miss_dunlap96
Imma just leave this here.... #ilovelecrae
ilovelecrae -
kay.lew - innessa_1 - weyheykaitlynn - _itsbiancaaa -
instagram
thenakk_your_boss
I'm brand new.. #Lecrae #TellTheWorld #brandNew #ILoveLecrae
telltheworld - brandnew - ilovelecrae - lecrae -
willjhenderson - benjahmusic - girlfriendsconf - jonny.ayala -
instagram
thenakk_your_boss
#WorkForJesus #ILoveLecrae #Sway #LeCraaeee #JesusChrist #HolyGhost #DatFlowDo #TheTruth #NiggaBeFreestylin #5FingersOfDeath
datflowdo - jesuschrist - holyghost - ilovelecrae - workforjesus - thetruth - lecraaeee - 5fingersofdeath - sway - niggabefreestylin -
dj_changamire : You watch swayyyyy????
thenakk_your_boss : @changamire_marz for sho nigga , Sway is ma nigga! Sway and Charlamagne .. They're the truth!!
dj_changamire : Charlamagne can be extremely arrogant at times
thenakk_your_boss : @changamire_marz true but Charlamagne will put you in your place real quick... I think he's only arrogant to arrogant bastards like 'Ye
ms.natalie__ - mab_promo_account1 - darkyoshi5 - dj_changamire -
instagram
amyglassner
#lecraeonfallon #lecrae #ilovelecrae #legit #christianrap #watchit
christianrap - lecrae - lecraeonfallon - ilovelecrae - legit - watchit -
prayapp : you should follow @instapray my favorite account
destaneefreeman : What! That's awesome!!
burley_strong - m4gan_ - christianclothing - emilyturner401 -
instagram
nikayi
Aaahhhhhh!!! 😱 i'm so excited to watch my first ever favorite christian rapper @lecrae tonight on @fallontonight 😁 guess who will stay up late πŸ˜‰ pls. Tune in! #lecrae #thetonightshow #fallontonight #ilovelecrae #anomaly #lecraeontonightshow #awesome #exciting #bae #amazing #christian #rapper #Godfearing #christianrapper #sunnies #cool #swag #favorite #tunein #watchhim #repost #regram #watchtv #lecraefan β€πŸŽ€πŸŽ§πŸŽΌπŸŽ΅πŸŽΆπŸ‘β€πŸ˜
regram - lecraeontonightshow - christian - lecrae - favorite - awesome - christianrapper - godfearing - fallontonight - exciting - tunein - lecraefan - repost - swag - watchtv - rapper - amazing - bae - watchhim - cool - anomaly - ilovelecrae - sunnies - thetonightshow -
makaihbeats : Sweeet
nikayi : Thanks @makaihbeats πŸ˜ƒ
madeformoreco - chaseswaney01 - smooth_christians -
instagram
olivia_mccord
anom·a·ly \Ι™-ˈnä-mΙ™-lΔ“\ noun plural anom·a·lies Someone or something that is abnormal or incongruous, or does not fit in; an anomalous person or thing ITS HERE PEOPLE! I got mine! #finally #thesystemdidntplanforthis #anomaly #116 #ilovelecrae #unashamed
finally - 116 - ilovelecrae - anomaly - thesystemdidntplanforthis - unashamed -
kristen.blair : AHHHH😍
olivia_mccord : Ikr I can't deal right now! So pumped! I love it! @kristenb_kickin
mary_grace_chaney : His new album is AMAZING!!!!
olivia_mccord : Isn't it though I love lecrae 😍 @mary_grace_chaney
b_thomas7 - mchood26 - jake_nobles13 - antonani20 -
instagram
runner99_
Lecrae, kj52,mitch langley ufc fighter phil davis, tyrone.flowers, (kstate players tre walker and tyler lockket) did a amazing job last night!!! So glad I went! @momto8mm #bestconcertever #ilovelecrae
ilovelecrae - bestconcertever -
mountaintoptime - ash_treez - alec_butcher_8 - kelsey_ann_1116 -
instagram
missmetrostlouisot
Concert in Des Moines!!! #everfound #newsboys #lecrae #tfk #awesome
newsboys - lecrae - tfk - newsboysrock - ilovelecrae - awesome - everfound -
dreamgirl4god : #currently here too!
missmetrostlouisot : Its awesome!!!! #newsboysrock #ilovelecrae @dreamgirl4god
narddog_01 : When lecrae came on I was closer up to lecrae and oh my gosh it was so much better than WOW the bass was insane
missmetrostlouisot : I loved Lecrae so much!!! @squirtsmacintosh1
narddog_01 : Yes he was so amazing and definitely the loudest one there!
alexarabas - missmetrostlouisot - 0liviamchenry -
instagram
musicfan116
#IloveLecrae!!! @lecrae repost from @116clique_quotes I love this soooo much!!!! :)
ilovelecrae -
mcpodly - xxrebellenopainisforeverxx - jsshra -
instagram
thefakemichaelsanders
God works in mysterious ways!!! Didn't get to go to the concert but I saw LECRAE at the Boardwalk in Shreveport at the Nike factory store! Talked to him for a minute and got a pic!!! This so beats any concert! Got to meet one of my heroes in person!! So happy! #lecrae#godhasaplan#solucky#ilovelecrae#whataretheodds?
ilovelecrae - godhasaplan - solucky - lecrae - whataretheodds -
davidalreadyfly : Do you want a shoutout? visite us @beastoftheeast23
thefakemichaelsanders : Yeah how do I do that?
amanda_artea - _ksena_kvasnevskaya_ - el_pelonn_ornelas - davidalreadyfly -
instagram
rissynicole
The closest I will ever get to touching @lecrae! Words cannot describe how much I freaked when I saw this! πŸ˜»πŸ˜†πŸ’•πŸ™ #ilovelecrae #winterjam2014 #soexcited #muchfun #myimaginaryhusband #wifi #lecraewifi #lovehim
winterjam2014 - ilovelecrae - wifi - soexcited - myimaginaryhusband - lovehim - muchfun - lecraewifi -
willjhenderson - bethanydiiane - al.smith_ - kristinnwest -
instagram
catastrophic_catastrophe
Soo I just made it home from #winterjam @winterjamtour in #littlerock #Arkansas and it was soo fun #ILoveLecrae #omg #christian #music #loveit #faithtabernacleapostolicchurch #tfk #thousandfootkrutch #amazingbands #crowds #peeps #prayers
omg - tfk - prayers - loveit - ilovelecrae - faithtabernacleapostolicchurch - peeps - arkansas - music - littlerock - christian - amazingbands - winterjam - thousandfootkrutch - crowds -
officialtfk - souljahga - gash26 - _sydneydt -
instagram
flywithblondie
Awesome night!!! I got a high five from #Lecrae doin his thing! He raised the roof!! #background #boycanrap #preach #ilovelecrae @lecrae #winterjam
background - lecrae - boycanrap - ilovelecrae - winterjam - preach -
ash_leigh07 - dharialawwad - untamed_beats - drp4u -
instagram
mackenziejoybender
They probably think I'm rolling. #LECRAE πŸ˜πŸ˜ŽπŸŽ‰ #winterjamtour #christianrap #ilovelecrae #imturnt
christianrap - winterjamtour - imturnt - ilovelecrae - lecrae -
mellamojessgregory : Love that song
mackenziejoybender : @lecrae
juliawilson_15 - travelin_splits - alaina_simmons - mikaelabender -
instagram
marthaurias
OMG!!!😱 REAL LECRAE LIKED MY PICTURE!!!! 😍😁😊 THANK YOUUUU!!❀️😘 #thankyou #lecrae #thebest #ilovelecrae #realLecrae @lecrae @lecrae @lecrae @lecrae @lecrae @lecrae
lecrae - reallecrae - thebest - ilovelecrae - thankyou - 116 - winterjam - winterjam2014 -
marthaurias : #116 #winterjam #winterjam2014 #thebest
fgar1024 : hey there goes me! :D haha
mariadelcarmenn__ - fgar1024 - darian_williams14 - sovereigntynyc -
instagram
heathergracegarrett
#116 #lecrae #andymineo #derekminor #tedashi #kb #gcu #iprobablyspelledthosewrong #funnight #ilovelecrae :)
standing - kb - derekminor - lecrae - floor - tedashi - ilovelecrae - 700 - andymineo - 116 - gcu - funnight - unashamedtour - iprobablyspelledthosewrong -
heathergracegarrett : #unashamedtour #standing #floor
heathergracegarrett : Omg #700 photo
thereala3 : Jesus!!
shauntay090612 - heathergracegarrett - liveforevernyc -
instagram
nanikiddo
Church clothes volume 2 IS IN MY HANDS. GLORIOUS DAY. #crae #myboy #killedit #soproud #fav #omg #crying #truth #cantdeal #jesusisgood #omg #omg #OMG #stopwhatyourdoing #godownload #ilovelecrae @lecrae YOU DID IT. IM THROWING YOU A PARTY. love you:)
jesusisgood - omg - truth - cantdeal - myboy - ilovelecrae - fav - crae - killedit - crying - soproud - godownload - stopwhatyourdoing -
meaganlbrannan - bwoodsjr - _dopenay_ - junbugtay -
instagram
abby.gayle
YesπŸ™ŒπŸ™ #ilovelecrae
ilovelecrae -
caseyrb99 : Dude i just put that up @abby_johnson1051
abby.gayle : I know I stole it from you! @caseyrb99
caseyrb99 : I got more likes though!! Lol
caseyrb99 : @abbygayle1051
abby.gayle : Little boy, does it look like I care?! Lol jk @caseyrb99
caseyrb99 : Haha i know i was jk lol @abbygayle1051
gage_quarles - abby.gayle - liz3604 - natalie.brenes -
instagram
kool_kat96
My art project πŸ˜„β€πŸ˜„ #boss #lecrae #rebel #ilovelecrae #christian #rap #christianrap #thebest #ilove #bejealous #awesome #bossome #glitter #sparkly #glittery
glittery - christian - lecrae - christianrap - thebest - ilovelecrae - sparkly - boss - rebel - rap - bossome - ilove - bejealous - glitter - awesome -
freddesulme - citytakers - richrhymes - kaylapokeyslow -
instagram
idl3_t33n
This #really made me #laugh uncontrollably #haha #regram #LECRAE #bible #truth #instalike #proof #rap #music #ilovelecrae #fan
regram - bible - rap - lecrae - instalike - ilovelecrae - haha - truth - music - laugh - fan - proof - really -
king.hutch : He's awesome!!!!
idl3_t33n : I know! He's great! @birdman_thutch3
king.hutch : Awesome man!!!
halie6711 - thisusernolingerexists5009 - kileemariiee_ -
instagram
ms_pinder
LECRAE HIMSELF!!!! #LecraeConcert #ItWasWorthIt #GoodThingITackledHomeworkYesterday #iLoveLecrae
itwasworthit - ilovelecrae - goodthingitackledhomeworkyesterday - lecraeconcert -
secondlyshamilah_ - tinsea89 - swagpapi_305 - woahnarob -
instagram
faitherzb
Listening to that LeCrae on Xbox! #ilovelecrae#jesusmusic#realloud#wegottapraisehim<3
ilovelecrae - wegottapraisehim - realloud - jesusmusic -
sweetannie21 - amandarodrigue_s - woahnarob - whitwhit29 -
instagram
_caitlynlittle
His new album > #ah #ilovelecrae #rap #christianrap
ah - ilovelecrae - christianrap - rap -
moejojoojoe : So hardcore! #myfavorite is #thedrop
_caitlynlittle : From his album? @king_by_word
moejojoojoe : Yeah! It's like the first song.
_caitlynlittle : I'm gonna have to go check it out now. Lol @king_by_word
moejojoojoe : Haha! It's totally worth it. I'm Joseph by the way!
kayy_niquee : O M G , I lovvveeee this song. :) @_caitlynlittle
katie_geefou - aannntt - kayy_niquee - moejojoojoe -
instagram
mrs_scevers
#picstitch #lecrae #unashamed #gcu #ilovejesus #ilovelecrae @vansan91
picstitch - gcu - lecrae - ilovejesus - ilovelecrae - unashamed -
maya.whayy - sarahthatcher - walkinlove - jimjamya -
instagram
paigeprocknow
Look what I got today!! $5! #yesplease #ilovelecrae
ilovelecrae - yesplease -
stewy_love : #lecraealltheway! :)
stewy_love - susannahjoy - san_gv - unendinglovedesigns -
instagram
_caitlynlittle
#wordstoliveby #ilovelecrae #manofgod #christianrapper #lol β˜ΊπŸ’–
christianrapper - ilovelecrae - wordstoliveby - lol - manofgod -
aimie_lea_boo - _emily_allemamd_ - southern_disney_belle - ashco_9514 -
instagram
lilliantheshortmexican
AHHHHHHHHH!!!! πŸ˜²πŸ˜±β€πŸ’™πŸ’šπŸ’œπŸ˜β˜ΊπŸ˜ #lecrae #gravity #love #justdied #awesome #amazing #ilovelecrae #speechless
love - lecrae - awesome - gravity - speechless - amazing - justdied - ilovelecrae -
kpaschy - shawnburkeenterprises - savarimuthus - lilliantheshortmexican -
instagram
haleymigl
"Let me see your face; let me hear your voice. For your voice is pleasant, and your face is lovely." -Song of Solomon 2:14 #elephant #necklace #sweater #ilovethissweater #hadanOKday #songofsolomonissosweet #Lecraesnewalbumcameout!#gravity #bouttolisten #superexcited #ilovelecrae
bouttolisten - ilovelecrae - lecraesnewalbumcameout - gravity - songofsolomonissosweet - ilovethissweater - elephant - necklace - sweater - hadanokday - superexcited -
thelouun : Please follow me! I will update new handcrafted necklaces!!
hannah__schiller - whitneylwelch - _maneuverr - haleymigl -
instagram
Iconosquare feedback