apudbrew
Terkadang kita harus melihat kebawah. Dan anda pasti tau apa maksudnya untuk melihat kebawah. Selalu bersyukur. #alone #jembatan #kasih #sayang #pulau #empat #setengah #bugil #kehed
jembatan - setengah - pulau - sayang - bugil - empat - alone - kehed - kasih -
choco_tot -
instagram
razzcipta
Tunang &Nikah #putih #kasih #pelamin #Ipoh #love
pelamin - love - putih - ipoh - kasih -
asushaikal -
instagram
miezaaffisz
#kasih #ku #berjanji #sehidup #semati #saat #kau #bersedih #saat #Kau #menangis .. #subhanallah #Alhamdulillah #Allahuakbar β™‘ #salam #sahur #ramadhan #yang #ke #25 ")
menangis - bersedih - allahuakbar - berjanji - sehidup - kau - kasih - 25 - ke - sahur - saat - ramadhan - alhamdulillah - salam - subhanallah - semati - yang - ku -
ema_aziz92 - aida_azman - syamilah_ramli - aishah_al_humairah -
instagram
rtsamrotulfuad
#kurakura #ninja #gak #di #kasih #makan #tapi #tetep #gemuk #haha #abaikan
abaikan - di - gemuk - haha - tetep - kurakura - gak - makan - tapi - ninja - kasih -
triyantichr - ananrjanah - tumbuh_ideal - nadhanadhia -
instagram
muhammad_ham_grind
#kopi. #watercolor . #pace . #paper . . . #kasih ibu
watercolor - pace - kopi - paper - kasih -
muhammad_ham_grind - tumbuh_ideal - dindatoumz - kukuhwibowo77 -
instagram
mincva
pa#pasihan#pak..#butuh#kasih#sayang#kris#topimiring#nyungkil dari insta@galaxy_fanfan
pasihan - butuh - kris - sayang - pak - topimiring - kasih - nyungkil -
mincva : GGT ganteng ganteng terlantar :(
mincva - farah_azizah - chand_lala - alliyyil -
instagram
taqiyuddin
Majlis Berbuka Puasa Higashi Omiya by @raf8 dan @fatinfatina06 Terima Kasih Tuan rumah dan Chef2 yg handal @arinabalqis ,@a.farahin #snapaura #instacollage#tomyam#telur#bungkus#terbaik#22Ramadhan#terima#kasih#semua#biar#lambat#post#janji#ingat#hargai#atas#jemputan
tomyam - bungkus - terima - ingat - biar - lambat - telur - terbaik - post - atas - kasih - jemputan - hargai - 22ramadhan - snapaura - instacollage - semua - janji -
haru2356 - sufian_91 - missrokiah - sharkmale -
instagram
mjjannhsyo
#kimjoonmyun #leader #kris #exok #exom #EXO #weareone #xiumin #chen #lay #chanyeol #kyungsoo #kai #sehun #maknae #GoodIsMastin #Gila #hashtag #mulai #lavar #kasih #mastin #SMTown #Sooman #Jambanners
mulai - goodismastin - jambanners - sehun - lavar - kai - hashtag - mastin - gila - exok - chanyeol - sooman - weareone - exom - chen - kyungsoo - kasih - xiumin - kris - exo - kimjoonmyun - maknae - leader - smtown - lay -
mydhdas05 - kayla_la24 - feenyzhang - kpopfan96 -
instagram
maxxfitlife
Redha Allah jgn dilupa... By @zackfitlifegym "Majlis berbuka puasa bersama Rumah Anak anak Kasih Harmoni #kasih #dipupuk #insan #happy #together #hak #anakkecil #raya #jwmarriot #kualaLumpur #kualaLumpurCityCenter #rumahkasihharmoni #zarasfriends" via @PhotoRepost_app
rumahkasihharmoni - anakkecil - hak - insan - kualalumpur - dipupuk - together - jwmarriot - raya - zarasfriends - kualalumpurcitycenter - kasih - happy -
zackfitlifegym - syazwandali - nyraamatt - syedzmusic -
instagram
mpiifitrii
#Anniv #Ke #10 #Nya #Di #Kasih #Coklat #Sama #Firdaus #Thx #yah #Coklat #Nya #:*;*({}) #Ini #udah #Di #Makan #Separuh:D #likeforfollow #likeforlike #
firdaus - di - likeforfollow - separuh - ini - udah - kasih - 10 - anniv - ke - thx - sama - coklat - likeforlike - yah - nya - makan -
shafanurul13 : Minta cokelatnuaa donnggg @mpiifitrii hahaha :D
mpiifitrii : Ahahah sini atuh @shafanurul13 :p eyy tapi kan sekarang mah lagi puasa yey:D
shafanurul13 : Hahaha engg jadi deng =))@mpiifitrii Hahaha
mpiifitrii : Ahaha=D lagia jga coklanya udah abis @shafanurul13 wkwk:D
vinahnisa - zidanperdana - marcuschatur - diiah25 -
instagram
m34_l1ng
#before #after #perjamuan #kasih #CG H08 yam-yam hahhaha
cg - after - perjamuan - kasih - before -
yanwodrink - min_hour - edison_njt - audreysinatra -
instagram
tyadestyana
#gatau #mesti #kasih #caption #apaan 😁😁
apaan - caption - gatau - mesti - kasih -
nadiranatastsa : 😍😍😍
alifviaa17 - najmasifa - nadiranatastsa - rainamalinda -
instagram
mutemdi
#peduli #kasih #bakti #sosial #alumni #SMA #Negeri #7 #Bogor #RPA #gessang #goshyaary #sukamulya #13b #bogor
13b - bakti - negeri - sosial - gessang - alumni - peduli - rpa - bogor - sma - 7 - sukamulya - kasih - goshyaary -
idangmhrzl - novyhrp - megaputrisofyan - helfi_faricha -
instagram
real_paan
Akuuuuui sedihhhh niiii bewokkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! #instakambinglembu #instaitikayam #instabiribiri #sedih #kasih #takdok
takdok - instakambinglembu - sedih - instabiribiri - instaitikayam - kasih -
lydiafiqah - pahahh_ - cicimiey - shashascofield -
instagram
fr_farahramli
Selamat malam sayang... :) #Muda2hn #kasih #sayang #kita #untiljannah
sayang - untiljannah - kasih - muda2hn - kita -
adiraumairah - i_am_gegurl - liezi_anastasia - dhia_jieya -
instagram
sitihazdira
#ya Allah rndu nyerrr si jantung hati saya... #dia merubah semua hdup sy .#iloveyousomuch..#kasih syg ibu xdpt beli dimane2..#tiade siape yg bleh ganti tempat seorg ibu...:'(
ya - iloveyousomuch - tiade - dia - kasih -
sword59 : ;)
sitihazdira : ebid blik blo ?? @sword59
sword59 : Aby laa haha esok pagi
sitihazdira : hahahhah.. untng laa nk blik esk @sword59 ....
sword59 : Bile balikk uuh
sitihazdira : ari kamis malm . lmbt lg @sword59
sword59 : Lebih kure jah noohh. Jumpe raye t!
sitihazdira : oke aby.. miss u sep2 awk ... @sword59
shahirahnatasya - alipasyad - norfatashabtroslan - qielabiela -
instagram
junkuzaifah
Ada dua makhluk yang senang sangat mencairkan hati Kasih - kucing and budak! ...tadi si kecik ni mengendeng Kasih dari jauh...terigin nak main games ler tu. Tau tau, tak sampai lima minit handphone Kasih dah jatuh ke tangan budak tecik ni.... #kasih #memangsayangkucingandbudak
memangsayangkucingandbudak - kasih -
nanaariffin6 : @junkuzaifah dpt anak buah nnti mesti diulit siang mlm
71rass : Pandai Kasih dok layan budak tu
junkuzaifah : @nanaariffin6 @71rass ....bakat semulajadi kot...kucing n budak2 pun mcm boleh tau jer Kasih ni suka mengalah!
71rass : πŸ‘πŸ‘
anitajamaluddin - yayaroslan - n_zalikha - nanaariffin6 -
instagram
iekaahmadd_
#library #ustaz #mustapha #phone #hihihi 😝 #terima #kasih #bagi #pinjam πŸ˜πŸ˜ƒβœŒ
pinjam - terima - phone - ustaz - library - hihihi - mustapha - bagi - kasih -
fazianadeli : Cantik emm ip5
iekaahmadd_ : yap. hahaha @fazianadeli
mrishc - alipasyad - hxrxss - zainiburn -
instagram
hans_hananto
Hadew ada2 aja :-) #forline #cinta #sayang #kasih #rayuan #cony #romantis
cinta - romantis - cony - forline - sayang - kasih - rayuan -
line_merchandise - barutau - naniksariyani - roichaaimma -
instagram
jannah_97
I know i can't control everyone to love me. BUT PLEASE bitch, DON'T THINK NOW YOU WIN AFTER U DO THIS TO US. YOU'RE WRONG BABE. SEKIAN. #Rendom #Terasa #padanmuka #Terima #Kasih #Sayang #Dua #Jejaka #Yang #Sudi #Minta #Maaf #Kepada #Gs #AP #AR Aum Aum #Memahami #Betul ❀❀❀❀
terasa - gs - terima - rendom - sudi - ap - memahami - kepada - maaf - kasih - yang - sayang - minta - padanmuka - betul - ar - jejaka - dua -
norazuraaffandi - ehepah - izzairashadii - zamzulianaabdullah -
instagram
syaidatulhakimah
#terima #kasih #ya #allah #memberi #hamba #mu #dugaan #menghapuskan #dosa #dosa #ku #selama #ini
menghapuskan - dugaan - dosa - selama - terima - ya - allah - memberi - mu - hamba - ini - ku - kasih -
nrlhfizahh - sxhilxxzirx - nnjhhrhmn -
instagram
aqil_aqylah
#kasih sayang seorang ibu tidak sama dengan kasih sayang orang lain.seorang insan yang bernama ibu yang sanggup gadaikan nyawa untuk lahirkan seorang insan yang bernama anak.sayangilah ibu anda semua:-)#mintak ampun yew semua rya nty..slmt iftar semua.ilovemymumnorhayati
kasih - mintak -
abehajiyiee : Yes terbaeklah...@aqil_aqylah
miena_g6ixthteen - azliza_jamal - syafiq_isma - aiman_dss -
instagram
zeemalek17
#Hidup#mati#aku#pergorbanan#hanya#kerna#kau#pengikat#kasih#kami#segala#nya#hanya#buat#mu#
segala - hidup - hanya - pergorbanan - kami - pengikat - aku - mu - buat - kau - kerna - nya - kasih - mati -
norniehassan - suechohmelrose - chantekbyay - zazarinna -
instagram
puteridarwisa12
Arinie ade org bg kte hadiah tudung..:) #terima#kasih #suke
suke - kasih - terima -
cballball - fiqripositif - amira887 - liyamohdnoor -
instagram
devi.novita
#Buat'LU'#BIARPEKA#knp?#alay!#bodo#emangguepikirin#sekian#dan #terima#kasih
terima - dan - bodo - buat - alay - emangguepikirin - sekian - kasih - knp - biarpeka -
yudha2405 -
instagram
syamilazis
##kasih ibu##
kasih -
hudalalala -
instagram
sayalintangg
#aura#kasih
aura - kasih -
inneketrisnawati -
instagram
cekarazainalabidin
#terima #kasih #bg #kad #raya #ni #selamat #hari #raya #aidilfitri #maaf #zahir #dan #batin @YB DATO HAJJAH RUSNAH KASSIM
ni - bg - terima - hari - kad - dan - raya - maaf - batin - selamat - aidilfitri - kasih - zahir -
peninggi_pelangsing_sehat : <-----HOT PROMO !!!
noorhazwaniezul - peninggi_pelangsing_sehat - syazwanirozaimi_ - aimanmukhtar -
instagram
rizkiputriutamii
#ekspresi #datar #untuk #cover #buku #MOS #sekian #terima #kasih :$
terima - buku - mos - cover - untuk - ekspresi - sekian - kasih - datar -
nabilalafi : Unyu sekaleee
rizkiputriutamii : Apa maksut kalian? Saya hukum kalian . Ini area mos :$ @trisirawan @nabilalafi
nabilalafi : Mending. Lek aku dikongkon ekspresi terjelek πŸ˜’
rizkiputriutamii : Itu lebih baik tante. Dari pada suru pasang foto monyet @nabilalafi
nabilalafi : Kamu menyindir saya atau bagaimana ini?
rizkiputriutamii : Tidak. Saya tidak menyindir. Jika menyindir saya akan apdetcetatuss di pacebuk :3 @nabilalafi
nabilalafi : Oh ea kah? Oqe deh qaqa
risky.zakaria07 : Bagus
rezafaradina - rizkiyanura - adeliahanaamira - itslukebond -
instagram
santi_ceng
#idulfitri #kasih #berbagi #kemenangan
idulfitri - kemenangan - kasih - berbagi -
fitness_juana -
instagram
robsonmotajunior
#bidadari #anjo #protetor #guardian #angel #terima #kasih #asian #amazing #best #beach #bahia #arraial #i #love #store #iphoneonly #no #filter #fly #vibe
love - angel - bidadari - anjo - arraial - asian - protetor - kasih - best - fly - terima - no - i - iphoneonly - filter - vibe - amazing - store - guardian - beach - bahia -
corysoswazy - calif3st - noraenpure - diegodias1603 -
instagram
zackfitlifegym
Majlis berbuka puasa bersama Rumah Anak anak Kasih Harmoni #kasih #dipupuk #insan #happy #together #hak #anakkecil #raya #jwmarriot #kualaLumpur #kualaLumpurCityCenter #rumahkasihharmoni #zarasfriends
rumahkasihharmoni - anakkecil - hak - insan - kualalumpur - dipupuk - together - jwmarriot - raya - zarasfriends - kualalumpurcitycenter - kasih - happy -
farasharina : 😍😍😘😘
hanlibubu : Wow
muhdhelmi97 - kazprosport - cimoi7 - meksuri -
instagram
gek_ratni_kece
Morning Bali,July 22th. Siap untuk mendengar hasil KPU,apapun hasilnya.Berharap hari ini tetap Aman dan Damai,tidak ada yang terprovokasi oleh isu yang sedang tersebar luas akkhir2 ini.Jaga Sila ke 3 Pancasila ^_^ #morning#sunshine#bali#subuh#sahur#fasting#sahuronteroad#berbagi#kasih#hugs#love#smile#peace#damai#world#likeforlike#followforfollow#Indonesia
indonesia - love - bali - sunshine - damai - world - kasih - fasting - berbagi - sahuronteroad - followforfollow - peace - morning - sahur - likeforlike - hugs - subuh - smile -
ivoseizha : Hati2!, DEnger kabar ktanya stelah tgl22 ni bklan da pergerakan massal dari kota2 besar mnuju desa2 kecil/kampung.pergerakan ini disebut jga MUDIK.....wkwkwkwk
gek_ratni_kece : loe @ivoseizha mudik Vo?apa kagak kenal kata kenal kata mudik?
ivoseizha - rantieugduc - ajdaka - a_s_ii -
instagram
Iconosquare feedback