_call.me.queen_
My Sick #Selfie #Ugh #HateBeingSick #JesusTakeTheWheel #FixItJesus #iFeelLikeDeath
jesustakethewheel - ugh - ifeellikedeath - fixitjesus - selfie - hatebeingsick -
__collegeboy - iamjasminecierra - x___queenkayy -
instagram
bonnienotbunni
I'm gonna whine( or even wine) so much after this test. Gosh! #ifeellikedeath #tired #nosleep #whiner #winer #mindfck #haha
nosleep - ifeellikedeath - winer - tired - mindfck - haha - whiner -
romaineqxiomara - nellyntapu - btw_shesasanda - therealdeemore -
instagram
kaylahargett
It's a triple shot morning πŸ˜‘πŸ˜΄. I'm keeping the office lights off all day... Uuuggghhhhhh #coffee#friday#pumpkinlattessavemylife#ifeellikedeath#threedayweekend!!!!!#musthave#morning#workstuff
coffee - threedayweekend - friday - pumpkinlattessavemylife - morning - ifeellikedeath - musthave - workstuff -
katieapetras - kelleeqwcora - nyna_mcneen - stewieb80 -
instagram
xmiss_ellex
Do you know what is worse than this happening? Being pregnant and this happening!! Here's my vent for the day- Dear parents of sick kids, have some F**king respect and DONT bring your sick kids to play groups/ day cares/ catch ups! I know it's hard to stay inside and you get bored- believe me I know! But what's even harder is having been given a horrible virus while pregnant! Did you know not only can I pass it to my child who I don't need sick either, but having fevers and stuff can actually harm my unborn child!! Have respect for other and their kids! 😑😑😑 for the first time EVER in 2.5 years since having my daughter I actually had to ask my in-laws to take her because I'm stuck in bed pregnant, fever, can't swallow,shivering & achy and Zac can't take time off work because we need the money to survive- and it killed me to ask! It was horrible! I've never asked anyone to watch harmony and it was like a knife to the chest ..if your kid is sick, take them to the dr, or keep them home until they are better, no one else needs your germs! Specially me & my children! Gahhhhh ... End vent #sick #virus #viral #flu #pregnant #pregnancy #fever #someonepassatissue #vent #parents #toddlers #sickkids #children #havesomerespect #imdying #ifeellikedeath #cold #hot #achy #shivering #fuckyou
vent - imdying - fever - achy - sickkids - shivering - toddlers - virus - someonepassatissue - pregnancy - cold - children - viral - pregnant - fuckyou - flu - hot - parents - sick - havesomerespect - ifeellikedeath -
shannny__x : Agree!!! Most frustrating thing as a parent.
staceeeylee : I thought harmony slept over every Friday night to watch the football with josh?! Hope your feeling better.. We were all at the doctors sick today!! Must be going around! Hope harmony is feeling better to x x
laugh_genius - valeriaf13 - mica7s7 - thepeanutlife -
instagram
sunshinebear_
#sickselfie #ifeellikedeath #pplandtherenastygerms #stayawayfromme
ifeellikedeath - sickselfie - pplandtherenastygerms - stayawayfromme -
m_ted13 - dantarshi - paige_aweau -
instagram
kaitlynxiong
Josh broke my only coffee mug so I have to use a actually coffee cup. I'm running on 3 hours of sleep and I've been up since 5! WOOHOO! πŸ˜­πŸ˜©β˜•οΈ
me - teamnosleep - coffee - tooearly - eh - tired - hha - woohoo - ifeellikedeath - scrubs - cna - girl - ihatejosh - desperate -
kaitlynxiong : #me #girl #coffee #desperate #eh #tired #ifeellikedeath #ihatejosh #hha #cna #scrubs #woohoo #tooearly #teamnosleep
jennifer_xiong18 : He better buy you a new one!
kaitlynxiong : @jennifer_xiong18 this is the 2nd one he broke! And he was super crabby this morning so I better ask him when he's not so cranky, he's like a child!
ohheyitscc - kathrynlinnemann - lengmher - johnlson -
instagram
brandacemorrow
Celebrating on a Wednesday? #genius #ifeellikedeath
genius - ifeellikedeath -
chelseyisakson - awooden4 - faithflores512 - kristinnicole89 -
instagram
xtinaa_chavez
Omg Been Sooo Sick Thess Past 2 Days. 6 Pounds Down Tho! Ahaa #staying home #movies #stomachflu #saltinecrackers #gingerale #Gatorade #sosick #virus #health #whyme #Ifeellikedeath
staying - whyme - sosick - ifeellikedeath - movies - virus - saltinecrackers - health - gatorade - gingerale - stomachflu -
sittler_denise - marinaleah - shalailanallaseth - _jackyjuarez__ -
instagram
ang4kd
Why do they make these things so damn hard to open? Don't the realize sick people are weak?!! #childproof #adultproof #tooweaktoswallow #ifeellikedeath
adultproof - childproof - ifeellikedeath - tooweaktoswallow -
amberdle - imcorky24 - pixeljr -
instagram
moria10k
Mission peak #wedidit #Ifeellikedeath #gettinginshape πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
wedidit - ifeellikedeath - gettinginshape -
vivvay : I've always wanted to hike mission peak! How was it?
moria10k : It's absolutely insane and intense.. I thought I was going to die multiple times lol @vivvay
courtk007 - smudgymallard - madair1 - lindsaylou4 -
instagram
xo_reinaboricua_xo
On my sick flow :( ughhh #ifeellikedeath #prayforme #lordhelp
lordhelp - ifeellikedeath - prayforme -
keisha32_ - tonyb2768 -
instagram
kaylabrianna_
I'm sick and he's over here playing Grand theft Auto.. Yeah thanks for taking care of me #ilovehim #ifeellikedeath
ilovehim - ifeellikedeath -
alannadawn_23 - basic._destiny - faisal_salem11 - macyamaine -
instagram
pandapeppers91
You know when you feel like shit and your whole world is shit, it's life #shithappens#whenwillicatchabreak#fuckmystomachhurts#fuckit#notmyshirt#ifeellikedeath
whenwillicatchabreak - fuckit - fuckmystomachhurts - notmyshirt - ifeellikedeath - shithappens -
brad_w_frhouse - kirk_dudee - low_filter_racing - ra65drewstr -
instagram
davepeabody
Did work tonight. #boxing #fitness #ifeellikedeath
boxing - ifeellikedeath - fitness -
orsonstorm : Nice pic!
mikeycupcakes - tb_fitness2 - _mista.move.weight_ - _catheis_world -
instagram
marydaiallday
She looks how I feel. #mondays #ifeellikedeath #rp #ugh #ineedamassage πŸ’†
ifeellikedeath - ineedamassage - ugh - rp - mondays -
jaredgresh : @lauragresh
lauragresh : @tiffg716
that_bro_u_know : I just pissed myself LMAO
n_gangstaa : Lmao
jay_pitbull_frazier : How true!!
kristinasanan - vineet2727 - qadc - bzamzam -
instagram
sweetsourr
Super close up hungover selfie #ifeellikedeath
ifeellikedeath -
mjolnirauditore - serenen_m - cai_bear -
instagram
jaclyeen
So, the dark brown one is my birthmark which means I woke up with so many damn bruises. What happened here yesterday? #ifeellikedeath #tryingsobriety #drunkmadness #takingalongbreak #thanksfortakingcareofme #blackout #bodyhurts
thanksfortakingcareofme - ifeellikedeath - tryingsobriety - drunkmadness - bodyhurts - takingalongbreak - blackout -
tevitahalaholo : LOL! Looks like you got stomped out!!
jaclyeen : @tevitahalaholo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jayveecee : I hope you're parents didn't wake up with as many bruises as you did this morning. Ya'll were turnt up. No joke! Haha. Good times with the fam tho.
jaclyeen : @jayveecee pops blacked out yesterday and moms was hungover lmao
allie.maos - hyphywifey_nina_e - finaulahi_mahe - perfectpartyplans -
instagram
bustickets
Last night πŸ’ƒπŸΈ #Birmingham #IFeelLikeDeath
ifeellikedeath - birmingham -
franpurcellx - rebeckarghhhh - joashhh - shaniceennis -
instagram
smkinnier
Giving our best blue steel to the camera. We're obviously a very serious couple. Just a little sneak peak of last night's adventures. #docyoon #notmyglasses #ifeellikedeath
docyoon - ifeellikedeath - notmyglasses -
ebauch - kitty_hansen - sarahrice33 - a_fals -
instagram
courtneyrainey
Had such a wonderful night with everyone for Tara's birthday last night! Now for the world's best hangover cure....it needs to work miracles! #100happydays #day36 #baconsammich #ifeellikedeath
100happydays - day36 - ifeellikedeath - baconsammich -
jjw993 -
instagram
annie_harrell
#selfiesunday #ifeellikedeath
ifeellikedeath - selfiesunday -
t_ryan_ - amybelle03 - empire_over_kingdom - lorawolff92 -
instagram
sweet_teepie
πŸ˜• been drunk since 5 o clock face #help #shedrunk #her #ughhhh #ifeellikedeath #partypartyletshaveaparty #mwah #excusemebutimeffedup #pineapples
pineapples - help - her - shedrunk - partypartyletshaveaparty - ifeellikedeath - excusemebutimeffedup - ughhhh - mwah -
talif973 : Hey @sweet_teepie
j_diggs83 : Damn
almightyspi_ : Remember #drakevoice
cash_raikes : Lol get it together @sweet_teepie
countryxbumpkin : Still gorgeous though!!! Should see my 5 o'clock drunk face.. It's not very human like
sweet_teepie : Daaaaaw thank you love i was hurting smh lol @countryxbumpkin
otey223 - marleydntshootem92 - lightsaber_lover - almightyspi_ -
instagram
leestarr_x
I feel like death. Not even a hangover but πŸ˜‚πŸ‘Œ #ifeellikedeath#seedysunday#coffeetime
seedysunday - ifeellikedeath - coffeetime -
coffeesesh : Ahhhh! Love a good cup of coffee!
leestarr_x : @coffeesesh couldn't go a few hours without one πŸ‘ŒπŸ˜‰
y_kelley : lol the comments thou..I love ur hair Chica, perfect color ...that's what I wantπŸ˜‚
phil_scuba93 - paul_wright1 - jzzabelle - forestfirex -
instagram
freddie_merc
No fucks given today. #misskates #misskatessouthernkitchen #yum #foodtruck #portland #pdx #ifeellikedeath
misskates - misskatessouthernkitchen - ifeellikedeath - pdx - yum - portland - foodtruck -
zakal79 : Yeeeeesssssss
kevinsmelly : Someone has challenged The Reggie?
tashakirchem : Give me that
dirtyyasna : @coteastete pollo frito, tocino y panqueques que mejor brunch?
coteastete : @dirtyyasna reciΓ©n comi lomo a lo pobre no puedo ver mΓ‘s comida!!!
jimmy_yaj - jarich31 - mandrillman - patrickjames87 -
instagram
lovelythor
Nothing but my bed, Friends, Rilo and a million tissues for me today. Being sick blows. #woeisme #sicksnuggles #ifeellikedeath πŸ˜·πŸ˜£πŸ’ŠπŸœπŸ΅πŸ’‰πŸ™…
ifeellikedeath - sicksnuggles - woeisme -
fatwake64 : Hope you feel better soon.
jaykrown : #friendsphotobomb @lovelythor
lovelythor : @jaykrown hahaha yup!
waltez - nyahnaj - _kyle_anthony_ - veganorga -
instagram
cake_broad
Forced smiles all the way. #spartansuper #ifeellikedeath
spartansuper - ifeellikedeath -
jawagoner - aimeerevere - adrianstaton - photos_and_fitness -
instagram
cake_broad
Her first race, my second to last. 7+ miles of pure torture. @jtreece617 #spartansuper #ifeellikedeath
spartansuper - ifeellikedeath -
kylewesthall - cwilliamstbi - aa_smittyy - aimeerevere -
instagram
erichyunh
Trying so hard to look proper for orientation. #ifeellikedeath
ifeellikedeath -
xxruzguoxx : Cute
txawjvam : That shirt makes you look like a reverse priest
lee_lee_dee : #prettyboy
glenngoh : U don't have to try so hard, simple white shirt would look great on u
erichyunh : @glenngoh lend me your clothing 😜
glenngoh : Anytime! We should exchange!
shafiqkuo412 - xiang304 - san_vision - krismabasik -
instagram
_jmg_33_
Feeling a lil under the weather...... #ihopeitsnotacold #needsomeonetotakecareofme #ifeelLikeDeath #wtf
ihopeitsnotacold - ifeellikedeath - needsomeonetotakecareofme - wtf -
pink143love : Feel better
_jmg_33_ : I hope I can shake this @pink143love thanks tho
manuelito929 - togetheralways032512 - diddy_03 - pink143love -
instagram
nazleyebrahim
and that's what having pharyngitis leads to 😳😷 #instadaily #sickselfie #pharyngitis #pjs #pain #ilooklikedeath #curlyhair #naturalhair #blackhair #ilooksocrusty #anyway #inbed #allday #beautyspots #glasses #pink #ifeellikedeath been in bed all day 😳😧
pink - pharyngitis - pain - ilooklikedeath - anyway - allday - naturalhair - curlyhair - sickselfie - instadaily - pjs - beautyspots - blackhair - ifeellikedeath - inbed - ilooksocrusty - glasses -
loyalbantu : Cool!
m_rose_robert - dejuangroep - t_deep_777_maelane - t_pucca -
instagram
skoonyaii
Waking up at 6:30 a.m. to take a spin class. #tryingtobehealthy #ifeellikedeath #shamelessmorningselfie
tryingtobehealthy - shamelessmorningselfie - ifeellikedeath -
ernwhitee : Go you πŸ’ͺπŸ’ͺ
jgoods25 : πŸ’ͺπŸ‘Ά
tesschinakoo : lol
mikylafidel - reynakocarslan - tallulahjamess - linnehalps -
instagram
ashleerene27
Cuddled up in my bed watching Kevin Hart. Turn up. #ifeellikedeath #kevinhart #whywhywhy #netflix 😩😩😩
kevinhart - whywhywhy - ifeellikedeath - netflix -
_lilhitta_ - megann912 - cheer_is_life37 - fpugh28 -
instagram
justworkitgirl
icant believe i have to resort to this... #worklife #cantbelieveimsick #cantbelieveitsnotbutter #dontlookatthecigarettes #ifeellikedeath #ihopethisworks #ifeelweaktakingmedicine
dontlookatthecigarettes - ifeellikedeath - worklife - ifeelweaktakingmedicine - cantbelieveimsick - cantbelieveitsnotbutter - ihopethisworks -
sammyyah : Get well soon!
bkim320 : Extra menthol.... cough drops bro
heyhelenhey : Totally looking at the cigarettes
erinchocho - akim08 - sueee_lee - sammyyah -
instagram
Iconosquare feedback