazzy_itzy - prettygirlswag7070 - kmru_ -
instagram
saydeezthao
It's been a while (; #milktea #boba #lollicup
lollicup - boba - milktea -
na.teu - vanessalyric - lovin_chae89 - ladyoutcome -
instagram
shengnanigans
First time trying matcha green tea snow fluff with red beans! It's pretty amazing! Great combination!!! #redbean #snowfluff #yummy #lollicup #lollicupfresno #matchagreentea #greentea #work
lollicupfresno - redbean - work - matchagreentea - snowfluff - lollicup - greentea - yummy -
dyynah - jimenezsarai22 - ceasarthejohn - fittsmith -
instagram
air.real
Lollicup bound 🙌 Ran into @jpandy99 @rikkibalangon & @mmcq_ 😊 #lollicup #yass #toohot #pinacolada #honeydew #snowbubble #lola #lol
toohot - lola - honeydew - pinacolada - yass - lollicup - lol - snowbubble -
jpandy99 : Lol ur friend was cute
air.real : My grandma? Lol @jpandy99
jpandy99 : Lol fosho..... and mmcq
mmcq_ : @jpandy99 lol bruh
jpandy99 : Lol hi I'm josh nice to meet u XD @mmcq_
kendama_nic : OMG ME JELLY AGAIN!!!!!!!!!!!!
lizarraga_tribe : Lucky
emilyymartyy - rikkibalangon - lizarraga_tribe - heyrochelle -
instagram
t3trap0dxm3l0nxt3a
One more time. Gonna celebrate. #lollicup #bathroomselfie
bathroomselfie - lollicup -
kari1kenobi - ashbash_1390 - chrisquintos - allianictyi -
instagram
emmaberries
Little Moon #TB #TBT #ThrowBack #SantaMonicaPier #NoFilter 🌙⭐️
santamonicapier - lollicup - throwback - bobadrink - nofilter - tb - tbt - furaibo -
arulisse : That's really pretty!
emmaberries : I know right!! #NoFilter @arulisse
arulisse : I miss Santa Monica~
emmaberries : Like get #Lollicup's #bobadrink after dinner at #Furaibo then drive around 😍 @arulisse
arulisse : Yea drive around... We ended up in weird isolated places!
sofialareau : Nice view.
michael.stamper - chihuahuamom217 - crazykanaka - classyguyray22 -
instagram
joelarjona14
This was hella bomb. #Lollicup#Mangonada#Ford
mangonada - lollicup - ford -
mrchuny : Yu gunna play with us tmrw
joelarjona14 : Yeap @mrchuny
mrchuny : Ight yu better not flake joel
joelarjona14 : I won't @mrchuny
naatalie_flores - viiviiann_ - daddys3xt0wn_27 - isaabellaaa.98 -
instagram
ashleemimi
lollicup - boba -
ashleemimi : L🌻LLICUP 😊 #lollicup#boba
papiipoth231 - sammarie30 - d3angelo - priscillasajopha_ -
instagram
pchillz
Boba milk tea... Just saying 💕 _________________________________ #monday #overit #boba #lollicup #milktea #thai #yum #yummy #irvine #california #like4like #summer #sun #fun #girly #girl #southerncalifornia #orangecounty #local #jamboree
southerncalifornia - summer - monday - boba - irvine - lollicup - orangecounty - thai - girl - like4like - yummy - girly - jamboree - sun - milktea - yum - fun - california - overit - local -
ciaojensetter : Milk tea is my addiction!
talkonthetable : Boba is better than Gongcha milktea.^^ I enjoyed in LA ~^^
danielmacqueen16 : Hey
pchillz : I feel you @ciaojensetter ‼️ it's my fave ‼️ ❤️❤️❤️
pchillz : So true @talkonthetable - in little Tokyo :) let me know when you are in LA and I'll take the train out to see you xoxo
pchillz : What's up @danielmacqueen16 ?
talkonthetable : So lovely dear^^ thanks a lot ~~~^^ I will when I go to back LA.^^ best time beautiful ^^
killo_gramm - academy_performingdancers - joeydevivre - sadakichi.yuruvege -
instagram
enjaneered
♡Milk tea equals happy me♡
lollicup - boba - milktea -
enjaneered : #milktea #boba #lollicup
azsathecontinent - luis_sanchez32 - all.american.reject - _j.y.l_ -
instagram
alburnlove
People May Think It's Fall, But In California It's Always Summer | ☀️ Hot Days Call For Popsicles & Lollicup | #HotDays🔥 #CantBelieveItsFall🍂 #Melting💧 #TryingToStayCool 🌀 #California🌴 - #Popsicle _ #Lollicup
melting - california - popsicle - tryingtostaycool - lollicup - hotdays - cantbelieveitsfall -
phatnguyen635 - pueorto411 - monicagallardo1 - alefastral -
instagram
chriscox1717
#lollicup
lollicup -
snoel89 - manjuello - kerrber21 -
instagram
mienpanda
I had to give it a try. #mangonada #lollicup #hashtag #tagsforlikes #drink #mango
tagsforlikes - mango - lollicup - hashtag - mangonada - drink -
mienpanda : @maaryc_ yeah I like it. It's pretty good
maaryc_ : Omg im so gonna get that next time i go!
sapphirechipanala : Which one did you go to
mienpanda : @sapphirechipanala the one on Stockton
sbvndfm : Omg, I got to try. How much was it?
mienpanda : @sbvndfm it was like 4.50
vinnysaechao : Heard it was ehh lol but i need to try it myself
xiongcaroline : OMG you got a mangonada in Lollicup on Stockton Blvd!!? Omg I need to get that cause I know where that is!
__nanaa.b - bosschelley - yostace_ - tempes.t -
instagram
nnhuuuu
Today's lunch 😂😂 #lollicup #peachblacktea #mangojelly #popcornchicken
mangojelly - popcornchicken - lollicup - peachblacktea -
huy_v - myypily - vnracer - tranvu1997 -
instagram
henryphung
Have gift on new week.. so happy. #cafebene #korea #lollicup #puma #gift #newweek #happy
newweek - korea - lollicup - puma - gift - happy - cafebene -
jay.erden : @henryphung ý là có quà đắt tiền đó 😭😭 dữ quớ ờ dữ quớ da nhăn lại đớ 😭😭😭
himmienguyen : Hí hí ly đôiiii 😋😋
henryphung : @nidokido quá bất ngờ lun í..
henryphung : @jay.erden thì nói cho rõ thui ah. Dữ đâu mà
henryphung : @himmienguyen có luôn hả?? Hay vậy e? A còn chưa vô cái Bene nó sao nữa nè
himmienguyen : :))) haha e có li giống anh luôn ❤️ Bữa nào anh vô ăn thử đi cũng ok lắm đó :>
henryphung : @himmienguyen a là mê mí bạn này rồi mà chưa có dịp đi thôi... để khi nào hẹn đc đi chung uống ly couple cho nó lạ =))
himmienguyen : Haha ok anh em rất sẵn lòng :))))
alexdang282 - khoasheep - hien8895 - kelseytran_13 -
instagram
seiravxoxo_
#FeelingFat #FullBelly #SpontaneousDinner #ThaiIceTeaBoba #TheBlacony #Lollicup @the_stevehun
thaiiceteaboba - lollicup - fullbelly - feelingfat - theblacony - spontaneousdinner -
the_stevehun : @seiravxoxo_ 🙌🙌🙌😂😜
sixeriverson04 : You look in like you have been working out @seiravxoxo_ after looking at this photo and the rest if your photos.
sirenianpoem550 : Sexy
ambitioustoner - deefit05 - richarddgama - mankumankowski -
instagram
jdmkam
Nothing compares to spending time with babe. #bestdayever #sundayfunday #brunch #babe #girlfrand #lovehertodeath #amazing #girlswithtats #beautiful #downtown #finnhenrys #avenuegastrobar #downtown #lollicup #blackandwhitelove
beautiful - babe - lovehertodeath - girlswithtats - girlfrand - sundayfunday - downtown - finnhenrys - amazing - lollicup - brunch - avenuegastrobar - blackandwhitelove - bestdayever -
pgxtreme - prtizzle - rubendd07 - erikavenza -
instagram
shengnanigans
Fresh brew Honey Lemon Green Tea to take home for my sore throat 😍 And a cup of boba 😉 #boba #lollicup #lollicupfresno #lemon #honey #greentea #love #sick
lollicupfresno - love - boba - honey - lollicup - sick - greentea - lemon -
tienwinn - samsonforyou - 916mestizo - gwaponguyen -
instagram
nenegirlj
Perfect day for a Taro Boba 👌😎💜 #boba #taro #lollicup #teazone #hot #yummy
hot - taro - teazone - lollicup - boba - yummy -
kengaah : Yum! 🙌
vivian.cameron : Ahh I want!!
kabikano : #ube
xoalexe - himayreyes - buddahbear - ryd0gg -
instagram
thetruepeter
Just because I crave for it. #bobba #lollicup #milktea 😇👐
lollicup - milktea - bobba -
_28mai : I crave it too. Where's mine?
thetruepeter : @_28mai lolicup! 👍
_28mai : Lollicup** lol
thetruepeter : Whatever @_28mai 😜
crustyna - evangelruth - harmeet62 - popsta -
instagram
chris_the_giant_209
Sunday slaps #lollicup #thaitea
thaitea - lollicup -
sam_kcr_209 - mama2myhandsomes - vickynikole25 - calisjdro -
instagram
hei02miyachi
some of our favorite things.. #picnic #potatocorner #lollicup
lollicup - potatocorner - picnic -
yogi_gt : Nice!!!
cjparlade : You finally got your potato corner! Lol
keepingupwiththekupcakes : Yummm
hei02miyachi : finally!!! 😋😋😋 @cjparlade yummy is not enough @keepingupwiththekupcakes 😁
yogi_gt - keepingupwiththekupcakes - ivanphamer - racheldistor -
instagram
jaimekim1118
Lazy Sunday 🌿 오랜만에 아무 생각 없이 배달(?)해주는 밀크티나 마시면서... 이번주도 기대된다 😊🙏 (Excuse the background! Haha 😅) #milktea #lollicup #noboba #lazy #sunday #weekend #thankyou #밀크티 #롤리컵 #보바는싫어 #먹스타그램 #일요일 #주말
lazy - 주말 - noboba - milktea - 보바는싫어 - 먹스타그램 - thankyou - sunday - lollicup - 롤리컵 - 밀크티 - weekend - 일요일 -
beenbee06 : 밀크티! 대학다닐때 자판기에서 뽑아먹던 데자와 가 생각 나네요 ㅎㅎ
oooakikoooo - harryleevening - mieeeee13 - lindshe -
instagram
socalfb6
#lollicup #boba #milktea #honda #refreshing #drink
honda - lollicup - refreshing - boba - drink - milktea -
socalfb6 : @pricilla_dee get your own
ramdettmer_ : Uhhh.. Forgetting someone??
socalfb6 : @ramdettmer_ haha so that's what I forgot at homeee
ramdettmer_ : I meant the drink -__-
pricilla_dee : Where's mine loser
pam_dee - jordan_menng525 - youknowbrandon - ramdettmer_ -
instagram
tatianaaaliarr
Boba for this hot ass day w/@amac308! 😘❤️ #boba #lollicup #instafood #hotfordayz
instafood - hotfordayz - lollicup - boba -
alexzantos : You're too cute Tati 😍😍 #backoffmacawili
tatianaaaliarr : @alexzantos you're cuter 😘
meg_a_tron17 - day_kreatez - its__chloee - drexelo -
instagram
connie1luv
😎👌 #happySunday #Lollicup
lollicup - happysunday -
mrs_mora84 : That looks so yummy
afahmi322 : Omg yummy!
kweenb07 - s_james26 - d3r3k1 - _devalencia -
instagram
rachiee_eff_bby
Boba, anyone?? #boba #lollicup
lollicup - boba -
lizieann : So much happy
derekryan_ : Very boba
joycpoo - allison_choi - whitneyfu - cmlicht -
instagram
_ygpearl99xx
Coconut Boba💕before leaving sac #lollicup #miniboba #off2fresno
off2fresno - lollicup - miniboba -
oh_its_claudia - musiccuresthesoul - i8candyland - davidfyfensty -
instagram
ninaa_kayy333
#lollicup #boba
lollicup - boba -
burn_brightly : @ninaa_kayy333 looks & sounds very cute#
bathandbodyworks__queen - __nayylovesbeautyy__ - aoidosed - alicehardon -
instagram
bexchelle
enjoying some lavender boba tea on my balcony before i start doing design work that involves putting fake mud all over my stomach. a day in the life. happy sunday 😌
lollicup - boba -
bexchelle : #lollicup #boba
uhzandra : is that good??
bexchelle : @uhzandra it's delicious but i think my favorite 2 flavors are green tea and jasmine
lexy.lady - jenheyzz - peachbbbby - asheeng -
instagram
ms.leozzz
Fun Night! 😁 #moonfestival #lollicup #friendsnight #talknight #instapic
talknight - friendsnight - instapic - lollicup - moonfestival -
lilianhawila - parkjae21 - xynhi - ayesandy_ -
instagram
Iconosquare feedback