luvmimilongtime
#imabaroundregardless #knowyourplace #bitchiwouldhatemetoo #foryourlookinass #byebitch #gothatway
byebitch - imabaroundregardless - gothatway - bitchiwouldhatemetoo - lmao - cantfuckwithit - knowyourplace - foryourlookinass -
luvmimilongtime : You know @heat84
heat84 : #lmao yuppppp
luvmimilongtime : #cantfuckwithit
luvmimilongtime : @heat84 mad or nah? #lmao
drewdowwn - rachel28lynn - sherryegan - colombianfire -
instagram
mrsbeauty_84
Goes both ways #butyoubeingfriendly #realrecongizesnakes #byefelica #thirstbuckets #knowyourplace I will put a flea in her/his place pregnant and all.
thirstbuckets - butyoubeingfriendly - knowyourplace - realrecongizesnakes - byefelica -
mrsbeauty_84 : I'm fortunate enough to have an honest husband
prettygirlhairextensionss - itbme_ash - blackbeauty10 - lashanabethune -
instagram
j83ar
#yaaaassss #bestbumperstickerever #knowyourplace
yaaaassss - knowyourplace - bestbumperstickerever -
instagram
_sb_burst_
Truth. 😁 #rosariovampire #innermoka #outermoka #MokaAkashiya #TsukuneAono #blood #vampire #kicks #knowyourplace #anime #manga #netflix #whitehair #beautiful
beautiful - innermoka - whitehair - outermoka - netflix - tsukuneaono - vampire - rosariovampire - blood - mokaakashiya - kicks - knowyourplace - manga - anime -
nemo_coffee - coolbizz - krissy_duckie94 - craniummeat_com -
instagram
smoaks_girl0114
#stolen #nopressure #PHENOMENAL #grown #knowyourplace #nobody #confidence #knowledge #yaknow #hahahaha
grown - confidence - stolen - knowledge - phenomenal - nobody - hahahaha - knowyourplace - nopressure - yaknow -
qveen_marci1 - andreabueno - too_fab_for_you_lol - loulou31061 -
instagram
bbkhan14
One of my beautiful cousins posted this and I just had to share because it's so true. #soMe #highMaintenance #butIndependent #independentWomen #itsGoodToTakeCareOfYourSelf @#lookGoodToFeelGood #nailsDid #hairDid #dressThePart #shopaholic #shoes #makeup #women #stayHumbleThough #NoOneLikesABitch #dontBeExtra #KnowYourPlace #letYourBeautyAndSuccessSpeakForYou
hairdid - shoes - some - makeup - lookgoodtofeelgood - dressthepart - noonelikesabitch - itsgoodtotakecareofyourself - women - butindependent - letyourbeautyandsuccessspeakforyou - knowyourplace - highmaintenance - shopaholic - nailsdid - dontbeextra - independentwomen - stayhumblethough -
missbebevu - jarridabdul - countryboy0012 - kavitaalbert -
instagram
aislingw6
Too true πŸ˜‚ #alwaysright #knowyourplace
knowyourplace - alwaysright -
moe_sheehy : πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š
timmysheehy1 : Fool
triona91 - fernhalley - snaily_90 - aoifebeafa21 -
instagram
oc_sweetheart
⚠️ #Girls #Chase #Women #Replace #ShowAndProve #Actions #AllTalkNoAction #KnowYourPlace #Ladies
ladies - showandprove - alltalknoaction - girls - actions - replace - chase - knowyourplace - women -
j.valentino : Oooooh. Tell'em girl!
sammydeeznutz : @oc_sweetheart so much to say about this 1 but I will say it for another day..hahahha
labyrinth_cypher16 : Word!#
_little_thingy : It's true though!!
jadyns_mommy_08 : πŸ™Œ preach! This is what we were texting bout πŸ˜‰πŸ‘Œ
p_rad19 : Pssssh all girls are the same βœ‹
bangrice - 4_cdolan_2 - sidneymcclelland - crysrose6 -
instagram
ursula361
Kanapullat ja maapähkinävoibrowniet ^^ #foodgasm #foodporn #vaimomatskua #mitätänäänsyötäisiin #omnomnom #kitchen #toldyouicouldcook #cookyourassoff #knowyourplace
mitÀtÀnÀÀnsyâtÀisiin - omnomnom - foodgasm - cookyourassoff - foodporn - vaimomatskua - knowyourplace - toldyouicouldcook - kitchen -
_rickets_ - phdeven - blizzheffna - kammialaviiva -
instagram
jenocyyde
#mamabear #dontkeeptestingmygangsta #knowyourplace #stupidlittlegirls #nonparent #haveyourownkid #makeyourownkidunhealthy #growapair
growapair - dontkeeptestingmygangsta - mamabear - makeyourownkidunhealthy - stupidlittlegirls - nonparent - haveyourownkid - knowyourplace -
lnd1983 : I know exactly how you feel. Parents take turns bringing drinks to the kids' soccer games. The form said nothing about candy to go with the drinks. I got so pissed last night when Wylie went to get his after-game drink and brought back candy, that I then had to be the bad parent and take it away from him. The last thing he needed at 7:00pm after sweating through a game was a sugary drink and candy.
midnight_music.lover - omilade42 - littlelillybug -
instagram
dhrisjem
#dontbackdown #wisewords #knowyourplace #animedingen #chinesewisdom
knowyourplace - wisewords - dontbackdown - chinesewisdom - animedingen -
deanclydesdale : #ichigo#ippo
said_bc - kepuzzz - deanclydesdale - nieshant -
instagram
7keo
Feelin quite evil this eye blindingly dark night! These lyrics aren't very good though syllables don't match but yeah ^-^ <3 #evilhearts #lyrics #love #ex #rap #cypher #giftofgab #jk
cypher - love - lyrics - iamhappy - burn - evilhearts - ex - rap - jk - giftofgab - knowyourplace -
7keo : #burn #knowyourplace #iamhappy
books_must_read : @naked_soul_poems
a.k.a.god - orpclub - plannbee - girlsheartoutfits -
instagram
allthewayalive
#torturetuesday #knowyourplace
knowyourplace - torturetuesday -
justiceandvictory - dingusxo - rigged_2000 - haley_raquel -
instagram
postapocalypse1lady
#thatswhatimsaying #itcouldallbesosimple #whatlandisthis #whereishe #sideniggas #knowyourplace #ineedthatsignedinblood #thesehoesaintloyal #thenewloyalty #whentheylaythatD #Dgameproper #idonthavesideniggas😞 #icouldthoπŸ˜’ #beenlookingforthispicπŸ˜‚ #ohyouaintknow #yourdefasidenigga #sideniggaapplications .... πŸ™ŠπŸ˜‚
sikenoidont - sideniggas - itcouldallbesosimple - ellanotaenamoradademi - whereishe - whatlandisthis - sideniggaapplications - abunchofsidepieces - ijustwantthed - beenlookingforthispic - whentheylaythatd - icouldtho - ineedthatsignedinblood - yourdefasidenigga - idonthavesideniggas - relationshipsthesedays - shewantthatoldthingback - ohyouaintknow - thesehoesaintloyal - thatswhatimsaying - thenewloyalty - knowyourplace - dgameproper -
postapocalypse1lady : #ellanotaenamoradademi #shewantthatoldthingback #sikenoidont #ijustwanttheD #relationshipsthesedays #abunchofsidepieces
lastadam_ : 50% of women cheat....the tides have turnt...anything that happens from here on out with anyone and I'm like πŸ˜’ ehhh seen it comin lol...#virgoshit
postapocalypse1lady : Man 90% of the human race these days ain't shiiii women now play a different role our society has evolved into mindless ignorant and arrogant sexual deviants
a_julez_irizarry : But*
a_julez_irizarry : Ur right Angie. Bit I'm 100% faithful and contempt with my hubby πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
a_julez_irizarry : BTW this post has me πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
postapocalypse1lady : @a_julez_irizarry there so many good faithful women out here peep game dude text me a couple times right ? Acting like he my man with the 100 questions if I don't text him that day it's a problem βœ‹ had to let nigga know his stalking ass ain't welcome to text me anymore !!! So I flirt and I'm your girl meanwhile on his side of ig .... You already BOY BYE. Niggas got things fucke up they thought they can ride around and do as they please I play that game well. Niggas will take a good women out of character for no reason no I don't owe anyone loyalty who ain't loyal to me and I will not be question by someone I don't even know and hasn't signed the side nigga contract KNOW YOUR PLACE SIDE NIGGA πŸ‘‹πŸ˜‚
a_julez_irizarry : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
boosi1804 - frigid_heir - daannyyboi - _papa_legend -
instagram
auraonfire
Sure, I'll make the sandwiches...but then I'll need to take a seat. #knowyourplace #highinprotein #omnom #yeaa #lol
yeaa - omnom - knowyourplace - lol - highinprotein -
tonitosanz24 - merpmaid - blackapostle - metronixx -
instagram
murraywhitmore
@andydudson #wife #skills #coming #on #well #knowyourplace
on - wife - skills - knowyourplace - coming - well -
lauraabbott92 - sjtea - markjohnxvi - lcinkgirl -
instagram
wintatron
Just finished watching an episode of Downton when this popped up. Cozza Street qualifies as "More like this"? I BEG YOUR PARDON?? #knowyourplace #bloodypeasants
bloodypeasants - knowyourplace -
luigi_lyon -
instagram
_sb_burst_
Moka without her Rosary πŸ˜ βž• #rosariovampire #vampire #rosaryseal #rosarycross #YokaiAcademy #yokainewspaperclub #MokaAkashiya #TsukuneAono #love #whitehair #redeyes #sclassmonster #kick #knowyourplace #anime #manga #iwantmoreepisodes
love - rosarycross - iwantmoreepisodes - tsukuneaono - yokaiacademy - mokaakashiya - sclassmonster - whitehair - yokainewspaperclub - rosaryseal - redeyes - vampire - rosariovampire - anime - knowyourplace - manga - kick -
_sb_burst_ : @innermoka_akashiya @moka_the_vampiress
innermoka_akashiya - lindsey__blumenstein - toonparody - krissy_duckie94 -
instagram
djroc81
Self explanatory #knowyourplace #stayinyourlane #gotmefuckedup #whogassedyouup
gotmefuckedup - stayinyourlane - knowyourplace - whogassedyouup -
heathersaman - alexus_monique15 - oates87 - alliemcdowellmusic -
instagram
olti_krasniqi
#fifa15 #knowyourplace
knowyourplace - fifa15 -
redhuss : Ps4: reshuss99 add me
olti_krasniqi : Hahaha bro i need to buy one first lol
la.shell : Loser
olti_krasniqi : @la.shell oiiiiii just because your second on the list now dont hate the player hate game πŸ˜‚πŸ˜‚
la.shell : πŸ˜‚πŸ˜‚ second on the list #bitchimONE 😝
deni_vuka : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
olti_krasniqi : @la.shell yeah yeah sure you are. 😜😜
ollieaniajkulla - dilettaderrico - la.shell - deni_vuka -
instagram
alyrs007
Someone out there, yes you, need to read this right now. Way too many times people get caught up in others. Know who is worth it.
relationships - stoppushingyourself - life - stepback - space - advice - yolo - priorities - selfworth - instapic - instaphoto - wisdom - knowyourplace - iphone -
alyrs007 : #relationships #selfworth #priorities #life #instaphoto #instapic #iphone #wisdom #advice #knowyourplace #stoppushingyourself #space #stepback #yolo
pittarihh : πŸ™Œ
marthagonza - bikerboy636 - whitaker_christie_mimi - brookejames927 -
instagram
vicktogram
S W E R V E . #KNOWYOURPLACE πŸ‘Š lol
knowyourplace -
annie_aylaah - rozanejoe_enzora - mz_lady_phatz_23 - vickyafaese_ -
instagram
jazzyb00thang
#girlbye #knowyourplace #dietrying #justlikethat #youwillneverfindanorher πŸ’πŸ‘‘
justlikethat - girlbye - dietrying - knowyourplace - youwillneverfindanorher -
yadira89 : πŸ‘ŒπŸ‘
beanerlishess : Lmao!!!
louieevee : lololololololol
jazzyb00thang : @louieevee got em! Lol
gordizzmoxxa - gin702 - ursonedgar - _adri24_ -
instagram
jamila_418
#KnowYourPlace&Title
knowyourplace -
jose_ricko : Was yo plaxe ruby
itmustbekd - authorpdotson - _prettyinpurp - tina_with2boys -
instagram
daz_shine001
#Friendzone #levels #knowyourplace #idontmaketherules #repost from the homie @bklyn_zeb
friendzone - idontmaketherules - levels - knowyourplace - repost -
t_cantdeal : A lamp....
daz_shine001 : I've been a lamp for a long as time Lol @t_cantdeal
t_cantdeal : Thats the best position to be πŸ’‘πŸ’‘πŸ’‘
mikebendidthtt : #Facts I'm sleep tho πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mikebendidthtt : You gonna have @bklyn_zeb hype off the post Cuzzo 😴😴😴
daz_shine001 : @mikebendidthtt why Not??! Lol. I had to show Zeb some love on this one. I'm bored. I'm up all night cuzzo. Looking for another pic to post. Lol
mikebendidthtt : @bklyn_zeb acting like she sleep
bklyn_zeb : @mikebendidthtt lol lol Im up now 😩 @daz_shine001 πŸ’ͺ
lucccorner3x - soso_dawgy - msbullyish - goodapplesnackz -
instagram
chaneliz
I'll work through a lot but if it's another woman you want.. Go ahead because I will never compete. It wouldn't be fair to her anyway πŸ’πŸ’πŸ’πŸ’ #iwinbeforeievenplay #notinmyleague #couldpossiblynever #knowyourplace
iwinbeforeievenplay - couldpossiblynever - knowyourplace - notinmyleague -
noknicknock : @chaneliz ok friend, PREACH in my Meek Mills voice hoe!
i_can_onlyb_jessb - britt_yonce - a_mitchell89 - noknicknock -
instagram
__shyy.one
rns - knowyourplace -
__shyy.one : πŸ’―πŸ’― #rns#knowyourplace
cnicole_1615 : πŸ’―
nicoleramsey00 - salazar.alexis - that_girl_nessa_23 - ashleeeey_ybarra -
instagram
sweetdaddydee
#unspokenrules #darkestsecrets #obey #unspokenrules #bound #knowyourplace
darkestsecrets - unspokenrules - knowyourplace - obey - bound -
blakhippiesreborn - liltinktinkbk - ahmedelyoussoufi - chelsealila_93 -
instagram
badass_brittany
#Repost from @wellimnottheonlyone Think about that! Next time you wanna talk shit about #black people in #America #fuckyou #unapologetic #zerofucks #knowyourplace
unapologetic - zerofucks - black - fuckyou - america - knowyourplace - repost -
hewiggins : @ladydaba23 this bad me chuckle
the_nail_polish_addict : @prettykitty1180 @ladyheiress @born_again_dancer @curvygirl_pink @thephilipmichael lmao
naeemah18 : @luvliteshine
isayfuckdaily - myrmaide - darealjohno100 - amynk28 -
instagram
wellimnottheonlyone
Think about that! Next time you wanna talk shit about black people in America #fuckyou #unapologetic #zerofucks #knowyourplace
fuckyou - unapologetic - zerofucks - knowyourplace -
naturaltysteele : I just saw that you tagged me in wth?
curst_roloc : Haha the guys I work with are not lazy!!! But I'm pretty sure white people didn't make that trip bc their immune systems couldn't handle it so they had black people bring them over for them. Just like how the tribes were catching others tribes and selling them to the white people.
chaoticblisss : Omg yes
chef_cory : Damn!
wellimnottheonlyone : @naturaltysteele those ppl my bad but at least you seen I didn't mean to tag you see how fucked up people are tho all that we are one talk foh I don't got time for that busy trying to help build up my people✊
wellimnottheonlyone : @chaoticblisss ✊
mishiwoo : @itsit920_
tkddam : @wellimnottheonlyone So So So True!
keylasbaby - _indigo_sunflower - realmiss_krysss - zerozerozingzing -
instagram
jarredmiller1
#fact #people #priorities #choices #decisions #importance #knowyourplace #nosuprises #life #truestory #time
life - truestory - people - importance - knowyourplace - priorities - choices - nosuprises - time - decisions - fact -
lyrics_mammy : Amen
obgpunx13 - lesliewashere - lolacraycray - nessa.xox -
instagram
mea0822
#never #knowyourplace #makeupjunkie #alwaysfabulous
makeupjunkie - alwaysfabulous - never - knowyourplace -
247glamour - fatima_aissaoui -
instagram
handsometonyturrini
She used the chainsaw today. The fucking chainsaw. A lot. #proudmomentsinhusbandry #thatsmylady #womanswork #knowyourplace
womanswork - proudmomentsinhusbandry - thatsmylady - knowyourplace -
petes413 : That's right!
petersellis : @samanthasalt is fucking awesome @handsometonyturrini
jkcupcakes : Atta girl!!! @samanthasalt hottest lumberjack ever!!
samanthasalt : Aww @petersellis and @jkcupcakes, I think you're awesome! 😍
ckorbut - missy_ray73 - sgasperini - wildmank99 -
instagram
Iconosquare feedback