chicken_lips_g2
Wish me luck! Bout to kill a huge* cricket in the studio! #hatebugs
hatebugs -
_aevaught_ : I think you're overreacting. πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ˜‚πŸ˜‚
chicken_lips_g2 : Nu uh I'm not dien today! @_aevaught_
_aevaught_ : It was just a cricket. πŸ˜‚πŸ˜‚
chicken_lips_g2 : Have you seen the one on Kung fu panda!!!!!! @_aevaught_
copwife93 : Was that why you was screaming like a girl? I thought you was trying to sing.
_aevaught_ : Haha! πŸ˜‚πŸ˜‚ @chicken_lips_g2 @copwife93
___be____you___ - bethany2k17 - fashionforever080 - lauren.brase -
instagram
mungasteph
Thought I was going to have a relaxing day off until this lovely creature just scared the s#%t out of me. Now I'm paranoid having a slight anxiety attack. I can't tell you how bad I hate/fear scorpions! (Yes folks...it was alive in my house!) Needless to say Joe no longer gets to leave doors open to air out the house! #hatebugs
hatebugs -
brittanybrown24 : Eek the more clear they are the more deadly I think.... πŸ™€
mungasteph : Yes, they are poisonous!
abountifulkitchen : Yikes. Scary! Grant took a pic of one once when we were in Belize. He took the pic on the first day there, the scorpion was in our room. Thankfully he didn't show me the photo until we checked out! πŸ˜‚
heatherrhenry : Sooooo creepy! Happy Halloween to you!!
lynnie1957 - brittanybrown24 - abountifulkitchen - sixthdaughter -
instagram
teezy_the_aries
Teezy + Bugs = FUCK NO!!!! 😨😱😷😡😫 FUUUUUUCK NO!!! Naw bruh...no...no nigga....no. #hatebugs @mawii_mawii
hatebugs -
lord_jordvn - _.ayo.rube._ - mawii_mawii - lala_okayy -
instagram
love_drose01
Right! I wouldn't even be able to move, I'd prolly just faint lol #Hatebugs#scared#thatbitchtoobig
hatebugs - scared - thatbitchtoobig -
harper_jasmine - theayay - johnathan.chandler.31 - lee.katherine2015 -
instagram
annettemarie21
Thus guy followed me into work today. #eww #nowwhatdoidowithit #hatebugs
nowwhatdoidowithit - eww - hatebugs -
jules_larsen : I hope you killed it......
annettemarie21 : @jules_larsen He's VERY deceased!
parkergreta -
instagram
xxxplosive
For reference πŸ˜‰πŸ˜– #identificationchart #fahkthat #killthem #spiders #hatebugs #hatespiders #smashit #eww
hatespiders - fahkthat - identificationchart - hatebugs - spiders - eww - smashit - killthem -
ana_lily : I would love to set all of those on fire. Thank you. 😊😟πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
memyselfandi1706 - _guillesfc19 - the_boi_mike - anayeli_mtz_ -
instagram
highly.educated
YESSSS and you can't even kill em you gotta catch em n put em back out side I be running for the vacuum hose #stinkbugs #imscary #runformylife #hatebugs #stinkbug #flyingbugs #bugs
flyingbugs - imscary - hatebugs - stinkbugs - runformylife - bugs - stinkbug -
num1famemonster - mrs.brown1st - b3autiful_cr3atur3_ - kush_packs -
instagram
lindser89
Cause I Love The way you call me baby And you Love me the way I am #ChillingInAField #Music #ohio #Lesbian #Isawabugandjumpedhigherthanthetrees #HateBugs #Outdoors
isawabugandjumpedhigherthanthetrees - music - outdoors - chillinginafield - hatebugs - fall - ohio - lesbian -
lindser89 : #Fall
chigerty23 : Cuz I love it when you call me big poppa, throw your hands in the air like yous a true playa! :)
lindser89 - jessherrera24 - kaitydakitten - just_jessika_ -
instagram
underdawgpower
This ahole and his buddies almost devoured my tomato plants in a matter of days. #hornworm #tomatoplants #hatebugs #garden
tomatoplants - hatebugs - hornworm - garden -
dominiquenic0le - lesiabdlowek - bobochin - robinmommy -
instagram
m_singhe_o_0
Why do #bugs always get in my room !! I hate bugs ! -_- .... #grasshopper#green#bug#hatebugs#peaceful#creature#another#new#friend :D
hatebugs - grasshopper - bugs - green - another - peaceful - new - bug - friend - creature -
shehara__bodhi - jdd._ - jennyfer_wayne - sh_am_ah_ir -
instagram
_kristinawebber_
Omg that #stechbookthough its a 11x14 long (27.9x35.6cm) and 100 PAGES this will last me at least 1-2 months😊😊 but btw SRY for the lightng its actually very light outside but I couldn't take a picture with natural light because a giant grasshopper decided to jump onto the window and freaked me out and now it won't move😬😬😬 so I'm TERRIFIED of bugsπŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜¬πŸ˜¬πŸ›πŸπŸœπŸžπŸš«πŸš«πŸš«πŸš«πŸš« #hatebugs
hatebugs - stechbookthough -
_kristinawebber_ : @morgan_rose_2001 if it was u, u wouldn't be laughing right now
_kristinawebber_ : @morgan_rose_2001 😬
_kristinawebber_ : @morgan_rose_2001 omg u should have seen me when it jumped on there I dropped my phone, my sketchbook, grabbed my phone, opened the door and ran to the guest room steaming like someone was killing me and my mom ran up stairs and closed the window
_kristinawebber_ : @morgan_rose_2001 haha me 2
kristina_webb6 - loveekristinawebb - _queenkristina_ - pictures_of_julia -
instagram
rockiinvunny
Lol oh hellllll nooo I will be twirling like a damm tornado and screaming for my life to get off while running 100MPH #hatebugs #scared #meme #lol #instagrammers
meme - hatebugs - scared - instagrammers - lol -
versacebby : #truth
fashionista_jm : Lmao windmill move πŸ™πŸ™…
hellothereginger : Haha they bite!!πŸ™€
natdesiree : I would die! 😡
rockiinvunny : @fashionista_jm @hellothereginger @natdesiree haha right that thing is huge
sexton.judith2014 - mrs_castro84 - gabriels_mom07 - natdesiree -
instagram
shugalicious
This why I can't go to sleep πŸ˜‚πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜­ #hatebugs
hatebugs -
shugalicious : Big A water Bug..... πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜–πŸ˜ͺπŸ˜£πŸ˜“πŸ˜²πŸ˜²πŸ˜²@3am
mabjr1981 : That's crazy where have u been!!!!!
sterbo72 - love_trinity_ -
instagram
katherinebrowwn
Get out of my bathroom πŸ˜₯ #spider #terrified #hatebugs #helpme #creepylegs
creepylegs - helpme - hatebugs - spider - terrified -
abi__1029 : @ambrosia1107
natttyleblanc : OMG
natttyleblanc : He's doing the splits!!! RUN
katherinebrowwn : Did not expect to see a spider doing the splits at 1 am that's for sure
alexjrryan : @katherinebrowwn what.the.fuck..
natttyleblanc : The bathrooms green?
katherinebrowwn : Dads is I guess @natttyleblanc and I know Toby... I know @alexjrryan
j.dar - pascalemcmartel - we.will.fight - natttyleblanc -
instagram
mimimishh
If you found this thing that really scares the crap out of you, take a picture of it πŸ˜‰ best therapy ever. #bugs #ugly #beautiful #nature #green #picapica #100pies #pasto #peludo #hairy #little #small #big #monster #bug #bicho #woods #scary #fear #hatebugs #lovely #photograph #MishPhotography #l4l #post #instabug #lovegreen
beautiful - hairy - mishphotography - monster - nature - picapica - peludo - photograph - lovegreen - woods - pasto - fear - post - scary - little - hatebugs - bicho - bugs - bug - ugly - 100pies - green - big - small - lovely - instabug - l4l -
ale_arandia - tarikcosovic - _mrcooke - minerva1dr -
instagram
the_legit_britt
Eww look what was on the ground outside of my dorm :o #hatebugs
hatebugs -
mommyofthree81 : Ewww
the_legit_britt : I kno rite :o @mommyofthree81
savinglena - vgandhi94 - polkadotmurder - neenee12_ -
instagram
bribri2124
seriously about to have a heart attack #bigassspider #fml #hatebugs #greatonmyside #tooearly
fml - tooearly - bigassspider - hatebugs - greatonmyside - arachnophobia -
bribri2124 : #arachnophobia
jasmin_x0x0 : 😱😬
bribri2124 : @jasmin_x0x0 i know i hate spiders..
bribri2124 : @jasmin_x0x0 DM me your number
sawd_off : Oh hell nawh!!! All bad!!
jrg8712 - tracy_cneris - jgdaddy - raquelcorral -
instagram
kayleneamanda
I love all animals. But insects (except bees because they're necessary) are gone in a heartbeat. I have a serious fear of them creeping on me while I sleep. Thanks @leonhedgepeth what a man! πŸ‘€πŸž#bugphobia #iloveanimals #hatebugs #expeciallyspiders #andstinkbugs #andearwigs #andbeetles #andmosquitoes #yuck
andstinkbugs - yuck - hatebugs - andbeetles - iloveanimals - andearwigs - bugphobia - expeciallyspiders - andmosquitoes -
sarah_ekron10 - gfranckowiak - lukeeoravec - a_mandalynne -
instagram
doiabelle
Was on a nice little walk til some superbug landed on my leg and freaked me out. Power walked straight back to the car! #walkclub #fail #wuss #hatebugs πŸœπŸ›πŸ˜³
fail - hatebugs - walkclub - wuss -
whistleandawhim : Haha hilarious
a_d_harvey - khajenny - bockstock - sowbs -
instagram
sarahjb997
Saw this as I was waking the dog...almost died...#scaredmetodeath #hatebugs #prayingmantis
hatebugs - scaredmetodeath - prayingmantis -
ryerochelle -
instagram
_ajleger
Trappin them monster coons πŸ˜ˆπŸ»πŸ”« #HateBugs #ThatsWhyIWearGloves #Raccoon #Trapping #Furbearer
noflexzone - trapping - furbearer - raccoon - hatebugs - thatswhyiweargloves -
_ajleger : You know it @harrisonsavoy
harrisonsavoy : Me and bailey ate coon with nutria before
_ajleger : Call me next time I wanna try nutria @harrisonsavoy
harrisonsavoy : I got ya boyy @_ajleger
kaleb.mitchell : Make a coon skin hat!!!
_to_the_fullest__ : Baw think he got some muscles wearing that shirt
_ajleger : This a #NoFlexZone bro it's all natural @_to_the_fullest__
_to_the_fullest__ : Ahhhh
_.abrooke7 - caitlinvaldezz - aktes - _hailzzz__ -
instagram
lessget_trippee
Sooo true!!! #icant #hatebugs #lol
hatebugs - lol - icant -
princess_lil_mama - alicee261 - perfectdisease -
instagram
eclecticmedia13
Not Birds!!! A huge swarm of tiny gnats, UGH! #hatebugs #yuck #gnats #gotabugupmynose
realtimevideo - yuck - hatebugs - gnats - gotabugupmynose - notimelapse -
eclecticmedia13 : #realtimevideo #NoTimeLapse
phono_grapher -
instagram
andie12276
#angry #hatebugs #run #mywindow
hatebugs - angry - run - mywindow -
jordynboy - christy_fox77 - beccakc1976 - lesellis78 -
instagram
tori_wagner_xxx
What in the bloody fuck do we have here!? #pumpkin #bug #grossestthingiveeverseen #ewe #hatebugs #scaredtodeath #monsterbug #thisiswhereyoudie #petpeeves πŸš«πŸ”«πŸ”ͺ
monsterbug - hatebugs - ewe - grossestthingiveeverseen - thisiswhereyoudie - scaredtodeath - bug - petpeeves - pumpkin -
tori_wagner_xxx : @zauker22 it reminds me of a beetle in which I hate the most
zauker22 : I think Dobson flys are the scariest looking
tori_wagner_xxx : @zauker22 don't know if I've ever seen one, I'll look quick lol
tori_wagner_xxx : @zauker22 omfg ewe
zauker22 : Yeah they're gross lol
cor_2_the_ran : @tori_wagner_xxx a pumpkin. Duh
tori_wagner_xxx : @cor_2_the_ran no. Shit.
cor_2_the_ran : @tori_wagner_xxx jk it's a wheel bug! FUN FACT the wheel bug only gets a wheel when mature!! Follow me to see mylife and wildlife pics (I always follow back) and I personally think Dobson flies are awesome! I have 3 being raised rn. Really all bugs are cool. Just don't touch the saddleback caterpillar...those things hurt like...a lot.
clharter140 - mark_humphreys82 - mslillychanell - loganstrouse -
instagram
nikisosilly
...AAAHHHHHHHHHHAHDBCKDOWHVEHDJXJX!!!?!?!?!?!?!?!!! X( #HATEBUGS #prayingmantis #freakedOUT
freakedout - hatebugs - prayingmantis -
jpgportraits : But they're friendly
branadolls - thesirensproject - nick_taber - vjs908 -
instagram
jlopezv
#PeterCanyon #Orange #PromoGirls #Friends #Workout #Hike #Fitness #Cardio #morningcardio #black #pink #dirtymorning #nature #sweating #tanned #hatebugs πŸ›πŸœπŸžπŸš« πŸŒΏπŸπŸƒπŸŒ΅πŸŒ³πŸ‘­πŸ‚πŸŒ»πŸ€πŸŒ·πŸŒΎπŸ„πŸŒ±πŸŒΌπŸƒπŸƒβ˜€οΈπŸ˜…πŸ˜… @anabellferreiro
sweating - nature - workout - fitness - friends - dirtymorning - petercanyon - cardio - promogirls - pink - hike - morningcardio - black - hatebugs - orange - tanned -
gymlifehamburg - chino6973 - mountaineeradventures - aj_barber_dtsa -
instagram
gracebaldino
I go to step out n this scared the shit out of me!!#ewww#hatebugs
hatebugs - ewww -
joanne012855 : Awe me too!!!
njguz - evasymone1993 - elbacasitas - joanne012855 -
instagram
keinals
Hahahahahaha for real tho I would DIE! 😒😨😱 #hatebugs #repost #reallife
hatebugs - reallife - repost -
acapo83 - yani_diva - thesameck - pudge110 -
instagram
fortheloveofchicken_moo
Lol, yes! #FThatNoise #ImOuttie #Done #TheBugCanHaveTheHouse #HateBugs
imouttie - hatebugs - done - thebugcanhavethehouse - fthatnoise -
emanfoshoyo - myraleann_ - kenzielynn2013 - reneeritterbitch -
instagram
xoxoelizabethjo
FUCK 😁 #fuckno #scorpion #hatebugs #steppedonthismotherfucker
hatebugs - scorpion - steppedonthismotherfucker - fuckno -
thuglifeetienne : Holy fuck I just died.
joym1076 : @xoxoelizabethjo and that is what I do not miss!!!
xoxoelizabethjo : @joym1076 I thought I was done with these bad boys for the year. Then BAM I step on one in my kitchen! Luckily I had shoes on!! 😳
joym1076 : @xoxoelizabethjo yikes!!! That's not cool!!
criistaalldawn - mikesteffes - alliegrace15 - kristaann2 -
instagram
ninjamom_82
You ever stop & think to yourself "Really!? Are you being Serious right now?!".... #HELLNO #lmao #nodoubt #proud #happy #fit #Feelgood #love #Lovinlife #gratious #confident #killinit #rockinthechitoutta #mysmile #gloomyday #hatebugs #rcnocrop #rockyoursmile #Cheersxoxo
hellno - rockyoursmile - love - rcnocrop - nodoubt - cheersxoxo - gratious - mysmile - gloomyday - lmao - fit - hatebugs - proud - killinit - confident - feelgood - rockinthechitoutta - lovinlife - happy -
zynxi5god - longshot555 - tsfactor -
instagram
danielamariee23
Lmaooo #hatebugs #gross
hatebugs - gross -
jaimiemckim : Me too
danielamariee23 : Gross haha @jaimiemckim
rileyf36 : Wuss😏
danielamariee23 : Hey I still did it haha!!! @rileyf36
rileyf36 : Barely;)
maciemaislin - kxteyy - vibesfashion - marcelodimaciel -
instagram
Iconosquare feedback