xoxo_judith1698
My baby! 😍 #lexibaby
lexibaby -
renanoliveir4 - az.h - __graciee27 - eleni_greece -
instagram
marbearduff
hardcore missing this girl today #lexibaby #ineedapup #nolongemergencycontact
ineedapup - nolongemergencycontact - lexibaby -
deandranicoleee - stormh61 - bwshrock - brainard10 -
instagram
cwhaley213
That's some good sleepin! #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
oah2009 - maggieweis111 - chaserhodes910 - lindseyyy_danielle -
instagram
nessaherrera_29
She not ready to party yet still sleeping :) #birthday #party #bigone #lexibaby
party - birthday - bigone - lexibaby -
ifuseekmrethen : I have to work :( @nessaherrera_29
misskirstie77 - vicky_xoxoxoxoxoxo - ifuseekmrethen - minib4t27 -
instagram
cwhaley213
Let me up mommy! #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
dkkeel122 : That is one beautiful fur baby!
haleynbostic - kelseyferrell92 - zackfoss - lyndsaycarter -
instagram
__crystal_ann_
Shes veeerrryyyy far from innocent lol #LexiBaby
lexibaby -
damarion34 - beautifullybeebee - mercadosandy1 -
instagram
gomomma6
Spending the day with Mr Mouse. #disney #disneyland #nicedayout #lexibaby #mylexiandi #disneyday
disneyland - mylexiandi - nicedayout - lexibaby - disney - disneyday -
jgwhosoever : Hope y'all are having funπŸŽ’πŸŽ‘πŸ‘
jessgomez9 - eroq_ - mireyad1206 - the_man_art -
instagram
katieeegrace
My new best friend. I guess she's an okay replacement for @lexington_steele13 not being here... #lexibaby
lexibaby -
jonnystreets - mollymac_ - patrickcgamble - kkmpor -
instagram
missjenniferdoucette
My beautiful girl #lexibaby #loveher #xoxoxo #meow #happy
meow - xoxoxo - loveher - lexibaby - happy -
nanaimobc -
instagram
cwhaley213
Don't even realize we're going to the vetπŸ˜ŠπŸ˜‚ #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
coriraynor - kelseyferrell92 - marylittleweez - kellydaniels23 -
instagram
thetrainersnightmare
Don't think I'm lucky when Were Rich❗️#lottaworkisbeingputin #lexibaby #progress #nothingcomestoasleeperbutadream #πŸ˜‰πŸ™Š
progress - lottaworkisbeingputin - lexibaby - nothingcomestoasleeperbutadream -
lexieerae - its_dino_ - zapataerik73 -
instagram
cwest5574
Auntie lovin❀️ #nomakeup #freshface #lovemyfamily #prettybird #lexibaby #iloveyou #idahome #camping
nomakeup - prettybird - lovemyfamily - camping - lexibaby - iloveyou - idahome - freshface -
courtney_p88 - ladymergabien - lyshyloo - antoniia07 -
instagram
station28girl
Some people will never realize a mans best friend is a 4 legged creature. #mybaby#mydog#pitbullandlabmix#lab#lexibaby#lexi#<3
mybaby - lexi - pitbullandlabmix - lexibaby - mydog - lab -
bad_boys_84 - trenduhh - cobiejoe21 - khaotickbc -
instagram
tressajmae
My all the time big ball of fussy fun love😍😘 #Lexibaby #oneandonly(fornow) #mamasgirl
mamasgirl - lexibaby - oneandonly -
haynes1117 - taiealtate - ohheyxiomara - tamaraunger12 -
instagram
cwhaley213
Just a chillin' #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
mollyturner87 - karanclugston - kylie_meadows - kellydaniels23 -
instagram
cwhaley213
Already lovin the bed of daddy's yota! #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
maggieweis111 - b_michelle3 - mala_zora - kellydaniels23 -
instagram
cwhaley213
I sure do love this little baby. She won't be little for much longer! #lexibaby #rottiemom
lexibaby - rottiemom -
zackfoss - marylittleweez - jay20_m - _brooke_johnson_ -
instagram
thetrainersnightmare
I love #ppl.Im not just going to get rich.Im going to change the way ppl think,which is worth more than any amount of money.#progress #phillanthropy #films #music #modelling #Asset #lexibaby #
me - star - cameras - lexibaby - modelling - ppl - phillanthropy - music - asset - shots - films - progress -
thetrainersnightmare : If you didn't know I was a #star;Listen to all the #cameras taking #shots of #MeπŸ˜‰πŸ™ŠπŸŒŸπŸŒŸπŸŒŸ
shewokeuplikedis : Do the Dominican impression
loumacd1 : Making them rounds I see my nikka
thetrainersnightmare : @loumacd1 defitnetly.Im going to be huge bro.
zapataerik73 : @bradsarver
danielladoesit : Put a shirt on! Lol
thetrainersnightmare : @danielladoesit you know I stay topless.
danielladoesit : @thetrainersnightmare your body is bk but you sound uptown! 😘❀️
lexieerae - yoo_sef - uniquelyblessedandhatedalways -
instagram
chi_chi930
She's been eyeing my rug for days now, she finally got the courage to lay on it lol. #sillyLexi #LexiBaby #corgi #naptime #allthetime
sillylexi - corgi - allthetime - lexibaby - naptime -
fancy_grey : Aww she is so cute laying there.
chi_chi930 : @fancy_grey idk how she managed to lay there without making any noise, she has like 4 tags on her collar lol.
speedykimd : Time to get the vacuum outπŸ˜‚ Love that fluffy butt ❀️
bxgrl1269 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
fancy_grey : Aww! The girl has skills!
xxbookjunkiexx - mags_smibookclub - km_punk - markoleptik -
instagram
cwhaley213
Belly rub mommy, please!!! #lexibaby
lexibaby -
oah2009 - coriraynor - jay20_m - lasarahhh93 -
instagram
nicoleparoz
Sweetest girl #LexiBaby #cutie
cutie - lexibaby -
mrsturnbow1 - andreaparoz - 27renee27 - nannyjanette -
instagram
luckie_badass
Shit I have to do to keep my parking while I make a 10 min flex smh #lexibaby #needherowndriveway
needherowndriveway - lexibaby -
tomcat0710 : I would of got out n moved that shit FOH lmfaoooo 😭😭😭😭😭
dopeboyakeem : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
badgalteetee : 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
luckie_badass : Smh I hope it's still there @tomcat0710 smh cause I would move it to smh worst it's never there
tomcat0710 : There is never no parking over there on that side of town
_quannaa_ : Lmaooo! To Bright
redbone_smilez : Lmao me 2πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jayy_blvd : Lol
beautifullala - nophucksgivensophucuropinion - tynitti14 - riconocturnal -
instagram
cwhaley213
Sweet girl #lexibaby
lexibaby -
oah2009 - afwoodjr - kelseyferrell92 - mallory_ann_11 -
instagram
tressajmae
She loves Chucke! #frontandcenter #Lexibaby #myprincess
lexibaby - frontandcenter - myprincess -
saedgmon : Chuckle lost weight or somethin g lol
jovitareyes1154 - 2014cam - deajanelle_jay - nrcarter1323 -
instagram
cwhaley213
Finally laying on her big girl bed! #lexibaby
lexibaby -
oah2009 - verucassault - mollyturner87 - pathudsonkornegay -
instagram
cwhaley213
Stretched out after play time with mommy😊😘 #lexibaby
lexibaby -
maggieweis111 - coriraynor - afwoodjr -
instagram
cwhaley213
Love my #lexibaby
lexibaby -
afwoodjr - coriraynor - pathudsonkornegay -
instagram
thetrainersnightmare
5am flow.#NightmareLife #Presidente #healthiswealth #noteverybodycandothis #committment #fitness #progress #LexiBaby #thatsB2.0 #illumanatiLanguage πŸ˜‰πŸ˜œ
healthiswealth - lexibaby - committment - thatsb2 - nightmarelife - illumanatilanguage - fitness - progress - noteverybodycandothis - presidente -
mizzkizz30 : Yasssss
lexieerae : Lol babyyyπŸ˜‚πŸ˜πŸ˜˜
littlez_riphov10_24 - ms_tt1495 - arlis_michaels - _lovebug___ -
instagram
cwhaley213
Sleeping like a beauty in the most uncomfortable looking position! #lexibaby #inlove
lexibaby - inlove -
oah2009 - coriraynor - zackfoss - mollyturner87 -
instagram
cwhaley213
My real life teddy bear! 😘 #lexibaby #inlove
lexibaby - inlove -
lasarahhh93 : Carley she is soo cute! What kind is she?? @cwhaley213
cwhaley213 : Rottweiler! @lasarahhh93 she's the best😊
lasarahhh93 : Aww!! Well she is precious 😍 @cwhaley213
c.brown02 - coriraynor - b_michelle3 - lasarahhh93 -
instagram
blessed_mamide4
Day 5 and someone is in a great mood! Lol #hospital #lexibaby #lovethisguy #pray #proudmama
pray - hospital - proudmama - lexibaby - lovethisguy -
pmc_23 - izzytheone - kyleeanna_ - tonyabarnard -
instagram
chi_chi930
She doesn't like to nap alone #corgi #LexiBaby #notsomuchapuppy #shedoesntwanttobelonely ##Inneedofcompany
notsomuchapuppy - corgi - shedoesntwanttobelonely - lexibaby - inneedofcompany -
bxgrl1269 : @chi_chi930 hey I recognize that throw rug
chi_chi930 : @bxgrl1269 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ I wonder who got it for me lol
bxgrl1269 : @chi_chi930 hmmmmm idk but I think I have an πŸ’‘
itz_mz_chan - jbrookera - kshadows - metrodoom -
instagram
blessed_mamide4
Lexi was brought some new toys. He likes them!! They make noise!! #hospital #lexibaby #lovethisguy
hospital - lexibaby - lovethisguy -
marniesmascara - abass_love_real_madrid - lovethatisforme - tonyabarnard -
instagram
Iconosquare feedback