caelonm
Story of my ducking life! #iphoneproblems #banta
banta - iphoneproblems -
aoibhinndowney - clairem64 - aideenlit - niamhellens -
instagram
gewtv
Apple iPhone 5 Cracked Screen Mobile Replacement Repair Service Guelph GewTV | Done In 35 Minutes Call Text Viber WhatsApp 1-519-265-6494 #apple #iphone #iphone5 #white #iphonerepairs #iphoneproblems #google+ #yelp #guelph #downtownguelph #cityofguelph #gewtv
google - apple - yelp - iphoneproblems - iphone5 - iphonerepairs - gewtv - cityofguelph - iphone - white - guelph - downtownguelph -
john_socialphds - jntelecom - drsmrd - needfixed -
instagram
mrs_michellecandace
Seriously!? 😑😑😑 #notsohappyhumpday #iphoneproblems #upgrademe !!!!!
notsohappyhumpday - iphoneproblems - upgrademe -
mrs_moca_ : 😒😠
soophyaaas : Lol mine looks like that too. That Spider-Man edition 😁 it sucks..
patriciafeliciano_ : πŸ“±Torrance blvd next to Classic Burger can fix it for like $75 bucks or less depending on if it is iPhone 5 or older model :(
mrssalty310 : Time for a new phone finally!πŸ‘
briezie : My phone has been like that for 6 months #twinsies
briezie : I'm taking McCoy to the zoo on Saturday if you wanted to go. I know that Saturday's are hard though. If not, maybe we can meet at the park one afternoon soon.
m.oca - patriciafeliciano_ - soophyaaas - yodrew562 -
instagram
andresimon
So my loan car for the weekend is a new Nissan Pathfinder. It's my first hybrid experience and while I'm all for saving the planet and shit, I'm not super trusting of anything that relies on batteries. Maybe I'm just used to that Apple iPhone life... #iphoneproblems
iphoneproblems -
codyphillipsracing : #imwitcha #newzealandtousa
bgkass - cameronb90 - azhar_gm - d_mctosh -
instagram
lacie_powers85
#truth #iphoneproblems
iphoneproblems - truth -
sarahxshae -
instagram
emmeneses
Shiiizzz! πŸ™Š May cord protector na't lahat, nasira padin. 😞 Parang love, iningatan mo na ng tama iiwan ka pa din. Damn you! Wala talagang Forever. πŸ’” Hahaha. 😁 #WhoGoat #Iphoneproblems
iphoneproblems - whogoat -
abhierighthere : Hugot pa more nak hahaπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
emmeneses : Hahahaha! Ang lalim eh noh. 😁✌️
rapvgo : Lol
say.kels - atosevski - style_eko - jacobhumm -
instagram
nagato_226
I really wish my phone would stop shutting down at anything lower than 20%. It will seriously just turn off and won't turn back on until either plugged in or if you let it sit for an hour or so. It's so damn annoying! #iphoneproblems
iphoneproblems -
shinytrade : Had the same prob with my iphone 4 and 5 xD
manahil.swag - kawaii_pikachu_addiction - bleach.yoruichi - krausekaylin_ -
instagram
wtfitspotatoknees
Siri did not approve my language .. #whoops #sirisucks #siricalledmestupid #iphone #firstworldproblems #icusslikeasailor #wtf #siri #iphoneproblems #whitegirlproblems #whyamiawake
whoops - siri - firstworldproblems - iphone - wtf - siricalledmestupid - whitegirlproblems - sirisucks - icusslikeasailor - whyamiawake - iphoneproblems -
cantgetrightwhite - jtdelly2 - derek.jackson57 - peterbanirclothing -
instagram
mazda_to_monte
Phones camera fucked up. Great #iphoneproblems #selfie #frontcamera #blonde #blondie #pink #hollister #iphone #crecked #pretty #beautiful #latina #Portuguese #cuban #spanish #cargirl
beautiful - portuguese - iphoneproblems - selfie - cargirl - blondie - crecked - spanish - blonde - pink - cuban - frontcamera - iphone - pretty - hollister - latina -
mikhaellai : I love how soft this photo feels. I actually also really like pink on you. Beautiful!
mikhaellai : one last thing, comment on my recent pic maybe?
jimmysimpkins : Beautiful
thedailycupcakechannel : ❀️
drose151 - alexandraarvelaiz - dk_rblife2310 - joshwmcgarrity -
instagram
_simplyraven
Oh,thats just me waiting on UPS to bring my 6 Plus....#iphoneproblems #mustbecomingfrommars #6plus #whereisthisphone #teachingmepatience
teachingmepatience - whereisthisphone - iphoneproblems - mustbecomingfrommars - 6plus -
_simplyraven : lmaoo its still being made apparently, on another planet πŸ˜’πŸš€
4everstrong13 : Me two he cops kept mines :(
4everstrong13 : Who's the cutie cheethotness
_simplyraven : damnnn that sucks @4everstrong13
4everstrong13 : Yup so I had to get a replacement and it's still being made in that planet yours is being made at smh. For the meantime I'm using a 5c pink smh story of my life πŸšΆπŸ”«
4everstrong13 : That's cause my better half left me πŸ’”
_simplyraven : lmfao omg pink 5c πŸ˜‚, horrible
4everstrong13 : Don't tell me twice my daughters phone while she macks a 5s😩
selfmadeteffy - 4everstrong13 - jensanteramo - boli1334 -
instagram
maya_theunicorn
My phone is being weird.. It keeps switching for iTunes Radio to Spotify. And I want to listen to Spotify ;~; can I have help. • • • • #doodle #drawing #draw #draws #drawingislife #stabilo #stabilopens #sketch #sketching #sketches #sketchbook #iphoneproblems #doodling #doodles #mysketchbook #ocdrawing #oc #animeoc
sketches - draw - sketchbook - sketch - ocdrawing - doodles - animeoc - stabilo - stabilopens - draws - doodle - oc - sketching - iphoneproblems - mysketchbook - doodling - drawing - drawingislife -
kayturp - dayramoo - juventiast - eddemocles -
instagram
thailainthesky
I am so annoyed at this bloody thing right now. #sadface #iphone #apple #ios8 #ios #operatingsoftware #appleiphone #iphone4S #iphoneproblems #text
sadface - apple - text - ios - ios8 - operatingsoftware - iphone - appleiphone - iphone4s - ffs - iphoneproblems -
amandae1982 : Doesn't seem to work well on the iphone4 either! Boo!!!
trimere : Is it slow as heck?
thailainthesky : @amandae1982 Boo indeed!
thailainthesky : @trimere / It was, but I've now had to restore it to factory settings. Quicker now, of course, but lost a bunch of photos & all my messages. #ffs
trimere : πŸ˜”
ilovenewtech - mightydragonstudios - clashofclans.freegems__ - schmanneka -
instagram
mcg_937
UGH!! Lost contacts in phone, if you like me enough to still be friends.. Hit me up with a text. #iPhoneproblems
iphoneproblems -
that_bmx_bitch - jordanhodge119 - domoniqueraye - ryanpfender -
instagram
boucher98382
Yep. That just happened. #stepitupsiri #iphoneproblems
stepitupsiri - iphoneproblems -
dandelionandburdock - rachelbee92 - sara_victoria - dutchgrammehr -
instagram
lilbosslady827
@applebees #YourProblemNow #ctfu #thishadmeweak #iphoneproblems
yourproblemnow - thishadmeweak - ctfu - iphoneproblems -
lilbosslady827 : @luxgangjbaby_donutman
papi.no.seeds : Frfr
luxgangjbaby_donutman : 😭😭😭🍎
kariah15 - uglyfunnynigga - viralfunny - weare_marshall4 -
instagram
vvlfgang
Oh shit so sick
iphoneproblems -
angelaanita : Ohhhhhh snapp
amberruddick : Sly
brvndontess : It wouldn't load 4 me
vvlfgang : @brvndontess #iPhoneProblems
neilm1811 - angelaanita - amberruddick - wackywhitton -
instagram
des_steed
So look what I did... πŸ™… #atleastitstheback #stillworks #goodjob #iphoneproblems
goodjob - atleastitstheback - stillworks - iphoneproblems -
princess_aylad : Where did your super case go?
lisachadwick_ - rmfreeland - leah_kaplan23 - redmonkeyjunki3 -
instagram
map2thousn1
My idea idea for the 2014 office #pumpkin carving contest! πŸ”ͺπŸŽƒ #storyofmylife #iphoneproblems #FML
storyofmylife - fml - iphoneproblems - pumpkin -
laurenmseder : Umm.....
supersammm7 : Love this!
map2thousn1 : I wrote idea twice. Oops lol
deannafifi : @map2thousn1 I didn't even notice. Lol
ellen_raffaelle - aarontharp_official - slustig - mdickswerf -
instagram
luchanagatica
Hey, does the iPhone 6 come with somebody who knows your fucking name? #siri #wcw #nope #notmyname #deadtome #iphoneproblems
notmyname - wcw - deadtome - siri - nope - iphoneproblems -
davidwatts1978 : You lost the line there Pam @dillonesque @elvissarahjane
caimanwind : Lol
elvissarahjane : @davidwatts1978 Brilliant! Just return the phone and come back in
davidwatts1978 : @elvissarahjane LMFAO as part of a montage piece
theformerlyyoungtim - mariadellegrazie - elexisjade - deblooksgood -
instagram
mrsroberts365
Everyone keeps talking how they wish they hadn't updated...... I can't stand to see these red dots on my phone.... It's driving me crazy!!! What do I do?!?!? #iphoneproblems #ocd
iphoneproblems - ocd -
getmorefashion -
instagram
thamarav
Oh! Really?!!! πŸ˜³πŸ‘€πŸ˜³ #iphoneproblems #helpme
helpme - iphoneproblems -
fatimasantos25 - _psegundo - tonvale - sankakuparalelaenorte -
instagram
masonwells2
Thanks for the love @mericanmx βœŠπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨ I feel so blessed to have the #love and #support from all the #MotorCrossCommunity and #Family, #Friends, and my #Sponsors. Thanks a million everyone! It's not everyday that you see this much love ☺️ #MxKid #motorcross #bestsport #masonwells2 #wellsboys #supportyourlocalMXkids #brapppppppp
mxkid - motocrosscommuinty - supportyourlocalmxkids - love - family - bestsport - support - motorcrosscommunity - sponsors - pics - masonwells2 - iphoneproblems - brapppppppp - sweet - win - wellsboys - friends - mx - motorcross -
mericanmx : Anytime dude! Keep ripping πŸ‘ŒβœŠ
masonwells2 : @mericanmx everyone go follow. ☝️☝️☝️☝️☝️ for some #sweet #mx #pics
masonwells2 : @mericanmx βœŠπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨
masonwells2 : I meant #MotoCrossCommuinty #Iphoneproblems πŸ˜‰β˜ΊοΈ
masonwells2 : Everyone please go to @cobramotodaily and like my pic and tag some friends on my pic to help me #Win πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
masonwells2 : @jodi.burrowsfreitas can you ask them how I go about contacting them for a sponsorship? I would love to represent VP Fuels at all my races??? I travel to all the local tracks and do several different race series πŸ˜‰πŸ‘
hollidgeearlene - annie_xxox - jessai41834irving - rodifreda -
instagram
youngamericana_
πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚ #IphoneProblems #HeStupid #Hilarious #Comedian #NoChill #Android #Iphone @dcyoungfly
comedian - iphoneproblems - hilarious - hestupid - nochill - android - iphone -
jona_alvarez - keith_cole1 - iam_quezzy - oskarmontalvo -
instagram
kamojurn
Not sure if it was worth the wait. #iwokeuplikethis #iphoneproblems
iwokeuplikethis - iphoneproblems -
bilal2720 : Grand opening must of been F-Ing AWESOME
spitzygram - primefitelite - tradermase - shawnrougeron -
instagram
bostonsbest1
If you are trying to reach me and you can't it's because my phone is messed up. Its only receiving iMessages at the moment when on wifi. Hope to have it fixed by end of day. Just inbox me here if you need something. Thanks #iphoneproblems #phoneproblems #iphonebroken
iphonebroken - iphoneproblems - phoneproblems -
mrfunnypie : @jake_cardines
jake_cardines : that's the 3G I gave you @mrfunnypie
bostonsbest1 : @jake_cardines πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
instagram
oni_m
This really worked last night hahaha #AsiansBeLike #LetMeFixYaPhone #TheyJustSmartWithEverything #AndTheyLoveRice #Lol #LoveMyAsiansTho #IphoneProblems #AsianJokes #GottaTryThisOneDay #GonnaSeeARandomAsianInMyHouse #ThankYouComeAgain πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
andtheyloverice - theyjustsmartwitheverything - letmefixyaphone - asianjokes - lovemyasianstho - lol - thankyoucomeagain - asiansbelike - gonnaseearandomasianinmyhouse - gottatrythisoneday - iphoneproblems -
dice456 : Lmao
steveymonti : @killa_kimchi @skum_saves
_nin0 - mr1unz - mr.heavy - dice456 -
instagram
vangievillaver
Was obsessing over this for more than 2hrs redoing it thrice bec i got OC. I wish i could do this for a living and get paid as much as my day job rate. Haha! #GetCrafty #iPhoneProblems #PinkOnPinkOnPink πŸ™†πŸ™†πŸ™†
pinkonpinkonpink - iphoneproblems - getcrafty -
instagram
jacky_vdh
And that probably won't even be enough!!!! #iphoneproblems
iphoneproblems -
tersia12 - nadzrudman - laurendeg - lesliee.baby -
instagram
cherrellewright
If you have an iPhone this is the word you will use on a daily basis! #iphoneproblems #autocorrect
autocorrect - iphoneproblems -
dreamer_rfc - kristina1712_xxx - carlygreen_ - vinnyhill -
instagram
zlisbeth87
My name is Zuleyka and I have a 🍎 apple problem...I'm a addict not to mention I couldn't find my iPhone 3 box😫....#loyaltoapple#addict#apple#appleornothing#iphone4s#iphone5s#iphone6plus#iphone6plus#appleboxes#appleaddict#iphone#iphoneproblems#aboutthatlife#boutit#ipadmini#allwhite#holygrail
apple - holygrail - appleornothing - boutit - ipadmini - iphone6plus - addict - appleaddict - appleboxes - allwhite - aboutthatlife - iphone - iphoneproblems - loyaltoapple - iphone4s - iphone5s -
brodaole : Appleholic Anonymous is required urgently πŸ˜›πŸ˜πŸ˜
zlisbeth87 : Tell me about itπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @brodaole I didn't put in my iPod box too 🍎🍎🍎
scottbthrustin - nazr_abdumalikov - lois.dalton2014 - coynelvira -
instagram
mogwai36
Waiting to find out if your screen is cracked is like waiting for results on Maury. @stephhhfoxx #iphoneproblems #iphone #knockonwood #teamiphone #funny #funnyvid #kingbach #Android #damn
funny - knockonwood - teamiphone - kingbach - damn - iphoneproblems - funnyvid - android - iphone -
2_oxygen : Lool
teamdbfitness : I've done this to your sister before TWICE!!!
mogwai36 : @teamdbfitness lol ur a jerk, new phone and she never puts it in a case
teamdbfitness : I know.. I was like FAWK!!! SOB!!! Fuck Yo IPhone
stephhhfoxx - 1dj_mac - el_jefe_909 - class_adam -
instagram
swish.im_ballin
#goodnight #iphoneproblems #dumbshii #zzzzz #loner #sleep
goodnight - sleep - iphoneproblems - zzzzz - dumbshii - loner -
kdonnae_ : Just hit the lock button πŸ˜‹
angelic_10 : πŸ˜‚
sweetly__bitter - alana__holt - x.chocolateee - pink_kuxsh -
instagram
meagangreenuk
#autocorrect #damnautocorrect #ducking #iphone #iphoneproblems #technology #firstworldproblems #laughs #funnybecauseitstrue #swearwords #swearing #curse #whoops #whysoserious #instafun #instapic #instagood #instadaily #picoftheday #jokes
swearing - whoops - instapic - laughs - whysoserious - instadaily - technology - damnautocorrect - swearwords - curse - funnybecauseitstrue - autocorrect - instagood - firstworldproblems - jokes - iphone - instafun - ducking - picoftheday - iphoneproblems -
andymiskimmin - louise0506 - kyle_waddoups - ellamorgan92 -
instagram
Iconosquare feedback