Lol #petrolhead fix! Lightning cable starts to tear. #Replace it? #NOPE! Just fix it. #iPhone #iphoneproblems #iphone6
iphone - petrolhead - iphone6 - iphoneproblems - nope - replace -
illest_nerd : Heat shrink works perfect
ej1project : Yup lol ^_^ no more problems. I did it to all of mine already lol. Even if they hadn't started to rip. @illest_nerd
illest_nerd : Hell yeah it's the best way to keep the life on them going lol stupid chargers giving out within a month or two lol we gotta chill bro miss ya no homo lol
diana_trl - elia315 - beautymarietta -
For real tho....#tinder dudes, know if you text me and it's green, I ain't replyin.... #iphoneproblems #iphonevsandroid #greenbubblestruggle
iphonevsandroid - tinder - iphoneproblems - greenbubblestruggle -
steveelynn : @kenlutz0242 @alanctempleton
zazzypants : #fuckthat #mybootextsingreen #gimmethatbubble
alexandrialies : When people think Apple is better than Samsung. ๐Ÿ™ˆ
theillytrilly : @sevnyc never BABYGIRL!!
theillytrilly : @zazzypants I can make exceptions ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜˜
theillytrilly : @alexandrialies i kid, I kid!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜˜
prema_loca : Lol! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
betafoletto : Hahahah
allisonmixology - steffy7882 - philip_pirrip1 - kristensuraci -
Cause I'm feelin myself w my makeup-less face, nappy head, & fake ass nails ๐Ÿ’› #sundayfunday #selfiesunday #doubleposting #duckyface #iphoneproblems #realliving
realliving - duckyface - selfiesunday - iphoneproblems - sundayfunday - doubleposting -
nanci_1210 : Ur just so beautiful ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
mamalaboy : @apri1__ Mi sobrina linda.
hott_like_firee : And you still slaying it! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜
apri1__ : Thanks babe @nanci_1210
apri1__ : Love u Titi @mamalaboy
apri1__ : ๐Ÿ˜๐Ÿค— xoxo @hott_like_firee
mamalaboy - julzzx3_ - ellmasonx - s_o_p_h_ii_e -
The solution for clumsy teens who keep breaking their iPhones... Fisher Price phone case! ๐Ÿ˜‚ #teenagerproblems #iphoneproblems #fisherprice @mikayyyee
teenagerproblems - iphoneproblems - fisherprice -
mikaylapaulus : my teeth look so crooked
mikaylapaulus : they're not that bad ppl I promise
little_miss_aubrey_may_ : Braces next year. โค๏ธ
mikayyyee : good
lindseyh923 : @mikaylapaulus this is on my explore page
mikaylapaulus : @lindseyh923 GOTTA BLAST
little_miss_aubrey_may_ - jessie.gutierrez7 - mikaylapaulus - ___lia08 -
Our team has been working hard to get more press coverage! LiteWire came in handy when were drafting up emails last night. #LiteWire #Kickstarter #iphoneproblems #brokencable #smartphone #gadget #charging #cable #innovation #iphone6 #startup #samsung #note #android #instatravel #crowdfunding #design #instagood #instalike #instaweekend
smartphone - crowdfunding - kickstarter - instalike - gadget - instaweekend - startup - design - instatravel - brokencable - litewire - cable - samsung - iphone6 - instagood - note - iphoneproblems - innovation - android - charging -
rico_de_bruin - alexia_kamlander - hike_your_butt_off - business_plan_guru -
A little family of deer in the yard this morning. Our dog usually doesn't allow that, but it's raining, so she was curled up inside.
needzoom - iphoneproblems -
hannahrowell11 : And that's as close I could get without scaring them away... #needzoom #iphoneproblems
dayhiker_ : Very nice!! It's always great to see wildlife in the yard..our very large Raccoon friend came for a visit again last night!
dayhiker_ - black_rabbit_studio - sonnashine - lizzie_kittleman -
Yes, this happened today. Thanks to my wonderful sister @ness8604 for passing on her addiction lol #iphoneproblems
iphoneproblems -
_drea_27 - mylifemyrules_trustgod - jorge_sanchez51 - jess_ochoa87 -
Oh my gosh... I just had the hell scared out of me. It's 12:30am, I'm just listening to my music, and out of the blue it just stops. It's like the phone just turns off. So I go to fix it the way I have before, because it's happened a few times. But it won't turn on. It turns on, gets stuck on the apple logo, turns off. Then it told me to connect to iTunes. I had no idea what that meant so I got up, turned the lights on and got my laptop out and googled it. Something about doing a software update from my computer. So I tried that. I got an error code. Now by this point I'm literally crying. It's 12:35 in the morning and I can't get my phone to turn on. I have people I need to talk to tomorrow, and I can't sleep without music. So at this point, my phone isn't showing me the connect to iTunes, it's just stuck on the apple logo. So I google what to do if it's stuck on the apple logo, and then (I still had it plugged into the laptop) I hear the buzzing noise like it started charging. I look over and it turned on as if nothing happened. I'm confused, scared, and relived all at once. Is this happening to anyone else, and does anyone know why? #apple #iphone #iphone5c #applelogo #iphoneproblems #appleproblems #5c #5cproblems #itunes #connecttoitunes #frozenonapplelogo #google #thanksgoogle #softwareupdate #itunesupdate #filecleaning #someonehelpme
frozenonapplelogo - apple - appleproblems - 5cproblems - softwareupdate - google - applelogo - someonehelpme - itunesupdate - filecleaning - iphone5c - itunes - thanksgoogle - iphoneproblems - connecttoitunes - 5c - iphone -
taequinn - keiragough - artislife14 - receive_ig_followers -
What I m doing on a Saturday night... Lol uploading pics to #myCloud ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜†๐Ÿค“๐Ÿ“ฑ!! Yay last 149 pics then I can clear my entire phone album!! I have a fear of "lack of storage" lol ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜
mycloud - iphone - iphoneproblems - iphone6 - neverenoughspace - apple -
iamronniewu : #iPhone #iphone6 #iphoneproblems #apple #neverenoughspace
samedayedit - lisssa_ann - kinseyschofield - saaaadiaaaa -
@kelseayarbrough forgot to post this last night but tried to text "ight" but iPhone be fuckn up lol #iphoneproblems #apple #autocorrect #dinosaur i guess
dinosaur - autocorrect - iphoneproblems - apple -
motivationalmogul - _kaviya_k_ -
I know im not the only one #iphoneproblems
iphoneproblems -
gabbieeastcoast : That find friends app freaks me out ๐Ÿ˜‚
triciamarie__ : @gabbieeastcoast yes super creepy
gabbieeastcoast - amanda_est19xx - jstarr10k - alliepuncture -
Happy weekend everyone! Don't forget to keep your phones charged! The fastest & safest compact dual charging cable is only $11 - 45% OFF retail price! Check the link in our profile to purchase! #LiteWire #Kickstarter #iphoneproblems #brokencable #smartphone #gadget #charging #cable #innovation #iphone6 #startup #samsung #note #android #instatravel #crowdfunding #design #instagood #instalike #instaweekend
smartphone - crowdfunding - kickstarter - instalike - gadget - instaweekend - startup - design - instatravel - brokencable - litewire - cable - samsung - iphone6 - instagood - note - iphoneproblems - innovation - android - charging -
thecrashlabs : Good shot!
retirewithchrys : Are you a professional tourist too? โœˆ๏ธ๐ŸŒ
therealmakinismith : Good job
_yanne15 - venturefundio - migearextremex - sans_air -
[glitch] #finallyfixed #yay #iphoneproblems #me #ThanksGivingTreats
me - thanksgivingtreats - finallyfixed - yay - jokesfromtheinside - iphoneproblems -
dani_bes : I see you sparkling ๐Ÿ˜
mhanna1972 : Looking terrific just have fun with it
daveooi_coathangerhalo : But are you missing your left shoe?....
msbes : #jokesfromtheinside @daveooi_coathangerhalo ๐Ÿ˜œ
eroticthoughts____ - livin_1ife - raj_logan - theequalshop -
Well played #iphoneproblems #iphonie
iphoneproblems - iphonie -
nautistyles - juneejeen - daniel9890 -
The end of the road is finally here for this guy. You've served me well this past 18 months but it's got to the point where the cracks are beginning to show and I've had enough!!! #iPhone #rip #crackedscreen #iphoneproblems
crackedscreen - iphone - rip - iphoneproblems -
sophie_gill89 : Poor you. A new phone and decent case?
scary068 : Lmao!
buuy_f00l0wers_now_ - scary068 - cookingsock - dr.multitech -
Am I the only one that finds this funny ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ is #apple trying to show they aren't racist? ๐Ÿ™„ first filters now I gotta choose my skin colour next time I choose that #emoji ๐Ÿ˜‚ #iphoneproblems
apple - iphoneproblems - emoji -
mani_pawar_ : I want talk with you
daaaanejah.82 - le_messie - shelleyg76 - ericvalencianyc -
This seems to happen to me ALOT!! ๐Ÿ™„ #instapic #instagood #instalike #instamood #instasize #iphoneonly #iphone #iphoneproblems #forevercharging #whyme
iphoneonly - whyme - forevercharging - instalike - instapic - instasize - iphone - instagood - instamood - iphoneproblems -
syazwan.latif - ninagoroshanskayaf4 - bridget22_ill_make_you_rich - torie22_ill_make_you_rich -
Mi celular es Chafita #iphoneproblems
iphoneproblems -
kika_kazt - kkurdel - brookekolb - maksimfaza -
#glitchart LA
losangeles - distortedlandscape - glitch - california - rooftopview - westcoast - beautifulday - winter - glitchart - latenovember - la - lol - briskweather - glitchedout - losangeleswinter - iphoneproblems -
nathanearlrose : #losangeles #winter #glitch #distortedlandscape #rooftopview #losangeleswinter #california #beautifulday #westcoast #briskweather #latenovember #LA #glitchedout #iPhoneproblems #lol
astrofisch : On a roof yet again #neverchange
nathanearlrose : @astrofisch u kno me all too well, my dear friend
lakingsfan24 - estaibio - thedonkeyhote - surreal42 -
Can someone help with this! I kinda upgrade the ios but now my phone looks like this since yesterday. #iphone #ios #upgrade #itunes #charge #iosproblems #iphoneproblems
itunes - charge - upgrade - iphone - iosproblems - ios - iphoneproblems -
dhiitheexplorer : Madali lang yan. Hahaha
adz_parreno : Amo man ni bla ntabo sa cp ko nga isa jun d na mkay-o๐Ÿ˜ž @juneejeen hmblan mku jun if ever mgkay-o imo phone ha
juneejeen : @adz_parreno gn ano mo lang da?
juneejeen : @dhiitheexplorer alam mo to?
juneejeen : @adz_parreno e DFU mode dw da
adz_parreno : Ano na ang DFU mode jun? @juneejeen
juneejeen : Sa google da may steps gn sunod q kaso dw nd gd mag bato ang phone pila pa check sa istore? Pa check q later
dhiitheexplorer : Uo madali lang yan. PM mo ako sa FB. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜
adz_parreno - vocalvisualco - jenniecrdro - floridamontana -
Black Friday shopping? Check out one of the most popular gadgets on Kickstarter! The fastest & safest compact dual charging cable is only $11 - 45% OFF retail price! Check the link in our profile to purchase! #LiteWire #Kickstarter #iphoneproblems #brokencable #smartphone #gadget #charging #cable #innovation #iphone6 #startup #samsung #note #android #instatravel #crowdfunding #design #instagood #instalike #blackfriday
smartphone - crowdfunding - kickstarter - instalike - gadget - startup - design - instatravel - brokencable - litewire - cable - samsung - iphone6 - instagood - note - blackfriday - iphoneproblems - innovation - android - charging -
techiesofig : Keep it up!
rico_de_bruin - briskbars - jbofa - ariadiko -
#heatsa #drinkersclub #iphoneproblems
heatsa - iphoneproblems - drinkersclub -
Somebody lend me an iphone 5S charger... ๐Ÿ˜ž #deadbattery #Iphone5S #IphoneProblems
iphoneproblems - deadbattery - iphone5s -
philip_bichon : I'm getting the 5s should I get gold or silver?
annalabeam : That's actually gold, and it looks better than the silver one. Hehe. But it's still up to you. ๐Ÿ˜Š @philip_bichon
ricajoycele - giftutors -
Who still has one? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #iphone4 #iphoneproblems
iphone4 - iphoneproblems -
nick.deriggi : @de_rose_718
carlaconcarne : @j.velez__ ahhahaha i had to
j.velez__ : That's fucked up @carlaconcarne
cooking_and_loosing_fat - evebechillin - meghanc743 - officialanike -
Haha pretty much all the time when I'm on uni holidays. There isn't much else to do #phone #iphone #bored #mobliephone #landline #mobliephoneorlandline #notsure #onchargeallthetime #charging #iphoneproblems #firstworldproblems #thestruggleisreal
firstworldproblems - landline - mobliephoneorlandline - thestruggleisreal - onchargeallthetime - phone - notsure - iphone - mobliephone - bored - charging - iphoneproblems -
___makki___ : @ki.rr.an
lisssaa_t - shakirathornell - 44julia_hill - _belindaconnelly -
Christmas Hill photoshoot #artsy #shutuprobbie2k15 #supahotfiya2 click my name for the full picture
shutuprobbie2k15 - supahotfiya2 - iphoneproblems - artsy -
sophie.kay.way : EW THE LOW QUALITY
robviedeacon : @sophie.kay.way #iphoneproblems
finn_battersby - aaron_strauss - rachel_hollett - pawla151 -
Before & After for my gal @aineoconnell ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ๐Ÿ™Šโค๏ธ The lighting is different in both these pics girls, sorry ๐Ÿ˜ I had to use two different phones because once again my stupid iPhone died ๐Ÿ˜ซ #prebonded #prebonds #christmas #hairgoals #hairextensions #beforeandafter #curls #ghd #ghdcurve #waves #weavegoals #weaveaddicts #weave #extensions #happyclient #iphoneproblems #potd
weavegoals - beforeandafter - hairgoals - waves - prebonded - weave - ghdcurve - prebonds - weaveaddicts - curls - ghd - extensions - iphoneproblems - happyclient - potd - hairextensions - christmas -
sarajowahery97 - v_che_hair - aineoconnell - wasphair_australia -
IPhones b like. #iphoneproblems
iphoneproblems -
armendberdynaj : Nice wallpaper lol
city_flex : @armendberdynaj its my girls phone. Seems like it did that b4 it crashed
elys_awesome_world : Lol I think it's time I go to the dark side (android) ๐Ÿ˜
empress_6_ - kells.ldn - papii.dez - angiee.sk -
Got my new iPhone case. #TeamDarkSide #iphone6 #iphoneproblems #TeamApple #Starwars #darthvader #macmerise
teamapple - starwars - teamdarkside - iphoneproblems - macmerise - iphone6 - darthvader -
evgeniya_365 - atulhansraj - rocksaltprints - rahuldav10 -
My life right now. I got No charger for my iPhone 6 and my phone is about to go dead flat. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ #iphone6 #iphoneproblems
iphone6 - iphoneproblems -
xsellmarie : Mine is on 8% but I'm too lazy to just roll over and plug it in lol
amazingphi.l : ๐Ÿ˜จ
kelseykels_1996 : It sucks! My iPhone 6 charger cord blew up the other night and it wouldn't charge. So my phone went flat until I had to buy a new charger cord for it. I never want to have my phone go flat ever again! And my phone needs to be replaced as it is Bent and faulty. Thanks to Apple and my local phone carrier. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ข๐Ÿ†๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜’ @amazingphi.l @xsellmarie
xsellmarie : I had to give up my love of iPhone's just because their charger cords are always breaking. And they're so expensive to replace. So I switched to Android 2 years ago. Lol. Samsung Galaxy foreverrrr.
kelseykels_1996 : Is Samsung better? I had a Samsung phone last year, but when I was on my holiday up in Gold Coast, Queensland. Australia. My phone dropped in the water and it wouldn't dry or nothing. So my phone had to be replaced for an iPhone. Now my iPhone is playing up. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜’ I can't win with this phone. It stuffed completely. @xsellmarie
xsellmarie : It's gotten better. Some of the phones that are Android are "water-proof". I'm not sure exactly HOW waterproof they are but you can look into it!
kelseykels_1996 : What phone do you have? @xsellmarie
xsellmarie : Samsung Galaxy S4
deadlyforce - photographworld_123 - jeilsonsantoscosta - fack_you_gote_ -
Secondo una statistica riportata da Fortune chi possiede un Apple Watch, lo controlla in media tra le 60 e le 80 volte al giorno. Per poco meno di 4 secondi almeno 30 volte, ma non per controllare l'ora, solo per attivarlo. #iPhoneProblems #AppleMania #applewatch #instaproblems
instaproblems - applewatch - applemania - iphoneproblems -
balbimanuel - watchshoppe_co - gain_1000_subz - giftutors -
The struggle was real all bleeding summer #iphoneproblems #iphone #soldthatshit
soldthatshit - iphoneproblems - iphone -
edeva_velesy -
When you head to the toilet at work for a mass skive and when u get there you only have 4% battery! Guess I won't be here for long! ๐Ÿ˜ #work #worklife #workproblems #toilet #skive #topskiver #iphone #iphoneproblems #earlyshift #earlyshiftproblems #battery #lowbattery #thursday #4%battery #1%afterthispost #captainamericacivilwar captain americacivilwarbackground #rollon2pm #rollon6/5/2016
rollon2pm - toilet - lowbattery - worklife - skive - battery - workproblems - captainamericacivilwar - rollon6 - work - earlyshiftproblems - thursday - 1 - iphone - iphoneproblems - earlyshift - topskiver - 4 -
alina__larina - thrasher30019 - loirinha_shaddix - zofiazqhorte -
Iconosquare feedback