kingpinzhtx
#youngtender @ibleedreeses will holding it down today from normal hours 11-7 #kingpinz
kingpinz - youngtender -
__._mike_.__ : is that spring skate park?
kingpinzhtx : Yes @__._mike_.__
cesar_savannah_s14 : Aww shi, get yo ass up there chino! @antipoon lol
antipoon : @cesar_savannah_s14 dude I just woke up lol
cesar_savannah_s14 : Oh lol @antipoon
mobsolete - thekingdub - sleevesburger - adal_skates -
instagram
fajita_swag
Fre$h #kingpinz
kingpinz -
valentineee_grim : Old school
thtsmile_ - janiaa_alejandraa - ibleedreeses - edson5599 -
instagram
kingpinzhtx
@sleevesburger @zsk8tz @sk808tx @zflexskateboards #repost #kingpinz
kingpinz - repost -
mesterdylan8 : Austin
kevinkardas_ : @sleevesburger did you land this? Haha
kevinkardas_ : @sleevesburger this photo looks like a bail
rytae_carter : Ya he did @kevinkardas_
boof_sabbath : Im confused is that a fucked up body jar or what? @rytae_carter @sleevesburger
rytae_carter : Yea @boof_sabbath
wienerdick - bryanshigh - masoncalzone - s1ncere_ -
instagram
kingpinzhtx
Thank you #Houston! 10 years in the game! #kingpinz #kingpinz10
houston - kingpinz - kingpinz10 -
korbenlikesbutt : Tighhhhht
bennayboi123 : Congrats dawg!
kingpinzhtx : Thanks! @bennayboi123
monchichis_ : What time do y'all close today cause I'm going to get me a new complete ?@kingpinzhtx
kingpinzhtx : 6 @monchichis_
calmaq - olboyraul - snackpack_666 - rytae_carter -
instagram
kingpinzhtx
21 & up crew! Going down tonight! #kingpinz10 #kingpinz
kingpinz - kingpinz10 -
kristenechevarria : Can't make it @kingpinzhtx y'all have a blast and congrats!!! #houston
kingpinzhtx : All good! Thanks for all the help over the years! @kristenechevarria
kristenechevarria : No problem! Anytime @kingpinzhtx
youngzumb : Congrats Jason.
kingpinzhtx : Thanks homey! @youngzumb
kimberleeann : @kingpinzhtx employee #1 on deck!
kevinkardas_ : 21 and up...
kingpinzhtx : I know blowing it! @kevinkardas_
norm713 - trap_out_the_lando - chiefswag - __._mike_.__ -
instagram
especialhtx
Shout out to my player patnas @kingpinzhtx for holding it down for 10 years and going strong. Only the strong survives and they have been making it happen. Congrats homies! #supportyourlocals #kingpinz
kingpinz - supportyourlocals -
kingpinzhtx : Appreciate it homey! @especialhtx
bradstanaland - ro3o4 - chance_g_ - sk808tx -
instagram
kingpinzhtx
#kingpinz employee #2 and the man behind all the robot art. @mattbearpig
2 - kingpinz -
kimberleeann : @kingpinzhtx holy cow it's matt!
lorenzo_d3stroy : deee luuujooo good!!!β˜…β˜…πŸ‘Œ
rhythm43 : Love this graphic
m0stach3_m0nk3y - _gabrielparada - skate_life_4life - dahwin_all_the_way69 -
instagram
will_ray73
All three of my setups #skatelife #skateboarding #kingpinz #dgk #nevermind #scumbag4dgk #livinlife #thunfertrucks #spitfirewheels #redsbearings #reds #thrasher #loveforskating @thrashermag @dgk @scumbag4dgk@kingpinzhtx
reds - skatelife - nevermind - kingpinz - thunfertrucks - redsbearings - dgk - skateboarding - spitfirewheels - livinlife - loveforskating - scumbag4dgk - thrasher -
will_ray73 : Got all at @kingpinzhtx got to love that store
clearlyfaded - xxboyboo - carlosloera01 - mediumapparel -
instagram
kingpinzhtx
@independenttrucks Grant Taylor hollows. 129-149. @downsouthinhell #kingpinz
kingpinz -
jorge_vii : Finally!!!!
kevinkardas_ - trap_out_the_lando - feehhsantoos - jonathan91 -
instagram
fajita_swag
😎 #kingpinz #skateboarding #onelove #houston
houston - onelove - kingpinz - skateboarding -
chanchito_ - 04.05.14 - ibleedreeses - ___st3phani3__ -
instagram
yung.perm
B&W #Kingpinz #Grizzlygang
grizzlygang - kingpinz -
spunizmofficial : Dope shot check us out we sponsor great skaters @spunizmofficial
reynaldo_mtzz - gvbee - mikemac1118 - luckycheetos -
instagram
fajita_swag
Houston we have a problem πŸ‘ #skateboarding #kingpinz #houston
houston - kingpinz - skateboarding -
spacedouthd : What's this bro?
__jennyy05 - byebianka - ayee_itsgueraa - polvnco -
instagram
dreskates
#flashbackfriday some good ass times filming this part with @incometaxes #cosmicvoyage #skatelife #thankyouskateboarding #keepinpushin #barge #kingpinz #realskateboards #thundertrucks #spitfirewheels #funfun #onelove #greatness #lionhearted
cosmicvoyage - realskateboards - kingpinz - lionhearted - skatelife - thankyouskateboarding - thundertrucks - spitfirewheels - keepinpushin - barge - greatness - funfun - onelove - flashbackfriday -
dreskates : @_ogsteezy thanks dawg.
tbuntx : Niggas fell in love doe
dreskates : @tbuntx if you don't get yo gay ass on lmao πŸ˜‚
rafita_skates : #butter damn you killing it
dreskates : @rafita_skates thanks dude.
rafita_skates : Keep it up man πŸ‘
dreskates : @rafita_skates I'll try dude.
_brooklynncx : Damn ! Fucking beast ass skater dawg !!!
lfelivefree - derekfilms - chandlerg_1997 - mannylopez5 -
instagram
kingpinzhtx
@redbullhou coming through with the 10 yr anniversary gifts! #kingpinz10 #kingpinz
kingpinz - kingpinz10 -
johnny_watkins : congratulations !
sk8life_cedrick - thebigdumbgenius - trevor_skates - rytae_carter -
instagram
dreskates
Hyped. Curb trick. πŸŽ₯: @sontanialawson #stationswag #curb #funfun #newnew #kingpinz #realskateboards #thundertrucks #spitfirewheels
stationswag - realskateboards - kingpinz - thundertrucks - spitfirewheels - curb - funfun - newnew -
dreskates : @sk808tx haha thanks Aaron.
birdmandaddy29 : Damn that sucked... Lol
birdmandaddy29 : Jk shit was loc
tbuntx : Huuuuuuuuuuuhhh mayne
dreskates : @birdmandaddy29 haha it was so bad. Thanks
dreskates : @tbuntx lol
mikoizzo : Yeah man!!!!
dreskates : @mikoizzo thanks homie.
chrome.2v.7 - joshguiman - kidd_steez_ - mannylopez5 -
instagram
kingpinzhtx
We will have a small amount of our new crest tees tomorrow. #kingpinz
kingpinz -
jaysk8tes : Gnarly. @elijahboyd_
rocketsx420 : TEXASS TO THE BONE!
blakedraguesku : Gotta get me one soon!
rudyyyyyyyyyy : Hell yesssss!!!!!!
rudyyyyyyyyyy : Hold me one dawgggg
damnitrico : Aw mannn, should've been in stock when I was there! Killer shirt!
amibensman : That's incredible.
curbslayer : Tight
kimberleeann - radworldxzst - eli_rocks - bartellijr -
instagram
fajita_swag
Lil sum before i left 😎 #kingpinz #skateboarding #skatelife πŸ“Ή#videocreds @capital_e_713
skatelife - kingpinz - videocreds - skateboarding -
hxidyx : ur still gay
_xowmp : lol iralo @dafnesanchezg
dafnesanchezg : Oo heey someone is badass πŸ‘Œ @_xowmp
kingpinzhtx : What park is that? @fajita_swag
young_jet_i : Its a small katy park not really worth going cause its basically like eastwood @kingpinzhtx
young_jet_i : Except east wood is better
_alicitaa713 - joshdeviant - dwayne_no_wade - cpn_dave -
instagram
antipoon
Ew lol #kingpinz
kingpinz -
antipoon : @curlsforthagurlss u gay lmao
chrisk8s : Chapelle shooow @curlsforthagurlss
curlsforthagurlss : Les start da showπŸ˜πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚ @chrisk8s
antipoon : @chrisk8s @curlsforthagurlss let's stawt da show
chrisk8s : Woooohoohooooo, les stawt dah show
blakedraguesku : Fook yeah durd
0.whatisthat.0 : This guy is from cali
elijahboyd_ : That last one was tight
sam.b_ - jaredagtz - ohhey_raylin - elijahboyd_ -
instagram
inked_cpt_america
Angles off but still got his #spare. Apparently his wii skills have paid off #bowling #fatherson #wii #kingpinz #proudfather #baller
proudfather - kingpinz - bowling - spare - fatherson - wii - baller -
_ironprincess : Awwwh! I love his "aww yeah" at the end
nabranscome - xo_brittersss - zeequeengoddess - tajjj13 -
instagram
damnitrico
I just got hooked up with two of Houston's finest! All of @kingpinzhtx Kingpinz checks go for 26 bucks to celebrate 10 years in the biz 😱🍰 Offer's till friday so come get this Canadian Maple #thankskingpinz #kingpinz #10yearbirthday #happybirthday
happybirthday - kingpinz - thankskingpinz - 10yearbirthday -
ronnie_00 - abuckley27 - emmi_grace_ - tommymskates -
instagram
kingpinzhtx
OfficIal #kingpinz 10 year anniversary going down this Saturday! Stay tuned for details! #kingpinz10
kingpinz - kingpinz10 -
itskeatonlee : Shot I remember when it was 3 year lol
paul_stagoski : I remember the first time I went there and you got mad at me bc I set some firecrackers off but that shhhhit was funny we have been friends for ever now ~ Sparkle
_captaincannabis_ : Tybg
kingpinzhtx : Lol! @paul_stagoski
originalzig : @kingpinzhtx congrats on the Big 10!
kingpinzhtx : @cristo_dathird 1st customer ever! Wish I had a picture.
cristo_dathird : Mayne you used to have a pic what happened? Lol but I was bout to say I remember like it was yesterday. Congrats in hitting that 10 that's big time now @kingpinzhtx
rocketsx420 : I know im going!!!
trevor_skates - nickgunther - cesar_savannah_s14 - josh_navarro13 -
instagram
kingpinzhtx
Pretty sure I heard skateboarding gasp Sunday night! I know @antipoon did! @antihero18 @originalzig #kingpinz
kingpinz -
blood_wizard : #zigbo!
boof_sabbath : Had me bummed as fuck
wienerdick : Holy shit!
antipoon : Man I was so scared lol
max_peter5on : @samburger18
nonoleo : That was the very first board i got from KP. !
korbenlikesbutt : Thank god!!!!
yung.perm - chiefswag - nonoleo - nissan_only -
instagram
fajita_swag
First we learn how to crawl, then we learn how to walk. Then we learn how to ride and then we flyπŸ‚ #kingpinz #tbt #skateboarding #onelove πŸ“· @josue_hippie
onelove - kingpinz - tbt - skateboarding -
_alicitaa713 - tbuntx - vivalarockstar - dylaniskewl_ -
instagram
henry_huelskamp
#kingpinz
kingpinz -
shaefer_only : Happy birthday bruh
zach.bruh : Happy birthday cuh
henry_huelskamp : Thanks bruh @shaefer_only
henry_huelskamp : Thanks cuh @zach.bruh
zach.bruh : Check your snapchat
ashtonturnerxo : Happy birthday !
shaefer_only : No prob bruh
hivehtzi - gorg_turkeyyy - reflect_stormyy - elusive_wolf -
instagram
kingpinzhtx
8.0 has been replenished. #kingpinz
kingpinz -
dailydope602 : Hell yea, thanks
ddizzle04 : Any longboards @kingpinzhtx
_gabrielparada : How much for blue robot?
fajita_swag - bluntsnboards - marktheripper - sven123 -
instagram
kingpinzhtx
Reintroducing @esskateboarding #kingpinz
kingpinz -
bawse1994 : Fuck yes
rickygsb_ : And they thought Γ©s was over..
young_jet_i : Fuck yeee
davidsan43 : Oh shit how much?
terabyte115 : @kingpinzhtx why dont ypu you guys have lakai?
bluntsnboards : Hell yea
bluntsnboards - hispanicpikachu - roberts_china_and_gifts - abvid -
instagram
dreskates
πŸ“·: @greer_ruedin πŸŽ₯: @chasewalk3r -front feeble #kingpinz #realskateboards #thundertrucks #spitfirewheels #funfun #DIPSEPT2k14 #videoinprocess
videoinprocess - realskateboards - kingpinz - funfun - thundertrucks - spitfirewheels - dipsept2k14 -
dreskates : @nate_alton thanks nate!!
gnarbruh : wheereee is thissss?
dreskates : Near Katy almost. @gnarbruh
rawcosta : πŸ™ŒπŸ™Œ
casey_noodle : Jesus 😩
originalzig : @dreskates #gohardindapaint πŸ‘ŠπŸ’―πŸ’₯
dreskates : @originalzig thanks man!
incometaxes : Damn
chrome.2v.7 - christianhawkk - _cameronbias_ - truesteezz__ -
instagram
antipoon
@boof_sabbath and I #kingpinz
kingpinz -
skate_sam : No helmet rebel!
judah_booobz : Yes!! My boi @boof_sabbath killin it
boof_sabbath : I didnt see that feeble back lip good shit man @antipoon
antipoon : @boof_sabbath lol that was before I filmed you, dankz dood
sleevesburger : Dammmn
mmorrrgan : The last trick❀️
antipoon : @mmorrrgan so fun!
kevinkardas_ : I feeble back lipped that rail😑
vlfvro - thatboi_sly - johnathancagle - korbenlikesbutt -
instagram
kingpinzhtx
Now in stock! Houston we have a problem. @niklavigne #kingpinz
kingpinz -
sk808tx : That is a killer cover!!
fajita_swag : Save me one ! Pls
henry_huelskamp - americanpsych0 - thebigdumbgenius - eli_rocks -
instagram
dreskates
πŸ“·: @chasewalk3r -Front board #spitfirewheels #kingpinz #realskateboards #thundertrucks #funfun #barge #thankyouskateboarding #heartofalion
realskateboards - kingpinz - heartofalion - thankyouskateboarding - thundertrucks - spitfirewheels - barge - funfun -
derrick_shred93 : Look so fun
dreskates : @derrick_shred93 yea it's alright.
kingpinzhtx : That's my old hood! @dreskates
stormsteez : Could you dm me where this spot is?! 😨
dreskates : @stormsteez it's at Stratford
dreskates : @kingpinzhtx I didn't know that's sick.
lilbear420 : aye where can i watch that new video thats premiering tonight?
chrome.2v.7 - ltjg_2014 - omgjosephtrae - _machinegunz -
instagram
leninolvera
Skating this summer was the shit sad its almost over gunna miss all the trips and memories i had this summer with the homies!!! #skateerrdamday #skateanddestroy #kingpinz
kingpinz - skateerrdamday - skateanddestroy -
leninolvera : Sorry for whoever i forgot lol
domrangel95 : My nigga!
leninolvera : What lol? @domrangel95
myfriendscallme_joel - genisbmx - guupchuupsarim - williamv_125 -
instagram
antipoon
Lol
kingpinz -
juliskates : Lmao haterd
suburbianlord : AH MY GOD IM SO SORRY
antipoon : @suburbianlord I'm gay dad
ohhey_raylin : SLIDE IN YOUR DM'S LIKE
chrisk8s : The second clip "oh my God I'm so sorry"
antipoon : #kingpinz
jaredagtz : omg ur lyk my favrit sk9r
nguyenskate : Loc
allantrippymane - joshknowz - thatboi_sly - doshdeener -
instagram
fajita_swag
That new new πŸ‘ #kingpinz
kingpinz -
emiliano_paul_rodriguez_sanche - gerardo.velazquez.zarate - osnapanna - jakestooksbury -
instagram
Iconosquare feedback