disimsbuchmann
#hehehe#justsayn!!!...xoxoxo
hehehe - justsayn -
instagram
disimsbuchmann
#justsayn!!!...xoxoxo
justsayn -
instagram
that_girls_so_fetch
#JustSayn
justsayn -
princess_nizz - sina_veiga - mandah_85 - bissy6 -
instagram
cupofnoodyorg
Look at the smile on my boys face. He placed his heart out and his Ms Onya ( @sonyasummitt ) was there to watch it happen.
justsayn -
sonyasummitt : It was definitely my pleasure! (I don't know that I've ever 😘smooched😘 a baseball player through the dugout fence before!) I πŸ’™ that boy!!
cupofnoodyorg : NooDy smooches through chain link are the best @sonyasummitt #justsayn
ladykaitlyn27 - bmorejen - petite_brunettee - skybates_10 -
instagram
ayeitzsammy
❗️Deep Thoughts❗️ Yeeaaa Sooo Uhhhh..... BE πŸ’― ABOUT IT THO BRUH.... #JustSayn
justsayn -
misstinetine - orgnsupply - amanakipuamau - ispydom_gl -
instagram
greenbayswisha
This ain't no throwback basketball game ##justsayn #brucejenner πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š#mandown #broketheinternet
broketheinternet - brucejenner - mandown - justsayn -
bookieana_ - sterek.is.love - coreyjohnrichardson - anythingglutenfreepls -
instagram
greenbayswisha
#justsayn #thetruth, this shitz got me all fucked up! #fuckU #getthisdick
getthisdick - fucku - thetruth - justsayn -
bookieana_ - miss.beauty74 - tonio7811 - so_syl -
instagram
clindblom0312
#notafanoficecream #justsayn
notafanoficecream - justsayn -
rockymma115 - mitchopalooza - j_lynn_photo - kandiraver -
instagram
ririgotaprettysmile
#FloodFriday #JustSayn #GoSeeHartWithRiRiPAUL
floodfriday - goseehartwithriripaul - justsayn -
ririgotaprettysmile - justcallme_ms_pat - funnmunn -
instagram
_itsjusmel
#justsayn
justsayn -
instagram
_luv_jess
πŸ’― People talk...always will ... Always have! #happyfriday #justsayn
f - happyfriday - justsayn -
lovely_meli_dee : #fbombs lol
_luv_jess : @lovely_meli_dee #F.....it lol
mari_la_jefa : AMEN
bfrsh : Calm down 🐌
5maripoza5 - luckylet1 - jaz_mminee - zitlally15 -
instagram
mannyrozay310
Keep striving to top ... #nevergiveup #keepmoving #truquote #quote #justsayn #itiswatits #Bewitit #Getonmylevel
nevergiveup - truquote - justsayn - keepmoving - quote - bewitit - getonmylevel - itiswatits -
sex__one__nine - anand.saha - veeemariee__ - xxplosive_champ -
instagram
taino1979
#justsayn I know a few @thekingfromny30 dats wat ya do rite
justsayn -
thekingfromny30 : Lol
edwinjpena : Hahaha
fcbarshaalona - w.1v - santhosh9692.ss - clash.forooshii -
instagram
taino1979
#justsayn #goodmorningig #currentmood #tgif #NoBS2day
goodmorningig - currentmood - tgif - nobs2day - justsayn -
elgin15deel - fa_ax_ - jihyo_mongg - bounce_santiago -
instagram
mykieal52
Good week...but i gotta kick it in overdrive, if imma get the gains i want! #flexfriday #justsayN #justme #justdoIT #healthylifestyle #livestrong #livelong #nutrition πŸ’ͺπŸΎπŸ‘πŸΎπŸ’ͺ🏾✌🏾️
nutrition - justme - justdoit - livelong - livestrong - justsayn - flexfriday - healthylifestyle -
katiesharris : @mykieal52 this was no joke glad I took my AR in Villa Rica yesterday😱😱
katiesharris - kpatrickv - fishscandi - ilovemymarineusmc -
instagram
mannyrozay310
Up at work on Salsa Night !!!!!! #MezcalCantina #mezcal #Bouncer #Bouncerlife #Gdup #easymoney #savemefrombordem #justsayn
mezcalcantina - gdup - mezcal - bouncer - justsayn - savemefrombordem - easymoney - bouncerlife -
beltranlynn - hunnydu924 - markfsmodernlife - j_roc84 -
instagram
that_girls_so_fetch
#K #JustSayn
k - justsayn -
princess_nizz - sina_veiga - four_two_0o0 - veronicajleach -
instagram
hfredericks516
#repost but umm #yasss #Bang #ShotsFired lol
justsayn - yasss - shotsfired - bang - repost -
djdslick92 : Who you going off on! ?
hfredericks516 : @djdslick92 noone.. lol #justsayn.. and u know im right lol
djdslick92 : I called you the other day
hfredericks516 : I saw a missed call like a week ago.. but it was the next day..I texted u @djdslick92
iamqueenjaz -
instagram
fukbitchezgethoney
#codependenceisweakness
observationalhumor - illbegravyjustathought - apunctuationmess - itiswhatitis - codependenceisweakness - illstillbethere - justsayn -
fukbitchezgethoney : ...it's funny, and I'm not complaining or even sad about it 'cause that's the way it is, but the people that continually lean on you or come to you with their problems and assume you will always be there, are never there for you for yours, or care about whether or not you're doing ok with your troubles... #itiswhatitis #justsayn #observationalhumor #illbegravyjustathought #illstillbethere
fukbitchezgethoney : #apunctuationmess
drinkcherrycoke - sam_manthamae - kiarinaxpress - keegankng -
instagram
joni__5
It's #sweatyboobmoneytime. πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜– #boobs#sweat#handsanitizer#ladiespullingmoneyoutofyoursaggyboobsisnotcute#justsayn
sweat - ladiespullingmoneyoutofyoursaggyboobsisnotcute - handsanitizer - boobs - sweatyboobmoneytime - justsayn -
_itsmegantho : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mini_banessa - ericasherrod - _itsmegantho -
instagram
greenbayswisha
#tbt #throwbackThursday they was the shitz till the roof caved in ##justsayn #thetruth, the light skin dude killed his self #90s
90s - thetruth - tbt - throwbackthursday - justsayn -
classy_le0 - pumpupthejammcr - douglass.cecilia -
instagram
mannyrozay310
Lmao #lol #funnyquote #quote #verytru #justsayn #itiswatits #homieswillshowluv #bahahaha
funnyquote - quote - homieswillshowluv - lol - justsayn - verytru - bahahaha - itiswatits -
banter__boy - rainbowwdee - hunnydu924 - m_marez -
instagram
sunchaser26
Russian workout while taking call. I can relate! Smart phones make this possible. Even in #Russia #Sochi #BlackSea #justsayn
justsayn - sochi - blacksea - russia -
m0nalisasmiles - kezmills - surfholidays - pattenthebruce -
instagram
sunchaser26
Apparently for Russians, it's not the size of the fish, it's all about your pole!!! #Sochi #Russia #fishing #BlackSea #justsayn
justsayn - fishing - russia - blacksea - sochi -
curiouscarolyn - wetflyfish - fishfanatic95 - chanthegreatwhite -
instagram
jafo38
#TBT #ThrowBackThursday #FollowMe #JustSayN #Simpleasthat Bout a year & a couple of weeks ago 4punkass cowards tried to KILL me. Lmfao @Tried.
simpleasthat - justsayn - followme - throwbackthursday - tbt -
jafo38 - gemellijewelry - kingbatton - patricksku -
instagram
taino1979
#justsayn #tbt #1ofmyfavs #NaturalBornKillers #MickeyAndMalloryKnox #RelationshipGoals
naturalbornkillers - mickeyandmalloryknox - relationshipgoals - 1ofmyfavs - tbt - justsayn -
ravissot.pauline - luhbaelivee - roohollah132 - laurentiawulan25 -
instagram
viktoriouslily
Sometimes i laugh when i see this on peoples pages and on FB....if you post it then its a given you like it right?? LOL πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜› #weknowwhatsup #stoplickingyourownballs #youlooklikeatool #likingyourownpics pfffffttttt #yyc #justsayn
stoplickingyourownballs - likingyourownpics - yyc - youlooklikeatool - weknowwhatsup - truth - justsayn -
viktoriouslily : @pnblk7 hahaha #truth πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
pnblk7 : @viktoriouslily haha you're a butt πŸ˜‘
viktoriouslily : @pnblk7 neener neener 😜
workoutwasted : If you love yourself then like yourself
pnblk7 : @viktoriouslily haha if it pertained to meh I might've been offended.. 😝😝😝😝😝
l.nizhoni : Lol
viktoriouslily : @pnblk7 well it must have cuz your first comment seemed rather offended lol
s_a_manick : So true!!!
fixer357 - pnblk7 - rezzin11 - workoutwasted -
instagram
jafo38
#FollowMe #GoodTimes #JustSayN #Stonerforlife #Simpleasthat #FlowerPower #Showing #Love #To #NewFollower
newfollower - love - showing - flowerpower - goodtimes - justsayn - to - simpleasthat - stonerforlife - followme -
jafo38 - gabi_potedeglitter - enrique.salmeron - paddy_flgntlt -
instagram
barbie_girl_333
Yes No Maybe ?? #lmfao #CTFU #hannn #justsayn #lol #tbt #throwbackthursday #cani #imdead #sex #throwbackthursdays #tbts #niggasbelike #whatdatmoufdo #goodmorning #happythursday #xolife
xolife - throwbackthursdays - lmfao - tbt - imdead - sex - whatdatmoufdo - cani - tbts - ctfu - throwbackthursday - hannn - lol - justsayn - happythursday - goodmorning - niggasbelike -
nikkidiamonds - brizziybaby_ - bank1stornotatall - caaptain_dutchmane -
instagram
mannyrozay310
Amen to that !!!! #justsayn #itiswatitis #truquote #quote #newbeginning #opportunity
itiswatitis - newbeginning - quote - opportunity - truquote - justsayn -
silverbacktodamax - sex__one__nine - hunnydu924 - m_marez -
instagram
minaludd
Sike! Ain't no hurt feelings around here lol #ReEvaluateYourself #lmfao #justfunny #mylife #justsayn #Nofucksgiven #idc #facts #truth #realness #ijs #realshit #welp #foreal #always #goodmorning #gm #yup #prettymuch
ijs - lmfao - nofucksgiven - prettymuch - reevaluateyourself - realness - mylife - foreal - facts - gm - justfunny - always - justsayn - welp - goodmorning - truth - yup - idc - realshit -
hashbrown100 - amanduuuhlynn - jess_garza88 - youniquesalinas -
instagram
daveed58
XS Pirate Manifesto: The Philosophy of Disruption “Why join the Navy if you can be a pirate?”- Steve Jobs, Co-Founder, Apple. At XS, we’ve been called a lot of names — disruptive, misfits, even rebels. The names relate to the fact that we are outsiders by design. We didn’t start XS to fit in…we started XS to blaze new trails and change the way people think about what’s possible. John Parker, Chief Sales Officer at Amway once referenced Steve Jobs and said, “If Amway is the Navy, then XS is the pirates.” We agree. A pirate attitude is an infectious mentality that encourages everyone to do more, be more and think differently about everything. In the 1700s, Pirates were known as “villains of all nations.” They operated under their own code and while they had have a villainous perception--they offered something new, the opportunity to connect work and reward. Pirates had ownership in their enterprise. Piracy often meant a better opportunity. They had full share in the success of their ship and they were not bound by the rules that confined the rest of society. When you join Amway, you become an Amway Business Owner. You choose yourself and if your Amway journey includes XS, you are a pirate. XSNation is a virtual pirate ship that crosses boundaries. Sometimes we step over the lines, but we share the common value of respect for the Amway opportunity. This deep respect for Amway’s core—the principals, values and history as well as the business owners who live them—is what drives and directs us to push further. The XS values are about a life of deliberate courage in pursuit of adventure and opportunity. We believe that you have to scare yourself a little bit each day if you want to grow in life. We encourage you to pirate your own story. Start with one true thing. What moves you? What matters? What is big enough, important enough and powerful enough to cause you to create your own revolution? What will motivate you to blaze a trail that connects your work with your own reward? Join XS Nation, build the life you want, become who you were designed to be and remember: “Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate."
noonecalled - checkthelikes - justsayn -
rosspapele : Awesome stuff Dave @nicolepantin_o @rhayward004 @oliviaxaivilo @desiree_veronica @ashleyrenee318 @crrivera_
laurolenzoni : amen
desiree_veronica : Nailed it!!!!!!!!!!!!!!!!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘ @daveed58 @rosspapele πŸ’‚
lionchaser2015 : @risharddixon read bottom
trmorse : @ivapawling @chadcress @vincethebeliever
lagunacarrie : Completely negating the need for "insta"....just sayin'
daveed58 : Who called the Insta police? #NoOneCalled #Justsayn #CheckTheLikes
jonathaninsall : Once a pirate, always a pirate! #PiratePower
alerun2015 - uproar.clan - al21ina - yuukikuratani -
instagram
taino1979
#justsayn #goodmorningig #riseNgrind #food4thought #Fear #LifesAboutMakinChoices #Run #Rise #WatwillUdo
rise - run - lifesaboutmakinchoices - goodmorningig - risengrind - food4thought - justsayn - watwilludo - fear -
laynaa.qynaa - o7eed_ - rewaytyy_ - _alien_life_ -
instagram
Iconosquare feedback