jennperentesis
My Ghetto house! My satellite and microwave seem to correspond that when my microwave goes on my satellite no longer works lol #ghetto #shaw #sofunny #microwave #weird #howdoesthishappen
howdoesthishappen - shaw - weird - sofunny - microwave - ghetto -
ariz.shafi - jukaaxo - cl3n_ -
instagram
misskris1089
#thisdog has more #abs than most people lol πŸ’ͺ🐢 #pitbulls #sheworksout #notreally #howdoesthishappen #instapit #instabullybreed #strikeapose
howdoesthishappen - strikeapose - pitbulls - thisdog - instabullybreed - abs - sheworksout - instapit - notreally -
fitnessfor_life : Superb!
blue_bully_jp - humboldtbullypitbulls - northcarolinamusicfactory - alexfitnyparis -
instagram
jbraeutigam
Every year I swear up and down that I hate candy corn. Every year this happens. #halloween #candy #candycorn #howdoesthishappen #stopgivingittome #howmanyhaveieaten
howdoesthishappen - stopgivingittome - howmanyhaveieaten - candycorn - halloween - candy -
zeezmgee : Heaven in the palm of your hand...mmmmm 😊
princeslani - kopfjl - youngbreezyyyy - zeezmgee -
instagram
stephyyym
βœ‹πŸ’€πŸ˜·πŸ˜ΏπŸ‘Ό #fluseason #noflushot #strepthroat #sinusinfection #earinfection #hives #howdoesthishappen #ebola #dying #givingawaymypossessions #why #prayforme
howdoesthishappen - dying - hives - fluseason - prayforme - givingawaymypossessions - sinusinfection - strepthroat - ebola - earinfection - noflushot - why - leavemealonetodie -
stephyyym : #leavemealonetodie
nikkiikiitty - bianca412 - aliboballyyy - elliebex -
instagram
xx_jones_oo
#edges #tragedy #barely #yallplayallday #whathappened #imconcerned for her mental state #howdoesthishappen #didshegetinafight #withscissors #thestruggle #ibetshewearsponytails πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜³
howdoesthishappen - thestruggle - withscissors - imconcerned - ibetshewearsponytails - barely - edges - didshegetinafight - whathappened - yallplayallday - tragedy -
el_nicco : @babbe88
_smegbad - milife2 - skylarrrgandy - obey_arnishaaa -
instagram
taycomninos
This is the singles club.🚢 #sockseverywhere #missing #howdoesthishappen
howdoesthishappen - sockseverywhere - missing -
kristyperring : Hahahaha! This is amazing!! πŸ˜‚
simonevanaardt : Oh my word!!!
sineadcom - bryanahmarais - ashleylaurie - lilaaay07 -
instagram
kate_ritchie_art
That awkward moment when you accidentally dress like Freddy Krueger.... #freddykrueger #howdoesthishappen #omg #wtf #halloweenspirit
howdoesthishappen - halloweenspirit - omg - wtf - freddykrueger -
brieuzzell : AHAHAHAHA SO FUNNY
rewaggy - amanda_fursties - cloieb - sabrinarosedesigns -
instagram
twalsh_55
Damn America be fucking up left and right. It's time to not let people in the fucking country. Swear to god if I get Ebola yall are all dead. I'll be coughing on all yall mother fuckers. #tight #america #thanks #terribleatkeepingpeoplesafe #lol #ebolanyc #makessencetolethimintonycfromwestafrica #reallytho #howdoesthishappen #makesyouwonderwhatourgovermentisreallyuptoo #terribleregulationsontravel #werefucked #onceagainthanks #goodjobairports #peoplesuckattheirjobs
howdoesthishappen - onceagainthanks - makessencetolethimintonycfromwestafrica - makesyouwonderwhatourgovermentisreallyuptoo - werefucked - lol - goodjobairports - tight - thanks - peoplesuckattheirjobs - reallytho - america - terribleregulationsontravel - ebolanyc - terribleatkeepingpeoplesafe -
blondaaay__ : http://www.spiritscienceandmetaphysics.com/ebo-lie-man-living-in-ghana-confirms-ebola-is-a-hoax/ everyone's posting this
twalsh_55 : I read the article but it's not a hoax it was on CNN and Yahoo news. Those are major news corporations. @blondaaay__
blondaaay__ : No lol not the thing you posted.. There's a man spreading that Ebola is a lie
twalsh_55 : @blondaaay__ oh no I haven't seen that I will have to read up on that! This shit is just mad scary
blondaaay__ : I put the link up there on it. But yes it sure is
baby_chandler_ : Lmao damn! Coughing on everybody?!?!lol
twalsh_55 : @baby_chandler_ hahahah nah it's sarcastic but it's annoying to read that someone has Ebola in NYC
baby_chandler_ : Totally agree with you, but your comment had me cracking up!
nickfayyyy - nasty_delicious - alison112233 - krickyb16 -
instagram
fancyranc
Alcohol was created by the devil! #butitfeelssogood #talkingaboutthealcohol #howdoesthishappen #truestory #whatahappanwuz #simple #and #plain #alcohol #impairs #judgement #ineedadrink #anyonefor #happyhour #ineedanother #smashed #drunk #alcoholic #boom #thathowhedo
and - whatahappanwuz - impairs - truestory - alcoholic - simple - talkingaboutthealcohol - judgement - anyonefor - thathowhedo - butitfeelssogood - howdoesthishappen - alcohol - drunk - plain - ineedadrink - boom - ineedanother - smashed - happyhour - imnotsurprised -
dezidoll : #BallsVodka πŸΈπŸ˜‚
dezidoll : Omg Balls Vodka is a thing. Lol
fancyranc : @dezidoll #imnotsurprised I can only imagine their slogan! Red Bull gives you wings...Balls Vodka gives you...
samueljuniorbear - robinlopez85 - illafmwaterbury - _becomeyourstrength_ -
instagram
anna_maloney
#yes #howdoesthishappen #whyyyy #imagoodperson 😒
howdoesthishappen - yes - imagoodperson - whyyyy -
vnssa_q - jackblarredinstagramfromhelll - lucy_feeney - dan1ellelouise -
instagram
kelliannhutcherson
Our version of sun screen. #howdoesthishappen #dying #50shadesofred @erin120 #bestfriend
howdoesthishappen - 50shadesofred - bestfriend - dying -
dartvader_1 : 😍 😍 😍
erin120 : Absolutely dying today! Worst sunburn of my life. Thanks for donating your bag to protect me hahaha. Love you so much!
knightskare - imsonerklenter - egkhonsu - purvis999 -
instagram
hollyycaldwell
Truth #reallife #femaleproblems #wtf #howdoesthishappen #october2014
howdoesthishappen - reallife - october2014 - femaleproblems - wtf -
_daniellerenee1 - loriannicapener - mariaglancy - love_karirose -
instagram
penne_xo
So sadπŸ’” #rip # nathancirillo #Ottawa #howdoesthishappen
howdoesthishappen - ottawa - rip -
bulletsandbones - brandiemackintosh - samantha.c - mellypum -
instagram
jessdulingoforth
We haven't lived within 4 hours of each other for over 4 years yet people still seem to mix us up? #twinproblems #howdoesthishappen @dulinjennifer
howdoesthishappen - twinproblems -
wwkatiedew : We know that problem... @lindseymdew
dulinjennifer : What happened?
jessdulingoforth : I sent a message to my professor and somehow he responded by calling me Jennifer. Nope not even going to do them readings now. 😾
jessdulingoforth : People at work and Shit call me your!
jessdulingoforth : You
janet.evelyn - meaghanlynsey - dillongus23 - ogtokeahontas -
instagram
derek1521
Be right back, going to crawl into a hole and cry. #pandora #nomoresongs #howdoesthishappen #realfriendsstation #depressed
howdoesthishappen - depressed - nomoresongs - pandora - realfriendsstation -
kate_kat_94 : If I ever ran out of music I'd curl up in a ball and weep
helenamandaxo - courtneyrieman - my_hidden_secret_ - taylorsegarra -
instagram
shadows11
This was the first pair. THEY WERE NEW!! Broke during the halftime show at the Longview game 2 weeks ago. The day before contest. #howdoesthishappen ? #brokenstick #drummerproblems #rivalrygame #greatamericanrivalry
howdoesthishappen - rivalrygame - greatamericanrivalry - brokenstick - drummerproblems -
briggs_akers : Cool!
el_pesado_ - king_taylor13 - arledge_64 - matthewcarlile2016 -
instagram
jareedhabeeb
The middle seat for next fours. #howdoesthishappen? #delta #lax
howdoesthishappen - lax - delta -
flau710 : Whoa. Since when did they have TV's/DVD's in the back of the headrests?! @jareedhabeeb
robingoldhawk : #Gutitout
trungtran503 - robingoldhawk - jozie_k - black.geneva -
instagram
sweetestyaya
#gettingold #redheads #48 #howdoesthishappen #10.21.14 #meetthemormons
howdoesthishappen - 10 - meetthemormons - redheads - 48 - gettingold -
mickeyasinmouse : Beautiful lady!
ddtdean : Beautiful. Miss you
bleechilds : Gorgeous!!
sboretski - peaceiam - mickeyasinmouse - kylefermoile -
instagram
lgifford0214
When you're changing your toddler's bedding and find hidden cookie crumbs... Seriously? #howdoesthishappen #sneakysneakerson #likemotherlikeson
howdoesthishappen - likemotherlikeson - sneakysneakerson -
beena3383 - mommytomiracles - joelyn712 - chris.tiiina -
instagram
em_kayee
Believe it or not, no one is holding the end of this chopstick #magic #nostrings #howdoesthishappen
nostrings - howdoesthishappen - magic -
michellehilda - katee_ls - aieshyax - knovvhere -
instagram
_mustanghunter
#messedup#toycollectin #this s is just WRONG.#howdoesthishappen
messedup - this - toycollectin - howdoesthishappen -
aj_carter1999 : This isn't an olds 442
_mustanghunter : But the card says it is, and cards dont lie, lol
_mustanghunter : But who can tell me what car this is
pharo13 : Ballistik
got.stance : Ballistik
peryii - axekilla28 - zapmangraffiti - deja_vu_toys -
instagram
brendadeetyson
Things that make you go hmmmm? #howdoesthishappen
howdoesthishappen -
tyson2004 - emery_little -
instagram
trinimeeks
Call me irrational but this haunts my dreams. Yall dont even kno #notcute #howdoesthishappen ?? #itssupposedtobeseparate πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ˜©
howdoesthishappen - notcute - itssupposedtobeseparate -
dj_willy420 : Embrace d stomach pumz @trinimeeks πŸ˜‚πŸ˜­ πŸƒπŸƒπŸƒ
sketchking18 : Hahahahhahahaahhaahahahhahaahhahahaahahahhahaah I pee myself with da one oui
chefswaggg - sol_angel_soso - thebeastisreal_ - badgyaltalie -
instagram
tbonezag
Well, Peyton does wear a glove. @komo4 #SeattleTVfail #howdoesthishappen
howdoesthishappen - seattletvfail -
_saraharrington_ -
instagram
jonsinsta
Went to #McDonalds to use my #applepay and when I asked the teller if she had #applepay, she replied, "Huh, apple pie?" #lmao #apple #yourock #howdoesthishappen #loveit #biglaugh #couldntstop #broke #her #applepayvirginity
howdoesthishappen - yourock - applepay - apple - her - loveit - couldntstop - biglaugh - broke - applepayvirginity - mcdonalds - lmao -
daevonoflight - itsbrettbennett - momto3monkees - ztburch -
instagram
titaniumsxt
And this is what I saw when I arrived on campus this morning... #japcars #cantdrive #caraccident #parkinglot #howdoesthishappen #thatwillbuffout #okaynotreally #bodyshop #paint #dents #ticket #summons #citation #court #ricers
howdoesthishappen - okaynotreally - cantdrive - court - bodyshop - caraccident - japcars - citation - parkinglot - summons - paint - dents - ricers - slicktop - ticket - thatwillbuffout -
ohmylordflacko : But that charger tho. 😍
titaniumsxt : πŸ‘†πŸ‘πŸ‘Œ@ohmylordflacko
titaniumsxt : #slicktop
mikeeeyep3_ - anttony1081 - leadfootcharger - rossi_srt -
instagram
lawinhoffer
Hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #makeupproblems #thestruggleisreal #icant #horrid #howdoesthishappen
howdoesthishappen - makeupproblems - thestruggleisreal - icant - horrid -
littleshibs - mscorpio3 - lyubko - tiffanylikethadiamondz -
instagram
deneseb
Leaving Manhattan with macaroons from @Marmalade in Malibu nestled in a mini-cupcakes @BakedbyMelissa bag. #howdoesthishappen? #cupcakesdidntmakethebag
howdoesthishappen - cupcakesdidntmakethebag -
kalynb11 - sloluckystyle - bubbleslevine -
instagram
jarvis_864
#backtothebasics #thewholethirty @britt_buch @laurenmgreene so last night some dear friends and I were chatting about the whole thirty and being a support group and whatnot. I'm not sure what happened but I ended up agreeing to run a half marathon trail race in about three weeks. #howdoesthishappen #iwaslikethenitwaslike #magic #friends #halfmarathon
howdoesthishappen - magic - backtothebasics - thewholethirty - halfmarathon - iwaslikethenitwaslike - friends -
drewsharpe0341 : Which one?
amyspiglet : You agree Cuz you know you can do it !! πŸƒ
kpbeal : @jarvis_864 What is the Whil
kpbeal : Whole30
jarvis_864 : @drewsharpe0341 Camp Croft. @amyspiglet ummmm..... we'll see . Lol @kpbeal it a super strict paleo pretty much. It's supposed to reset your body back to the way it's supposed to perform.
kpbeal : @jarvis_864 So I eat strict Paleo for 30 days to reset and then what happens when I eat a Krispy Kreme after? 😁😝
justinjefferybell : I see you bulletproof coffee!
leahh_raee - alyssa_jo_l - josh_d333 - mcwells101 -
instagram
art_wiafe
Betches be like... No, I think a rock hit it and it kind of exploded... Gave me an hour long heart attack though. πŸ˜” #aintcheap #heartattack #howdoesthishappen #ebola 😳
howdoesthishappen - ebola - heartattack - aintcheap -
mixtopher_robin : Wtf??
mattancheese : Looks like an anime samurai smoking a cigarette
mixtopher_robin - paulselva - djskycobra - baj86 -
instagram
glorialira
I can't believe my dogs locked me out of my own house 😒 #howdoesthishappen #lockedout #crazydogs #germanshepherds #ilovethem
howdoesthishappen - germanshepherds - crazydogs - ilovethem - lockedout -
rubiv24 - princess.diana42 - cindyrela90 - imelda0528 -
instagram
ramonespn
All tied up, really?? #howdoesthishappen #cards5-1
howdoesthishappen - cards5 -
sunnyd_ag15 : Exactly my thoughts!!
ccontreras242 - eliana_aguilar12 - sunnyd_ag15 - lety6 -
instagram
natalieeee_143
I just wanted to wish a happy birthday to this chicken nugget😊❀️ @miss__arii #thrownback #wayback #thisiswheniwas15nowur15 #howdoesthishappen #whenyourealizeyourold
howdoesthishappen - thrownback - whenyourealizeyourold - thisiswheniwas15nowur15 - wayback -
mari_dlr - _briittanny - alexalissette - biancangelica -
instagram
Iconosquare feedback