kinkinster
#lesbianswholooklikejustinbieber
lesbianswholooklikejustinbieber -
kaettto - paxxstynn - emilyneuffer - miz_lacie -
instagram
kryst812
Safety first :) momma taught me well.
homo - ashprimeshoutouts - gay - safetyfirst - lesbianswholooklikejustinbieber - proud - lesbian -
kryst812 : #lesbian #lesbianswholooklikejustinbieber #gay #homo #proud #safetyfirst
kryst812 : #ashprimeshoutouts
_v305_ : πŸ˜©πŸ™ˆπŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
zombie_mittens - heathermichelle25 - kateloveyes - _v305_ -
instagram
itscbeazy
Pensive? ... Damn, I was going for thoughtful...πŸ˜πŸ’­ #gay #mrsfc #tomboylookbook #lesbianswholooklikejustinbieber
mrsfc - lesbianswholooklikejustinbieber - tomboylookbook - gay - proudanimals -
itscbeazy : πŸ“·: @backtothegun
backtothegun : my favorite subject! I love you! ❀️❀️❀️ #hotlesbians #boi
alexandrajmatilda : @angela_pereira1 πŸ˜›πŸ˜…
itscbeazy : #proudanimals
_katherinne2_ - seethessky - frxsh_as_fxck - zoeq_p -
instagram
rahjaho0
#lesbianswholooklikejustinbieber #lesbians #lesbiansofinstagram #lesbiansofmichigan #lesbihonest #lgbt #Homossuitup #homo #thickwhitechicks #thickandinked #thickchicks #internationallesbians #instagay #gay #girlswhokissgirls #gaysofmichigan #lesbianfashion #lesbianfunhouse #babydykesunite #babydykes #bbw #michiganlesbians #damn #s4s #samelove #singlelesbians #singlelesbiansofinstagram #serviceme
babydykesunite - singlelesbiansofinstagram - babydykes - serviceme - gaysofmichigan - lesbianfunhouse - thickchicks - thickwhitechicks - homo - homossuitup - lesbiansofinstagram - lesbianswholooklikejustinbieber - samelove - lesbianfashion - girlswhokissgirls - gay - instagay - lgbt - internationallesbians - singlelesbians - lesbiansofmichigan - michiganlesbians - damn - lesbihonest - s4s - thickandinked - bbw - lesbians -
itsadamwayne : Nice pic
mateobrillan - rosenthal.cynthia - kaay.te - heck_jk -
instagram
cmacdaddyy
Lmaoo dudes with private profiles and anime profile pics be like yeah well you look like a boy!!! Like that isn't the most played out insult I've gotten, like I don't have pics with an eyeliner beard, men's clothing, and the hashtag #lesbianswholooklikejustinbieber Lol I'm happy I kinda look like a boy, makes it so much easier to pull bitches
lesbianswholooklikejustinbieber -
munchkin5394 : @ariannaababyy lol
ariannaababyy : @munchkin5394 lmfaooπŸ˜‚πŸ˜‚ so truee
misscaromichelle : @julietteskis πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘Œ
mookiejanz : Wordd πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
chelsea_xlouise : @theamae28 you will love this woman πŸ˜‚
dana_smols : @sliiiickvick
terry__x : @gracex_x
kennybenny32 : @beccah__ πŸ˜‚
itsoutofcontext - nita_lulanaj - dana_smols - victorestilo_ -
instagram
laura_kanaplue
Throwback to that time looking like Justin Bieber was the norm. #tbt #throwback #bieber #lesbianswholooklikejustinbieber #dropcrotchpants #fitted #mets #justinbieber #astoria #2010
mets - dropcrotchpants - astoria - tbt - justinbieber - lesbianswholooklikejustinbieber - bieber - throwback - 2010 - fitted -
jsalvy : Omg just spent 10 minutes of my life looking at the hashtag "lesbianswholooklikejustinbieber". Hysterical and creepy.
laura_kanaplue : God it's still a thing?! @jsalvy it's scary.
therealjoannaburns : Cute outfit!
evaevievs - oetheog - mel5116 - carinamitchbuchannon -
instagram
carmenjdm
When the squad catches you snapchatting. @cloudsr_us @_modmen_ #vape #vapelyfe #vapelife #girlswhovape #girlswhobuild #vapefam #vapeporn #vapecommunity #subohm #cloudchasers #vapestuff #vapethingies #vapehashtags #bruh #swag #hella #breh #ornah #squad #vipvapers #girlswholooklikeboys #lesbianswholooklikejustinbieber
vapehashtags - vipvapers - vapecommunity - vape - vapethingies - cloudchasers - lesbianswholooklikejustinbieber - vapestuff - subohm - girlswhobuild - ornah - vapelyfe - swag - vapefam - girlswholooklikeboys - breh - vapelife - vapeporn - squad - bruh - girlswhovape - hella -
cloudsr_us : Will for sure postπŸ‘Œ
vapinhayes : Bout a week ago. Liking the song choice! @carmenjdm
wolfpupartist : Look at that, my good ol' bigger me being cool as always.
e36_joewerkz_vapecaviar : Oh she bad! 😍
ryan_rod1 : Damm beastly!
_ahmedghanem : This is literally the perfect video @ssadafzzia
ssadafzzia : @_ahmedghanem damn those must be some huge ass lungs tho πŸ˜‚
badlarry_bob : ☁☁
bass_n_vape - ___bangz___ - cloud_life6 - nlee1989 -
instagram
kryst812
Celebrity look alike at PNC bank #pnc
justinbieber - lesbianswholooklikejustinbieber - pnc -
fattmack_thechef : Lol @miggitymike86
kryst812 : @fattmack_thechef hush ya mouth
kryst812 : #justinbieber #lesbianswholooklikejustinbieber
omeewan : They got it wrong! He looks like you! Trying to copy all dat swag!
kryst812 : Hell yea that's right @omeewan
n1c_n1c : Haha I'm surprised Jess hasn't said anything yet!
kryst812 : @_jessica_rosee_
miggitymike86 : Hahahaha @kryst812 @fattmack_thechef
omeewan - ashleynspence - daruxzgeneral - sagastizado_ -
instagram
crankeekong
#theBigTit @andomoarigato #andonti can you even tell we're at the #philadelphiaZoo ? #lesbiansWhoLookLikeJustinBieber
lesbianswholooklikejustinbieber - thebigtit - philadelphiazoo - andonti -
andomoarigato : @crankeekong this is probably my favorite picture of us. That was such a great day!
crankeekong : Mine, too :)
corrine_kurzeja - andomoarigato - jennipistor - anthony_phelps_ii -
instagram
cimfw
lesbianswholooklikejustinbieber -
cimfw : #lesbianswholooklikejustinbieber
marker_crayola - linis_ro_91 - 54nd4ls - rayfermadness -
instagram
lizzycurran
When u realize without product in ur hair u look like justin bieber 😭 #lesbianswholooklikejustinbieber #lmao
lesbianswholooklikejustinbieber - lmao -
manama_mum - prochoice_and_proud - kierenfleury123456789 - leigh3187 -
instagram
jessicapaoli
πŸ’€πŸ’€πŸ’€
lesbianswholooklikejustinbieber -
courier429 : πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
toni : deng πŸ’•
jessicapaoli : #lesbianswholooklikejustinbieber
jvdgoot - mckissa - samanthawhitlock - skylughhhh -
instagram
jimmy_nez
Haters gonna hate @armphonse #straightouttha90s #lesbianswholooklikejustinbieber
lesbianswholooklikejustinbieber - straightouttha90s -
jimmyeades : Niz this isn't you
armphonse : Oh no
pm6ix : @jimmyeades it is niz
jimmy_nez : No doubt @pm6ix
jimmyeades - armphonse - nicksestan - gracegibney1 -
instagram
kravandcookies
#tbt to that time I dressed as that dipshit Justin Bieber for a celebrity lookalike contest and it was scary accurate. #lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com
lesbianswholooklikejustinbieber - tbt -
clauhusky : Jajajajaa jessiiiiiiiiiiiiiieeeeeee loca ( & you look quite similar :O)
bubbagazard : Lol I remember tht
tmills145 - ari.c24 - clauhusky - zwickz -
instagram
kryst812
Day 2 at 2nd job. Paper chasin
homo - gay - workflow - lesbianswholooklikejustinbieber - noh8 - lesbian -
kryst812 : #lesbian #lesbianswholooklikejustinbieber #workflow #homo #gay #noh8
_dran_ - thompsa5 - kaileysmith80 - 5amillion -
instagram
kasia_pajzderska
#nadmorzem #selfie #hashtag #piasekwszedzie #lesbianswholooklikejustinbieber #opalonajeziorecko
opalonajeziorecko - nadmorzem - hashtag - lesbianswholooklikejustinbieber - selfie - piasekwszedzie -
mrsxkors - k_kulig - doublesvvag - bulkazmaslem_by_tandem -
instagram
itsmaddijane
Uh oh I'm starting to look like Justin Bieber again πŸ˜• #nomakeup #timeforahaircut #soon #lesbianswholooklikejustinbieber #morning #girlswithshorthair
nomakeup - lesbianswholooklikejustinbieber - timeforahaircut - girlswithshorthair - soon - morning -
dannyg124 : Shave the sides
dannyg124 : Do it
itsmaddijane : I'm getting it done tomorrow. @dannyg124 😁
tapper_19 - _smoke_andmirrors - sabinaxyconce - piedadoxvq -
instagram
androsaurus
I'm on that Bieber shit #lesbiansofinstagram #lesbianswholooklikejustinbieber #queer #fagswag #queerswithink #fuckswithit #shorthair #nocare #androgynous #andro
fuckswithit - queerswithink - shorthair - androgynous - fagswag - nocare - lesbiansofinstagram - queer - lesbianswholooklikejustinbieber - andro -
missbatz : πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
missbatz : 😍😍😍
missbatz : 😘😘😘
androsaurus : @missbatz I love you!
sabjessy : πŸ™Œ
vladogirl : Hottie
androsaurus : @vladogirl thanks! @sabjessy
quorious - androgynouslife_ - joyceesmile - solid.d -
instagram
itscbeazy
This is why we go to the bathroom together πŸ™ŠπŸ™ˆ #gay #bathroomselfie #bae #lesbianswholooklikejustinbieber @pototron
bathroomselfie - lesbianswholooklikejustinbieber - bae - gay -
captain_f58 : @a_deh
alexandrajmatilda : So perfect.🌻
cpoto23 - o38761721 - pototron - _potrzymaj_mi_piwo_ -
instagram
zombiegirl22x
Cheers to the freakin weekend! #rockstar #timetostartdrinkinafterthisdrank! #lesbianswholooklikejustinbieber #itsabouttogodown #holyhashtagsbatman
lesbianswholooklikejustinbieber - itsabouttogodown - timetostartdrinkinafterthisdrank - holyhashtagsbatman - rockstar -
sade_macchiato - krazee_mo - kayleahill - shaunatomasello -
instagram
king___of_sass
Princess. #princess #lipstickkiss #blacklipstickgang #bestfriend
lipstickkiss - bestfriend - flowercrown - lesbianswholooklikejustinbieber - blacklipstickgang - princess -
king___of_sass : #flowercrown #lesbianswholooklikejustinbieber
godtierdraco - _copacati_ - chaya_mcdonald - amberisms -
instagram
kryst812
No I am not #justinbieber @_jessica_rosee_ I'm his unknown older sister
justinbieber - lesbianswholooklikejustinbieber - bieber - lesbian -
_jessica_rosee_ : 😍 yessssss loveeeeee
kryst812 : #bieber #lesbian #lesbianswholooklikejustinbieber
kryst812 : I love you @_jessica_rosee_
biebfanz : Follow me? Help me reach my goal ?
curlielmh - mostlylesbian - alefiocca - wanderg21 -
instagram
king___of_sass
Hannah did some hardcore planking in my room the other day. #bestfriend #friends #planking #floorplanking #room #carpet #lesbianswholooklikejustinbieber #hashtagfavoritehumans #planking #lol #bestie
bestfriend - room - planking - lol - hashtagfavoritehumans - bestie - floorplanking - lesbianswholooklikejustinbieber - friends - carpet -
stayradkidz - gabbymcmullin - godtierdraco - yolandastwi -
instagram
_buddhabellayyy
This picture is from like 5-6 years ago. God do I look like justin bieber #lesbianswholooklikejustinbieber #bieberfever #longhair #lesbian #lezziegram #lezbehonest #lesbo #gaygirl #lgbt #throwback #highschool #young #babyface
lezziegram - gaygirl - throwback - young - lgbt - lezbehonest - lesbianswholooklikejustinbieber - bieberfever - highschool - babyface - lesbo - lesbian - longhair -
13alfano13 : U look just like him
_buddhabellayyy : Lmao thanks @13alfano13 I don't now though, right?
manda_panda1126 : Dude I thought someone posted a meme about him then I realized it was you πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_buddhabellayyy : Lmfaooo I hate you @manda_panda1126
manda_panda1126 : Hahahah @_buddhabellayyy but no you don't!!!
manda_panda1126 - evey_capo_xo - lbyrne3793 - tymiller420 -
instagram
itscbeazy
Death stare... usually occurs when people insist on singing Happy Birthday to me in a public place πŸ˜³πŸŽ‰πŸ’€πŸ˜΅ #pmf #gay #dirty30 #lovemyfriendstho #lesbianswholooklikejustinbieber
lesbianswholooklikejustinbieber - pmf - lovemyfriendstho - dirty30 - gay -
_heyradar : I love this so much.
samanthachicity : You like it #lesbihonest 😜 Happy birthday!! πŸŽ‰
triskit : I met your bangin' girlfriend yesterday but not you 😭
itscbeazy : @triskit ha! Trust me, ya didn't miss much. Not sure if I was alive at that point. Long day. I'm sure we'll allllll be around πŸ˜‰
instaamy84 : When did you become such a G?
danitaliana : This is perfect. ❀️
dapperq : Um, ok. I think we need to feature you! Hit us up.
flowlondon - theandijack - avihay_dei - xxricecakexx -
instagram
stayradkidz
#lesbianswholooklikejustinbieber
lesbianswholooklikejustinbieber -
kaitgribs - kaijuprince - jdevylder - disneywitch_4077 -
instagram
krystal_faerie
Oops I just wanted to look #androgynous but I look 12.
lesbianswholooklikejustinbieber - androgynous -
krystal_faerie : #lesbianswholooklikejustinbieber
sunset__hero - the_miss_jones - marianas_porcelain_trench - baileeyrobertson -
instagram
kaylarene187
loveher - lmao - wcw - shesbeautiful - lesbianswholooklikejustinbieber - lovely - perfection -
kaylarene187 : She's Beautiful, Sexy, Hilarious, Straight Up, Gorgeous.. She's Just All Around Perfection. πŸ’‹β€ #WCW #LesbiansWhoLookLikeJustinBieber #LMAO #LoveHer #ShesBeautiful #Perfection #Lovely @cmacdaddyy
jenknsmama : She is fucking amazing! πŸ‘ΌπŸ˜ˆ
kaylarene187 : @jenknsmama Lol I Know, She's The Bae πŸ’‹β€
cooperboner : cool! @dailyhumor_vinez
melissa.a.nn - chiara_kay - aca_goddess - bubblysudz -
instagram
iam.marissa
Justin beiber? Shay?
lesbianswholooklikejustinbieber -
rac_hul : They look so much alike
iam.marissa : @rachelthesnow right like since when
jehseekuh_az : Hahahahaaaa yasssss πŸ˜‚
iam.marissa : @jehseekuh_az they're so ew lol
iam.marissa : #Lesbianswholooklikejustinbieber
jcqlnthrt : Do one of their faces!
jcqlnthrt : And which one is which??? Lmfao.
iam.marissa : @jcqlnthrt one of whose faces??? and shoot I was there and I still don't know (
cooolstoryash - marikim_s - vivamichellee_ - ivee_contreras -
instagram
tapper_19
I was looking a bit biebery yesterday #lesbianswholooklikejustinbieber #lgbt #lesbian #taken #sorryladies
lesbianswholooklikejustinbieber - lgbt - sorryladies - lesbian - taken -
tapper_19 : Haha thanks! @michaelajoy4
itsmaddijane : Not only is it a trending hashtag but it is also a pree kickass blog on tumblr js @michaelajoy4
michaelajoy4 : @girlschasegirlsandboys See I'm just out of the loop…
itsmaddijane : @michaelajoy4 everyoneisgay.com is how I heard about it... Danielle Owens-Reid is a cutie and lesbian who used to look like jbiebs. So.
tapper_19 : That's pretty rocking! But yeah Bieber look is happening @girlschasegirlsandboys
ke_larson12 : Hey I like your hoodie in this (;
tapper_19 : Gee thanks babe. Wonder where I got it
tapper_19 : @ke_larson12
hana_hess - kennyrawrr - reese_423 -
instagram
vanessa_sauter
Looking delirious 24/7 is my specialty. Come and get me while I'm hot. #gay #tomboylook #lesbianswholooklikejustinbieber #notmileycyrus #summer #boi
notmileycyrus - summer - gay - boi - lesbianswholooklikejustinbieber - lesbian - tomboylook -
vanessa_sauter : #lesbian
row.chelle : follow back😍
ferocity_x : Deliriousss... Deliciousss... Delicious! Vanessa looks delicious! Bahahah see what I did there? 🌽🌽🌽🌽
dorothyqian : LOLOLOLOL #lesbianswholooklikejustinbieber
happalieverafter - __arsenico - cotop99 - qiaoqiao_yu -
instagram
itsmaddijane
#tbt to that time I looked like Justin Bieber #jbiebs #hair #girlswithshorthair #thuggin #nomakeup #girlwholikesgirls #lesbianswholooklikejustinbieber #eventhoughimnotalesbian #whee
nomakeup - eventhoughimnotalesbian - whee - jbiebs - girlswithshorthair - tbt - hair - lesbianswholooklikejustinbieber - thuggin - girlwholikesgirls -
carrianne1363 - _olivia_chang774 - deannanicolesmith - katie21v -
instagram
cmacdaddyy
Casually dressed in full drag. #lesbianswholooklikejustinbieber
lesbianswholooklikejustinbieber -
_saranda_ : @_sarah1997_ Wie gesagt Kampflesebe ich hab hass die irgendwieπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œ
_sarah1997_ : Oh gott haha ja πŸ˜‚πŸ˜‚ @_saranda_
maxhxl_ : @aminayousaf I love her so muchπŸ˜‚πŸ˜‚
aminayousaf : @maxhxl_ πŸ˜‚πŸ˜‚
dtowngurl_86 : @safa_h82
catmedina_ : @erycka.30 the end lol
lovelygracie : Omg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mikebarga : Ha that shit is wild
chynah_cash - kaiiitlyn_95 - hvga_s - yum357 -
instagram
Iconosquare feedback